CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
the_sexy_girl_alive
Femeie
24 ani
Covasna
cauta Barbat
24 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Foxy 3 - Aro 10 seria1 1980 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Saptamana asta este saptamana perlelor mioritice.

Asa ca azi m-am dus si eu la shopping ca nu e bine sa tii banii  nici in banca nici sub perna.

In consecinta vi-l prezint pe Foxy3.
Aro 10.4 din 1980. Cu seria de sasiu 1086 (la Foxy1 este 0428 iar la Foxy2 este  5857, deci astea este fabricata intre celalalte doua.)
A avut o singura proprietara, care a cumparat-o de noua de la Campulung pe data de 8 decembrie 1980.
Exista si factura originala de fabrica cu care a fost cumparata.
Are  in mare parte vopsea originala de culoare gri 83.
Culoarea gri nu mi-a placut niciodata, dar daca pot sa salvez vopseaua de fabrica, atunci o las asa si nu o voi revopsi, decat retusa unde trebuie.
Ultima data a circulat in anul 2000. Ultimul ITP a expirat  in martie 2001, de atunci nu a mai fost miscata din garaj.
Are doar 48251 km reali. Actele sunt in regula, luni sau marti scoatem si fiscalul.
Masina asta o stiam inca de prin  91-92 si stiu sigur ca nu s-a prea umblat cu ea nici pe vremea aia, deci rulajul este real. 
A fost o masina de garaj  ingrijita care totdeauna a stat in garajul ala de lemn unde sta si acuma.
Doar ca sta nemiscata de 15 ani, frane blocate si are un strat de praf vechi de 15 ani.
Va fi greu de extras de acolo, mai ales ca este pe o straduta din centrul istoric al Clujului, unde masinile sunt parcate bara la bara.
Saptamana viitoare ai duc 4 roti ca oricum am un set de roti in plus, apoi o scot de acolo, le nevoie o trag afara din garaj cu Foxy2. Dupa care dau jos etrierii de frana si placutele, ca sa eliberez rotile infranate. Apoi o vom trage afara din curte, candva seara tarziu sau noaptea, cand strada este mai libera si poate intra acolo o autoplatforma pe care sa o tragem sus.
Va fi mult mai multa munca decat la Foxy2 dar ca baza de lucru nu este rea avand in vedere rulajul mic si vopseaua in mare parte originala.
Dupa o spalare zdravana cu jet, va arata mult mai bine.
O sa revin cu poze proaspete dupa operatiunea de "extractie" din garas si de transport. Va fi greu ca nu vrea sa se miste, se teme sa iasa din garajul ala, dar cand o va vedea pe Foxy2, va prinde curaj.

Foxy_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Bogdan28
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 509
Foarte bine arata...dar incearca sa o pastrezi daca poti, la vopsea originala!
Bafta!


_______________________________________
Dacia 1100-1300-1320 & Oltena 12 TRS

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Normal ca incerc pastrarea vopselei originale, dar in momentul de fata nu pot face o evaluare corecta din cauza prafului si a lucrurilor puse pe masina.
Evaluarea per ansamblu o voi putea face dupa ce o aduc acasa si dupa ce o spal.
In orice caz rugina nu are deloc.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Factura IDMS Pitesti. 08.dec.1980.
Pret de vanzare 86.730 lei   
Autoturism marca: "Aro 10.4 cu antigel"   
Probabil ca exista in catalogul fabricii si varianta "Aro 10.4 cu apa chioara", care era cu 10 lei mai ieftin.

foxy aro seria1 1980 factura idms pitesti. vanzare 86.730 lei    autoturism marca: Admin

58.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Foarte tare Misu!!!!!!!!!!!!!
Ma bucur ca ai achizitionat inca un zece.
Totusi imi doresc ca si alti colegi de pasiune sa-si indrepte atentia spre Aro 10 si sa fie salvate cat mai multe exemplare!!        


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622
Felicitari ! In sfarsit ai reusit s-o cumperi ! 

_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Bravo,Misi !
Si eu chiar azi am mai aflat de una, nu stiu din ce an este, dar cu portbagaj care se desface in doua.Duminica ma duc, cu cineva care stie unde este, sa o vad . Asta se pare ca este mai obosita si chiar avariata in fata.Nu conteaza , se face.


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
Nebuunule....ce ai cumparat iara..???? ,aiiii nu esti normal! unde dumnezeu ai mai gasit o si pe asta? nu e adevarat ca e intr o stare asa de buna...no rust no problem!
Foarte tare si carutza asta ! daca vrei vin si te trag din sopron afar cu autobusu...      


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
S-o stapanesti sanatos!
Vopsea originala in integralitate?Constat urme de vopsea gri pe lampile de iluminare a placii de inmatriculare.


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

deceneu32 a scris:

S-o stapanesti sanatos!
Vopsea originala in integralitate?Constat urme de vopsea gri pe lampile de iluminare a placii de inmatriculare.

Vechea proprietara zice ca pe stanga a fost odata acrosata usor si e revopsit partea laterala stanga. In mare parte are vopsea originala exista chiar si dungile alea subtiri de autocolant specifice seriei1. Unde sunt mici probleme mai retusam ca se gaseste emaur gri 83.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Ai un 10 pentru ...Aro 10! Să-l stăpāneşti sănătos!

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Felicitari Misu ca ai reusit sa o cumperi si sa ajunga la tine! Rabdarea si perseverenta ta au dat roade. Din punctual meu de vedere gri 83 este o culoare foarte frumoasa si placuta, dar gusturile nu se discuta. Important este ca a fost salvata si ca sub vopsea e o masina solida si care a avut mare noroc sa o gasesti si sa ajunga in parcul MDE!
Astept poze cu ea spalata si fotografiata la tine sub castan.   


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Liviu-Florin a scris:

Felicitari Misu ca ai reusit sa o cumperi si sa ajunga la tine! Rabdarea si perseverenta ta au dat roade. Din punctual meu de vedere gri 83 este o culoare foarte frumoasa si placuta, dar gusturile nu se discuta. Important este ca a fost salvata si ca sub vopsea e o masina solida si care a avut mare noroc sa o gasesti si sa ajunga in parcul MDE!
Astept poze cu ea spalata si fotografiata la tine sub castan.   


Da, a fost o negociere lunga.
Saptamana viitoare o aduc acasa.

La inceputul saptamanii voi pleca in expeditie pana la Adi2cv ca sa aduc acasa tricicleta.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

Misu de Cluj a scris:

La inceputul saptamanii voi pleca in expeditie pana la Adi2cv ca sa aduc acasa tricicleta.


Perfect, ca am sa-ti dau ceva sa-i duci domnului Adi. Ti le aduc maine la parada.

In alta ordine de idei, felicitari pt. achizitie. Cu toate ca mai ai inca doua, cred ca a fost greu sa refuzi o asemenea ocazie. 244 se lasa asteptat.


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

iustin.nt a scris:


Misu de Cluj a scris:

La inceputul saptamanii voi pleca in expeditie pana la Adi2cv ca sa aduc acasa tricicleta.


Perfect, ca am sa-ti dau ceva sa-i duci domnului Adi. Ti le aduc maine la parada.

In alta ordine de idei, felicitari pt. achizitie. Cu toate ca mai ai inca doua, cred ca a fost greu sa refuzi o asemenea ocazie. 244 se lasa asteptat.

Nu am trei, doar doua 10.4, cea galbena este 10.1


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
liviu59ro
Membru Senior

Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
Felicitari Missi pentru noua achizitie, este o masina rara, care a ajuns pe maini bune!!! Ma bucura faptul ca acest forum, meritul tau Missi! aduce in primplan, oameni cu multa pasiune si daruire pentru masini extrem de rare si de mare valoare istorica, asa cum ai precizat undeva pe forum: "un popor fara trecut, nu are viitor", lucru perfec adevarat! Felicitari pe aceasta cale si d-nului Nicu pentru Dacia D6, cit si lui Rudy pentru TV 20. Sa aveti parte de multe bucurii alaturi de aceste masini minunate, sa le puteti prezenta cit mai curind "live"!!!

pus acum 8 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

Misu de Cluj a scris:


iustin.nt a scris:


Misu de Cluj a scris:

La inceputul saptamanii voi pleca in expeditie pana la Adi2cv ca sa aduc acasa tricicleta.


Perfect, ca am sa-ti dau ceva sa-i duci domnului Adi. Ti le aduc maine la parada.

In alta ordine de idei, felicitari pt. achizitie. Cu toate ca mai ai inca doua, cred ca a fost greu sa refuzi o asemenea ocazie. 244 se lasa asteptat.

Nu am trei, doar doua 10.4, cea galbena este 10.1


Corect! Neatentia mea, scuze.


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 8 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Toata aprecierea pentru salvarea Aro-urilor 10. Trebuie facut ce se mai poate acum cat mai este timp si se mai gasesc pentru ca ar fi o mare pierdere sa dispara. Sper sa vad cat mai multe Aro salvate si de catre alti pasionati asa cum s-a reusit cu mult mai populara Dacia 1300.
Cand spun "salvate" ma refer la reconditionare si conservarea lor nu la distrugerea lor pe coclauri cum (din pacate) inca se mai practica. Desigur,Aro poate multe dar a venit vremea sa le si pastram asa cum se cuvine pentru a dainui

Felicitari asadar pentru aceasta noua si frumoasa achizitie !


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Eu umblu cu Aro ul meu zilnic e masina mea de zi cu zi.Merg cu ea pe munte de cite ori am ocazia , imi car cu ea tot ce am nevoie mai nou i am luat si o platforma dupa el.Ce zici tu, ar insemna sa ramin fara o mīnă.Mai bine pune niste poze cu Aro tau sa l vedem si noi cum arata , eu unul inca nu l am vazut.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

amb13 a scris:

Eu umblu cu Aro ul meu zilnic e masina mea de zi cu zi.Merg cu ea pe munte de cite ori am ocazia , imi car cu ea tot ce am nevoie mai nou i am luat si o platforma dupa el.Ce zici tu, ar insemna sa ramin fara o mīnă.Mai bine pune niste poze cu Aro tau sa l vedem si noi cum arata , eu unul inca nu l am vazut.

Tu umbli cu a ta, dar cand se strica o si repari.
El se referea la aia care se dau cu ele, le distrug, apoi le arunca.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707

amb13 a scris:

Eu umblu cu Aro ul meu zilnic e masina mea de zi cu zi.Merg cu ea pe munte de cite ori am ocazia , imi car cu ea tot ce am nevoie mai nou i am luat si o platforma dupa el.Ce zici tu, ar insemna sa ramin fara o mīnă.Mai bine pune niste poze cu Aro tau sa l vedem si noi cum arata , eu unul inca nu l am vazut.


Am pus poze chiar dupa cumparare cu masina in topicul meu ( paginile 4 si 5)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Ohoho alea s vechi, antice si dedemult.Cine se mai uita la topicul ala? Ia pune mina si fa niste poze proaspete. 

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Nu-i acasa masina pt ca nu am garaj sa o pot tine aici.O sa fac dar pana atunci trebuie sa rezolv DEZASTRUL din interior si tonele de jeg de la motor. Incerc in prima faza sa il aranjez de forma cat sa pot lua cumva ITP-ul si sa ma misc cu el mai apoi trebuie pus la punct mai serios....in masura timpului si a posibilitatiilor. 

Modificat de Motreanu Sorin (acum 8 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Maine incep sa o eliberez din garajul ala. Sper ca sambata sau duminica sa o aduc acasa.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
motoring
Membru Activ

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 127
Cand eram mic ma uitam dupa Aro 10 ca dupa avioane , tatalui meu ii placea enorm, e foarte bine ca este scoasa la lumina!!!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Azi am fost la fisc, am rezolvat cu fiscalul, apoi l-am transcris pe mine.

Apoi au urmat belelele.
M-am dus cu Foxy2 s-o scot din garaj.
Umflat rotile, care in mod surprinzator inca tin aerul.
Apoi legat cu un lant gros si am incercat sa o trag afara.
Nici nu se misca, era complet intepenit. S-o rupt lantul de doua orim nu am mai insistat ca nu vreau sa prajesc ambreiajul.
Credeam ca e din cauza franelor blocate, dar ciuciu.
I-am demontat rotile, dati jos etrierii de frana, pe fata tot nu se misca.
Pe spate se invarte usor.
Puntea fata este complet intepenita, de parca ar fi sudata.

Ce au facut mecanicii aia de pe vremuri la masina?
Ca sa nu consume, au scos cardanul mic din fata si au pus un capac la iesirea din fata al reductorului.
Dar catre diferential nu au mai pus  nici capac si nici ulei.
Apoi s-a umblat in excurii prin Faget cu ea.
Acolo a intrat apa si noroiul in carcasa diferentialului din fata si s-o ruginit asa de tare incat puntea din fata este ca si cum ar fi sudata.

Dupa ce am dat jos etrierii de frana, am ridicat toata fata masinii pe capre, apoi am pus doar suruburile pe prezoane, am asezat pe ele o ranga si o teava de gaz de 2,5 m lungime, nici cu ala nu am reusit sa misc puntea fata.
Grupul fata este complet compromis.

Acum am venit acasa sa construiesc o strategie.
Acolo nu este groapa, este un garaj extrem de stramt nici nu pot lucra sub masina.

Ma gandesc la urmatoarea strategie.
1. Am niste platouri din alea cu role pentru mutat mobila prin casa. O sa prind cu o bucata de scandura cate un platou din ala sa fac doua carucioare mici din ele.
2. Bag carucioarele sub roti si pe sub ele doua scanduri groase pe care sa ruleze lin, ca altfel  la iesirea din garaj este beton din ala  grosolan pe care nu merg bine rolele.
3. O leg de  Foxy2 si o trag afara din garaj pe betonul drept.
4. O ridic din nou toata fata si o pun pe capre si dau jos rotile.
5. Iau flexul si voi taia ambele planetare din fata. Ca sa eliberez rotile  si sa o pot misca, scoate pe strada si sa o urc pe o platforma.
Cam asta ar fi prima strategie pe care mi-am clocit acuma pe moment.

Are careva dintre voi vreo idee mai buna?
Eu nu vad in momentul de fata, decat solutia sus descrisa si sacrificarea planetarelor din fata, ca nu am unde sa ma bag acolo pe dedesubt sa-i demontez planetarele separat.

Si in plus pana duminica seara trebuie eliberat garajul, ca vor sa bage o alta masina, deci trebuie sa ma misc repede.

Planetarele din cate am vazut deja nu sunt cele originale cu tripode groase specifice la Aro 10, ci sunt de Dacie cu tripode mici.
Doua planetare lungi voi mai gasi pe la dezmembrari

Deci maine se prefigureaza o zi extrem de grea ce s-ar putea prelungi si pe duminica.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Da jos o planetară, dupa care poti scoate grupul afara si ai rezolvat problema.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

amb13 a scris:

Da jos o planetară, dupa care poti scoate grupul afara si ai rezolvat problema.

Dar atunci cumva trebuie sa ajung dedesubt ca sa scot stifturile.
Acolo pe dedesubt asa arata ca niste stalactite din pestera.
Is putin dezamagit, din cauza ca partea mecanica este cam varza si trebuie refacut tot.
Bine ca nu prea are rugina la caroserie,  interiorul arata extrem de bine, scaunele, panourile laterale, covoarele, tapiteria de plafon arata ca noi, doar ca is prafuite. 
Mecanica o refac eu incet-incet.
Si din ciuda incerc maine sa o aduc acasa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Apăi īi musai să o faci pe speologul şi să le dai jos...dacă totuşi nu, atunci scoate maşina pe cărucioare, după aia las-o pe roţile ei , leag-o la Foxy celălalt şi smuceşte-o de cāteva ori scurt, fără să o tārăşti. Sună urāt, dar poate işi dă drumul...

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Si cu flexu sa tai planetara tot acolo trebuie sa ajungi.Cu un dorn de planetare scoti un stift desfaci 4 suruburi la grup si daca fortezi cu un levier ar trebuii sa iasa fara sa mai desfaci altceva.Banuiesc ca grupul este prins sus pe cutie nu pe traversa.Nu strica ca de stricat este usor.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
razvy aro 10
Membru Junior

Din: beius
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 58
Nu isi va da drumu , totusi daca poti scoate o planetara afara si apoi dai grupu cu cealata pe el jos , nu il lega sa il zmucesti ca , poate pinionu si coroana e buna , eu zic ca numa rulmentii is praf +ca carcasa e din aluminiu si sigur crapa daca il fortezi

Modificat de razvy aro 10 (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001

razvy aro 10 a scris:

Nu isi va da drumu , totusi daca poti scoate o planetara afara si apoi dai grupu cu cealata pe el jos , nu il lega sa il zmucesti ca , poate pinionu si coroana e buna , eu zic ca numa rulmentii is praf +ca carcasa e din aluminiu si sigur crapa daca il fortezi

Păi riscul e să crape tot, dar dacă Mişi spune că e atāt cimentat incat nu poate desface şi trebuie să iasă repede...eu mă gāndesc că o mai rămas ceva ulei pe la coroană şi celelalte, doar n-or fi ,,sudate" total. Torsiunea aplicata se va transmite invers tracţiunii si nu-i grozav , dar smuciturile nu trebuie să fie mari nici multe. Urātă treabă!

Modificat de r16r1150 (acum 8 ani)


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

razvy aro 10 a scris:

Nu isi va da drumu , totusi daca poti scoate o planetara afara si apoi dai grupu cu cealata pe el jos , nu il lega sa il zmucesti ca , poate pinionu si coroana e buna , eu zic ca numa rulmentii is praf +ca carcasa e din aluminiu si sigur crapa daca il fortezi

Pai asta am zis ca voi taia planetarele, ca alea is de Dacie si pun altele.
Grup fata din asta de seria1 este greu de gasit si vreau sa-l salvez daca se poate.
Duc caruciorul ala metalic pe care pun motoarele scoase din masina.
Pun nuste scanuri drepte pe dedesubtul caruciorului, iar deasupra o bucata de grinda pe transversal care sa se aseze  pe sasiu, ca rotile fata sa fie in aer, apoi o trag afara din garaj.
Dupa ce ajung in curte pe beton, dau jos rotile din fata, iau flexul si tai planetarele.
Si astfel eliberez rotile din fata, ca sa o pot impinge afara din curte.
Deja mi-am impachetat sculele si toate cele necesare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Să ai baftă! Şi să vedem ce iese!    

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
razvy aro 10
Membru Junior

Din: beius
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 58
Bafta , cam greu de bagat flexul acolo , mai repede cu un pendular

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ulei sigur nu mai are in grupul din fata. ca aiesit pe gaura din locul cardanului si tot acolo a intrat apa si mizeria.
Va fi o incantare sa desfac grupul ala.
Ma duc la ora 11 sa vad ce pot face. Am mai multe strategii.
Iar daca nu vrea nicicum, atunci o las acolo si cumpar garajul     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 227
Aro 10 eu stiam ca are MRL-uri. Prin demontarea MRL-ului, decuplezi butucul rotii de la planetara si prin urmare roata poate sa se invarta separat de planetara fata.

Chiar si daca momentan are cuplaje fixe (adica niste capace care cupleaza permanent planetara de butuc) pe puntea fata, acelea se pot da jos teoretic.

Aceasta solutie cu capace se gaseste si la unele variante de Nissan Patrol. Dar acolo restul sistemului este identic cu varianta cu MRL-uri manuale sau automate. Ai dat jos capacul, ai decuplat planetara.

Zsolt avea MRL-uri pe Aro-ul lui, de aia spun...


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 8 ani
   
Sergiucj
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 126
@Levo, la ARO 10 fara MRL-uri butucii fata sunt identicii cu cei de Dacia 1300/1310 si astfel planetara nu se poate deconecta dupa cum spui(nu exista un cuplaj detasabil intre planetara si butuc). La celelalte ARO 10 butucii au o constructie diferita pentru a permite montarea MRL-urilor. Cuplaje fixe nu s-au montat niciodata pe ARO 10, doar pe ARO 24/32.

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Alea cu MRL-uri sunt cele de seria2, de dupa 1985.
Aro 10 seria1 nu a avut niciodata MRL-uri.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Intre timp mi-am urmat master-planul intocmit noaptea trecuta.
A functionat. Acuma sa caut doua planetare.

Extractia



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Dupa o spalare zdravana cu jet sub presiune, arata mult mai bine.
Este in stare surprinzator de buna.
Vopseaua este in mare parte originala, dar exista pe lateral si in spate multe retusuri grosolane (se vede ca atat poarta cat si intrarea in garaj erau foarte inguste).
Cred ca l-au suflat cu aspiratorul sau chestia aia care se sufla cu gura.
Usa din dreapta este lovita usor dar se poate repara usor.
Rugina nu are decat foarte putin in baza usilor si in baza oblonului spate. In rest atat in interior sub covoare, cat si dedesubt este sanatoasa, dar foarte murdara.
Urmeaza si o spalara pe dedesubt.
Interiorul arata ca nou, atat tapiteria la scaune, cat si tapiteria de plafon is in stare practic noua.
Acuma sta sub castan. Iarna va sta sub sopronul de la casa veche.
Prima_spalare



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Păi stă bine! Să ştii că m-am aşteptat la mai nasol, după ce ziceai ieri despre partea inferioară!    

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
E fain Aro! Bafta cu noul proiect!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

r16r1150 a scris:

Păi stă bine! Să ştii că m-am aşteptat la mai nasol, după ce ziceai ieri despre partea inferioară!    

Pai ieri acolo in garajul ala plin de praf si panze de paianjen vechi de 15 ani, totul parea mai negru.
Este munca la ea la greu, dar  deocamdata nu sunt nici fonduri si nici forta psihica pentru o recondtitonare ampla.
Am prea multe si nu ma pot intinde cu cheltuielile.
In prima faza o retusez si o readuc in stare de functionare.
Pana in toamna va fi iarasi 100% functionala.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Ai salvat seria UNU ! Acuma e īn regulă, că restul vor veni pe parcurs! Cāt despre partea cu psihicul...suntem aici şi te susţinem aşa cum putem. Nu uita ca multora dintre noi ne-ai apăsat butonul ,,start"!

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Da, toate la timpul lor, important ca este salvata si nu ajunge la remat.
Faza cu psihicul e rau ca cele doua R5 sunt in lucru. Cea rosie este aproape gata, aia alba mai are vreo 2-3 luni de munca la ea, pana va fi si aia gata.
In curand intra si tricicleta Amica in lucru ca tare ma mananca in fund sa ma dau cu ea.
Apoi mai este si Rulota Felicia in bucati, si pe ala ar trebui macar sa repar la tabla si sa-i pun o podea noua.
Mai este si Lastunul albastru si Citroen 2cv in asteptare, dar alea is radiate, nu-i nici o graba cu ele. Apoi cateva biciclete, motorete, motociclete, care asteapta si ele prin coltul soproanelor.
Deci exact Aro asta imi lipsea sa ma apuc si de asta.
Am adunat multe, dar daca nu le adunam, ar fi ajuns la topit, ca pe majoritatea le-am salvat in ultimul moment, inainte sa se indrepte la remat.
Asta imi tot zic, ca bine ca sunt puse la pastrare, apoi cand le vine randul, le voi mai face incet-incet.
Acuma nu mai cumpar nimica pana nu le aduc pe majoritatea la linia de plutire.
Chiar azi am jurat ca nu mai cumpar nimica, dupa care la 10 minute ma suna un prieten, ca imi doneaza doua Mobre.
Asa ca incerc sa nu ma mai gandesc, fac cat pot, cum pot, sa le readuc in macar in stare de functionare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Nu ii musai sa juri, ca poate ti se mai pune pata pe ceva.  Stiu deja cum vine asta si totusi am puterea sa sustin ca e un lucru bun. Daca eram Bruce Willis le salvam pe toate si trebuia sa ma iei la goana cu parul!

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am facut o pre evaluare si cred ca o pot aduce la linia de plutire pana in toamna.
Adica retusat in exterior, ici colo revopsit unde trebuie, revizuit motorul (care teoretic nu trebuie sa aibe uzuri mari ca are km putini), revizuit partea electrica, curatat interiorul.
Pe dedesubt deocamdata o spal bine, opresc rugina de suprafata si o suflu cu ulei cu ceara.
Partea urata este ca toata transmisia trebuie refacuta de la a la z,
Deocamdata elimin grupul din fata si planetarele fata si va ramane doar cu tractiunea pe spate. Apoi mai incolo voi reconditiona si tractiunea pe fata.
La fel si sistemul de franare, tot de la a la z refacut.
Teoretic vorbind, prin septembrie-octombrie va fi iarasi in stare sa iasa pe sosele.
Practic vorbind vom vedea pe parcurs.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
Misule... fa bine si deschide o mini scoala profesionala cu profil auto!
Ai nevoie pana si de o mica turma de incurca lume,macar ii pui la spalat ,la desfacut .si tu astfel devii un mare mentor istoric ,un model demn de urmat pt generatiile viitoare ,astia cu conservele de plastic..
Sincer eu as deschide o scoala cu un astfel de profil...


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
liviu59ro
Membru Senior

Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
Frumoasa masina, sa o stapinesti sanatos si la cit mai multe evenimente cu ea.

Modificat de liviu59ro (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Foarte fain interiorul.

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
I-am mai spalat interiorul, dar totul e plin de praf si mucegai.
De doua zile sta cu geamurile deschise, ca sa se aeriseasca.
Maine cumpar un spray din ala antimucegai si o suflu in interior.
Urmeaza sa spal tapiteria cu sampon apoi sa dau cu spray cu silicon.
Apoi scot toate covoarele si le spal.

foxy aro seria1 1980 i-am mai spalat dar totul plin praf mucegai.de doua zile sta geamurile Admin

60.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Interiorul ii chair frumos. Dar in penultima poza apare o cascarabeta, ce masina ii?

_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Zilele astea ma apucase asa o tristete, ca R5-ul rosu functioneaza din ce in ce mai bine nu prea se mai strica, iar la R5-ul alb ar mai fi de lucru destul, dar trebuie cumparate o gramada de maruntaie, iar cu fondurile am depasit limita alocata pe mai si iunie, deci trebuie sa iau o mica pauza pana prin iulie.
Ma batea gandul sa ma apuc de Amica, dar si pe ala daca o demontez se umple jumatate de casa cu piese, plus ca ala e un proiect mai dificil ca nu se gasesc piese, totul va trebui adaptat sau reconditionat, deci si cu ala mai astept 2-3 luni.
Va fi un proiect toamna-iarna, perfect de facut iarna la gura sobei.
Cateva dupamese am mai facut o mica revizie la Dacia galbena, dar acolo nu prea este de lucru, doar chestii de mentenanta si de intretinere.
Simteam ca daca nu ma murdaresc bine cu ulei si vaselina, ma va apuca depresia.
Asa ca m-am apucat sa o readuc pe Foxy3 la linia de plutire, ca am aproape tot ce trebuie.
Sub deviza "Sa cureti jegul lasat de altii nu te costa nimic", mi-am recapatat avantul muncitoresc.
In prima faza dupa ce am demontat toate perifericele de pe motor, am facut o bine meritata baie de motorina, atat eu cat si Foxy3.
Pe Foxy3 se dizolva jegul, iar pe mine nu ma mai inteapa tantarii ca nu le place motorina.
Maine cred ca demontez si radiatorul ca la asta este cu capac se poate demonta fara sa demontez toata masca.
Apoi mergem sa facem baie cu apa cu jet sub presiune.
Curatate_murdarie



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
Pe degeaba nebunu tot nebun ramane...!    
Binje ca ai ce mesteri,eu in schimb azi am facut dus cu un suflu de rugina dintr un rezervor de benzina
Am deschis un aerisitor si frate....m a jetuit mai ceva decat un furnal....restul e poveste lunga...      


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Frumos Misi!
Am curata si eu la cel de salaj de am infundat canalizarea!
Am folosit un gel de spalat motoare,care este intr-un recipient de tip antifon,care se imprastie cu aer comprimat.


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
L-am mutat in spatele casei, ca acolo am robinet de apa si nici nu ma mai bat vecinii la cap. Acolo lucrez in liniste, nu ma vede nimeni.
Cat jeg a fost in tomberonul asta gri. Am gatat vreo cinci litri de motorina, doi litrii de brigeciol, doua sticle de triumf.
Compartimentul motor incepe sa fie curat.
Am spalat bine radiatorul atat in exterior cat si pe interior, apoi am bagat jet de apa in motor prin furtunul de radiator superior, am lasat sa curga pana venea apa curata.
Dar mai am vreo doua runde pe dedesubt pe la sasiu si transmisie, cand o pun pe capre.
Plus in interior. Acolo nu este murdar, doar prafuit si mucegait.
Am fost si am cumparat vopsele negre mat si lucios, crem pentru roti, gri 83 pentru retus la caroserie, argintiu pentru esapament si galeria de evacuare, tot tacamul de care voi avea nevoie.

Curatare_compartiment_motor



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Mai jegos decat Aro 10 de salaj nu cred sa mai fie vreunu)

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001

V.Rudolf a scris:

Pe degeaba nebunu tot nebun ramane...!    
Binje ca ai ce mesteri,eu in schimb azi am facut dus cu un suflu de rugina dintr un rezervor de benzina
Am deschis un aerisitor si frate....m a jetuit mai ceva decat un furnal....restul e poveste lunga...      


,,Vecine, mai ai mult de bāzāit cu flexu? Da' ce Doamne apără ai pă faţă? Da' pă māini?" Astfel, vecinul iritat de zgomot s-a consolat văzānd īn ce hal arăt şi s-a dus tocmai cānd voiam să īl rog să mă ajute să ies de sub maşină...


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Se lucreaza 

vopsire_maruntaie



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Masina asta ma uimeste din ce in ce mai tare.
Carburatorul are taoate maruntaiele originale inaca NEDESFACUTE NICIODATA!
Asa ceva nu vazusem decat in anii 80 la Daciile de 2-3 ani vechime.
La delcou platina era tot din ala originala cu sigla Electroprecizia stantata pe ea cum era din fabrica.
Masina asta este extrem de bine pastrata, doar ca era neglijata.
Insa cu indepartarea straturilor de praf si de noroi, raman din ce in ce mai uimit de starea ei reala!
Intre timp lucrarile de “arheologie  mecanica” continua.

fara nume



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Felicitari!Spor la lucru.
Masina a fost vopsita si in fata.Claxoanele sun gazate.


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

deceneu32 a scris:

Felicitari!Spor la lucru.
Masina a fost vopsita si in fata.Claxoanele sun gazate.

Nu a fost vopsita nicaieri, doar retusata ici-colo foarte grosolan, probabil suflat cu teava din ala gura. Voi lua smirgel fin si voi slefui sa indepartez cat mai mult petele urate sa reapara vopseaua originala cai mai mult, apoi voi da un polisc comlet ca sa se uniformizeze si sa recapete luciul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Taaat ploua, nu mai pot lucra la tomberonul asta.
Mai trebuia retusat ici-colo cu gri la compartimentul motor si deja m-as fi apucat de montat la loc matele. Am cumparat ulei, filtre, antigel.
Masina asta imi place din ce in ce mai mult, deocamdata o readuc la linia de plutire atat tehnic cat si estetic. Cea mai mare problema este cu transmisia fata care necesita practic schimbata si refacuta de la zero.
Deocamdata va merge cu tractiunea pe spate, apoi incet cand voi avea fonduri repar si transmisia fata.
Restaurare deocamdata nu necesita ca are doar 48000 km, e masina noua
Totusi daca in viitor candva voi lua decizia sa o vopsesc, nu o voi lasa in culoarea asta!
De si culoarea asta este extrem de nepretentioasa, dai o mana de grund gri ici-colo si de la distanta deja arata bine si nu se vede nici praful si murdaria pe ea, cum se vede pe alte culori deschise cum ar fi alb sau galben.
Azi am reconditionat lampile ei origiale, slefuite, polishate, vopsite, lacuite.
Au iesit super bine. Deja am experienta in reconditionat lampi. Problema este ca nu prea se mai gaseste lac rosu si lac portocaliu.

Reconditionat_lampi



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Ştiam eu că nu te poţi abţine!!!    

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

r16r1150 a scris:

Ştiam eu că nu te poţi abţine!!!    

Nu ma pot abtine de loc! Daca iese soarele in maxim 4-5 zile ma dau cu ea prin cartier, chiar si asa fara frane     
Pana la retroparada de tamna o fac comlet functionala.
La Fabricat in Romania nu pot sa o aduc, adica estetic o pot readuce in stare decenta, dar din punct de vedere mecanic nu am cum ca toate trebuie luate la rand de  la frane, transmisie, suspensie, motor, partea electrica, totul este statut si neglijat.
Cu aialalta galbena era usor, ca ala era masina functionala cand l-am cumparat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170


foxy aro seria1 1980 Admin

55.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Paul P.
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 93
Faina masina!
Sa va bucurati de ea, si la cat mai multi kilometri!


_______________________________________
"Daca gasesti un drum fara obstacole, probabil ca acel drum nu duce nicaieri" - J.F.K.

pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Felicitari si mult succes!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am mai pus cateva suruburi la loc.
Dupa ce dau uleiul vechi jos o sa-l pornesc, bag ulei din ala ieftin romanesc care sa  spele motorul pe interior.
Dar nu erau depuneri urate caracteristice uleiurilor din perioada comunista,  cand am dat jos capacul de culbutori era destul de curat.
Saptamana viitoare ma bag la curatatul interiorului.

Cosmetizare_foxy_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Frumos si rapid
O intrebare :motorul l-ai vopsit pe masina cu pistolul sau cu pensula? Si cum ai vopsit galeria si cu ce?

Spor


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

g-power a scris:

Frumos si rapid
O intrebare :motorul l-ai vopsit pe masina cu pistolul sau cu pensula? Si cum ai vopsit galeria si cu ce?

Spor

Rapid ca deocamdata e doar o cosmetizare sa o fac fuctionala si fotogenica sa treaca de ITP. Dar mai sunt multe chestii de facut la interior, la frane, la transmisie, la instalatia electrica. Mai sunt cel putin 2 saptamani pana va fi functionala.
Galeria cu pensula si cu vopsea termorezistenta. Motorul cu sprayul dar dupa ce am acoperit si lipit toate zonele ce nu trebuie vopsite.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Foarte bine te-ai gandit cand ai achizitionat aceste Aro 10. "Foxy"-urile tale sunt un adevarat TEZAUR (si termenul folosit e inca prea modest ) asa ca toata consideratia pentru buna inspiratie de a le salva !

_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Cu mecanica cum stai ?
La Miorita ii destul de gravida situatia Rulmentul intermediar ii praf l am demontat ieri cruci de cardan etc.Frina de mina nu are ferodou deloc mi ar prinde bine niste poze din zona respectiva

foxy aro seria1 1980 mecanica cum stai ?la miorita destul gravida situatia rulmentul praf demontat

44.2KB


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

amb13 a scris:

Cu mecanica cum stai ?
La Miorita ii destul de gravida situatia Rulmentul intermediar ii praf l am demontat ieri cruci de cardan etc.Frina de mina nu are ferodou deloc mi ar prinde bine niste poze din zona respectiva

Inca nu stiu care e situatia pe dedesubt. Peste vreo saptamana cand o bag pe groapa iti zic. Teoretic la 48000 km nu ar trebui sa existe probleme majore, dar practiaca este cea care ne omoara...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

Misu de Cluj a scris:


amb13 a scris:

Cu mecanica cum stai ?
La Miorita ii destul de gravida situatia Rulmentul intermediar ii praf l am demontat ieri cruci de cardan etc.Frina de mina nu are ferodou deloc mi ar prinde bine niste poze din zona respectiva

Inca nu stiu care e situatia pe dedesubt. Peste vreo saptamana cand o bag pe groapa iti zic. Teoretic la 48000 km nu ar trebui sa existe probleme majore, dar practiaca este cea care ne omoara...

Miorita pe bord are 38000 de km dar are probleme cu caru


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

amb13 a scris:


Misu de Cluj a scris:


amb13 a scris:

Cu mecanica cum stai ?
La Miorita ii destul de gravida situatia Rulmentul intermediar ii praf l am demontat ieri cruci de cardan etc.Frina de mina nu are ferodou deloc mi ar prinde bine niste poze din zona respectiva

Inca nu stiu care e situatia pe dedesubt. Peste vreo saptamana cand o bag pe groapa iti zic. Teoretic la 48000 km nu ar trebui sa existe probleme majore, dar practiaca este cea care ne omoara...

Miorita pe bord are 38000 de km dar are probleme cu caru

Foxy2 are 78000 si nu a avut deloc probleme la transmisie. Depinde si unde a fost folosita si de cine, daca a facut intretinere, gresati etc la timp sau nu..


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622
Super fain ! In iulie sau august ajung prin zona Clujului si daca e permis am sa trec sa admir tot ce inseamna old-MDE !

_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Nix a scris:

Super fain ! In iulie sau august ajung prin zona Clujului si daca e permis am sa trec sa admir tot ce inseamna old-MDE !

Esti invitat daca ajungi pana pe 10 august.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622

Misu de Cluj a scris:


Nix a scris:

Super fain ! In iulie sau august ajung prin zona Clujului si daca e permis am sa trec sa admir tot ce inseamna old-MDE !

Esti invitat daca ajungi pana pe 10 august.


Multumesc ! 


_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Azi am schimbat uleiul, filtrul de ulei, umplut sistemul de racire cu apa (de proba).
Alimentat cu benzina din bidon, pus bateria si wrrrrummm.
A pornit foarte usor la a doua cheie.
Mai sunt probleme, ca huruie rulmentii la pompa de apa, tzacane tachetii, curge radiatorul, robinetul de climatizare este complet gripat.
Astea-s chestii pe care le voi face zilele viitoare.
Radiatorul ma enerveaza ca tat curge, poate daca nu l-as fi spalat cu jet sub presiune nu ar fi curs.
Ca inainte sa dau jos radiatorul sa o spal am umplut de proba sistemul de racire si nu curgea deloc.
Dar probabil era deja oxidat.
Acuma stau rau cu fondurile si nu am bani de un radiator nou, o voi da jos pe asta si o duc la nea Sanyi care mi-a facut si rezervorul de la Foxy2.
Suna frumos motorul, m-am si plimbat un pic aici in curte inainte-inapoi dar este nasol ca nu are frane deloc si te poti opri doar cu frana de mana.
Am dat jos volanul si l-am intors cu  180 de grade ca cineva il montase invers.
Ce ma surprinde foarte tare ca instalatia electrica functioneaza aproape in totalitate.
Saptamana viitoare ma apuc sa curat interiorul, covoare, tapiterii etc.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622
Ce fain de tine ca ai putut lucra...la mine ploua de aproape 2 zile si tot bat pasul pe loc tocmai cand am putin timp liber  ...
Apropo , ce fel de robinet de climatizare are ?


_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 8 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622
Si inca ceva ca am uitat, ce parere ai de solutiile alea din comunism ce le turnai in sistemul de racire pentru a astupa anumite fisuri din radiator ?

_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Nix a scris:

Ce fain de tine ca ai putut lucra...la mine ploua de aproape 2 zile si tot bat pasul pe loc tocmai cand am putin timp liber  ...
Apropo , ce fel de robinet de climatizare are ?

Robinetul este ca la Dacia 1300, este de Armatura, cred ca se mai gasesc in magazinul de prezentare de la ei. Zilele viitoare oricum ma duc pana la Dedemann si atunci trec si pe la Armatura.
Ai dreptate, pot incerca cu praf din ala ce se toarna in radiator. Nu prea am incredere dar ca solutie de moment, poate sa functioneze.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622

Misu de Cluj a scris:


Nix a scris:

Ce fain de tine ca ai putut lucra...la mine ploua de aproape 2 zile si tot bat pasul pe loc tocmai cand am putin timp liber  ...
Apropo , ce fel de robinet de climatizare are ?

Robinetul este ca la Dacia 1300, este de Armatura, cred ca se mai gasesc in magazinul de prezentare de la ei. Zilele viitoare oricum ma duc pana la Dedemann si atunci trec si pe la Armatura.
Ai dreptate, pot incerca cu praf din ala ce se toarna in radiator. Nu prea am incredere dar ca solutie de moment, poate sa functioneze.


ai p.m.


_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

Misu de Cluj a scris:


Nix a scris:

Ce fain de tine ca ai putut lucra...la mine ploua de aproape 2 zile si tot bat pasul pe loc tocmai cand am putin timp liber  ...
Apropo , ce fel de robinet de climatizare are ?

Robinetul este ca la Dacia 1300, este de Armatura, cred ca se mai gasesc in magazinul de prezentare de la ei. Zilele viitoare oricum ma duc pana la Dedemann si atunci trec si pe la Armatura.
Ai dreptate, pot incerca cu praf din ala ce se toarna in radiator. Nu prea am incredere dar ca solutie de moment, poate sa functioneze.

Fiindca veni vorba de prafuri comuniste, mustarul era sfint pentru radiator.


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622
Sincer mi-a fost frica sa-l folosesc, nu cunosc efectele adverse !

_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

amb13 a scris:


Misu de Cluj a scris:


Nix a scris:

Ce fain de tine ca ai putut lucra...la mine ploua de aproape 2 zile si tot bat pasul pe loc tocmai cand am putin timp liber  ...
Apropo , ce fel de robinet de climatizare are ?

Robinetul este ca la Dacia 1300, este de Armatura, cred ca se mai gasesc in magazinul de prezentare de la ei. Zilele viitoare oricum ma duc pana la Dedemann si atunci trec si pe la Armatura.
Ai dreptate, pot incerca cu praf din ala ce se toarna in radiator. Nu prea am incredere dar ca solutie de moment, poate sa functioneze.

Fiindca veni vorba de prafuri comuniste, mustarul era sfint pentru radiator.

Eu am mai folosit praf pentru etansat radiatorul (dar nu la masinile mele ci la ale clientilor) si a functionat destul de bine. Este de doua feluri in comert, pentru cupru si pentru aluminiu.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
nu pune asa ceva in motor. Cand o sa-ti revii financiar si o sa ai bani sa schimbi radiatorul o sa regreti amarnic praful depus si prin alte locuri prin motor ....


daca nu curge rau, lasa-l asa si completeaza cu apa din cand in cand pana il repari


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Tov a scris:

nu pune asa ceva in motor. Cand o sa-ti revii financiar si o sa ai bani sa schimbi radiatorul o sa regreti amarnic praful depus si prin alte locuri prin motor ....


daca nu curge rau, lasa-l asa si completeaza cu apa din cand in cand pana il repari


Pai la asta ma gandeam si eu. Doar picura.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Distractia continua la cote maxime.
Am demontat si dezasamblat grupul din fata.
Eram curios de ce este blocat.
Din fericire pinionul de atac si coroana sunt salvabile, daca reusesc sa depresez rulmentii aia.
Acuma toate fac baie de motorina intr-o galeata.
Le las 2-3 zile acolo sa se mai inmoaie rugina.
Toti rulmentii sunt complet gripati si sparti.
Am mai facut aceasi operatie in 2008 la Foxy1, acolo era situatia mai urata, ca si carcasa era rupta, trebia dusa la sudat.
Cu rulmentii era greu si pe atunci, ca nu prea se gaseau.
Va fi distractie sa fac rost de ele!
Aveam un topic cu poze pe aro forum, trebuie sa ma uit daca mai exista.

Demontare_grup_fata



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Si sa nu uit ca am elucidat misterul, ca de ce era tzeapan maneta de comanda al reductorului.
Era un "device mioritic" din sarma si o pana din lemn foarte ingenios amplasat.
Cand vad asa ceva sa nu iau tarnacopul sa merg dupa mecanicul ala celebru?

foxy aro seria1 1980 uit elucidat misterul, era tzeapan maneta comanda era din sarma pana din lemn Admin

55KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
M am invirtit si eu pe linga Miorita azi, asa ca uite seriile:

foxy aro seria1 1980 invirtit linga miorita azi, asa uite seriile:

32.7KB


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Si serie motor

foxy aro seria1 1980 serie motor

29.8KB


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

amb13 a scris:

M am invirtit si eu pe linga Miorita azi, asa ca uite seriile:

peste 6000, asta este cu mult dupa cele 3 Foxy.

Adica intre Foxy2 si aia alba a lui Amatorul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

Misu de Cluj a scris:


amb13 a scris:

M am invirtit si eu pe linga Miorita azi, asa ca uite seriile:

peste 6000, asta este cu mult dupa cele 3 Foxy.

Adica intre Foxy2 si aia alba a lui Amatorul.

Asta este deocamdata.O sa caut inca una, mai batrina.


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:


Cu rulmentii era greu si pe atunci, ca nu prea se gaseau.
Va fi distractie sa fac rost de ele!


Da-mi codurile rulmentilor poate ii fabrica Koyo Alexandria.

Modificat de AdyC (acum 8 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

AdyC a scris:


Misu de Cluj a scris:


Cu rulmentii era greu si pe atunci, ca nu prea se gaseau.
Va fi distractie sa fac rost de ele!


Da-mi codurile rulmentilor poate ii fabrica Koyo Alexandria.


Daca ai gasi acolo ar fi super!

Alea laterale catre planetare au codul:

30207V sau 30207   cu dimensiunile 35 x 72 x 18,5
30207VQ sau 302/37 cu dimensiunile   37 x 72 x 18,5 (asta e tare greu de gasit)

Iar alea de la pinionul de atac au codurile:

35305R cu dimensiunile  25 x 67 x 40,5
NUP 206E  cu dimensiunile 30 x 62 x 16


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Frate,cat pamant in carcasa!
Axe planetare taiate cu polizorul?


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

deceneu32 a scris:

Frate,cat pamant in carcasa!
Axe planetare taiate cu polizorul?

Nu aveam alta alternativa acolo in garajul ala mic.
Is de Dacie, se gasesc altele.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la