CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Larina23 pe Simpatie
Femeie
23 ani
Timis
cauta Barbat
28 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Traction Avant Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 ... 5
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
in cautarile dupa un DS decent, mi-am pus mana pe un Traction...

traction avant cautarile dupa decent, mi-am pus mana

42.7KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
a ajuns acasa cu bine.
cu platforma la service "cunascator", pe roti inapoi (60 km)
prima surpriza la benzinarie (teava de umplere sau rezervorul e spart), nu am facut poza, am platit si am plecat in graba

traction avant ajuns acasa bine. platforma service roti inapoi (60 km)prima surpriza benzinarie

39.9KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
"casa" anterioara

traction avant anterioara

44.5KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
si

traction avant

40.8KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
gata de drum

traction avant gata drum

43.9KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
nu am avut surprize, numai problemele ce au fost comunicate inainte de achizitie

traction avant avut surprize, numai problemele fost comunicate inainte achizitie

45.3KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
in drum spre casa

traction avant drum spre casa

31.1KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
masina sa comportat foarte fain, soferul mai putin... directia de semnalizare, pana unde se trage socul, schimbarile de viteze mai trebuie exersate...

traction avant masina comportat foarte fain, soferul mai putin... directia pana unde trage socul,

44.7KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
si a ajuns acasa

traction avant ajuns acasa

42.3KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
mai trebuie curatat putin... plasticul nu sa plans...

traction avant mai trebuie curatat putin... plasticul plans...

44.5KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
e din 1952, Legere (scurt), modelul exact Adi ne va spune, ca nici eu nu stiu exact.

pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Bella machina!!!!!Sa te bucuri de ea!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
Faina masina!
Acum poti discuta de la egal la egal cu Tariceanu. 


pus acum 7 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5229
Ia legatura cu Dr. Popescu de la Cluj, Zalau la el apartine si faceti demersurile pentru masina Istorica. Asa faina masina nu e posibil sa nu fie istoric. Felicitari.

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 7 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Superba achizitie. Rugam mai multe poze.
Sa o stapanesti sanatos!


pus acum 7 ani
   
mihneag22
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 340
Superba. Sa te bucuri de ea.

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

wob a scris:

Ia legatura cu Dr. Popescu de la Cluj, Zalau la el apartine si faceti demersurile pentru masina Istorica. Asa faina masina nu e posibil sa nu fie istoric. Felicitari.

Nu! Salajul nu mai apartine de Cluj, are reprezentant separat. Racz Laszlo.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

bachus_21 a scris:

Faina masina!
Acum poti discuta de la egal la egal cu Tariceanu. 

Cél din politica?
Dacă da, e o diferența enorma...


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

Misu de Cluj a scris:


wob a scris:

Ia legatura cu Dr. Popescu de la Cluj, Zalau la el apartine si faceti demersurile pentru masina Istorica. Asa faina masina nu e posibil sa nu fie istoric. Felicitari.

Nu! Salajul nu mai apartine de Cluj, are reprezentant separat. Racz Laszlo.

In viitorul apropiat Tractionul nu va ajunge sa aibă numere de Sălaj.
Este și va rămâne oldtimer atestat in Elveția.


pus acum 7 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
Superba masinaria! Sa te bucuri de ea, e o minunatie! Nu ma mai satur sa o privesc. Eu, personal, as dormi in garaj, macar o saptamana....
PS: ...si nu renunta la visul cu DS-ul!

Modificat de cristi_lupsa (acum 7 ani)


_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Minunat, spor la lucru, chiar dacá nu prea ai multe de fácut ....
Cánd am citit afirmatia despre problemele masinii, care au fost exact acelea pe care ti le-a spus fostul proprietar, mi-am adus aminte de tepile din ultimii 20 de ani luate cu ocazia achizitionárii de piese, sau vehicole in Romania ...... interesant paralelism, cred cá ar constitui un subiect de dispute de mii de pagini !
Poate odatá s-a schimba mentalitatea si pe plaiurile mioritice si se vor mai rári surprizele .......
Sá Te bucuri de ea mult timp sánátos si sá faceti excursii cu familia sá-l indrágeascá si ceilalti, mai ales copii, cá asa se educá tineretul ...... ca sá nu dispará acest nobil hobby !  
Iar de DS nici nu te gándi cá vei scápa .... iti va rámáne in subconstient si odatá tot va izbucni la suprafatá, mai treci si altádatá pe la mine, cá esti pe cel mai bun drum pe care l-am urmat si eu acu un sfert de secol ....si uite unde am ajuns! Sunt plin de sechele !

Modificat de cv2adi (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Multumesc mult pt aprecieri si incurajari!!!

Da Adi, ai perfecta dreptate.

L-am sunat pe Adi inainte de achizitie si am discutat de lista cu problemele, ce mi-a dat proprietarul anterior inainte de achizitie.
Am ridicat masina saptamana trecuta (proprietarul anterior mi-a acordat 3 luni de depozitare, in locul pa care-l vedeti in primele imagini), si am mers la un specialist Traction pt constatare / verificare, si pt a crea o lista cu piesele necesare.
Singura problema aditionala ce sa ivit, era cea cu rezorvorul de benzina, dar precum masina nu a mai fost pe drumuri de mai mult de un an, s-ar pute ca nici nu a stiut de ea.

Un om de cuvant, un om de zi-de-zi.

DS-ul... nu stiu... nici BMW850 nu are mai multe capcane (cumparare / intretinere) decat DS-ul, deci daca va fi o masina a 5-a, va fi 850-ul (sau 840 a doua generatia, daca voi fi "iepure"


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
DS-ul odatá pus la punct (nu cárpit sau reparat cát de cát ) nu-ti va crea nci o problemá , de asta te asigur, va fii o masiná fiabilá, de care te indrágostesti la maxim , insá problema cea mai importantá este sá fie fácut cum scrie la carte ! Masina mea a fost terminatá in 2003, de atunci nu m-am atins de nimic , si m-a purtat in toatá Europa fárá probleme.
In afará de schimburile de ulei nu a suferit nici o interventie de atunci, deci stiu ce vorbesc.
Majoritatea pieselor din componenta nmasinii sunt supradimensiionate la fel ca in cazul Tractionului .
Aceste masini incá erau construite asa cum trebuiau sá fie ! Materiale nobile, rezistente la uzurá, multe elemente supradiemnsionate care au asigurat longevitatea tipului, de particularitátile de comfort si tiunta de drum, cálátoria si manevrabilitatea ei nici nu mai meritá sá deschidem discutii, nu intámplátor a devenit o clasicá de neuitat, cu denumirea oferit de popor ...." Zeita Drumurilor " ....mai gándeste-te nu te grábi, deocamdatá exploateazá Tractionul sá cunosti fellingul Citroen Driving ......          


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Azi am iesit la soare si ne-am plimbat putin...

traction avant azi iesit soare ne-am plimbat putin...

80.9KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

Azi am iesit la soare si ne-am plimbat putin...

corect, trebuie miscatá si ei ii place mai mult decát sá stea in garajul intunecos ......       


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Probleme de rezolvat, recomandările sunt binevenite:
1. pierdere ulei la carcasa din fata a cutiei de viteze - nu e fatal, dar cei de la VT de aici au alergie la ulei... aici are niște șaibe de cupru, bănuiesc schimbarea acestora va rezolva treaba
2. pierderi slabe de ulei intre cutie - bloc si cutie - axe. Consider aplicarea de Gasket Sealer, simplu garnituri noi fără rectificarea suprafețelor nu cred ca va fi de ajuns.
3. frâne în general - pedala e ok, nu are aer, dar sunt foarte ineficiente, fără șanse de a bloca rotile, nici la viteze mici. Franele au fost toate recondiționate de 2-1,5 ani, dar de atunci mașina de abia s-a mișcat. Totul pare a fi curat, nu sunt urme de scurgeri. Păreri?
4. Frana de mana nu tine, o parte rămâne blocata.. voi schimba ambele cabluri
5. schimbat suporturile barii din fata
6. Vitezometru indica o diferență de 30 km/h comparat cu GPS, diferența e aproape constant, indiferent de viteza
7. claxon defect, lumini...
8. Rezervorul de benzina curge pana consum 5-7 litri din rezervorul plin (încă nu am desfăcut aici)
9. pete de rugina pe parte interioara de jos a ușilor, respectiv câteva pete foarte micuțe pe dedesubt. La momentul actual nu am da gând sa vopsesc mașina, nici sa izolez complet. Care ar fi tehnologia ideala?
10. caut chitul pt temp si presiune ulei, recomandat de Adi


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

si pozele promise


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

Probleme de rezolvat, recomandările sunt binevenite:
1. pierdere ulei la carcasa din fata a cutiei de viteze - nu e fatal, dar cei de la VT de aici au alergie la ulei... aici are niște șaibe de cupru, bănuiesc schimbarea acestora va rezolva treaba
2. pierderi slabe de ulei intre cutie - bloc si cutie - axe. Consider aplicarea de Gasket Sealer, simplu garnituri noi fără rectificarea suprafețelor nu cred ca va fi de ajuns.
3. frâne în general - pedala e ok, nu are aer, dar sunt foarte ineficiente, fără șanse de a bloca rotile, nici la viteze mici. Franele au fost toate recondiționate de 2-1,5 ani, dar de atunci mașina de abia s-a mișcat. Totul pare a fi curat, nu sunt urme de scurgeri. Păreri?
4. Frana de mana nu tine, o parte rămâne blocata.. voi schimba ambele cabluri
5. schimbat suporturile barii din fata
6. Vitezometru indica o diferență de 30 km/h comparat cu GPS, diferența e aproape constant, indiferent de viteza
7. claxon defect, lumini...
8. Rezervorul de benzina curge pana consum 5-7 litri din rezervorul plin (încă nu am desfăcut aici)
9. pete de rugina pe parte interioara de jos a ușilor, respectiv câteva pete foarte micuțe pe dedesubt. La momentul actual nu am da gând sa vopsesc mașina, nici sa izolez complet. Care ar fi tehnologia ideala?
10. caut chitul pt temp si presiune ulei, recomandat de Adi

Deci :
Carterul este din aluminiu sau tablá a baie ? Cel de aluminiu-motorul  ( D se numeste ) se poate etanseiza aproape perfect , cel cu carter de tablá e mai dificil , fiindcá acolo intre bloc si carter existá niste semicercuri de plutá, care cu timpul crapá, se rup pt cá devin rigide .
Cu pastele de etansare actuale, motorul D se poate prepara foarte frumos .
Dacá  u ai miscat masina de atáta timp si are in inst de fránare lichid DOT 3, 4 sau chiar si 5, trebuie sá desfaci cilindrii, golesti lichidul, dai cu smirglu de 1000 foarte fin suprafetele cilindrilor de fráná, apoi lustruiesti cu pastá 3 M pt suprafete de metal, páná devin absolut perfecte ca suprafatá , netede, fárá urme de oxizi, ruginá, etc si pui un set nou de garnturi de cauciuc care se gásesc noi nouti la majoritatea firmelor enumerate , si apoi umpli instalatia cu lichid albastru DOT 5.1 pe bazá de silicon !!!!!!
Atentie .Nu mai pune niciodatá decát acest lichid fiindcá intotdeauna vei avea probleme cu celelalte .
Blocarea fránei de máná are cam aceleasi cauze dacá bowdenul nu cumva este desirat undeva si agatá in teacá , gásesti usor la fabricanti si acest subiect
Diferenta de vitezá e prea mare, provbabil vitezometrul a suferit interventii si s-a operat schimbári n rapoarte ..... altfel nu-mi explic cauza acestei diferente enorme .
Rezervorul probabil curge sus la sondá sau la orificiul indicatorului de nivel, trebuie dat jos la primávará, si urmárit unde curge, acolo existá 2 garnituri separate ptr cele 2 orificii, una are plutá, aialaltá cerc de cauciuc , probabil alea au cedat.
Existá si rezervor nou nout din inox la comercianti .
Cu rugina la usi nu te ocupa, se poate conserva starea actualá, dánd jos vopseaua acutalá, tapiteria, curátat si degresat la tablá nudá, apoi terosonare in usá interir pe toatá lungimea cantului usii cu ceará, iar la exterior reparatie pe suprafatá micá si retusare localá
Indicatoarele de ulei si apá tot le gásesti la comerciantii enumerati, de fapt pt Traction gásesti aprope tot nou .
Spor la treabá  colega      


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Astea sunt masini interesante. Imi place ca usile din fata sunt "suicide dooors" care se deschid invers.
Dar ma deprima cand vad ca toate aceste masini au fost vopsite in negru.
Este adevarat ca perioada de fabricatie era intr-o perioada destul de sinistra, razboiul si chiar dupa razboi, dar cei din fabrica chiar nu au avut vopsele de alta culoare?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

Misu de Cluj a scris:

Astea sunt masini interesante. Imi place ca usile din fata sunt "suicide dooors" care se deschid invers.
Dar ma deprima cand vad ca toate aceste masini au fost vopsite in negru.
Este adevarat ca perioada de fabricatie era intr-o perioada destul de sinistra, razboiul si chiar dupa razboi, dar cei din fabrica chiar nu au avut vopsele de alta culoare?


Nu ma pot exprima in vederea culorii, banuiesc ca Adi ne va explica istoria ei...

Usile sunt cool, numai pana esti in parcare.
Suicide door se numeste asa cu un scop anume... Nu ai centuri de siguranta nici in fata, daca usile alea se deschid in mers... Eu personal sunt putin ingrijorat, ma gandesc sa aplic niste cordoane elastice...


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Intr-adevár 90 % erau negre, si sá nu uitám cxá s-au fabricat 70 mii bucáti, timp de 23 de ani ....asta spune ceva .....
Paleta de culori mai cuprindea in micá parte albastru inchis, deschis, gri inchis, deschis, argintiu, visiniu si cam atát ....
Era undeva pe net un tabel de care nu mai dau nicicum cu culorile originale in functie de ani ....   


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Adi,

Am o conducta subtire de cupru, care porneste din partea inferioara a galeriei de admisie, si e inchisa (se termina) dupa 15-20 cm. Ce e asta? Are trebui conectata undeva?

E vre-un trick pt scoaterea suportului de baterie (tava aceea in forma de L)? Se misca putin, pare nu a fi sudata, dar nu gasesc suruburi, cleme, nimic... bateria mi-a lasat niste urme de acid, ar trebui sa curat rugina (superficiala) foarte bine.

Am pompa de benzina mecanica, fara actionare manuala, si problema tipica a timpului (prezent si la Traction) ca benzina "dispare" din carburator daca masina sta nepornita pt 2-3 saptamani. Care e solutia ideala? Scimbarea pompei cu cea care are actionare manual sau cu pompa electrica? Eventual o supapa unidirectionala? Alte idei?

Si ultima, extra usoara: ce fac cele 2 conducte in forma de L in partea de sus a habitaclului motor, in cele 2 colturi de jos a parbrizului? Am crezut ca e pt apa de ploaie sau asa ceva, dar se termina dupa 10 cm, chiar deasupra partilor electronice...

Merci mult


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

Adi,

Am o conducta subtire de cupru, care porneste din partea inferioara a galeriei de admisie, si e inchisa (se termina) dupa 15-20 cm. Ce e asta? Are trebui conectata undeva?

E vre-un trick pt scoaterea suportului de baterie (tava aceea in forma de L)? Se misca putin, pare nu a fi sudata, dar nu gasesc suruburi, cleme, nimic... bateria mi-a lasat niste urme de acid, ar trebui sa curat rugina (superficiala) foarte bine.

Am pompa de benzina mecanica, fara actionare manuala, si problema tipica a timpului (prezent si la Traction) ca benzina "dispare" din carburator daca masina sta nepornita pt 2-3 saptamani. Care e solutia ideala? Scimbarea pompei cu cea care are actionare manual sau cu pompa electrica? Eventual o supapa unidirectionala? Alte idei?

Si ultima, extra usoara: ce fac cele 2 conducte in forma de L in partea de sus a habitaclului motor, in cele 2 colturi de jos a parbrizului? Am crezut ca e pt apa de ploaie sau asa ceva, dar se termina dupa 10 cm, chiar deasupra partilor electronice...

Merci mult

Deci :
1. Acel tub de cupru care se terminá peste 20 cm este conducta scurgerii surplusului de benziná nu se continuá nicáieri, este bine asa cum este !
2. Ptr scoaterea suportului bateriei, se procedeazá la scoaterea capotei (ambele párti impreuná cu sina din mijloc )trebuie 2 persoane , se desfac cele 2 suruburi care tin sina (unul la captul dinspre parbriz, celálalt deasupra radiatorului , ) se deschid toate cele 4 clante ale capotei (2 de fiecare partea a mainii ) si se ridicá in sus ( o persoaná pe stg masinii una pe dreapta ) si asa ridicatá mergeti in fatá, si o puneti jos pe un burete sau o páturá deja pregátitá sá nu-i loviti marginile .
Apoi ai acces la suportul de baterie lejer !!!
3. Pompa de benziná a Tractionului este intotdeauna cu maneta manualá ptr pompare, fiindcá cei 6 Volti se terminá repede dacá dai la electrostarter, páná iti vine benzina din rezervor din spate ! La toate Tractioanele dispare benzina dupá atáta vreme nepornitá !Nu-i nici o tragedie, de aceea s-au pus pompe de benziná cu actionare manualá.Eventual tragi intr-o seringá vreo 20 ml de benziná si o injectezi in carburator deasupra, la filtru de aer ...
4.Cele 2 tevi din coltul fantei parbrizului este cum bine ai intuit ptr scurgerea apei de ploaie si nu continuá cu altceva, intrá in habitaclu motorului, care este oblicá, si se scurge pe ele ....insá la o Daoamná de aceastá várstá asa ceva nu se poate intámpla ....
             


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
1. cool, sa curga benzina!!!! (o solutie interesanta)
2. se poate scoate suportul in acest fel, sau ai acces mai bun?
3. asta nu are maneta... deci voi schimba pompa
4. LOL, una se termina deasupra bobinei de inductie, si cealalta are niste cabluri dedesupt... voi monta niste tevi flexibile

E 11 Perfo.


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

1. cool, sa curga benzina!!!! (o solutie interesanta)
2. se poate scoate suportul in acest fel, sau ai acces mai bun?
3. asta nu are maneta... deci voi schimba pompa
4. LOL, una se termina deasupra bobinei de inductie, si cealalta are niste cabluri dedesupt... voi monta niste tevi flexibile

E 11 Perfo.

1.Suportul nu se poate scoate dacá nu dai jos capota, apoi bateria si vei vedea suportul care este sudat acolo, deci nicidecum nu este ceva mobil .Face parte din caroserie, existá cutie de baterie separat ca element de reparatie ptr caroserie, dar se sudeazá la locul lui in caroserie
2.Toate pompele de benziná au manetá manualá (tijá de actionare manualá )deci trebuie schiimbat
3. Cele 2 tuburi de scurgere a apei , nu au avut niciodatá prelungire din teavá de plastic sau cauciuc,, ele se termiá dupá 3-4 cm , insá se pot pune prelunguri cátre sol, atunci apa nu se va mai scurge in habitaclul motorului ci direct spre sol !
Spor la treabá !    


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Pompa

traction avant pompa

81KB


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

gojo_maci a scris:

Pompa

Apoi ala pare sa fie o pompa de Renault 5
Daca e buna si o dai jos, l-as lua eu in adoptie.  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
am nevoie de maneta manuala
deci probabil o dau jos, daca da, am s-o pun deoparte pt tine

Am o valva unidirectionala montata (se vede in poze). Nu stiu daca benzina dispare inspre rezervor sau alta parte...


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Capota e intr-o stare buna (acceptabila) pe partea vizibila (arata ca si un survivor, a fost vopsita candva), dar am rugina superficialy pe partea interioara. Partea asta are un strat de gudron, sau ceva asemanator
Cum sa procedez pe partea interioara, daca nu vreu sa vopsesc partea de sus?

@Misu, nu veri sa muti topicul la reconditionari?


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

Capota e intr-o stare buna (acceptabila) pe partea vizibila (arata ca si un survivor, a fost vopsita candva), dar am rugina superficialy pe partea interioara. Partea asta are un strat de gudron, sau ceva asemanator
Cum sa procedez pe partea interioara, daca nu vreu sa vopsesc partea de sus?

@Misu, nu veri sa muti topicul la reconditionari?

Lasá gudronul acela pe capota pe partea interná, fiindcá are rol de protectie antisonicá si reducere a trepidatiilor capotei .Nu te atince de el, eventual dá-i un strat in plus de vopsea neagrá dacá e sáritá pe undeva -de antifon nu te íatinge .
Pompa aia de benziná nu este de Traction, este adaptabil la cele 2 prezoane ale blocului motor a tractionuului, insá cel original este cát o farfurie micá de cafea si are clopotul de sticlá deasupra, deci vezi benzina cum trece prin pompá cánd functioneaá motorul !
Este identicá pompa la ambele varianrte (4 si 6 Cilindrii )       

traction avant gojo_maci intr-o stare buna partea vizibila (arata survivor, fost vopsita candva),

36.9KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
maaama, asta originala e 80Eur... OK

traction avant maaama, asta originala 80eur...

14.8KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
deci conversie de rugina si apoi vopsea?

cv2adi a scris:


Lasá gudronul acela pe capota pe partea interná, fiindcá are rol de protectie antisonicá si reducere a trepidatiilor capotei .Nu te atince de el, eventual dá-i un strat in plus de vopsea neagrá dacá e sáritá pe undeva -de antifon nu te íatinge .


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, acela este, cu 78 euro original.Eventual poti cumpára una second dacá este functionalá la bursa din primul weekend al lunii Mai -Citroemobile -      

Modificat de cv2adi (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

deci conversie de rugina si apoi vopsea?

cv2adi a scris:


Lasá gudronul acela pe capota pe partea interná, fiindcá are rol de protectie antisonicá si reducere a trepidatiilor capotei .Nu te atince de el, eventual dá-i un strat in plus de vopsea neagrá dacá e sáritá pe undeva -de antifon nu te íatinge .

Da ! Rezolvá indepártarea ruginii, degreseazá suprafata, si dacá lipseste si acel gudron smoalá, aplicá pe locul respectiv un protector exterior Dinitrol cauciucat care se aplicá pe planseul masinilor, dupá care vopsesti peste el negru sá fie uniform !      


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Safety first

traction avant safety first

70.5KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Corect ....spor si la celelalte máruntisuri !      

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

gojo_maci a scris:

maaama, asta originala e 80Eur... OK

80 euro o pompa de benzina!  
Vinde "rabla" repede si cumpara-ti un Aro, la ala macar nu se mai gasesc piese


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


gojo_maci a scris:

maaama, asta originala e 80Eur... OK

80 euro o pompa de benzina!  
Vinde "rabla" repede si cumpara-ti un Aro, la ala macar nu se mai gasesc piese

Doamne fereste, rezultatul final il va recompensa din plin , toti trecátorii vor suferi de torticolis cánd un Traction va trece pe stradá, isi sucesc gátul, la un Aro acest fenomen e mai putin caracteristic , nemaivorbind de calitatea produsului finit ......
Sá nu uiti cá gojo maci nu prea are timp si dotári ca si Tine ptr srofoit tot timpul, el spre deosebire de alti mecanicxi, ar dori sá se bucure de masiná, mai putin sá lucreze la ea.....
         


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Merci, Adi. Cam asta am vrut sa zic si eu...

pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

Merci, Adi. Cam asta am vrut sa zic si eu...

                      Salutári Citroeniste ! Deja si eu am intrat in postura asta de lenes, dupá un sfert de secol de lucrári si eforturi si lupte cráncene cu tot felul de obstacole in domeniu (financiare, in timp, sociale, ciu autoritátile, etc ) as dori sá má bucur putin de munca depusá , sá savurez putin rezultatul eforturilor, cheltuielilor fácute in definitivarea unui proiect anume !
Adevárul este cá dupá atátia ani de restaurári, reparatii, si chinuri, cred cá majoritatea dintre noi simtim oarecum necesitatea delectárii, a beneficiului muncii noastre de zeci de ani .....cel putin in cazul meu ....
             


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:

Merci, Adi. Cam asta am vrut sa zic si eu...

                      Salutári Citroeniste ! Deja si eu am intrat in postura asta de lenes, dupá un sfert de secol de lucrári si eforturi si lupte cráncene cu tot felul de obstacole in domeniu (financiare, in timp, sociale, ciu autoritátile, etc ) as dori sá má bucur putin de munca depusá , sá savurez putin rezultatul eforturilor, cheltuielilor fácute in definitivarea unui proiect anume !
Adevárul este cá dupá atátia ani de restaurári, reparatii, si chinuri, cred cá majoritatea dintre noi simtim oarecum necesitatea delectárii, a beneficiului muncii noastre de zeci de ani .....cel putin in cazul meu ....
             

De ce lenes? Eu nu ma simt lenes, numai pt cam luat un citroen in loc de aro sau dacia...


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Rectific : Nu lenes ci mai comod, in sensul cá nu8 mai am elanul tineresc posedat mai demult, prin care lucram zi si noapte la masini ....
Adevárul e cá am cam uitat de calitatea pieselor románesti, si mi-a fost tare greu ca dupá 20 de ani de echilibru sufletesc si normalitate, am cázut brusc in capcana demult uitatá a calitátii orivbile a pieselor de schimb románesti cánd am devenit posesorul Daciei !
Pe vremea cánd nu aveam altá alegere si eram obligati vránd-nevránd sá umblám cu dacia, fiindcá nu exista altceva, n-aveam incotro : Ne chinuiam cu pisele de toate soiurile, de cooperativá, mai ales care ori nu erau bune calitativ, ori nu se potriveau din start, stim bine acest lucru cu totii !
Apoi a urmat o perioadá de calm, liniste, si echilibru cu Citroenurile restaurate la care ca in basmele fermecate, TOATE piesele comandate erau de calitate buná sau foarte buná si se potriveau la fix.
Iti era mai mare dragul sá lucrezi, fiindcá existau satisfactii .
Desi nu má obligase nimeni, m-a apucat nostalgia, si mi-am luat breakul alb, apoi bátránna , apoi alta si alta si alta .....insá dupá o restaurare ca la carte si reparatiile breakului, mi-am reamintit de lumea pierdutá ....demult uitatá, care tot din nostalgie má fácea nervos, uneori chiar dezolat , fárá sperante, cu amáráciunea insuccesului in gát !
Altá cauzá a cedárii mele in favoarea Citroenului este pretul de cost final la care iese restaurarea unei masini, insá valoarea finalá diferá mult.
Dacá spun cá restaurarea daciei 1300 m-a costat in jur de 5000 euro, majoritatea vor ráde de mine, si niciodatá nu voi primi aceastá sumá ptr masina respectivá.La un Citroen e altfel ....
De aceea am renuntat ( a trebuit sá triez numárul masinilor ) la produsele románesti, nemaiavánd puterea suleteascá.,, timpul si devotamentul necesar finalizárii acestor proiecte, insá nu s-au pierdut, au ajuns intr-un loc nesperat de bun, vor rámáne obiecte salvate ptr generatiile viitoare in mod sigur.
Scuze ptr litania asta lungá , insá am tinut sá explic cát mai proifund de ce Citroenul a rámas totusi cea mai mare dragoste care dáinuie de 27 de ani !
Bineánteles nicidecum nu doresc sá supár pe nimeni care este atasat de dacii ( si eu sunt intre ei ) insá pe marginea acestor experiente nu má simt capabil sá le readuc la viatá ...
O va face bnoul proprietar in mod sigur.Pertsoana dánsului este o garantie in acest sens.          


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Adi, 11 Perfo, dupa 1952

De care am nevoie?
Mai am nevoiw de ceva aici, in afara de acele 2 nituri?

traction avant adi, perfo, dupa 1952de care nevoie?mai nevoiw ceva aici, afara acele nituri?

10.6KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Am nevoie de acele saibe de cupru, nu le gasesc la nici un producator.
Adi, ai vre-o idee de unde sa le iau sau cu ce sa le inlocuiesc?
Capacul acela are vreun simering sa asemanator?

traction avant nevoie acele saibe cupru, gasesc nici vre-o idee unde iau sau acela are vreun

50.4KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
si ultima pe azi: pierd ulei intre cutie si bloc, banuiesc la arbore...
Nu gasesc simeringul respectiv, cred ca sunt 2 bucati, in forma de potcoava...
Ma ajuti in identificatea simeringurilor / garnituriol ce am nevoie intre cutie si bloc motor, te rog? (asi pregati tot setul ininte de a desface, mai bine unul in plus dacat sa stau saptamani cu motorul desfacut)


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

gojo_maci a scris:

si ultima pe azi: pierd ulei intre cutie si bloc, banuiesc la arbore...
Nu gasesc simeringul respectiv, cred ca sunt 2 bucati, in forma de potcoava...
Ma ajuti in identificatea simeringurilor / garnituriol ce am nevoie intre cutie si bloc motor, te rog? (asi pregati tot setul ininte de a desface, mai bine unul in plus dacat sa stau saptamani cu motorul desfacut)

Ce seamana cu motorul de tractor. Poti sa-i pui un motor din ala in 3 cilindri Leut de tractor U445 si nu mai ai probleme pe veci


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Saibele de cupru dupá ce le másori le gásesti in magazine de suruburi si saibe special, in Budapesta sunt 2 astfel de magazine, ai au tot felul de suruburi, saibe piulite din inox, cupru, aluminiu etc.
Eu zic sá cauti pe la tine in refunea unde stai, sigur existá asemenea magazin, care au dor tipuri si profile de suruburi si saibe vechi .
eventual incearcá aici : -el are sigur .
Referitor la arbore : motorul Tractionului nu are simeringuri, cele 2 semipotcoave de care vorbesti vin intre bloc si baie, sunt de plutá , axul are caneluri de ghidere a uleiului inapoi inspre baie, fárá simeringuri .
In legáturá cu acel rulment de la capátul blocului cutiei, s-au montat cu ambele tipuri, vei stii in mod sigur doar dacá-l vei avea in máná !
Anul de tranzitie a fost 1950 , in 52 se poate sá fii pus ce mai aveau prin depozite !    


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


gojo_maci a scris:

si ultima pe azi: pierd ulei intre cutie si bloc, banuiesc la arbore...
Nu gasesc simeringul respectiv, cred ca sunt 2 bucati, in forma de potcoava...
Ma ajuti in identificatea simeringurilor / garnituriol ce am nevoie intre cutie si bloc motor, te rog? (asi pregati tot setul ininte de a desface, mai bine unul in plus dacat sa stau saptamani cu motorul desfacut)

Ce seamana cu motorul de tractor. Poti sa-i pui un motor din ala in 3 cilindri Leut de tractor U445 si nu mai ai probleme pe veci

Problemel adevárate doar atunci vor incepe .....        


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:


In legáturá cu acel rulment de la capátul blocului cutiei, s-au montat cu ambele tipuri, vei stii in mod sigur doar dacá-l vei avea in máná !
Anul de tranzitie a fost 1950 , in 52 se poate sá fii pus ce mai aveau prin depozite !    


Nu, nu, acel rulment e "Kuplung kinyomocsapagy". Sau cel putin asta a fost intentia mea.
Cand calci pe pedala de ambreaj, are un sunte caracteristic rulmentului de presiune
Am ales eu piesa incorecta?


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

Misu de Cluj a scris:


gojo_maci a scris:

si ultima pe azi: pierd ulei intre cutie si bloc, banuiesc la arbore...
Nu gasesc simeringul respectiv, cred ca sunt 2 bucati, in forma de potcoava...
Ma ajuti in identificatea simeringurilor / garnituriol ce am nevoie intre cutie si bloc motor, te rog? (asi pregati tot setul ininte de a desface, mai bine unul in plus dacat sa stau saptamani cu motorul desfacut)

Ce seamana cu motorul de tractor. Poti sa-i pui un motor din ala in 3 cilindri Leut de tractor U445 si nu mai ai probleme pe veci



Lasa Misi si pe cei care nu au Dacii sau Aro, sa traiasca...


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:


Referitor la arbore : motorul Tractionului nu are simeringuri, cele 2 semipotcoave de care vorbesti vin intre bloc si baie, sunt de plutá , axul are caneluri de ghidere a uleiului inapoi inspre baie, fárá simeringuri .


Pt baie si restul am un set complet:

traction avant cv2adi arbore motorul are cele care vorbesti vin intre bloc baie, sunt plutá axul are

46.5KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
banuiesc ca pierderea de ulei e din acesta zona:

traction avant banuiesc pierderea ulei din acesta zona:

77.7KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
si tot banuiesc, ca unul sau o combinatie din aceste piese va rezolva situatia, dar nu sunt sigur:

Baniuesc ca aici daca e ulei, in general e din partea motorului si nu din partea cutiei...

traction avant tot banuiesc, unul sau combinatie din aceste piese rezolva situatia, dar sunt aici

28KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

Saibele de cupru dupá ce le másori le gásesti in magazine de suruburi si saibe special, in Budapesta sunt 2 astfel de magazine, ai au tot felul de suruburi, saibe piulite din inox, cupru, aluminiu etc.


Imi dai te rog adresa din Bp?
Sunt acolo intr-o saptamana. Am cautat in Hornbach, si ei au o sectiune de saibe si suruburi speciale, dar asta nu e...


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ha-ha-ha sá nu-mi spui cá vii ptr suruburi la Budapesta din Elvetia ! m-ai dat gata ! Spune-mi ce dimensiune trebuie sá aibá exact acea rondelá de care ai nevoie, si-ti caut eu p-aici nu te teme .
Insá sigur existá si mai aproape de tine !
Trimit un link cu forumul tractionisztilor, insá ei sunt francezi spre marea surprindere ....
Poti intreba si de la ei informatii, poate cunosc dealeri de piese mai aproape de tine !        


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:


cv2adi a scris:


Referitor la arbore : motorul Tractionului nu are simeringuri, cele 2 semipotcoave de care vorbesti vin intre bloc si baie, sunt de plutá , axul are caneluri de ghidere a uleiului inapoi inspre baie, fárá simeringuri .


Pt baie si restul am un set complet:

Perfect astea sunt, de astea ai nevoie la remontare dacá vei desface partea respectivá.Ai tot ce-ti trebuie !    


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

ha-ha-ha sá nu-mi spui cá vii ptr suruburi la Budapesta din Elvetia ! m-ai dat gata ! Spune-mi ce dimensiune trebuie sá aibá exact acea rondelá de care ai nevoie, si-ti caut eu p-aici nu te teme .
Insá sigur existá si mai aproape de tine !
Trimit un link cu forumul tractionisztilor, insá ei sunt francezi spre marea surprindere ....
Poti intreba si de la ei informatii, poate cunosc dealeri de piese mai aproape de tine !        

Da, ași merge si la capătul lumii pt piesa corecta, ce ctezi?
(Sunt acolo oricum peste o saptamana)
Înca nu am scos-o, nu am dimensiuni


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Salutare Adi

am mai progresat putin...
nu ma-am lamurit in legatura cu rulmentul de presiume, asa ca le-am comandat pe ambele.
pt 30 Eur nu desfac de 2x
La arbore, mai erau 2 garnituri (ce vin sub potcoavele de metal), le am si pe astea.
Ideea a fost sa o spal si ma duc la verificare... am comandat 47 piese in total.

Ce cantitate de lichid de frana am nevoie?

Care ulei recomanzi, si ce cantitate?
Nu gasesc filtrul de ulei. L-au ascuns francezii, sau nu este?

cum ar fi acest produs in loc de lichid de racire:


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Aici gásesti mai multe poze despre filtrul de ulei .Dacá ai carter de aluminiu ai un cerc de metal prins in suruburi,de jur imprejur, care ascunde pompa de ulei si cartusul filtrant .
Dacá ai abie de metal, de formá rotundá, intr-o piesá, nu ai cartus doar o sitá de metal la filtru care il vezi doar dacá dai jos carterul de pe bloc .
In legáturá cu rulmentul, eu zic sá comanzi dánd datele exacte-eventual si seria motorului, si vor trimite ei pe cel adecvat -sper.
Uleiul motor la Traction este intotdeauna 20 W-50 mineral, 5 litri ...
Másoará roinela de cupru pe care o ai cánd demontezi masina, nici asa nu-l vei finisa intr-o zi ....      
Sá cumperi neaparat lichid de fráná pe bazá de silicon, DOT 5.1 , fiindcá celelalte gripeazá dupá un rtim cilindri de fráná dacá stá mult timp masina nefolositá ..... fiind higroscopice, iar ásta este hidrofug, pe deasupra siliconul protejeazá garniturile de cauciuc din cilindrii de fráná.
Si eu am din ásta la toate rablele de mai bine de 10 ani si functioneazá perfect .
Le vezi aici !

Si aici ai un site cu piese exclusiv ptr Citroenuri vechi .... eu primesc lunar oferte de la ei .Au si piese de traction din belsug

Modificat de cv2adi (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
pachetul e pe drum, exact 40 de piese...

pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

pachetul e pe drum, exact 40 de piese...

            Cum de l-ai cumpárat cu 40 piese lipsá sau defecte ???? In mod normal nici nu trebuia sá functioneze .....      


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:

pachetul e pe drum, exact 40 de piese...

            Cum de l-ai cumpárat cu 40 piese lipsá sau defecte ???? In mod normal nici nu trebuia sá functioneze .....      

Asta oare functioneaza si este fara lipsuri? Cred ca a avut ceva rugina la partea de mijloc, dar l-au taiat si reparat. Este cel mai ieftin HY pe care l-am gasit. Sa-l cumpar?

traction avant cv2adi drum, exact piese...             cum l-ai Admin

55.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:

pachetul e pe drum, exact 40 de piese...

            Cum de l-ai cumpárat cu 40 piese lipsá sau defecte ???? In mod normal nici nu trebuia sá functioneze .....      

Asta oare functioneaza si este fara lipsuri? Cred ca a avut ceva rugina la partea de mijloc, dar l-au taiat si reparat. Este cel mai ieftin HY pe care l-am gasit. Sa-l cumpar?

Ai aráta miraculos cu ea pe strázile clujului ...multi si-ar suci gátul dupá ea .... dar psibil sá anunte si psihiatria !      


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Cadou de pasti

traction avant cadou pasti

79KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Ceasul meu de.KM arata mult mai bine... dar asta functioneaza  ok, teoretic

traction avant ceasul meu de.km arata mult mai bine... dar asta ok, teoretic

84.9KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:

pachetul e pe drum, exact 40 de piese...

            Cum de l-ai cumpárat cu 40 piese lipsá sau defecte ???? In mod normal nici nu trebuia sá functioneze .....      

Asta oare functioneaza si este fara lipsuri? Cred ca a avut ceva rugina la partea de mijloc, dar l-au taiat si reparat. Este cel mai ieftin HY pe care l-am gasit. Sa-l cumpar?



DA


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Hai cá incet se aduná piesele , si te poti apuca de ea !     

pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

Hai cá incet se aduná piesele , si te poti apuca de ea !     

De asta mi-e teama.si.mie...


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:


cv2adi a scris:

Hai cá incet se aduná piesele , si te poti apuca de ea !     

De asta mi-e teama.si.mie...

Nu te busuli .... cá doar este mecanicá purá, nimic agresiv din categoria electronicii !      


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Adi, de care si cat ulei am nevoie pt cutia de viteze?
Cat e "tightening torque" la chiuloasa? (40-50 Nm?)(scuze nu stiu cum se numeste in lb romana)
Stii cumva si volumul pt lichidul de racire?


Aveti vreo experienta cu waterless coolant?


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Pái in cutie intrá 2 litri de ulei gros, eu pun de obicei unul váscos fiindcá folosesc masina doar vara, ca atare pot sá-l pun .
Inm motor pun 20w-50 fiindcá vara unge mai bine, dar poti folosi acolo in Switzerland si 14w-40 ca la 2 CV fiindcá nu aveti cáluri toride gen 30 -33 grade ca si in cámpia Panonicá ....
De obicei intrá 10 litri de lichid de rácire, si fiindcá ai chiuloasá de fontá, poti folosi linistit atát lichidul verde ( antigel ) cát si cel rosu ptr chiuloase de aluminiu ....
Iti atasez aici un tabel cu date       


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Adi, am o mica nelamurire
Mi-ai recomandat silicon based Dot5.1
Nu se pupa...

Dot 3, 4 si 5.1 sunt pe baza de polyethilene Glycol.
Dot 5 e pe baza de silicon

Care e?

Ce cantitate sa-mi cumpar?


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

Adi, am o mica nelamurire
Mi-ai recomandat silicon based Dot5.1
Nu se pupa...

Dot 3, 4 si 5.1 sunt pe baza de polyethilene Glycol.
Dot 5 e pe baza de silicon

Care e?

Ce cantitate sa-mi cumpar?

La mine tot ce are in carte Dot 3,4 este inlocuit cu DOT 5.' pe bazá de silicon ! Deci Tractionul, HY, Dacia, Ami 6, Estafette-ul proaspárt restaurat al lui Levci in Romania, toate functioneazá cu DOT 5.' pe bazá de silicon, fiindcá este hidrofug, si nu hidroscopic ca si Dot 3, 4, etc ....plus cá nu atacá garniturile de cauciuc ci dimpotrivá le conservá ....siliconu cu guma sunt mari prieteni !
Toti cei care si-au pus acest lichid nu au probleme ani de zile cu griparea .... si depunerea de oxizi, in sistem !
Majoritatea mecanicilor auto nu au auzit de el, si habar nu au !      
Eu vorbesc din experienta celor 18 ani de cánd o folosesc.....


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Dot 3, dot4 si dot 5.1 au aceeasi componente
Dot 5 e singurul pe baza de silicon
Banuiesc eu ca ai pus Dot 5

Ce cantitate in Traction?


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Daca am dreptate cu Dot 5, nu e de loc usor de gasit, dealerii standard nu tin... va trebui sa comand de pe amazon sau ebay

pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

https://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5.1
Dot 3, dot4 si dot 5.1 au aceeasi componente
Dot 5 e singurul pe baza de silicon
Banuiesc eu ca ai pus Dot 5

Ce cantitate in Traction?

Da, este cel din linkul pus de tine mai sus, este Dot 5.1 pe bazá de silicone, cred cá toti cei care comercializeazá piese de Traction , au in stoc ( Fransen, Renel, Neo-retrofrance, etc .
Ai nevoie de un litru sá-ti rámáná si rezervá ptr complectare ...nu se deterioreazá in timp !
Spor la treabá ..
 


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Multumesc mult

Deci e Dot 5, imi iau 1 L

DOT 5.1 is the non-silicone version of DOT 5, defined by FMVSS 116 as being less than 70% silicone.


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Vezi cá este dot 5.1 nu dot 5 , trimit máine poza flconului de 1 litru al meu,, pretul este in jur de 12-15 mii Foritni pe litru !  

pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
nu sunt 100% sigur, dar cum vad eu, baza de silicon e motivul pt care Dot 5 nu merge pt masinile cu ABS
Deci Dot 5 e singurul cu silicon
dot 5.1 e clar un lichid FARA silicon


Mi-am comandat Mike Sanders, Dot5, tot asa, 14k HUF


pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

cv2adi a scris:

La mine tot ce are in carte Dot 3,4 este inlocuit cu DOT 5.' pe bazá de silicon ! Deci Tractionul, HY, Dacia, Ami 6, Estafette-ul proaspárt restaurat al lui Levci in Romania, toate functioneazá cu DOT 5.' pe bazá de silicon, fiindcá este hidrofug, si nu hidroscopic ca si Dot 3, 4, etc ....plus cá nu atacá garniturile de cauciuc ci dimpotrivá le conservá ....siliconu cu guma sunt mari prieteni !
Toti cei care si-au pus acest lichid nu au probleme ani de zile cu griparea .... si depunerea de oxizi, in sistem !.....

Păi și,comparativ cu DOT 3/4,are aceeași eficiență sistemul de frânare?Ați observat diferențe?Aici am citit că lichidul de frână pe bază de silicon are tendința la frânare să crească cursa,adică frână mai moale....
Plus de asta,trebuie pus într-un sistem nou sau curățat de vechiul lichid de frână.....sau nu neapărat?
Iar de găsit aici în RO,e o problemă....


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Adrian Frigo a scris:


cv2adi a scris:

La mine tot ce are in carte Dot 3,4 este inlocuit cu DOT 5.' pe bazá de silicon ! Deci Tractionul, HY, Dacia, Ami 6, Estafette-ul proaspárt restaurat al lui Levci in Romania, toate functioneazá cu DOT 5.' pe bazá de silicon, fiindcá este hidrofug, si nu hidroscopic ca si Dot 3, 4, etc ....plus cá nu atacá garniturile de cauciuc ci dimpotrivá le conservá ....siliconu cu guma sunt mari prieteni !
Toti cei care si-au pus acest lichid nu au probleme ani de zile cu griparea .... si depunerea de oxizi, in sistem !.....

Păi și,comparativ cu DOT 3/4,are aceeași eficiență sistemul de frânare?Ați observat diferențe?Aici am citit că lichidul de frână pe bază de silicon are tendința la frânare să crească cursa,adică frână mai moale....
Plus de asta,trebuie pus într-un sistem nou sau curățat de vechiul lichid de frână.....sau nu neapărat?
Iar de găsit aici în RO,e o problemă....

Dupá cum am mai scris, de 15 ani folosesc acest lichid la toate instalatiile de fránare hidraulice, fárá probleme, ba din contrá, fárá GRIPÁRI ! Pracic, de atunci nu am demontat niciuna dintre fráne din cauza grippárii !
Ulaiul de silicone este absolut pretabil, nu se máreste nici o cursá, este ca si consistentá exact identic cu celelalte DOT-uri, sau cu LHM ul din instalatia de fráná a Citroenului 2 CV, de cánd o folosesc, nici sá nu aud de celelalte DOT-uri cu care mi-am máncat nervii ani de zile din cauza gripárilor dese !
Faptul cá nu este cunoscutá de foarte multi mecanici auto, denotá pe undeva si nivelul de pregátire profesionalá a unora ....
Culoarea ei este albastrá semitransparent ........ iar la masinile unde am  vas de lichid de sticlá zici cá e o cálimará cu cernelaá ! Foto pe curánd !
   


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Ie coatá cerneala .....

traction avant coatá cerneala .....

46.2KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si in traction ...

traction avant traction ...

32.6KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

traction avant

53.3KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
una mai buná

traction avant una mai buná

31.5KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si flaconul....

traction avant

39.7KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

traction avant

41.9KB


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
un lucru de mentionat pt cei cu youngtimere
Lichidul de frana pe baza de silicon NU e buna pt systemele de franare cu ABS


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
asta am comandat eu

traction avant asta comandat

40.4KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

un lucru de mentionat pt cei cu youngtimere
Lichidul de frana pe baza de silicon NU e buna pt systemele de franare cu ABS

CORECT          


pus acum 6 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 ... 5  

Mergi la