CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
CosminaCSM pe Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 39 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Operatiunea Quatrelle - R4 - 1969 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Intre timp am gatat instalatia electrica, apoi am inceput sa fac o mica revizie la motor, reglat supape, aprindere, schimbat platini, capac de delcou nou, montat carburatorul, schimb ulei in motor si in cutie.
Mai ramane sa-i umplu sistemul de racire cu antigel, apoi sa aerisesc si sa reglez feanele, apoi voi incerca sa-i dau o cheie, sa vad daca vrea sau nu sa porneasca, dupa 17 ani de pauza.
Chiar am emotii, dar sper sa nu faca vreo figura urata   

Motor_R_



Apoi mai ramane rezervorul, pe care inca nu-l montez, in speranta, ca totusi voi gasi una mai buna si apoi dupa sarbatori voi incerca sa refac tapiteria de plafon.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
Te, nu i cam mare luftul dintre aripi capota?

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

V.Rudolf a scris:

Te, nu i cam mare luftul dintre aripi capota?

Asa e pe ambele parti. La unele modele  intre aripi si capota sa mai prinde un o chestie din ala metalica ( coarne ca la bou) si de aia e mare luftul ca sa poate fi prins.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Aici se vad prostiile alea, dar nu au toate modelele. Trebuie sa incape si alea si capul surubului.
Asta e un R4F4 cu sasiu scurt, dar si pe TL si GTL erau bari fata din astea.

quatrelle 1969 aici vad prostiile alea, dar toate modelele. trebuie incape alea capul r4f4 sasiu Admin

33KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Asta este R4F6 cu sasiu lung, dar si asta are "coarne" din alea.
Nu prea stiu ce rol au, dar cu siguranta is bune  si protejeaza partea din fata si semnalizarile. Daca  gasesc doua chestii din alea, o sa montez si eu.
Tare mult as fi dorit sa-mi cumpar acel R4F6 verde de la crescatoria de prepelite, dar omul nu avea in cap decat "cuponul de rabla" si nu te puteai intelege cu el, apoi l-a tzapat la remat
Is foarte faine si furgonetele ca poti amenaja un mini-camper foarte frumos. Mai ales R4F6, ca are si sasiul alungit si are loc mare in tomberonul din spate.
Dar inca nu am renuntat la idee. Poate mai incolo, daca voi gasi una acceptabila la pret decent, voi cumpara si un R4F6. Probabil va fi mai usor de gasit si adus una din Ungaria, ca pe la noi nu mai exista, ca toate au fost exterminate

quatrelle 1969 asta este r4f6 sasiu lung, dar asta are din alea.nu prea stiu rol au, dar siguranta Admin

27.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203

Misu de Cluj a scris:

Asta este R4F6 cu sasiu lung, dar si asta are "coarne" din alea.
Nu prea stiu ce rol au, dar cu siguranta is bune  si protejeaza partea din fata si semnalizarile. Daca  gasesc doua chestii din alea, o sa montez si eu.
Tare mult as fi dorit sa-mi cumpar acel R4F6 verde de la crescatoria de prepelite, dar omul nu avea in cap decat "cuponul de rabla" si nu te puteai intelege cu el, apoi l-a tzapat la remat
Is foarte faine si furgonetele ca poti amenaja un mini-camper foarte frumos. Mai ales R4F6, ca are si sasiul alungit si are loc mare in tomberonul din spate.
Dar inca nu am renuntat la idee. Poate mai incolo, daca voi gasi una acceptabila la pret decent, voi cumpara si un R4F6. Probabil va fi mai usor de gasit si adus una din Ungaria, ca pe la noi nu mai exista, ca toate au fost exterminate


In spate se vede un vulcan ! ..sa fie oare Lulailacco??  
Barile alea le poti si tu face din teava de 15 mm , cam atat mi se pare sa aibe , iei teava si o rulezi pe genunchi si apoi o tai la masura ...    


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Unde vezi ma vulcan? Ala e doar un munte, care scoate fum
Cred ca o fi pe insulele Grand Canare vulcanul.
De si R4 Trophy se desfasoara in Maroc, unde nu sunt Vulcani.
Sau o fi prin Sicilia, inainte de traversarea mediteranei si se vede Vezuviul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

V.Rudolf a scris:



In spate se vede un vulcan ! ..sa fie oare Lulailacco??  


Lulailacco unde se afla?
In  mod logic ar fi Sicilia, ca acolo e cea mai scurta cale de traversare a mediteranei catre Maroc, dar daca ar fi in Sicilia langa Vezuviu, acolo s-ar vedea sate si orase in jurul vulcanului.
De si totusi pare sa fie pe insulele Canare, dupa peisaj. 
As zice ca e in Canare, mai ales ca acolo este o gasca de “renoleros” si “quatreleros” foarte nebunatici.
Au peste 50 de bucati de R4, cu care se dau in sus si in jos  pe vulcani, ca acolo peste tot is vulcani. Intamplator dadusem peste ei pe facebook, dar nu ai cu cine vorbi, ca nu   vorbeste niciunul engleza, doar spaniola. 
Mai exista acolo si o gasca de "citroleros" cu Citroenuri 2cv-uri si Dyane o gramada.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
De azi Renoleta are si numere restaurate 
IGM - Ministerul de Interne 12

quatrelle 1969 azi renoleta are numere igm ministerul interne Admin

26.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
Excellent travaille  mon ami ... imi pare rau pe undeva de R16 le ce l am avut cu multi ani in urma .. era o frantuzoaica demna de respect ,dar conjuncturile mi au scos o din plan .. pacat ..

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Cum ai reusit sa restaurezi atat de perfect placutele de inmatriculare?
Sa nu le predai la politie cand vei inmatricula masina cu numere noi! Pastreaza-le ca amintire. Numerele de inmatriculare din astea vechi nu necesita predare la politie...mai ales ca nu mai pot fi folosite in zilele noastre. Ei se tem sa nu fie folosite pe alte masini la comiterea de  infractiuni


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

Liviu-Florin a scris:

Cum ai reusit sa restaurezi atat de perfect placutele de inmatriculare?
Sa nu le predai la politie cand vei inmatricula masina cu numere noi! Pastreaza-le ca amintire. Numerele de inmatriculare din astea vechi nu necesita predare la politie...mai ales ca nu mai pot fi folosite in zilele noastre. Ei se tem sa nu fie folosite pe alte masini la comiterea de  infractiuni


Am ars jos vopseaua veche, dupa care le-am pasivat, grunduit si vopsit spatele cu negru si fata cu alb, apoi dupa ce s-a uscat am luat o pensula subtire si am vopsit numerele. Daca nu-ti tremura mana o poti face usor.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Azi am facut prima incercare de pornire, dupa 17 ani de pauza.
Baii frate asta asa rateuri si flacari scoate prin carburator, de parca ar fi artificiile de la 1 decembrie.
Ori e decalata distributia, ori supapele nu se aseaza pe sedii.
Compresie are, scantaieste, benzineste, distributia pare ok, ca semnul de pe volanta coincide cu pozitia corecta a "morcovulul" de sub delcou, supapele le-am reglat corect, la 0,15 si 020, dar nu face altceva, decat sa puste "artificii" prin carburator.
Aiiii di capu meu, iau chibritul si-i dau foc!
Luni mai incerc sa vad ce are, si ce pot face. 
Acuma nu am chef ca e frig si is racit
Daca is supapele, atunci o pun la iernat, apoi la primavara, cand va fi vreme mai buna, dau jos chiulasa si rectific supapele si sediile.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Eu cred ca e pus morcovu 180 de grade gresit!

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

gavrisan lucian a scris:

Eu cred ca e pus morcovu 180 de grade gresit!

Pai faza este ca nu l-am desfacut, iar fostul proprietar zice ca mergea bine cand l-o pus la pastrare. Luni ma reapuc si o iau de la capat sa vad ce are, ca nu am liniste.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
costin20
Membru Senior

Din: vaslui
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 268
Incearca sa inversezi fisele intre ele sau vezi avansul.

pus acum 10 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Inverseaza fisele 1cu 4 si 4cu 1!

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Sshitt! Aveti dreptate ca astia au pus morcovul invers.
Eu montasem fisele de la delcou, conform manualului de reparatie, dar acuma m-am uitat la poza asta de dinaintea de demontare si intr-adevar fisele erau montate invers!


La Renault cilindrul 1 este cea de langa volanta. Si aici se vede clar in poza ca fisa 1 este pe bujia 4.
Deci in mod clar a fost montat morcovul invers.
Ce bine ca am facut atatea poze!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
Baaa... Misi bhaa.. tu ai bagat motorina in loc de benzina ...n are nimic morcovu ala ! mai bine intoarce castravetele si ai sa vezi apoi cum o sa mearga     

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Am inversat morcovul, acuma nu mai da rateuri in carburator.
Apoi am reglat avansul la 10 mm inainte de punctul mort superior, asa cum scrie in manualul de reparatie.

Incepe sa baraie, dar nu o ia in ture si nici nu reactioneaza la acceleratie.

Nu mai stiu ce sa zic.

Deocamdata vreau sa dau jos carburatorul asta vechi, care este cam obosit si pun tot un carburator Zenith 28,  de R5 sau R6  aproape identic, care este aproape noua.  Sa vad ce face cu ala.

Interesant ca la aceste carburatoare Zenith 28 IF, nu exista pompa de sprit, surplusul de amestec la acceleratie se face tot vacumatic prin depresiune.

In aceasi timp voi mari distantele la supape. La admisie le voi mari de la 0,15 la 0,20 si la evacuare de la 0,20 la 0,25 mm, ca poate nu se aseaza bine supapele pe sedii.

Sa vad ce va face.

Daca nu va porni, atunci o scot sub sopron sa stea vreo luna cu soarecii, apoi voi cumpara o garnitura de chiulasa, dau jos chiulasa si voi rectifica si roda supapele.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
costin20
Membru Senior

Din: vaslui
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 268
Verifica nivelul in camera de nivel sau incearca sa ii torni benzina direct in cap in timp ce o accelerezi.

pus acum 10 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
Te , in primul rand verifica compesia cu un ceas , un compresograf bun, desigur cu toate bujiile scoase si clapeta de acceleratie deschisa complet ,apoi iti poti da seama de starea cilindrilor etansare ,supape ,intelegi tu oricum, daca ai abateri mari de 3,4 atm intre cilindri atunci e clar ca nu va fi ok treaba ,demontezi si rectifici tot ce trebuie. aprinderea e si ea simpla ,cilindrul unu e langa volanta ca la Dacia , 1,3,4,2, ordinul de aprindere , fisa unu o pui de la vacum si restu in sensul acelor de ceasornic, ma rog , si asta stii, dar verifica bine , platina condensator bobina ,sa nu atinga ceva la masa , bujii bune , apoi la urma vezi si carbul ala in ce stare se prezinta da jos capacul carburatorului stranguleaza furtunul de tur si porneste l cu carbul umplut vizibil si asa vezi cum dozeaza . mi ar fi placut mult sa pot sa ti dau o mana la masina asta sa toarca frumos ... 

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Azi am marit jocurile la supape, la admisie 0,20 in loc de 0,15 mm, la evacuare 0,25 in loc de 0,20 mm.
Apoi am montat celalalt carburator nou.
Dupa care i-am dat o cheie si a pornit, dar foarte neregulat si scotea un fum de numa-numa.
Apoi i-am schimbat fisele de la bujii, a inceput sa mearga mai civilizat si a disparut fumul.
Am  fost sa-i cumpar o aprindere electronica Gotronic, dar nu se mai fabrica
In schimb am gasit alt model  ceva mai mare cat pumnul si negru. L-am montat pe ala, sa vad cum se comporta.
I-am schimbat si bujiile cu altele straineze, in loc de cele Sinterom (de si alea erau noi).
O sa-i comand si fise de bujii noi.
Acuma porneste la sfert de cheie si merge frumos, toarce ca o pisica.
La accelerare suna asa mai ragusit in stil R16.

Mai sunt probleme marunte, ca de exemplu sub delcou ar trebui pus ceva garnitura sub forma de inel, ca asa scuipa uleiul si murdareste tot.
Ar trebui schimbata si garnitura de la capacul de culbutori, ca si acolo se prelinge uleiul.
Si un cablu de acceleratie nou i-ar trebui, ca asta agata un pic.
Nici incarcarea bateriei nu functioneaza, dar pe ala il rezolv maine.
Voi aerisi si regla franele si pus sus rezervorul, apoi o scot la plimbare.


Pornire_R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Merge bine caraciumba. Am scos-o afara si am mers putin inainte-inapoi prin gradina.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Pune un filmulet Misu sa auzim cum bazaie motorasul! 

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Incerc, dar mi-a cazut aparatul foto pe beton si s-o spart ecranul si nu-l prea mai pot sa-l setez sa faca filme.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
mr_mishu
Membru Senior

Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 773

Misu de Cluj a scris:

Incerc, dar mi-a cazut aparatul foto pe beton si s-o spart ecranul si nu-l prea mai pot sa-l setez sa faca filme.


Daca ai cablu la el, ai putea sa-l conectezi la un televizor. S-ar putea sa poti naviga prin meniu si sa vezi totul pe tv. 


_______________________________________
arul...
BONDarul

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

mr_mishu a scris:


Misu de Cluj a scris:

Incerc, dar mi-a cazut aparatul foto pe beton si s-o spart ecranul si nu-l prea mai pot sa-l setez sa faca filme.


Daca ai cablu la el, ai putea sa-l conectezi la un televizor. S-ar putea sa poti naviga prin meniu si sa vezi totul pe tv. 


Buna idee!     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
BONA NOCE! Ne revedem la primavara!       

Noapte_buna_R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Am pus capace de butoi peste roti, ca mai vin cainii de la vecini sa faca marcaje pe roti, iar pentru rotile alea polishate  nu ar fi benefic.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Toate garajele alea le-ai facut tu Misu sau ai avut si ceva ajutoare?
Acolo unde sta Renault-ul poti sa mai prelungesti un pic acoperisul si in caz de nevoie mai ai unde sa pui o masina! Nu?


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

Liviu-Florin a scris:

Toate garajele alea le-ai facut tu Misu sau ai avut si ceva ajutoare?
Acolo unde sta Renault-ul poti sa mai prelungesti un pic acoperisul si in caz de nevoie mai ai unde sa pui o masina! Nu?

Am mai avut ajutoare, aia care au lucrat si la casa.
Da, o voi prelungi, lemnele cumparasem deja, dar nu am mai avut fonduri pentru cumparat tigle.
Mai incolo le voi inchide pe lateral cu scanduri, iar in fata fac niste usi cu rame din cornier si policarbonat prins peste rama, dar alea iarasi cheltuieli de viitor.
Prioritatea era sa nu stea sub ploaie si zapada.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Aprinderea Gotronic cred ca mai exista pe stoc la producator.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

ydaniel a scris:

Aprinderea Gotronic cred ca mai exista pe stoc la producator.

Va trebui sa mai comand, vreo 5-6 bucati, sa am pentru toate caraciumbele.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Ho, Ho, Ho, mosul mi-a lasat sania! 

Renault_Christmas_Tree

   

   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
E o chestie care ma tot framanta. Orice as face, pedeala de frana ramane moale si elastica, de parca ar avea aer in sistem. Faza e ca pe fata foarte greu am reusit s-o aerisesc.
Am pus toate piesele absolut noi. Dar ma gandesc, ca o fi de vina pompa de frana.
Camd am comandat-o era pentru modelul cu tamburi pe fata, deci fara supapa by-pass in fundul pompei.
Eu nu l-am mai desfacut in bucati, ca era noua si asa cum l-am sos din cutie am si montat-o pe masina.
Ca alea care is pentru variante cu discuri pe fata, is identice, doar ca  au montate supapa by-pass in fundul pompei. De si am comandat pompa pentru modelul cu tamburi, totusi s-ar putea sa fi ajuns una pentru frane pe disc. S-ar putea ca asta sa fie problema, ca altfel nu-mi explic fenomenul.
Mai la primavara voi demonta iarasi pompa de frana si o desfac in bucati.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Daca sunt de acelasi diametru interior pompele, nu ar trebui sa fie probleme . Verifica distanta sabot tambur, sa fie in cotele prescrise chiar daca are autoreglaj, daca e mai mare, e moale pedala.

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

knx a scris:

Daca sunt de acelasi diametru interior pompele, nu ar trebui sa fie probleme . Verifica distanta sabot tambur, sa fie in cotele prescrise chiar daca are autoreglaj, daca e mai mare, e moale pedala.

Nu ca sabotii is cu excentric pe toate rotile si le-am reglat. Si pe fata,cand deschid aerisitoarele, abia picura lichidul, cand pompez. Pe spate vine lichidul bine. Parca ceva ar obtura circuitul din fata pe ambele parti. E din pompa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Sa nu fie din conducte... Deschide olandeza de la pompa sa vezi cu ce presiune vine lichidul (atetie mare, pune  carpe imprejur, ca e coroziv lichidul, ataca  si dizolva vopseaua)... Asa era si la subaru, pe spate venea lichidul, pe fata nu, dupa o vreme si-a dat drumul, dar pentru ca nu etansa bine pe la olandeza, am facut o alta conducta metalica ( se gaseste conducta metalica la rola de 5 m de la ATE, la unix, si se pot bercui, sunt mult mai bune ca alea de cupru)  am bercuit-o si e ok.   

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

knx a scris:

Sa nu fie din conducte... Deschide olandeza de la pompa sa vezi cu ce presiune vine lichidul (atetie mare, pune  carpe imprejur, ca e coroziv lichidul, ataca  si dizolva vopseaua)... Asa era si la subaru, pe spate venea lichidul, pe fata nu, dupa o vreme si-a dat drumul, dar pentru ca nu etansa bine pe la olandeza, am facut o alta conducta metalica ( se gaseste conducta metalica la rola de 5 m de la ATE, la unix, si se pot bercui, sunt mult mai bune ca alea de cupru)  am bercuit-o si e ok.   


Nu poate fi din conducte si nici din furtune, ca totul este nou, proaspat montat si am verificat tot, nu-s infundate.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Mereu am zis ca fac dar nu am facut. Trebuie un manometru de maxim 60 bari ( cred din treapa a 2-a a reductorului de oxigen) modificat cu furtun, sa il insurubam in loc de aerisitor sa vedem ce presiune se face in circuit.

Cred ca pompa isi plimba lichidul in ea.......


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Dar de ce ajunge lichidul in spate si in fata nu prea curge? E clar ca e din pompa.
Ca fraierul, l-am pus sus, fara s-o mai demontez si s-o verific, ca era noua ... acuma s-o dau jos din nou,


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
are unul sau doua circuite?

_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Unul. De aia zic ca e ceva belea in pompa de frana.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
Daca este un singur circuit, cu 2 iesiri si pompa a fost destinata pt saboti f+sp, atunci inseamna ca ai schimbat intre ele - fata cu spatele - conductele de plecare din pompa. Diferenta de presiune este facuta intern, din diametrele gaurilor de iesire ale pompei, fiind un singur circuit, in pompa este aceeasi presiune, acesta fiind singurul sistem, in lipsa limitatorului pt puntea spate, de a echilibra fortele de frinare. Oricum, e un sistem f vechi, l-am vazut in realitate o singura data, prin anii '80, la un Dodge fabricat prin 1930

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

Oldman a scris:

Daca este un singur circuit, cu 2 iesiri si pompa a fost destinata pt saboti f+sp, atunci inseamna ca ai schimbat intre ele - fata cu spatele - conductele de plecare din pompa. Diferenta de presiune este facuta intern, din diametrele gaurilor de iesire ale pompei, fiind un singur circuit, in pompa este aceeasi presiune, acesta fiind singurul sistem, in lipsa limitatorului pt puntea spate, de a echilibra fortele de frinare. Oricum, e un sistem f vechi, l-am vazut in realitate o singura data, prin anii '80, la un Dodge fabricat prin 1930

Nu am cum sa incurc conductele, ca sunt doua pentru fata si una pentru spate. In spate are limitator de frana.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Zapada si frig nu prea este. Doar activitatea este temporar inghetata.
Asteptam primavara.

quatrelle 1969 zapada frig prea este. doar este temporar primavara. Admin

57.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
A venit primavara. A trebuit sa dau jos prelata ca azi dimineata era un vant urat si imi era frica sa nu o smulga.
Mai catre vara-toamna voi cumpara scanduri si voi inchide lateralele si capetele soproanelor.
Iar acoperisul asta unde este acum R4, o voi prelungi catre spate cu inca 4 metri, cat este de lung garajul mare, ca sa intre si noua achizitie.
Vor sta una dupa alta in sir indian.
Daca am luat inca o vechitura, acuma trebuie sa-i caut si loc de culcare.

R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Ce capac fain exotic ai la roata fatá dreapta ......  

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Alea-s capace de butoi, care protejeaza imptriva cainilor vecinilor, care au obiceiul sa "marcheze" fiecare roata.
Urina de caine nu face bine la aluminiul polishat
Gardul din fundul gradinii este cam darapanat si trec cainii de la vecinu.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622

Misu de Cluj a scris:

.... trec cainii de la vecinu.


O pusca cu aer comprimat rezolva sigur problema !


_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 10 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622
Un renault demn de un papa !

quatrelle 1969 renault demn papa

32.3KB


_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Ala al papei este un GTL din anii '80.
Cand era tanar avea R4, iar acuma a primit-o pe asta cadou.
Chiar circula cu ea prin Vatican, spre disperarea garzilor de corp.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Putina miscare de dezmortire. A pornit surprinzator de usor.
De cand i-am montat aprindere electronica, se comporta mult mai stabil.
La asta ar trebui refacut tapiteria de plafon, dar nu am gasit inca material asemanator.
Ar trebui sa desfac pompa centrala de frana, ca nu stiu din ce motiv nu pot aerisi franele din fata. Si i-ar trebui un rezervor de benzina negaurit.

Pornire_R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
S-a asezat praful peste acest topic.
R4 urmeaza sa fie finalizat si transcris la primavara. Va fi masina de zi de zi.
Mai este putin de lucru pe la transmisie, frane, interior, tapiterie de plafon etc.

Astazi spre inserat a venit si o donatoare de piese, care a fost vandalizata distrusa si nu mai are acte. Este irecuperabila. O voi dezmembra. Motorul de 1108 cmc merge pe R5-ul alb, care are chiulasa crapata si nu puteam sa termin lucrarea la motor.

Pe R4 merge rezervorul de benzina, tapiteria de plafon, probabil si planetarele si sa vad si puntea din fata, ca la asta GTL, ar trebui sa fie pe discuri. O sa fac conversie de la tamburi la disc.

Restul o dezmembrez, ce este folosibil intra in depozitul de rezerve strategice, ce nu e bun va merge la fier vechi.

Asa  cu ajutorul acestei epave voi reusi sa finalizez doua proiecte, R5 alb va primi un motor, iar R4 va primi restul pieselor.

R_GTL



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Cotetul la lumina zilei.
Daca nu ma insel, asta este aia care statea pe vremuri langa gara, unde se intorc tramvaiele.
In anul 2018, R4 crem va reveni pe sosele, alaturi de Citroen 2cv, de care ma voi apuca la primavara. Si 2cv-ul saraca, are guturai si-i curge nasul.

quatrelle 1969 cotetul lumina zilei.daca insel, asta este aia care statea vremuri langa gara, unde Admin

59KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622
Are acte ? 

_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

Nicu_Nix a scris:

Are acte ? 

Nu. Are placuta cu seriile smulsa. Probabil a facut o escala pe la programul rabla.
Este un R4 GTL, R1128, din 1982. Motor 688-D7-12 de 1108 cmc.
Nu este ceva exotic, dar are chestii interesante: luneta cu dezaburire, centuri de siguranta automate, inclusiv si pentru bancheta din spate, frane cu dublu circuit, frane cu disc pe fata, etriere tip Girling, tapiteria de plafon in stare buna de culoare bej.
Toate astea se vor muta pe R4 crem.
Iar motorul se muta pe R5-ul alb.
Asta este mai mult ca sigur ala de langa gara, care era parcata pe straduta aia unde se intorc tramvaiele. Am undeva poze de prin 2009, dar nu stiu unde.
L-am mai igienizat, are geamurile laterale spate sparte pe dreapta, probabil era locuita de boschetari, ca era plina de seminte de floarea soarelui si cutii de bere. Doar cu manusi de cauciuc ma puteam apropia sa fac curatenie.

R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
interesant cá are incá masca de aluminiu tip vechi in 82 ....????? si nu de plastic cum ar fii normal ptr acel an 4 oricum bine cá l-ai luat, de piese a fii buná 4    

pus acum 6 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622
Nu arata rau deloc pentru o donatoare ! Acum un an am vrut sa cumpar si eu una de pe la Resita dar m-am lasat pahubas cand am vazut pozele mai detaliate . O trompeta de masina !

_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

cv2adi a scris:

interesant cá are incá masca de aluminiu tip vechi in 82 ....????? si nu de plastic cum ar fii normal ptr acel an 4 oricum bine cá l-ai luat, de piese a fii buná 4    

Masca asta de aluminiu a fost montat intre 1967 si 1976. Adica si pe ala crem, care este din 1969.
Dupa 1976, toate aveau masca de plastic. Si semnalizari dreptunghiulare cu pozitia se semnalizarea separata.
Plus ca asta rosie din 1982 este GTL, care trebuia sa aibe masca de plastic neagra.
Ca la L si TL era masca de plastic vopsita in argintiu. 
Probabil s-o spart plasticul si au pus o masca mai veche.
Mie imi convine
De fapt initial cand am vazut anuntul unde se dezmembra tiriboanta, am vrut sa cumpar doar masca de aluminiu sa o am de rezerva.
Apoi m-am dus dupa masca si am cumparat toata caraciumba.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la