CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
sexyindianca din Ilfov
Femeie
24 ani
Ilfov
cauta Barbat
24 - 53 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / DACIA 13OO, 1971 - O frantuzoaica in haine noi Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Doamne... Ionute, asa este, cu lucrarile tale si piesele curate ca la fabrica, am  ceva dificultati sa recunosc piesele . La mine acel repartitor de pe punte e maroniu saracu

Stiu ca Daciile astea au si un repartitor frana mai sus prins de caroserie, in care vine si acel furtun de frana . Pe viitor sa iti iei si 2-3 de rezerva, acestea au boala de nu mai functioneaza... se intepenesc si nu mai actioneaza frana mai puternic, daca masina este incarcata/ sau incep sa curga. Am si eu de rezerva  acel repartitor de sus in care se prinde furtunul de frana. Cel de pe punte nu il am de rezerva... dar il voi lua si pe acela pt zilele negre 


pus acum 7 ani
   
codrutul
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 354
Asa cum ne-a obisnuit Ionut face arta din restaurare. Frumos!
Vreau sa cumpar si eu un repartitor nou; stiti pe unde as putea gasi? Multumesc.


_______________________________________
Minim 850 de belele
Dacia 1300 - galbin pasopt

pus acum 7 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Repartitorul eu l-am luat de la magazin . Pentru cele de calitate baietii de aici stiu mai bine pe unde se comanda. Au un cod anume de identificare (  mult se merge pe  varianta cu Unix)

pus acum 7 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Coduri si referinte TRW pentru frane Renault 12


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Multumim! Dar exista o mica problema. Unele din ele nu se mai fabrica iar altele te ia cu lesin cand vezi cat costa. Exemplu regulatorul:
 
Mai gasesti discurile de frana, furtunele de frana si cilindrii de frana spate la preturi pentru oameni...In rest...


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

codrutul a scris:

Asa cum ne-a obisnuit Ionut face arta din restaurare. Frumos!
Vreau sa cumpar si eu un repartitor nou; stiti pe unde as putea gasi? Multumesc.


Multumesc.
Repartitor poti incerca varianta Asam. Le gasesti la magazinele de piese Dacia pe la 32-35 lei. Avem colegi care au montat de ceva timp si nu au fost probleme cu ele.
O sa iau si eu o bucata sa fie acolo...


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Cu ajutorul lui Adi Popa am rezolvat si problema cu pinii lampii de semnalizare dreapta fata. Mi-a trimis o lampa complet ruginita in spate pe care am "operato" ca sa recuperez pinii:

Montare_lampa_semnalizare_dreapta_fata



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi, cu ajutorul lui Dan, alias Amatorul, am rezolvat-o si cu ornamentul de streasina din stanga fata, ultimul care imi lipsea:

Montare_ornament_streasina_stanga_fata



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am montat si clemele pentru ochelarii de faruri si clipsurile de plastic pentru masca fata:

Montare_cleme_masca_fata



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi am montat manerele exterioare ale usilor:

Montare_manere_usi



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi am trecut la echiparea pe interior a usilor. Prima data am bagat ceara, apoi, dupa ce le-am curatat, am relipit foliile de protectie originale la locul, am aplicat masticul in locurile de unde l-am dat jos iar la sfarsit capitonajul usilor si restul accesoriilor.

Usa stanga fata:

Echipare_interioara_usa_stanga_fata



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Usa stanga spate:

Echipare_interioara_usa_stanga_spate



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Usi dreapta:

Echipare_interioara_usi_dreapta



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi am despachetat capitonajele si le-am curatat:

Curatare_capitonaje_usi



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si intr-un final remontate cu toate acesoriile. Scuzati pozele, ca de obicei in garaj nu ies deloc bine:

Echipare_finala_usi



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si cu asta, capitolul interior il pot considera 100% incheiat.    

pus acum 7 ani
   
andreiminteuan
Membru nou

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 17
Buna ziua,

Mai sunt noutati cu proiectul dumneavoastra, am vazut ca nu ati mai postat nimic de ceva timp?

Andrei


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am mai avansat, dar putin. Am avut ceva probleme si am stat mai mult plecat si pe drumuri.

Am asamblat electromotorul caruia i-am schimbat doar periile, in rest nu a fost nevoie sa schimb nimic:

Asamblare_electromotor



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am asamblat cutia de viteze pe care am desfacut-o pentru verificare si curatare. In afara de simeringurile de la planetare si cel de la priza, altceva nu am schimbat:

Asamblare_cutie_viteze



Si starea initiala a cutiei de viteze:

Cutie_viteze_stare_initiala



Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi am remontat-o pe masina:

Remontare_cutie_viteze



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am mai montat si etrierii la locul lor cu toate garniturile si furtunele noi:

Montare_etriere_frana



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am mai montat bratele inferioare fata si bara stabilizatoare:

Montare_brate_inferioare_fata



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am mai remontat si butucii fata cu discuri de frana noi:

Montare_butuci_fata



pus acum 6 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
cum ai bagat cutia la loc fara groapa, pe gaura de la motor?

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Nu. Pe sub ea, in pozitia in care e si acum masina. Prima oara am legat sarma aia intre lonjeroane in fata ca sa aiba sustinere, apoi am pus cutia pe cartoane si am tarat-o sub masina, ridicata din fata pe sarma si apoi in spate prinsa in tampoane la locul ei. Toata treaba asta am facut-o singur.    

Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
La cutie nu ai avut/nu ai mai gasit simeringuri cu buza de pisla? Ai pus etansant (Victor Reinz) pe caneluri la planetare, inclusiv pe stifturi si in gaurile lor?
In '70 si ceva, tot ce mergea la export era tencuit cu Bostik alb pe acolo, nu vedeai nici capetele la stifturi - Ghici de ce?
La electromotor iti lipseste capacul de plastic de la surubul bobinei.


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Modelul meu de cutie a avut simeringuri Paulstra de cauciuc cu dimensiunile care apar in pozele cu cele Corteco (36x54x7.5). Am vrut sa pun simering cu pasla, dar asta e un pic mai gros in sectiune (36x54x11) si exista riscul ori sa nu ajunga planetara ca calce pe el, ori sa loveasca in rulmentii diferentialului ori ambele.
De altfel difera si modelul piulitei. Cred ca in 72 au inceput cu simeringurile metalice cu pasla, dar difera si piulita (are partea din mijloc decupata, cu alte cuvinte, simeringul montat se vede cu totul de afara, cu piulita montata pe cutie).
Planetarele inca nu le-am pus. O sa le pun cu mastic si cu splinturile decalate la 180 grade, exact ca la carte. Si asa cred ca o sa mai curga, dar macar ramai impacat ca ai facut tot ce trebuie...


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Este prezent si capacelul de plastic de la bobina electromotorului. Nu ai fost atent. Apare in mai multe poze:

Capac_bobina_electromotor



pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

Tov a scris:

cum ai bagat cutia la loc fara groapa, pe gaura de la motor?

Eeeeh, nu mai tii minte cand reparam eu la Dacia lu' babacu?
Ridicata pe capre rotile din fata si pe dedesubt ,ca purcelul ma faceam.
Mai imi cadea si o caldare de pamant in cap,deh,eram si io incepator.
Pana m-am suparat din cauza pieselor oribile din perioada 92 -93 si m-am axat pe Skode.
Galbejita e de la Razvan.
Ce am mai pandit pana sa o vanda maica-sa          


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Ieri am terminat de refacut si alternatorul. La asta am avut ceva mai mult de lucru ca a trebuit sa-i schimb ambii rulmenti, periile si grupul de diode ca a avut una de plus strapunsa.
A fost imposibil sa scot rulmentul din fata de pe ax si a trebuit sa-mi confectionez o scula ca sa pot desface capacul din interior si apoi sa fac bucati rulmentul.
Apoi am cautat ceva pana am gasit diode facute de fostul IPRS Baneasa dar pana la urma am gasit cele 2 radiatoare cu diode care compun grupul redresor.

Starea initiala:

Alternator_starea_initiala



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Desfacut in bucatele:

Demontare_alternator



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Curatat si asamblat partial:

Alternator_asamblare_partiala



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si ce a iesit la final:

Alternator_asamblare_finala



pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Rabdare de chinez.
Am totusi o nelamurire.
A fost cu alternator sau cu dinam?
Sau doar cele din 1969 au avut dinam?
Spre rusinea mea,nu stiu


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
In 69 si prima jumatate a lui 70 (aproximativ seria caroserie 800 - ultima din arhiva lui Deceneu este 795) s-a echipat cu dinam Ducellier. In a doua jumatate a lui 70 s-a pus alternator S.E.V Motorola pana pe la ss 3500 si din 71 s-a inceput cu alternatorul Seri Ducellier in varianta de 36 A si apoi prin anii 80 cu varianta mai mare de 50A (parca 50A erau). Al meu alternator este datat 01.71. Si la Dacia cealalta, mai veche, este aceasi data pe alternator.
Cu siguranta Deceneu iti poate da cu lux de amanunte echiparile din fabrica cu diversele tipuri de alternatoare si relee regulatoare.

Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
adi
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 165
In jur de seria 1030-1040 inca aveau dinam(masina lui CristiTh).

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
A lui Deceneu, ss 1034 din 70 nu are dinam, dar are Motorola...

pus acum 6 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Intre timp am reactualizat lista.Conform documentatiei de care dispun,dinam DUCELLIER sau PARIS-RHONE s-a montat pana la 31.03.1970,alternator S.E.V. MARCHAL incepand de la 01.04.1970 si alternator romanesc ELECTROPRECIZIA(licenta DUCELLIER) din ianuarie 1971.
Ultima masina pe care o am in registru cu dinam din fabrica este cea a lui Christian Theil(user Cristih) din Timisoara,serie sasiu 1038.
Prima cu alternator din galaxie ar fi ABC-ul meu,serie sasiu 1059.Tot a mea este prima cu buson de ulei ELF PRESTIGRADE.Este cumparata,conform facturii I.D.M.S. pe 21 mai 1970.


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Ok. Acum ne-am luminat. Nu stiu de ce tineam eu minte ca tu ai ss 1034...

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Este o vorba in popor care spune ca atunci cand nu ai de lucru, iti faci.
Concret, cand am desfacut chiuloasa, am avut nesansa ca toata garnitura sa fie lipita pe ea si a fost imposibil sa o curat. Ok, asta e, zic. Hai sa o duc la atelier sa-i faca planul cat sa ia garnitura aia de pe ea. Am dus-o, au facut planul, dar m-am ales cu 3 supape complet blocate si una in moarte clinica care inca mai misca greu desi eu am platit si curatarea chiuloasei...Habar n-am in ce spanac de solutie au bagat-o dupa planare de au inlemnit supapele alea...macar daca ar fi fost curatata...

Starea initiala a chiuloasei, asa cum am dat-o jos de pe motor:

Chiuloasa_starea_initiala



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si dupa ce am luat-o de la mega atelierul de planat (nu va ganditi ca au curatat-o ei, asa am dus-o eu ca am zis sa nu fiu nesimtit sa o duc super jegoasa). Colac peste pupaza m-am trezit si cu o serie batuta pe ea, vezi doamne sa nu cumva sa te duci inapoi cu alta:

Chiuloasa_dupa_planare



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
In opinia lor, asta era o chiuloasa buna de pus pe masina.
Astea fiind faptele, mi-am incropit rapid un "divais" pentru a putea demonta supapele si am trecut la treaba:

Demontare_chiuloasa



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si chiuloasa dupa curatare, planurile capacului spate, pompei de apa si al galeriei de evacuare facute, supapele rodate in scaune:

Chiuloasa_dupa_curatare



Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Testul cu benzina pentru verificarea etansarii supapelor, fara a avea arcurile montate:

Test_etansare_supape



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Pregatirea pentru remontare pentru care am incropit alt "divais" si montarea:

Montare_chiuloasa



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Chiuloasa fiind rezolvata, am trecut la asamblarea motorului. Primul pas a fost sa scot dopurile rampei principale de ungere pentru verificare si curatare. A fost destul de curata, nici vorba de dopuri de mazga. Cu ocazia asta am mai luat iarasi la mana toate canalele de ungere interne:

Curatare_rampa_principala_ungere



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si am inceput sa asamblez motorul. Am pus set motor nou, cuzineti noi frantuzesti (SIC, exact ca si cei originali), intinzator hidraulic nou, lant de distributie nou, tacheti noi, pompa apa noua, garnituri si simeringuri noi:

Asamblare_motor_



Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Continuare asamblare motor:

Asamblare_motor_



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Continuare asamblare:

Asamblare_motor_



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Montare accesorii motor:

Montare_accesorii_motor



pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Ce le dadeam eu cu chiulasa in cap!Ce au facut ei acolo e batjocura!   Cred ca au dat cu jedi(e pe baza de soda)de s-a facut asa....carpaci!

Sa te pregatesti din timp cu niste semeringuri de calitate,astea de Fartec nu mi se par grozave....am gasit la Unix de V. Reinz,alt material,nici nu se compara!

Apropo,corpul cu pompa de apa vad ca e de uzina,unde ai gasit-o?


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
M-am dus si eu peste ei, iti dai seama. Dar vesnica scuza: noi nu am facut nimic, nici macar nu am umblat la supape. Ma imbiau sa le-o las acolo si pentru inca 220 lei sa dea jos supapele si sa o curete cu peria de sarma si apoi sa rectifice scaunele si supapele...Nu, multumesc! Cine stie ce mai faceau.
Pompa de apa am gasit-o intr-un magazin uitat de lume, ultima pe care o mai aveau si era cu prafu' de 2 degete pe ea...


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Pot da eu raspunsul cu lipitul garniturii pe chiulasa?
Candva,din lipsa de silicon de etansare se punea magiun de prune sau marmelada din aia de caise scazuta rau de tot.
Porcaria asta o dadeai jos cu barosul .
Eu a trebuit idem la Skoda sa iau chiulasa la peria de sarma la greu,noroc ca e din fonta si a fost chinul de pe lume de curatat.    


pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

sk100it a scris:

Candva,din lipsa de silicon de etansare se punea magiun de prune sau marmelada din aia de caise scazuta rau de tot.

Eu știam că nu se pune nici un silicon sau maglavais de prune pe garnitura de chiulasă,e o logică ce nu o să o īnțeleg niciodată!!! Și īncă cāte am văzut așa!


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Este exclusa varianta oricarei "marmelade". Pana la mine motorul nu a fost desfacut niciodata si nu l-as fi desfacut nici eu daca nu gaseam mazga aia de 1cm in baia de ulei.  Nici eu nu inteleg de ce a ramas lipita asa ca am avut grija la demontare sa o rotesc in jurul bucsei de centrare din bloc. Asta e, faptul e consumat, e bine ca am putut sa recuperes chiuloasa si toate componentele ei...dar eu nu mai calc vre-o data pe la respectivii, chit ca e chiuloasa indoita la 90 grade...
Din pacate, in tara asta, daca nu te pricepi sa faci tu cu mana ta, ai sanse de 90% sa iei diverse tepe chit ca tu platesti pentru serviciul prestat si nu ai pretentia sa iti faca pe ochi frumosi...

Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Chiulasa banuiesc ca a fost spalata intr-o solutie de acid clorhidric.
Inainte,la unitatile de reparatii-dupa demontarea completa chiulasa se baga intr-o instalatie de spalare cu soda.Iesea ca noua.Ultimul utilaj vazut de mine-In Bucuresti-a functionat pana in primavara lui 2006.


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

ionut_doc a scris:

Este exclusa varianta oricarei "marmelade". Pana la mine motorul nu a fost desfacut niciodata si nu l-as fi desfacut nici eu daca nu gaseam mazga aia de 1cm in baia de ulei.  Nici eu nu inteleg de ce a ramas lipita asa ca am avut grija la demontare sa o rotesc in jurul bucsei de centrare din bloc. Asta e, faptul e consumat, e bine ca am putut sa recuperes chiuloasa si toate componentele ei...dar eu nu mai calc vre-o data pe la respectivii, chit ca e chiuloasa indoita la 90 grade...
Din pacate, in tara asta, daca nu te pricepi sa faci tu cu mana ta, ai sanse de 90% sa iei diverse tepe chit ca tu platesti pentru serviciul prestat si nu ai pretentia sa iti faca pe ochi frumosi...

Pentru ca meseriasii buni au plecat in strainatate,cei batrani s-au pensionat sau sunt intr-o lume mai buna,poate,iar ce asa zisi meseriasi au ramas sunt niste catastrofe,nu musai din vina lor,ci pentru ca nu mai exista persoane calificate sa le invete.

Modificat de sk100it (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Mai sunt inca meseriasi buni si la noi, dar e greu sa ajungi la ei pentru ca in general sunt foarte aglomerati. Marea majoritate a celorlalti nu vor decat castiguri occidentale cat mai rapide cu munca cat mai putina, eventual deloc.

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am avut iarasi un weekend plin si am montat toata mecanica fata. Dupa ce ma asteptat 12312 ani sa-mi vina amortizoarele noi Monroe am ajuns in final tot la Bilstein. E dezamagitoare calitatea amortizoarelor Monroe care se fabrica acum in Polonia. Unul avea de nou 5 cm cursa moarta, celalalt era zgariat din cutie si ambele aveau niste suduri facute parca de amatori. In fine, le-am dat inapoi dar am mai pierdut ceva timp...

Montare_mecanica_fata



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Continuare:

Montare_mecanica_fata_



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Mecanica fata fiind gata, am trecut la montarea motorului pe masina:

Montare_motor_pe_masina



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si cateva poze si de sub masina:

Montare_motor_pe_masina_continuare



pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Domnule da-mi un pic voie sa fiu sadic.
Bijuteria asta de masina va mai iesi vreodata pe strada cand va fi gata sau va fi un exponat de muzeu,intr-o incapere total ferita de intemperii si de praf?
E..........nu stiu cum sa zic.
Nici noua nu cred ca era asa


pus acum 6 ani
   
panda
Membru Senior

Din: Gaesti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2303
Felicitari pentru munca depusa, o masina RESTAURATA cu adevarat 

_______________________________________
De gustibus non disputandum !

pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Cānd e gata trebuie neapărat prezentată fostului propietar să o vadă īn splendoarea de odinioară!

Cel puțin eu așa aș face...


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

sk100it a scris:

Domnule da-mi un pic voie sa fiu sadic.
Bijuteria asta de masina va mai iesi vreodata pe strada cand va fi gata sau va fi un exponat de muzeu,intr-o incapere total ferita de intemperii si de praf?
E..........nu stiu cum sa zic.
Nici noua nu cred ca era asa


O sa ies cu ea pe strada, ca doar de-asta am facut-o...   dar o sa o feresc de ploaie, drumuri de tara si alte minuni cat de mult posibil.
Din pacate cu praful nu am ce sa fac. Si la mine in garaj este praf din belsug, mai am si casa de langa mine in renovare ca poate nu era suficient...Asta e. Cand o fi gata o spal si apoi in garaj o sa o tin cu prelata pe ea, sa o mai feresc de praf si implicit de spalare    


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

panda a scris:

Felicitari pentru munca depusa, o masina RESTAURATA cu adevarat 


Multumesc


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Adrian Frigo a scris:

Cānd e gata trebuie neapărat prezentată fostului propietar să o vadă īn splendoarea de odinioară!

Cel puțin eu așa aș face...


Da, si eu la fel planuiesc. Sa fac o mini-excursie pana la Mehadia ca sa o mai vada fostul proprietar.


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Aseara am montat si etrierele de frana. Furtunele DBA care le pusesem initial erau prea lungi si faceau o burta urata, asa ca a trebuit sa iau altele cu lungimea corecta. Am pus de Arteca Jilava, producatorul traditional pentru Dacia si sper sa tina macar 1 an... . Cu placutele am mers tot pe producatorul traditional, Fermit, ca si la ferodourile de pe spate si cele de la discul de ambreiaj.

Montare_etriere_frana



pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

ionut_doc a scris:

Aseara am montat si etrierele de frana. Furtunele DBA care le pusesem initial erau prea lungi si faceau o burta urata, asa ca a trebuit sa iau altele cu lungimea corecta. Am pus de Arteca Jilava, producatorul traditional pentru Dacia si sper sa tina macar 1 an... . Cu placutele am mers tot pe producatorul traditional, Fermit, ca si la ferodourile de pe spate si cele de la discul de ambreiaj.

Furtune bune de frānă sunt cele de Rolast sau alea Semperit!Astea de Arteca țin cam 2 ani și pe urmă se crapă/coace cauciucul....la alea vechi văd că nu era așa...

Plăcuțe trebuia să pui de uzină,sunt mai moi și nu fac praf mult....astea de Fermit nu le suport!Rod discul și fac un praf negru de abia īl poți spăla! De altfel,uzina n-a mai pus placuțe de Fermit de prin 2000....alternativa mai bună a fost Coseli Iași!

Modificat de Adrian Frigo (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

Adrian Frigo a scris:

Plăcuțe trebuia să pui de uzină,sunt mai moi și nu fac praf mult...

Astea sunt!

dacia 13oo, 1971 haine noi adrian frigo trebuia să pui mai moi și fac praf sunt!

40.8KB


pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Și

dacia 13oo, 1971 haine noi Și

34.6KB


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Adrian Frigo a scris:


ionut_doc a scris:

Aseara am montat si etrierele de frana. Furtunele DBA care le pusesem initial erau prea lungi si faceau o burta urata, asa ca a trebuit sa iau altele cu lungimea corecta. Am pus de Arteca Jilava, producatorul traditional pentru Dacia si sper sa tina macar 1 an... . Cu placutele am mers tot pe producatorul traditional, Fermit, ca si la ferodourile de pe spate si cele de la discul de ambreiaj.

Furtune bune de frānă sunt cele de Rolast sau alea Semperit!Astea de Arteca țin cam 2 ani și pe urmă se crapă/coace cauciucul....la alea vechi văd că nu era așa...

Plăcuțe trebuia să pui de uzină,sunt mai moi și nu fac praf mult....astea de Fermit nu le suport!Rod discul și fac un praf negru de abia īl poți spăla! De altfel,uzina n-a mai pus placuțe de Fermit de prin 98....alternativa mai bună a fost Coseli Timișoara!


Da, stiu ca furtunele nu o sa tina o viata. De Rolast nici gand sa mai gasesti, poate doar uitate prin magazine mai dosnice. O sa caut in continuare furtune frantuzesti dar pana gasesc nu pot sa stau cu masina imprastiata. Asta e, din pacate mai trebuie facute si compromisuri.
Fermit am folosit de cand ma stiu la prima masina, o Dacia 1300 din 72 si nu am avut probleme niciodata nici cu scartait, nici cu praf, nici cu rosul discurilor. Nu as fi asa sigur ca placutele astea rod discul mai rau ca astea noi. Altfel cum se explica ca la masinile actuale la 2 schimburi de placute schimbi si discurile de frana obligatoriu? Eu la Dacia mea din tinerete nu am schimbat discurile de frana vre-o data...
Cel putin mie, Coseli nu imi spune nimic. E prima oara cand aud de ei si parca am mai multa incredere intr-un producator cu o traditie de zeci de ani...

Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Cu piesele astea actuale, in ambalaj Dacia/Renault am ceva retineri. Un exemplu recent este pivotul superior pe care a trebuit sa-l schimb si care a venit livrat cu suruburile mici inutilizabile, doar 2 saibe plate in loc de 3, piulitele mari cu hexagon de 16 in loc de 17... Efectiv e imposibil sa montezi suruburile alea din ultima poza:

Ambalare_pivot_superior_Dacia_



pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

ionut_doc a scris:

E prima oara cand aud de ei si parca am mai multa incredere intr-un producator cu o traditie de zeci de ani...

Am īnțeles.Spor la treabă īn continuare!


pus acum 6 ani
   
Roberto
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Nu mai am cuvinte pentru lucrarea asta. Abia astept sa studiez masina asta pe la vreo expozitie!

Nu va bateti joc de discurile noi cu placutele alea, sunt niste gunoaie! Se gasesc placute de frana de calitate, de import!
La fel si simeringul din capacul de distributie, recomand Elring! Pe cel din spate nu l-am gasit decat pt palier marit


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Roberto a scris:

Nu mai am cuvinte pentru lucrarea asta. Abia astept sa studiez masina asta pe la vreo expozitie!

Multumesc pentru aprecieri.

Nu va bateti joc de discurile noi cu placutele alea, sunt niste gunoaie! Se gasesc placute de frana de calitate, de import!
La fel si simeringul din capacul de distributie, recomand Elring! Pe cel din spate nu l-am gasit decat pt palier marit


Puteti argumenta de ce sunt gunoaie placutele Fermit (dar nu ma intereseaza ca a zis X si Y ca lui i se par ca nu stiu cum. Concret)? Si ce anume patesc discurile cu aceste placute? Intreb, ca poate sunt aspecte pe care nu le stiu.

Sincer, la cate tepe am luat cu masina asta, refuz sa mai fac orice fel de experiment:
- am luat furtune DBA citez "putin mai lungi" in realitate cu 7-8 cm mai lungi => nu se pot folosi;
- am luat regulator de frana Comefin, am fost sfatuit sa-l schimb direct ca va curge => bun de aruncat;
- am luat regulator de Uzina, in cutie, a venit ruginit gata (se vede din exterior, nici nu m-am mai obosit sa-l desfac) => bun de aruncat. Deci nu-mi mai ramane decat varianta Asam, care am inteles ca ar fi ok, ca 1200 lei nu dau pe un TRW sau Bosch nici sa ma impusti;
- am luat amortizoare Monroe, de productie recenta, fabricate in Polonia pe care le-am asteptat 2 saptamani. Unul defect din fabrica, celalalt zgariat ca toate visele, sudate parca de un copil si pe care le-am dat inapoi. Sunt convins ca Bilstein nu este "top of the art" in materie dar nici gunoi nu este. Cu ce m-a ajutat ca Monroe e un nume cu rezonanta in materie?
- alt caz, care nu are legatura cu Dacia, l-am patit cu discuri de frana Brembo care s-au ovalizat in 1000KM pe o masina pe care am avut-o in trecut, deci...

Prin urmare nu mai cred pe nimeni ca X e mai bun ca Z si ca T este gunoi. Merg pe producatorii cu care eu personal am mai lucrat in trecut, ani si ani la rand, si care nu mi-au facut surprize niciodata. Sunt perfect de acord ca nu o sa mai tina 40 ani cat au tinut cele originale si ca nu au nici aceleasi performante, dar nici gunoaie nu cred ca sunt.
Simeringuri frantuzesti Paulstra eu nu am vazut vre-o data la vanzare in cei 4-5 ani de cand bantui dupa piese pe net. Producatorii de simeringuri cunoscuti nu prea au in portofoliu dimensiunile necesare Daciei. Doua exemple care imi vin rapid in minte: simeringurile de la planetare nu le-am gasit decat pe Corteco, de Rolast sau Fartec nici vorba. Al doilea exemplu: incearca sa cauti simeringul de la cautatorul de viteze, care are axul de 13 (13x25x9 parca are dimensiunile) si o sa constati ca nici un producator de semeringuri nu il are in portofoliu, cu exceptia Rolast care nu mai exista! Si in cazul asta ce faci? Evident, cauti Rolast prin toate magazinasele care au mai ramas si il iei fara sa clipesti cand dai de el, nu mai conteaza ca Elring, Corteco, Reinz e mai bun decat Rolast!

Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
adi
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 165
Am folosit eu placute fermit acum vreo 7 ani,scartaie la franare de nu iti auzi gandurile,au stat exact o sapt pe masina. Recomand ferodo premier,daca mai gasesti,placute cu care eu nu am avut niciodata probleme. Se termina mai repede deoarece sunt mai moi,dar sunt de calitate.

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, Ferodo Premier am vrut si eu, ca asta a fost producatorul de prima echipare. Numai ca nu am gasit. Ce mai apare pe net, daca ii contactezi,  zic ca nu au pe stoc si ca nu stiu daca pot aduce, etc. Alti producatori consacrati am evitat sa iau, din simplul motiv ca nu au existat niciodata in echiparea masinii.
Eu nu am patit sa-mi scartie placutele Fermit, dar nu exclud posibilitatea asta. Se rezolva foarte simplu: inmuiate in benzina 1-2 ore si nu mai scartaie in vecii-vecilor.  
L.E.: ai avut si discurile noi cand ai pus placutele Fermit?

Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
Roberto
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Am folosit in trecut placute Fermit. Pedala tare iar franele erau ineficiente.Pe langa faptul ca au lasat urme in discuri, pur si simplu s-au dezlipit de partea metalica! Dupa ~3000 de km le-am schimbat cu cele de origine(cum sunt cele prezentate mai sus, cu ambalajul alb, foarte bune!)

In legatura cu repartitorul, eu folosesc pompa de frana si cilindrii spate de ASAM din 2014, n-am avut probleme!

Eu v-am recomandat sa schimbati simerigul din capacul de distributie doar. Nu va certati cu mine, eu vreau sa va ajut. Daca va deranjez va rog sa-mi spuneti si nu mai postez!

dacia 13oo, 1971 haine noi folosit trecut placute fermit. pedala tare iar franele erau langa faptul

44KB


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Nu ma cert cu nimeni si nu ma deranjeaza ca ati postat. A fost pur si simplu o intrebare, nu a fost pusa cu rea intentie. Am cerut ceva concret, pentru ca, pe alt forum este un topic de 31 pagini despre placutele de frana unde fiecare zice ca am auzit pe X si pe Y ca sunt asa si nu asa si din care la final nu tragi nici o concluzie! Multumesc de atentionare    

pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

ionut_doc a scris:

Da, Ferodo Premier am vrut si eu, ca asta a fost producatorul de prima echipare. Numai ca nu am gasit. Ce mai apare pe net, daca ii contactezi,  zic ca nu au pe stoc si ca nu stiu daca pot aduce, etc. Alti producatori consacrati am evitat sa iau, din simplul motiv ca nu au existat niciodata in echiparea masinii.
Eu nu am patit sa-mi scartie placutele Fermit, dar nu exclud posibilitatea asta. Se rezolva foarte simplu: inmuiate in benzina 1-2 ore si nu mai scartaie in vecii-vecilor.  
L.E.: ai avut si discurile noi cand ai pus placutele Fermit?

Multumesc de idee.
Uite asa mai invata omul cate ceva.     .


pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

ionut_doc a scris:

- am luat regulator de Uzina, in cutie, a venit ruginit gata (se vede din exterior, nici nu m-am mai obosit sa-l desfac) => bun de aruncat. Deci nu-mi mai ramane decat varianta Asam, care am inteles ca ar fi ok, ca 1200 lei nu dau pe un TRW sau Bosch nici sa ma impusti;


Al doilea exemplu: incearca sa cauti simeringul de la cautatorul de viteze, care are axul de 13 (9x13x11 parca are dimensiunile) si o sa constati ca nici un producator de semeringuri nu il are in portofoliu, cu exceptia Rolast care nu mai exista! Si in cazul asta ce faci? Evident, cauti Rolast prin toate magazinasele care au mai ramas si il iei fara sa clipesti cand dai de el, nu mai conteaza ca Elring, Corteco, Reinz e mai bun decat Rolast!

Deci și la tine a fost bun limitatorul !     Bun așa.Limitator de Bosch am găsit eu ceva mai ieftin,la doar 910 lei! Vax albina...

Semeringul pentru axul căutător pe 13 īl făcea GIVT Baia Mare ultima oară,chiar săptămāna trecută am dat de unul....de Rolast n-am văzut niciodată,de Fartec da...

Sper că nu te superi că mai venim cu un sfat/părere,două.La o lucrare de o asemenea calitate,e păcat să folosești piese proaste....poți tine cont de păreri sau...nu.Că de aia e democrație!

La anul cred că vin special la Craiova la retroparada primăverii(dacă e gata pānă atunci)să o văd!A ieșit mai ceva ca īn fabrică,sincere felicitări!


pus acum 6 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Nu chiar tot sa il aruncati, pastrati garnitura de praf la asam se crapa....

_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Adrian Frigo a scris:


ionut_doc a scris:

- am luat regulator de Uzina, in cutie, a venit ruginit gata (se vede din exterior, nici nu m-am mai obosit sa-l desfac) => bun de aruncat. Deci nu-mi mai ramane decat varianta Asam, care am inteles ca ar fi ok, ca 1200 lei nu dau pe un TRW sau Bosch nici sa ma impusti;


Al doilea exemplu: incearca sa cauti simeringul de la cautatorul de viteze, care are axul de 13 (9x13x11 parca are dimensiunile) si o sa constati ca nici un producator de semeringuri nu il are in portofoliu, cu exceptia Rolast care nu mai exista! Si in cazul asta ce faci? Evident, cauti Rolast prin toate magazinasele care au mai ramas si il iei fara sa clipesti cand dai de el, nu mai conteaza ca Elring, Corteco, Reinz e mai bun decat Rolast!

Deci și la tine a fost bun limitatorul !     Bun așa.Limitator de Bosch am găsit eu ceva mai ieftin,la doar 910 lei! Vax albina...

Semeringul pentru axul căutător pe 13 īl făcea GIVT Baia Mare ultima oară,chiar săptămāna trecută am dat de unul....de Rolast n-am văzut niciodată,de Fartec da...

Sper că nu te superi că mai venim cu un sfat/părere,două.La o lucrare de o asemenea calitate,e păcat să folosești piese proaste....poți tine cont de păreri sau...nu.Că de aia e democrație!

La anul cred că vin special la Craiova la retroparada primăverii(dacă e gata pānă atunci)să o văd!A ieșit mai ceva ca īn fabrică,sincere felicitări!


Chiar nu ma supar ca sunt si alte pareri, dimpotriva, discutiile astea, care pot parea in contradictoriu, la final te ajuta sa alegi graul de neghina. Nu am pretentia ca detin adevarul absolut, de-aia am si zis ca vreau argumente concrete cand sustii ca Z e un gunoi si X e de 10 ori mai bun, nu ca am auzit la X si Y ca a pus el, etc., etc. Eu, inca o  data, am folosit la vremea lor toti producatorii consacrati si nu am avut niciodata surprize. Acum ca Fartec, Fermit, Pulsor, Rofep si altii nu mai sunt ce au fost este alta poveste. Acelasi lucru este universal valabil pentru tori producatorii care au scazut vizibil calitatea componentelor si nu iti mai ramane decat sa incerci pana gasesti ceva bun. Inca un exemplu trait de mine: la aceeasi masina cu discurile Brembo, schimbam bucsele fata la fiecare 20.000KM (BMW E46, cine a avut, stie despre ce vorbesc) (bucse Lemforder, nu orice no-name) pana am descoperit Optimal, la jumatate de pret si care au tinut 60.000 km pana am vandut masina. Altfel spus, nu orice nume cu rezonanta este si cea mai buna alegere. Experienta traita pe pielea mea proprie si personala, ca sa zic asa...

Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Simering pe 13 pentru cautatorul de viteze am luat eu Rolast, de pe La jumate, ultimul de altfel,  la "modesta" suma de 10 lei fara transport. Deci am dat 22 lei pe un simering de 3 lei...asta e viata...inghiti in sec si treci mai departe...      

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Fan a scris:

Nu chiar tot sa il aruncati, pastrati garnitura de praf la asam se crapa....


Asta chiar e un sfat bun! Nu stiam de particularitatea asta in privinta regulatoarelor Asam. Multumesc!    


pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

Fan a scris:

Nu chiar tot sa il aruncati, pastrati garnitura de praf la asam se crapa....

Asta așa e dar la unele nu prea se așează bine....

Fiv-ar Asamul de rās!Chiar așa am ajuns,să punem chinezării???Trebuie să existe o alternativă accesibilă și calitativă la rahatul ăsta de limitator!

P.S-poți face o poză,te rog,la semeringul de Rolast?


pus acum 6 ani
   
bucatzel
Membru nou

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 22

ionut_doc a scris:

Cu placutele am mers tot pe producatorul traditional, Fermit, ca si la ferodourile de pe spate si cele de la discul de ambreiaj.


Am un set de placute de fermit rulate 1000 km. dupa care le-am dat jos ca ma scotea din sarite scartaitul de la fiecare franare. Franau ok, da' sunetul ala imi tensiona fiecare neuron. Pus Ferodo Premier in loc, pastrat neuronii creti :P.


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Adrian Frigo a scris:


Fan a scris:

Nu chiar tot sa il aruncati, pastrati garnitura de praf la asam se crapa....

Asta așa e dar la unele nu prea se așează bine....

Fiv-ar Asamul de rās!Chiar așa am ajuns,să punem chinezării???Trebuie să existe o alternativă accesibilă și calitativă la rahatul ăsta de limitator!

P.S-poți face o poză,te rog,la semeringul de Rolast?


Ai gasit o varianta mai buna decat Bosch/TRW dar nu Asam pentru regulator?
Simeringul e deja pe cutie, nu-i mai pot face poze.


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

bucatzel a scris:


ionut_doc a scris:

Cu placutele am mers tot pe producatorul traditional, Fermit, ca si la ferodourile de pe spate si cele de la discul de ambreiaj.


Am un set de placute de fermit rulate 1000 km. dupa care le-am dat jos ca ma scotea din sarite scartaitul de la fiecare franare. Franau ok, da' sunetul ala imi tensiona fiecare neuron. Pus Ferodo Premier in loc, pastrat neuronii creti :P.


Ferodo am vrut si eu doar ca nu am gasit. Cu scartitul am mai zis cum se rezolva: inmuiate in benzina 1-2 ore si ai liniste pana la urmatorul set... Deocamdata nu am facut asta, ca fiind si discurile noi ma astept sa nu scartaie. Daca totusi scartaie le mai dau jos o data si le aplic tratamentul cu benzina.


pus acum 6 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Pe dreapta am disc de frana nou putini Km rulati ( montat in 2016) scārţāie la franare ( placute  noi Fermit pe ambele parti).  Pe stanga am un disc de frana vechi, dar fara probleme ( deformari, uzura, subtiere/  nervuri). Acolo nu se aud  scārţāieli la franare deloc. Praf... intr-adevar fac placutele.

Modificat de om_bland (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Eu folosesc Arteca de 10 ani si nu am pb.Pot sa va fac furtune in cateva zile.
Garantez ca tin minim 10 ani!!


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 6 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Coseli esti la Iasi,nu la Timisoara!!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

ydaniel a scris:

Coseli esti la Iasi,nu la Timisoara!!

Ai dreptate,nu știu de ce m-am gāndit la Timișoara...


pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

ionut_doc a scris:

Ai gasit o varianta mai buna decat Bosch/TRW dar nu Asam pentru regulator?

Cred că da.După cod am căutat īn program și se pare că īncă mai apare,nou de uzină....de preț īncă nu știu nimic,o să aflu....oricum,am īnțeles că ce mai e prin depozitul de la Pitești(ăla de se vede de pe autostradă )ar fi stoc mai nou...mai sap!

Modificat de Adrian Frigo (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Pana sa intervina normele europene de protectie a mediului&restul materialele de frictiune produse la Intreprinderea de garnituri de frana si etansare de la Rm Sarat erau foarte bune.Azbestul a fost inlocuit cu o insertie din pasta de bronz care duce la scartaitul franelor si in functie de suprafata de frecare la uzura.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 6 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574

Adrian Frigo a scris:

Trebuie să existe o alternativă accesibilă și calitativă la rahatul ăsta de limitator!

Piesa de origine BENDIX LOCKHEED DBA tip RL 631476-referinta OEM 77 00 685 456
DBA



pus acum 6 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Alternative la placutele de frana FERMIT
PlAQUETTES_FREIN_AVANT



pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

deceneu32 a scris:

Piesa de origine BENDIX LOCKHEED DBA tip RL 631476-referinta OEM 77 00 685 456

  Ce-aș vrea și eu unul....
Marfă de contrabandă ce e mai sus!

Modificat de Adrian Frigo (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
Pagini: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11  

Mergi la