CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
dannutzza 25 ani
Femeie
25 ani
Mehedinti
cauta Barbat
25 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Foxy 3 - Aro 10 seria1 1980 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Deci asta era motivul pentru care ati taiat planetare.

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

George a scris:

Deci asta era motivul pentru care ati taiat planetare.

Daca o fortam rupeam carcasa de la diferential si paguba era mult mai mare.
In astfel de cazuri trebuie sacrificate piesele care se gasesc cel mai usor ca sa le protejezi pe alea care is greu de reparat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:


AdyC a scris:


Misu de Cluj a scris:


Cu rulmentii era greu si pe atunci, ca nu prea se gaseau.
Va fi distractie sa fac rost de ele!


Da-mi codurile rulmentilor poate ii fabrica Koyo Alexandria.


Daca ai gasi acolo ar fi super!

Alea laterale catre planetare au codul:

30207V sau 30207   cu dimensiunile 35 x 72 x 18,5
30207VQ sau 302/37 cu dimensiunile   37 x 72 x 18,5 (asta e tare greu de gasit)

Iar alea de la pinionul de atac au codurile:

35305R cu dimensiunile  25 x 67 x 40,5
NUP 206E  cu dimensiunile 30 x 62 x 16



Am gasit toti rulmentii, preturile sunt .....

30207V sau 30207      - 20 lei   - la asta a spus ca "V" ul nu are influenta
30207VQ sau 302/37  - 13 lei    - pe asta la-am gasit dupa al doi-lea cod 302/37
35305R                     - 50 lei
NUP 206E                  - 73 lei

Ramane sa-mi spui daca e ok si cate bucati din fiecare, eventual ne auzim la un telefon.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
E bine de stiut ca inca se fabrica si inca se gasesc.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

amb13 a scris:

E bine de stiut ca inca se fabrica si inca se gasesc.


Nu stiu daca se mai fabrica, pot sa aflu dar nu stiu ce rost ar avea,  dar inca sunt pe stoc intr-un magazin care se ocupa numai cu rulmenti..


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

AdyC a scris:


Misu de Cluj a scris:


AdyC a scris:



Da-mi codurile rulmentilor poate ii fabrica Koyo Alexandria.


Daca ai gasi acolo ar fi super!

Alea laterale catre planetare au codul:

30207V sau 30207   cu dimensiunile 35 x 72 x 18,5
30207VQ sau 302/37 cu dimensiunile   37 x 72 x 18,5 (asta e tare greu de gasit)

Iar alea de la pinionul de atac au codurile:

35305R cu dimensiunile  25 x 67 x 40,5
NUP 206E  cu dimensiunile 30 x 62 x 16



Am gasit toti rulmentii, preturile sunt .....

30207V sau 30207      - 20 lei   - la asta a spus ca "V" ul nu are influenta
30207VQ sau 302/37  - 13 lei    - pe asta la-am gasit dupa al doi-lea cod 302/37
35305R                     - 50 lei
NUP 206E                  - 73 lei

Ramane sa-mi spui daca e ok si cate bucati din fiecare, eventual ne auzim la un telefon.


Nu am mai avut timp sa fac nimica nici la masinile mele, nici la masinile altora, toata saptamana m-am distrat alaturi de "Vizi family".
Acuma trebuie sa ma imbat si sa-mi revin la normal.
Da, cred ca nu pot gasi mai ieftin decat direct de la magazinul fabricii.
Vorbim pe PM mai spre seara.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:


AdyC a scris:


Misu de Cluj a scris:



Daca ai gasi acolo ar fi super!

Alea laterale catre planetare au codul:

30207V sau 30207   cu dimensiunile 35 x 72 x 18,5
30207VQ sau 302/37 cu dimensiunile   37 x 72 x 18,5 (asta e tare greu de gasit)

Iar alea de la pinionul de atac au codurile:

35305R cu dimensiunile  25 x 67 x 40,5
NUP 206E  cu dimensiunile 30 x 62 x 16



Am gasit toti rulmentii, preturile sunt .....

30207V sau 30207      - 20 lei   - la asta a spus ca "V" ul nu are influenta
30207VQ sau 302/37  - 13 lei    - pe asta la-am gasit dupa al doi-lea cod 302/37
35305R                     - 50 lei
NUP 206E                  - 73 lei

Ramane sa-mi spui daca e ok si cate bucati din fiecare, eventual ne auzim la un telefon.


Nu am mai avut timp sa fac nimica nici la masinile mele, nici la masinile altora, toata saptamana m-am distrat alaturi de "Vizi family".
Acuma trebuie sa ma imbat si sa-mi revin la normal.
Da, cred ca nu pot gasi mai ieftin decat direct de la magazinul fabricii.
Vorbim pe PM mai spre seara.


Ok, vezi ce gasesti si ce nu gasesti pot sa-ti cumpar eu de aici. Nu e chiar magazinul fabricii, fabrica de fapt nu are magazin. Magazinul e al unui fost angajat al fabricii.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Luni ma duc si vad ce gasesc, apoi vorbim

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Puntea spate independenta tip De Dion, specifica seriei 1 timpurii (1980-81), dar s-o montat pana in 1984 in paralel cu puntea spate rigida cu discuri.
Masina asta nu prea are rugina nicaieri. La obloanele din spate va fi ceva sudat, in rest nimic ruginit.


Punte_spate_De_Dion



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Si satelitii din diferential suunt complet blocati de rugina.
Deocandata pun deoparte grupul fata.
Ma voi ocupa de ea mai incolo cand ma voi plictisi.
Acuma ma apuc sa fac un dispozitiv universal de depresat cilindrii din etrieri.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 227

Misu de Cluj a scris:

Si satelitii din diferential suunt complet blocati de rugina.
Deocandata pun deoparte grupul fata.
Ma voi ocupa de ea mai incolo cand ma voi plictisi.
Acuma ma apuc sa fac un dispozitiv universal de depresat cilindrii din etrieri.


Daca se poate, cand e gata dispozitivul sa pui niste poze la sectiunea de scule! Eu m-am chinuit foarte mult cu ale mele

P.S.: Interesante detaliile puntii spate. E prima oara cand vad in poze acest sistem de pe Aro.


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 8 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815

Misu de Cluj a scris:

Si satelitii din diferential suunt complet blocati de rugina.
Deocandata pun deoparte grupul fata.
Ma voi ocupa de ea mai incolo cand ma voi plictisi.
Acuma ma apuc sa fac un dispozitiv universal de depresat cilindrii din etrieri.



Cauta niste gaz de lampa (buna si niste motorina veche) si scufunda-i cu totul, dupa o saptamina sa vezi ce rezultat ai. Poti sa torni in gaz si niste lichid de frina de ala recuperat, ajuta si asta f bine.
Pistoanele de la etrieri le-am scos tot timpul prin baterea etrierului de ciment (cu nadejde) - niciunul nu a rezistat mai mult de 2-3 minute de bataie,. 


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

Levo a scris:


Misu de Cluj a scris:

Si satelitii din diferential suunt complet blocati de rugina.
Deocandata pun deoparte grupul fata.
Ma voi ocupa de ea mai incolo cand ma voi plictisi.
Acuma ma apuc sa fac un dispozitiv universal de depresat cilindrii din etrieri.


Daca se poate, cand e gata dispozitivul sa pui niste poze la sectiunea de scule! Eu m-am chinuit foarte mult cu ale mele

P.S.: Interesante detaliile puntii spate. E prima oara cand vad in poze acest sistem de pe Aro.

Un pedalier de Lastun, pe care pun o pompa de frana cu un singur furtun legat de etrier.
Ca un sistem de franare simplificat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:


Un pedalier de Lastun, pe care pun o pompa de frana cu un singur furtun legat de etrier.
Ca un sistem de franare simplificat.


Ceva de genul asta gasise Tavi la un batranel acum ceva timp, o pompa de frana cu un singur furtun la care se cupla etrierul.
Eu scot pistonasele cu pompa de pe masina, pana aproape de cursa maxima si dupa bat cu etrierul de o bucata de lemn, iese la maxim a trei-a bataie, dar in majoritatea cazurilor la primul soc.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Cred ca este bine sa facem separat la Coltul tehnic un topic cu diferentele intre puntile de Aro 10 .Chiar am acum in curte date jos doua punti de spate diferite , una cu etrieri, una cu tamburi.Miine le fac poze separat la amindoua sa se vada diferentele.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

amb13 a scris:

Cred ca este bine sa facem separat la Coltul tehnic un topic cu diferentele intre puntile de Aro 10 .Chiar am acum in curte date jos doua punti de spate diferite , una cu etrieri, una cu tamburi.Miine le fac poze separat la amindoua sa se vada diferentele.

Buna idee!
Oricum Aro 10 de dinainte de 1984 sunt cu totul alte constructii decat cele de dupa.
Iar calitatea nici nu se poate compara cu cele de dupa 1985.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Doar in Romania se putea ca primul model sa vina cu discuri pe spate si sa se treaca la tamburi. Involutie

pus acum 8 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 227

Misu de Cluj a scris:


Levo a scris:


Misu de Cluj a scris:

Si satelitii din diferential suunt complet blocati de rugina.
Deocandata pun deoparte grupul fata.
Ma voi ocupa de ea mai incolo cand ma voi plictisi.
Acuma ma apuc sa fac un dispozitiv universal de depresat cilindrii din etrieri.


Daca se poate, cand e gata dispozitivul sa pui niste poze la sectiunea de scule! Eu m-am chinuit foarte mult cu ale mele

P.S.: Interesante detaliile puntii spate. E prima oara cand vad in poze acest sistem de pe Aro.

Un pedalier de Lastun, pe care pun o pompa de frana cu un singur furtun legat de etrier.
Ca un sistem de franare simplificat.


Buna ideea si eleganta! Mersi!


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

George a scris:

Doar in Romania se putea ca primul model sa vina cu discuri pe spate si sa se treaca la tamburi. Involutie

A aparut Dacia Papuc si trebuiau unificate piesele intre Aro si Dacia ca sa reduca costurile de productie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
La asta am lucrat azi toata dupamasa. Nu este foarte elegant, dar functioneaza bine.

foxy aro seria1 1980 asta lucrat azi toata dupamasa. este foarte elegant, dar bine. Admin

67.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Rezultatul de asta seara. Mai aveam inca 4 bucati pe care le schimbasem la diverse masini ca nu le puteam scoate. Le repar si pe alea.

foxy aro seria1 1980 rezultatul asta seara. mai aveam inca bucati care schimbasem diverse masini Admin

51.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
In 2-3 zile va avea frane, apoi daca vine vremea buna ma apuc de curatarea si cosmetizatrea interiorului.

Foxy_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
liviu59ro
Membru Senior

Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
Frumoasa masina, cu personalitate, abia astept sa o vad la evenimente!

Modificat de liviu59ro (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

liviu59ro a scris:

Frumoasa masina, cu personalitate, abia astept sa o vad la evenimente!

Da, are personalitate gri.
Cred ca va aparea in public la Retroparada de toamna.
La Fabricat in Romania nu mai apuc sa o pregateesc si nici de transcris, ca anul asta am atestat deja pe Foxy2 si acum R5-ul rosu, nu mai am fonduri, ca trebuie sa termin si R5-ul alb.
Incet pas cu pas le fac pe toate, nu pot sa le fac deodata.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Am mai revizuit luminile, apoi am asamblat etrierii, urmeaza ca de luni sa ma apuc sa schimb furtunele de frana si conductele metalice care unelle dintre ele s-au rupt cand am dat jos furtunele.
Mai este muuuult de lucru, dar incet se contureaza.

revizie_parte_electrica



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
L-ai revopsit?

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

ydaniel a scris:

L-ai revopsit?

Etrierii?
Da, le-am si revopsit.
Schimbati pistonase, garnituri.
Pus toate furtunele noi.
Azi m-am chinuit cu pompa centrala, i-am schimbat garniturile dar tot un rahat ca e prea uzata si tot curge. Apoi am mai avut inca doua pompe ramase de pe alte masini, dar dupa ce le-am desfacut si pe alea, nici una nu imi place cum arata.
Maine ma duc si cumpar o pompa de frana noua, o pun sus, apoi aerisesc franele si cu asta basta.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
iti fac cadou o pompa de frana de supernova daca vrei...

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

Raul90 a scris:

iti fac cadou o pompa de frana de supernova daca vrei...

ok, daca se potriveste o accept! 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Am cumparat o pompa noua.
Urmeaza  aerisirea, dar acuma prea cald...

Pompa_frana



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Sper ca ai desfacut pompa inainte, sa o verifici. Noi, la toate pompele de pe autorspeciale ( frana, ambreaj, cilindrii receptori) am gasit rugina.

_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Si eu m am chinuit ieri cu frinele .
Nu merge montata servofrina, loveste levierul de la caseta de directie in ea.

foxy aro seria1 1980 chinuit ieri frinele merge montata loveste levierul caseta directie ea.

30.8KB


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Da azi am frane bune!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Scchimbate uleuirile de la motor, cutie, reductor, grup spate, caseta de directie.
Am fost prin cartier la o scurta tura de proba. Merge bine.
Urmeaza sa indrept panoul de usa pe partea dreapta, apoi sa curat tot interiorul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Am reparat usa. A iesit aproape perfect.
A fost greu ca este in interior intaritura aia pentru impact lateral si era exact acolo unde trebuia indreptat.
Apoi asta nu au facut economie!
Din fabrica usile au fost gruduite peste tot (deci au fost imersatein baie de grund) apoi si in interiorul usilor un strat gros de teroson din ala de fabrica, apoi vopsit si dupa aia si suflat cu ceara! Nu degeaba, la astea de pana in 1984, nu prea ai probleme cu rugina.
Indreptat_usa



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Incepe sa aibe linie!

foxy aro seria1 1980 incepe aibe linie! Admin

28.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Am mai curatat si spalat interiorul, apoi a plecat la culcare in sopron.
Mai este destul de lucru, teoretic ar trebui revazuta toata transmisia, cutia, reductorul, axele cardanice.
Apoi mai e nevoie de un grup fata, ax cardanic mic pe fata, de un radiator nou, de doua planetare.
Dupa care ar urma  sa fie retusata ici-colo la exterior si apoi polishata, ca sa aibe un aspect decent.
Deci mai este de munca din belsug, dar mai catre toamna-iarna.
Acuma e timpul de o pauza si sa ma reapuc de R5-ul alb.

curatat_interior



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Un interior de invidiat ! Parca ar fi "rupt" direct din pliiantele de prezentare ale vremii. Foarte frumoasa masina
Pana si stingatorul de incendiu e original ( cu pulberre si CO2 fabricat la Aiud in anii '80)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 8 ani
   
florin11bv
Membru Senior

Din: Bucuresti/Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 235
Este pur si simplus splendida, multumesc foarte mult ca ne permiteti s-o admiram satat de detaliat. La interior imi aminteste de un pliant de prezentare Renault de prin '80 toamna, cu tapiterie de aceeasi culoare si lumini difuze ca sa puna atmosfera in valoare. Fooooooarte frumoasa, mii  de multumiri si s-aveti spor la ea!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Astazi  Foxy3 a primit cadou un bullbar tip seria1.
Cam jerpelit, are un cornier sudat in plus, dar teava tot teava ramane, se repara si se vopseste. 

foxy aro seria1 1980 foxy3 primit cadou bullbar tip seria1.cam jerpelit, are cornier sudat plus, dar

62KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 746
Frumos Foxy3!Sa-l stapanesti sanatos!

_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Succes in continuare!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Daca am terminat in mare parte cu Foxy2, pasul urmator e sa trec la Foxy3. 
Ca dupa 2 urmeaza 3.
La asta am dat jos radiatorul ca tot curgea si in plus asta vara am pus apa chioara.
Maine sau poimaine ma duc la nea Sanyi tinichigiul, care mi-a facut rezervorul.
Se ocupa si cu radiatoare. Sa vad daca o poate vindeca.

Demontare_radiator_Foxy_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
e superb interiorul

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Azi m-am intalnit cu fosta proprietara, care mi-a dat al doilea rand de chei si inca o chestie ciudata numita Pasaportul automobilului, cu care a fost predata masina la Campulung 25.11.1980.
Am si factura originala.

Pasaport



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Frumos! 

_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 8 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 746
Foarte bine arata interiorul la Foxy3
Si e foarte interesant si pasaportul masinii.E prima data cand aud de asa ceva.Oricum,masina arata foarte bine


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Sambata trecuta a primit un radiator de la dezmembrari. Acuma iarasi este functionala.

foxy aro seria1 1980 sambata trecuta primit radiator acuma iarasi este Admin

63.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
tpv
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 260
Faine masini, imi place la nebunie cel alb

_______________________________________
colectionar de fier

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

tpv a scris:

Faine masini, imi place la nebunie cel alb

Nu-i alb. Este Gri 83.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Vad ca are radiator mic si grila se ridica pt a scoate radiatorul fara sa  mai demolezi tot botul.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Si tipicul asta l-am mutat aici. Asta nu este restaurare, ci doar reconditionare.

Grupul fata 7/36 imi da mari batai de cap. Grup nou de Aro 10 seria 1 nu am gasit.
Deci singura solutie va fi repaarea celei vechi.
Totul este gripat si intepenit de rugina! Si rulmentii, si satelitii. Peste toate este un strat de rugina ce a blocat tot.
De vreo doua luni toate elementele stau in baie de motorina.
Am vazut o smecherie la un coleg, care baga piesele metalice foarte ruginita in esenta de otet, apoi dupa doua saptamani dispare rugina de pe ele complet, ramane doar metalul pur.
Ma duc sa cumpar vreo 15 litri de esenta de otet si bag tot grupul in baie de otet.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
CE inseamna esenta de otet?Acid acetic concentrat?

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Foarte tare acel Pasaport! 


Ceva-n plus la istoricul masinii ! 


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

ydaniel a scris:

CE inseamna esenta de otet?Acid acetic concentrat?

Da. Esenta de otet alimentar. Din ala se face otetul alimentar dupa ce se dizolva cu apa. Se gaseste pe la Metro si Selgros.
In urma cu catva ani, tot cu ala am curatat interiorul de la blocul motor de la Gaz 69.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Sunt curios CE rezultat va avea.Ai 7/32 raportul in differential?

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

ydaniel a scris:

Sunt curios CE rezultat va avea.Ai 7/32 raportul in differential?

7/36. 7/32 nu a existat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Coroana si pinionul sunt bune?

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

ydaniel a scris:

Coroana si pinionul sunt bune?

Is bune


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Air luat esenta de otet?
Cred ca ar merge o sablare FINA a pieselor.


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

ydaniel a scris:

Air luat esenta de otet?
Cred ca ar merge o sablare FINA a pieselor.

Inca nu am fost la metro. Lucrez la triciclu, nu am avut timp de Aro.

Sablare nu merge, ca mai intai trebuie indepartat rugina ca sa o pot demonta in bucati.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
La Metro nu au decat otet simplu. M-am uitat eu ieri.

pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

Misu de Cluj a scris:


ydaniel a scris:

CE inseamna esenta de otet?Acid acetic concentrat?

Da. Esenta de otet alimentar. Din ala se face otetul alimentar dupa ce se dizolva cu apa. Se gaseste pe la Metro si Selgros.
In urma cu catva ani, tot cu ala am curatat interiorul de la blocul motor de la Gaz 69.

Misi, eu folosrsc detartrant., dupa cum am vazut pe Aro forum mai demult Scufunda piesele in detartrantcsi lasa le 24 de ore.le scoti ,le spelibine cu apa, daca mai trebuie le mai bagi odata.Ramin piesele la luciu metalic .Este 6 lei litrul de detartrant la orice magazin Peny, lidl etc


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

amb13 a scris:


Misu de Cluj a scris:


ydaniel a scris:

CE inseamna esenta de otet?Acid acetic concentrat?

Da. Esenta de otet alimentar. Din ala se face otetul alimentar dupa ce se dizolva cu apa. Se gaseste pe la Metro si Selgros.
In urma cu catva ani, tot cu ala am curatat interiorul de la blocul motor de la Gaz 69.

Misi, eu folosrsc detartrant., dupa cum am vazut pe Aro forum mai demult Scufunda piesele in detartrantcsi lasa le 24 de ore.le scoti ,le spelibine cu apa, daca mai trebuie le mai bagi odata.Ramin piesele la luciu metalic .Este 6 lei litrul de detartrant la orice magazin Peny, lidl etc

Fa o poza cu ambalajul la detartrantul ala.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
vercingetorix
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
Am folosit si eu detratrant Nufarul.
Pe piesele de aluminiu nu e bine, s-au cam inegrit...
Pe radiatorul de cupru l-a curatat de mizerie dar in final s-a depus ca un mic strat albicios pe interior.
Am folosit cu succes lesie de sapun, e ceea ce ramane pe fundul cazanului cand se face sapun de casa.
Distruge inclusiv piese din otel daca le lasi prea mult, e foarte agresiv cu pielea mainilor, trebuie lucrat cu manusi insa distruge orice urma de grasime, mizerie, depunere.
Si la final  trebuie clatit indelung cu apa.


pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

vercingetorix a scris:

Am folosit si eu detratrant Nufarul.
Pe piesele de aluminiu nu e bine, s-au cam inegrit...
Pe radiatorul de cupru l-a curatat de mizerie dar in final s-a depus ca un mic strat albicios pe interior.
Am folosit cu succes lesie de sapun, e ceea ce ramane pe fundul cazanului cand se face sapun de casa.
Distruge inclusiv piese din otel daca le lasi prea mult, e foarte agresiv cu pielea mainilor, trebuie lucrat cu manusi insa distruge orice urma de grasime, mizerie, depunere.
Si la final  trebuie clatit indelung cu apa.

Ma refeream exclusiv la obiectele din fier , otel , tabla.Nu l am folosit pe aluminiu si cupru, nici nu as incerca, dupa cum vad ca se comporta cu fierul.Dar te scutește de zile de lucru.


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

amb13 a scris:


Misu de Cluj a scris:


ydaniel a scris:

CE inseamna esenta de otet?Acid acetic concentrat?

Da. Esenta de otet alimentar. Din ala se face otetul alimentar dupa ce se dizolva cu apa. Se gaseste pe la Metro si Selgros.
In urma cu catva ani, tot cu ala am curatat interiorul de la blocul motor de la Gaz 69.

Misi, eu folosrsc detartrant., dupa cum am vazut pe Aro forum mai demult Scufunda piesele in detartrantcsi lasa le 24 de ore.le scoti ,le spelibine cu apa, daca mai trebuie le mai bagi odata.Ramin piesele la luciu metalic .Este 6 lei litrul de detartrant la orice magazin Peny, lidl etc

Atunci detartrant sa fie. Am luat de la Dedeman un detartrant profesional (asa scrie pe sticla). Apoi am bagat grupul intr-o galeata de plastic, sa faca baie cateva zile.
Is curios ce va rezulta. Are acid clorhidric 5-15 %, deci va trebui sa mai manance din rugina. Plus ca si pe eticheta scrie ca indeparteaza rugina.
Detartrant



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Cum arata dupa imersia in detartrant?

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

ydaniel a scris:

Cum arata dupa imersia in detartrant?

Inca nu m-am uitat. Ma uit azi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Nu trebuie lasat nici prea mult.Cred ca 48 de ore e mai mult decit suficient, eu nu le tin mai mult de o zi.Daca uiti de ele fac o crusta urita, iti da iar de lucru

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
L-am scos! Destul de bine s-o curatat.
Dupa spalare cu furtunul de apa, l-am bagat in galeata cu motorina.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Dupa doua zile in acid, apoi inca doua zile in motorina arata foarte bine.
Dintii pinioanelor s-au curatat perfect, arata ca noi.
Zilele viitoare o voi dezasambla, ca sa vad cum is satelitii.
Alea is ca de Dacie, am pe undeva intr-o cutie un set de sateliti noi.
Am comandat si rulmenti.
Intre timp am gasit pe facebook pe unul, care zice ca a avut un Aro10 din 1983, pe care l-o dezmembrat si mai are la tara grupul fata. Doar ca nu stie ce raport are. L-am rugat sa se uite, poate gasesc inca un grup bun!
Oricum, Foxy3 si acuma este functionala, doar ca are tractiune doar pe spate.

foxy aro seria1 1980 dupa doua zile acid, apoi inca doua zile motorina arata foarte s-au curatat Admin

48KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Ma bucur ca te am putut ajuta..Nu trebuie tinut nici mult, mai bine il scoti dupa o zi doua si l introduci in alta solutie curata. , altfel se fave o crusta urita pe piese.Eu le am mai uitat in solutie si pe urma am avut de lucru.Foarte bun pentru piese mici , piulite, suruburi, etc care nu se pot curata cu fletul.Spălat bine cu multa apa si apoi bagate in motorina , sterse bine , ies la luciu metalic.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Am dezasamblat grupul. Satelitii is in stare buna, trebuie doar curatati.
Urmeaza sa scot rozetele de reglaj din cele doua semicarcase.

Dezasamblare_grup_fata



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Pana la urma tot zeama de flex a invins. 

Modificat de AdyC (acum 8 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

AdyC a scris:

Pana la urma tot zeama de flex a invins. 

Apoi era sa rup presa, asa de ruginite erau.
Mai am de demontat rozetele de reglaj din carcase, dar alea trebuiesc incalzite prealabil si apoi cu un cornier de 2m lungime le scot.
Azi ma duc dupa rulmenti.
Sper sa mai existe in stoc.
Cu rulmentii este si noroc, ca ele nu sunt piese auto, ci organe de masini universale (la fel ca suruburile, piulitele, saibele, penele, simeringurile, o-ringurile, curelele, etc.) si sunt standardizate. Majoritatea existand de mult inaintea aparitiei industriei auto.
Ele dispar din magazinele auto ca si repere pentru anumite masini, dar vor exista in continuare in magazinele de rulmenti ca si organe de masini universale.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:


.
.
Ele dispar din magazinele auto ca si repere pentru anumite masini, dar vor exista in continuare in magazinele de rulmenti ca si organe de masini universale.


Corect. 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Azi am curatat toate piesele demontate si le-am bagat iarasi in detartrant pentru o zi.
Nu am avut timp de umblat dupa rulmenti ca zugravesc si casa in paralel.
Zilele urmatoare le rezolv si cu rulmentii.
Tin minte ca si la Foxy1 era o problema ca unul dintre rulmenti avea un canal unde intra un inel care tinea rulmentul fix in carcasa. Iar rulmentul nou nu avea canalul.
Trebuia sa bag o gaura filetata in carcasa ca sa bag un surub opritor.
Mici adaptari, dar se face.
Totusi ce BOU a fost mecanicul ala, care a pus capacele oarbe pe unde vine axul cardanic si nu a mai pus ulei in grupul fata....
Din cauza unor astfel de cretini, trebuie sa lucrez ca nebunul, ca sa repar ce au stricat ei din cauza prostiei din capul lor!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Ce sa faci,important e ca ai masina.De nu l-am pomenit si eu pe ala care a umblat LA mine si numai tampenii a facut.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Important este ca este reparabil.
Zilele astea o voi repara.
Mai am si axul cardanic mic de pe fata. Si ala are o cruce facuta praf.
Crucea cardanica cred ca se potriveste de la Dacia Papuc.
Apoi sa cumpar doua planetare lungi de la dezmembrari si sa le reconditionez.
Am de lucru, dar acuma ninge ca in codru si nu am chef sa fac nimica afara.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Asa arata dupa o zi in detartrant si o zi in motorina. Imi vine sa le ling, asa bine arata....              

foxy aro seria1 1980 asa arata dupa detartrant motorina. imi vine ling, asa bine arata....   Admin

63.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
vercingetorix
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
Misi, cum se regleaza diferentialul ?
Ce metoda folosesti, cu foaie de indigo ?
Sa mai invatam cate ceva...


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

vercingetorix a scris:

Misi, cum se regleaza diferentialul ?
Ce metoda folosesti, cu foaie de indigo ?
Sa mai invatam cate ceva...

Ala e pentru incepatori. Eu deja o simt.
Pinionul de atac oricum este fix, doar coroana o apropii sau o departezi, cu ajutorul rozetelor de reglaj, pana obtii jocul dorit.
Dupa un timp incepi sa simti jocul si o reglezi din simt.
In cazul de fata ar trebui reglat de doua ori, o data acuma si inca o data dupa vreo 300-400 km, dupa ce se aseaza noii rulmenti.
Is curios daca va fi mai zgomotoasa decat ar trebui sa fie in mod normal, dar la Aro oricum este zgomotoasa transmisia.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Am demontat rozetele de reglaj din semicarcase cu ajutorul cornierului de 2m.
Apoi am reparat cardanul fata.
O cruce era facuta praf.
Mai aveam inca una uzata, asa ca am reusit sa fac din doua una buna.
Am asamblat satelitii in carcasa mobila. Functioneaza foarte frumos.
Am mai vopsit ici-colo cateva piese si intre timp iarasi s-o intunecat...
Pregatire_montaj_grup_fata



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Pentru minivacanta ce urmeaza am alta distractie.
Sa fac din fierataniile astea ceva bun si functional...

foxy aro seria1 1980 pentru urmeaza alta fac din astea ceva bun Admin

69.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Ca pe alea ale masinii le-am flexuit, cand nu puteam extrage masina din garajul in care era de 15 ani.

foxy aro seria1 1980 alea ale masinii le-am flexuit, cand puteam extrage masina din garajul care era

48.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
dodi
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 207

Misu de Cluj a scris:

Ca pe alea ale masinii le-am flexuit, cand nu puteam extrage masina din garajul in care era de 15 ani.

Este prima data cand aud si vad ca nu s-au invartit planetarele, ce o fi in interiorul burdufurilor cred ca e de speriat.
Te admir pentru ce putere de munca ai (si te invidiez pentru timpul petrecut intre fiare)
spor


_______________________________________


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

dodi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Ca pe alea ale masinii le-am flexuit, cand nu puteam extrage masina din garajul in care era de 15 ani.

Este prima data cand aud si vad ca nu s-au invartit planetarele, ce o fi in interiorul burdufurilor cred ca e de speriat.
Te admir pentru ce putere de munca ai (si te invidiez pentru timpul petrecut intre fiare)
spor

Planetarele erau bune. Grupul fata era blocat de rugina. Mi-era mile sa le tai, dar dupa doua zile de chinuiala nu se misca masina din loc si garajul era extrem de stramt. Am luat flexul, nu aveam alta solutie. In astfel de cazuri trebuie sacrificat piesa care se repara sau se schimba cel mai usor. Decat sa rup pinioanele sau carcasa de la diferential, am preferat sa sacrific planetarele.
Putere munca am, ca imi place sa lucrez la vechituri. Cu timpul e mai greu ca se tot comprima in ultima perioada.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Se gaseste atat de greu un diferential fata pentru Aro 10?Intreb....

pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
E rar si scump pt prima series.Cam orice piesa e greu de gasit,asta in ideaa de a pune piese bune si de a face o masina buna,nu o ghena  umblatoare.La Dacia se mai gases Piese,dar in maxim trei ani nu vor mai fi!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

deceneu32 a scris:

Se gaseste atat de greu un diferential fata pentru Aro 10?Intreb....

7/36 cu carcasa de aluminiu nu se mai gaseste nicaieri. Eventual de pe vreo masina ce se dezmembreaza.
Are Amb13 ala demontata de pe Miorita, da nu vrea sa mi-l vanda...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

ydaniel a scris:

E rar si scump pt prima series.Cam orice piesa e greu de gasit,asta in ideaa de a pune piese bune si de a face o masina buna,nu o ghena  umblatoare.La Dacia se mai gases Piese,dar in maxim trei ani nu vor mai fi!

La Dacia tablaraiele vor disparea, dar piese de mecanica vor fi de import inca multa vreme. Plus ca mai sunt epave de dezmembrat de pe care se pot recupera multe.
La Aro 10 va fi mult mai greu. Si la Aro 24 si mai greu.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Văd ca va impacientați ca īn curānd nu se vor mai găsi pieze pentru 1300, eu cu 3 1100 ce să mai zic. 

_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Aveti posibilitatea sa sacrificati una pt piese, sau 2. De mic copil nu stiu da fi vazut 3 Dacii 1100

pus acum 8 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
In Rm Valcea 1 singur mahazin care are si  service mai vinde piese de dacii vechi !

pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

om_bland a scris:

Aveti posibilitatea sa sacrificati una pt piese, sau 2. De mic copil nu stiu da fi vazut 3 Dacii 1100

Ce să fac? S sacrific una pentru piese?   


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Am spus si eu , nu va suparati stimate domn. Daca doreste Misu, poate sterge conversatia off-topic 

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Intre timp am gatat doua planetare in locul celor "flexate".

foxy aro seria1 1980 intre timp gatat doua planetare locul celor Admin

48.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Cu ajutorul lui AdyC, din Alexandria orasul rulmentilor, azi au sosit rulmentii lipsa.
Yuhuuuuu! Ma pot apuca de asamblat! De Craciun vom avea 4x4.
Multumiri lui AdyC, atat din partea mea, cat si din partea lui Foxy3.
     

A sosit si Mikulasul cu geaca galbena cu emblemele Renault de la Gusterul Mikulas!
Multumiri lui Gusterul din partea mea si a  celor 6 Renaulturi!
     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Pe vremuri Brasovul era orasul rulmentilor,acuma URB e moloz...

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la