CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil Giulia22
Femeie
25 ani
Alba
cauta Barbat
25 - 40 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Traction Avant Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 5
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
am vazut ceva interesant in cilindrul dinspre compartiment (4?)
tactil nu sesizez nimic, sunt numai acele pete vizibile

traction avant vazut ceva interesant cilindrul dinspre (4?)tactil sesizez nimic, sunt numai acele

35.5KB


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
celelalte camasi sunt ok

traction avant celelalte camasi sunt

40.6KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

vezi cum se aseaza

            chiar cá e interesantá .....


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:

vezi cum se aseaza

            chiar cá e interesantá .....



Am montat si strans la 35 NM deocamdata.
Restul sambata...

Din ceea ce vezi in poze, e OK so continu treaba?
Partile ce vad eu critice:
1. calitatea (potrivirea) garniturii
2. curatarea canalelor de racire (dupa asamblare, am de gand sa mai spal o data cu apa si soda, si umplu cu lichid de racire mai tarziu)
3. petele alea ciudate pe interiorul camasii cilindrului 4


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:


cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:

vezi cum se aseaza

            chiar cá e interesantá .....



Am montat si strans la 35 NM deocamdata.
Restul sambata...

Din ceea ce vezi in poze, e OK so continu treaba?
Partile ce vad eu critice:
1. calitatea (potrivirea) garniturii
2. curatarea canalelor de racire (dupa asamblare, am de gand sa mai spal o data cu apa si soda, si umplu cu lichid de racire mai tarziu)
3. petele alea ciudate pe interiorul camasii cilindrului 4

Gradul de etanseitate o poti vedea doar dupá ce pronesti motorul, asa vázánd cu ochiul, e o.k., desi cercurile sunt cam ovale ....nu stiu ce matrite au ástia care fabrcicá garnituri de astea ...
Petele alea mi se par mai degrabá oxidatii in porozitátile peretilor cilindrului datoritá stationárii si nefolosirii indelungate a motorului, , s-a fácut probabil condens la acel cilindru .... nu mi se pare o problemá mare ...  


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
a trecut "Mosu" si pe la mine

traction avant trecut mine

39.6KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

a trecut "Mosu" si pe la mine

Bravo lui ! Trebuie sá te apuci de treabá, nu mkai ai scuze ...  


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:

a trecut "Mosu" si pe la mine

Bravo lui ! Trebuie sá te apuci de treabá, nu mkai ai scuze ...  



Proiectul asta ma calca pe nervi.
Nu tu timp, Nu tu cunostinte, Nu tu manuale...
Si mai am busul T2 in bucati de 2 ani...
Cum am mai zis, planurile au aratat putin altfel, dacat cum a evaluat proiectul, dar am sa o termin anul asta.


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Misi, imi muti topicul te rog frumos, la capitolul Reconditionari?
Merci


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

gojo_maci a scris:

Misi, imi muti topicul te rog frumos, la capitolul Reconditionari?
Merci

Mutat!      


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
esti un inger

pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

esti un inger

Tre sá-i facem rost de o glorie in jurul capoului sá stie si altii cá-i inger ....  


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:


cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:

a trecut "Mosu" si pe la mine

Bravo lui ! Trebuie sá te apuci de treabá, nu mkai ai scuze ...  



Proiectul asta ma calca pe nervi.
Nu tu timp, Nu tu cunostinte, Nu tu manuale...
Si mai am busul T2 in bucati de 2 ani...
Cum am mai zis, planurile au aratat putin altfel, dacat cum a evaluat proiectul, dar am sa o termin anul asta.

Dapu dragi mio, ogoaie-te nu te stresa cá doará nu pitá n-ai ci o rablá tre srofolitá, care are timp sá astepte .... dacá te stresezi numa nervi iti faci la burdihan s-apo nici mánca n-ai mai fii in stare, s-apo meritá ???? Coatá n-ainte cá s-a rezolva si asta .....


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:

esti un inger

Tre sá-i facem rost de o glorie in jurul capoului sá stie si altii cá-i inger ....  

Mai mult demon, sau Bau-bau, ca de multe ori fac urat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:


cv2adi a scris:


Bravo lui ! Trebuie sá te apuci de treabá, nu mkai ai scuze ...  



Proiectul asta ma calca pe nervi.
Nu tu timp, Nu tu cunostinte, Nu tu manuale...
Si mai am busul T2 in bucati de 2 ani...
Cum am mai zis, planurile au aratat putin altfel, dacat cum a evaluat proiectul, dar am sa o termin anul asta.

Dapu dragi mio, ogoaie-te nu te stresa cá doará nu pitá n-ai ci o rablá tre srofolitá, care are timp sá astepte .... dacá te stresezi numa nervi iti faci la burdihan s-apo nici mánca n-ai mai fii in stare, s-apo meritá ???? Coatá n-ainte cá s-a rezolva si asta .....

Gresit! Astfel de proiecte nu se termina nicioata. Eventual ajungi anul asta, sa faci o pauza.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Cá bine gráieste Mishu ! Eu de cátiva ani má simt sef de autobazá, de dimineata semnez condica de preentá, merg la atelier, imi iau salopeta, si incep lucru pe baza foilor de reparatii luate din ordinea de zi ....apoi lucrez si in meserie, seara semnez din nou foaia de iesire din turá, inchid garajele, tinánd seama de normele PCI, dau de mácare la paznicii de noapte , si-mi bag cornu in periná, de nu mai am putere nici sá má uit la stiri ....asa cá asta te asteaptá si pe tine cu timpul , orice masiná ai avea ! Cine se dá p-o brazdá cu rugina asa pátetste !            

pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Na, fain...
Multumesc de I indemnare.
(ma du la garaj)


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Sorbul e mai lung

traction avant sorbul mai lung

54.5KB

Modificat de gojo_maci (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Indicatorul e mai scurt

traction avant mai scurt

82.4KB


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Sa nu fim asa pretentiosi...

traction avant fim asa

85.5KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

Sa nu fim asa pretentiosi...

Ai vázut .... e oablá treaba ! Cu rezervorul nou toate se potrivesc de minune ! Nu e calitate Conex .....            


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Suruburile originale sunt si ele, undeva... Am gasit numai 4 din 6, asa ca am folosit suruburi noi

pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Uite aici, rulment de presiune, prins cu nituri. Ma'am a, André draga, nici cu suruburi Nu ar fi sarit in aer...
Trebuie scoase cu burghiul... Am Dat 2 gauri pana in partea cealalta, pana ce sa imi dau seama la ultima gaura, ca de fapt gaura aia micuta (1mm) e de "aerisire".

traction avant uite aici, rulment presiune, prins nituri. ma'am andré draga, nici suruburi sarit

28.5KB


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Asa a rams ultima....

traction avant asa rams ultima....

31.3KB


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Gata

traction avant gata

59.6KB


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
M-am ales si cu elicea...

traction avant m-am ales elicea...

35.3KB


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Ádi, uite aici a, garnitura sa presat putin, ő las asa?

traction avant Ádi, uite aici garnitura presat putin, ő las asa?

68KB


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ce bine te distrezi

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Lasa, Misi.
Incet cu încetul îmi dau eu seama cum gândesc francezii, și apoi sa vezi tu...


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Mi se cam limpezesc lucrurile...

Uite, am o problema majora (încă una) :

Am înlocuit garnitura de chiulasa, calitatea și cum se așează, am arătat într-una din pozele anterioare. (de la rău spre prost)
Cuzinetii și cămășile (deci bănuiesc tot setul motor) sunt în ordine.
Acuma citesc ca cămășile ar trebui sa iasă peste suprafața blocului cu 0,05. La mine sunt can la același nivel(nu am măsurat, numai după feeling)
Gata asamblat și strâns.

A um am 3 variante:
1. O las asa, și vad ce se întâmplă... Cu gândul ca poate fi numai mai bine decât  a fost
2, comand o garnitura de chiulasa mai de calitate (de unde?), și schimb iarăși garnitura, sperând ca garnitura ce se așează bine compensează pt poziția camasilor
3, cumpăr alta garnitura, dau jos chiulasa, dau jos baja de ulei, scot cilindrii împreună cu cămășile, setez înălțimea, și montez totul la loc.... De menționat ca ideea a fost numai sa înlocuiesc câteva simeringuri, înainte sa desfac motorul


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

Mi se cam limpezesc lucrurile...

Uite, am o problema majora (încă una) :

Am înlocuit garnitura de chiulasa, calitatea și cum se așează, am arătat într-una din pozele anterioare. (de la rău spre prost)
Cuzinetii și cămășile (deci bănuiesc tot setul motor) sunt în ordine.
Acuma citesc ca cămășile ar trebui sa iasă peste suprafața blocului cu 0,05. La mine sunt can la același nivel(nu am măsurat, numai după feeling)
Gata asamblat și strâns.

A um am 3 variante:
1. O las asa, și vad ce se întâmplă... Cu gândul ca poate fi numai mai bine decât  a fost
2, comand o garnitura de chiulasa mai de calitate (de unde?), și schimb iarăși garnitura, sperând ca garnitura ce se așează bine compensează pt poziția camasilor
3, cumpăr alta garnitura, dau jos chiulasa, dau jos baja de ulei, scot cilindrii împreună cu cămășile, setez înălțimea, și montez totul la loc.... De menționat ca ideea a fost numai sa înlocuiesc câteva simeringuri, înainte sa desfac motorul

Pái avánd in vedere multiplele neajunsuri ivite pe parcurs (calitatea garniturii, diferenta de nivel , etc ) si faptul cá deja ai asamblat-o, nu mai desface , ci incearcá s-o pornesti, insá fii pregátit pt ivirea problemelor ce rezultá din aceste lucruri ( scurgere de ulei la baie, eventual aparitia uleiului in apa de rácire sau inetanseitate la garnitura de chiulasá, etc ....    


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

Ádi, uite aici a, garnitura sa presat putin, ő las asa?

      Depinde de suprafata care a rámas la locul ei ....s-ar putea sá fie buná si asa ! Urmáreste cu atentie in timpul functionárii motorului , poate ai noroc !  


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:

Ádi, uite aici a, garnitura sa presat putin, ő las asa?

      Depinde de suprafata care a rámas la locul ei ....s-ar putea sá fie buná si asa ! Urmáreste cu atentie in timpul functionárii motorului , poate ai noroc !  

Verzinea recomandata ar fi un fel de totul sau nimic...
Cum at veni cu o garnitura de calitate, noua? Asta ar fi efort relativ minim


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

gojo_maci a scris:

Lasa, Misi.
Incet cu încetul îmi dau eu seama cum gândesc francezii, și apoi sa vezi tu...

Dupa ce te obisnuiesti, nu o sa-ti placa masinile nemtesti!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:

Mi se cam limpezesc lucrurile...

Uite, am o problema majora (încă una) :

Am înlocuit garnitura de chiulasa, calitatea și cum se așează, am arătat într-una din pozele anterioare. (de la rău spre prost)
Cuzinetii și cămășile (deci bănuiesc tot setul motor) sunt în ordine.
Acuma citesc ca cămășile ar trebui sa iasă peste suprafața blocului cu 0,05. La mine sunt can la același nivel(nu am măsurat, numai după feeling)
Gata asamblat și strâns.

A um am 3 variante:
1. O las asa, și vad ce se întâmplă... Cu gândul ca poate fi numai mai bine decât  a fost
2, comand o garnitura de chiulasa mai de calitate (de unde?), și schimb iarăși garnitura, sperând ca garnitura ce se așează bine compensează pt poziția camasilor
3, cumpăr alta garnitura, dau jos chiulasa, dau jos baja de ulei, scot cilindrii împreună cu cămășile, setez înălțimea, și montez totul la loc.... De menționat ca ideea a fost numai sa înlocuiesc câteva simeringuri, înainte sa desfac motorul

Pái avánd in vedere multiplele neajunsuri ivite pe parcurs (calitatea garniturii, diferenta de nivel , etc ) si faptul cá deja ai asamblat-o, nu mai desface , ci incearcá s-o pornesti, insá fii pregátit pt ivirea problemelor ce rezultá din aceste lucruri ( scurgere de ulei la baie, eventual aparitia uleiului in apa de rácire sau inetanseitate la garnitura de chiulasá, etc ....    

Bine zice Adi! Porneste-l si vezi cum se comporta. Nu-ti crea probleme inutil!
Camasile nu le-ai scos din bloc? Daca nu le-ai miscat, nu vor fi scurgeri de lichid de racire in ulei.
Nu stiu cum este la asta etansat la baza camasilor, cu inele de hartie sau o-ring din cauciuc?
Doar atunci poti avea probleme daca s-au miscat camasile cand chiulasa era data jos.
De aia e bine ca daca iei chiulasa jos, sa le fixezi cu niste suruburi si saibe, ca daca misti din greseala arborele cotit se pot misca camasile si atunci va trebui refacute etansarile la baza lor.
Ala ca trebuie sa iasa cu 0,05 mm, nu conteaza mult, ca oricum garnitura de chiulasa noua este putin mai groasa si preia diferenta aia. Nu fa probleme din ala.
Garnitura de chiulasa oricum se aseaza cand motorul se incalzeste. 
In primele km, poate sa lacrimeze intre chiulasa si bloc (nu te speria daca vezi ca apar cateva picatiuri de acolo), apoi se infoaie si se aseaza, apoi dupa 500 km o restrangi la cuplu cu cheia dinamometrica.
Nu cred sa ai probleme. 99% pot paria ca va functiona bine asa cum este.
Nu-ti crea griji inutile, ca atunci cand cand repari un motor, oricum ai doar doua variante: ori va functiona, ori nu va functiona. 
Iar daca nu va functiona, atunci oricum va trebui sa o refaci, ca sa functioneze.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

gojo_maci a scris:

M-am ales si cu elicea...

Cum naiba a crapat elicea asa? Ala trebuie sudat sau pus alta elice ca altfel se poate rupe si iti sparge radiatorul.
Se poate suda linistit, noroc ca nu e din plastic.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
De acord cu mishu, nu-ti crea probleme inutil ....las cá se rezolvá -vorba románului ....
Elicea má surprinde si pe mine fiindcá e dintr-un material otelos, greu de indoit ....insá probabil a mai avt ceva "antecedente " in viata ei !   


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Vazand cum avanseaza Adi, imi dau seama ca va fi gata mai repede, am nevoie de niste scuze bune...

Dupa consideratii indelungate, am decis sa scot motorul de tot, si sa-i fac o reparatie completa (numai la motor, caroseria ramana cu farmecul de "survivor"

Motivele:
- baia nu s-a etansat perfect, in partea de spate accesul e foarte greoi cu motorul montat, din cauza distributiei
- cuznetii sunt la limita
- circuitul de apa am curatat de materialul de etansare ce a fost folosit de proprietarul anterior, dar nu perfect
- camasile cilindrilor sunt la nivel, sau chiar putin sub nivelul blocului, ceea ce pune in pericol etansarea dintre circuitul de apa si ulei
- daca tot o desfac, fac si scaunele supapelor, pt benzina fara plumb

Daca o asamblez fara cele enumerate, poate ar merge 10000 km, pote numai 100km, sau poate numai 1.
Oricum am intarziat cu reparatiile, vine iarna...


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

Vazand cum avanseaza Adi, imi dau seama ca va fi gata mai repede, am nevoie de niste scuze bune...

Dupa consideratii indelungate, am decis sa scot motorul de tot, si sa-i fac o reparatie completa (numai la motor, caroseria ramana cu farmecul de "survivor"

Motivele:
- baia nu s-a etansat perfect, in partea de spate accesul e foarte greoi cu motorul montat, din cauza distributiei
- cuznetii sunt la limita
- circuitul de apa am curatat de materialul de etansare ce a fost folosit de proprietarul anterior, dar nu perfect
- camasile cilindrilor sunt la nivel, sau chiar putin sub nivelul blocului, ceea ce pune in pericol etansarea dintre circuitul de apa si ulei
- daca tot o desfac, fac si scaunele supapelor, pt benzina fara plumb

Daca o asamblez fara cele enumerate, poate ar merge 10000 km, pote numai 100km, sau poate numai 1.
Oricum am intarziat cu reparatiile, vine iarna...

Vád cá tot nu te astámperi ..... pe de o parte cá esti un maximalist dus cu pluta la fel ca si multi altii de pe aceste meleaguri, pe de altá parte cá nu te lasá constiinta aia de mecanic !
M-am mirat cánd ai intrat cu cutitu in masiná ptr cáteva picáturi de ulei, treaba cu obstruarea sist de rácire e altá treabá, mai serioasá !
Ieri nu puteam vorbi mult la telefon cá eram pe drum , te ajut cu mare drag in másura posibilitátilor si obstacolelor ivite (timp, distantá ) insá cred cá cel mai oportun este sá conversám aici , fiindcá am posibilitatea de a atasa schgeme, poze, filme etc despre subiectul intrebárilor tale ...
Spor la treabá         


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Adi trimite-ne poze de la Hungaroring Classic!!!
Treaba cu motorul e simplu... spalarea circuitului nu a mers perfect, nu vad posibilitatea de a spala perfect, numai daca desfac motorul. Camasile cilindrilor nu ies din suprafata blocului, pt a inlocui garnitura aceea, adanc sub camasa, bielele trebuie daprinse de pe arbore, ...
multe nimicuri, care se aduna


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

Adi trimite-ne poze de la Hungaroring Classic!!!
Treaba cu motorul e simplu... spalarea circuitului nu a mers perfect, nu vad posibilitatea de a spala perfect, numai daca desfac motorul. Camasile cilindrilor nu ies din suprafata blocului, pt a inlocui garnitura aceea, adanc sub camasa, bielele trebuie daprinse de pe arbore, ...
multe nimicuri, care se aduna

pozele de pe hungarorinn le poti vedea la profilul evenimente     


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
numai pasuri inapoi...

traction avant numai pasuri inapoi...

51.1KB


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Nu trebuia sa o desfaci inca o data.
Aveai deja motorul facut, daca o montai atunci, deja te plimbai cu hardughia.
Asa vine iarna si pe frig, nu mai poti lucra!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

Misu de Cluj a scris:

Nu trebuia sa o desfaci inca o data.
Aveai deja motorul facut, daca o montai atunci, deja te plimbai cu hardughia.
Asa vine iarna si pe frig, nu mai poti lucra!

Training bun pt a controla răbdarea omeneasca...


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Lasa, Misi. Daca nu merge anul asta, va merge anul viitor... dar atuncia va merge sigur, si am sa imi permit sa dau plimbari mai lungi fara sa am 50% a sculelor din garaj, in portbagaj

pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Nu te busuli c-a fii buná .......          asta ti-o garantez !

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

gojo_maci a scris:

Lasa, Misi. Daca nu merge anul asta, va merge anul viitor... dar atuncia va merge sigur, si am sa imi permit sa dau plimbari mai lungi fara sa am 50% a sculelor din garaj, in portbagaj

Fii optimist si incearca sa vezi partea plina apaharului!
Ai un mare avantaj, ca daca nu are motor, nu se uzeaza!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Ádi, ma ajuți te rog cu identificarea acestor 4 piese?

traction avant Ádi, ajuți rog acestor piese?

101.1KB


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

gojo_maci a scris:

Ádi, ma ajuți te rog cu identificarea acestor 4 piese?

Le stiu! Alea de sus, sunt dooo arcuri.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

Ádi, ma ajuți te rog cu identificarea acestor 4 piese?

Arcul mic pare a fii cel cel de la contactorul de fráná, cel mare ori este retractorul tijei lungi al sistemului de actionare al carburatorului, ori cel de la cablul de ambreaj fixat pe cutie sub masca grilei radiatorului, cele douá caucicucuri  -de pe peretele dintre habiutaclu si comp.motor ori de pe lateralele lonjeroanelor de o parte si alte a comp.motor .


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

Misu de Cluj a scris:


gojo_maci a scris:

Ádi, ma ajuți te rog cu identificarea acestor 4 piese?

Le stiu! Alea de sus, sunt dooo arcuri.



pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:

Ádi, ma ajuți te rog cu identificarea acestor 4 piese?

Arcul mic pare a fii cel cel de la contactorul de fráná, cel mare ori este retractorul tijei lungi al sistemului de actionare al carburatorului, ori cel de la cablul de ambreaj fixat pe cutie sub masca grilei radiatorului, cele douá caucicucuri  -de pe peretele dintre habiutaclu si comp.motor ori de pe lateralele lonjeroanelor de o parte si alte a comp.motor .



Cea lunga e ok, merci, cea de la ambeaj

cea scurta poate fi de la carb? a avut tija actionatoare a carbului arc ce se prinde o parte pe carosserie? Am acolo un arc mic, dar asta are ambele parti fixate pe carb (eg sta la loc si dupa ce dai jos carburatorul)

nu am dat jos nimic asemanator in regiunea lonjeroanelor...
ce ovala mi se pare a fi din regiunea rezervorului, dar nu ii gasesc locul..

cea rotunda are aceeasi material ca si garniturile de la sonda de benzina in rezervor, numai diametrul putin mai mare... nu am asa ceva pe peretele habitaclului


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Totdeauna raman o gramada de piese. Eu le pun intr-o cutie si apoi in beci pe raft.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:


cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:

Ádi, ma ajuți te rog cu identificarea acestor 4 piese?

Arcul mic pare a fii cel cel de la contactorul de fráná, cel mare ori este retractorul tijei lungi al sistemului de actionare al carburatorului, ori cel de la cablul de ambreaj fixat pe cutie sub masca grilei radiatorului, cele douá caucicucuri  -de pe peretele dintre habiutaclu si comp.motor ori de pe lateralele lonjeroanelor de o parte si alte a comp.motor .



Cea lunga e ok, merci, cea de la ambeaj

cea scurta poate fi de la carb? a avut tija actionatoare a carbului arc ce se prinde o parte pe carosserie? Am acolo un arc mic, dar asta are ambele parti fixate pe carb (eg sta la loc si dupa ce dai jos carburatorul)

nu am dat jos nimic asemanator in regiunea lonjeroanelor...
ce ovala mi se pare a fi din regiunea rezervorului, dar nu ii gasesc locul..

cea rotunda are aceeasi material ca si garniturile de la sonda de benzina in rezervor, numai diametrul putin mai mare... nu am asa ceva pe peretele habitaclului

Da este un arc retractor al tijelor de comendá a carburatorului, poate fii de acolo .....


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
in locuri neaccesibile (cu rugina de suprafata) se poate aplica Fluidfilm NAS sau Mike Sanders direct pe Fertan? (asi prefera Brunox, dar asta e pe baza de epoxy, nu cred ca merge cu pistolul)

pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

Misu de Cluj a scris:

Nu trebuia sa o desfaci inca o data.
Aveai deja motorul facut, daca o montai atunci, deja te plimbai cu hardughia.
Asa vine iarna si pe frig, nu mai poti lucra!


Nici eu nu am avut planuri de a desface, dar asa sa întâmplat
Si ce bine ca l am desfacut:

traction avant misu cluj scris:nu trebuia desfaci inca data. aveai deja motorul facut, daca montai

56.3KB


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Chestia ma cam depășit...

traction avant chestia cam

41.7KB


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Dar cu ajutorul unui prieten de al lui Adi, suntem pe drum bun

traction avant dar ajutorul unui prieten lui adi, suntem drum bun

33.2KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Tulai Doamne ce killerit a fost motorul ásta sármanu de el ....iti dai seama dacá ai fii inceput sá-l folosesti asa cum era, dupá o foarte scurtá vreme si-ar fii dat duhul si te lása in drum : In asemenea imprejurári concluzia era : Citroenul Traction  nu-i masiná fiabilá !asa insá .....ai sá vezi cá de motor nu te vei mai atinge zece ani pe putin !
Sper s-o vedem in vará pe drumurile Elvetiei !
     


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
E interesanta treaba...
Motorul pornea și mergea de minune.
Cu un sunet frumos, troacanea ca și un ceas elvețian. A trecut și testul de poluare fără probleme.
Chiar am crezut, ca motorul e partea cea mai buna a mașinii... Pana când am scos șurubul de golire a lichidului de racire, și nu a ieșit nimic


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

E interesanta treaba...
Motorul pornea și mergea de minune.
Cu un sunet frumos, troacanea ca și un ceas elvețian. A trecut și testul de poluare fără probleme.
Chiar am crezut, ca motorul e partea cea mai buna a mașinii... Pana când am scos șurubul de golire a lichidului de racire, și nu a ieșit nimic

dapu amu ai invátat minte sper, ceea ce.mi spunea Tata si mie pe vremea cánd toatá ziua eram in jurul UZ-2 ului, Minimobrei, Mobrei : Nu pune mána sá srofolesti dacá merge troaca ! Las-o impace c-a fii mai bine !     


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
După ce am găsit tot felul de minunății în motor, am schimbat sau recondiționat absolut totul... Numai blocul a ramas

pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Alte surprize?
Un bloc spart (ca altceva nu mai era)

traction avant alte bloc spart (ca altceva mai era)

49.6KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Avansam foarte încet cu ajutor exterior

Merci Adi încă o data pt interventie

traction avant avansam foarte încet ajutor adi încă data

55.1KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Semnalizatoare astea sunt identice fata spate
Si identice cu cele de la broasca (pre 1960?)

traction avant astea sunt identice fata spatesi identice cele broasca (pre 1960?)

71.6KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Și.

traction avant Și.

80KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Ádi, cum stam cu originalitatea?

traction avant Ádi, cum stam

52.6KB


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Astea sunt de broascá, nu prea au nimic comun cu tractionul , in mod normal ar trebui sá ai din astea pe fatá : (portocalii sau albe dupá preferintá )

traction avant astea sunt broascá, prea nimic comun tractionul mod normal trebui din astea fatá sau

58.8KB


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si cu "creastá ROBRI "

traction avant robri "

58.3KB


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Trebuie sá te dezamágesc : Nici cele douá faruri fatá nu sunt originale, ale ei au formá de obuz ....

traction avant trebuie dezamágesc nici cele douá faruri fatá sunt originale, ale formá obuz ....

57KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
hai Adi sa le luam pe rand
am impresia ca s-a montat ce sa gasit pe raft, fiecare imagine ce gasesc are diferite...

cea de fata:
1, gaura de sus inchisa, cel de jos inlocuait cu galbene
2. cele de jos inchise, cele de sus inlocuit cu albe, ca si in prima poza postata de tine
3. cele do jos inchise, cele de sus inlocuite cu galbene, elongate dat mult mai mici decat cele de broasca, si fare chrom
4. am gasit cateva poze si co cea de broasca, dar foro cele albe de jos.

care sunt cele originale pt Legere 1952?


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

Trebuie sá te dezamágesc : Nici cele douá faruri fatá nu sunt originale, ale ei au formá de obuz ....


nu stiu ce e "obuzul" dar astea sunt clar, neoriginale


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

si cu "creastá ROBRI "

ROBRI nu sa montat pe Legere, cred


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
alea pe spate sunt (daca se poate) si mai complexe... nu toate au semnalizare acolo sus (indifferent daca e rad model sau koffer model)... dar astea cum au semnalizat? acolo jos este numai rosu, cu un singur bec.

sus, unde am eu cele de broasca, gasesc mai mici, galbene, la fel si rosii...
cu o rama cromata, simetrica


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Deci sá le luám pe ránd :
1.CULOAREA semnalizatorelor este in functie de anul in care a fost inscrisá masina si reglementárile din acea tará ( ex : in 1952 .Elvetia era obligatorie culoarea portocalie la semnale sau nu era reglementatá ??)
2. Au existat si existá s azi producátori care fabricá din plastic ! (cele originale erau de sticlá ) capace dispersor (rosii, galbene, albe ) ptr toate tárile si toate reglemntárile care au fost in vigoare in deceniile trecute cánd Tractionul era masiná de uz cotidian in diferite tári
3. ROBRI este una din firmele care producea accesorii ornamentale ptr mai multe tipuri de masini, printre care si Citroen, dsi depindea de proprietar dacá dorea sá-si monteze pe masiná ceva in plus ???? deci ele se pot monta si pe Tractionul mic in 4 cilindrii ....e drept cá ele se montau mai cu seamá pe 15 six , ptr a le oferi o "infátisare pompoasá " care sá scoatá in evidentá masina ce era de douá ori mai scumpá decát surata micá ....si cine-si permitea sá achizitneze un 15 six la pretul unui apartamet douá camere in Paris, la acea vreme, bineánteles cá o mai impodobea cá avea situatia materialá "adecvatá ".....
Asta e explicatia de ce la 15 six apar mult mai multe ornamente (uneori sufocante ) decát la cele normale ...
Dar poti si Tu impodobi masina Ta, fiindcá nu contrazice cu nimic originalitatea ei, aceste accesorii putánd fii cumpárate la acea vreme ptr acet tip in magazine auto ......
Din fabricá toate ieseau nude, neimpodobite .....ca si in film !


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
deci exact aceeasi forma ce ai tu, e cea originala si pt a mea?
mai putin acela rotund, de mai jos, banuiesc.

si pe spate? imi dai o poza sau un link cu cea originala modelului 1952?


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

deci exact aceeasi forma ce ai tu, e cea originala si pt a mea?
mai putin acela rotund, de mai jos, banuiesc.

si pe spate? imi dai o poza sau un link cu cea originala modelului 1952?

Nu inteleg despre ce intrebi ? Care rotund de jos, ce formá ? Despre semnalizatoare vorbesti, sau stopuri, .....????  


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:

deci exact aceeasi forma ce ai tu, e cea originala si pt a mea?
mai putin acela rotund, de mai jos, banuiesc.

si pe spate? imi dai o poza sau un link cu cea originala modelului 1952?

Nu inteleg despre ce intrebi ? Care rotund de jos, ce formá ? Despre semnalizatoare vorbesti, sau stopuri, .....????  



despre astea:

traction avant cv2adi scris:deci exact aceeasi forma tu, cea originala mea?mai putin acela rotund,

62KB


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Acolo nu are ce cáuta nimic ! In far existá bec de pozitie, la Traction nu este asa ceva suplimentar cum ai tu aici.Aste sunt  "garajisme ".......    

pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Na fain... 

pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Adi, am gasit un element, la care nu ii gasesc locul, ma ajuti?

traction avant adi, gasit element, care gasesc locul, ajuti?

69.8KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Nu va plictisesc cu detalii si poze (Adi are oricum poze mult mai faine de la Traction...)...
Pe scurt: masina onesta si cinstita de Elvetia s-a dovedid nu a fi atat de onesta.
Motor fiert, bloc motor crapat si umplut cu material sigilant, materialul izolant sasiu aplicat peste rugina... na, chestii caraghioase.

Back on the road in cateva saptamani


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Na, am fost plecat in concediu la Croati ....abia acum am vázut evolutia ! Suportul acela pare a fii placa dintre motor si cutie ori suportul cablului de ambreaj dacá vád bine, dar nu sunt sigur .
Bine cá ai scos-o la capát si vei avea un  motor refácut nou-nout ! Cu ásta vei putea fii sigur cá te va duce si aduce la destinatie decát cárpitura ce o avea inainte ! Oricum m-a surprins si pe mine starea si modul in care a fost cárpácitá sármana !
Baftá si spor la lucru   


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

gojo_maci a scris:

Adi, am gasit un element, la care nu ii gasesc locul, ma ajuti?

Astea, piesele care, nu isi gasesc locul, eu le fac o cutie si le pun in portbagaj.
Asa isi gasesc ele singure locul in masina, depinde doar de ele.   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


gojo_maci a scris:

Adi, am gasit un element, la care nu ii gasesc locul, ma ajuti?

Astea, piesele care, nu isi gasesc locul, eu le fac o cutie si le pun in portbagaj.
Asa isi gasesc ele singure locul in masina, depinde doar de ele.   

Foarte originalá ideea ! Cred cá voi plagia si eu ....
     


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
uite, asta esra sub izolatia masinii sincere, elvetiene...

traction avant uite, asta esra sub izolatia masinii sincere,

49.1KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
tot

traction avant tot

59.1KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
am curatat unde a fost accesibil, si nevoie...

traction avant curatat unde fost accesibil, nevoie...

60.1KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
decis in favoarea lui Fluidfilm (contra Mike Sanders)

traction avant decis favoarea lui fluidfilm (contra mike sanders)

66.1KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
aplicat unde am ajuns...

traction avant aplicat unde ajuns...

53KB

Modificat de gojo_maci (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
si am ajuns destul de departe de orificii...

traction avant ajuns destul departe

44.1KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
motor la loc

traction avant motor loc

47.3KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
din pacate am mult mai putin timp, decat masina aceasta ar merita

traction avant din pacate mult mai putin timp, decat masina aceasta merita

48.9KB


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Bravo Esti un mester de tractioane de notA 10 ! foarte frumos si maximalist fácut !          

pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
E OK sa aplic Mike Sanders intre aripa si caroserie? (subtire)

pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

E OK sa aplic Mike Sanders intre aripa si caroserie? (subtire)

Da, cu pensula am fácut si eu la fel , la chederele dintre aripi si caroserie !
         


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:

E OK sa aplic Mike Sanders intre aripa si caroserie? (subtire)

Da, cu pensula am fácut si eu la fel , la chederele dintre aripi si caroserie !
         

Asta era si planul meu, dar ma gandeam e mai bine sa intreb inainte...

Apropo: can va inceta FluidFilm sa picure din praguri?
Cei de la MFK (verificare technica) ma vor spanzura pentru contaminarea mediului...


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:


cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:

E OK sa aplic Mike Sanders intre aripa si caroserie? (subtire)

Da, cu pensula am fácut si eu la fel , la chederele dintre aripi si caroserie !
         

Asta era si planul meu, dar ma gandeam e mai bine sa intreb inainte...

Apropo: can va inceta FluidFilm sa picure din praguri?
Cei de la MFK (verificare technica) ma vor spanzura pentru contaminarea mediului...

Depinde de cosnistenta materialului (cát de fluidificat este ) si de temperatura de afará .In mod normal in 10 zile cam ieise tot surplusul care-si gáseste calea de evacuare la temperaturile astea nebune de 35-38 grade !
     


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Ca altá ordine de idei , cei de la ITP sá te pupe-n c ....r fiindcá masina asta a avut TUV, cánd colo era o hardughiue peticitá si viloatá-n fel si chip cu scurgere de oloi, si alte cele, Tu mácar ai fácut un lucru de calitate, masina a fost pusá pe roate si refácutá aprope in totalitate (mecanic ), asa cá n-au nici un drept de apel !  
Vád cá nu mai e mult si vei iesi la rodaj pe sosea cu ea ! Dupá atáta muncá, o sá te bucuri de ea din plin !

Modificat de cv2adi (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Adi uite aici:
DAca am inteles bine, si cauciucul din poze se lipeste (am ceva de la UHU, ce pare a fi potrivit pt a lipi cauciuc si metal), dar ce fac cu distanta dintre cauciuc si metal? Acolo mi se formeaza un șanț, numai bun pt a stoca apa pana isi face loc prin metal, in jos...

traction avant adi uite aici: daca inteles bine, cauciucul din poze lipeste (am ceva uhu, pare

39.7KB


pus acum 5 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 5  

Mergi la