CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
i.oana Profile
Femeie
20 ani
Bucuresti
cauta Barbat
20 - 45 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / DACIA 13OO, 1971 - O frantuzoaica in haine noi Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 11
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

ionut_doc a scris:

In alta ordine de idei aseara am constatat ca am luat iarasi o teapa de la minunatii nostri conationali (are cont si pe forumul acesta respectivul conational)...
Am vrut sa curat setul de fise de bujii Bougicord cumparate in urma cu un an sau si mai bine si inainte de a ma apuca am avut inspiratia sa le masor. Evident TOATE, dar absolut TOATE intrerupte...     . Nu inteleg de ce-i tine Dumnezeu pe Pamant pe indivizii (ma abtin eroic de la alte epitete) astia...
Deja incep sa dau in depresie. Inca o problema pe care o credeam demult rezolvata se adauga la lista celor pe care le mai am de rezolvat. Sanse sa gasesc altele bune si fara sa-mi donez ambii rinichi sunt foarte mici...
Dupa ce l-am innebunit pe Deceneu cu: nu ai un grover de 7, da o piulita de 7, da o saiba de 6 cu dinti pe margine, da saibele cu dinti pe margine de la masa farurilor si multe altele care tin de originalitatea masinii e foarte frustrant sa ma proptesc in fisele de la bujii...    
Atasez si o poza cu ele. Este vorba de cele 4 din stanga si de fisa centrala. Celelalte 3 sunt cele originale ale masinii dar sunt intrerupte si astea...


Ionut, nu m-am bagat in seama pana acuma dar cum ai masurat fisele ? Ele nu iti vor da pur si simplu continuitate .In functie de tipul si parametrii motorului ele trebuie sa aiba o rezistenta cuprinsa intre 3 si 9 Kohmi . Merg si puse pe direct ( 0 Ohmi )dar atunci va fi supra solicitat  secundarul bobinei de inductie  plus ca vei emite paraziti de nu se va mai uita nimeni la TV pe strada ta cand vei porni motorul . Ia masoarale un pic cu un Ohmmetru pe domeniul  x 1000 si spune-mi ce valoare iti arata .O sa masor si eu niste fise originale de 1310 cand ajung acasa sa vad  care e treaba .Deci e foarte posibil ca fisele pe care le ai sa fie foarte bune .


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Ok. Sa ma anunti cand le gasesti. Dar macar o bere tot trebuie data, ca sa fie primite... .

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Printre alte indeletniciri m-am ocupat si cu electronica, in special partea de audio, deci am ceva cunostinte de electronica, electrotehnica si electrica. Da, stiu ca fisele trebuie sa aiba in jur de 9Kohm, chiar 10Kohm (parca valoarea asta se recomanda pe Dacia 1300 pentru rezistorii de deparazitare cand nu existau fise deparazitate din fabrica). Am masurat cu multimetrul digital de la 0 ohm (continuitate-buzzer) pana la 200Mohm cat poate aparatul, treapta cu treapta! Chiar daca ar da ceva la 200Mohm ar fi bune de aruncat! Aparatul de masura are si tester de continuitate care functioneaza indiferent de rezistenta firului dar nu si la fisele de mai sus.

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Am crezut ca poate nu stii despre ce e vorba si ca  le-ai verificat pur si simplu continuitatea pe domeniul  x0 Ohmi+buzer .  Daca zici ca nu dau chiar nimica , atunci e clar .

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Nu este nici o problema. O opinie sau o parere avizata este bine venita oricand.    

pus acum 7 ani
   
Victor3001
Membru Senior

Din: Medias, jud Sibiu
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 222
Asta-i Romania...am luat si eu ceva tepe si cred ca majoritatea dintre noi, ma refer la cei care vor sa faca ceva de calitate...

pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Da-mi te rog adresa pe privat si iti trimit fisele-poate sunt de folos!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Trimis pm. Multumesc mult si raman dator!    

pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

ionut_doc a scris:

Doar ce am zis de ce am lasat-o. Stii bine ca am dop nou, dar nu-l pun si sa las zgarieturile in jurul lui vizibile. Una peste alta este un accesoriu original, din epoca respectiva si s-a montat, pe langa Dacia 1100, si pe Dacia 1300 din fabrica.


Toate daciile 1100 au avut bricheta...


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

ionut_doc a scris:

In alta ordine de idei aseara am constatat ca am luat iarasi o teapa de la minunatii nostri conationali (are cont si pe forumul acesta respectivul conational)...
Am vrut sa curat setul de fise de bujii Bougicord cumparate in urma cu un an sau si mai bine si inainte de a ma apuca am avut inspiratia sa le masor. Evident TOATE, dar absolut TOATE intrerupte...     . Nu inteleg de ce-i tine Dumnezeu pe Pamant pe indivizii (ma abtin eroic de la alte epitete) astia...
Deja incep sa dau in depresie. Inca o problema pe care o credeam demult rezolvata se adauga la lista celor pe care le mai am de rezolvat. Sanse sa gasesc altele bune si fara sa-mi donez ambii rinichi sunt foarte mici...

Păi spune cine e,să știm pe viitor de cine să ne ferim!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Nu are rost sa mai dezgrop mortii. A trecut mult timp de cand le-am cumparat, exista si posibilitatea, mica/mare nu stiu, ca respectivul sa nu fi stiut ca sunt intrerupte, eu nu am fost inspirat sa le verific atunci (aici este si gresala (naivitatea) mea, trebuie sa recunosc). Oricum imi trimite Ydaniel alt set si se rezolva si problema asta. Eu consider depasit momentul.  

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

ionut_doc a scris:

In alta ordine de idei aseara am constatat ca am luat iarasi o teapa de la minunatii nostri conationali (are cont si pe forumul acesta respectivul conational)...
Am vrut sa curat setul de fise de bujii Bougicord cumparate in urma cu un an sau si mai bine si inainte de a ma apuca am avut inspiratia sa le masor. Evident TOATE, dar absolut TOATE intrerupte...     . Nu inteleg de ce-i tine Dumnezeu pe Pamant pe indivizii (ma abtin eroic de la alte epitete) astia...
Deja incep sa dau in depresie. Inca o problema pe care o credeam demult rezolvata se adauga la lista celor pe care le mai am de rezolvat. Sanse sa gasesc altele bune si fara sa-mi donez ambii rinichi sunt foarte mici...
Dupa ce l-am innebunit pe Deceneu cu: nu ai un grover de 7, da o piulita de 7, da o saiba de 6 cu dinti pe margine, da saibele cu dinti pe margine de la masa farurilor si multe altele care tin de originalitatea masinii e foarte frustrant sa ma proptesc in fisele de la bujii...    
Atasez si o poza cu ele. Este vorba de cele 4 din stanga si de fisa centrala. Celelalte 3 sunt cele originale ale masinii dar sunt intrerupte si astea...

E plin de tzepari. Le-am mai dat afara dintre ei, dar is destui in continuare.
Apoi de ce iti trebuie fise Bougicord?
Fisele de bijie sunt consumabile. Cumperi un set nou de care gasesti in magazin, le pui si dai pedala. Esti prea perfectionist. Nu trebuie nici exagerat. In curand vei cumpara si benzina din 1971.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Incerc sa o fac cat mai originala posibil. E pacat atat timp cat se mai poate sa nu o faci. Stiu ca fisele de bujii sunt consumabile, de aceea o sa-mi iau un set nou si il tin in masina de rezerva.

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

ionut_doc a scris:

Incerc sa o fac cat mai originala posibil. E pacat atat timp cat se mai poate sa nu o faci. Stiu ca fisele de bujii sunt consumabile, de aceea o sa-mi iau un set nou si il tin in masina de rezerva.

Pe la expozitii pui fisele frantuzesti.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si a venit randul grilei de sub parbriz. Evident cu 2 manete rupte dar m-am bucurat ca fostul proprietar le-a pastrat si astfel am putut sa o refac (am facut axuri din bolduri la cele 2 manete ca sa nu mai aiba moarte). E destul de greu sa gasesti o grila in stare buna si frantuzeasca (sunt ceva diferente intre cele frantuzesti si cele romanesti). Majoritatea sunt ondulate, au manetele sau lamelele rupte, decolorate de soare, etc. Deocamdata am lipit manetele si am lasat-o la uscat. Va urma si curatarea ei.

Grila_sub_parbriz



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Blocul de lumini mi-a luat 2 seri ca sa-i redau aspectul de odinioara. Desi am bloc de lumini Jaeger nou am zis sa incerc sa-l refac pe cel original in ideea ca daca nu-mi iese il pun pe cel nou si asta e.

Starea initiala:

Bloc_lumini_starea_initiala



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si ce a iesit la final, inclusiv cu simbolurile refacute:

Bloc_lumini_final



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si o comparatie intre cele 2 blocuri de lumini. Desi sunt ambele Jaeger, frantuzesti, sunt ceva diferente intre cel original al masinii (fabricat in mai 1971 - E1) si cel nou (fabricat in martie 1977 - C7) plecand de la simbolurile de pe maneta claxonului si a luminilor pana la culorile, sectiunile si papucii electrici ai firelor. In toate pozele cel original este sus:

Comparatie_blocuri_lumini_Jaeger_



pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

ionut_doc a scris:

Si ce a iesit la final, inclusiv cu simbolurile refacute:

Bloc_lumini_final

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_da41a39 ... f97c84.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_2889c26 ... 268884.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_62d4499 ... face21.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_9337906 ... d0a2c6.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_1e37eeb ... e42042.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_fd83358 ... 62fced.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_456fed4 ... 7bc865.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_4be287c ... 4e4fcb.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_aea4a81 ... e3a421.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_5c7c89c ... f75a23.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_f297046 ... 1244c1.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_688c736 ... 5a787b.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_3c6a38d ... 86e976.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_4f03447 ... 4aac13.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_b09c4d9 ... 14b7f7.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_b12b270 ... 252931.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_86e98a7 ... bf6ecb.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_37fe388 ... d2ff61.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_b43faf6 ... 01592c.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_6c7267e ... ea67c0.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_1fc9660 ... 2ca45e.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_12d7ead ... 8827dc.jpg

Cum ai refacut simbolurile?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Simbolurile le-am refacut prin tehnica straveche si anume, ce nu trebuie vopsit, acopera, in mai multi pasi.
Mai concret:
Primul pas a fost sa curat jegul adunat de-a lungul anilor pe maneta ca sa se mai vada cat de cat simbolurile originale. Apoi am masurat ramasitele simbolurilor originale:

Refacere_simboluri_bloc_lumini



Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Urmatorul pas a fost sa refac simbolurile in Autocad si apoi sa le listez pe autocolant A4. Simbolul 0 a fost usor de desenat ca se vedea bine. Simbolul cu farul l-am refacut dupa poza facuta din manualul de utilizare, editia din 69:

Refacere_simboluri_bloc_lumini_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi am lipit simbolurile listate pe un capac de spray transparent ca sa pot lumina din spate cu lanterna telefonului si am inceput sa le decupez cu lama de la cutter. Am cateva poze, dar nu am poze cu toate incercarile facute (abia la a 12-a incercare mi-a iesit simbolul cu farul ca mereu ba nu iesea o liniuta, ba ieseau liniutele da stricam mijlocul si tot asa). Desi nu iti dai seama din poze, liniile sunt foarte fine (0.5-0.6mm). Fix cu alea finale nu am mai facut...

Refacere_simboluri_bloc_lumini_



Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Dupa ce am terminat de decupat toate cele le-am lipit pe maneta apoi am aplicat vopseaua (a trebuit sa cumpar special vopsea alba pentru plastic) tot cu scobitoarea, ca altfel e imposibil sa faci liniutele alea de 0.5mm:

Refacere_simboluri_bloc_lumini_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
O sa refac si simbolul butonului de la stergatoare tot cu metoda asta, desi a iesit binisor, ca sa fiu eu impacat...

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Apoi tu esti Chinez. Doar aia au asa rabdare.
Nu am rabdare sa fac chestii asa de fine.
Dar vezi ca original insemnele alea erau trasate cu argintiu ca si cromul, nu cu alb.
La Dacia noastra visinie erau candva insemne cromate pe manete, inainte sa se stearga.
Eu doar spal manetele asa cum sunt si le pun la loc, ca putina patina nu strica.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Nop, pe maneta blocului de lumini a fost vopsea alba (crezi ca mie mi-a convenit sa iau alta vopsea alba, ca argintie aveam deja...). Se vede bine si pe blocul de lumini original (in special 0-ul) cat si pe cel nou. Pe butonul stergatoarelor si cel al lampilor de pozitie intr-adevar este argintie vopseaua.

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Uite si o poza facuta afara, la lumina. Se vede clar diferenta in comparatie cu profilele de aluminiu de pe scari.

dacia 13oo, 1971 haine noi uite poza facuta afara, lumina. vede clar diferenta comparatie profilele

43.9KB


pus acum 7 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
O restaurare in adevaratul sens al cuvantului. Sincere felicitari! Va admir munca si documentarea. Si eu sunt genul de om caruia ii place sa acorde atentie detaliilor dar, asa cum a spus si Misu mai sus, nu cred ca as vrea rabdare sa duc procesul pana la nivelul asta.

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Multumesc Iustin.
E normal asa. Cu totii suntem firi diferite: unul urmareste sa-i mearga masina perfect dar il intereseaza mai putin aspectul, altul e invers il intereseaza aspectul dar nu-l deranjeaza ca mai bate cate o bucsa atata timp cat nu se rupe, si mai sunt altii ca mine pe care ii intereseaza atat aspectul cat si functionarea.
Mi-am adus aminte ca atunci cand decupam simbolul ala de far iar si iar si iar, sotia, mai in gluma, mai in serios, m-a intrebat cand ii scriu si ei Luceafarul pe un bob de orez...
Eu sunt o fire care am mestereala in singe (cand e sarbatoare si nu pot mesteri ceva parca sunt bolnav... ). Prin urmare pentru mine e o relaxare sa fac asta si nici nu stiu cand se face 12-1 noaptea...Si daca faci ceva cu placere e greu sa nu-ti iasa. Daca totusi nu-ti iese ceva si te enervezi, mai bine il pui deoparte, treci la altceva sau te opresti si revii altadata la el. Trebuie sa iasa pana la urma.
Apoi mai e si provocarea sa incerci sa scoti la lumina un lucru pe care altii l-ar arunca (desi la vechiturile astea e cam nasol pentru ca, in general, nu ai decat o singura incercare. Daca nu iese...).
Apoi mai am o calitate, sau defect, depinde din ce unghi privesti lucrurile, si anume ca eu la un lucru vad intai defectele si apoi ansamblul...efectiv imi sar in ochi cele mai mici imperfectiuni si de aici si atentia la detalii. Nu am liniste pana nu vad lucrul ala ca se apropie (ca de atins nu se poate) de perfectiune...
Nu-mi ies nici mie toate perfect. Cum zicea Misu mai sus si piesele mele mai au patina, mici defecte, care nu pot fi surprinse in poze dar sunt...estential este sa stii sa le faci astfel incat in ansamblul final sa arate bine fiecare in parte...
Si nu in ultimul rand, intre doua lucruri identice, detaliile fac diferenta...    


pus acum 7 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Perfect de acord cu tot ce-ati spus mai sus! Foarte bine punctat. Ar mai fi si satisfactia de a da o noua sansa, sau de a reinvia un lucru cu care putini si-ar mai fi batut capul. Eu raman uimit cum si printr-o simpla spalare si curatare pot face unele lucruri pe care mi-era si sila sa pun mana sa arate ca noi. Deci e si o abilitate de a vedea potentialul in ceva.

Cand sperati sa terminati masina? Sunt sanse sa participati cu ea la vreun eveniment anul acesta?


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Eu is obisnuit cu atelierul ca trebuie sa fac in primul rand sa functioneze masinile, cat mai rapid. tzaca-paca, ca seara vine clientul dupa ele.
Mi-a intrat in sange ritmul si din cauza asta si la ale mele, pe primul plan este functionalitatea, apoi detaliile pe planul doi.
In plus eu nu am una singura ci in jur de 20, trebuie sa le iau pe rand, ca tot timpul se strica cate ceva la careva.      


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

iustin.nt a scris:

Perfect de acord cu tot ce-ati spus mai sus! Foarte bine punctat. Ar mai fi si satisfactia de a da o noua sansa, sau de a reinvia un lucru cu care putini si-ar mai fi batut capul. Eu raman uimit cum si printr-o simpla spalare si curatare pot face unele lucruri pe care mi-era si sila sa pun mana sa arate ca noi. Deci e si o abilitate de a vedea potentialul in ceva.

Cand sperati sa terminati masina? Sunt sanse sa participati cu ea la vreun eveniment anul acesta?


Daca totul imi merge dupa bine, dupa socotelile mele sper ca in 3-4 luni sa fie gata, mai putin barele fata-spate. Pentru recromare lor trebuie sa strang fonduri, dar nu prea reusesc ca mereu apare altceva si imi strica planurile. Eu zic ca la retroparada toamnei o sa o am gata cu hartii si atestare cu tot.


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Misu de Cluj a scris:

Eu is obisnuit cu atelierul ca trebuie sa fac in primul rand sa functioneze masinile, cat mai rapid. tzaca-paca, ca seara vine clientul dupa ele.
Mi-a intrat in sange ritmul si din cauza asta si la ale mele, pe primul plan este functionalitatea, apoi detaliile pe planul doi.
In plus eu nu am una singura ci in jur de 20, trebuie sa le iau pe rand, ca tot timpul se strica cate ceva la careva.      


Da, la tine este altceva si este de inteles sa nu le ai perfecte pe toate. Te plictisesti numai sa le enumeri. Daca ai face doar un an la una 20 ani de acum inainte nu te-ai plictisi...nu mai zic de costuri...


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Daca nu le-as fi cumparat, toate ar fi ajuns la topit.
Asa macar le-am repus in functiune, chiar daca nu sunt toate perfecte.
Multe masini interesante nu au avut nici o sansa, au fost direct taiate.
Maina ta a fost descoperita de Yokomy? Si aia este norocoasa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Asa e, e de admirat faptul ca ai putut sa le iei pe toate, sa mai repari din ele si apoi sa le intretii pe toate. Stiu ce presupune si ca bani si ca munca si din partea mea ai tot respectul pentru asta. Ti-am mai zis ca nu stiu de unde ai atata energie, dar inclin sa cred ca ti-ai implantat niste duracell...      

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

ionut_doc a scris:

Asa e, e de admirat faptul ca ai putut sa le iei pe toate, sa mai repari din ele si apoi sa le intretii pe toate. Stiu ce presupune si ca bani si ca munca si din partea mea ai tot respectul pentru asta. Ti-am mai zis ca nu stiu de unde ai atata energie, dar inclin sa cred ca ti-ai implantat niste duracell...      

Nici vorba de Duracell. Doar energie eoliana.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Vă invidiez.

Modificat de classicfan (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

ionut_doc a scris:

... Nu am liniste pana nu vad lucrul ala ca se apropie (ca de atins nu se poate) de perfectiune...

Că tot era vorba de fișe Bougicord și deci de sistemul de aprindere în stare cât mai originală.  

dacia 13oo, 1971 haine noi ionut_doc scris:... liniste pana vad lucrul ala apropie (ca atins poate)

50.2KB


pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161


dacia 13oo, 1971 haine noi

50.5KB


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Eu sa iau Eyquem ca astea au fost pe masina. Inca mai sunt pe chiulasa 3 parca, nu mai retin exact. Sper sa nu o confund cu cealalta... . Oricum asta e ultima mea grija. Mai am multe de rezolvat pana atunci.

pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Cele mai cautate bujii erau Pal-made in CZ.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Pe vremuri cand nu gaseai piese originale, da, orice era mai cautat ca Sinterom. Eu aveam pe fosta Dacie bujii Bosch si era o diferenta imensa fata de Sinterom.
Dar acum inca mai exista posibilitatea de procurare de piese originale si nu e foarte mare diferenta intre ele din punct de vedere al pretului. Avand in vedere ca nu le mai schimbi vre-o data (15.000Km ii faci acum cu ea in 20-30 ani   ...), eu zic ca merita efortul sa pui originale.


pus acum 7 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
"15.000Km ii faci acum cu ea in 20-30 ani"

Vad ca nu aveti de gand sa va plimbati prea mult cu ea. )


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Pai nu prea ai unde. Te duci la cele 2 retroparade din oras, la Dacia Classic si eventual Sinaia si o mai dezmortesti prin oras o data pe luna 10-15km. Mai mult de atat...nu prea vad unde.

pus acum 7 ani
   
Robescuciprian
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 306
Felicitări pentru munca depusă , in privința km parcurși de mașina cred ca cei mai mulți  vor fi parcurși  in jurul acesteia de către admiratori.Dacă nu va mai apucați de încă vre o mașina ma anunț ca și primul client . Nu știu ce meserie aveți dar tot respectul pentru ceea ce faceți. Puteți transforma aceasta pasiune ca un al doilea job 

_______________________________________
Pasionat de  classic car

pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

ydaniel a scris:

Cele mai cautate bujii erau Pal-made in CZ.

Erau cele mai căutate că asta se găsea și era mai de Doamne ajută față de Sinteroame sau alea rusești....
M-am gândit că dacă tot încearcă să păstreze fișele Bougicord,merită să caute niște AC-uri originale!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Robescuciprian a scris:

Felicitări pentru munca depusă , in privința km parcurși de mașina cred ca cei mai mulți  vor fi parcurși  in jurul acesteia de către admiratori.Dacă nu va mai apucați de încă vre o mașina ma anunț ca și primul client . Nu știu ce meserie aveți dar tot respectul pentru ceea ce faceți. Puteți transforma aceasta pasiune ca un al doilea job 


Multumesc Ciprian. Meseria mea nu are nici o legatura cu masinile, poate doar prin prisma anumitor calitati de care ai nevoie ca sa o practici: rabdare, meticulozitate, atentie la detalii...
De masini sunt pasionat de mic copil. Imi aduc aminte ca in vacanta de vara veneam la bunici, aici in Craiova, si zi lumina stateam in garaj in Dacia 1300 din 1972 a bunicului, masina care ulterior mi-a ramas mie, si trageam toata ziua de volan si schimbam vitezele...   . Nu cred sa mai existe acea masina. Singurul lucru care mi-a ramas de la ea este busonul rezervorului de benzina Neimann.
Cu alta masina nu stiu ce sa zic. Teoretic o sa incep la primavara sa fac un Oltcit (dar doar tinichigeria, cu restul se delecteaza proprietarul) si mai este inca o persoana interesata, dar momentan nu este nimic concret stabilit. Tinem legatura, daca doriti.

Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Adrian Frigo a scris:


ydaniel a scris:

Cele mai cautate bujii erau Pal-made in CZ.

Erau cele mai căutate că asta se găsea și era mai de Doamne ajută față de Sinteroame sau alea rusești....
M-am gândit că dacă tot încearcă să păstreze fișele Bougicord,merită să caute niște AC-uri originale!


Am verificat dimineata ce bujii sunt pe chiuloasa de pe masina. Sunt 2 no-name (dupa cum arata cred ca Sinterom) si 2 Eyquem C42S. Este posibil ca si cele 2 bujii care au fost schimbate sa fie printre maruntisurile pe care le-am primit de la fostul proprietar cand am cumparat masina. Asa cum stiam, mi s-a confirmat inca o data ca Eyquem a fost principala echipare din fabrica. Personal nu am vazut Dacii 1300 frantuzesti echipate din fabrica cu AC Delco, Champion si alte marci care apar in cartea lui Mondiru, editia 1975.

Poze cu bujiile gasite pe masina:

Bujii



pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Buna ziua Ionut,am bagat acuma la posta coletul cu fise.
Doamna postarita mi-a zis ca ajunge joi!
 


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Ok. Multumesc mult Daniel!  

pus acum 7 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

ionut_doc a scris:

Pai nu prea ai unde. Te duci la cele 2 retroparade din oras, la Dacia Classic si eventual Sinaia si o mai dezmortesti prin oras o data pe luna 10-15km. Mai mult de atat...nu prea vad unde.


Eu intr-un an si ceva am facut peste 5500 de km cu masina din semnatura. Ce-i drept, paradele n-au fost in orasul de domiciliu, suntem 2 soferi pe ea si masina nu-i folosita numai pt. expozitii. Depinde de cat poate si vrea fiecare sa mearga cu ea.


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 7 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176

ionut_doc a scris:


Adrian Frigo a scris:


ydaniel a scris:

Cele mai cautate bujii erau Pal-made in CZ.

Erau cele mai căutate că asta se găsea și era mai de Doamne ajută față de Sinteroame sau alea rusești....
M-am gândit că dacă tot încearcă să păstreze fișele Bougicord,merită să caute niște AC-uri originale!


Am verificat dimineata ce bujii sunt pe chiuloasa de pe masina. Sunt 2 no-name (dupa cum arata cred ca Sinterom) si 2 Eyquem C42S. Este posibil ca si cele 2 bujii care au fost schimbate sa fie printre maruntisurile pe care le-am primit de la fostul proprietar cand am cumparat masina. Asa cum stiam, mi s-a confirmat inca o data ca Eyquem a fost principala echipare din fabrica. Personal nu am vazut Dacii 1300 frantuzesti echipate din fabrica cu AC Delco, Champion si alte marci care apar in cartea lui Mondiru, editia 1975.

Poze cu bujiile gasite pe masina:

Bujii

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_084bed9 ... a65b0f.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_e12230f ... 293dea.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_f950d98 ... d8114c.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_089f9b1 ... 5e48c3.jpg

Par a fi de fabricatie recenta. Se gasesc la magazin.


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Posibil, nici eu nu cred sa nu fi fost schimbate vre-o data dar cine stie...Si filtrul de aer l-am gasit original Tecalemit... . Stiu ca se gasesc Eyquem la magazin dar mai am destul pana ajung la bujii...

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

iustin.nt a scris:


ionut_doc a scris:

Pai nu prea ai unde. Te duci la cele 2 retroparade din oras, la Dacia Classic si eventual Sinaia si o mai dezmortesti prin oras o data pe luna 10-15km. Mai mult de atat...nu prea vad unde.


Eu intr-un an si ceva am facut peste 5500 de km cu masina din semnatura. Ce-i drept, paradele n-au fost in orasul de domiciliu, suntem 2 soferi pe ea si masina nu-i folosita numai pt. expozitii. Depinde de cat poate si vrea fiecare sa mearga cu ea.


Cu siguranta masina de zi cu zi nu va fi. E riscant in traficul actual sa iesi cu Dacia 1300. De lasat prin parcari nu mai zic...


pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

ionut_doc a scris:

Posibil, nici eu nu cred sa nu fi fost schimbate vre-o data dar cine stie...Si filtrul de aer l-am gasit original Tecalemit... . Stiu ca se gasesc Eyquem la magazin dar mai am destul pana ajung la bujii...


Se pare ca se gasesc si costa mai putin decat am dat eu pe una NGK.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

ionut_doc a scris:


iustin.nt a scris:


ionut_doc a scris:

Pai nu prea ai unde. Te duci la cele 2 retroparade din oras, la Dacia Classic si eventual Sinaia si o mai dezmortesti prin oras o data pe luna 10-15km. Mai mult de atat...nu prea vad unde.


Eu intr-un an si ceva am facut peste 5500 de km cu masina din semnatura. Ce-i drept, paradele n-au fost in orasul de domiciliu, suntem 2 soferi pe ea si masina nu-i folosita numai pt. expozitii. Depinde de cat poate si vrea fiecare sa mearga cu ea.


Cu siguranta masina de zi cu zi nu va fi. E riscant in traficul actual sa iesi cu Dacia 1300. De lasat prin parcari nu mai zic...

Da de unde! O masina veche iti da satisfactie doar daca o si conduci!
Dacia 1300 este perfecta pentru rolul de oldtimer daily-driver.
Eu o folosesc ca masina de zi de zi si nu are nimica.
Dacia 1300 chiar este ideala ca si masina de zi de zi ca se mai gasesc piese destul de usor.
Si in plus nu imi este frica de trafic. Daca ma loveste careva, o repar si ma duc mai departe.
Am aproape toate elementele exterioare de Dacia 1300 in stoc, in caz de mici incidente, o pot reface de cel putin 5 ori cu piesele pe care le am.
Cu cele doua Renault 15 sau cu Renault Fuego chiar este riscant, ca daca iti trebuie o bara, un stop, un geam, sau o aripa, nu se mai gasesc, te dai cu capul de peretele de beton.
La R15 am avut un geam lateral spart si mi-a luat aproape un an pana am facut  rost de alt geam din Franta!
Pe alea chiar le scot doar la evenimente.
Dacia 1300, nu este model rar sau exotic, daca o spargi, o lovesti, o repari relativ usor si mergi mai departe, fara mari dureri de cap.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
Intr-adevar, asa o fi. Dar cand investesti intr-o masina o suma importanta de bani, iti e mila sa o bagi prin oras! Ok, la drum lung e altceva, dar sa mergi cu ea zilnic, eu unul nu as putea. Nu ma lasa inima. I-as bate daca m-ar lovi, la cata munca stiu ca am bagat in masina.
Asta e strict parerea mea. 
P.S aici este vorba de o restaurare impecabila, e pacat de masina sa fie condusa zilnic in oras, in asa conditii de trafic.


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Daca o faci show-car e normal sa nu circuli. De aia e indicat in astfel de situatii sa ai doua exemplare. Inca una pentru folosinta zilnica. Ca altfel doar sa te uiti la ea si sa te dai zilnic cu o tigaie de plastic, nu are nici un farmec! 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Misu de Cluj a scris:


ionut_doc a scris:


iustin.nt a scris:



Eu intr-un an si ceva am facut peste 5500 de km cu masina din semnatura. Ce-i drept, paradele n-au fost in orasul de domiciliu, suntem 2 soferi pe ea si masina nu-i folosita numai pt. expozitii. Depinde de cat poate si vrea fiecare sa mearga cu ea.


Cu siguranta masina de zi cu zi nu va fi. E riscant in traficul actual sa iesi cu Dacia 1300. De lasat prin parcari nu mai zic...

Da de unde! O masina veche iti da satisfactie doar daca o si conduci!
Dacia 1300 este perfecta pentru rolul de oldtimer daily-driver.
Eu o folosesc ca masina de zi de zi si nu are nimica.
Dacia 1300 chiar este ideala ca si masina de zi de zi ca se mai gasesc piese destul de usor.
Si in plus nu imi este frica de trafic. Daca ma loveste careva, o repar si ma duc mai departe.
Am aproape toate elementele exterioare de Dacia 1300 in stoc, in caz de mici incidente, o pot reface de cel putin 5 ori cu piesele pe care le am.
Cu cele doua Renault 15 sau cu Renault Fuego chiar este riscant, ca daca iti trebuie o bara, un stop, un geam, sau o aripa, nu se mai gasesc, te dai cu capul de peretele de beton.
La R15 am avut un geam lateral spart si mi-a luat aproape un an pana am facut  rost de alt geam din Franta!
Pe alea chiar le scot doar la evenimente.
Dacia 1300, nu este model rar sau exotic, daca o spargi, o lovesti, o repari relativ usor si mergi mai departe, fara mari dureri de cap.


Misule, de data asta nu sunt de acord cu tine, parerea mea este ca vorbim de lucruri total diferite.
Dupa ce petreci mii de ore in garaj curatand jegul si rugina prin toate coltisoarele, apoi iei fiecare piesa, saiba, surub, clema, cablu, fir, papuc electric, etc. la mana, apoi sute de ore de documentare si cautare piese pe net, crede-ma ca nu prea iti vine sa te duci cu ea la Kaufland, in timp ce trece cisterna sa "curete" strazile cu apa, sa-ti iei o bere si sa o lasi in parcare sa-ti deschida toti ciobanii usile lor in ea!
Cat despre piese, depinde ce urmaresti: din punct de vedere al functionalitatii sunt de acord cu tine, inca gasesti aproape orice. Dar daca vrei originalitate pana la ultima saiba, cum urmaresc eu, lucrurile sunt muuuult, muuuult mai complicate si mai scumpe. Numai eu stiu cat am cautat aripi de fata originale, fete de usi originale (tablele), stopuri Seima originale si muuulte altele. A trebuit sa cumpar piese din Germania, Franta, Spania, Italia, UK ca in Romania nu mai gasesti sau, daca totusi gasesti, sunt de 2-3 ori mai scumpe decat cele venite din afara tarii, cu transport cu tot. Cine crede ca se reconditioneaza usor o Dacie 1300 frantuzeasca, se insala amarnic!
Iarasi, zici ca Dacia 1300 nu e exotica. De acord partial cu tine, nu se compara cu alte marci mult mai scumpe inca de la conceptia lor, dar iar vorbim de lucruri diferite. Daca compari cu Rolls, Jaguar, Karmann Ghia, Mercedes sau mai stiu eu ce alta marca, clar nu are nici o sansa. Dar, pentru ca exista un dar, o Dacia 1300 complet originala si care arata ca o masina de colectie, eu zic ca este exotica! Sunt putine, foarte putine care se pot lauda ca sunt complet originale. Se pot numara pe degetele de la maini, maxim, daca nu de la o mana! Si stiu bine ce vorbesc. Deceneu are o arhiva impresionanta cu toate Daciile cunoscute, din 69 pana in 83-84 pe care am studiat-o masina cu masina!
Satisfactie ai si cand o conduci mai rar, poate chiar mai mare! Eu prefer sa am un plastic, cum ii ziceti voi, ca masina de zi cu zi si Dacia sa o tin pentru plimbari in adevaratul sens al cuvantului. Orice ati zice, este incomparabila din absolut toate punctele de vedere!
Si nu in ultimul rand masina o voi atesta ca vehicul istoric. Scrie clar in regulamentul Retromobil ca este interzis ca o masina atestata istoric sa fie folosita zi de zi! Mie mi se pare o regula cat se poate de corecta si de bun simt!

   


pus acum 7 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Urmăresc în tăcere postările tale. Iese un lucru minunat!  N-ai cum să ieşi cu maşina asta zilnic după ce te-ai implicat atât de tare. Însă dă-ţi satisfacţia de a o conduce cu ocazia evenimentelor. Bucură-te de rezultatul eforturilor tale!     

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Daca ai doar una si o tii doar pe post de show-car atunci este logic ce spui.
De aia ziceam ca e bine sa ai mai multe ca atunci cu unele mai poti circula si zi de zi.
Nu trebuie sa fie toate atestate istoric.
Eu cel putin nu vreau sa conduc o tigaie de plastic zi de zi.
Mai sunt destui colegi care si ei conduc masini vechi zi de zi.    
Eu cel putin refuz sa ma dau cu plastice in fiecare zi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Robescuciprian
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 306
Urmarind aceasta recondotionare din umbra imi dau si eu cu parerea , sperand sa nu supar pe nimeni . De aproape un an urmaresc acest forum am citit  foarte mult si ma prins microbul .  . Din punctul meu de vedere fiecare are dreptate pe deoparte domnul Misu care din cate am observat are cateva zeci de masini djn dorinta de a salva cat mai multe dintre ele de a ajunge la fier vechi iar pe cealalta parte domul Ionut care are doar 2 iar aceasta oe care o reconditioneaza ar putea fi data ca o reconditionare exemplara pentru toti cei care vor  o masina intr o stare mai buna decat cea originala . Fiecare trebuie apreciat si admirat pentru ceea ce face  , eu insumi am luat o pe urmele domnului Misu si deja am si  strans 6 masini bineinteles toate stau in garaj  , un sfat pe care  domul Misu il repeta de fiecare data are dasul o vorba "prima data sopronul si dupa aceea masina" este  o gandire sanatoasa  . La randul sau domnul Ionut poate din lipsa de spatiu nu stiu exact , presupun,  si a concentrat toata atentia asupra unei singure masini  si ceea ce  va iesi  la final vedem cu totii o adevarata piesa de muzeu . Eu insumi sunt mai mult genul domnuluj Misu am luat mai multe si cand am timp ma plimb cu fiecare duminica cand este mai gol orasul  fac  cate  o tura de 20  30 de minute cu fiecare , observ si simt diferenta djntre ele , una e mai fasneata alta mai greoaie si masiva  mai ales cand  trec de la una la cealalta imediat se simte diferenta, e placerea mea de a simti plusurile si minusurile fiecaruia . Acum vazand cum va iesi frantuzoaica  ma bate gandul sa  il" angajez" pe domnul Ionut pt o reconditionare totala la una dintre ele . Sincer sa fiu dupa atata munca si  truda petrecuta ot a reconditiona o masina la acest nivel nici nu vreau sa ma gandesc cum as reactiona la un eveniment  neplacut gen accindent fie el din vina mea sau a altuia, sincer cred ca as inebuni , mai ales daca ar fi din vina mea . Aceste  fiind spuse  inca o data il felicit pe domnul Ionut pt  ceea ce face iar pe domu Misu  pt  implicarea in tot ceea ce inseamna acest forum .  Sper sa ne vedem la intalniri .   

Modificat de Robescuciprian (acum 7 ani)


_______________________________________
Pasionat de  classic car

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
De acord cu ce ai spus. Fiecare are dreptate in felul lui. Dacia cealalta a fost intr-o stare mai proasta decat cea la care lucrez acum, dar oricum mai buna decat ce am vazut la vanzare in ultimul timp. Nu a fost modificata, tiganita, romanizata, doar ca a avut o viata mai grea, mai multa rugina, atinsa in fata, atinsa in spate...Nu-mi permit luxul sa o refac si pe cealalta si nici spatiu unde sa o tin nu am. Nu stiu ce o sa fac cu ea, ca asa cum e acum ma indoiesc ca o cumpara cineva.

pus acum 7 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Despre ce masina e vorba? "Dacia cealalta"

Modificat de tavi_dacia1100 (acum 7 ani)


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Este tot din 71, dar mai veche. Are seria 5227.

pus acum 7 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Poate ma intereseaza pe mine. Discutam mai multe in privat. Multumesc

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Au ajuns fisele??>

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, le-am luat aseara de la Posta. Astea sunt ok, nu sunt intrerupte. Multumesc mult inca o data si raman dator.    

Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Au fost montate din fabrica pe doua Aro 10-pt export evident,la intern se pune Rofep.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Cu ce m-am mai delectat:
Chinga rotii de rezerva care nu a mai fost curatata de mult timp:

Chinga_roata_rezerva



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Cotiera spate curatata si aranjata husa pe ea ca era stramba rau:

Cotiera_spate



pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Tu nu vrei sa recunosti, dar in realitate esti un chinez batran. Doar aia au rabdarea sa faca asa ceva.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Cartonul din spatele banchetei, care nu a avut nevoie decat de curatare si de relipirea musamalei din spatele cotierei:

Carton_portbagaj



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Misu de Cluj a scris:

Tu nu vrei sa recunosti, dar in realitate esti un chinez batran. Doar aia au rabdarea sa faca asa ceva.


  Bine, bine, m-ai prins. Mi-am facut facelift in trecut...  


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Pompita spalatorului de parbriz:

Pompita_spalator_parbriz



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Toate maruntisurile care mai sunt prin interior luate iar la mana si curatate:

Maruntisuri_interior



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Maruntisuri de pe la motor luate la mana si curatate. La cablul de masa de la alternator am ramas cu papucii in mana si a trebuit sa-i resertizez. Nu am intalnit pana acum atat de prost sertizati din fabrica...:

Maruntisuri_motor



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si a venit si randul politei de sub bord sa o reasamblez dupa ce am revopsit-o in toamna:

Polita_sub_bord



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi, dupa ce am primit fisele de bujii de la Ydaniel, fiind mai incapatanat spre catar din fire si nu renunt asa usor, am zis sa incerc sa recuperez si fisele care le aveam in ideea ca oricum am alt set daca nu iese nimic. Din cele 7 fise pe care le-am avut si 2 fise centrale am reusit sa sa refac cele 3 fise originale ale masinii si cea centrala, tot originala a masinii, si inca una din set-ul celalalt restul fiind intrerupte prin alte parti si prin urmare irecuperabile:

Fise_bujii



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si ieri a venit randul cablurilor de la baterie, dar nu am apucat sa fac decat plusul. Din pacate, din bornele originale a ramas doar jumatate din piulita de plus, restul pierzand-se in timp asa ca am fost nevoit sa pun borne noi, cu tot cu papucii electrici:

Borna_baterie



pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

ionut_doc a scris:

Toate maruntisurile care mai sunt prin interior luate iar la mana si curatate:

Maruntisuri_interior

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_15c2ddc ... 111e01.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_43b8395 ... d394a5.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_16ca04a ... 65aaa6.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_1f7c167 ... bf53ad.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_31b0135 ... 5ba80a.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_55822a3 ... d34dcf.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_fd1fa35 ... 43c2af.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_b851960 ... 7a2822.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_ae8fac6 ... 791354.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_44988d0 ... b67f9c.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_1d68b16 ... 97038f.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_7a726cf ... f7b68d.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_f11d3d3 ... b417d5.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_d722422 ... 56fe6d.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_aed6b9b ... bd9c91.jpg

Doamne! Cred ca ti-a luat macar o zi sa scrii toate etichetele alea.      


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Nu ai găsit pe nicăieri niște borne Arelco?

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Le-am facut repede etichetele. Oricum trebuiau sortate toate: unele au mers in cutiile pentru galvanizare si cele care nu au avut nevoie in pungute pe diverse categorii, ca sa-mi fie usor sa le gasesc. Impachetatul mi-a luat ceva timp, recunosc dar daca nu protejezi piesele de cand le dai jos nu ai facut nimic. Daca le arunci una peste alta in cutii, fiare peste plastic le distrugi.  
L.E.: sa-ti arat si agenda unde mi-am notat toate suruburile, piulitele, saibele, clemele, etc.?

Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Arelco chiar ca nu am gasit niciodata. Si bantui pe net dupa piese de Renault 12/Dacia 1300 de vre-o 4 anisori. E aproape imposibil sa gasesti, chiar si din dezmembrari, ca au fost destul de firave si s-au distrus in timp. Noi nu mai zic...

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am rezolvat si borna de masa, deci capitolul borne incheiat:

Borna_masa_baterie



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am curatat si desfundat si stropitorile pentru spalarea parbrizului:

Stropitori_parbriz



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si am montat si primul element pe 2017 pe masina:

Montare_oglinda_retrovizoare_interioara



pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248

ionut_doc a scris:

Am curatat si desfundat si stropitorile pentru spalarea parbrizului:

Stropitori_parbriz

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_617bcd3 ... 903c85.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_1ebaac3 ... de36c3.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_9e88f62 ... 0f4981.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_0bc102d ... d4430a.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_ae140c1 ... 591be6.jpg


Garnituri ai gasit noi, sau sunt cele vechi?


pus acum 7 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
N-am mai vazut o asa oglinda la Dacia 1300... eu le stiam altfel  =D . De 1310 sigur nu este, ar fi trebuit sa aiba acea clapeta  ( inainte/inapoi), pentru reglarea pe timp de noapte  .

pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

om_bland a scris:

N-am mai vazut o asa oglinda la Dacia 1300... eu le stiam altfel   =D  .  .

Pe 1300 așa s-a montat,modelul simplu preluat de la varianta L a lui R12,au făcut ai noștri un amalgam de combinații încă de la început.... Oglinda este  ̶C̶i̶p̶a̶  Geco oricum.

Modificat de Adrian Frigo (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

om_bland a scris:

N-am mai vazut o asa oglinda la Dacia 1300... eu le stiam altfel  =D . De 1310 sigur nu este, ar fi trebuit sa aiba acea clapeta  ( inainte/inapoi), pentru reglarea pe timp de noapte  .


Au fost mai multe modele pe Dacia 1300: primul model, cel clasic (dreptunghiular), apoi modelul care il am eu (trapezoidal) si apoi prin 74-75 a aparut o oglinda ca primul model dar cu buton de pozitie zi/noapte. La primul model si cel trapez, cum am eu, nu am gasit o regula anume cum s-au montat. La Dacia cealalta am modelul clasic, un prieten are una tot din 71, serie 5xxx (nu mai stiu exact) si are tot oglinda trapezoidala.

Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Adrian Frigo a scris:


om_bland a scris:

N-am mai vazut o asa oglinda la Dacia 1300... eu le stiam altfel   =D  .  .

Pe 1300 așa s-a montat,modelul simplu preluat de la varianta L a lui R12,au făcut ai noștri un amalgam de combinații încă de la început.... Oglinda este Cipa oricum.


Oglinda trapezoidala este Geco. Posibil cea dreptunghiulara sa fie Cipa, nu mai retin.


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

cabriolette a scris:


ionut_doc a scris:

Am curatat si desfundat si stropitorile pentru spalarea parbrizului:

Stropitori_parbriz

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_617bcd3 ... 903c85.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_1ebaac3 ... de36c3.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_9e88f62 ... 0f4981.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_0bc102d ... d4430a.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_ae140c1 ... 591be6.jpg


Garnituri ai gasit noi, sau sunt cele vechi?


Sunt garniturile originale. Unele repere din cauciuc s-au pastrat perfect (garniturile stopurilor, garniturile lampilor din fata (atat cea a soclului cat si cele din spate de la fire), garniturile stropitorilor de parbriz, altele erau aproape descompuse (in general toate trecerile cablurilor prin caroserie).


pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

ionut_doc a scris:

Oglinda trapezoidala este Geco.

Așa este,am greșit eu(deh,tura de noapte )!Au fost însă și Cipa.


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
In sfarsit, inca o problema rezolvata: toate suruburile, saibele, piulitele, cleme, clemute, parghii, etc. intoarse de la zincat     :

Piese_zincate



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am respectat cu strictete culorile pieselor. Ce a fost zincat alb, am zincat alb, ce a fost galben am facut galben.
Aseara deja am desfacut piesele insirate pe sarme si astazi incep sa le sortez    


pus acum 7 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Felicitari!

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Multam  domn' Prof! Te astept la o sedinta de "brainstorming" ca sa descurcam suruburile!    

pus acum 7 ani
   
codrutul
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 354
Acest topic cred ca poate fi trecut la o categorie noua de tipul : "BEST of"


_______________________________________
Minim 850 de belele
Dacia 1300 - galbin pasopt

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

codrutul a scris:

Acest topic cred ca poate fi trecut la o categorie noua de tipul : "BEST of"
   
Sau la catigoria "lucrari ale unor chinezi batrani cu rabdare mare"


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Pagini: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 11  

Mergi la