CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
crazygirl Profile
Femeie
22 ani
Buzau
cauta Barbat
26 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / DACIA 13OO, 1971 - O frantuzoaica in haine noi Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 7 8 9 10 11
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Cine vrea sa se convinga, exista destula documentatie pe net, inclusiv un topic de sute de pagini despre dacia frantuzeasca pe daciaclub.
Inca o data, poate a mai scapat vre-o laba de urs in 71, desi eu inca nu am gasit o informatie care sa ma convinga, dar de aici pana la afirma ca in 71 s-a pus laba de urs si ca Solex=laba de urs e caaaale lunga.


pus acum 6 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574

gavrisan lucian a scris:

eu nu stiam ca au fost gituri de lebada frantuzesti!

Sa-ti explic cum le identifici:
1.Racordurile frantuzesti au linia de matrita pe lateral,ca in prima poza.Sunt foarte bine finisate
2.Racordurile romanesti au linia de matrita pe mijolc,ca in poza doi.Calitate slaba,cavitati in material,lucru romanesc


pus acum 6 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Eu doar mi-am spus povestea dupa cum o stiam,dar nu pun la indoiala nici celelalte opini
,e bine ca se discuta,e constructiv!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Nu zic ca nu ar fi important sa se cunoasca detaliiile si chichitele.
Dar deja de multe ori se cam exagereaza cu mania detaliilor si al seriilor cat mai mici.
Faceti valuri prea mari in jurul unor piese banale si aparent nesemnificative!
Nu  de alta dar vedeti ca aceste discutii sunt urmarite din umbra de unii bijnitari “destepti”, care apoi pun anunturi pe olx de  genul:
“Vand laba de urs pentru Dacie, 800 euro” , sau “Vand emblema vultur mare pentru Dacie, 500 euro”.
Apoi asa cand lumea vede aceste anunturi aberante, fiecare umfla pretul pieselor si vor fiecare sa se imbogateasca.
Stiti voi cine sunt “nenicile” care incearca sa profite de voi.
Apoi daca le zice cineva sa mearga la psihiatrie si sa se trateze, atunci se supara si se simt lezati.
De parca gatul de lebada romanesc, care costa vreo 15 lei in magazin, nu ar avea acelasi rol functional....
Sau emblema cu vulturul mic nu ar reprezenta acelasi sigla….
Acuma poate ca si eu is asa mai carpaci de meserie si ca mecanic auto am in singe ideea ca functionalitatea primeaza, iar esteticul este pe plan secund.
Dar sincer sa fiu eu nu as da 800 euro pe un gat de plastic frantuzesc…., mai ales ca ala romanesc, care indeplineste acelasi rol, costa vreo 15 lei.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
Ca idee chiar in una din versiunile timpurii ale cartii de bord a masinii se vede o poza cu motorul cu carburator solex si cu "gat de lebada"
Am pus eu poza mai demult pe daciaclub, dar mi-e lene acum sa stau s-o caut


pus acum 6 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
hai ca le-am gasit:

Modificat de Tov (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, o dovada mai buna ca asta nici ca se poate...
Ai idee din ce an e manualul respectiv? Eu il am pe cel original al masinii, editia din 69 si parca sa zic ca e cu laba de urs, dar nu as putea jura.


pus acum 6 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
nu mai stiu anul, dar ca fapt interesant mai scria ca becurile de far sunt galbene

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, asta cu becurile e si in manualul din 69. Eu unu nu ma risc, le las pe cele albe pe care le-am gasit pe masina si care cred ca sunt ale ei.

pus acum 6 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
eu am galbene pe toate masinile cu origini frantuzesti

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, arata foarte, foarte bine cu becuri galbene, nimic de comentat. Dar chiar nu am chef sa ma cert cu Politia la un eventual control si sa stau sa-i explic ca pe vremea aia erau becuri galbene puse din fabrica. Unii inteleg, altii te ard, depinde ce nimeresti.

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

ionut_doc a scris:

Da, arata foarte, foarte bine cu becuri galbene, nimic de comentat. Dar chiar nu am chef sa ma cert cu Politia la un eventual control si sa stau sa-i explic ca pe vremea aia erau becuri galbene puse din fabrica. Unii inteleg, altii te ard, depinde ce nimeresti.

Nu vezi noaptea cu becurile galbene.
E tare nasol cu becuri galbene, nu vedeam decat chiar in fata masinii.
Nu poti merge cu mai mult de 40-50 km/h, ca nu vezi nimic.
Cand am ajuns acasa le-am si dat jos.
Plus ca nici la ITP nu trece cu becuri galbene.
Iar daca te opreste politia sau RAR-ul risti sa ramai fara talon.
Dar daca ai la tine si doua becuri albe si le montezi acolo in fata locului, atunci nu iti ia actele, doar te cearta potera si scapi de amenda.
Doar la faruri duble (1310) poti pune bec galben la faza lunga, iar farul din exterior o lasi cu bec alb.
Asa la faruri duble nu comenteaza nimeni, nici politia si nici la ITP.
Eu la astea cu far oval, la toate am pus becuri albe cu halogen H4, ca alea lumineaza bine.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Am efectuat PERSONAL multe ITP la statii cat si in reprezentante RAR la vehicule istorice/non istorice dotate cu becuri galbene! NU a comentat nimenea!
Cu bec galben vezi mai bine indicatoarele rutiere!
Evident vezi mai slab daca ai oglinda ruginita,sticla matuita,nu ajung 12V la bec ,nu ai farurile reglate ....      


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 6 ani
   
Bogdan28
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 509
Si eu am facut I.T.P.-ul cu becuri galbene.si nu a comentat nimeni !!!

_______________________________________
Dacia 1100-1300-1320 & Oltena 12 TRS

pus acum 6 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

ydaniel a scris:

Am efectuat PERSONAL multe ITP la statii cat si in reprezentante RAR la vehicule istorice/non istorice dotate cu becuri galbene! NU a comentat nimenea!
Cu bec galben vezi mai bine indicatoarele rutiere!
Evident vezi mai slab daca ai oglinda ruginita,sticla matuita,nu ajung 12V la bec ,nu ai farurile reglate ....      



Bogdan28 a scris:

Si eu am facut I.T.P.-ul cu becuri galbene.si nu a comentat nimeni !!!


Si eu am facut  ITP cu becuri galbene in far, la RAR, acum 2 luni si nu a comentat nimeni, dar legal becurile trebuie sa fie albe. 



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 6 ani
   
Greenwall13
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 51
Daca tot  discutam despre detali de tot felul.
Intreb si eu: In ce an si ce serie aprox. au inceput sa fie puse carburatoarele de carfil ?
A mea este din 72 cu seria 22548 am cumparat masina cu un Carfil pus de fostul proprietar. Dar original ce ar fi avut pe ea?
Intre timp fac stocul de piese pentru restaurare si voi pune pe ea un Solex nou nout din olanda si o laba de urs probabil de pe o dacie din 1970. Asa spunea cel de la care am cumparat o parte din piese.
De preturi sa nu ma intrebati, ca poate va spun.

Multumesc.

dacia 13oo, 1971 haine noi daca tot  discutam despre detali tot eu: serie aprox. inceput fie

39.1KB


pus acum 6 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
1.Carburatorul CARFIL s-a montat din 1972,incepand de la seria de sasiu Renault 552099(placa ovala franceza).Dacia fiind o licenta,cataloagele de piese din epoca opereaza cu seria de sasiu franceza.Verific-o.Seria de sasiu UAP este inutila in acest caz.

2.Carburatorul din poza pe care l-ai cumparat de pe internet este un SOLEX 32 EISA 3-varianta 525.Adica ceea ce nu-ti trebuie....Acest tip de carb s-a montat pe alte modele de Renault,niciodata pe Dacia 1300



3.Pe Dacia 1300 s-au montat urmatoarele tipuri si variante de carburatoare SOLEX:
32 EISA 2-varianta 473(1969)
32 EISA 3-varianta 501(1970)
32 EISA 3-varianta 519(din 1970,de la seria motor 95618,pana in 1972)
32 EISA 4-varinata 513(actionare pompa acceleratie pe cama,un carb foarte rar)


4.Pentru userul Greenwall:acesta este carburatorul de care ai nevoie-Solex 32 EISA 3,varianta 519.Tipul si varianta carburatorului o gasesti marcata pe placuta de identificare


5.Spune-ne ceva si despre preturi....

Modificat de deceneu32 (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
Greenwall13
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 51
Stiu ce fel de carburici am cumparat. A fost pe R12 montat,
pe Dacia nu a fost. Aci ai dreptate. Si nu este EISA 3,  este  EISA 4.
O sa revin cu seria franceza.
Multumesc de informatii si de poze, erau cateva detalii ce nu le cunosteam.
Defapt am cumparat si voi monta foarte multe piese de R 12, care pe Dacie nu au fost. E o decizie personala, tinand cont ca e o frantuzoaica merita acelasi tratament ca un R12.

dacia 13oo, 1971 haine noi stiu fel carburici cumparat. fost r12 montat,pe dacia fost. aci dreptate.

33.5KB

Modificat de Greenwall13 (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
Greenwall13
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 51
Poze

dacia 13oo, 1971 haine noi poze

37.4KB


pus acum 6 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Da,am incurcat pozele.Seamana intre ele...
Am verificat:nu s-a montat Solex EISA 4-varianta 570 pe Renault 12.Uite aici toate carburile pe Renault 12

In ceea ce priveste masina ta,am verificat prin comparatie:a avut Solex 32 EISA 3-519

Modificat de deceneu32 (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
Greenwall13
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 51
Poze

dacia 13oo, 1971 haine noi poze

34.5KB


pus acum 6 ani
   
Greenwall13
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 51
Pozee

dacia 13oo, 1971 haine noi pozee

43.3KB


pus acum 6 ani
   
Greenwall13
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 51
Voi verifica din nou in manualele mele de R12 si revin cu un raspuns.
Eu stiu sigur ca a fost pe R12. Dar verific.


pus acum 6 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Multumim pentru imagini.Pune-le intr-un album.
Despre ce manual de reparatie Renaul 12 este vorba?Sunt doua editii:1969 si 1974.Eu am postat imaginea din ultima editie(1974).
Editia 1969

Editia 1974

Modificat de deceneu32 (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574

Greenwall13 a scris:

O sa revin cu seria franceza.

Ai verificat?


pus acum 6 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574

Greenwall13 a scris:

Voi verifica din nou in manualele mele de R12 si revin cu un raspuns.
Eu stiu sigur ca a fost pe R12. Dar verific.

Ai verificat?


pus acum 6 ani
   
Greenwall13
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 51
Nu am apucat. Profit de vremea buna sa lichidez R16 din 69.
Imi ocupa spatiu. Si trebuie sa-l maruntesc urgent.

dacia 13oo, 1971 haine noi apucat. profit vremea buna lichidez r16 din 69.imi ocupa spatiu. trebuie

52.8KB


pus acum 6 ani
   
Greenwall13
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 51
In manualele mele nu este trecut si ultimul marcaj din 3 cifre.
Informatia o am din alt manual in format electronic. Il voi cauta pt exemplificare.


dacia 13oo, 1971 haine noi manualele mele este trecut ultimul marcaj din din alt manual format voi

43.6KB


pus acum 6 ani
   
Greenwall13
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 51
Manual R12

dacia 13oo, 1971 haine noi manual r12

36.1KB


pus acum 6 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574

Greenwall13 a scris:

In manualele mele nu este trecut si ultimul marcaj din 3 cifre.
Informatia o am din alt manual in format electronic. Il voi cauta pt exemplificare.

OK!
Ce manuale ai?Sunt interesat!


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si a venit si randul jantelor care nu au fost in cea mai fericita stare. Le-am trimis la sablat si la vopsit electrostatic:

Vopsire_jante



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi o tura la vulcanizare pentru montarea anvelopelor si echilibrare:

Montare_anvelope



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Acasa a trebuit sa le iau iar pe toate la spalat ca sa curat maclavaisu' de la vulcanizare de pe anvelope:

Curatare_roti



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si in sfarsit, dupa 2 ani si 4 luni este iarasi pe rotile ei...

Montare_roti



pus acum 6 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Foarte frumoasa!!!
Vreau sa o conduc,fie si 10m la tine pe strada.


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Frumos,dar carcotasul din mine nu tace .
E prea frumoasa masina ca sa pui acele cauciucuri pe ea.
Sunt un veritabil pericol pentru ca sunt foarte vechi.
Exact asa am avut pe Skoda si doua din cele patru au facut explozie exact pe flancul de rulare.
Acum sper ca nu te superi ca am zis asta    


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Salut,
Nu ma supar. Anvelopele de mai sus nu vor fi pentru drumuri lungi. E si pacat de ele sa le rulezi, ca sunt aproape noi. Pana in centrul orasului (1.5km) si inapoi nu cred ca o sa pateasca ceva.
Am in plan sa mai iau un set de jante si un set de anvelope noi dar momentan nu am bugetul necesar. Acum incerc ca pana la retroparada toamnei sa-i fac plinurile cu toate lichidele si ITP-ul ca sa pot merge cu ea, dar destul de slabe sanse...


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

ydaniel a scris:

Foarte frumoasa!!!
Vreau sa o conduc,fie si 10m la tine pe strada.


Multumesc Daniel!
Da, vedem cum facem. Candva ne mai intalnim noi...


pus acum 6 ani
   
andreiminteuan
Membru nou

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 17
Felicitari pentru proiect si pentru rabdarea avuta.

pus acum 6 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

andreiminteuan a scris:

Felicitari pentru proiect si pentru rabdarea avuta.


@andreiminteuan   ,te rog sa-ti faci prezentare in rubrica dedicata si sa pui locatia la profil conform regulamentului . Multumesc pentru intelegere .


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si a venit si randul scuturilor. Cel de la rezervor am fost nevoit sa-l curat pe ambele parti pana la tabla, avand destula rugina, apoi pasivizat cu Evipass si revopsit:

Revopsire_scut_rezervor



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Scutul motorului. Asta nu a trebuit sa-l mai curat pana la tabla in interior, fiind foarte bine protejat de uleiul care a stat ani si ani in el:

Revopsire_scut_motor



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi am montat scutul rezervorului:

Montare_scut_rezervor



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Scutul motorului montat si el dupa 2 ore de chinuri cu un surub care nu vroia neam sa intre:

Montare_scut_motor



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi m-am delectat cu brida de fixare a bateriei care a fost mancata probabil de acid. A trebuit sa o incarc cu sudura si apoi sa o polizez:

Revopsire_brida_fixare_baterie



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi a venit randul capacelor de roti. Desi, printr-un noroc chior am gasit un set de capace nou-noute si la un pret mai mult decat de bun simt, din cauza prostei depozitari au avut diverse zgarieturi si infundaturi care mi-au dat ceva de furca sa le indepartez:

Reconditionare_capace_roti



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si doua dintre ele montate pe masina:

Montare_capace_roti



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Acum mai am doua capace de lustruit si pot spune ca masina este 100% asamblata...    

Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am gasit intr-un final si condensatorul delcoului pe care l-am montat:

Montare_condensator_delcou



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si cu ajutorul lui Fan, caruia ii multumesc, am gasit si piulitele normale, cuprate, pentru montarea galeriei de evacuare cum a fost din fabrica:

Montare_piulite_cuprate_galerie_evacuare



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Nu reuseam sa termin daca nu aveam si un ajutor de nadejde care m-a ajutat sa adun piulitele de pe jos...:

Ajutor_de_nadejde_



pus acum 6 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Meserie,in seama ca te apropii de inceputul lucrarilor la Dacia 1302-Amateur!!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da. Pana mai aduna el diverse piese o sa ma apuc de partea din spate, desi vroiam sa incep din fata.
Sper sa gasesc un garaj sau o hala unde sa o las pe a mea peste iarna, ca la -10 gr. sa lucrezi afara nu prea mai e placere...    


pus acum 6 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Mai iti faci un garaj in curte,un cort ceva,bagi o soba,o aeroterma,un ceva sa fac caldura!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 6 ani
   
Victor3001
Membru Senior

Din: Medias, jud Sibiu
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 222

ionut_doc a scris:

Apoi a venit randul capacelor de roti. Desi, printr-un noroc chior am gasit un set de capace nou-noute si la un pret mai mult decat de bun simt, din cauza prostei depozitari au avut diverse zgarieturi si infundaturi care mi-au dat ceva de furca sa le indepartez:

Reconditionare_capace_roti

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_5c7d192 ... 8bb9ac.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_57bb0ae ... 9c5bf0.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_fb43f3b ... 279882.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_b29ea28 ... 31b37b.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_1c30ac6 ... 471257.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_ae19c3d ... 3da7b0.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_8c896a4 ... 74c500.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_e53061a ... 29f0fe.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_8f48566 ... fc5265.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_de50d23 ... d79563.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_adf09fb ... 967541.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_900687c ... bca699.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_f8a4942 ... 7ecf71.jpg

Cum ai reusit sa le indrepti? Am si eu un set din care unul are 2 mici indoituri si n-am vrut sa-l stric mai tare.


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Prin ciocanire foarte usoara. Ai nevoie de un ciocanel mic, dar foarte bine finisat pe partea cu care bati (sa nu aibe urme de lovire, muchiile rotunjite), ca sa nu lase urme. Apoi ai nevoie de diverse contre, in functie de zona unde e indoit. Eu m-am folosit de cheia pentru scos capacele tamburilor spate care e pe rotund, dar poti folosi si un rulment potrivit ca dimensiune. O sa mai ramana mici urme, dar le scoti la sfarsit cu smirghel. Eu am inceput cu P800 sa scot grosul si sa nivelez ce nu am reusit sa indrept, apoi P1500 sa scot urmele de la P800 si la final P2000 pe ud pana ramane tot capacul perfect mat si nu mai sunt nici un fel de urme pe el. E ceva de munca si iti trebuie multa rabdare si mana usoara, in special la ciocanit. Mie mi-a luat vre-o 2 ore sa scot infundaturile alea de pe muchie...dar au iesit...    

Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Arta, jos palaria!

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Multumesc Iustin! Si tu faci arta, dar in felul tau. Mi-a placut filmul cu Dacia bunicului tau!    

Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Multumesc, ma bucur ca v-a placut! Totusi, la documentar n-am prea avut vreo contributie in afara de "a fi". Nici in rest nu ma vad vreun mare artist, doar un om care face niste poze mai rasarite.  Pt. arta ar trebui mult mai mult studiu si dedicare si probabil nici atunci n-ar fi un lucru garantat.

Daca tot a venit vorba, pentru ca va apreciez munca, abordarea si rezultatul, sunt dispus sa fac un drum pana la Craiova dupa ce e gata, ca sa-i facem o sedinta foto si s-o prezentam lumii cum se cuvine. Daca va surade ideea, astept un semn in sensul asta cand credeti dvs. de cuviinta.


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 6 ani
   
adi
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 165
Vin si eu 

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Ar trebui prezentata publicului in mod oficial la Dacia Clasic. 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

iustin.nt a scris:

Multumesc, ma bucur ca v-a placut! Totusi, la documentar n-am prea avut vreo contributie in afara de "a fi". Nici in rest nu ma vad vreun mare artist, doar un om care face niste poze mai rasarite.  Pt. arta ar trebui mult mai mult studiu si dedicare si probabil nici atunci n-ar fi un lucru garantat.

Daca tot a venit vorba, pentru ca va apreciez munca, abordarea si rezultatul, sunt dispus sa fac un drum pana la Craiova dupa ce e gata, ca sa-i facem o sedinta foto si s-o prezentam lumii cum se cuvine. Daca va surade ideea, astept un semn in sensul asta cand credeti dvs. de cuviinta.


Multumesc de oferta. Da, si eu vreau sa-i fac niste poze mai rasarite ca s-o puna mai bine in valoare. Anul asta nu cred ca mai apuc, depinde de cum e vremea. Tinem legatura    


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Misu de Cluj a scris:

Ar trebui prezentata publicului in mod oficial la Dacia Clasic. 


Da, anul urmator sper sa ajung si eu la Dacia Classic, ca de 2 ani tot zic ca ajung. Numai sa nu se faca tot la Iasi, ca e putin probabil sa ajung. Cu tot cu drum ajungi la o suma care nu e asa usor de suportat...    


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si in sfarsit, vineri seara i-am auzit iasari "viersul"    
Am avut ceva problemute la pornire dar, cu ajutorul lui Oldman, s-au rezolvat usor una cate una.
Desi eu ma asteptam la surprize din partea carburatorului, nu a fost asa, acesta functionand foarte bine dupa micile reglaje uzuale.
Prima problema a fost cu pompa de benzina care nu vroia nicicum sa se amorseze, de vina fiind capacul superior care nu etansa corect pe corpul pompei, desi garnitura era noua, si nu lasa supapele sa lucreze. S-a rezolvat prin schimbarea capacului.
Dupa ce a pornit, urmatoarea problema a aparut la termostatul meu cel nou de Vaslui care a fost blocat pe inchis de nou si care a luat drumul tomberonului cu ocazia asta...   . Am pus la loc termostatul original frantuzesc din 11.70 care functioneaza ireprosabil...
Acum mai am sa-i rezolv un por in radiator aparut din senin si care nu era la demontarea lui (e bine ca e pe partea de tabla, la cotul superior, si nu prin fagurii lui, asa ca e usor de rezolvat, dar tot trebuie demontat...) si o scurgere foarte mica de lichid de frana la intrarea in regulator.
In rest, pe partea electrica, functioneaza 100% toate componentele.    

Pornire_



pus acum 6 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Felicitari!

pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Excelent,FELICITĂRI!!!  

Un video cu glasul motorului se poate?


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Multumesc.
Aseara m-am ocupat iarasi de mici detalii pe la motor care lipseau. Autocolantul de pe filtrul de aer il voi reface pe alt tip de autocolant ca nu-mi place deloc cum iese cu autocolant transparent:

Autocolante_compartiment_motor



Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am facut si cateva filmulete. Ignorati bataia culbutorilor, i-am lasat o idee mai liberi pana cand restrang chiuloasa la 500Km.
Pornire la rece dupa 24 ore:


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Pornire la cald dupa vre-o 10-15 min de la oprirea motorului:


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Functionare la ralanti:


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si cateva imagini inainte de a merge la culcare...:

La_culcare_



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Desi ma enerveaza maxim sa fac ceva si apoi sa desfac iarasi, nu am avut de ales. A trebuit sa dau iarasi scutul motor jos, sa golesc antigelul si sa scot radiatorul pentru a-i cositori zona cu probleme si apoi sa revopsesc toata zona afectata:

Reparare_radiator



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi, dupa foarte mult timp am scos-o iarasi la lumina zilei, doar un pic prafuita...     :

Afara



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si cateva imagini din timpul curatarii:

In_timpul_curatarii



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si dupa curatare:

Dupa_spalare



pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
La motor mai am sa-i refac autocolantul de pe filtrul de aer ca nu-mi place defel ce a iesit, sa-i remontez decantorul la loc ca l-am scos cand am avut probleme cu pompa de benzina si ar fi cam gata.
Saptamana asta ii fac ITP-ul si RCA-ul si Sambata (sper sa fie vremea buna) voi fi prezent si eu la retroparada, desi nu credeam...    


pus acum 6 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Ma bucur ca ai terminat-o si sper ca te apuci curand de 1302!!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 6 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

ionut_doc a scris:

La motor mai am sa-i refac autocolantul de pe filtrul de aer ca nu-mi place defel ce a iesit, sa-i remontez decantorul la loc ca l-am scos cand am avut probleme cu pompa de benzina si ar fi cam gata.
Saptamana asta ii fac ITP-ul si RCA-ul si Sambata (sper sa fie vremea buna) voi fi prezent si eu la retroparada, desi nu credeam...    



Incepe sa ma roada invidia .     Felicitari sincere . Ai dus pana la capat un proiect deosebit .Sa te bucuri de ea si sa ai numai satisfactii !


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

ydaniel a scris:

Ma bucur ca ai terminat-o si sper ca te apuci curand de 1302!!


Da, o sa incep usor usor si la 1302. Pimul lucru pe care o sa il fac e sa-i dau jos cascarabeta aia hidoasa...Trebuie neaparat sa ajungem la 1302-ul de la oldtimer sa-i facem cateva poze la detalii, ca am unele zone unde banuiesc cum trebuie sa fie, dar nu am certitudinea...

Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

vranceanu a scris:


ionut_doc a scris:

La motor mai am sa-i refac autocolantul de pe filtrul de aer ca nu-mi place defel ce a iesit, sa-i remontez decantorul la loc ca l-am scos cand am avut probleme cu pompa de benzina si ar fi cam gata.
Saptamana asta ii fac ITP-ul si RCA-ul si Sambata (sper sa fie vremea buna) voi fi prezent si eu la retroparada, desi nu credeam...    



Incepe sa ma roada invidia .     Felicitari sincere . Ai dus pana la capat un proiect deosebit .Sa te bucuri de ea si sa ai numai satisfactii !


Multumesc Cristi! Sa stii ca si eu la randul meu ii invidiez pe altii ca au mai multe, sau mai rare, sau mai vechi...    


pus acum 6 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
O sa-ti faci si tu mai multe. Am curaj sa pun pariu ca nu te linistesti doar cu asta.    Acuma abia ti-ai facut incalzirea .

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 6 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
E bestiala, abia astept sa o vad sambata!

pus acum 6 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

ionut_doc a scris:

La motor mai am sa-i refac autocolantul de pe filtrul de aer ca nu-mi place defel ce a iesit


Nu incercati sa-l refaceti si pe cel cu UAPul? Am vazut ca o parte din el acopera cifra 1 din cadrul anului.


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

vranceanu a scris:

O sa-ti faci si tu mai multe. Am curaj sa pun pariu ca nu te linistesti doar cu asta.    Acuma abia ti-ai facut incalzirea .


Da, cel mai probabil o sa mai fac, dar nu pentru mine. Si in nici un caz nu frantuzoaica (singura de care totusi m-as mai apuca ar fi un 69, desi nu sunt foarte convins). Acum m-as mai apuca de un Sport pentru mine, dar inca nu am gasit ceva la un pret omenesc si 2-3000 eur pe o semiepava nu dau. A fost una in Craiova buna si ca an, si ca serie si ca pret dar nu o mai puteam termina pe asta...Asta e...o mai aparea vre-una si pentru mine...     


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

classicfan a scris:

E bestiala, abia astept sa o vad sambata!

Te astept sa ne cunoastem!    


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

iustin.nt a scris:


ionut_doc a scris:

La motor mai am sa-i refac autocolantul de pe filtrul de aer ca nu-mi place defel ce a iesit


Nu incercati sa-l refaceti si pe cel cu UAPul? Am vazut ca o parte din el acopera cifra 1 din cadrul anului.


Ce vulturi! Nu scapa nimic!      
L-am refacut deja...     Si pe mine ma racaia pe retina...deh piticul, ce sa-i faci...    


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Ieri am luat si montat bateria ca era ultimul element care lipsea din peisaj. Am refacut si autocolantul de pe filtrul de aer ca sa linistesc piticul... :

Montare_baterie



pus acum 6 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
cea mai atent lucrata Dacie. Felicitari!!!

pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Nu cred să existe în țară dacie 1300 mai frumos și mai atent restaurată ca asta,SINCERE FELICITĂRI!  

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Multumesc!    

pus acum 6 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298

Adrian Frigo a scris:

Nu cred să existe în țară dacie 1300 mai frumos și mai atent restaurată ca asta,SINCERE FELICITĂRI!  


Confirm!
Am vazut ieri masina. In realitate arata mai bine decat in poze 


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Ma bucur ca iti place. Si 1302-ul tau va urma acelasi drum...    

pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

Adrian Frigo a scris:

Nu cred să existe în țară dacie 1300 mai frumos și mai atent restaurată ca asta,SINCERE FELICITĂRI!  

Subscriu    


pus acum 6 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

ionut_doc a scris:


iustin.nt a scris:


ionut_doc a scris:

La motor mai am sa-i refac autocolantul de pe filtrul de aer ca nu-mi place defel ce a iesit


Nu incercati sa-l refaceti si pe cel cu UAPul? Am vazut ca o parte din el acopera cifra 1 din cadrul anului.


Ce vulturi! Nu scapa nimic!      
L-am refacut deja...     Si pe mine ma racaia pe retina...deh piticul, ce sa-i faci...    


Hehe, stiam ca sunteti f. atent la detalii si n-am putut sa nu intreb, mai ales ca cifrele vizibile puteau lasa loc unor eventuale carcoteli si aici chiar nu e cazul.   

Modificat de iustin.nt (acum 6 ani)


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 6 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Trebuia sa ai acumulator de la Acumulatorul!!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

ydaniel a scris:

Trebuia sa ai acumulator de la Acumulatorul!!

Când o să dea la liber ăștia mașina timpului,cred că o să se poată face un bișnițz serios cu piese NOI din comerțul socialist de stat!  

Eu stau și mă întreb câteodată,oare armata nu mai are prin stocuri și acumulatori de pe vremuri noi,neformați?


pus acum 6 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Poftim acumulatori!


pus acum 6 ani
   
Victor3001
Membru Senior

Din: Medias, jud Sibiu
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 222
Parca acum imi pare rau ca l-am lasat pe tata sa arunce bateria...cu toate ca nu mai era buna de nimic, cel de dinainte a nenorocit-o cand a scos plumbul din ea(vb de cea din primele 2 poze)...


Revenind la masina, tot respectul. A iesit o bijuterie.  


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
In anii '80 erau mesteri, care faceau baterii. Duceai carcasa si ti-l refacea.
Dar nu cred sa mai existe cineva, care sa faca baterii!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

ydaniel a scris:

Trebuia sa ai acumulator de la Acumulatorul!!


Poate o sa te surprinda , dar m-am gandit si la aspectul asta, dar pretul prohibitiv m-a impiedicat...aproape un salariu de-al meu...

Exista producatori de acumulatori auto care fabrica baterii cu design retro. Un exemplu;


Mai exista producatori care fabrica carcase cu design retro in care bagi un acumulator obisnuit.
Inca nu sunt convins ca Dacia in 71 a fost echipata cu "Acumulatorul". Nu am gasit nici o referinta dn punctul asta de vedere nici pro nici contra.
   


pus acum 6 ani
   
Pagini: 1 ... 7 8 9 10 11  

Mergi la