CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
OnutzaGirl
Femeie
24 ani
Galati
cauta Barbat
24 - 51 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Restaurare M475! Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
bughi
Membru Senior

Din: Braila
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 532
Astea sunt cele mai bune, am avut si eu unul pe Tir-ul platforma pe care am lucrat si tragea ... aproape orice, cat ducea cablu ... Mergea mult mai incet decat cele electrice in schimb foarte bune si durabile . Daca ai stii cate masini am urcat eu pe platforma cu unul din asta, masini fara roti, cu directia blocata ... etc. Urca pe trailer orice. Spor la restaurat.

pus acum 12 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

bughi a scris:

Astea sunt cele mai bune, am avut si eu unul pe Tir-ul platforma pe care am lucrat si tragea ... aproape orice, cat ducea cablu ... Mergea mult mai incet decat cele electrice in schimb foarte bune si durabile . Daca ai stii cate masini am urcat eu pe platforma cu unul din asta, masini fara roti, cu directia blocata ... etc. Urca pe trailer orice. Spor la restaurat.


Multumesc!


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 12 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
A venit primavaaaaaara!
M-ul a primit un pinion marsarier nou, un filtru motorina cu preincalzire, o bucata de prelata .. provizorie si ... un nebun pe capota! 


primavara



Modificat de arcasul (acum 12 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 12 ani
   
bandarake
Membru Junior

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 57
de la ce este filtrul cu preincalzire...cat costa?

pus acum 12 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

bandarake a scris:

de la ce este filtrul cu preincalzire...cat costa?



Este de mercedes, l-am luat de la dezmembrari si am dat pe suport 70 de lei, iar elementul filtrant nou a costat 35 de lei. Elementele filtrante originale sunt in jur de 100 de lei, dar eu am luat unul de asta mai ieftin.

Modificat de arcasul (acum 12 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 12 ani
   
bandarake
Membru Junior

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 57
multumesc frumos

pus acum 12 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Cam asa arata M-ul acum (foto 1 - 3)! A primit un filtru de motorina cu preincalzire (foto 4) si o "gura de vizitare" (foto 5).
In continuare, va primi o cutie de viteza cu priza de putere (foto 6), un troliu de TAB (foto 7 - 9), antrenat prin cardan (foto 10) si un compresor de aer cu butelie (foto 11 - 12)!

M_



Modificat de arcasul (acum 12 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 12 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
Ai renuntat la ideea cu troliul hidraulic? Urmeaza si alte modificari la care ai nevoie de aer comprimat sau compresorul il pui sa fie?


pus acum 12 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

lica_lkw a scris:

Ai renuntat la ideea cu troliul hidraulic? Urmeaza si alte modificari la care ai nevoie de aer comprimat sau compresorul il pui sa fie?


Deocamdata am renuntat la ideea cu troliul hidraulic, deoarece am gasit troliul acesta de TAB si mi se pare mai eficient! Compresorul ... deocamdata il pun sa fie, dar ... nu se stie niciodata!   


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 12 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
Felicitari pt utilaj, atatea ai facut/pus pe el, ca e masina pe viata

spune-mi te rog, pe panoul din stanga, releul din stanga, carcasa metalica, de la ce este, pt ce este? am si eu unul si n-am idee la ce e bun 


Modificat de florin_cars (acum 11 ani)


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

florin_cars a scris:

Felicitari pt utilaj, atatea ai facut/pus pe el, ca e masina pe viata

spune-mi te rog, pe panoul din stanga, releul din stanga, carcasa metalica, de la ce este, pt ce este? am si eu unul si n-am idee la ce e bun 



Este un releu romanesc, foarte solid, folosit pentru termionjectoarele de la motorul D127! Poate fi folosit pentru orice: proiectoare, electroventilator, etc! Spre exemplu, eu am pus doua astfel de relee in paralel si am alimentat un electroventilator care consuma cam 20 Amperi! Probabil ca facea fata numai unul, dar am vrut sa fiu sigur!!


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
Multumesc, deci nu-l mai bag la vanzare 

Cam multi pini are...de cati amperi este, mai stii?


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

florin_cars a scris:

Multumesc, deci nu-l mai bag la vanzare 

Cam multi pini are...de cati amperi este, mai stii?


Pinii sunt dubli, in afara de cei care comanda bobina (sunt cei din stanga, privind releul din fata)! Nu stiu cati amperi suporta, dar cred ca 25 - 30 ii duce sigur!

Modificat de arcasul (acum 11 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Foto ... din istoria M461 (M475C):

ARO_M_



_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
atti.thehun
Membru Senior

Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
Imi place sistemul de prindere al rotii de rezerva. Si pe M-ul meu rezerva este montata in spata dar direct pe usa, si nu este o solutie tocmai buna. Este prea grea.
De altfel locuiti intr-un loc foarte frumos.


_______________________________________
Sometimes old it worth gold.

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

atti.thehun a scris:

Imi place sistemul de prindere al rotii de rezerva. Si pe M-ul meu rezerva este montata in spata dar direct pe usa, si nu este o solutie tocmai buna. Este prea grea.
De altfel locuiti intr-un loc foarte frumos.


Multumesc! Este locuinta de ... la tara! 
Sistemul de prindere a rotii de rezerva este facut de mine si este foarte bun! Nu face nici zgomot si poate sustine greutati mari! Se prinde pe cele doua semibare din spate si pe usa spate! Am modificat usa, in sensul ca am facut o structura de rezistenta din teava dreptunghiulara, pe care am bagat-o in interiorul usii! Si balamalele de la usa spate le-am modificat, am pus ceva foarte solid, facut la strung!

restaurare m475! scris:imi place sistemul prindere rotii rezerva. m-ul meu rezerva este montata

39.2KB


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
Frumos si locul si masina,se completeaza reciproc,felicitari pentru ambele! Daca nu aveai M trebuia sa cumperi unul.

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

lica_lkw a scris:

Frumos si locul si masina,se completeaza reciproc,felicitari pentru ambele! Daca nu aveai M trebuia sa cumperi unul.


Asta cam asa este! Se ajunge destul de greu la mine la tara, mai ales pe vreme dificila (ploi abundente, zapada, etc.).


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
IMS-ul meu a primit cateva "cadouri" de craciun: anvelope noi, SCOP, resapate, profil asemanator cu BFG AT (cu care l-am echipat deja), o cutie cu priza de putere, un troliu de TAB  si cca. 100 m de cablu! Pe acestea din urma le voi monta la primavara, ca e prea frig acum!
Si fiindca e grea pornirea la gradele cu minus, am construit asa ceva, dintr-o rezistenta de boiler, de 2000 W, la 220V, cu termostat reglabil si un dispozitiv facut dintr-o teava de inox, doua flanse si doua stuturi:

Incalzire



Modificat de arcasul (acum 11 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Ce incaljeste? Apa sau uleiul?

_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

vio16 a scris:

Ce incaljeste? Apa sau uleiul?



Apa, de fapt antigelul! M-am gandit sa pun si o pompa de recirculare, dar un meserias mi-a spus ca merge si prin termosifonare (apa calda se ridica si cea rece coboara, astfel ca se creeaza un circuit), sens in care antigelul rece o sa-l iau de la robinetul de scurgere de pe blocul motor - punctul cel mai de jos al circuitului mic de racire (inlocuiesc robinetul de evacuare cu un stut), iar antigelul cald o sa-l introduc in sistem prin capatul dinspre habitaclu al colectorului de apa! Sper ca astfel sa se creeze un circuit care sa incalzeasca motorul macar la 50 - 60 grade Celsius!


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
emp
Membru Activ

Din: cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 170
fara pompa v-a fi destul de greu fiindca dureaza prea mult timp pana incalzesti apa.era mai bine ca volumul apei de langa rezistenta sa fie mai mare si daca era izolat gen termos era super

Modificat de emp (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
acum cativa ani cineva(parca din Arad) mi-a povestit ca are o asemenea inventie la un Aro 10, dar cu pompa de recirculare pe traseu(montata pe unul din furtunele groase ale radiatorului), pompa de la o masina de spalat haine, poate te ajuta..si eu doream demult sa fac asa ceva, dar n-am avut la ce s-o montez, totusi merita, nu se stie cand apare un V8, ceva 

_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
La Mercedes veti gasi pompa de recirculare apa , electrica .
Sigur doar motoarele diesel necesita incalzirea apei sau uleiului , nicidecum ARO 10  !!!
Doar daca o fi fost diesel .
La un Bot de cal (Mercedes W115 -220 D ) am avut si eu un astfel de sistem de incalzire insa incalzea uleiul din baia de ulei .
Probabil pentru modelele destinate tarilor unde temperaturile coboara des la -20 grd C , s-a montat in serie asa ceva.
Mai exista Webasto , se poate adapta chiar si de la camioane , care sint la 24 V .


pus acum 11 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Ce se urmareste prin aceasta preincalzire? Dupa stiinta mea, uzurile suferite de motor sunt foarte mari la pornire, deoarece uleiul nu ajunge suficient de repede si suficient de fluid in punctele in care trebuie sa unga. De aceea o logica ar zice ca e necesara incalzirea uleiului.
Unde mai pui ca motorul de locomotiva diesel-electrica nu porneste inainte ca temperatura uleiului sa atinga 40 C.
Cum tot uleiul este intr-un singur loc, solutia ar fi incalzirea acestuia in baia de ulei. Cred ca ar merge facut un stand de masurare : o tava cu ulei de motor care a stat la o temperatura de -20 grade, -15 grade, -10 grade, -5 grade, 0 grade, in care se pune rezistenta si se masoara cu un cronometreu timpul pana la care temperatura uleiului atinge 40de grade(la distanta de rezistenta) adica suficient de mult ca acesta sa fie fluid si sa umnple ff repede rampa de ungere si restul.
Daca ar fi sa incalzesti apa, te gandesti ca va fi invinsa mai repede inertia termica a blocului motor si motorul va ajunge mai repade la temperatura optima de functionare, de consum mic si de uzura mica. Ceea ce e mai greu, iar la -20 de grade motorul porneste tot pe uscat ( deoarece caldura de la apa sau de la blocul motor nu ajunge in baia de ulei) cu uzuri foarte mai!

Modificat de vio16 (acum 11 ani)


_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Se poate verifica simplu indicele de viscozitate al uleiului .
Mai precis se toarna putin ulei din acelasi tip care exista in motor si se pune intr-un recipient in congelator . Temperatura din congelator (la maxim ) nu depaseste -18 grade celsius . Asa este standardul dupa care sint fabricate frigiderele .
Dar la -18 grade , veti vedea cit de greu se prelinge si curge acel ulei . Chiar daca este 5w40 sau 0w40 , tot incet curge.
La motoarele vechi , oricum se recomanda 10w40 . Pentru ca daca au uzuri mari , acel ulei (5 sau 0 ) il consuma .
In fine , discutia cu uleiul este alt subiect ...
Sigur ca un ulei incalzit curge si asigura ungerea mai buna si mai eficienta .
Spre exemplu , am vazut pe net , in Siberia , incalzeau atit baia de ulei cit si grupul la camioanele care oricum erau pe benzina ...la - 50 de grade celsius .
Insa si apa , daca este incalzita , oricum transfer termic exista in blocul motor si oricum se incalzeste tot motorul, asa ca este util . Daca motorul diesel nu are compresie din cauza uzurii segmentilor , aceasta preincalzire este foarte utila. Si chiar daca motorul este nou si sa zicem porneste fara bujii , oricum este utila incalzirea lui , astfel se evita pornirea si momentul pina cind uleiul ajunge sa fie eficient !
Asa ca cei care folosim diesel , este utila incalzirea motorului indiferent ca se face asupra uleiului sau a apei . Transfer termic oricum exista .

Modificat de gherghin nicolae (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

emp a scris:

fara pompa v-a fi destul de greu fiindca dureaza prea mult timp pana incalzesti apa.era mai bine ca volumul apei de langa rezistenta sa fie mai mare si daca era izolat gen termos era super


M-am gandit sa fac recipientul mai mare (acum este din teava de 52 mm diametru si 40 cm lungime - deci un volum de aproximativ 850 ml), dar devenea prea greu si incomod de montat. Desigur ca o sa-l izolez, cu tub din acela de spuma pentru conductele de apa calda, dar la cei 2000 W cat are rezistenta cred ca incalzirea antigelului din circuitul mic se va face cam in 10 - 15 minute.
Am construit aceasta instalatie deoarece la temperaturi negative motorul nu vrea sa porneasca decat dupa ce tractez masina (si atunci foarte greu)! Pot fi cauze multiple, o sa le elimin pe rand!
Daca as fi incalzit uleiul, nu cred ca m-ar fi ajutat la pornire! Am pus ulei Aral Basic Elastic 20W-50 si un aditiv si se comporta bine la temperaturi scazute (fluid la rece, vascos la cald).
In ceea ce priveste incalzirea uleiului, este foarte usor de gaurit baia, sudata o piulita de fier si montata o astfel de rezistenta cu termostat direct in baie, uleiul fiind incalzit cam in 5 minute.
Desigur ca m-am gandit si la pompa de recirculare, dar ce am gasit pe net sunt foarte scumpe (mi se pare mult 150 sau 200 de lei o pompa la 12V), ideal ar fi fost o pompa mica la 220V. Pompele de evacuare de la masinile de spalat nu stiu daca fac fata si mi se par foarte fragile.

P.S. Daca are cineva o pompa, la un pret omenesc, sunt interesat sa cumpar! Multumesc!

Modificat de arcasul (acum 11 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

gherghin nicolae a scris:

Mai exista Webasto , se poate adapta chiar si de la camioane , care sint la 24 V .


Ai dreptate, dar cel mai mic pret este undeva la 300 - 350 de euro. Instalatia asta a mea a costat in jur de 200 de lei.


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Ar fi mai practic, daca ai incalzi direct uleiul din baie.
Insa, daca masina sta intr-un garaj inchis, nu are rost un astfel de sistem, deoarece nu avem temperaturi sub -5 grade in garaj. Daca sta afara, atunci hai sa zicem, ca merita pus.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Misu de Cluj a scris:

Ar fi mai practic, daca ai incalzi direct uleiul din baie.
Insa, daca masina sta intr-un garaj inchis, nu are rost un astfel de sistem, deoarece nu avem temperaturi sub -5 grade in garaj. Daca sta afara, atunci hai sa zicem, ca merita pus.



Ar fi mai practic sa incalzesc uleiul, dar nu ma ajuta la pornire. Am pus o cutie cu foc sub baie, pana frigea, dar nu a ajutat cu nimic!
Masina sta afara in curte, iar la temperaturi sunt 5 grade nu mai vrea sa porneasca nici cu buji (am trei termoinjectoare montate), nici cu flacara sau spray. Dar daca temperatura antigelului este de 40 grd C, porneste din prima, fara nici un ajutor.
Capul hidraulic si injectoarele sunt noi (au cam 1500 km), am electromotor romanesc si baterie de 180 Ah (ambele in stare buna), ar mai ramane problema compresiei, a avansului sau cine mai stie ce!! 

Modificat de arcasul (acum 11 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
emp
Membru Activ

Din: cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 170
pompa de la masina de spalat este foarte buna si second este  mai gatis,poate diametrul tevilor de intrare si iesire din instalatie sa fie mai mare sa ai debit.pornirea mai usoara o ai numai incalzind apa.la frigul de la noi nu merita incalzit uleiul fiindca daca pui o rezistenta normala in el nu faci decat sa in prajesti

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

emp a scris:

pompa de la masina de spalat este foarte buna si second este  mai gatis,poate diametrul tevilor de intrare si iesire din instalatie sa fie mai mare sa ai debit.pornirea mai usoara o ai numai incalzind apa.la frigul de la noi nu merita incalzit uleiul fiindca daca pui o rezistenta normala in el nu faci decat sa in prajesti


As putea monta instalatia pe S-ul ala dintre colectorul de apa si pompa de apa!

Modificat de arcasul (acum 11 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Confirm şi eu, rezistenţa trebuie montată pe returul de la radiator, īn ce priveşte recircularea aceasta se face natural făr pompă de recirculare. Este important să păstrezi grosimea furtunului aşa cum este din fabrică.
Spun asta pt că tocmai am dat jos o instalaţie şimilară de pe un tractor, aşa a fost adus de dincolo.
Īncerc să fac nişte poze pt lămuriri, chestia făcută de tine de la boiler nu este potrivită, mai potrivit este un termoplonjon, cele comuniste cu care ne īncălzeam noi ceaiul din cană.
Aşa cum spuneam, īncerc să revin cu detalii ceva mai īncolo.
La mulţi ani.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Petrişor a scris:

Confirm şi eu, rezistenţa trebuie montată pe returul de la radiator, īn ce priveşte recircularea aceasta se face natural făr pompă de recirculare. Este important să păstrezi grosimea furtunului aşa cum este din fabrică.
Spun asta pt că tocmai am dat jos o instalaţie şimilară de pe un tractor, aşa a fost adus de dincolo.
Īncerc să fac nişte poze pt lămuriri, chestia făcută de tine de la boiler nu este potrivită, mai potrivit este un termoplonjon, cele comuniste cu care ne īncălzeam noi ceaiul din cană.
Aşa cum spuneam, īncerc să revin cu detalii ceva mai īncolo.
La mulţi ani.


Abia astept foto si alte detalii! Cum pe returul la radiator? Si de ce nu e bun dispozitivul meu?! Este practic un webasto la 220 volti! Unde sa bag termoplonjonul?

La multi ani!

P.S. Cutia arata bine! Sa vedem cum merge cand o s-o montez pe masina!

Modificat de arcasul (acum 11 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
emp
Membru Activ

Din: cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 170
ideal o astfel de rezistenta se monteaza in blocul motor direct.daca nu -i posibil se monteaza pe un furtun de apa cam de 20mm diametru.furtunul trebuie sa fie cat mai aproape de intrarea in blocul motor.pur si simplu sectionezi furtunul si introduci piesa facuta+pompa de la masina de spalat.NEAPARAT diametrul de intrare si iesire din instalatia ta trebuie sa fie cat diametrul furtunului taiat pt ba circula noral apa ca si cum n-ai fi pus nimic pe furtun

pus acum 11 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
@ emp ;trebuie sa faci si tu o prezentare la ,,prezentare forumisti''cum face toata lumea.


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Azi am montat instalatia pe masina! NU MERGE prin termosifonare! Se incalzeste local si nu se produce circulatia lichidului prin tot blocul motor! Trebuie neaparat pompa de recirculare!
Dupa mai multe incercari nereusite de a monta incalzitorul pentru a functiona prin termosifonare, am renuntat si l-am pus pe circuitul caloriferului de incalzire habitaclu, urmand ca in curand sa-i pun si o pompa de recirculare!


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283

gherghin nicolae a scris:

La Mercedes veti gasi pompa de recirculare apa , electrica .
Sigur doar motoarele diesel necesita incalzirea apei sau uleiului , nicidecum ARO 10  !!!
Doar daca o fi fost diesel .
La un Bot de cal (Mercedes W115 -220 D ) am avut si eu un astfel de sistem de incalzire insa incalzea uleiul din baia de ulei .
Probabil pentru modelele destinate tarilor unde temperaturile coboara des la -20 grd C , s-a montat in serie asa ceva.
Mai exista Webasto , se poate adapta chiar si de la camioane , care sint la 24 V .


Era masina pt off-road, neinmatriculata, deci desi n-am confirmarea, banuiesc ca era un diesel.

Cat despre Mercedes fabricate pt tari geroase, o cunostinta de-a tatalui meu si-a cumparat mai demult o Cobra 240D provenita din Suedia sau Norvegia care avea rezistenta electrica in baia de ulei, era cel mai multumit proprietar de Cobra diesel ce l-am vazut pana acum(ref la pornirea pe timp de iarna) 
Deci unele aveau rezistenta electrica in baia de ulei, altele cum ai avut tu, incalzire pe apa.


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Asa am montat dispozitivul:

restaurare m475! asa montat

57.9KB


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Alta foto:

restaurare m475! alta foto:

57.1KB


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
O mica iesire in natura!

restaurare m475! mica iesire natura!

48.7KB


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Focul ... mistic! Si ... vinul rosu!

restaurare m475! focul ... mistic! ... vinul rosu!

39.2KB

Modificat de arcasul (acum 11 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Eu si IMS-ul meu! 

restaurare m475! ims-ul meu! 

60.9KB


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
foarteeee Curat 






...aerul si utilajul


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

florin_cars a scris:

foarteeee Curat 






...aerul si utilajul




Daaa, un peisaj magnific! Compania ...placuta! Iar friptura si vinul .... delicioase!


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Foto!

restaurare m475! foto!

52.9KB


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
O noua iesire spre Magura Odobestilor! Caldura mare, zapada s-a inmuiat si era amestecata cu apa! Am urcat foarte greu, desi ... nu pare!



Magura



_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
atti.thehun
Membru Senior

Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
Frumos peisaj, dar si mai frumos M-ul.
O intrebare:
Culoarea masinii este albastru din paleta de culori originala?


_______________________________________
Sometimes old it worth gold.

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

atti.thehun a scris:

Frumos peisaj, dar si mai frumos M-ul.
O intrebare:
Culoarea masinii este albastru din paleta de culori originala?


Multumesc!
Vopseaua este Emaur albastru 650 de la Policolor. Nu stiu daca este din paleta ce culori originala sau nu! 


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
IMS in zapada, pe drumul spre Magura Odobestilor!! =D

restaurare m475! ims zapada, drumul spre magura

56.1KB


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

arcasul a scris:


atti.thehun a scris:

Frumos peisaj, dar si mai frumos M-ul.
O intrebare:
Culoarea masinii este albastru din paleta de culori originala?


Multumesc!
Vopseaua este Emaur albastru 650 de la Policolor. Nu stiu daca este din paleta ce culori originala sau nu! 


Nu poate fi albastru 650, ca ala e mult mai inchis.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283

arcasul a scris:

IMS in zapada, pe drumul spre Magura Odobestilor!! =D



mie mi se pare ca e calare pe situatie, pe zapada 

cum e cu pornirea la rece, ai montat pompa de recirculare?
Hai, ca trece iarna 


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

florin_cars a scris:


arcasul a scris:

IMS in zapada, pe drumul spre Magura Odobestilor!! =D



mie mi se pare ca e calare pe situatie, pe zapada 

cum e cu pornirea la rece, ai montat pompa de recirculare?
Hai, ca trece iarna 


Da, am montat! La -7 grade temperatura exterioara, dupa 20 de minute a ajuns antigelul la 45 de grade si a pornit imediat! Am montat si electromotor Iskra! Si .... alta viata! 

Urmeaza la primavara troliul mecanic, un diferential autoblocant pe fata si unul blocant pe spate! Plus... un snorkel!!

Modificat de arcasul (acum 11 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Un filmulet de la ultima iesire pe Magura Odobestilor!





.be

Modificat de arcasul (acum 11 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

arcasul a scris:



.be


Da ce-ti place si tie pe coclauri !
Si se merita intradevar Iskra pe Brasovean ? Poti sa faci un filmulet cu pornirea la rece ?


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

vranceanu a scris:

Da ce-ti place si tie pe coclauri !
Si se merita intradevar Iskra pe Brasovean ? Poti sa faci un filmulet cu pornirea la rece ?


Sigur! O sa incerc ca fac un filmulet zilele astea!


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Un videoclip de la prima excursie pe Magura Odobestilor, pe 4 ianuarie 2013.



.be


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Alte clipuri:













_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
In curand, alte foto!

Modificat de arcasul (acum 11 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Ramasesem dator cu ceva foto privind webasto-ul meu electric! Este montat provizoriu, dupa ce vine caldura ii fac si un suport frumos! Pompa de apa este de BMW!

Am pus si doua foto, una cu masina si alta cu deva ... dotari (termometru interior si exterior)!



Sirocol



Modificat de arcasul (acum 11 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 737
mai intelegi ceva din alea de pe acolo?

_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

ALBERTO a scris:

mai intelegi ceva din alea de pe acolo?


Eu da, altii nu cred! In principiu, lucrurile sunt simple, desi par complicate!


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
danielson
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 171
Acum inteleg eu, cu adevarat, de ce i s-a spus Zimbrul Carpatilor. Asta da utilaj meserias. 

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

danielson a scris:

Acum inteleg eu, cu adevarat, de ce i s-a spus Zimbrul Carpatilor. Asta da utilaj meserias. 


Multumesc! 


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Si ca sa vedeti ca sunt un IMS-ist adevarat, am mai influentat pe cineva sa isi cumpere un IMS! Si in viitorul apropiat, cred ca voi mai convinge pe cineva sa mai salveze un IMS de REMAT!

PS: Ma bate gandul sa imi mai iau un IMS, pe care sa il fac istoric! Dar ... sa vedem ce gasesc si ... de cati bani o sa dispun!

restaurare m475! vedeti sunt ims-ist adevarat, mai influentat cineva isi cumpere ims! viitorul

57KB

Modificat de arcasul (acum 11 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Bravo!

pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675
e o baza buna,am vazut si eu masina,este cv de munca dar cu putin ''talent'' se face si mai ales pretul care a fost achizitionat este ''pomana''

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

sorin100 a scris:

e o baza buna,am vazut si eu masina,este cv de munca dar cu putin ''talent'' se face si mai ales pretul care a fost achizitionat este ''pomana''


Masina nu este irecuperabila, dar este de munca la ea!
In ce priveste pretul, mai mult a costat transportul, cam jumatate din cat a dat pe masina!
Oricum, M-ul va fi refacut original si trecut in categoria vehicolelor istorice!

Modificat de arcasul (acum 11 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 737
la luat cumva de pe langa craiova?

_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

ALBERTO a scris:

la luat cumva de pe langa craiova?


da, de la Gangiova! Stii masina?


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 737
da,am vrut sa il iau pt acte...dar zicea ca nu e el proprietar,ca o are de la cineva,ca e radiata cu drept de inscriere... si mai multee...cat a dat pe el?cerea 600 euro daca nu ma insel,m il lasase la 500

Modificat de ALBERTO (acum 11 ani)


_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

ALBERTO a scris:

da,am vrut sa il iau pt acte...dar zicea ca nu e el proprietar,ca o are de la cineva,ca e radiata cu drept de inscriere... si mai multee


Mda, a rezolvat cu actele! Numai ca are cam multa rugina! Seria de sasiu corespunde cu cea de pe carte, dar pe placuta de bord scrie an de fabricatie 1971, iar in carte 1969!


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 737
aia nu conteaza...o poate bate oricine acolo...

_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 11 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262

ALBERTO a scris:

aia nu conteaza...o poate bate oricine acolo...

Nu o bate chiar oricine daca poza cu seria este in baza de date RAR si o bati cum zici tu acolo  poti uita de autentificare la RAR.


pus acum 11 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 737
la rar nu mai conteaza seria de pe caroserie.Conteaza decat cea de pe sasiu si motor!!

_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 11 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
Ai dreptate,eu ziceam de seria sasiu si tu vorbeai de placuta de pe caroserie,vina mea.

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

lica_lkw a scris:

Ai dreptate,eu ziceam de seria sasiu si tu vorbeai de placuta de pe caroserie,vina mea.


Seria de sasiu este in regula! Si actele sunt in regula! Deja a inceput lucrul la el!


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445

arcasul a scris:

Si ca sa vedeti ca sunt un IMS-ist adevarat, am mai influentat pe cineva sa isi cumpere un IMS! Si in viitorul apropiat, cred ca voi mai convinge pe cineva sa mai salveze un IMS de REMAT!

PS: Ma bate gandul sa imi mai iau un IMS, pe care sa il fac istoric! Dar ... sa vedem ce gasesc si ... de cati bani o sa dispun!


Sa traiesti Arcasule, sa-ti tina D-zeu gandul cel bun!
Mult succes!


pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

as a scris:


arcasul a scris:

Si ca sa vedeti ca sunt un IMS-ist adevarat, am mai influentat pe cineva sa isi cumpere un IMS! Si in viitorul apropiat, cred ca voi mai convinge pe cineva sa mai salveze un IMS de REMAT!

PS: Ma bate gandul sa imi mai iau un IMS, pe care sa il fac istoric! Dar ... sa vedem ce gasesc si ... de cati bani o sa dispun!


Sa traiesti Arcasule, sa-ti tina D-zeu gandul cel bun!
Mult succes!


Multumesc domnule!


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
In sfarsit, am reusit ceva fain: domnul Radu de la Rucar a venit si mi-a facut cutia de prize de putere, cu piese Borg-Warner. A lucrat la ea de pe la ora 09:00 pana pe la 13:00, inclusiv montat si probe. Asta in conditiile in care a venit cu toate piesele deja pregatite, din cutia veche ramanand doar carcasa, priza de putere si aproape tot reductorul. Nu stiu exact sa va spun ce a facut acolo, desi mi-a explicat multe, dar impresia lasata a fost ca omul este meserias si stia foarte bine ce face (a lucrat multi ani exact la asamblat cutii de viteze la uzina ARO). In esenta, a folosit piese de cutie cu 5 trepte, pe care le-a adaptat sa incapa in carcasa de 4 trepte, in sensul ca unele pinioane au fost frezate (scurtate), trenul mobil la fel prelucrat (fiind si el de cutie cu 5 trepte), la unele furci a mai taiat din suportul care vine pe ax, axurile care tin furcile au fost polizate acolo unde vin bilele de sigurantare, sincronul de I si II este similar cu cel de III/IV si multe alte modificari. Toate sincroanele au fost reglate sa cupleze pana in pinon si pe toti dintii, nu doar 3 mm si pe 4 dinti cat cupleaza la cutia standard. Ma rog, foarte multe reglaje, multe de finete.
Impresia lasata de domnul Radu a fost super, punctual, corect si super meserias, iar rezultatul a fost pe masura: o cutie care nu mai sare din nici o viteza, indiferent cum o folosesti.

Ce se vede in ultima foto este cam ce am aruncat din cutia veche, adica aproape tot.


Cutie



Modificat de arcasul (acum 11 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Momentul adevarului privind cutia de viteze! Am testat-o la tara, pe niste teren destul de .. abrupt! Sunt mai mult decat impresionat!











_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Dupa iarna asta lunga, am facut o plimbare la tara! Se simtea deja mirosul de iarba verde! 


primavara



Modificat de arcasul (acum 11 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Multumita vremii frumoase si premierului Ponta (pentru zilele libere), o sa ma apuc de montarea troliului de TAB.


troliu



_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
In sfarsit, dupa 3 zile si jumatate de munca, am reusit sa montez troliul de TAB, desi mai am de lucrat la pozatul sufei pana in partea din fata a masinii si la mecanismul de cuplare / decuplare a tamburului.
Pe tambur sunt infasurati aproximativ 95 de metri de cablu de otel de 8 mm diametru si cred ca mai incape inca pe atat!


Troliu_mecanic



Modificat de arcasul (acum 11 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Deoarece pompa de ambreiaj clasica de IMS, tip "caramida" tot curgea, iar una noua este cam 180 de lei (multe din alea noi pierd lichid), am adaptat o pompa de ambreiaj de ARO, care este mai ieftina (80 de lei), este la fel de eficienta si nici nu curge!

Ambreiaj



Modificat de arcasul (acum 11 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
tpv
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 260
nu incurca la cutia de siguranta din spatele paharul?

_______________________________________
colectionar de fier

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

tpv a scris:

nu incurca la cutia de siguranta din spatele paharul?


Nuu, este mult in fata ei! Paharul este de Dacia, cu simplu circuit!


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
Slapowsky
Membru nou

Din: Husi
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 5
Felicitari!! Tata a avut in tinerete din asta...i-a schimbat combustibilul cu METANOL... M471 M475 ARO toate din categoriile astea au fost viata lui!!

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Slapowsky a scris:

Felicitari!! Tata a avut in tinerete din asta...i-a schimbat combustibilul cu METANOL... M471 M475 ARO toate din categoriile astea au fost viata lui!!


Felicitari! Se pare ca vor deveni si viata mea!  =D


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 11 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Fiindca am prins un concediu la tara, am pus IMS-ul la treaba!

Concediu



Modificat de arcasul (acum 10 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 10 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Inca o deplasare la Magura!
Prima foto e sugestiva, acolo sus, in varf, este locul IMS-ului!


Magura



Modificat de arcasul (acum 10 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 10 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la