CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
deea_printesa pe Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Dolj
cauta Barbat
24 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Operatiunea Quatrelle - R4 - 1969 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
In 2013 lansez doua proiecte gemene "Operatiunea Quatrelle" si "Operatiunea Cinquelle" pe cate le voi face in paralel.

R4 este din seria 2, model 1969, motor 845 cmc si bancheta si in fata in loc de scaune separate.

Rugina strapunsa nu are, dar va trebui s-o curat complet de vopsea ca are multe straturi si se cam cojeste.

Totusi ceva rugina este la baza usilor, dar am alte usi in stare buna cu care le voi schimba.

Apoi va trebui revizuita toata partea mecanica si partea electrica.

Daca ma apuc in primavara 2013, candva in vara-toamna 2014, sper s-o finalizez.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Quatrelle



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Quatrelle



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ma voi stradui s-o fac cat mai aproape de original.
Va fi de culoare alb-crem ca asta de la Clementines Garage.

quatrelle 1969 voi stradui s-o fac cat mai aproape culoare alb-crem asta garage. Admin

56.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Inca una, din aceasi serie:
Cred ca-i pun si eu semnalizari portocalii.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Cum am zis in celalat topic, "bocancul fracofon" se va renaste anul asta!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ieri am avut o surpriza. Fostul proprietar mi-a facut o vizita si mi-a mai adus un set de garnituri de motor si un filtru de aer. Piese NOS ce cumparase el pe vremuri, si pe care le-a gasit zilele astea, cand facea curatenie.
Tinea mult la masina asta. Spre rusinea mea, inca nu m-am apucat de caraciumba, dar in curand, din martie ma apuc, ca am nevoie de o masina clasica low-budget, care sa consume putin si cu care sa ma pot duce oriunde.

quatrelle 1969 ieri avut surpriza. fostul proprietar mi-a facut vizita mi-a mai adus set garnituri Admin

71.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Preevaluare proiect.
R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170


R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ce ma asteapta vara asta:


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
legendarul fikat
Rozator feroce

Din: orasu harciogilor
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 818
de ce nu faci un mic rat look din ea? curatzata bine, sudat rugina si intervenit minimal, retusata frumos si asortata la patina, polishata si chedere noi , croame indreptate/curate, mecanica revizuita complet... o sa arate a masinuta simpatica , cu vechime.
in plus dureaza putin sa faci toate astea..


_______________________________________
da-o ba la remat! semnezi degeaba petitii

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

legendarul fikat a scris:

de ce nu faci un mic rat look din ea? curatzata bine, sudat rugina si intervenit minimal, retusata frumos si asortata la patina, polishata si chedere noi , croame indreptate/curate, mecanica revizuita complet... o sa arate a masinuta simpatica , cu vechime.
in plus dureaza putin sa faci toate astea..

M-am gandit si la ala, dar de cand am vazut masina lu' nea englezu' de la Clementine's Garage, tot la ala mi-e capul.
Dar ala are motor de R5 Alpine-Turbo. Eu las motorul original, dar o sa am grija sa se vada si patina timpului.
R5-ul, care va fi proiectul de anul viitor, va fi usor customizat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
legendarul fikat
Rozator feroce

Din: orasu harciogilor
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 818
lucioase le au toti!
eu voiam splitu si busu sa le aduc la vopseaua originala insa ambele au fie vopseaua curatata de tot (busu) fie repere schimbate si suduri multe (splitu)
la itp presupun ca oricum nu te duci cu mana in buzunare...


_______________________________________
da-o ba la remat! semnezi degeaba petitii

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Nu mai are demult vopseaua originala.
Original, era albastru deschis, apoi vopsita in portocaliu, apoi doua straturi de alb.
Trebuie curatat totul, pana la tabla si s-o vopsesc neaparat, nu merge prin retusari, ca o sa schimb si usile, cu altele mai bune, care sunt rosii, probabil si aripile le schimb, cu altele noi.
Inca nu m-am hotarat asupra culorii:
Ori alb-crem, ca asta:

quatrelle 1969 mai are demult vopseaua era albastru deschis, apoi vopsita apoi doua straturi alb. Admin

71.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ori albastru din asta:
(dar probabil voi alege crem, ca albastul asta e pentru gresia din baie, nu e culoare pentru masini)

quatrelle 1969 ori albastru din asta:(dar probabil voi alege crem, albastul asta pentru gresia din Admin

48KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ar mai fi si alte culori interesante in paleta din 1969 (albastru inchis, visiniu, alb sau verde fistic) sau alte culori de mai tarziu ( galben, portocaliu, rosu).
Ma mai gandesc...

Culori_R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Asta fistichiu este destul de interesant si rar

quatrelle 1969 asta fistichiu este destul interesant rar Admin

45.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
mr_mishu
Membru Senior

Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 773
Deci s-a hotarat, o faci asa verde.

_______________________________________
arul...
BONDarul

pus acum 11 ani
   
alf 08
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 187
Pfff, misto culoarea. Imi aduce aminte de inghetata POLAR.
Misu, baga o cautare pe okazii.ro dupa renault 4, o sa gasesti niste repere care cred ca or sa iti foloseasca (pivot sidem la 30 lei).


_______________________________________
don`t be sad, don`t be blue, Frankenstein was ugly too

Volvo 360  1987
Simson Sport 1961

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

alf 08 a scris:

Pfff, misto culoarea. Imi aduce aminte de inghetata POLAR.
Misu, baga o cautare pe okazii.ro dupa renault 4, o sa gasesti niste repere care cred ca or sa iti foloseasca (pivot sidem la 30 lei).

Piese se gasesc din abundenta,  la unix au aproape tot la R4, majoritatea fabricate in Croatia sau Spania. Practic se gaseste aproape orice.
La noi e model rar, dar in tarile mediteraneene e plin de R4 si acolo nu se prea da la fier. Exista cerere mare pentru piese de R4 si producatorii le fabrica din plin, la fel ca la 2cv sau la Broasca.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
De obicei, faimoasa ehipa multilaterala de la MDE-Oldtimers, are o traditie bine inradacinata, care zice ca sezonul de traforaj, incepe exact pe 27 martie.
Dupa un mic referendum unulateral, am hotarat, ca daca e bine 27 martie, atunci e bine si 27 februarie, ca anul asta e mult de lucru!
Deci sa incepem:

Ziua nr.1.

R_ziua_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
A fost o zi cu soare si se vede ca ai avut spor la treburi Misu!
Se cunoaste ca iti doreai sa vina zilele caldute si sa mesteresti!
 

Modificat de Liviu-Florin (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Intre timp, l-am mutat in atelier si am demontat bordul, aeroterma,, radiatorul, capota motor, aripa stanga fata.
Urmeaza si restul aripilor si dublurile la aripile din fata, apoi demontarea caroseriei de pe sasiu.

Va fi urat de tot pana o bucatesc, ca-s tare multe suruburi intepenite care timp de 44 ani nu au fost miscate, dar exista WD 40, exista lampa cu gaz si exista flex.

Sper ca saptamana viitoare sa dau jos carapacea de pe sasiu.

In rest chiar e mai mult decat ok, rugina este practic aproape inexistenta, dar mai vedem ce se ascunde intre caroserie si sasiu.

Ziua 2 si 3:

Demontare_R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Spor la treabá vád cá ai la ce...Ce zi fainá a fost azi ! M-am intálnit cu 2 oldtimere, cu numere OT :O lada 2103 si un Renault 16.
Baftá la restaurat


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:

Spor la treabá vád cá ai la ce...Ce zi fainá a fost azi ! M-am intálnit cu 2 oldtimere, cu numere OT :O lada 2103 si un Renault 16.
Baftá la restaurat

Mersi! Si tie iti doresc spor la lucru sa vedem R8-ul si Dacia 1300, cat mai curand pe drumuri


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ziua 4. Azi doar vreo 2 ore am avut timp sa ma distrez, ca am mai avut alte lucrari.
Dar merge treaba inainte.
Demontat aripa dreapta fata si dublurile aripilor din fata.
Pana acuma nu a aparut multa rugina.
Demontare_R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ziua 5:
Demontat aripile din spate si demontat caroseria de pe sasiu.
Din fericire, nici pe dedesubturi, nu sunt probleme serioase cu rugina.

Demontare_caroserie



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
foarte misto , nu stiam ca R4 are sasiu .
Spor la treaba , masinuta e in stare buna !


pus acum 11 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
ce  fain ii motoru
nu se putea lasa asa cupatina vremii masina? sau are probleme mai grave?


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

vwtyp3variant a scris:


nu se putea lasa asa cupatina vremii masina? sau are probleme mai grave?

Are prea multe straturi de vopsea, care se cojesc.
Trebuie neapart s-o curat pana la tabla.
Usile le pun pe cele rosii, care-s aproape perfecte, in schimb aripile, capota motor si partial hayonul, le curat pana la tabla.
Tavanul nu cred ca o curat, dar si acolo sunt indoituri, ce trebuiesc indreptate, ca probabil au cazut niste tigle pe masina.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ce bine mi-ar prinde acuma un stivuitor
Sau o echipa de zidari.

O sa incerc sa bag niste grinde pe dedesubt, de care sa se poate prinde.
Daca nu apar ajutoare, sau zidari prin zona, poate in weekendul urmator, voi organiza iarasi o claca forumista ... daca exista voluntari

Carapacea nu este grea, ca i-am ridicat singur spatele la jumatate de metru.
Cu inca 3 persoane, l-am putea cara ca o ricsa.

In atelier nu o pot lasa, ca deja jumatate din atelier este blocat de Gaz.

Vreau s-o pun , acolo sub corcodus, in spatele casei, unde am facut si Lastunul verde si Gazul, ca e mai ferit de ochii lumii, langa caini si nu se vede din strada.
Chiar nu am chef, sa ma viziteze iarasi coloratii, cand sunt plecat de acasa.

quatrelle 1969 bine mi-ar prinde acuma stivuitor sau echipa zidari. incerc bag niste grinde Admin

41.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

vwtyp3variant a scris:

ce  fain ii motoru

Motorul este celebrul “Ventoux”, care a fost si pe 4CV, Dauphine, R5 si R6.
Este de 845 cmc si 30 CP, dar erau si versiuni mai mici de 603 cmc si 748 cmc.
Si mai era si cel 845 cmc de 38 cp de pe Dauphine Gordini, care are alta axa cu came si chiulasa mai comprimata.
Deocamdata nu voi demonta motorul ca dupa spusele fostului proprietar, are doar vreo 400 km, dupa reparatia capitala, cu piese noi si originale frantuzesti, mi-a si aratat ambalajele.
Sper sa fie adevarat ce  zice, dar sa vad cum functioneaza.
Daca va fi prea anemic, atunci ai pun o axa cu came de Dauphine Gordini si voi comprima chiulasa.
Mi-a trecut prin cap sa-i pun un motor de R4GTL de 1108 cmc, pe care sa-l upgradez in interior la 1397 cm, dar sincer imi convine motorisca asta mica. Fostul proprietar zice, ca nu consuma mai mult de 5-5,5 litrii, si te duce peste tot, deci ar fi perfecta pentru vremuri de criza.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Misu , s-au desfacut greu suruburile care prind caroseria de sasiu ?

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

om_bland a scris:

Misu , s-au desfacut greu suruburile care prind caroseria de sasiu ?

Le-am incalzit cu flacara. Unele s-au desfacut, altele s-au rupt si va trebui refacute.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Mi se parea pitoresc R4 mai demult. Acum incepe chiar sa-mi placa. N-am mers cu unul niciodata dar acum chiar sunt curios. Poate cine stie voi gasi unul potrivit! Mult spor Misu

pus acum 11 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857
I-am aratat unui coleg pozele cu masina ta, el avand o buna perioada de timp acelasi model, numai cuvinte de lauda a avut, consum mic, fiabilitate mare ( facea Romania-Austria destul de des cu ea) si acum plange dupa ea.... Spor in continuare abia asteptam rezultatul final

_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 11 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
Misu, spune-mi te rog, are treapta a 4-a in linie cu a 3-a? sau are a 4-a mai la dreapta de a 3-a? Cu unu ca asta era sa mor acu vreo 20 de ani, cind depaseam un TIR, si nu mai nimeream deloc sa dau din 4in 3, si din fata venea alt TIR, si cum venea asa venea si eu nu mai terminam depasirea... Avea kilometraj pina la 120 km/h si la blana se ascundea acul in partea dreapta jos, mult dupa 120, dupa vopseaua gri cu care era vopsit geamul de la bord... frumoase vremuri, il duceam la Timisoara, ma rugase un prieten, il dadea unuia care mai avea vreo 3 si livra pita cu ele....

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Oldman a scris:

Misu, spune-mi te rog, are treapta a 4-a in linie cu a 3-a? sau are a 4-a mai la dreapta de a 3-a? Cu unu ca asta era sa mor acu vreo 20 de ani, cind depaseam un TIR, si nu mai nimeream deloc sa dau din 4in 3, si din fata venea alt TIR, si cum venea asa venea si eu nu mai terminam depasirea... Avea kilometraj pina la 120 km/h si la blana se ascundea acul in partea dreapta jos, mult dupa 120, dupa vopseaua gri cu care era vopsit geamul de la bord... frumoase vremuri, il duceam la Timisoara, ma rugase un prieten, il dadea unuia care mai avea vreo 3 si livra pita cu ele....

Asa e cu schimbatorul.
Dar functioneaza foarte usor si nu ai cum sa nu nimeresti vitezele.
Ala probabil avea uzate bucsile de cauciuc de la timonerie.

quatrelle 1969 oldman spune-mi rog, are treapta 4-a linie 3-a? sau are 4-a mai dreapta 3-a? unu asta

31KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


Oldman a scris:

Misu, spune-mi te rog, are treapta a 4-a in linie cu a 3-a? sau are a 4-a mai la dreapta de a 3-a? Cu unu ca asta era sa mor acu vreo 20 de ani, cind depaseam un TIR, si nu mai nimeream deloc sa dau din 4in 3, si din fata venea alt TIR, si cum venea asa venea si eu nu mai terminam depasirea... Avea kilometraj pina la 120 km/h si la blana se ascundea acul in partea dreapta jos, mult dupa 120, dupa vopseaua gri cu care era vopsit geamul de la bord... frumoase vremuri, il duceam la Timisoara, ma rugase un prieten, il dadea unuia care mai avea vreo 3 si livra pita cu ele....

Asa e cu schimbatorul.
Dar functioneaza foarte usor si nu ai cum sa nu nimeresti vitezele.
Ala probabil avea uzate bucsile de cauciuc de la timonerie.

Absolut identic cu 2 CV -ul , nici o diferentá .Si pozitionarea fránei de máná, forma, amplasarea si mecanismul de functionare a tijei este identicá. Dealtfel si aceastá solutionare a timoneriei , ca dealtfel tot R 4 a constituit tema plángerii depuse de cátre conducerea Citroen in anul aparirtiei R 4 cátre ministrul industriei si minelor datá fiind asemánarea izbitoare in foarte multe particularitáti intre 2 CV si R 4, pe care o am integral .( este publicatá in mai multe magazine Citroen )
A fost o expertizá lungá, de ani de zile petrecutá in anii 60 intre cele 2 firme , intermediatá de minister , Cittroenul contestánd cá multe solutii tehnice folosite de ei ptr prima oará au fost pur si simplu furate de pe faimosul 2 CV care in 1948 a adus un succes deosebit firmei Citroen , mult invidiatá de ceilalti producátori ai industriei auto din franta.
In orice caz, indiferent de páreri, R 4 este o masiná tare simpaticá, si mie imi place mult.  

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


Oldman a scris:

Misu, spune-mi te rog, are treapta a 4-a in linie cu a 3-a? sau are a 4-a mai la dreapta de a 3-a? Cu unu ca asta era sa mor acu vreo 20 de ani, cind depaseam un TIR, si nu mai nimeream deloc sa dau din 4in 3, si din fata venea alt TIR, si cum venea asa venea si eu nu mai terminam depasirea... Avea kilometraj pina la 120 km/h si la blana se ascundea acul in partea dreapta jos, mult dupa 120, dupa vopseaua gri cu care era vopsit geamul de la bord... frumoase vremuri, il duceam la Timisoara, ma rugase un prieten, il dadea unuia care mai avea vreo 3 si livra pita cu ele....

Asa e cu schimbatorul.
Dar functioneaza foarte usor si nu ai cum sa nu nimeresti vitezele.
Ala probabil avea uzate bucsile de cauciuc de la timonerie.

Absolut identic cu 2 CV -ul , nici o diferentá .Si pozitionarea fránei de máná, forma, amplasarea si mecanismul de functionare a tijei este identicá. Dealtfel si aceastá solutionare a timoneriei , ca dealtfel tot R 4 a constituit tema plángerii depuse de cátre conducerea Citroen in anul aparirtiei R 4 cátre ministrul industriei si minelor datá fiind asemánarea izbitoare in foarte multe particularitáti intre 2 CV si R 4, pe care o am integral .( este publicatá in mai multe magazine Citroen )
A fost o expertizá lungá, de ani de zile petrecutá in anii 60 intre cele 2 firme , intermediatá de minister , Cittroenul contestánd cá multe solutii tehnice folosite de ei ptr prima oará au fost pur si simplu furate de pe faimosul 2 CV care in 1948 a adus un succes deosebit firmei Citroen , mult invidiatá de ceilalti producátori ai industriei auto din franta.
In orice caz, indiferent de páreri, R 4 este o masiná tare simpaticá, si mie imi place mult.  

Cand anul trecut am fost pe la tine in vizita si m-ai last sa conduc 2cv-ul , am zis ca mi-ar placea un 2cv cu emblema de Renault si de fapt asa ceva am si cumparat.
Dar razboiul dintre Luis Renault si Andre Citroen, are radacini mult mai adanci, inca de la inceputul secolului XX, era mare razboi intre ei doi.
Cei doi erau dusmani de moarte, dar din aceasta cauza a si fost o permanenta concurenta intre ei, care a dezvoltat mult industria auto.
In industria auto, totdeauna s-o copiat! Asa a fost intre Tatra si Vw, apoi in anii 60 cand a aparut MiniMorris cu motorul transversal, in cativa ani, toti ceilalti l-au copiat.
On orice caz, indiferent de cine le facea, masinile de atunci aveau personalitate, nu ca cele de acum, care seamana ca niste picaturi de apa, si trebuie sa-ti belesti ochii la embleme, ca sa le identifici, ca altfel le confunzi.
Aici un filmulet, foarte interesant, pe tema razboiului paralel dintre Citroen si Renault.
E lung filmul, dar merita vazut




_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Frumos filmuletul, chiar cá meritá vázut integral, insá este o prezentare unilateralá a istoriei firmei renault, despre Citroen foarte putin aminteste.
Legendarul DS nici nu este amintit, nici numárul mare de 2 CV-uri care au constituit sursa de inspiratie ptr inginerii de la renault, de dubita HY nici nu mai vorbesc.
Este un film istoric , mai mult ca sigur cá a fost comandat de conducerea firmei Renault, ptr popularizarea márcii.
Cu toate acestea consider cá este oportun ptr cei care doresc sá-si adánceascá cunostintele istorice in domeniu Renault .....


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Mie de aia imi plac Renaulturile, pentru ca e singurul constructor francez, care a facut masini logic gandite.

Citroenul, totdeauna a ales solutiile ultraavantgardiste, care au complicat intr-un mod absolut inutil toate constructiile lor. Iar masinile lor au devenit complicate, scumpe la intretinere si greu de reparat, lucru pentru care au pierdut inutil, foarte multi clienti. Singura exceptie ar fi 2CV-ul si derivatele sale.

Peugeotul in schimb a avut o orientare ultraconsevatoare, cu solutii tehnice din epoca de piatra. Masinile Peugeot fabrcate pana prin anii ’70 sunt atat de conservator gandite, incat au devenit niste relicve tehnice, inca de cand au parasit linia de montaj. Peugeoturile vechi sunt de-a dreptul enervant de conservatoare.

Iar cand Peugeotul a cumparat Citroenul prin 1975, atunci ultraavantgardismul de la Citroen s-o amestecat cu ultraconservatorismul de la Peugeot, iar rezultatul fiind niste masini avantgardisto-conservatoare fara nici o personalitate. Atat Peugeot-urile, cat si Citroenurile din anii ’80 sunt lipsite de personalitate.

Renaultul in schimb a ales calea de mijloc. A aplicat in mod continuu tot felul de inovatii (R4 –primul break mic, R16-primul hatscback cu 5 usi, etc), dar a si evitat cu desavarsire solutiile, care ar fi complicat inutil masinile lor. E adevarat ca sunt si exceptii nefericite cand si ei s-au dat cu capul de perete cu R14, R25 si cu Espace, care erau cat pe ce sa le bage in faliment, dar in general, renaulturile, sunt masini logic facute, relativ ieftine de intretinut si usor de reparat.

La Renault s-au pastrat partile bune si reusite din vechile modele si au fost refolosite partial la modelele mai noi, dar au fost dezvoltate si modernizate in contuu.
Din acest motiv Renaultul, a fost si este cea mai indragita marca frantuzeasca, pentru ca ei sunt singurii producatori francezi, care fac masini gandite logic si fara solutii tehnice inutile.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Mie de aia imi plac Renaulturile, pentru ca e singurul constructor francez, care a facut masini logic gandite.

Citroenul, totdeauna a ales solutiile ultraavantgardiste, care au complicat intr-un mod absolut inutil toate constructiile lor. Iar masinile lor au devenit complicate, scumpe la intretinere si greu de reparat, lucru pentru care au pierdut inutil, foarte multi clienti. Singura exceptie ar fi 2CV-ul si derivatele sale.

Peugeotul in schimb a avut o orientare ultraconsevatoare, cu solutii tehnice din epoca de piatra. Masinile Peugeot fabrcate pana prin anii ’70 sunt atat de conservator gandite, incat au devenit niste relicve tehnice, inca de cand au parasit linia de montaj. Peugeoturile vechi sunt de-a dreptul enervant de conservatoare.

Iar cand Peugeotul a cumparat Citroenul prin 1975, atunci ultraavantgardismul de la Citroen s-o amestecat cu ultraconservatorismul de la Peugeot, iar rezultatul fiind niste masini avantgardisto-conservatoare fara nici o personalitate. Atat Peugeot-urile, cat si Citroenurile din anii ’80 sunt lipsite de personalitate.

Renaultul in schimb a ales calea de mijloc. A aplicat in mod continuu tot felul de inovatii (R4 –primul break mic, R16-primul hatscback cu 5 usi, etc), dar a si evitat cu desavarsire solutiile, care ar fi complicat inutil masinile lor. E adevarat ca sunt si exceptii nefericite cand si ei s-au dat cu capul de perete cu R14, R25 si cu Espace, care erau cat pe ce sa le bage in faliment, dar in general, renaulturile, sunt masini logic facute, relativ ieftine de intretinut si usor de reparat.

La Renault s-au pastrat partile bune si reusite din vechile modele si au fost refolosite partial la modelele mai noi, dar au fost dezvoltate si modernizate in contuu.
Din acest motiv Renaultul, a fost si este cea mai indragita marca frantuzeasca, pentru ca ei sunt singurii producatori francezi, care fac masini gandite logic si fara solutii tehnice inutile.

Asta este punctul táu de vedere, eu vád altfel lucrurile .Dacá Citroenul nu fácea atátea inovatii,"inutile " (fráne cu discuri, suspensie hidropneumaticá, motor flotant, electromotor,tractiune pe fatá, atát la autoturisme (Traction Avant ) cát si la autoutilitare (HY ) care nicidecum nu sunt "lucruri complicate si inutile dupá párerea mea  " si scumpe la intretinere cum spui tu, (si pe care mult mai tárziu au avut curajul sá-l utilizeze alte firme printre care si renault , ar fii pierdut foarte mult tehnica constructoare auto.
Suspensia hidropneumaticá formidabilá, prezentatá in 1955 la DS (experimentatá pe Traction Avant punte spate ) la inceputul anilor 50 a oferit un confort de inegalat ptr aceste masini, si sá nu uitám cá in 1955 in prima zi de prezentare a Cittroenului DS au sosit 12 mii inscrieri ptr masiná, ceea ce a fost un record , pe care nci o altá firmá nu a visat-o mácar.
Cei care sustin cá aceste dotári tehnice sunt fárá de folos si aiurea vorbesc din lipsá de cunostinte, si de  experientá .
Cei care n-au vázut si inteles niciodatá modul de functionare al unei instalatii hidropneumatice (si eu am gándit la fel páná ce n-am cunoscut-o ) tráiesc cu iluzii de genul celor pe care le-ai scris si tu.
Dacá vii pe la mine am sá-ti demonstrez pe viu ceea ce spun si-ti vei da seama cá nu vorbesc in vánt.
Nu vreau sá-ti stric topicul, insá nu m-am putut atine sá nu-ti ráspund vázánd ce ai scris despre Citroen.Cu privire la afirmatia "greu de reparat " de asemenea trebuie sá te contrazic, fiindcá asta o spun mecanicii (unii si pe la noi ) care in general pe lángá cá sunt habarnisti, nu au nici scule ptr a lucra la aceste masini .
La ei cunostintele limitate + lipsa de scule = fabricant prost ! Sá fim seriosi !
Iar in legáturá cu afirmatia conform cáreia Renaultul este cea mai indrágitá marcá in Franta, nu am fácut o evaluare,(probabil tu ai vázut asa ceva ) dar n-am vázut nicáieri intálnire mondialá Renault cu 4-6 mii de masini partcipante ca si in cazul 2 CV-urilor, care se organizeazá tot la 2 ani, sau iti sugerez sá vezi pe google intálnirile ICCR mondiale Citroen unde sunt mai putine masini insá tot niste legende inegalabile .
Deltfel dupá cásátoruia fortatá Peugeot-Citroen din 1974, dupá cum se stie, inginerii marcanti, avantgardisti de la Citroen au fost pusi pe lopatá de cátre noua conducere
Cu privire la Renaultul 4 "inspirat " de pe 2 CV, dupá cum ti-am mai spus si mie imi place mult masinuta, intr-o vreme má gándeam chiar sá-mi cumpár una, insá ratiunea, conditiile financiare si locul limitat din halá m-au pus pe gánduri , de aceea am renuntat la ea.
Má mirá si faptul cá dupá ce ai avut ocazia si ai condus 2 CV-ul la mine vara trecutá ai fost entuziast si ai fácut afirmatia cá este incredibil cum se comportá suspensia si in general masina, pe teren greu ......dar má rog, esti un om independent, adult, si inginer, care stie mai bine decát mine sá-si formulze o párere tehnicá.

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:


Má mirá si faptul cá dupá ce ai avut ocazia si ai condus 2 CV-ul la mine vara trecutá ai fost entuziast si ai fácut afirmatia cá este incredibil cum se comportá suspensia si in general masina, pe teren greu ......dar má rog, esti un om independent, adult, si inginer, care stie mai bine decát mine sá-si formulze o párere tehnicá.

Acuma nu trebuie sa te superi pe mine, ca am zis doar o parere, din punctul meu de vedere.
De fapt si tu ai deja o mica colectie de Renaulturi pe langa Citroen.
Sunt si acuma entuziasmat de 2cv, ca-mi place mult, dar Citroenurile alea mai mari, ma lasa rece!
2cv-ul este o masina simpla si geniala!
2cv as cumpara oricand una, Chiar si Diane sau HY as cumpara, ca alea-s simple si frumoase
Mie imi plac mai mult Renaulturile, dar am si Vw broasca, am si Aro, am si Gaz, eu sunt multiarca, si daca imi place ceva o cumpar, indiferent cine l-o fabricat.
Nu ma intereseaza ce emblema are, important e sa-mi placa.
Daca as gasi un 2cv convenabil, l-as cumpara pe loc, numai ca in Romania nu prea sunt.
As mai cumpara un Mini Morris, as mai cumpara o Pobeda M20, as mai cumpara un Wartburg 311, as mai cumpara un Trabi P50,as mai cumpara o Skoda 110RS, as mai cumpara un Mercedes W115, as mai cumpara o dubita Bedford, as mai cumpara un Lastun de tabla, as mai cumpara un Aro244, as mai cumpara o Dacie sport, as mai cumpara o Isetta, as mai cumpara o dubita Vw T2, as mai cumpara un Opel Manta A, as mai cumpara un Opel AsconaB, as mai cumpara un Ford Capri Mk1, as cumpara un Foed Escort Mk1, as mai cumpara un Messerscmitt Kr200, as mai cumpara o camioneta triciclu Piaggio  etc. (ca lista cu "as cumpara" e infinita, insa si la mine exista ratiunea si limitarile financiare si de spatiu).
Daca as fi un seic arab, cu siguranta as mai cumpara vreo 200 de rable


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Má mirá si faptul cá dupá ce ai avut ocazia si ai condus 2 CV-ul la mine vara trecutá ai fost entuziast si ai fácut afirmatia cá este incredibil cum se comportá suspensia si in general masina, pe teren greu ......dar má rog, esti un om independent, adult, si inginer, care stie mai bine decát mine sá-si formulze o párere tehnicá.

Acuma nu trebuie sa te superi pe mine, ca am zis doar o parere, din punctul meu de vedere.
Sunt si acuma entuziasmat de 2cv, ca-mi place mult, dar Citroenurile alea mai mari, ma lasa rece!
2cv-ul este o masina simpla si geniala!
2cv as cumpara oricand una, Chiar si Diane sau HY as cumpara, ca alea-s simple si frumoase
Mie imi plac mai mult Renaulturile, dar am si Vw broasca, am si Aro, am si Gaz, eu sunt multiarca, si daca imi place ceva o cumpar, indiferent cine l-o fabricat.
Nu ma intereseaza ce emblema are, important e sa-mi placa.
Daca as gasi un 2cv convenabil, l-as cumpara pe loc, numai ca in Romania nu prea sunt.
As mai cumpara un Mini Morris, as mai cumpara o Pobeda M20, as mai cumpara un Wartburg 311, as mai cumpara un Trabi P50,as mai cumpara o Skoda 110RS, as mai cumpara un Mercedes W115, as mai cumpara o dubita Bedford, as mai cumpara un Lastun de tabla, as mai cumpara un Aro244, as mai cumpara o Dacie sport, as mai cumpara o Isetta etc. (ca lista cu "as cumpara" e infinita).
De fapt si tu ai deja o mica colectie de Renaulturi pe langa Citroen.

Pái nu má supár deloc, din cele enumerate si eu mi-as cumpára cáte ceva, e adevárat cá-s ciitroenist inráit, mie imi plac mai mult Citroenurile mari , luxoase, comode si silentioase (ca dealtfel si lui De Gaulle ) avem gusturi comune .
Mie imi plac f.mult masinile franvceze, toate (Peugeot, Panhard, Renault, Simca, Citroen , etc ......tot ce s-a fabricat in Franta  !Sunt masini foarte caracteristice, au un caractze puternic, chiar dacá unele-s tare excentrice dupá felul  cum aratá ( Ami 6 ).
Si dupá ce le cumpárám pe acelea care le-ai enumerat.... ne trezim in c---u gol in stradá       


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ami  6 incepe sa-mi placa, si mi se pare din ce in ce mai simpatica.
As cumpara un Ami 6 oricand!
Panhardurile nu-mi plac ca-s asa urate, ca un peste din ala umflat!
Iar Wartburgul 311 si Dacia Sport s-ar putea sa le cumpar in curand, ca am pus deja ochii pe niste tinichele
Pe de alta parte eu is asa mai masochist din fire, si in timp ce altora le plac limuzinele mari si comode, eu visez ca cate o Isetta sau vreun Velorex sau la Reliant Robin, ca sa conduc chestii in care altii nu s-ar urca


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Visul meu in tinerete pe cánd umblam cu Pegasul Kent dotat cu motoor UZ 2 intre Oradea.Salonta dupá ce m-a prins o furtuná zdraváná la Homorog pe canalul colector, era un Velorex sau un fiat 500 .
Desi am avut Fiat 500 (deci acxest vis s-a implinit ) dupá primul drum de aproape 700 km am sosit acasá si l-am vándut ! Era sá-mi rup coloana vertebralá , de atunci prefer doar masinile comode, de preferintá pe lángá fotoliu sá aibá si suspensie hidropneumaticá, tetierá, etc.... sá mai pot si atipi putin cánd nu má vede nimeni !
Dar hai sá nu-ti bruiez topicul, astept pozele trotinetei franceze .....sá vád cum evolueazá si ce anume asemánári mai descopár intre ea si 2 CV ???  


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am mai curatat niste piese si doar atat
Maine ma reapuc cu forta.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Olandezul zburator! Asta suna bine     
Zice ca are motor K7M. Ala din cate stiu, e motor de Clio sau Megane, dar din poze se vede la inceput, cand deschide capota, ca e cu 4 carburatoare.




_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am stabilit culoarea. Va fi alb-crem ca asta:

quatrelle 1969 stabilit culoarea. alb-crem asta: Admin

43.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Ii sta bine vopsita in culoarea asta, intr-adevar.

pus acum 11 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
In opinia mea, un verde deschis sau un albastru deschis l-ar prinde mult mai bine, dar gusturile nu se discuta.

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 11 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857
Si mie imi place culoarea asta o prinde bine si cu gri-ul de jos.
Nu este aceeasi din paleta Dacia 1300/ R12 ?


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Felicitári ptr alegerea culorii ! Este cea mai frumoasá culoare ptr un R 4 ! Si eu l-as fii ales !Spor la proiect

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Azi a fost vreme destul de buna, dar nu aveam o echipa de zidari, care sa dea jos carapacea de pe sasiu.
Dar aveam caramizi si doua grinzi, iar legea parghiei functioneaza de minune.
Apoi am impins sasiul de sub carapace.

Jos_carapacea



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am curatat tot esapamentul cu peria de sarma, apoi  l-am dat cu Evipass, iar dupa aia cu vopsea arginitie termorezistenta.
Apoi am cositorit la loc busonul de golire al radiatorului, care s-o smuls cand am incercat s-o deschid.
Radiatorul era tare colmatat, asa ca l-am umplut cu 1 litru de otet de bucatarie + 1 litru de apa in care am dizolvat o tableta anticalcar, din ala ce se pune in masina de spalat.
L-am umplut cu acest amestec, apoi o las pana maine sa actioneze.
Am demontat si  caloriferul de incalzire, pe care era montat robinetul de la climatizare.
Robinetul era complat gripat. Nu am vrut s-o fortez, ca sa nu o distrug.
Asa pe calorifer, nu puteam nici sa-l prind in menghina si nici sa-l incalzesc, ca s-ar fi dezlipit cositorul de la lcalorifer.
Am curata bine cele doua suruburi M8, care il prindeau de calorifer. Necazul era ca erau asa ruginite, incat nu mai aveai capul hexagonal. Asa ca am crestat cu o panza de bonfaier doua taieturi, apoi cu o surubelnita din ala lat pe care se poate monta o cheie le-am fortat. Dar tot nu  vroiau sa se miste. Asa ca le-am dat cu degripant, si am asteptat. De obicei folosesc WD 40, dar am gasit la baumax, un spray degripant nou , Burnox. E foarte bun, nici nu se compara cu WD 40.
Pe la urma ambele suruburi au cedat si le-am scos. Alea nu au fost miscate de 44 ani, cand au fost puse in fabrica. Inclusiv si colierele de la furtune erau in mare parte originale, dar si alea asa de ruginite erau, incat trebuia sa le tai.
Dupa ce am dat jos robinetul de climatizare de pe calorifer, am spalat bine caloriferul cu jet de apa. Asta nu era plin de mizerie.
Apoi am prins robinetul in mengina si l-am incalzit cu flacara de gaz, dupa care am dat cu spray degripant Burnox si l-am lasat asa vreo 20 de minute. Apoi l-am pris cu un cleste si a inceput sa se invarte.
Apoi am scos surubul de fixare, care prinde miezul si l-am desfacut in bucati.
E in stare foarte buna, doar ca avea un o-ring, care s-o carbonizat, din cauza incalzirii, dar oricum trebuia schimbat.
Era o lucrare mai delicata, ca trebuia sa degripez chestii care s-au intepenit in timp, fara sa le distrug.
Deci cam atata pentru azi.
Urmeaza ventilatorul de la aeroterma. L-am probat, functioneaza foarte bine, dar va trebui s-o desfac si s-o curat.

Lucrari_la_radiator



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Ma , la tine nu-i frig? Si eu am stat pe afara toata ziua la Aro ala rosu, ca am terminat sudurile la el si incep sa-l adun , da am inghetat ,  ca ala in iarba   

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Aici nu-i frig, is vreo 10-12 grade in plus.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
La noi ii frig rau. Am pregatite toate fiarele de la bicicleta Ukraina  suflate in grund si in spritz chit, am doua rinduri de roti pregatite pentru vopsit si nu pot sa le suflu ca este prea frig, iar in garaj am masina lui Nicu si nu vreau sa o gazez. 

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 11 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
Misi, vezi ca Brunox-ul este de mai multe feluri, un prieten a luat din neatentie unul care era ulei de curatat si conservat arme... Am folosit la servici Brunox, inca de acum vreo 5 ani, si pot sa spun ca da clase lui WD40, mai ales ca timp de patrundere si capilaritate la deblocare ruginituri inchise ca si axele in bucsi, de exemplu

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ninje

quatrelle 1969 ninje Admin

74.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
La  noi in partea olteniei a  batut doar vantul , a fost si soare  . La tine este alt Dumnezeu   

pus acum 11 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Bravo domnu Misu ! Acuma am vazut cat ai lucrat la R4 ! Barvo !

Sa cureti bine sasiu si sa il vopsesti frumos   
Astept cu interes finalizarea acestui proiect ! Promit ca o sa vin sa il vad pe viu cand va fi gata !  =D

Multa bafta !


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Cu sasiul mai incolo, dupa ce se incalzeste vremea, ca voi lucra afara sa nu ocup atelierul.
Deocamdata ma ocup de maruntaie.
Am curata si vopsit radiatorul, caloriferul, aeroterma, pedalele de frana si ambreiaj.
Le iau pe rand sa fac macar maruntaiele, cat este frig, ca apoi cand vine timpul frumos sa ma apuc de tinichele.
Probabil voi mai face niste pauze ca va trebui sa vopsesc si Fuego si sa-i pun motorul, ca macar ala sa fie intreaga.
Apoi mai este si Gaz-ul, dar ala oricum se pare ca este un proiect "vesnic" care nu se gata niciodata
Nu ma grabesc, ca oricum, nu le inscriu deocamdata, ca nu am nici chef si nici interes sa platesc taxe la talhari!
Cu banii ce ar trebui sa le dau, mai bine cumpar piese.
Naaaaa, nici vorba sa dau banii mei munciti la excrocii astia!
Le fac frumos, le pun la naftalina la loc uscat si astept, ca am destule inmatriculate, cu care sa pot circula


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Intre timp a iesit soarele, dar este foarte frig

quatrelle 1969 intre timp iesit soarele, dar este foarte frig Admin

79.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Spor la treaba! Nu credeam ca exista masini cu tractiune fata care au cutia in fata motorului

pus acum 11 ani
   
mr_mishu
Membru Senior

Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 773
Francezii astia... daca ar putea, ar pune schimbatorul de viteze in portbagaj 

_______________________________________
arul...
BONDarul

pus acum 11 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564

George a scris:

Spor la treaba! Nu credeam ca exista masini cu tractiune fata care au cutia in fata motorului


Sunt chiar mai multe (posesorii de R16 stiu)


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

George a scris:

Spor la treaba! Nu credeam ca exista masini cu tractiune fata care au cutia in fata motorului

R4, R5, R6, R16, Citroen DS, Citroen 11CV, numai cateva.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

mr_mishu a scris:

Francezii astia... daca ar putea, ar pune schimbatorul de viteze in portbagaj 

Pai, exista si masini din alea cu motor in fata si cu cutia in portbagaj: Alfa Alfetta, Alfa 75, Alfa 90, Alfa GTV, Porsche 924, Porsche 944, Volvo 340, etc.
Se numeste solutia trasaxiala


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
mr_mishu
Membru Senior

Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 773
Trebuia neaparat sa-mi strici tu gluma cu explicatii tehnice...
De fapt ma refeream la maneta schimbatorului si nu la cutia de viteze 


_______________________________________
arul...
BONDarul

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
De asta imi plac francezii ! Gásesc niste solutii tehnice care normal nu ar trebui sá functioneze, insá rezultatul e tocmai opus.Fac inventii fantastice.
Chiar si vehicolele pe 2 roti motorizate de inginerii francezi au tractiune pe fatá...ghici care ? Si ca unul care posed un asemenea vehicol, pot sá spun cá are stabilitate in viraje si pe nisip, pietris, zgurá mult mai mare decát cele "normale "sá zic asa !
 


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:

De asta imi plac francezii ! Gásesc niste solutii tehnice care normal nu ar trebui sá functioneze, insá rezultatul e tocmai opus.Fac inventii fantastice.
Chiar si vehicolele pe 2 roti motorizate de inginerii francezi au tractiune pe fatá...ghici care ? Si ca unul care posed un asemenea vehicol, pot sá spun cá are stabilitate in viraje si pe nisip, pietris, zgurá mult mai mare decát cele "normale "sá zic asa !
 

Velosolexul?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

De asta imi plac francezii ! Gásesc niste solutii tehnice care normal nu ar trebui sá functioneze, insá rezultatul e tocmai opus.Fac inventii fantastice.
Chiar si vehicolele pe 2 roti motorizate de inginerii francezi au tractiune pe fatá...ghici care ? Si ca unul care posed un asemenea vehicol, pot sá spun cá are stabilitate in viraje si pe nisip, pietris, zgurá mult mai mare decát cele "normale "sá zic asa !
 

Velosolexul?

            Bravo ! Bingo !


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Lucrarile continua:
R_lucrari



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Uff, tot nu vrea sa vina primavara, chiar caca suntem deja pe 22 martie
Intre timp am mai dat jos bara spate, suportul rotii de rezerva si rezervorul de benzina de pe sasiu si le-am curatat.
Rezervorul e destul de ruginit si are cateva gaurele, dar cred ca se poate cositori.
Poze nu am facut ca era lucrare jegoasa, doar o poza de moment facuta acuma pe gemul de la birou

quatrelle 1969 uff, tot vrea vina primavara, chiar caca suntem deja martie intre timp mai dat jos Admin

53.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Ref masini cu motor fata si cutie spate :
Solutia asta are marele avantaj ca repartizeaza mult mai bine masele pe cele doua punti, dar are si dezavantajul ca axul cardanic se invarte mult mai repede(turatia motorului), deci trebuie sa fie usor, rezistent si foarte bine echilibrat.

Modificat de vio16 (acum 11 ani)


_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 11 ani
   
mr_mishu
Membru Senior

Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 773
Chiar daca am cateva notiuni despre mecanica, nu am reusit sa inteleg despre ce cardan vorbiti si care ar fi dezavantajele...

_______________________________________
arul...
BONDarul

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Se referea la solutia transaxiala (porsche 924, Alfa 75), de care s-o discutat mai inainte.
Este discutie off-topic, care Nu are nici o legatura cu R4.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Rezervor_r_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am dat jos plafoniera. E tare smechera, ca daca nu stii cum s-o invarti, nu o demontezi.
E la fel, ca pe Dauphine.
Din pacate din aceasta cauza a fost vopsita de vreo doua ori si arata ca dupa razboi si in plus este si fisurata.
Voi incerca s-o reconditionez, cat se  mai poate.
Parca anul trecut era cineva aici pe forum, care vindea piese de Dauphine Gordini, si avea vreo trei plafoniere din asta, dar nu mai dau de topicul ala, o fi probabil undeva pe la anunturile expirate.

Plafoniera_R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Dupa operatia estetica:

Plafoniera_reconditionata



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Sa mai pun un minunat peisaj de primavara, facuta azi dimineata.
Nu de alta, dar la vara in iulie sa am la ce ma holba.     

quatrelle 1969 mai pun minunat peisaj primavara, facuta azi alta, dar vara iulie     Admin

49.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Sá pun si eu unul tot de azi de dimineatá....    

quatrelle 1969 pun unul tot azi    

17.5KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si mai una, care ti-e cunoscutá ....locul unde ti-a stat Renaultul Fuego 2 luni....asa aratá acum

quatrelle 1969 mai una, care ti-e cunoscutá ....locul unde ti-a stat renaultul fuego aratá acum

18.5KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Dar inauntru e bine...desi-i frig, totusi ! scuze de off topic.Se poate sterge dacá Te deranjeazá, sau repune altundeva.Las la decizia Moderatorilor.

quatrelle 1969 dar inauntru frig, totusi scuze off topic.se poate sterge dacá sau repune decizia

44KB


pus acum 11 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857

Misu de Cluj a scris:

Sa mai pun un minunat peisaj de primavara, facuta azi dimineata.
Nu de alta, dar la vara in iulie sa am la ce ma holba.     


sa nu uiti sambata sa potrivesti ceasul dupa ora de VARA


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:

Dar inauntru e bine...desi-i frig, totusi ! scuze de off topic.Se poate sterge dacá Te deranjeazá, sau repune altundeva.Las la decizia Moderatorilor.

Huoo! Hyundai Galopper! Un "plastic" in hala!    
Ce cauta ala printre clasice? Ala l-ai luat pentru tractari?
Ala pe fata, e pe bari de torsiune, aceasi sistem ca la R4! Ma mir ca au pus bari de tosiune pe un jeepan asa de mare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Dar inauntru e bine...desi-i frig, totusi ! scuze de off topic.Se poate sterge dacá Te deranjeazá, sau repune altundeva.Las la decizia Moderatorilor.

Huoo! Hyundai Galopper! Un "plastic" in hala!    
Ce cauta ala printre clasice? Ala l-ai luat pentru tractari?
Ala pe fata, e pe bari de torsiune, aceasi sistem ca la R4! Ma mir ca au pus bari de tosiune pe un jeepan asa de mare.

Puteam sá pun  pariu cá voi primi peste cap de la Tine, dar acum ce sá fac ....?? Cele douá Saviemuri costau la taxe si intrtinere, cát zece oldtimere pe an, asa cá m-am despártit de ele, neavánd fonduri sá le mai tin (era mult prea mare lux sá plátesc un sac de bani , ca sá folosesc camionul de trei-patru ori pe an....
Asa cá din pretul celor douá Saviemuri am cumpárat in Germania in Ianuarie un Galoper ptr tractári (76 mii km garantati )intr-o stare de vis.
El va lucra ptr clasice, dar va fii un membru de nádejde si incredere a teamului , si de fapt va scoate povara de pe umerii CX-ului obosit de atátea tractári cu foarte multe drumuri internationale.
Va contribui la sakvarea clasicelor....si examinánd-o mai atent am constatat cá nu e prea computerizat, majoritatea instalatiilor sunt mevcanice, si sá nu uitám cá a fost copiat de pe renumitul Mitsubuishi Pajero, o masiná de mare succes aorezarilor....
Dealtfel mi-am bátut capul mai mult de trei luni ce naiba sá cumpár, o masiná cu functii multiple (sá fie si turism, sá poatá fii folositá si la tractári, etc....asa am ajuns la aceastá categorie .Poate tracta 3000 kg, arhisuficient ptr ceea ce transoport eu .Dar nu mai poluez topicul , sá vedem ce face Quatrelle.  


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si ca sá te linistesc sá vezi si clasicele care nu au ajuns pe locl 2 .....

quatrelle 1969 linistesc vezi clasicele care ajuns locl .....

41.4KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si ultima cu clasicele

quatrelle 1969 ultima clasicele

35.5KB


pus acum 11 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
cv2adi: Motorul din Galloper e unul classic Cred ca e sub alta denumire dar e acelasi 4d56 ca si in Pajero-ul meu. Iar barile de torsiune ... la inceput nu mi-a venit sa cred ca tin o masina asa mare. Si sa si fie confortabile.

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

vas_adam2000 a scris:

cv2adi: Motorul din Galloper e unul classic Cred ca e sub alta denumire dar e acelasi 4d56 ca si in Pajero-ul meu. Iar barile de torsiune ... la inceput nu mi-a venit sa cred ca tin o masina asa mare. Si sa si fie confortabile.

Da, asa este, insá nu doresc sá poluez acest frumos topic al lui Misu , cred cá ar trebui sá deschidem un topic separat undeva ptr aceste masini, insá cred cá vom fii dati afará in scurtá vreme de pe forum ......      


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:


Puteam sá pun  pariu cá voi primi peste cap de la Tine, dar acum ce sá fac ....?? Cele douá Saviemuri costau la taxe si intrtinere, cát zece oldtimere pe an, asa cá m-am despártit de ele, neavánd fonduri sá le mai tin (era mult prea mare lux sá plátesc un sac de bani , ca sá folosesc camionul de trei-patru ori pe an....
Asa cá din pretul celor douá Saviemuri am cumpárat in Germania in Ianuarie un Galoper ptr tractári (76 mii km garantati )intr-o stare de vis.
El va lucra ptr clasice, dar va fii un membru de nádejde si incredere a teamului , si de fapt va scoate povara de pe umerii CX-ului obosit de atátea tractári cu foarte multe drumuri internationale.
Va contribui la sakvarea clasicelor....si examinánd-o mai atent am constatat cá nu e prea computerizat, majoritatea instalatiilor sunt mevcanice, si sá nu uitám cá a fost copiat de pe renumitul Mitsubuishi Pajero, o masiná de mare succes aorezarilor....
Dealtfel mi-am bátut capul mai mult de trei luni ce naiba sá cumpár, o masiná cu functii multiple (sá fie si turism, sá poatá fii folositá si la tractári, etc....asa am ajuns la aceastá categorie .Poate tracta 3000 kg, arhisuficient ptr ceea ce transoport eu .Dar nu mai poluez topicul , sá vedem ce face Quatrelle.  


Pe la urma, partea mecanica de la Hyunday Galopper, este preluat de la prima generatie de Pajero, deci poate fi considerata o relicva din anii 80.
Un vecin a avut una, de acolo il stiu. Undeva am si ceva documentatie tehnica, o sa caut CD-ul si-ti trimit sa-l ai.
Problema e, ca are motor mare de tot, de 2700 cmc, si aici te impoziteaza si taxeaza de te rupe!
De aia vecinul a si vandut-o, ca nu a mai putut plati taxele la el. Foarte greu l-o vandut.
Si-a cumparat in loc un Subaru Forester, cu motor de 2000, deci sub 2000 cmc, ca sa scape de taxele mari.
Sa stii ca si Subaru Forester, Subaru Impreza Wagon si Subaru Legacy Wagon sunt foare bune de tractat, ca au sarcini de tractare foarte mari, si motoarele nu sunt de cilindree mare ca sa te suprataxeze.
Cei care tracteaza remorci mari, cu iahturi si barci cu motor, folosesc in mare parte Subaru pentru tractari.
La categoria, de sub 2000 cmc, nu prea este alta alegere.
La peste 2000 cmc  ar mai fi fost multe optiuni mult mai clasice (Toyota Land Cruiser, 4 Runner, Nissan Patrol, Jeep Cherokee TD Mk1 , Land Rover Defender 110, Range Rover Mk1), dar la alea, aici in Romania, te taxeaza de-ti curge sange din nas

Dar sa revenim la Quatrelle, care iarasi este acoperita de zapada, de si l-am curatat ieri.

quatrelle 1969 cv2adi pun  pariu voi primi peste cap tine, dar acum fac ....?? cele douá Admin

45.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Da ...! ce Iarna frumoasa avem Primavara asta ! 

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Puteam sá pun  pariu cá voi primi peste cap de la Tine, dar acum ce sá fac ....?? Cele douá Saviemuri costau la taxe si intrtinere, cát zece oldtimere pe an, asa cá m-am despártit de ele, neavánd fonduri sá le mai tin (era mult prea mare lux sá plátesc un sac de bani , ca sá folosesc camionul de trei-patru ori pe an....
Asa cá din pretul celor douá Saviemuri am cumpárat in Germania in Ianuarie un Galoper ptr tractári (76 mii km garantati )intr-o stare de vis.
El va lucra ptr clasice, dar va fii un membru de nádejde si incredere a teamului , si de fapt va scoate povara de pe umerii CX-ului obosit de atátea tractári cu foarte multe drumuri internationale.
Va contribui la sakvarea clasicelor....si examinánd-o mai atent am constatat cá nu e prea computerizat, majoritatea instalatiilor sunt mevcanice, si sá nu uitám cá a fost copiat de pe renumitul Mitsubuishi Pajero, o masiná de mare succes aorezarilor....
Dealtfel mi-am bátut capul mai mult de trei luni ce naiba sá cumpár, o masiná cu functii multiple (sá fie si turism, sá poatá fii folositá si la tractári, etc....asa am ajuns la aceastá categorie .Poate tracta 3000 kg, arhisuficient ptr ceea ce transoport eu .Dar nu mai poluez topicul , sá vedem ce face Quatrelle.  


Pe la urma, partea mecanica de la Hyunday Galopper, este preluat de la prima generatie de Pajero, deci poate fi considerata o relicva din anii 80.
Un vecin a avut una, de acolo il stiu. Undeva am si ceva documentatie tehnica, o sa caut CD-ul si-ti trimit sa-l ai.
Problema e, ca are motor mare de tot, de 2700 cmc, si aici te impoziteaza si taxeaza de te rupe!
De aia vecinul a si vandut-o, ca nu a mai putut plati taxele la el. Foarte greu l-o vandut.
Si-a cumparat in loc un Subaru Forester, cu motor de 2000, deci sub 2000 cmc, ca sa scape de taxele mari.
Sa stii ca si Subaru Forester, Subaru Impreza Wagon si Subaru Legacy Wagon sunt foare bune de tractat, ca au sarcini de tractare foarte mari, si motoarele nu sunt de cilindree mare ca sa te suprataxeze.
Cei care tracteaza remorci mari, cu iahturi si barci cu motor, folosesc in mare parte Subaru pentru tractari.
La categoria, de sub 2000 cmc, nu prea este alta alegere.
La peste 2000 cmc  ar mai fi fost multe optiuni mult mai clasice (Toyota Land Cruiser, 4 Runner, Nissan Patrol, Jeep Cherokee TD Mk1 , Land Rover Defender 110, Range Rover Mk1), dar la alea, aici in Romania, te taxeaza de-ti curge sange din nas

Dar sa revenim la Quatrelle, care iarasi este acoperita de zapada, de si l-am curatat ieri.

Da, ai dreptate, insá aici taxele nu sunt mari, de aceea imi permit sá am chiar mai multe masinute de 2500 cmc, dealtfel si Galoperu esdte 2,5 nu 2.8 .
Referitor la celelalte lucruri, mai ales cele in legáturá cu Quatrelul... seamáná perfect ca si constructie cu 2 CV-ul páná si profilele sasiului si punctele de prindere, deci nu mai am dubii ......
In legátura cu iarna din primávara asta sunt perfect de acord cu Domnul Coleg Vránceanu, mai rar asa primávará ....
 


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Mi-ar fi placut un Jeep Cherokee din prima serie din anii 80.
Imi place la nebunie si e una dintre preferatele mele alatruri de Land Rover Defender 110.
Dar si la Cherokee, e problema cu motorizarea mare. Motoarele pe benzina, ies din socoteala, iar la diesel ar fi cea de VM de 2500 TD, care  iarasi e mare si acuma e suprataxat la noi sau ala de TD Renault de 2068 cmc, care la randul sau e trecut cu 68 cmc peste baremul de 2000 cmc si este si puturos.
Ar mai fi o optiune interesanta Jeep CJ7 asamblat in Franta cu motor de Renault pe benzina, de 1995 cmc. Ala ar fi o optiune tare interesanta.
Dar acuma, oricum nu am nici bani si cu suprataxarile actuale nici posibilitate reala in viitorul apropiat.
Dar iese soarele saptamana viitoare si voi scoate Lastunul din hibernare si voi circula cu ea in cel mai pionieresc mod posibil, de si nu-mi mai gasesc vechile cravate de pionier


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:


Referitor la celelalte lucruri, mai ales cele in legáturá cu Quatrelul... seamáná perfect ca si constructie cu 2 CV-ul páná si profilele sasiului si punctele de prindere, deci nu mai am dubii ......
 


Nici vorba de plagiat! Doar s-au inspirat asa un pic, asa peste gardul vecinului, ca sa nu-si bata capul cu solutii tehnice noi degeaba ca prostii, ca nu e bine sa-ti suprasoliciti creierul.
Apoi  a rezultat un produs mai bun, mai frumos, mai ergonomic, mai comod, mai fiabil, mai placut de condus si mai usor de reparat, ca 2cv-ul
Asa ca au vandut peste 8 milioane de R4, in timp ce din 2cv s-au vandut doar 3.872.600 bucati.





_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Trebuie sa recunoastem, ca o masina, care ai da in basca si la Ferrari, este o masinarie reusita       
Nu-s povesti! Chiar ca a avut politia franceza cateva R4, facute la comanda speciala, cu motor central, pe mecanica de R5 Turbo2  




_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la