CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Kalifa 19 ani
Femeie
19 ani
Ialomita
cauta Barbat
19 - 32 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Restaurare Citroen Ami 6 -1967 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
compartiment motor ...

restaurare citroen ami -1967 motor ...

48.7KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cricul de un metru lungime, ascuns in contraaripá ....

restaurare citroen ami -1967 cricul metru lungime, ascuns ....

32.7KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detaliu levier de comandá schimbátor de viteze extrem de primitiv si simplu si totodatá functional chiar si dupá 45 de ani ....    

restaurare citroen ami -1967 detaliu levier comandá schimbátor viteze extrem primitiv simplu

57.2KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

restaurare citroen ami -1967

52.5KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
filtru de aer cu dublu filtru, ptr silentiozitate !

restaurare citroen ami -1967 filtru aer dublu filtru, ptr

34.9KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tipul ....

restaurare citroen ami -1967 tipul ....

23.7KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
altrenator cu 2 fire .... nu se poate lega gresit !

restaurare citroen ami -1967 altrenator fire .... poate lega gresit

46.3KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
farul cu dulia "excentristá " pe care este situat becul pozitiei, care nu are orificiu in oglindáfarului, doar soclul becului bilux are o micá tesiturá prin care fascicolul luminos pátrunde in far ..... idee tipic francezá !  

restaurare citroen ami -1967 farul dulia " care este situat becul pozitiei, care are orificiu

36.1KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
in functiune ...

restaurare citroen ami -1967 functiune ...

32.4KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si rezultatul ....

restaurare citroen ami -1967 rezultatul ....

45.9KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si cu gura inchisá ...

restaurare citroen ami -1967 gura inchisá ...

44.9KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

restaurare citroen ami -1967 tot

48.2KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
vue lateraux ...

restaurare citroen ami -1967 vue lateraux ...

51.7KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
capota motor cu izolatie nouá (cea veche deja cádea in capul celui care lucra pe la motor ....

restaurare citroen ami -1967 capota motor izolatie nouá (cea veche deja cádea capul celui care lucra

40.2KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
aceeasi firmá producea si ptr Citroen anumite piese ....ca si ptr celelalte firme proprii ...Transpar .

restaurare citroen ami -1967 aceeasi firmá producea ptr citroen anumite piese ....ca ptr celelalte

46KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
alte detalii ..

restaurare citroen ami -1967 alte detalii

45KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

restaurare citroen ami -1967

26.2KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
balamale haion de aluminiu , neascunse, folosite ca elemente de decor ....

restaurare citroen ami -1967 balamale haion aluminiu neascunse, folosite elemente decor ....

31.2KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detaliu ....

restaurare citroen ami -1967 detaliu ....

35.4KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot ...

restaurare citroen ami -1967 tot ...

38KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
bara spate de aluminiu ....element de decor mai degrabá decát de protectie impotriva socurilor....

restaurare citroen ami -1967 bara spate aluminiu decor mai degrabá decát protectie impotriva

43.9KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detaliu

restaurare citroen ami -1967 detaliu

42.1KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
le sousol ....

restaurare citroen ami -1967 sousol ....

33.5KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

restaurare citroen ami -1967

29.1KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ultima ....
Proiect incheiat , absolvit dupá 6 ani de la cumpárare ......Multumim colegilor ptr atentie si incurajarea oferitá pe parcurs !                

restaurare citroen ami -1967 ultima incheiat absolvit dupá ani cumpárare colegilor ptr atentie

33KB


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Domu' Adi, deja incepeti sa ma enervati... . Glumesc, desigur. Felicitari! Sunteti idolul meu in materie de restaurari!    

pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

ionut_doc a scris:

Domu' Adi, deja incepeti sa ma enervati... . Glumesc, desigur. Felicitari! Sunteti idolul meu in materie de restaurari!    

La capitolul Dacia eu am ce inváta de la Dvs ! E foarte minutios si grijuliu lucratá Frantuza Dvs, am rámas mascá la vederea pozelor.
Felicitári !      


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Dupá o luptá de 5 luni cu RAR-ul Ungar , timp in care am avut cca 8 corespondári cu autoritatea, printre care i-am avertizat cu o scrisoare oficialá redactatá de un avocat, cá-i voi da in judecatá, in sfársit am obtinut numerele mult rávnite .
Am fost invitat foarte politicos la sediu RAR.Budapesta, si am fost servit fárá sá stau la ránd, introdus direct in biroul sefului serviciului, dupá care mi s-au eliberat pe loc documentele care din 15 iulie se tárágánau din vina autoritátii amintite .
Au fost avertizati de forul lor superior-Ministerul transporturilor -cum cá decizia luatá a fost una gresitá, in sensul cá nu avea voie sá-mi inchidá dosarul cu cererea de inmatriculare ci, trebuiau sá emitá o decizie ptr termen lung, timp in care erau nevoiti sá identicfice tipul respectiv si sá-l treacá imediat in registru .
Asa cá Ami ....primul si singurul AMI 6 din Ungaria a primit numerele cu regim special .....OT adicá Oldtimer.
Pácat cá a durat atáta timp, acuma vine iarna, nu mai iese din bárlog troaca ....da-i stá bine chiar si in halá cu numerele noi       

restaurare citroen ami -1967 dupá luptá luni rar-ul ungar timp care avut cca printre care i-am

42.4KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cam slabá poza ...

restaurare citroen ami -1967 cam slabá poza ...

31.9KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

restaurare citroen ami -1967 tot

35.1KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
scuze ..

restaurare citroen ami -1967 scuze

33.1KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multimea la culcare ....

restaurare citroen ami -1967 multimea culcare ....

39.8KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

restaurare citroen ami -1967 tot

42.3KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

restaurare citroen ami -1967

40.8KB


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:

Dupá o luptá de 5 luni cu RAR-ul Ungar , timp in care am avut cca 8 corespondári cu autoritatea, printre care i-am avertizat cu o scrisoare oficialá redactatá de un avocat, cá-i voi da in judecatá, in sfársit am obtinut numerele mult rávnite .
Am fost invitat foarte politicos la sediu RAR.Budapesta, si am fost servit fárá sá stau la ránd, introdus direct in biroul sefului serviciului, dupá care mi s-au eliberat pe loc documentele care din 15 iulie se tárágánau din vina autoritátii amintite .
Au fost avertizati de forul lor superior-Ministerul transporturilor -cum cá decizia luatá a fost una gresitá, in sensul cá nu avea voie sá-mi inchidá dosarul cu cererea de inmatriculare ci, trebuiau sá emitá o decizie ptr termen lung, timp in care erau nevoiti sá identicfice tipul respectiv si sá-l treacá imediat in registru .
Asa cá Ami ....primul si singurul AMI 6 din Ungaria a primit numerele cu regim special .....OT adicá Oldtimer.
Pácat cá a durat atáta timp, acuma vine iarna, nu mai iese din bárlog troaca ....da-i stá bine chiar si in halá cu numerele noi       

Felicitari! Bine ca i-ai invins pe birocrati.
Urmeaza Tractionul 15cv, sa nu le apuce iarasi cu prostia birocratica, ca si ala e masina rara.
Foarte frumos in hala aia plina de comori, abia astept sa vin iarasi in vizita.
Ce  fain a fost cand ne-am dat cu DS-ul ala scurt de raliu prin padurile din jur.
Poate vin si eu sa fac rezidenta acolo si pun un hamac acolo intre stalpi sa dorm acolo noaptea, iar ziua te ajut, aduc 2cv-ul si ti-l donez, sa aibe o viata mai fericita alaturi de suratele ei, ca la mine nu stiu cand ai va veni randul.      


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Felicitari!

pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Dupá o luptá de 5 luni cu RAR-ul Ungar , timp in care am avut cca 8 corespondári cu autoritatea, printre care i-am avertizat cu o scrisoare oficialá redactatá de un avocat, cá-i voi da in judecatá, in sfársit am obtinut numerele mult rávnite .
Am fost invitat foarte politicos la sediu RAR.Budapesta, si am fost servit fárá sá stau la ránd, introdus direct in biroul sefului serviciului, dupá care mi s-au eliberat pe loc documentele care din 15 iulie se tárágánau din vina autoritátii amintite .
Au fost avertizati de forul lor superior-Ministerul transporturilor -cum cá decizia luatá a fost una gresitá, in sensul cá nu avea voie sá-mi inchidá dosarul cu cererea de inmatriculare ci, trebuiau sá emitá o decizie ptr termen lung, timp in care erau nevoiti sá identicfice tipul respectiv si sá-l treacá imediat in registru .
Asa cá Ami ....primul si singurul AMI 6 din Ungaria a primit numerele cu regim special .....OT adicá Oldtimer.
Pácat cá a durat atáta timp, acuma vine iarna, nu mai iese din bárlog troaca ....da-i stá bine chiar si in halá cu numerele noi       

Felicitari! Bine ca i-ai invins pe birocrati.
Urmeaza Tractionul 15cv, sa nu le apuce iarasi cu prostia birocratica, ca si ala e masina rara.
Foarte frumos in hala aia plina de comori, abia astept sa vin iarasi in vizita.
Ce  fain a fost cand ne-am dat cu DS-ul ala scurt de raliu prin padurile din jur.
Poate vin si eu sa fac rezidenta acolo si pun un hamac acolo intre stalpi sa dorm acolo noaptea, iar ziua te ajut, aduc 2cv-ul si ti-l donez, sa aibe o viata mai fericita alaturi de suratele ei, ca la mine nu stiu cand ai va veni randul.      

Pesimistule ! 2 CV-ul táu sunt sigur cá-l vei repune pe roate, insá esti putin neincrezátor in sine, te-ai speriat de niste solutii tehnice abstracte insá foarte ingenioase si simple.
Ai nevoie intr-adevár de cáteva scule mai specale ptr confectionarea tuburilor de fráná, eventual o presá pt pivotii din fatá, si cam atát.....
Las cá vii la vará si te mai dai cu 2 CV-ul prin pádure, iar dupá ce ajungi acasá la Cluj, sá vezi cu ce elan te vei apuca de 2 CV-ul táu .....            


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

deceneu32 a scris:

Felicitari!

Mersi colega ! A fost cam cráncená lupta insá eram abslut 100 % convins cá am dreptate si nu mi-am aplecat capul sub ghilotiná ....
Satisfactia maximá a fost modul in care am fost servit la birou,cu intrare separatá, nu la ghiseu ca toatá lumea, de tonul in care mi s-au adresat nici nu mai vorbesc...... mai ales cánd mi-au pus sub nas declaratia prin care má angajez sá nu-i dau in judecatá !!!!               

Modificat de cv2adi (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Dupá o luptá de 5 luni cu RAR-ul Ungar , timp in care am avut cca 8 corespondári cu autoritatea, printre care i-am avertizat cu o scrisoare oficialá redactatá de un avocat, cá-i voi da in judecatá, in sfársit am obtinut numerele mult rávnite .
Am fost invitat foarte politicos la sediu RAR.Budapesta, si am fost servit fárá sá stau la ránd, introdus direct in biroul sefului serviciului, dupá care mi s-au eliberat pe loc documentele care din 15 iulie se tárágánau din vina autoritátii amintite .
Au fost avertizati de forul lor superior-Ministerul transporturilor -cum cá decizia luatá a fost una gresitá, in sensul cá nu avea voie sá-mi inchidá dosarul cu cererea de inmatriculare ci, trebuiau sá emitá o decizie ptr termen lung, timp in care erau nevoiti sá identicfice tipul respectiv si sá-l treacá imediat in registru .
Asa cá Ami ....primul si singurul AMI 6 din Ungaria a primit numerele cu regim special .....OT adicá Oldtimer.
Pácat cá a durat atáta timp, acuma vine iarna, nu mai iese din bárlog troaca ....da-i stá bine chiar si in halá cu numerele noi       

Felicitari! Bine ca i-ai invins pe birocrati.
Urmeaza Tractionul 15cv, sa nu le apuce iarasi cu prostia birocratica, ca si ala e masina rara.
Foarte frumos in hala aia plina de comori, abia astept sa vin iarasi in vizita.
Ce  fain a fost cand ne-am dat cu DS-ul ala scurt de raliu prin padurile din jur.
Poate vin si eu sa fac rezidenta acolo si pun un hamac acolo intre stalpi sa dorm acolo noaptea, iar ziua te ajut, aduc 2cv-ul si ti-l donez, sa aibe o viata mai fericita alaturi de suratele ei, ca la mine nu stiu cand ai va veni randul.      

Pesimistule ! 2 CV-ul táu sunt sigur cá-l vei repune pe roate, insá esti putin neincrezátor in sine, te-ai speriat de niste solutii tehnice abstracte insá foarte ingenioase si simple.
Ai nevoie intr-adevár de cáteva scule mai specale ptr confectionarea tuburilor de fráná, eventual o presá pt pivotii din fatá, si cam atát.....
Las cá vii la vará si te mai dai cu 2 CV-ul prin pádure, iar dupá ce ajungi acasá la Cluj, sá vezi cu ce elan te vei apuca de 2 CV-ul táu .....            

Vin cu mare placere   
Poate imi iau si un BX, ca mi-am cumparat carte de reparatii sa studiez hidrauluca.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
e incalzita hala ta?
e izolat in vreun fel acoperisul?
nu ai condens in zilele mai calduroase de iarna sub husele de pe masini?


pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
O restaurare ca la carte,felicitările mele!!!Plus că îmi place culoarea enorm!    Ce vopsea și ce cod de culoare ai folosit?Seamănă cu albastru 68 autohton...

Modificat de Adrian Frigo (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Tov a scris:

e incalzita hala ta?
e izolat in vreun fel acoperisul?
nu ai condens in zilele mai calduroase de iarna sub husele de pe masini?

Din pácate nu am bani sá incálzesc o ditamai halá, de fapt fost grajd CAP ....Izolatie nu are, doar pe o parte am reusit sá pun un strat de polistiren de 23 cm si o folie de izolatie spacialá ptr acoperisuri, cealaltá este naturalá, doar plácile ondulate de azbociment sunt , insá voi incerca sá rezolv si cealaltá jumátate din deseuri asa cum am fácut vara asta
Cndens nu prea este, peste tot am pájanjeni ceea ce denotá cá este loc uscat, nici urmá de apá freaticá sau alte minuni, insá asa cum zici, in zilele cálduroase se poate crea condens, atunci merg s deschid portile din ambele capete sá fac curent si asa rámáne ziua....noapte inchid tot      


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Adrian Frigo a scris:

O restaurare ca la carte,felicitările mele!!!Plus că îmi place culoarea enorm!    Ce vopsea și ce cod de culoare ai folosit?Seamănă cu albastru 68 autohton...

Multumim , Este foarte asemánátoare cu albastru 68 parcá cu o tentá putin mai inchisá, este culoarea ei originalá, pe bvaza codului de pe plácuta masinii AC 621 ...  


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Azi am fácut primii 100 km pe timp frumoos cu micuta trotinetá .....
Experientá inainte de aceastá datá cu acest tip n-am avut, ca atare nici ceva etaln de comparatie, de aceea am luat ca paralelá Citroenul 2 CV.,, pe care-l conduc de mai bine de 23 de ani ...
Primele impresii :
1.Motor mai slábut si mai zgomotos fatá de 2 CV
2.inchiderile usilor, haionului, etc sunt mult mai bune fatá de 2 CV, insá demarajul, accelerarea este inferioará suratei
3. Consum identic , capacitate rezervor 22l fatá de 25 l al 2 CV ului
4.Incálzire mai buná (pierreri de cáldurá mainore datoritá sist de inchidere mai bun a usilor
5. Confort si tinutá de drum mai plácutá, suspensie mult mai finá
6. datoritá izolárii antifonice slabe, si caroseriei inchise cu tavan de tablá fatá de prelata 2 CV-ului zgomotul motorului se transmite spre habitaclu mult mai tare decát la 2 CV .... deci in mers decibelii zboará cu duiumul spre urechile cálátorilor
In rest volanul subtire, sist de directie ultrafin, suspensia ce pernele de aer, contribuie in mare másurá la indrágirea acestei masnute de categorie micá .....
Máine ies din nou cu ea, si voi incerca sá fac poze ...    


pus acum 7 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Foarte frumoasă, felicitări. Demarajul este mai slăbuț față de 2CV, probabil din cauza masei mai mari și/sau rapoartelor diferite.    

Modificat de classicfan (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

classicfan a scris:

Foarte frumoasă, felicitări. Demarajul este mai slăbuț față de 2CV, probabil din cauza masei mai mari și/sau rapoartelor diferite.    

Da, exact ! are rapoarte diferite, insá si masa putin mai mare !
Azi am rulat din nou cca 150 km impreuná, din ce in ce mai silentios motorul, si mai sprintená ( fatá de impinsul cu mána ) ......

restaurare citroen ami -1967 classicfan demarajul este mai 2cv, probabil din cauza masei mai mari

38.3KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
foarte caraghioasá cu "stresinile alea enorme pe capota ...

restaurare citroen ami -1967 foarte alea enorme capota ...

34KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Popas la margine de drum ...

restaurare citroen ami -1967 popas margine drum ...

56.6KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

restaurare citroen ami -1967 tot

65.7KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
de pe haion ....

restaurare citroen ami -1967 haion ....

50.9KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
hai mai departe ...

restaurare citroen ami -1967 hai mai departe ...

84.5KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Ultimul popas inainte de reintoarcere in garaj !  

restaurare citroen ami -1967 ultimul popas inainte garaj  

61.2KB


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:


classicfan a scris:

Foarte frumoasă, felicitări. Demarajul este mai slăbuț față de 2CV, probabil din cauza masei mai mari și/sau rapoartelor diferite.    

Da, exact ! are rapoarte diferite, insá si masa putin mai mare !
Azi am rulat din nou cca 150 km impreuná, din ce in ce mai silentios motorul, si mai sprintená ( fatá de impinsul cu mána ) ......

Foarte ciudat vitezometrul ala cu cele doua butoane rotunde pe dedesubt. Parca ar fi un radio interbelic.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


classicfan a scris:

Foarte frumoasă, felicitări. Demarajul este mai slăbuț față de 2CV, probabil din cauza masei mai mari și/sau rapoartelor diferite.    

Da, exact ! are rapoarte diferite, insá si masa putin mai mare !
Azi am rulat din nou cca 150 km impreuná, din ce in ce mai silentios motorul, si mai sprintená ( fatá de impinsul cu mána ) ......

Foarte ciudat vitezometrul ala cu cele doua butoane rotunde pe dedesubt. Parca ar fi un radio interbelic.

Da, si ghici ce functie au ? Sigur nu ghicesti cá doar e smecherie Francezá ....        


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Luminile si semnalizarea, vad ca este ca la 2cv cu manete.
Butoanele alea probabil este cea din dreapta pentru stergatoare. Iar cel din stanga cu sageata probabil esre reostatul pentru iluminatul de bord.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Luminile si semnalizarea, vad ca este ca la 2cv cu manete.
Butoanele alea probabil este cea din dreapta pentru stergatoare. Iar cel din stanga cu sageata probabil esre reostatul pentru iluminatul de bord.

Prima ai ghicit-o perfect ! Se vede cá ai rable franceze ! Cel din stg cu ságeata pe ea are 3 pozitii : ságeata in sus punctul zero, la stánga si la dreapta 90 grade ...... si este butonul lámpilor de stationare in functie de partea carosabilá pe care te opresti , exact ca la Dacia francezá din 71 pe aripile fatá, insá aici actioneazá cele 2 becuri de potitie din far si din stop.Nu are lampá specialá in plus pe caroserie cu aceastá destinatie.
Culmea e cá butonul stergátorului de parbriz se trege in sus si are 2 trepte, butonul lámpilor de stationare se roteste ca si butoanenele radiourilor cánd cauti posturi ....
felicitári ! Unu dero pt tine !        


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Dar acolo in mijlocul bordului este scrumiera? Este asa de mare?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Dar acolo in mijlocul bordului este scrumiera? Este asa de mare?

          Pe atunci se fuma zdraván ....  


pus acum 7 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la