CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
bruneta99 Profile
Femeie
25 ani
Satu Mare
cauta Barbat
25 - 50 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Traction Avant Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 5
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
garnitura veche a fost cumva presata (de timp?) pana la peretii cavitatii respective, dar garnitura noua nu am cum sa o pozitionez asa incat sa se lipeasca si de pereti jur imprejur...

pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

gojo_maci a scris:

Adi uite aici:
DAca am inteles bine, si cauciucul din poze se lipeste (am ceva de la UHU, ce pare a fi potrivit pt a lipi cauciuc si metal), dar ce fac cu distanta dintre cauciuc si metal? Acolo mi se formeaza un șanț, numai bun pt a stoca apa pana isi face loc prin metal, in jos...

Lipeste garnitura la loc, iar santul ala o poti umple cu putina vaselina.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Prin inchiderea capacului si mentinerea lui in pozitie inchisá, acest caucicuc se preseazá foarte bine, mulándu-se in cavitate, nu mai trebuie adáugat nimic pe lángá.Acest cauciuc este foarte spongios, moale, se muleazá frmos ! Dont worry ! Páná la umá vád cá ai ajuns si Tu la o restaurare in loc de reparatie .....      

pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
NU
nu restaurare.
e foarte departe de restaurare
repararea motorului la Balazs a fost solala... simeringul dinspre ambreaj tot lasa putin ulei (am schimbat cu totul, nu numai garnitura dar si capacele de aluminiu, si am trecut pe garnitura cu grafit... nu stiu, e numai pt ca motorul nu a fost miscat de cateva luni?

Am umplut cu Fluidfilm, dar petice si punctulete de rugina superficiala este din belsug
interiorul e intro stare foarte proasta, partile de jos se dezintegreaza... astea se fac (unde?) sau se comanda gata?

Motorul lasa de dorit si dpdv estetic

Modificat de gojo_maci (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

Prin inchiderea capacului si mentinerea lui in pozitie inchisá, acest caucicuc se preseazá foarte bine, mulándu-se in cavitate, nu mai trebuie adáugat nimic pe lángá.Acest cauciuc este foarte spongios, moale, se muleazá frmos ! Dont worry ! Páná la umá vád cá ai ajuns si Tu la o restaurare in loc de reparatie .....      



aha, atunci trebuie sa montez surubul acela cu melc inainte (am schimbat butucul cu prezon)


am si ajuns la intrebarea urmatoare
am primit azi cauciucurile care tin motorul stergatorului de parbriz, dar nu am cum sa il montez...
alea vechi erau din 2 parti, cu un tub metalic in mijloc si 2 saibe.
asta noua e un singur corp de cauciuc destul de tare, cu tubul de cauciuc in mijloc. mici o sansa de a monta, cel putin eu nu vad cum, numai dava nu il tai in 2... dar atunci nu tine OK

traction avant cv2adi scris:prin inchiderea capacului mentinerea lui pozitie inchisá, acest caucicuc

31.6KB


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:


cv2adi a scris:

Prin inchiderea capacului si mentinerea lui in pozitie inchisá, acest caucicuc se preseazá foarte bine, mulándu-se in cavitate, nu mai trebuie adáugat nimic pe lángá.Acest cauciuc este foarte spongios, moale, se muleazá frmos ! Dont worry ! Páná la umá vád cá ai ajuns si Tu la o restaurare in loc de reparatie .....      



aha, atunci trebuie sa montez surubul acela cu melc inainte (am schimbat butucul cu prezon)


am si ajuns la intrebarea urmatoare
am primit azi cauciucurile care tin motorul stergatorului de parbriz, dar nu am cum sa il montez...
alea vechi erau din 2 parti, cu un tub metalic in mijloc si 2 saibe.
asta noua e un singur corp de cauciuc destul de tare, cu tubul de cauciuc in mijloc. mici o sansa de a monta, cel putin eu nu vad cum, numai dava nu il tai in 2... dar atunci nu tine OK

Din cauza cá materialulul folosit de producátorii de piese second este mult mai tare, nu ai sansa sá.l treci prin urechile suportului ca si in cazul rondelor originale care sunt mult mai moi ...asa cá bine ai intuit, trebuie táiat in 2 , va tine si asa, desi nu este tocmai o solutie maximalistá, este un compromis ..... in vederea atingerii telului.Motorul inainte de implant poti sá-l pui la punct estetic (vopsit )in verde tot blocul cá ai acces la toate pártile, si putinele piese ce sunt galvanizate  pot fii de asemenea usor accesate! Dacá deja tot te-ai bágat in profunzime, mácar poti sá-l faci ca lumea ...Spor colega !  


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
am gasit o solutio mult mai buna decat taierea bucselor

traction avant gasit solutio mult mai buna decat taierea bucselor

72.5KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
ar trebui sa patentez solutia

traction avant trebui patentez solutia

78.5KB


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Dacá demntezo tot suportul in bucáti si o ai pe masa de lucru, atunci ai si alte solutii, spre ex pui bucsele in apá fierbinte eventual iei si főnul si le inmoi cát poti apoi se pot trece prin urechile suportului, dar credeam cá nu doresti sá scoti suportul din loc ..... e putin accesibil !

pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

Dacá demntezo tot suportul in bucáti si o ai pe masa de lucru, atunci ai si alte solutii, spre ex pui bucsele in apá fierbinte eventual iei si főnul si le inmoi cát poti apoi se pot trece prin urechile suportului, dar credeam cá nu doresti sá scoti suportul din loc ..... e putin accesibil !


Done and dusted!


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

Prin inchiderea capacului si mentinerea lui in pozitie inchisá, acest caucicuc se preseazá foarte bine, mulándu-se in cavitate, nu mai trebuie adáugat nimic pe lángá.Acest cauciuc este foarte spongios, moale, se muleazá frmos ! Dont worry ! Páná la umá vád cá ai ajuns si Tu la o restaurare in loc de reparatie .....      


S-a mulat, mai mult sau mai putin... tot am cateva mm intre cauciuc si metal, am sa caut un material care ramane moale, pt a umple (daca nu, se adauga apa)


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Original unde vine conectat masa ce vine de la baterie?

imi poti comfirma ca e OK sa poti actiona electromotorul (se invarte) si fara cheie? Cum e actionata mechanic, si primeste + direct de la baterie, banuiesc ca e OK (inca nu am sesizat asta, mi se pare totusi ciudat)
Ciudat e si faptul ca electromotorul a fost OK, dar acum se invarte, dar nu cupleaza... ai vreo idee?


Restul componentelor electrice functioneaza numai cu cheia (in afara becurilor acele mucute de stationare, pe vele 2 parti)

traction avant original unde vine conectat masa vine poti comfirma poti actiona (se invarte) fara

40.7KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
e posibil sa fi montat gresit motorul stergatorului de parbriz?
Mi sa parut ca nu sunt alternative...

Acum ambele lame, dar mai ales cel din dreapta e total sub parbriz
Lamele in sine sunt montate correct, ele au un stift, nu se pot monta in alta directie...

vezi poza

traction avant posibil montat gresit motorul parbriz?mi parut sunt ambele lame, dar mai ales cel din

31.3KB


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
aici ai schema exactá, existá sansa ca cele douá axe de stergátor sá nu fii fost in pozitia corectá cánd ai repus motorasul pe placa de sustinere principalá (pare-mi se l-ai dat jos din cauza inlocuirii bucselor (silenturi ) ....

pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
aici

pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ce piz--- nu incarcá schema ? Cicá doar poze se pot uploauda ....
Electromotorul se invárt cánd actionezi bowdenul , doar scánteie la bujii ai dacá rásucesti si cheia in contact pe pozitia pornit , fiincá la oprire motorul se poate opri doar cu cheia care are doar 2 pozitii ! Nu e prea complicat
Borna negativá a betriei vine pe surubul mare de la blocul motor , precum in poza ...

traction avant piz--- incarcá schema cicá doar poze pot uploauda invárt cánd actionezi bowdenul doar

83.1KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

aici



schema nu a ajuns.... poate ii dai un screenshot, si o uploadezi ca si imagine... sau imi dai un link?


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

ce piz--- nu incarcá schema ? Cicá doar poze se pot uploauda ....
Electromotorul se invárt cánd actionezi bowdenul , doar scánteie la bujii ai dacá rásucesti si cheia in contact pe pozitia pornit , fiincá la oprire motorul se poate opri doar cu cheia care are doar 2 pozitii ! Nu e prea complicat
Borna negativá a betriei vine pe surubul mare de la blocul motor , precum in poza ...


mi se pare ca vad coltul galeriei de evacuare, deci esti pe partea dreapta a motorului, dar restul nu pot identifica... cred ca tractionul tau pt ministri si presedinti are niste extra...

traction avant cv2adi scris:ce piz--- incarcá schema cicá doar poze pot uploauda invárt cánd

58.1KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
si

traction avant

52.6KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
sau sa ii caut un loc pe bloc si sa rezolvat?

traction avant sau caut loc bloc rezolvat?

51.2KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

ce piz--- nu incarcá schema ? Cicá doar poze se pot uploauda ....
Electromotorul se invárt cánd actionezi bowdenul , doar scánteie la bujii ai dacá rásucesti si cheia in contact pe pozitia pornit , fiincá la oprire motorul se poate opri doar cu cheia care are doar 2 pozitii ! Nu e prea complicat
Borna negativá a betriei vine pe surubul mare de la blocul motor , precum in poza ...


na stai asa... si ce se intampla daca cheia e in buzunar, copii se joaca in masina, si trag butonul demarorului? (masina in viteza, frana de mana nu prea tine...)


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

gojo_maci a scris:


cv2adi a scris:

ce piz--- nu incarcá schema ? Cicá doar poze se pot uploauda ....
Electromotorul se invárt cánd actionezi bowdenul , doar scánteie la bujii ai dacá rásucesti si cheia in contact pe pozitia pornit , fiincá la oprire motorul se poate opri doar cu cheia care are doar 2 pozitii ! Nu e prea complicat
Borna negativá a betriei vine pe surubul mare de la blocul motor , precum in poza ...


na stai asa... si ce se intampla daca cheia e in buzunar, copii se joaca in masina, si trag butonul demarorului? (masina in viteza, frana de mana nu prea tine...)


Poti sa montezi un intrerupator general pe borna minus de la baterie. Asa cu o singura miscare dezactivezi toata instalatia electrica!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Din asta ni! O montezi undeva langa baterie, pe borna minus.
Iar cand vrei sa dezafectezi instalatia electrica, doar o rasucesti si scoti cheia rosie.

traction avant din asta ni! montezi undeva langa baterie, borna minus.iar cand vrei instalatia Admin

18KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Pruncii n-au ce cáuta in masiná fárá stápán prezent ! Doi la máná, multe Tractioane au acest intrerupátor general, la multi comercianti o gásesti, Misu are dreptate .
In ce priveste cablul negativ, incearcá sá-l legi de blocul motor, pune-l pe cel vechi la loc, si vezi cum se curbeazá, unde era legat ....deduci si Tu .Poate nu era in locul lui original ci s-a gásit altá solutie ...
Eu nu prea inteleg ce scrii cu uploadatul pozei sau schemei, habar n-am de termenii folositi de Tine scuze sunt in plop cu astea .....
Voi mai incerca cumva sá-l trimit


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Pruncii n-au ce cáuta in masiná fárá stápán prezent ! Doi la máná, multe Tractioane au acest intrerupátor general, la multi comercianti o gásesti, Misu are dreptate .
In ce priveste cablul negativ, incearcá sá-l legi de blocul motor, pune-l pe cel vechi la loc, si vezi cum se curbeazá, unde era legat ....deduci si Tu .Poate nu era in locul lui original ci s-a gásit altá solutie ...
Eu nu prea inteleg ce scrii cu uploadatul pozei sau schemei, habar n-am de termenii folositi de Tine scuze sunt in plop cu astea .....
Voi mai incerca cumva sá-l trimit

traction avant pruncii n-au cáuta masiná fárá stápán prezent doi máná, multe tractioane acest

63.9KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Am rezolvat cu electromotorul, am rezolvat și cu ștergătoarele.
Până la urmă, totul a fost gata de montat înapoi, și mi-a sărit piesa acea micuța ce am comandat acuma, care face legătura între motor și mecanism. L-am căutat 2 ore, cred că a plecat acasă la Andre Citroen...
Trebuie să îmi comand alta


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Adi, ție îți merge Bowdenul de la electromotor înapoi automatic? Nu vad cum să tragă arcul acela micuț de sub capac toată pârghia la loc... Sa ar trebui să aibă arc adițional?

pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Am o altă chestie... Nu îmi pornește motorul
Baterie este, scânteie ieste, benzina este, bujii curate și reglate.
Învârte dar nu pornește... Învârte până când îmi umple galeria de benzina (vezi prin carburator)
Idei?


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Ce bine te distrezi! Du-R-R...      

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

Misu de Cluj a scris:

Ce bine te distrezi! Du-R-R...      

Na, mă rog, distracția e altceva.


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

Am rezolvat cu electromotorul, am rezolvat și cu ștergătoarele.
Până la urmă, totul a fost gata de montat înapoi, și mi-a sărit piesa acea micuța ce am comandat acuma, care face legătura între motor și mecanism. L-am căutat 2 ore, cred că a plecat acasă la Andre Citroen...
Trebuie să îmi comand alta

Bowdenul electromotorului si socului nu este bowden ci sármá ordinará de otel, de aceea nu are arc, ci trebuie impinsá mecanic cu mána din bord, asa va reveni la pozitia zero, deci dacá ai bowden (imletiturá ) moale, nu e original, iti trebuie sármá monofir de otel .
 
Referitor la motor vezi dacá este bine pusá distributia, delcoul, si aprnederea reglatá .... altfel nu prea are de ce sá nu porneascá ..... este un motor simplu si robust !
     


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

gojo_maci a scris:


Misu de Cluj a scris:

Ce bine te distrezi! Du-R-R...      

Na, mă rog, distracția e altceva.

Am glumit, de aia ziceam de Du-R-R. Eu acuma am gatat Oltcitul si inca am Du-R-R.
Lasa ca o scoti si tu la capat!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:

Am rezolvat cu electromotorul, am rezolvat și cu ștergătoarele.
Până la urmă, totul a fost gata de montat înapoi, și mi-a sărit piesa acea micuța ce am comandat acuma, care face legătura între motor și mecanism. L-am căutat 2 ore, cred că a plecat acasă la Andre Citroen...
Trebuie să îmi comand alta

Bowdenul electromotorului si socului nu este bowden ci sármá ordinará de otel, de aceea nu are arc, ci trebuie impinsá mecanic cu mána din bord, asa va reveni la pozitia zero, deci dacá ai bowden (imletiturá ) moale, nu e original, iti trebuie sármá monofir de otel .
 
Referitor la motor vezi dacá este bine pusá distributia, delcoul, si aprnederea reglatá .... altfel nu prea are de ce sá nu porneascá ..... este un motor simplu si robust !
     


Da, la sârmă m-am referit (nu știam că asta nu se numește Bowden...).
Am văzut în niște videouri că electromotorul a revenit automat, după acționare.

În legătură cu motorul nu mai am idei... Văd sâmbăta viitoare.


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

gojo_maci a scris:



În legătură cu motorul nu mai am idei... Văd sâmbăta viitoare.


Sigur are scanteie? Nu da nici macar rateuri?
Daca primeste benzina si da scanteie, chiar daca aprinderea ar fi dereglata, tot ar trebui sa dea rateuri.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

Misu de Cluj a scris:


gojo_maci a scris:



În legătură cu motorul nu mai am idei... Văd sâmbăta viitoare.


Sigur are scanteie? Nu da nici macar rateuri?
Daca primeste benzina si da scanteie, chiar daca aprinderea ar fi dereglata, tot ar trebui sa dea rateuri.


da, avem scanteie, avem si benzina, nu da rateuri deloc
am masurat tensiunea pe bobina, e OK. scanteia nu pot masura, dar exista.
treaba interesanta, ca nu da rateuri nici cand suflu spray in carburator (solutie curatat frane)


pus acum 5 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
Ai verificat scinteia la fisa centrala la intrare in capacul distribuitorului sau la bujie?
Vezi sa nu ai rotorul impuscat sau lipsa sau carbunele de la capac rupt/lipsa
Asa cum a spus si Adi mai sus, daca sacinteia si benzina ajung in cilindrii, ar trebui sa ai macar niste rateuri


pus acum 5 ani
   
dragos BN-LIA10
Membru Senior

Din: Orasul Imperial
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 417
Salut si scuze daca ma bag si eu in seama dar eu as masura si compresia, sub o anumita presiune cilindrica poti sa ai si mama scinteii sau a benzinii ca tot nu se intipla nimic ;-)

pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Na... A pornit doamna bătrână!!!

Mare köszönöm domnului Adi, care ma indrumat in alăturarea prostiilor făcute de mine și alții.

Am lăsat-o să meargă numai scurt, are un sunet mai dur (poate numai din cauza lipsei capacului de culbutori), merge túrát, cum o las la relantiu, se oprește brusc (cum ai bloca arborele) cu un rateu in carburator.


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
No bine cá mere motofliisca ....má bucur cá ai reusit sá rezolvi problemele, acum urmeazá "finisarea " adicá reglajul fin si rodajul .... fii atent la turatii, bagá in benziná putin ulei 2 T, sá se ungá la inceput, sau dacá ai orice alt aditiv ce se bagá de obicei in uleiul motor sá-i ungá sufletul !         

pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Adi, un tip:
Capacul Ducelier (Valeo 662414 pt Renault R5 si Alfa Giulietta) merge pe Ignition 123.
Dar trebuie frezat foarte putin la umarul pe care se aseaza si destul de mult inauntru, la contacte (nu am date, asa a fost livrata, in cutia originala Valeo)


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Na cá tát mai invatá uomu ....         

pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Așa arată

traction avant așa arată

60.6KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Delcou NOS in cutie de conserve, 40 ani...

traction avant delcou nos cutie conserve, ani...

56.5KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Cel nou e de tót rahatul, cel vechi e spart.
Aici se fabrică o sticlă noua de bec poziție

traction avant cel nou tót rahatul, cel vechi spart.aici noua bec

54.9KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Mai sta să întărească siliconul

traction avant mai sta să siliconul

53.7KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Adi, spune-mi și mie, de ce am numai 1,5 saboți de frana la fiecare roată?

traction avant adi, spune-mi și mie, numai 1,5 frana fiecare

46KB


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

gojo_maci a scris:

Așa arată

Ala e capac de delcou de Renault si de Dacie...
Ai inceput sa adaptezi piese de Dacie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

gojo_maci a scris:

Adi, spune-mi și mie, de ce am numai 1,5 saboți de frana la fiecare roată?

Tulai, ce saboti de frane ingusti! Parca ar fi de motocicleta.   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

Misu de Cluj a scris:


gojo_maci a scris:

Adi, spune-mi și mie, de ce am numai 1,5 saboți de frana la fiecare roată?

Tulai, ce saboti de frane ingusti! Parca ar fi de motocicleta.   


Perspectiva te inseala


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

Misu de Cluj a scris:


gojo_maci a scris:

Așa arată

Ala e capac de delcou de Renault si de Dacie...
Ai inceput sa adaptezi piese de Dacie.



Mda, e Valeo 662414


pus acum 5 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

gojo_maci a scris:

Adi, spune-mi și mie, de ce am numai 1,5 saboți de frana la fiecare roată?

Saboti lipiti,pftiu....


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Adi, aici a fost vreo furca sau asemănător? Dace da, cum arată, daca nu, care e rolul acelei gauri?
Pe desenele din catalog vad o siguranță destul de mare, 3-4 cm, pe care nu îl am. Asta unde vine?

traction avant adi, aici fost vreo furca sau dace da, cum daca nu, care rolul acelei gauri?pe

51.5KB


pus acum 5 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
acolo vine o sigurantá exact cum spui , si ai vázut is desen si are rolul de a asigura stutul de metal in blocul de aluminiu , spor la treabá ! Tare as vrea deja sá vád si poze despre prima excursie fácutá cu Tractionul ..... cá deja ai reconditionat toatá masina .... si numa lucri ca un ocnas !
   


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
nu prea imi dau seama ce si cum lipseste...

stutul de metal are un surub (la capatul superior, nu la baza), ce tine cablul (o asigura numai sa nu iasa, importiva rotirii nu o tine nimic)

traction avant prea imi dau seama cum metal are surub (la capatul superior, baza), tine cablul

91.6KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

acolo vine o sigurantá exact cum spui , si ai vázut is desen si are rolul de a asigura stutul de metal in blocul de aluminiu , spor la treabá ! Tare as vrea deja sá vád si poze despre prima excursie fácutá cu Tractionul ..... cá deja ai reconditionat toatá masina .... si numa lucri ca un ocnas !
   



nu, nu am reconditionat totul... pe departe nu
Tine atat de mult, fiindca am forte putin timp pt ea, sunt luni intregi cand nu fac nimic la ea.

Era o intrebare (so poza) cu sabotii de frana, fiecare tambur are numai 1,5 saboti. E OK asa?


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

Misu de Cluj a scris:


gojo_maci a scris:

Adi, spune-mi și mie, de ce am numai 1,5 saboți de frana la fiecare roată?

Tulai, ce saboti de frane ingusti! Parca ar fi de motocicleta.   

nu sunt ele atat de ingusti, perspectiva pozei inseala


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Adi, mi-am făcut o improvizație, dar tot am nevoie de piesa originala.

traction avant adi, mi-am făcut dar tot nevoie piesa originala.

42.1KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Hai Adi, aproape gata

traction avant hai adi, aproape gata

85.5KB


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
In sfarsit la aer liber

traction avant sfarsit aer liber

63.7KB


pus acum 5 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

gojo_maci a scris:

In sfarsit la are liber

Absolut superba.
Cu aripile de la motor ridicate parca ar fi un liliac,ce vrea sa isi ia zborul    


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

Adrian Frigo a scris:


gojo_maci a scris:

Adi, spune-mi și mie, de ce am numai 1,5 saboți de frana la fiecare roată?

Saboti lipiti,pftiu....


mda... macar are 5 suruburi la roata... cunosc unele automobile care circula cu 3...


pus acum 5 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Unde ești Ádi, Imi lipsesc sfaturile tale

traction avant unde ești Ádi, imi lipsesc sfaturile tale

61.8KB


pus acum 4 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Prezent colega ! Na cá deja o vád intr-un dárab, ceea ce dá spre optimism .... ! Mere deja motoflisca ?
     


pus acum 4 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
MDA... Am batut niste drumuri deja, cu numar provizoriu (De service)

traction avant mda... batut niste drumuri deja, numar provizoriu (de service)

78.9KB


pus acum 4 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
am terminat franele, am decis sa raman la Dot 4, am reglat sabotii si frana de mana, totul super, franele tin bine, si sunt syncronizate
(am schimbat 2 cilindri de frana in spate, dar numai pt ca le-am avut la indemana, si pt garnituri de protectie ar fi trebuit sa astept)

Am condus vreo 3 ore, singurele "victime" sunt furtunul de vacuum si vitezometrul (l-am luat cu aproape 400Eur...)


pus acum 4 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Uite aici intrebarile ce le am, sa nu trebuieasca sa citesti tu atata:

1. este vreo valoare fixa la strangerea rotulei superioare la roata din fata? Nu am gasit... eu am strans full power (nu am mai putut vira) si de aici am destrans 1/4 de ture, ceea ce se pare a fi OK pt directie, dar am senzatia ca roata are putin joc.

2. are vitezometrul posibilitate de setare a valorii indicate? (cea ce am cumparat nu se mai misca deloc, cea originala functioneaza OK, dar indica mult prea mult) Daca se poate seta, am reperul de la cealata, utilizand o bormasina la care stiu turatia/min.


3. numai pt siguranta: e OK sa am numai 1,5 saboti la fiecare roata? asa au fost sabotii livrati (intreg spre fata, jumatate spre spate). franele prind foarte bine

In afara de astea 3, mai am de montat (intai gasit si comandat) mecanismul cu arc pt pozitionarea delcoului, ceva maruntisuri cu luminile, si de a monta saiba originala la cablul vitezometrului, la cutia de viteze


pus acum 4 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
m-am cam inpotmolit, nu am avansat in lunile trecute... dar vine vremea buna, hai la treaba

pus acum 4 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Dragi colegi, de azi, Citroen-ul cu ITP pe 6 ani și atestat istoric

Destul de multe surprize, mai mult din cauza nepriceperii, dar sau rezolvat.
Ultima sâmbăta dimineață, sa stricat aprinderea electronică, și am avut programare pe marți la verificarea... Nu a fost ușor să fac rost de un delcou într-o zi, dar acum am aprindere originală, cu platini
   

Modificat de gojo_maci (acum 3 ani)


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Îmi dau seama, am făcut prima postare de 3 ani, cum trece timpul

pus acum 3 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

Dragi colegi, de azi, Citroen-ul cu ITP pe 6 ani și atestat istoric

Destul de multe surprize, mai mult din cauza nepriceperii, dar sau rezolvat.
Ultima sâmbăta dimineață, sa stricat aprinderea electronică, și am avut programare pe marți la verificarea... Nu a fost ușor să fac rost de un delcou într-o zi, dar acum am aprindere originală, cu platini
   

Interesant cá asta aud acum prima oará sá se strice aprinderea electronicá. A fost 123 ignition sau altceva ? Sper sá te bucuri de ea de acum, cá ai luptat destul !
   


pus acum 3 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

Îmi dau seama, am făcut prima postare de 3 ani, cum trece timpul

Pái esti la jumate timp fatá de mine ...cu cei 7 ani !


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Da, 123 Ignition a fost...
Ieri am primit o altă surpriză, nu mai am încărcare

Cu 💯 km/h merge foarte silențios


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
la drum

traction avant drum

70.9KB


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
mai sunt de facut, dar remedierea (ca nu a fost restaurare, chiar daca a durat 4 ani) s-a termiant

pus acum 3 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
oricum esti la kjumate perioadá de restaurare fatá de mine , deci mult mai sprintren ! Felicitári !

pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
mai sunt chestii...

traction avant mai sunt chestii...

103.4KB


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

oricum esti la kjumate perioadá de restaurare fatá de mine , deci mult mai sprintren ! Felicitári !


Merci mult, domnule Adi, si pentru sfaturile tale


pus acum 3 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:


cv2adi a scris:

oricum esti la kjumate perioadá de restaurare fatá de mine , deci mult mai sprintren ! Felicitári !


Merci mult, domnule Adi, si pentru sfaturile tale

Cu mare plácere, unui impátimit ca Tine ...oricánd ! Má bucur cá nu sunt singurul infectat cu Traction, si plin de sechele ....Spor la treabá, cred cá este ultima pe care o ai defácut !
 


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Am incarcare!

traction avant incarcare!

47.9KB


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Am facut si in Upgrade

traction avant facut upgrade

76.6KB


pus acum 3 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

gojo_maci a scris:

Am incarcare!

Tot pe 6 volti? Sau ai trecut pe 12V?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

Misu de Cluj a scris:


gojo_maci a scris:

Am incarcare!

Tot pe 6 volti? Sau ai trecut pe 12V?



Rămas la 6V


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Ajutor încărcare

Dynamul ca nou. Rotorul bobinat, colector nou, stator bobinat, rulment, cărbuni noi.

Montat pe mașină
La prima incercare, releul de încărcare a dat un sunet ciudat, așa de vibrație la ton înalt, fără a incarca
Am deconectat firele, așa nu a scos dynamul nimic (55 mV), ceea ce e normál fără curentul de excitație (sau cum se numește)
Legat numai excitația, 12V

După câteva încercări și sunete de la releu, legat iarăși (de fapt fără a schimba nimic), încărcare super, 6,8V.

Nu am habar ce a fast problema

Am dat o tura mai lungă (150km), mers cu faza scurtă, încarcă super.
La întoarcere am oprit puțin, iar după ce am pornit motorul, încărcarea nu mai funcționa.
Am ajuns acasă pe baterie.
Măsor, incarca 55mV (nimic).
Dau jos firele, cu excepția curentului de excitație, dynamul scoate până la 17V.

Deci dynamul merge, problema la releu, bănuiesc.

Idei???


pus acum 3 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

gojo_maci a scris:

Ajutor încărcare

Dynamul ca nou. Rotorul bobinat, colector nou, stator bobinat, rulment, cărbuni noi.

Montat pe mașină
La prima incercare, releul de încărcare a dat un sunet ciudat, așa de vibrație la ton înalt, fără a incarca
Am deconectat firele, așa nu a scos dynamul nimic (55 mV), ceea ce e normál fără curentul de excitație (sau cum se numește)
Legat numai excitația, 12V

După câteva încercări și sunete de la releu, legat iarăși (de fapt fără a schimba nimic), încărcare super, 6,8V.

Nu am habar ce a fast problema

Am dat o tura mai lungă (150km), mers cu faza scurtă, încarcă super.
La întoarcere am oprit puțin, iar după ce am pornit motorul, încărcarea nu mai funcționa.
Am ajuns acasă pe baterie.
Măsor, incarca 55mV (nimic).
Dau jos firele, cu excepția curentului de excitație, dynamul scoate până la 17V.

Deci dynamul merge, problema la releu, bănuiesc.

Idei???

Poate un carbune de la colector sa nu faca contact corespunzator?
Sau la releul de incarcare,acel conjunctor disjunctor care exista la automobilele cu dinam.Stima    


pus acum 3 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Mai mult cred ca releul s-o stricat.
Dar daca ramai pe dinam si pe 6 volti, tot asa te vei distra si nici lumina buna nu vei avea noaptea.
In unele tari este interzisa circulatia pe timp de noapte a masinilor cu sistem pe 6 volti.
Sistemul pe 6 volti si dinamul, este pentru puristii inraiti, care vor sa fie totul ca in 1950.
Dar nu e fiabil acel sistem si nu mai face fata conditiilor de trafic actuale, nu degeaba la americani este la moda resto-mod.
Daca vrei sa te bucuri de masina, arunca dinamul si pune un alternator si treci pe 12 volti!
S-ar putea sa existe kit de conversie pe 12 volti, doar o cumperi si schimbi tot.
Eu as trece pe 12 volti si pe alternator fara nici un regret sau vreo remuscare!
Cand fabricantii auto au trecut de la 6V la 12V si cand au trecut de la dinam pe alternator, au facut cu un motiv intemeiat, ca sa elimine unele deficiente si probleme cu care se confruntau.
Si eu pe Vw Broasca din 1964 aveam pe 6 volti, am schimbat tot si am trecut pe 12V.
La fel si la Dacia 1100, am aruncat dinamul si am trecut pe alternator, masina e atestata istoric, dar nu e nici o problema, este acceptata treaba, ca tine de siguranta in trafic.
Daca te duci la vreun concurs de eleganta, atunci in mod sigur te depuncteaza juriul, dar trebuie sa alegi sa ai o masina 100% originala dar nefiabila si in care nu poti ava incredere, sau o masina de care te poti bucura si care te duce pesre tot fara probleme.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 3 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
Nu am vazut, dar am inteles ca exista alternatoare de 6V, construite astfel incat pe exterior, sa arate ca dinamul, special pt masini vechi. 

pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

Oldman a scris:

Nu am vazut, dar am inteles ca exista alternatoare de 6V, construite astfel incat pe exterior, sa arate ca dinamul, special pt masini vechi. 


Da, atestez faptul ca exista alternatoare la 6V, sunt chiar mai ieftine dacat reparatul unui Dynam, dar la aspect arata exact ca si un alternator nou.
Nu vreu...


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
cred ca am depistat o parte din probleme...

Dynamul nu a fost legat correct. Un surub mi-a lipsit, si am connectat masa la curentul de excitare.
Asta a provocat electrocontactul din dreapta a releului de incarcare sa vibreze (cupla si decupla foarte rapid). Banuiesc ca asta a produs si sunetul la frecventa inalta de la inceput. Prin cuplare si decuplare incarcarea a fost buna (chiar foarte buna) dar numai pentru o perioada limitata (120km, pana contactul si-a construit un "pod" scanteind)

traction avant cred depistat parte din fost legat correct. surub mi-a lipsit, connectat masa

47.7KB

Modificat de gojo_maci (acum 3 ani)


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
situatia actuala:

releu curatat (contactele sunt acceptabile, nu le-am deteriorat foarte tare)
curent de excitatie corecta

incarcare... nahja...

Masor 7-7,3 pe Dynam (fara releu, dar cu curentul de excitatie valoare aceasta merge pana la 17V), 6,3-6,4 pe baterie, Ampermetrul de bord indica 30-50% incarcare fara faruri, 20-30% descarcare cu luminile de faza scurta. Considerand ca ampermetrul de bord nu indica incarcarea dynamului, ci curentul care este preluat de baterie si bateria e plina, cred ca e OK asa... da vazut.

@Adi, dai si tu cu parerea? Cum se comporta incarcarea la Tractionul tau?


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
@ Adi a cam disparut...
Am parcurs 500 km in weekend, urcat 3 pasuri, fiecare de peste 2000 metri, masina s-a comportat de minune.
Au mai aparut probleme, cea mai importanta cea cu temperatura... nu cu temperatura motorului (nu s-a supraincalzit), ci cu temperatura carburatorului.
Benzina in carburator a inceput sa faca aburi, rezultand intr-un motor fara putere, inecat, fum negru... Dupa racire si-a revenit de minune

Ma gandesc la solutii ca si inlocuirea tablei de protectie temperatura de sub carburator, cu ceva mai mare, mai groasa... sau aplicarea unei flanse de teflon mai groasa (cred ca si Dacia are asa ceva)... eventual aplicarea unui ventilator electric care aduce aer direct la carburator (aceasta verziune ar pute crea alte probleme, Dynamul de 6V e deja acuma la limita)

Ati avut asa ceva?
Aveti alte idei?

traction avant adi cam parcurs 500 weekend, urcat pasuri, fiecare peste 2000 metri, masina s-a

77.9KB


pus acum 3 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 150
Aici tine de tine , eu cred ca e bine sa montezi ceva pe tabla de protectie a carburatorului sa se incalzeasca mai putin , un material radiant , care sa respinga caldura in orice mod , existau niste placi de asbest .... si implicit cum ai spus tu un inel , garnitura care sa ingreuneze transmiterea calduriide la prindere ...
Nu cumva incalzirea excesiva a vanului motor sa-ti creeze problema asta ? ... caldura disipata de la radiator ?...


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 3 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 150
in aceasta poza protectia carburatorului are niste gauri.... poate era fixat ceva izolant sub acea protectie

_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

mihaaai a scris:

Aici tine de tine , eu cred ca e bine sa montezi ceva pe tabla de protectie a carburatorului sa se incalzeasca mai putin , un material radiant , care sa respinga caldura in orice mod , existau niste placi de asbest .... si implicit cum ai spus tu un inel , garnitura care sa ingreuneze transmiterea calduriide la prindere ...
Nu cumva incalzirea excesiva a vanului motor sa-ti creeze problema asta ? ... caldura disipata de la radiator ?...


Carburatorul primește aerul care vine de la radiator. Apa in radiator 70-90 grade
Asa e construită...


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

mihaaai a scris:

http://classiccar.3xforum.ro/img/pics/classiccar.3xforum.ro/ok_396174.jpg
in aceasta poza protectia carburatorului are niste gauri.... poate era fixat ceva izolant sub acea protectie



E protectia originală, nouă, cu material izolant sub tablă

traction avant mihaaai aceasta poza protectia are niste gauri.... poate era fixat ceva izolant sub

45KB

Modificat de gojo_maci (acum 3 ani)


pus acum 3 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Trebuie sá ai o placá de metal cu un strat de azbest sub ea la talpa carburatorului,fixat cuu nituri  care o protejeazá de cáldura tevilor de evacuara ca si la mine :

traction avant trebuie placá metal strat azbest sub talpa cuu care protejeazá cáldura tevilor

26.6KB

Modificat de cv2adi (acum 3 ani)


pus acum 3 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
In legáturá cu apa de rácire, 80-90 grade este bun dacá mergi mult pe serpentine, la urcus, in schimb la drum intins vitezá constantá ( Cámpia Panonicá ) nu trece de 70 grade apa dacá tii o vitezá constantá de 80 Km )h deplasare

traction avant legáturá apa rácire, 80-90 grade este bun dacá mergi mult urcus, schimb drum intins

24.8KB


pus acum 3 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
legarea dinamului

traction avant legarea dinamului

46.8KB


pus acum 3 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
relanti dupá 10 minute ...apa nu atinge nici 30 grade ....normal la 15 litri volum ..

traction avant relanti dupá minute ...apa atinge nici grade ....normal litri volum

31.1KB


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

legarea dinamului



poza respectziva m-ar fi ajutat enorm acum 2 luni... nu mai aveam unul dintre suruburi...
Dar mi-am dat seama pana la urma

comportamentul incarcarii descrise de mine mai sus e OK?
Cu faza scurta aprinsa, ampermetrul de bord indica faptul ca bateria e intro descarcare lenta, dar constanta (6,3-6,5 V pe baterie). Ampermetrul indica incarcare numai fara lumini sau cu luminile de pozitie.
Pana la urma, dupa 500km si nenumarate opriri nu am ramas fara curent, dar a trebuit sa fac "management to curent". Asta inseamna sau stergator sau lumini, in nici un caz ambela deodata.


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

Trebuie sá ai o placá de metal cu un strat de azbest sub ea la talpa carburatorului,fixat cuu nituri  care o protejeazá de cáldura tevilor de evacuara ca si la mine :


Placa de metal e montata, e original, are stratul de azbest si e noua... dar nu ajunge. A fost primul urcus peste 2000 metri, pana acum nu am intampinat probleme cu temperatura la carburator.

Modificat de gojo_maci (acum 3 ani)


pus acum 3 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 5  

Mergi la