CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
vio69 din Botosani
Femeie
25 ani
Botosani
cauta Barbat
25 - 50 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Restaurare M475! Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
....

restaurare m475! ....

43.9KB


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
bravo!
dupa ce m-am chinuit si eu vreun an acum stiu si eu ce inseamna sa restaurezi un M
dupa pozele tale am vazut ca si tu faci o restaurare fffffff amanuntita si priceputa
e pacat ca la sfarsit sa-i pui un brasov sau altceva in loc de motorul lui
crede-ma ca sunetul benzinarului nu se compara cu nici un diesel
daca tot vrei sa-l faci cat mai aproape de original pune-i 207-le sus si fa-l chiar original
altfel e pacat de munca ta, parerea mea


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Is de acord cu ce a zis tcu!
Motorul Diesel trepideaza si masina se comporta ca un tractor!
Mai bine lasi motorul M207 sau macar un L25 pe benzina si-i pui o butelie de GPL, sa nu te arda la buzunar cu consumul!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

tcu a scris:

bravo!
dupa ce m-am chinuit si eu vreun an acum stiu si eu ce inseamna sa restaurezi un M
dupa pozele tale am vazut ca si tu faci o restaurare fffffff amanuntita si priceputa
e pacat ca la sfarsit sa-i pui un brasov sau altceva in loc de motorul lui
crede-ma ca sunetul benzinarului nu se compara cu nici un diesel
daca tot vrei sa-l faci cat mai aproape de original pune-i 207-le sus si fa-l chiar original
altfel e pacat de munca ta, parerea mea


Va multumesc pentru aprecieri si incurajari! Voi sunteti impatimitii M-urilor originale, eu sunt nebun dupa cele foarte performante! Pentru mine, un M cu motor diesel (D127 sau Andoria), cutie de ARO cu reductor si punte de TV este culmea performantei in teren greu! Eu il fac pentru utilizare frecventa, nu pentru parada! Am casa la tara, intr-o zona de deal - munte si am nevoie de acest tip de masina pentru a ajunge acolo! Plus ca este foarte utila in gospodarie! Cu celalalt M am facut o multime de treaba cand mi-am construit casa! Nu este deloc pretentios si munceste de rupe! Asa cum am mai spus, nu o sa-i alterez aspectul de M (doar un bulbar si cortul pentru prelata din teava mai groasa), in schimb o sa-i imbunatatesc partea mecanica (motor, cutie, etc.)!  O sa arate cam asa (cred ca este M-ul lui George Pantelimon sau a fost). =D

restaurare m475! tcu m-am chinuit vreun acum stiu inseamna restaurezi mdupa pozele tale vazut faci

60KB


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
LISSANDER
Membru Junior

Din: ARAD
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 71
Cautâ-i un motor de Sprinter sau (mai bine) de ISUZU TROOPER turbo diesel şi no să-ţi vină să crezi ce performanţe o să ai cu M-ul. Dacă este maşină de muncă cel mai potrivit este cel de ISUZU pe care ar fi preferabil să-l iei cu cutie cu tot (5 trepte). La cel de 2,3 nici fiscalitatea nu e mare, de consum nu mai zic, este neînsemnat.
Motoarele de Braşov sunt zgomotoase, lente, cu cai puţini, vibrează ca dracu şi au o fiabilitate mediocră.
Am participat parţial la diesel-izarea unui M făcut pentru vânătoare şi a ieşit o chestie excelentă. Pe şosea puteai să mergi cu M-ul cu 140 km/h fără probleme.


pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

LISSANDER a scris:

Cautâ-i un motor de Sprinter sau (mai bine) de ISUZU TROOPER turbo diesel şi no să-ţi vină să crezi ce performanţe o să ai cu M-ul. Dacă este maşină de muncă cel mai potrivit este cel de ISUZU pe care ar fi preferabil să-l iei cu cutie cu tot (5 trepte). La cel de 2,3 nici fiscalitatea nu e mare, de consum nu mai zic, este neînsemnat.
Motoarele de Braşov sunt zgomotoase, lente, cu cai puţini, vibrează ca dracu şi au o fiabilitate mediocră.
Am participat parţial la diesel-izarea unui M făcut pentru vânătoare şi a ieşit o chestie excelentă. Pe şosea puteai să mergi cu M-ul cu 140 km/h fără probleme.



Cat costa un astfel de motor, se potriveste pe M, ce modificari implica si cam cat costa omologarea individuala?


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
LISSANDER
Membru Junior

Din: ARAD
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 71
N-am informaţii legate de preţul unui astfel de motor. Amicul de care-ţi vorbesc a cumpărat un TROOPER care fusese al unui serviciu gen salvamont din Austria şi a fost răsturnat. Era tot strâmb dar ceea ce-l interesa pe el era în stare bună şi perfect utilizabil. Preţul acelei maşini a fost sub 1000 de euro.
Despre omologare, nu-ţi pot da informaţii (costuri), oricum, maşina are numere de Arad, deci s-a putut omologa.
Sunt o grămadă de anunturi cu maşini cu volanul pe dreapta,la preţuri aproape modeste.
Modificările nu sunt de anvergură, şi acel motor este tot în 4 cilindrii deci încape fără probleme sub o capotă de M.
La ceea ce văd că ştii să faci, nu cred că mai e cazul să-ţi pui întrebări.

Modificat de LISSANDER (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
myronutz
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 624
se pote omologa dar omologarea e in jur de 1000 euro de nu mai mult.poti omologa doar motore ce sau pus din fabrica unde omologarea e in jur de 10 mil.
spori la treaba

Modificat de myronutz (acum 13 ani)


_______________________________________
ARO 243,an 1986
ARO 243,an 2000,motorizare peugeot 2,5tdi
ARO 324,an 1999,motorizare peugeot 2,5 td-in curs de BUGARO
BUGHI -constuit din piese de dacia

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

myronutz a scris:

se pote omologa dar omologarea e in jur de 1000 euro de nu mai mult.


Si puterea noului motor sa nu fie mai mare de 40% puterea motorului vechi!
Ca daca depaseste, atunci intra in categoria "constructii artizanale" si va trebui sao duci la testari la Bucuresti, si ala te costa, cat o masina noua!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
motor 2.5 td mitsubishi pajero an 88-94 intra la fix cu cutie cu tot, ai reductor, 5 viteze, clima,servo, 140 pe sosea, etc................ si o gramada de lacrimi daca nu-ti pui si discuri de frana

_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 13 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815

arcasul a scris:


LISSANDER a scris:

Am participat parţial la diesel-izarea unui M făcut pentru vânătoare şi a ieşit o chestie excelentă. Pe şosea puteai să mergi cu M-ul cu 140 km/h fără probleme.



Cat costa un astfel de motor, se potriveste pe M, ce modificari implica si cam cat costa omologarea individuala?



Am condus ceva timp un M atit cu motor pe benzina ,cit si cu Perkins de 2.7l cu cutie in 5 luate de pe un nissan patrol de Spania si la peste 100kmh era destul de greu de tinut pe strada, mentionez ca masina era noua avea 165km cnd a fost luata de la mapn. La 140 kmh, daca reusesti cumva sa o tii pe strada, cred ca decoleaza!!!! Oricum, nu pentru asta e facuta masina, nu cred ca de asa ceva are omul nevoie...


Dca te apuci de o astfel de modificare din cauza impozitului, trebuie sa mai cedezi pici-colo, adica trebuie sa muncesti ceva sa adaptezi un anume tip de motor, pe care vei decide ca il vrei tu, nu pe cel care se pune cel mai usor, ca de regula ala nu corespunde la financiar, asa ca, daca pastrezi prinderea in fata la motor il iei cu cutie cu tot si il prinzi de sasiu pe laterale la  cutie, din 2 bucati sau cu traversa, sa stii ca munca e cam la fel la toate tipurile de motoare.
In alta ordine de idei, daca mai exista in baza de date a RAR o masina cu un anume tip de motor, a se vedea M cu Peugeot, Ford,VM, Perkins, Fiat, Iveco si altele, daca vrea inspectorul RAR local (spaga), si daca are trecere la Bucuresti - serv. tehnic, se poate trece si motorul tau in carte fara probleme - crede-ma ca stiu ce vorbesc.

Modificat de Oldman (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
LISSANDER
Membru Junior

Din: ARAD
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 71
Dacă-i echilibrezi roţile şi nu laşi amortizoarele vechi şi ineficiente, nu decoleaza deloc. Această problema a fost prima constatare care a făcut-o amicul meu. după ce a rezolvat omologarea. Maşina era instabilă pe şosea cu uşoare denivelări. A schimbat jantele, anvelopele cu unele tubeless şi telescoapele. Deja avea altă ţinută maşina. Nici pentru el scopul primordial n-a fost utilizarea on-road dar în caz de nevoie, maşina se descurca chiar onorabil. De ce nu decolează ISUZU sau modelele mai vechi de JEEP care au suspensie tot cu arcuri cu foi?

pus acum 13 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815

LISSANDER a scris:

Dacă-i echilibrezi roţile şi nu laşi amortizoarele vechi şi ineficiente, nu decoleaza deloc. Această problema a fost prima constatare care a făcut-o amicul meu. după ce a rezolvat omologarea. Maşina era instabilă pe şosea cu uşoare denivelări. A schimbat jantele, anvelopele cu unele tubeless şi telescoapele. Deja avea altă ţinută maşina. Nici pentru el scopul primordial n-a fost utilizarea on-road dar în caz de nevoie, maşina se descurca chiar onorabil. De ce nu decolează ISUZU sau modelele mai vechi de JEEP care au suspensie tot cu arcuri cu foi?


Pentru ca, spre deosebire de M si Gaz mai au si tiranti longitudinali la punti, de mullte ori chiar 4 - 2sus si 2 jos si mai au si bara transversala prinsa cu un cap pe punte si cu unul pe caroserie, daca nu ma-nsel se cheama bara panhard,  a se vedea LRover, Jeep, Toyota si altele...

Modificat de Oldman (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
LISSANDER
Membru Junior

Din: ARAD
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 71
Este clar pentru mine că ruliul nu-l poţi contracara cu o echipare simplă a suspensiei. Tiranţii şi bara de care vorbeşti împiedică deplasarea laterală a punţilor în raport cu şasiul maşinii, lucru folositor la abordarea mai temperamentală a curbelor. în linie dreaptă şi pe drum bun rolul lor este neînsemnat.
Am vrut doar să subliniez că dacă vrei performanţe de la un M le poţi obţine dar modificările la suspensie, direcţie, sistem de frânare sunt de amploare.
M-ul astfel "preparat" de prietenul meu îşi face cu brio treaba pe terenul de vânătoare, nici n-a fost conceput pentru viteză sau căţărări. O maşină simplă, spartană aş spune, nepretenţioasă la piese şi la consum, cu care să poată merge pe arătură şi prin noroaie. Pentru şosele, are altele.


pus acum 13 ani
   
myronutz
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 624
nare rost sa te complici cu motore straine si mai ales de mitsubisi care reductoru e pe lant,la mai multe fortari numa vezi ca caraie ca sare lantu.mai bine cauti motore ce sau pus pe aro si iesi mult mai ieftin,andoria turbo,peugeot sau toyota.
un pretin are un M facut de la 0,adica schimbat tot,sasiu facut nou,servo frana si directie,geramuri electrice facut mortal ia pus motor de fiat de 2000 tdi,merge de rupe,e cu cutie de aro.sal vezi cum merge motoru si la cat de mic e.el la omologat dar chiar asta a fost ultimul M omologat cu motor schimbat decat ce a pus fabrica.


_______________________________________
ARO 243,an 1986
ARO 243,an 2000,motorizare peugeot 2,5tdi
ARO 324,an 1999,motorizare peugeot 2,5 td-in curs de BUGARO
BUGHI -constuit din piese de dacia

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

myronutz a scris:

geamuri electrice facut mortal

Is curios cum arata un M cu geamuri electrice...     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Misu de Cluj a scris:


myronutz a scris:

geamuri electrice facut mortal

Is curios cum arata un M cu geamuri electrice...     


Eu o sa raman cu D127 si cutia de ARO! Pun amortizoare noi! Am motorul bun, acum am reparat si pompa de injectie (schimbat cap si diuze) si sa vedem cum o sa mearga! Cutia si grupurile sunt de asemenea reparate! Poate (daca mai am bani) sa-i pun caseta de directie de ARO, cu servo! Cauciucuri de 235/75/15, tot teren!

Modificat de arcasul (acum 12 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Alte lucrari!

Lucrari_



_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Alte cateva foto!

Restaurare_M_



_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Forma finala a suportului motor fata!

restaurare m475! forma finala suportului motor fata!

43.7KB


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Cam asa functioneaza!
E in viteza I si apoi a doua, la "mic"!






Modificat de arcasul (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Alte dotari pe care le-a primit M-ul meu: un electroventilator de VW (cam 40 cm diametru, cu doua viteze - o jumatate de zi am muncit la suportul ala), un alternator Bosch de 90 A de la un Audi 100 (are releu incorporat si permite montarea unui turometru) si un sirocou, de provenienta germana (nu stiu de la ce masina este), pe benzina (pentru incalzirea pasagerilor, a filtrelor si a pompei iarna).   
Aia e cutia bateriei, abia vopsita!


Dotari_M_



Modificat de arcasul (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Alte cateva foto cu IMS-ul!



Foto



_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Fain, are deja roti ... mai pui pe ea o tzircula' si ai utilaj complet

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
cristi1947
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 474
suna beton motorul...

_______________________________________
Daca vrei poti!

pus acum 13 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Imi place cum decurge proiectul.

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Misu de Cluj a scris:

Fain, are deja roti ... mai pui pe ea o tzircula' si ai utilaj complet


"tzircula'" nu stiu ce este! Are roti, da, am pereche si la cele de fata si la cele de spate! 


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

cristi1947 a scris:

suna beton motorul...


Multam! Intre timp a mai suferit ceva imbunatatiri si suna si mai bine! O sa-l mai filmez si o sa pun alt film!


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

George a scris:

Imi place cum decurge proiectul.


Multumesc George! Acum cam scartie din pricina de Boc, cu a lui reduceri de salariu! Sper totusi sa fie bine!


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
As vrea sa termin masina pana la venirea iernii!

M_



_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Se preconizeaza o toamna lunga , asa ca ai sanse mari la vitezele pe care le ai.Spor la lucru in continuare

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Nu-i ruginita caroseria!
Ce culoare-i dai?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Misu de Cluj a scris:

Nu-i ruginita caroseria!
Ce culoare-i dai?


Caroseria are nesperat de putina rugina! De fapt, mai deloc! A fost la sudat si carpit, e ok.

La culoare, m-am gandit la negru! Cam la fel cu cel din foto! Astept pareri!

restaurare m475! misu cluj scris:nu-i ruginita caroseria! culoare-i are nesperat putina rugina!

53KB


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

amb13 a scris:

Se preconizeaza o toamna lunga , asa ca ai sanse mari la vitezele pe care le ai.Spor la lucru in continuare

Ms! As avea o viteza mult mai mare, daca BOC=POC nu mi-ar fi furat 25% din salariu ca sa-i dea lui tanti Leana Undrea! Sa-i stea in gat mormolocii lui Base!

Modificat de arcasul (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Am mai facut cate ceva la masina!

restaurare m475! mai facut cate ceva masina!

40.9KB


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
...

restaurare m475! ...

36.5KB


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
...

restaurare m475! ...

28.1KB


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375

arcasul a scris:


amb13 a scris:

Se preconizeaza o toamna lunga , asa ca ai sanse mari la vitezele pe care le ai.Spor la lucru in continuare

Ms! As avea o viteza mult mai mare, daca BOC=POC nu mi-ar fi furat 25% din salariu ca sa-i dea lui tanti Leana Undrea! Sa-i stea in gat mormolocii lui Base!

La care se mai adauga si dublarea impozitelor incepand cu 1iulie 2010 la masinile ce au motoare cu capacitatea cilindrica peste 2000 cmc!


pus acum 13 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375
Am uitat sa te felicit pentru munca depusa la proiectul tau si sa iti urez noi "SUCCESURI" in viitor, respectiv la iarna sa te bucuri de tractiunea 4X4(impropriu spus) a IMS-ului!

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

ova772oo7 a scris:

Am uitat sa te felicit pentru munca depusa la proiectul tau si sa iti urez noi "SUCCESURI" in viitor, respectiv la iarna sa te bucuri de tractiunea 4X4(impropriu spus) a IMS-ului!


Ms de urari! Impozitul s-a marit deja, pt D127 e de 4600 de lei pe an!  Saru mana tovarasul Boc!

Modificat de arcasul (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375
Daca pui un motor mercedes  de 1988 cmc  platesti  impozit in jur de 150 lei.

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

ova772oo7 a scris:

Daca pui un motor mercedes  de 1988 cmc  platesti  impozit in jur de 150 lei.


Asa o fi! Dar cat ma costa el, montarea, omologarea!?!

Modificat de arcasul (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
draku
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137

arcasul a scris:

... si un sirocou, de provenienta germana (nu stiu de la ce masina este), pe benzina (pentru incalzirea pasagerilor, a filtrelor si a pompei iarna).   
.....



sirokko-ul respectiv e de Barkas
la prima vedere ii lipseste un releu
daca te intereseaza schema electrica si de conexiuni a agregatului, da un semn si ti-o trimit.


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

draku a scris:


arcasul a scris:

... si un sirocou, de provenienta germana (nu stiu de la ce masina este), pe benzina (pentru incalzirea pasagerilor, a filtrelor si a pompei iarna).   
.....



sirokko-ul respectiv e de Barkas
la prima vedere ii lipseste un releu
daca te intereseaza schema electrica si de conexiuni a agregatului, da un semn si ti-o trimit.



Sunt mai mult decat interesat! Cam cat costa un astfel de sirokko?
Mai am unul, pe care habar nu am cum sa-l montez! Sau daca e complet!
E precum cel din foto, dar nu are cateva componente: ventilatoarele, butonul ala de start, transformatorul de scanteie si cine Dumnezeu mai stie. Inca nu l-am curatat si inspectat complet!

restaurare m475! draku scris:... sirocou, germana (nu stiu masina este), benzina (pentru incalzirea

39.6KB

Modificat de arcasul (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375

arcasul a scris:


ova772oo7 a scris:

Daca pui un motor mercedes  de 1988 cmc  platesti  impozit in jur de 150 lei.


Asa o fi! Dar car ma costa el, montarea, omologarea!?!

Pai cu banii de impozit  1000 Eu pe an faci tot!


pus acum 13 ani
   
draku
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
ca pret este intre 150-300 lei in functie de stare si vanzator
nu stiu de la ce masina este celalat tip, dar poate te inspiri din schemele de conexiuni urmatoare
modelul pe care il ai este 231, conform specificatiilor producatorului. mai are nevoie de panoul de comanda

restaurare m475! pret este intre 150-300 lei functie stare vanzatornu stiu masina este celalat tip,

42KB


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

draku a scris:

ca pret este intre 150-300 lei in functie de stare si vanzator
nu stiu de la ce masina este celalat tip, dar poate te inspiri din schemele de conexiuni urmatoare
modelul pe care il ai este 231, conform specificatiilor producatorului. mai are nevoie de panoul de comanda



Ala e dupa un WV. Imi cere 300 de lei pt cel de Barkas. Are tot pentru el. Se pare ca are ceva probleme la pompa de benzina, dar se rezolva. In aceeasi bani intra si montajul!


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

ova772oo7 a scris:


arcasul a scris:


ova772oo7 a scris:

Daca pui un motor mercedes  de 1988 cmc  platesti  impozit in jur de 150 lei.


Asa o fi! Dar car ma costa el, montarea, omologarea!?!

Pai cu banii de impozit  1000 Eu pe an faci tot!



Si motorul asta de 2000 cc are destula putere pt un M?! Cati cai are?! Ai si o foto?! Ms!


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
draku
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137

arcasul a scris:


draku a scris:

ca pret este intre 150-300 lei in functie de stare si vanzator
nu stiu de la ce masina este celalat tip, dar poate te inspiri din schemele de conexiuni urmatoare
modelul pe care il ai este 231, conform specificatiilor producatorului. mai are nevoie de panoul de comanda



Ala e dupa un WV. Imi cere 300 de lei pt cel de Barkas. Are tot pentru el. Se pare ca are ceva probleme la pompa de benzina, dar se rezolva. In aceeasi bani intra si montajul!


daca pompa e intreaga (membrana buna, bobina electromagnetului buna, contacte/parghii nedeformate, etc), o problema poate fi oxidarea contactului care intrerupe alimentarea bobinei. este foarte asemanator ca realizare si sensibilitate cu contactele unui ruptor. trebuie curatat cu toata atentia cu ajutorul unui smirghel fin


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

draku a scris:


arcasul a scris:


draku a scris:

ca pret este intre 150-300 lei in functie de stare si vanzator
nu stiu de la ce masina este celalat tip, dar poate te inspiri din schemele de conexiuni urmatoare
modelul pe care il ai este 231, conform specificatiilor producatorului. mai are nevoie de panoul de comanda



Ala e dupa un WV. Imi cere 300 de lei pt cel de Barkas. Are tot pentru el. Se pare ca are ceva probleme la pompa de benzina, dar se rezolva. In aceeasi bani intra si montajul!


daca pompa e intreaga (membrana buna, bobina electromagnetului buna, contacte/parghii nedeformate, etc), o problema poate fi oxidarea contactului care intrerupe alimentarea bobinei. este foarte asemanator ca realizare si sensibilitate cu contactele unui ruptor. trebuie curatat cu toata atentia cu ajutorul unui smirghel fin


Contactul asta e cumva pus pe axul motorasului de la ventilator?! Asa e la cel de WV. De unde pot procura piese pt sirokkoul de WV? Pt cel de Barkas se gasesc pe undeva?!


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
draku
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
nu, la cel de barkas, contactul respectiv se afla pe pompa de benzina.
piese poti gasi la cineva in Targoviste, poate si sirokko intreg


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

draku a scris:

nu, la cel de barkas, contactul respectiv se afla pe pompa de benzina.
piese poti gasi la cineva in Targoviste, poate si sirokko intreg



Doar piese pt cel de WV. Ma poti pune in legatura?


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
draku
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
persoana din Targoviste se ocupa de wartburg/barkas, etc
nu are tangenta cu vw si nu cred ca are piese pt vw
daca totusi te intereseaza, iti pot da un nr de telefon


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 13 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375

arcasul a scris:


ova772oo7 a scris:


arcasul a scris:



Asa o fi! Dar car ma costa el, montarea, omologarea!?!

Pai cu banii de impozit  1000 Eu pe an faci tot!



Si motorul asta de 2000 cc are destula putere pt un M?! Cati cai are?! Ai si o foto?! Ms!

E vorba de motorul de 2000cmc care are 60 Cp care a echipat Mercedesul Cobra si botul de cal. Sau ar mai putea fii motorul de 2400 cmc si 72 Cp tot de pe Cobra sau bot de cal. Dar la cel de 2400 impozitul e de 960 lei pe an. Ca aspect exterior cele doua motoare sunt la fel diferenta fiind in interior diametrul pistoanelor fiind mai mare la cel de 2400.

restaurare m475! arcasul scris:asa fi! dar car costa el, montarea, banii 1000 faci tot!si motorul

45.8KB

Modificat de ova772oo7 (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Este un motor greu si ...puturos.
Recomand motorul de pe Mercedes 124 sau 190,cel de 1998 cmc,diesel,are 75 de cai si este si mai silentios.
Acest tip de motor se gaseste pe la 250 -300 euro.


pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

gherghin nicolae a scris:

Este un motor greu si ...puturos.
Recomand motorul de pe Mercedes 124 sau 190,cel de 1998 cmc,diesel,are 75 de cai si este si mai silentios.
Acest tip de motor se gaseste pe la 250 -300 euro.



Daca nu sunt euro 3, RAR-ul nu accepta omologarea individuala. Masina nu a fost echipata din fabrica cu acest tip de motor.


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Nu,nu este euro 3,nici macar euro 2 .Oricum nici motorul de Cobra sau Bot de cal nu este nici un euro.
Ideea este urmatoarea: daca in tara exista omologat pe un singur exemplar de M sau IMS atunci cu siguranta se poate monta si omologa si pe al dvs. Daca mergeti la cei de la RAR si le aratati o copie dupa cartea masinii cu acest motor omologat.
Oricum ei stiu daca a fost omologat pentru ca au acces la baza de date...
Dar comparativ acest motor 1998 de 124 este net superior celui de 1988 de cobra.


pus acum 13 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375

gherghin nicolae a scris:

Nu,nu este euro 3,nici macar euro 2 .Oricum nici motorul de Cobra sau Bot de cal nu este nici un euro.
Ideea este urmatoarea: daca in tara exista omologat pe un singur exemplar de M sau IMS atunci cu siguranta se poate monta si omologa si pe al dvs. Daca mergeti la cei de la RAR si le aratati o copie dupa cartea masinii cu acest motor omologat.
Oricum ei stiu daca a fost omologat pentru ca au acces la baza de date...
Dar comparativ acest motor 1998 de 124 este net superior celui de 1988 de cobra.

Motoare de cobra sunt klar montate si omologate pe mai multe M-uri. In Medias era un Gaz care avea montat un motor de cobra de 2400.


pus acum 13 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Stiu, stiu ca sint montate motoare de cobra pe M461 ,sint si la noi in oras citeva cu diesel de Cobra.
Eu ziceam de diesel de Mercedes 124 sau 190.


pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

gherghin nicolae a scris:

Stiu, stiu ca sint montate motoare de cobra pe M461 ,sint si la noi in oras citeva cu diesel de Cobra.
Eu ziceam de diesel de Mercedes 124 sau 190.



Nu vreau sa fiu primul! 


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Si whoratiu avea un M cu motor de cobra de 2400, dar l-a vandut si acuma masina strabate drumurile din sudul frantei

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1156
Aici e M-ul cu motor Mercedes (fostul lui whoratiu), se plimba in Franta

restaurare m475! aici m-ul motor mercedes (fostul lui whoratiu), plimba franta

69.1KB

Modificat de netrecut (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1156


restaurare m475!

67.5KB


pus acum 13 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1156


restaurare m475!

69.8KB


pus acum 13 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1156
Mai aproape...

restaurare m475! mai aproape...

55.8KB


pus acum 13 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1156


restaurare m475!

61.2KB


pus acum 13 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564

netrecut a scris:

Aici e M-ul cu motor Mercedes, se plimba in Franta


Vrei sa spui ca se chinuie prin Franta, de abia mai respira, saracul


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Arata bine cu numere frantuzesti

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
A propos de francezi!
Au si ei o masina de teren adevarata?! Asa k M-ul nostru?!


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
lipsesc aparatorile de pe diferentiale ,stii semiluna cu bruda ce se prinde pe partea sin spate a diferentialului ,k daka da in bolovani indoaie capacu si rupe coroana in bucati...
in rest misto pozele!!


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Progrese la masina! Mult tare de munca!



Progrese



_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Trebuie întradevăr să schimbi aripa aia faţă, în rest văd că eşti consecvent, lucrezi meticulos şi bine.
În ce ţine de cadrul spate, personal nu prea îmi place, dar gusturile sunt subiective, aşa că nu ţine cont de asta, partea din faţă însă îmi place, iese frumos.
Atenţie, să nu sacrifici calitatea pentru o finalizare urgentă, lucrează în continuare bine şi te vei bucura deplin la sfârşit.
Doamne ajută.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Petrişor a scris:

Trebuie întradevăr să schimbi aripa aia faţă, în rest văd că eşti consecvent, lucrezi meticulos şi bine.
În ce ţine de cadrul spate, personal nu prea îmi place, dar gusturile sunt subiective, aşa că nu ţine cont de asta, partea din faţă însă îmi place, iese frumos.
Atenţie, să nu sacrifici calitatea pentru o finalizare urgentă, lucrează în continuare bine şi te vei bucura deplin la sfârşit.
Doamne ajută.


Aripa fata a zis tinichigiul ca mi-o rezolva, dar montata pe masina! Ce are cadrul, preferi modelul original?! Astept pareri! O sa lucrez incet, chiar daca mai am doar 3 zile de concediu si mai vine si iarna! Sper sa termin! Dupa aia o duc la tinichigiu (sa rezolve aripa si alte mici chestii), urmeaza vopsirea si ..... la drum cu ea, prin nameti!  =D
Multumesc de incurajari!

Modificat de arcasul (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Dacă ar fi să aleg între acst design şi cel original, l-aş alege pe cel original.
Cumva îmi pare prea mare cuşca asta. Dar nu uita, fiecare ştie ce vrea să facă cu maşina, aşa că spor la treabă în continuare.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Rica
Membru Activ

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 182
Bull-bar-ul ala e criminal de-a dreptul. La propriu. Era bun pe vremea inchizitiei, sa treci prin gloatele de eretici. Nu as da ITP la asa ceva.

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Rica a scris:

Bull-bar-ul ala e criminal de-a dreptul. La propriu. Era bun pe vremea inchizitiei, sa treci prin gloatele de eretici. Nu as da ITP la asa ceva.



Ce treaba are ITP-ul cu bull-bar-ul?

Modificat de arcasul (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
Rica
Membru Activ

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 182
mie la broasca nu mi-au acceptat 2 table amarate deasupra farurilor (niste sepcute )

pus acum 13 ani
   
myronutz
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 624
depinde daca vrei sa fie masina originala,sa faci itp din an in an atunci pote nmu tar accepta dar ar ta daca are bv deja nu o mai poti so faci originala,deci stai flexat ca nu are treaba rar cu tine ca ai bulbaru ala,pote de proiectorele o sa zica sa le dai jos in rest nu o sa ai probleme
tu nu te lua dupa tot ce zbora ca alfel nu o mai temrini masina,
spori la treaba


_______________________________________
ARO 243,an 1986
ARO 243,an 2000,motorizare peugeot 2,5tdi
ARO 324,an 1999,motorizare peugeot 2,5 td-in curs de BUGARO
BUGHI -constuit din piese de dacia

pus acum 13 ani
   
Rica
Membru Activ

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 182
asa e. da-i inainte cu restaurarea!

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

myronutz a scris:

depinde daca vrei sa fie masina originala,sa faci itp din an in an atunci pote nmu tar accepta dar ar ta daca are bv deja nu o mai poti so faci originala,deci stai flexat ca nu are treaba rar cu tine ca ai bulbaru ala,pote de proiectorele o sa zica sa le dai jos in rest nu o sa ai probleme
tu nu te lua dupa tot ce zbora ca alfel nu o mai temrini masina,
spori la treaba



Nu vreau masina originala, am facut o combinatie (cea mai buna zic eu) din autoturismele de teren romanesti (IMS si ARO), pentru a obtine o masinarie de teren redutabila, pe care o s-o folosesc zi de zi, sau cat mai des. Sunt in stare sa ma duc si cu ea la serviciu. In Focsani nu este nici un M care sa circule pe strada, asa k .... o sa fie o aparitie... =D
Sus o sa pun 4 astfel de proiectoare, dar nu o sa le leg la instalatia electrica si o sa le zic la ITP ca sunt doar de design. Alea de ceata am inteles ca trebuie puse sub bara, daca este nevoie o sa le dau jos, dar dupa aia o sa le pun la loc. 
Multumesc de incurajari! Mai am putin si termin! 

Modificat de arcasul (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Lucrari din ultimele zile! 



Lucrari



_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Felicitari! Se vede, ca ai talent si indemanare la prelucrari metalice

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Misu de Cluj a scris:

Felicitari! Se vede, ca ai talent si indemanare la prelucrari metalice



Multumesc! Am muncit ca nebunul! Mai am foarte putin si termin! 


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
Interesant sistemul de prindere al rotii de rezerva. Ce culoare il faci?
Nu te lasa pe ultima suta!!! Succes!

Modificat de as (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

as a scris:

Interesant sistemul de prindere al rotii de rezerva. Ce culoare il faci?
Nu te lasa pe ultima suta!!! Succes!


La culoare e o problema! EU l-as cam lasa asa, bleu, nevasta vrea negru. Mai este o varianta sa-l fal kaki. Inca nu m-am hotarat.   


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

arcasul a scris:


as a scris:

Interesant sistemul de prindere al rotii de rezerva. Ce culoare il faci?
Nu te lasa pe ultima suta!!! Succes!


La culoare e o problema! EU l-as cam lasa asa, bleu, nevasta vrea negru. Mai este o varianta sa-l fal kaki. Inca nu m-am hotarat.   

Iei 3 kg bleu deschis si  2 kg negru, le amesteci si toata familia va fi multumita.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Misu de Cluj a scris:


arcasul a scris:


as a scris:

Interesant sistemul de prindere al rotii de rezerva. Ce culoare il faci?
Nu te lasa pe ultima suta!!! Succes!


La culoare e o problema! EU l-as cam lasa asa, bleu, nevasta vrea negru. Mai este o varianta sa-l fal kaki. Inca nu m-am hotarat.   

Iei 3 kg bleu deschis si  2 kg negru, le amesteci si toata familia va fi multumita.


   
Chiar asa, cata vopsea imi trebuie?!


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Alte foto!  =D

Alte_foto



_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Vopseaua va fi Emaur albastru 650 de la Policolor. O voi vopsi la primavara, acum masina fiind in garaj!
Intre timp, completez "necesarul" de piese.   



Piese



Modificat de arcasul (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
ionut ims
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 9
imi place bull-barul mi-as confectiona si eu unul dar nu atat de inalt.si ca o remarca eu zic ca nu are destula stabilitate prins decat pe bara....parerea mea.succes in continuare

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Pentru ce-ti trebuie atatea relee?
In principiu, trebuie un releu de semnalizare, un releu de far si inca vreo doua relee de far, pentru pentru proiectoarele de ceata.
Cu restul ce faci, ca-s cu vreo 20 de bucati mai multe, decat ai tu nevoie?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
bigatt
Membru Activ

Din: Targu Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 176
Eu va recomand motor de Ford sierra, sau scorpio, 2340 cmc pe motorina. Sunt exceptionale. Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc. Motorul Mercedes de 2000 este foarte slab pentru caroseria asta.

_______________________________________
A good old car is like the old wine: as older, gives you more satisfaction!

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

bigatt a scris:

Eu va recomand motor de Ford sierra, sau scorpio, 2340 cmc pe motorina. Sunt exceptionale. Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc. Motorul Mercedes de 2000 este foarte slab pentru caroseria asta.

Aici  e vorba de taxe, ca peste 2000 cmc s-o dublat taxele, de te apuca frisoanele!
ala de 2000 cmc are  1988 cmc , deci impozitul si asigurarea sunt cu mult mai mici!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

ionut ims a scris:

imi place bull-barul mi-as confectiona si eu unul dar nu atat de inalt.si ca o remarca eu zic ca nu are destula stabilitate prins decat pe bara....parerea mea.succes in continuare



Multumesc! Si atunci cum sa-l prind?! Pe partea inferioara a sasiului?! K nu am nici o idee!

Modificat de arcasul (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Misu de Cluj a scris:

Pentru ce-ti trebuie atatea relee?
In principiu, trebuie un releu de semnalizare, un releu de far si inca vreo doua relee de far, pentru pentru proiectoarele de ceata.
Cu restul ce faci, ca-s cu vreo 20 de bucati mai multe, decat ai tu nevoie?



Toate "utilitatile" masinii vor fi puse pe relee: proiectoarele (patru la numar), proiectoarele de ceata (doua bucati), proiectorul de spate si cele laterale (pt offroad), claxoanele, farurile, stopurile pe frana si cele de ceata, stergatoarele, sirokoul, electroventilatorul, bujiile incandescente (trei la numar), degivrarea oglinzilor (=D ), tot. Plus un releu de 70A, care va da curent la toate instrumentele care merg prin contact. Pana si starterul electromotorului va fi pus prin releu! De aia sunt asa multe! 
In loc de suruburile alea de unde sunt prinse cablurile, voi folosi bareta ce cupru, lunga cat placa de textolit, de care voi lega cablurile releelor (pentru diminuarea curentului de nod)!

Modificat de arcasul (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Misu de Cluj a scris:


bigatt a scris:

Eu va recomand motor de Ford sierra, sau scorpio, 2340 cmc pe motorina. Sunt exceptionale. Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc. Motorul Mercedes de 2000 este foarte slab pentru caroseria asta.

Aici  e vorba de taxe, ca peste 2000 cmc s-o dublat taxele, de te apuca frisoanele!
ala de 2000 cmc are  1988 cmc , deci impozitul si asigurarea sunt cu mult mai mici!



Sub 2500 cmc taxele erau suportabile! Deocamdata ramane cu motorul D127, vreau sa-l "simt" la greu! Ce va fi pe viitor, voi vedea! 


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

bigatt a scris:

Eu va recomand motor de Ford sierra, sau scorpio, 2340 cmc pe motorina. Sunt exceptionale. Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc. Motorul Mercedes de 2000 este foarte slab pentru caroseria asta.


Intr-adevar am nevoie de un motor destul de puternic, mai ales ca merg si pe off road si o sa si car diverse cu masina!


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815

arcasul a scris:


bigatt a scris:

Eu va recomand motor de Ford sierra, sau scorpio, 2340 cmc pe motorina. Sunt exceptionale. Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc. Motorul Mercedes de 2000 este foarte slab pentru caroseria asta.


Intr-adevar am nevoie de un motor destul de puternic, mai ales ca merg si pe off road si o sa si car diverse cu masina!


Ca sa-l parafrazez pe colegul Bigatt, un motor de Ford, care e in realitate de Peugeot, dar de fapt este un motor Indenor, un fel de Perkins al francezilor, este mult superior multor altor motoare, la mai toate capitolele, dar in special ca fiabilitate, pe Aro au tinut si 500000, pe la diverse regii, care pe linga faptul ca au  facut Bucurestiul f des, (deh duceau conducerea locala la ,,centru''), alergate la blana, dar si omorite prin dealuri si cimpii, ca asta era specificul activitatii. Sint multe variante : 2 l, 2,1 l, 2,3 si f rar 2,3 turbo, 2,5 si 2variante de turbo - 90 cp si 110 cp - cu intercooler. Ultima e f rara si greu de gasit, dar recomand cu succes 2,5 turbo de 90 cp, ce a fost pe Aro

Modificat de Oldman (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Oldman a scris:

Ca sa-l parafrazez pe colegul Bigatt, un motor de Ford, care e in realitate de Peugeot, dar de fapt este un motor Indenor, un fel de Perkins al francezilor, este mult superior multor altor motoare, la mai toate capitolele, dar in special ca fiabilitate, pe Aro au tinut si 500000, pe la diverse regii, care pe linga faptul ca au  facut Bucurestiul f des, (deh duceau conducerea locala la ,,centru''), alergate la blana, dar si omorite prin dealuri si cimpii, ca asta era specificul activitatii. Sint multe variante : 2 l, 2,1 l, 2,3 si f rar 2,3 turbo, 2,5 si 2variante de turbo - 90 cp si 110 cp - cu intercooler. Ultima e f rara si greu de gasit, dar recomand cu succes 2,5 turbo de 90 cp, ce a fost pe Aro


Cam cat costa un astfel de motor?! Banuiesc ca merge cutia de ARO cu patru trepte, fara modificari!

Modificat de arcasul (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
In primul rind nu merge motorul direct pe cv Aro, dar exista carcasa ambreiaj pt ele facuta de fabrica, s-au pus si cu cutie Peugeot (ideal) si, treaba romaneasca la productie, cu cv de Aro romaneasca.

In al doilea rind, sfatul meu ar fi urmatorul: se ia de pe p 505 motorul cu cv cu tot, cv e in 5 trepte, si se confectioneaza dintr-o teava si doua flanse o adaptare pt reductor - se poate face si dintr-o singura bucata, daca ai material, lucrarea e usor de facut, pt ca cv Peugeot se termina cu o flansa patrata, cu simering, iara din cv iese un ax canelat al carui manson de cuplare il tai din cardanul masinii donatoare. La capitolul p505 am ceva variante disponibile.

Modificat de Oldman (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la