CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Briji la Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Bihor
cauta Barbat
24 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Restaurare Citroen Ami 6 -1967 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Proiectul urmátor Lámiiei mecanice,un Ami 6 adus din Franta la un pret ridicol:425 Euro de pe e.bay.fr cu unele neajunsuri dar destul de usor remediabil

restaurare citroen ami -1967 proiectul urmátor lámiiei ami adus din franta pret euro e.bay.fr unele

45.4KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Dupá transport sosit in atelierul-grajd la reinviat..

restaurare citroen ami -1967 dupá transport sosit reinviat..

34.5KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si a incveput demontarea...

restaurare citroen ami -1967 incveput

44.1KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Sasiul se desparte de cabiná...

restaurare citroen ami -1967 sasiul desparte cabiná...

58.7KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Sasiu nud...

restaurare citroen ami -1967 sasiu nud...

49.2KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Dupá sablare,primul strat de vopsea antiorosivá tip Dinitrol Suedia aplicatá pe sasiu .

restaurare citroen ami -1967 dupá strat vopsea tip dinitrol suedia aplicatá sasiu

34.9KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Dupá cele 2 straturi prinmeste si Dinitrol exterior ca protectie contra pietrelor etc ....

restaurare citroen ami -1967 dupá cele straturi prinmeste dinitrol exterior protectie contra

41.4KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Surubárie si subansamble reintoarse de la galvanizare

restaurare citroen ami -1967 surubárie reintoarse

50.9KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Voi continua pe másurá ce pot avansa procesul..

restaurare citroen ami -1967 voi continua másurá pot avansa procesul..

41.3KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Sasiul terminat cu cele 4 straturi obligatorii ...Incep remontárile !

restaurare citroen ami -1967 sasiul terminat cele straturi ...incep

42.9KB


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Frumos!
Asta-i Ami6?
Nu-i Ami 8 ?
Ami 6 nu avea luneta montata asa ciudat?
Nu am mai vazut niciodata Ami din asta in realitate, doar in poze.
Are sasiu de 2 CV?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
lastunul
Membru Activ

Din: Bucuresti-Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 114
Este  Citroën Ami 6 Club estate version.

restaurare citroen ami -1967 este  citroën ami club estate version.

59.5KB


_______________________________________


Uploaded with ImageShack.us

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Din cate vad, are multe elemente de la 2CV

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
frumoasa lucrare spor la lucru ,mie imi place capota cel mai  mult  

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Este Ami 6 Break sau Combi,cea LÉimuziná avea luneta spate oblicála fel ca Ford Anglia .
Este totul identic cu 2 CV-ul de la sasiu,motor,cutie,comenzi etc cu mici exceptii:Minerele usilor si volanul de la DS,geamuri laterale glisante stil vitriná de la Dyane,faruri de la Tangara etc.Dupá párerea mea asa cum DS-ul este una dintre cele mai frumoase caroserii,si bineinteles Citroen asa ásta este cel mai urátel mai ales cu capota aceea turtitá in mijloc ...putin asemánátoare Daciei 1100,dar mult mai evidentiatá.
In rest totul e 2 CV la fel ca si restul Citroenurilor de 600 cmc 2 cilindri ráciti cu aer.:Mehari,Dyane,Acadiane,AK,Ami 6 ,Ami 8,etc.Acestea au constituit variatii pe aceeasi temá si au avut un succes imens,Nu degeaba in cazul 2 CV-ului din care s-au fabricat mai mult de 4 milioane,din 1948 páná in 1990. =D


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:

faruri de la Tangara etc.


Cum arata Tangara?     
Nu am mai auzit de asta!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Este un Mehari-stil Jeep de fibrá dar cu usi,ecoperis de fibrá in loc de prelatá,si mai pátratá.Nu prea imi place.Au fost fabricate in nr destul de mic.Baza este aceeasi!!Robustul 2 CV!!
Ei si azi am mai lucrat nitel la urátania asta de Ami.

restaurare citroen ami -1967 este jeep fibrá dar fibrá loc prelatá,si mai pátratá.nu prea imi

43.5KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Montare Sasiu ...

restaurare citroen ami -1967 montare sasiu ...

44KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si tot remonare sasiu ...

restaurare citroen ami -1967 tot remonare sasiu ...

39.2KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si tot..

restaurare citroen ami -1967 tot..

45.5KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si spatele..

restaurare citroen ami -1967 spatele..

37.9KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si pápucii noi

restaurare citroen ami -1967 pápucii noi

40.2KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si la sfársitul zilei de lucru...

restaurare citroen ami -1967 sfársitul zilei lucru...

43KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si una din fatá cu cremaliera si bratul fránei de máná.

restaurare citroen ami -1967 una din fatá cremaliera bratul fránei máná.

42.9KB


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ciudata suspensie!
Arcurile sunt in cilindrii alea pe orizontala?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da ! Mai toatá lumea.unii prea destepteti altii care doar se cred isi dau cu párerea?Ce suspensie are ciudata Citroen 2 CV???Unii zic cá-i torsiune,atii mc Pherson cánd colo e suspensie obisnuitá cu 2 arcuri elicoidale culcate pe orizontalá.Nici in fatá,nici pe spate nu are nimic vertical,nici bará nici telescoape,toate-s culcate,fixate pe sasiu ...idee genialá a constructorilor-alduiascá-le numele cel de SUS,-si asa s-a náscut suspensia ultrafiná devenitá legendará a 2 CV-ului.Masina mea de uz cotidian de mai bine de 15 ani e tot la fel,un Citroen Acadiane cu suspensie identicá ! E fenomenalá si nu necesitá reparatii!!Citroen 4 ever =D  =D  =D     

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Da e geniala treaba! Si in plus podeaua este complet plata!
Ideea de baza: "Ce nu exista, nici nu se strica" 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
SPOR LA TREABA ! Vezi sa nu arate in final a LASTUN ....

_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
mie personal intotdeauna dintre masinile franceze citroenul mi-a placut cel  mai mult pt ca sunt foarte inventivi si neconventionali, spor la lucru  

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
2CV-ul si toata gama bazata pe el este geniala!
Eu intotdeauna am preferat masinile simple si eficiente.
Insa Ds, Cx, SM sunt prea avatgardiste si prea sofisticate, din punctul meu de vedere.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
stefoly21
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 387
Ce frumos arata o restaurare ca la carte!! Felicitari si spor la treaba in continuare!!

pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mersi Tuturor !
Vá doresc si Vouá spor la treabá deoarece vád cá aveti de lucru si voi.Stefloy,Misi VW typ urmáresc uimit restaurárile voastre dar din cauzá de necunoastere a altor tipuri nu prea am cew scrie si eventual ráspunde de aici tácerea mea filozoficá.
Panourile usilor precum si tapiteria de la Opel....ceva extraordinar de frumos!Incá o datá mersi tuturor,eu suunt filozof doar in _Citroenuri de 15 ani....
D-le Liviu !Mersi mult pt mesaj,si ptr ajutorul acordat la proiectul Lástun....Mie mi-era fricá sá nu iasá Lástunul jumátate Citroen 2 CV....


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Inainte de remontare piesele regalvanizate

restaurare citroen ami -1967 inainte remontare piesele

41.7KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si alte cele-surubárie subansamble etc..

restaurare citroen ami -1967 alte etc..

57.2KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

restaurare citroen ami -1967

57.3KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Sasiu

restaurare citroen ami -1967 sasiu

44KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Scuze pt postárile duble!Caroseria in curs ..

restaurare citroen ami -1967 scuze postárile curs

45.4KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si una lA SFÁRSIT

restaurare citroen ami -1967 una sfÁrsit

56.2KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si putin despre protectia cavitátlor interioare dupá inspectarea cu o sondá cu cap iluminator ...realizat cu mare dibácie de retrogarage Citroen...

restaurare citroen ami -1967 putin despre protectia cavitátlor interioare dupá sondá cap iluminator

27.3KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
O altá intilnire cu pájanjenii....

restaurare citroen ami -1967 altá intilnire

21KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Iar dupá verificarea suprafetelor interioare urmeazá protectorul pulverizat cu sonde de 1,5 metri in toate pártile cu maglavaisul original Dinitrol care era folosit si de fabricá de zeci de aniu i chiar in zilele noastre...

restaurare citroen ami -1967 iar dupá interioare urmeazá pulverizat sonde 1,5 metri toate pártile

34.2KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mai una cu sonda flexibilá...

restaurare citroen ami -1967 mai una sonda

28KB


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si inspectia interioará a rezervorului de benziná....ca nouá fárá oxizi

restaurare citroen ami -1967 inspectia interioará nouá fárá oxizi

25.1KB


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:

Iar dupá verificarea suprafetelor interioare urmeazá protectorul pulverizat cu sonde de 1,5 metri in toate pártile cu maglavaisul original Dinitrol care era folosit si de fabricá de zeci de aniu i chiar in zilele noastre...


Pai voi aveti echipamente scumpe de ultima generatie, noi am ramas la palnia metalica si bidonul de ulei cu ceara.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Nici alea nu-s de aruncat:Unchiu meu si-a antifonat din 5 in 5 ani Dacia 1300 de 72 si pe lingá asta in fiecare an báge vreo 10 litri de ulei de transformator in lonjeroane,usi,portbagaj,aripi.....si masina dupá 30 de ani de stat in fata blocului si 5 ani de taximetrism in Oradea a fost in proprietatea sa pőiná acu 4 ani cánd a vindut-o.....  

pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
....

restaurare citroen ami -1967 ....

32.7KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si...

restaurare citroen ami -1967 si...

59.1KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si..

restaurare citroen ami -1967 si..

45.2KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot..

restaurare citroen ami -1967 tot..

46KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si...

restaurare citroen ami -1967 si...

47.6KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si...

restaurare citroen ami -1967 si...

49.5KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si ultima..

restaurare citroen ami -1967 ultima..

49.7KB


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ni ce interesant! 
Asta are frane pe tamburi in interior, langa cutie! 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
foarte frumos
cilindi aceia negri de langa roata ce sunt?  


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Alea nu cred sa fie cilindrii!
Mai degraba sunt doua balamale mari, in jurul carora se roteste roata cand iei curba!
Tare ciudata masinaria asta!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 762

Misu de Cluj a scris:

Alea nu cred sa fie cilindrii!
Mai degraba sunt doua balamale mari, in jurul carora se roteste roata cand iei curba!
Tare ciudata masinaria asta!

Misi, nu cred, sunt mult in fata, nu se poate pivota asa descentrat ca ies planetarele
Adi ?


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
In prima poza se vede clar ca in partea de jos sunt prinse de brat, iar in partea din spate sunt bieletele de directie... deci sunt niste dictamai balamale

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
hai cá vá mai las sá ghiciti...demult nu m-am distrat asa de bine...deci ??? Ce sunt cei 2 cilindri verticali postati la fiecare dintre roti pe fata interná?????? Hai sá vedem.Ar fii trebuit s-o postez la ghicitori !      

pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si azi am lucrat...putin : I-am azvárlit motorasul la loc ..

restaurare citroen ami -1967 azi i-am azvárlit motorasul loc

54KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si dinnainte

restaurare citroen ami -1967 dinnainte

51.6KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
din spate...

restaurare citroen ami -1967 din spate...

50.5KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
surubárie si subansamble reintoarse de la galvanizare

restaurare citroen ami -1967 surubárie reintoarse

53.8KB


pus acum 13 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
Si asta are sistemu' de franare si suspensiile hidraulice, ca la bx/cx/ds?

pus acum 13 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Spor la treaba!
Interesant sistemul de franare cu sabotii langa cutie.


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

blind a scris:

Si asta are sistemu' de franare si suspensiile hidraulice, ca la bx/cx/ds?

Nu ! De unde crezi ? Cred cá ai vázut in pozá tuburile de friná acelea galbene proaspát galvanizate , nu sint tuburi hidraulice.


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

George a scris:

Spor la treaba!
Interesant sistemul de franare cu sabotii langa cutie.

Da, sistemul respectiv-varianta cu discuri a fost introdusá de Citroen la modelul DS in 1955 fiind totodatá prima friná cu discuri la masinnile fabricate in serie .Apoi le-au folosit la toate tipurile pe bazá 2 CV adicá 2 CV,Dyane,Mehari,Ami 6 si Ami 8,etc.
Are avanatjul cá nu intrá atita murdárie si apá pe saboti si in tamburi ca si in cazul in care discurile si sau sabotii sunt plasati la roatá.Acest sistem permite totodatá si o ventilatie a discurilor si tamburilor deoarece ventilatorul care ráceste fortat cilindrii in timpul funcitonárii trimit printr-un canal aer fortat pe tamburi si discuri.Este o chestie foarte simplá si in acelasi timp genialá .Din aceastá cauzá frinele ajung la temperatura optimá de folosire pe másurá ce motorul se incálzeste si trimite aer cald ,dispárind apa de condens din tamburi iarna, iar vara la fránári masive o ráceste si n-o lasá sá se incingá la coborári pe serpentine.


pus acum 13 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5229
Baga tare barbate ca faci minuni.Tia mai spus cineva ?Atunci afla.!

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Tot nu am aflat ce-s buteliile ale de la roti?
Is butelii de aer comprimat  sau balamale?
Cred ca e tare greu sa schimbi sabotii sau cilindrii de frana, la tamburi, ca trebuie sa demontezi toata suspensia si transmisia.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
probabil nu are roata de rezerva si in tuburile alea ti aer comprimat si iti umfli roata cand se dezumfla....    
chiar nu stiu ce poate fi ,dar deja prevad ca ii ceva ciudatenie ingenioasa  


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Eu as zice ca-s niste extinctoare, pentru stins incendiul, daca vreo roata, ia foc la un demaraj puternic 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 762
Daca le-as fi proiectat eu acolo puneam amortizoare...

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Elijah a scris:

Daca le-as fi proiectat eu acolo puneam amortizoare...

Nu-s amortizoare, ca astea au amortizoarele pe orizontala, sub sasiu.
Totusi cred ca-s balamale, ca se vad gresoarele pe partea superioara si inferioara.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

wob a scris:

Baga tare barbate ca faci minuni.Tia mai spus cineva ?Atunci afla.!

Mersi Domnul WOB ! Minuni din pácate nu stim incá exact cum se fac de aceea nici noi nu facem dar suntem maximalisti inráiti si asta ne-a dus de rápá ! Avem de lucru cácáláu....scuze ptr expresia necuvenitá dar ea exprimá cel mai bine situatia in care ne aflám....lucru mult si platá la nivelul aniusului !          


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Elijah a scris:

Daca le-as fi proiectat eu acolo puneam amortizoare...

Esti cel mai aproape ! Felicitári !
Sunt amortizoare,care completeazá efectul amortizoarelor orizontale gri de pe sasiu.In interiorul celor 2 cilindrii verticali se aflá un piston de plumb de cca 2 kile care este plasat in mijlocul cilindrului.Are un restort deasupra si unul dedesubt care o mentin in pozitie.In momentrul in care roata intrá intr-o groapá,pistonul prin inertie se deplaseazá in jos dar dupá ce atinge p.m inferior incepe a se misca in sens opus,deci in sus contrabalansánd bratului.Deci prin actiunea sa si fiind plasatá la roatá la extremitatea bratului flotant contracareazá foarte eficient trepidatia provocatá de gropi a bratului .Telescopul aflat pe orizontalá face acelasi lucru la o extremitate a bratului flotant iar acesta face acelasi lucru la cealaltá extremitate a bratului care este f.lung-75 cm si are cursá verticalá de 44 cm fiind asezat pe 2 rulmenti conici pe axul transversal fatá.De aceea cu aceste masini de aprox 600 kg se poate merge cu vitezá sporitá chiar si pe aráturá .....genial,nu ? De aceea-mi plac de mai bine de 15 ani Citroenurile....chestii minore dar geniale si functionale.
A ! Are sus un surub acest cilindru unde se poate introduce ulei ptr gresaj la pistonul de plumb....            


pus acum 13 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 762

cv2adi a scris:


Elijah a scris:

Daca le-as fi proiectat eu acolo puneam amortizoare...

Esti cel mai aproape ! Felicitári !
Sunt amortizoare,care completeazá efectul amortizoarelor orizontale gri de pe sasiu.In interiorul celor 2 cilindrii verticali se aflá un piston de plumb de cca 2 kile care este plasat in mijlocul cilindrului.Are un restort deasupra si unul dedesubt care o mentin in pozitie.In momentrul in care roata intrá intr-o groapá,pistonul prin inertie se deplaseazá in jos dar dupá ce atinge p.m inferior incepe a se misca in sens opus,deci in sus contrabalansánd bratului.Deci prin actiunea sa si fiind plasatá la roatá la extremitatea bratului flotant contracareazá foarte eficient trepidatia provocatá de gropi a bratului .Telescopul aflat pe orizontalá face acelasi lucru la o extremitate a bratului flotant iar acesta face acelasi lucru la cealaltá extremitate a bratului care este f.lung-75 cm si are cursá verticalá de 44 cm fiind asezat pe 2 rulmenti conici pe axul transversal fatá.De aceea cu aceste masini de aprox 600 kg se poate merge cu vitezá sporitá chiar si pe aráturá .....genial,nu ? De aceea-mi plac de mai bine de 15 ani Citroenurile....chestii minore dar geniale si functionale.
A ! Are sus un surub acest cilindru unde se poate introduce ulei ptr gresaj la pistonul de plumb....            

           
Nu degeaba am fost doctorand in protectie antiseismica acolo se studiaza tocmai amortizoare asemanatoare.
Bingo, m-ai uns la suflet Doc.
Deja am o zi mai buna


pus acum 13 ani
   
alf 08
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 187
Ce rau imi pare ca de abia acum am vazut ce s-a mai scris, stiam ca alea sunt amortizoarele. Nu le si zice amortizoare cu frictiune?

_______________________________________
don`t be sad, don`t be blue, Frankenstein was ugly too

Volvo 360  1987
Simson Sport 1961

pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

alf 08 a scris:

Ce rau imi pare ca de abia acum am vazut ce s-a mai scris, stiam ca alea sunt amortizoarele. Nu le si zice amortizoare cu frictiune?

Nu ,amortizoarele cu frictiune au fost de asemenea proiectate de inginerii Citroenului pe modelele Ac 4 si B din anii 1921-1930.Alea aveau arcuri de otel eliptice si la jonctiunea elipsei superioare cu cea inferioará erau 2 discuri de cite o palmá cu ferodo pe fata interná ce se suprapuneau una peste alta si reduceau din amplitudinea miscárilor de balans pe drum ráu cind caroseria tindea sá danseze cum ziceau ei.Deci nu functiona pe principiul contrabalansului ca si asta din imaginile de mai sus ci pur si simplu reducea - prin frinare de fapt amplitudina balansului masinii ! Conferea mai putin comfort ca si aceasta de mai sus,dar nici viteza de deplasare a masinilor acelea nu o atingea pe cea a 2 CV ului din anii 60-70...      


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Elijah a scris:


cv2adi a scris:


Elijah a scris:

Daca le-as fi proiectat eu acolo puneam amortizoare...

Esti cel mai aproape ! Felicitári !
Sunt amortizoare,care completeazá efectul amortizoarelor orizontale gri de pe sasiu.In interiorul celor 2 cilindrii verticali se aflá un piston de plumb de cca 2 kile care este plasat in mijlocul cilindrului.Are un restort deasupra si unul dedesubt care o mentin in pozitie.In momentrul in care roata intrá intr-o groapá,pistonul prin inertie se deplaseazá in jos dar dupá ce atinge p.m inferior incepe a se misca in sens opus,deci in sus contrabalansánd bratului.Deci prin actiunea sa si fiind plasatá la roatá la extremitatea bratului flotant contracareazá foarte eficient trepidatia provocatá de gropi a bratului .Telescopul aflat pe orizontalá face acelasi lucru la o extremitate a bratului flotant iar acesta face acelasi lucru la cealaltá extremitate a bratului care este f.lung-75 cm si are cursá verticalá de 44 cm fiind asezat pe 2 rulmenti conici pe axul transversal fatá.De aceea cu aceste masini de aprox 600 kg se poate merge cu vitezá sporitá chiar si pe aráturá .....genial,nu ? De aceea-mi plac de mai bine de 15 ani Citroenurile....chestii minore dar geniale si functionale.
A ! Are sus un surub acest cilindru unde se poate introduce ulei ptr gresaj la pistonul de plumb....            

           
Nu degeaba am fost doctorand in protectie antiseismica acolo se studiaza tocmai amortizoare asemanatoare.
Bingo, m-ai uns la suflet Doc.
Deja am o zi mai buna

Bravo ! Feliciotári ! E buná logica....          


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Deci ai un Citroen Ami antiseismic?     

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
young-biker
Membru Junior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 82
Salutare !
In  primul  rand  felicitari pt  ceea  ce  faceti..rar  vedem  asa  o  restaurare.
Francezii au  fost  ingeniosi  si  la  mecanica  dar  si  la  aspectul  masinilor.Mie  imi  place  2 cv-ul.Nu  se pot compara  masinile  vechi  cu  loganul  de  ex ( cred  ca  pe  undeva  pe drum  s-a  pierdut  acel  aspect  clasic  al  masinilor. )
Si  .. in al doilea rand..felicitari  din  nou  pentru  munca  depusa !

 


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Deci ai un Citroen Ami antiseismic?     

             


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

young-biker a scris:

Salutare !
In  primul  rand  felicitari pt  ceea  ce  faceti..rar  vedem  asa  o  restaurare.
Francezii au  fost  ingeniosi  si  la  mecanica  dar  si  la  aspectul  masinilor.Mie  imi  place  2 cv-ul.Nu  se pot compara  masinile  vechi  cu  loganul  de  ex ( cred  ca  pe  undeva  pe drum  s-a  pierdut  acel  aspect  clasic  al  masinilor. )
Si  .. in al doilea rand..felicitari  din  nou  pentru  munca  depusa !

 

Multumim ptr urári,ne stráduim sá fim maximalisti....pe cit putem,din aceastá cauzá proiectele avanseazá tare incet de o vreme dar tot se vor gáta odatá.Incá o datá miultumiri !         


pus acum 13 ani
   
OBY
Membru Senior

Din: BUCURESTI
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 280
Daca doresti si sigur doresti miine la prima tvr antene pe la 10 poti vedea ROZALIA in raidul bucuresti -giurgiu Atept sa ti vad OPINIA cu stima 

pus acum 13 ani
   
alf 08
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 187
Multumesc pentru lamurire domnule Adi (ce idei au avut oamenii astia...). Spor la munca! 

_______________________________________
don`t be sad, don`t be blue, Frankenstein was ugly too

Volvo 360  1987
Simson Sport 1961

pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

OBY a scris:

Daca doresti si sigur doresti miine la prima tvr antene pe la 10 poti vedea ROZALIA in raidul bucuresti -giurgiu Atept sa ti vad OPINIA cu stima 

Oaaau ! Bineinteles cá vreau ! Nu mi-ai trimis nici poze despre ea! Tare mi-as dori niste poze s-o pástrez ca amintire....cu noul proprietar impreuná.Imi pare bine cá ai pus-o pe numere Románesti asa repede si nici n-a trebuit sá astepti sezonul urmátor ca sá te bucuri de ea ! Bravo incá o datá pt efortul depus.Mersi de instiintare !        


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

alf 08 a scris:

Multumesc pentru lamurire domnule Adi (ce idei au avut oamenii astia...). Spor la munca! 

Si eu multumesc ptr urári ! Da intr-adevár ...au avut idei interesante, si pe mine m-au acaparat ideile astea si am si rámas in cátusele lor de mai bine de 15 ani! Cred cá prin non conventialismul lor si excentricirtatea gándirii lor,azi am fii mult mai sáraci in domeniul tehnicii dacá ei n-ar fii fost !
ex : Frinele cu discuri in serie,suspensia hidropneumaticá,volanul cu o spitá,faruri directionale,motorul flotant,etc.....fie-le amintiirea alduitá !      


pus acum 13 ani
   
RDG
Membru Senior

Din: Vaslui
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 838

cv2adi a scris:

Surubárie si subansamble reintoarse de la galvanizare


salut! da-mi o legatura cu atelierul unde galvanizezi. adresa, nr de tel, mail..orice..


_______________________________________
in rust we trust !

pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Salut.Atelierul este in Gyál-orásel situat lingá Budapesta, Turcsán KFT Felsőpakony -TSZ major.Ei vorbesc doar pe maghiará, dacá vrei sá-ti traduc , cu cea mai mare plácere.Nr de telefon:00 36-20 5822999.       

pus acum 13 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Cata pasiune!Felicitari!Intotdeauna mi-au placut Citroanele vechi.

pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

deceneu32 a scris:

Cata pasiune!Felicitari!Intotdeauna mi-au placut Citroanele vechi.

Merci .chiar vád cá esti pasionat de ele !    


pus acum 13 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Multumesc pentru raspuns.Spor la lucru in continuare!
Mai am,totusi,o intrebare:cum reusesti sa schimbi sabotii,daca se uzeaza?Cum fac eu la Oltcit,cand schimb discurile?Scoti planetarele?


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Uita-te Adi, ce am gasit!
Pe poza asta este un Ami 6 cu faruri duble!
Din asta nu mai vazusem.
Asta este versiune pentru piata americana?

restaurare citroen ami -1967 uita-te adi, gasit!pe poza asta este ami faruri duble!din asta mai este

49.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Si un R4 "rat look", ca stiu ca iti place R4 si vrei sa-ti iei una

restaurare citroen ami -1967 "rat stiu iti place vrei sa-ti iei una Admin

57.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
VWX
Membru Activ

Din: BuCUResti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 161
Impresionanta lucrare......Spor la treaba!!!
Renault 4 -stiu 2 de vanzare in Buc-o utilitara si una de persoane.In principiu se cerea 700 Euro pe pachet.Daca esti interesat sap mai mult....


_______________________________________
Restaurari auto.Inchiriez spatii pt garare auto/moto.

pus acum 13 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Dl. Adi,
in primul rand felicitari pt munca si efortul depus o sa iasa bijuterie O intrebare daca imi permiteti, la ce pret ar fi Dinitrol-ul respectiv, din cate ma inteles Lada a fost izolata cu asa ceva (sau ceva foarte asemanator) din fabrica (se scufunda caroseria in baie), iar unde s-a depus un strat ce nu a fost afectat de suduri, etc asa de bine sta, de zici ca e smaltuita...  


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Acum vázui cá s-au acumulat nista intrebári : Multumesc ptr incurajare si vorbele bune !
1. Planetarele la Ami , 2 CV si restul nu tre scoase sá accesezi sabotii de friná, doar se scot cele 6 suruburi care tin planetarele fixate de tamburi, si se imping cátre roatá(culiseazá pe canelurá  mult din cauza suspansiei speciale si ai acces la saboti )
2.Dinitrol- afost tehnolgia utilizatá se f multe firme constructoare auto, poate si Lada.
Ei produc diverse tipuri de vopsele si ceará protectoare (terosonarea cavitátilor ).
Ptr cavitáti folosim aceeasi ceará-zicem noi- care se incálzesta la 40-60 grade si se pulverizeazá cu cap tip rozetá in interiorul cavitátilor(praguri, stálpi etc )
Ptr suprafata exterioará-contaaripi, exteriorul caroserei- folosim un prim strat de bazá, dacá este si sudatá, un al doilea strat -mai ales la suduri-iar apoi se aplicá-tot prin pulverizare startul protector extarn, cauciucat, care rámine elasticá si conferá protectie mecanicá contra pietrisului. nisipului etc spulberat de roti.In cavitatea aripilor, de obicei punem strat dublu.    

Modificat de cv2adi (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2050
La poza pe care ai postat-o Misi mai sus.. oare cu ce fel de vopsea e vopsita? Ma innebuneste culoarea aia 

pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

restaurare citroen ami -1967

32.3KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

restaurare citroen ami -1967

42.3KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

pus acum 13 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la