CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
laura84
Femeie
24 ani
Valcea
cauta Barbat
24 - 49 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / reconditionare Sport Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Am inceput usurel.
Masca fata putreda..avem alta noua pe stoc.La asta noua nu am grilajul ala de la radiator....e o gaura,..sa-l decupez pe ala de la masca veche si sa-l sudez pe cea noua?

Stalp..putred...petic pus peste rugina.Avem altul pe stoc.
Prag facut din tabla si lipit cu silicon........avem altul nou

Cu ce sa incep la taiat cu stalpul,contrastalpul si apoi pragul ?Sa nu se deformeze.

sport inceput fata alta noua stoc.la asta noua grilajul ala decupez ala masca veche sa-l sudez cea

41.3KB


pus acum 10 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Stalp

sport stalp

39.1KB


pus acum 10 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Ceva ciudat...a fost data cu ulei ars pe burta..si cumva a reactionat cu antifonul vechi...se curata foarte usor si ramane tabla ciudat de noua.....doar unde se imbina cu podul pedalier se schimba culoarea.

Chestia aia alba din poza este tabla goala.....se vad punctele de sudura electrica cu podul bedalier.Asta este mai inchis la culoare...

Unde a fost pus autogenul e jale....se vede in poza un petic pus cu autogentul...

sport ceva ciudat...a fost data ulei ars burta..si cumva reactionat antifonul vechi...se curata

36.7KB

Modificat de g-power (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
frumusete stalp si reparatie made in Romania pe baza de silicon si petic peste rugina.

sport frumusete stalp reparatie made romania baza silicon petic peste rugina.

38.6KB


pus acum 10 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
curatenie pana la tabla.Tabla are peste ea un grund de fabrica

sport curatenie pana are peste grund fabrica

25.8KB


pus acum 9 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
unde se prinde bascula are o mica gaurica...

sport unde prinde bascula are mica gaurica...

23.4KB


pus acum 9 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Table la uscat

sport table uscat

47KB


pus acum 9 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
am facut rost de un scut si un arc fata sh.Statea inclinata pe partea soferului.
Sunt curios daca arcul rezolva

sport facut rost scut arc fata sh.statea inclinata partea curios daca arcul rezolva

42.9KB


pus acum 9 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
In sfarsit se pare ca am gasit si volanul original

sport sfarsit pare gasit volanul original

20.1KB


pus acum 9 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Succes!

pus acum 9 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622

g-power a scris:

In sfarsit se pare ca am gasit si volanul original


da , asta este 


_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 9 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
A ajuns la tinichigiu sa schimbe semilonjeroanele si m-a convins si pt masca fata...partea naspa e ca omul lucreaza cu autogenul.....

Masca fata era oricum botita de la o lovitura iar ochelarii erau mancati rau.Am dat masca jos si au aparut ceva surprize.....traversa ruginita rau ,am hotarat sa o schimb si nitel botita contraaripa din dreapta de la lovitura...se repara.

sport ajuns tinichigiu schimbe m-a convins masca naspa omul lucreaza fata era oricum botita lovitura

36.4KB


pus acum 8 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
cotraaripa...

sport

35.8KB


pus acum 8 ani
   
codrutul
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 354
Ideea e buna...punerea in practica cu autogenul e jale. Mai bine cauti un meserias care sudeaza in puncte cu pasivare altfel in cativa ani o sa-ti para rau de banii care ii investesti in masina din acest punct incolo. Sper sa nu fie cu suparare!

_______________________________________
Minim 850 de belele
Dacia 1300 - galbin pasopt

pus acum 8 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
da schimb masca fata si semi-lonjeroanele si ma opresc.O sa ma apuc sa invat singur pe banii si masina mea.Macar in acest mod n-am pe cine sa dau vina la sfarsit....
O sa-mi iau mig.

Modificat de g-power (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 358
cu contra-aripa dr te pot ajuta eu

_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Mult succes !

pus acum 8 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
un semi-lonjeron s-a inlocuit

sport s-a inlocuit

43.5KB


pus acum 8 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
curatat cu peria pe bormasina la suduri si aplicat un strat de grund provizoriu....

sport curatat peria bormasina suduri aplicat strat grund

47.1KB


pus acum 8 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
caut tampon motor.....cica astea sunt ambele la fel....de tip vechi pt 1400

pus acum 8 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
semilonjeronul vechi avea vreo 40Kile....incredibil era refacut cu pe talpa si pe laterale cu o platbanda foarte groasa....oricum fata de sus nu mau exista....era un fel de U plin de noroi ..la cat era de gros nu au mai facut Capac....

sport vechi avea vreo era refacut talpa laterale platbanda foarte fata sus mau fel plin noroi ..la

53.1KB


pus acum 8 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
si acuma o intrebare "tehnica" sa vedem daca se gaseste raspunsul....pe mine ma depaseste

Care este logica sa umplii lonjeroanele cu spuma poliuretanica de termopane???
Tot se inseamna lonjeron de pe burta a fost plin cu spuma.....am curatat la ea ...


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

g-power a scris:

si acuma o intrebare "tehnica" sa vedem daca se gaseste raspunsul....pe mine ma depaseste

Care este logica sa umplii lonjeroanele cu spuma poliuretanica de termopane???
Tot se inseamna lonjeron de pe burta a fost plin cu spuma.....am curatat la ea ...


E doar prostia omeneasca.
Aceasi logica, cu care unii au umplut pragurile cu ciment ...     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
rasturnata pe partea opusa...

sport rasturnata partea opusa...

47.5KB


pus acum 8 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
carpite bucatiile lipsa din lonjeron...

sport carpite bucatiile lipsa din

51KB


pus acum 8 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Mesterii lui peste prajit....m-am trezit cu o multime de mufe lipsa si fire rupte....
Cica instalatia e "varza."...normal daca rupi mufele ....

Intrebare de electrica:

Masa de la alternator era facuta intre surubul de reglaj si contra aripa (unde este cheia inelara in poza)  ,acuma s-a rup tresa.

Am refacut tresa dar am pus-o de pe surubul liber de pe alternator ,ca in poza, este correct asa?Asa trebuie sa fie?.Alternator e de 36A.

Releul de incarcare este cu 3 fire, doua conectate pe fata (B+ si DF) iar pe spate are un fir albastru rupt.. Ala unde trebuie sa duca ca nu era conectat nicaieri?Ducea la +Baterie?

Merci de ajutor

sport mesterii lui peste trezit multime mufe lipsa fire instalatia daca rupi mufele alternator era

44.7KB


pus acum 8 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
poza cu releul

sport poza releul

42.3KB


pus acum 8 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Dupa uscare (la 10 ore dupa aplicare) se spala sau nu cu apa EVIPASUL inainte de vopsire?

Pe bidon nu scrie nimic clar

Merci


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

g-power a scris:

Dupa uscare (la 10 ore dupa aplicare) se spala sau nu cu apa EVIPASUL inainte de vopsire?

Pe bidon nu scrie nimic clar

Merci

Nu se spala ca atunci reapare rugina! O stergi cu o carpa imbibata in benzina, apoi suflii cu grund.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
iulica89
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 175
Lonjeroanele nu se schimba cu masina data pe-o parte si in niciun caz cu motorul pe ea. Se va deforma caroseria, iar sudurile vor fi date aiurea=> se va tensiona si aseza dupa bunul plac. Mai bine sudai electric decat cu autogenul. Eu am distrus o masina tot din cauza asta=> sudat cu autogenul semilonjeronul si data pe-o parte, botul statea stramb chiar daca la masuratori era ok. Plus capatarea unui unghi negativ al suspensiei fata... Plus gaura imensa la 3 ani dupa sudura...
Ce sa spun... Ai inceput cu stangul, poate ai noroc si va face treaba buna si poate-poate gresesc eu.

Si astupate gaurile tehnologice si umpluta cu ulei cu vaselina incalzita...

Modificat de iulica89 (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Mda, asta cu botul stramb nu o am inca, s-a corectat si o problema mai veche ,statea cumva lasat de un colt in fata.(semilonjeronul vechi era sudat la jumate).

Acum insa nu-mi place cum cade roata din fata drepta ,unghiul de cadere cred ca este modificat...Arata cam asa \ vazuta din fata,roata. Nu stiu daca se poate regla..

Asta cu sudura...nu as avea curaj sa o sudez electric pe la semilonjeroane..mai ales ca lipseau bucati si din capetele lonjeroanelor si au trebuit refacute.

Acum am decopertat podeaua pe interior si am acces sa curat in interior lonjeroanele de jos la luciu metallic,tratate si vopsite inainte sa pun podeaua.

Modificat de g-power (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Roberto
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Mie imi place cum s-a lucrat, curat si frumos!

Sudurile alea in autogen tin destul de bine daca le tratezi cu un inhibator si un grund bun, apoi protejate cu vaselina si ulei din belsug.. Pt problema cu caderea rotii din dreapta poti cauta bascula inferioara mai lunga, dar se gasesc foarte greu, sau o poti modifica... Eu am recurs la a doua varianta, dar la mine a fost o corectura destul de mica


pus acum 8 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
am facut rost de o capote portbagaj care cade mai bine si nu are mult chit pe ea ...dar ca bonus are 10 gauri in plus ..a avut un rahat de mega eleron....

sport facut rost capote portbagaj care cade mai bine are mult chit ...dar bonus are gauri plus ..a

17.1KB


pus acum 7 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
le-am sudat....cu mare emotie sa nu fac praf tabla ca este subtire

sport le-am mare emotie fac praf tabla este subtire

20.9KB

Modificat de g-power (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
la sfarsit trebuie nitel chit...sa fie normal sau cu fibra

sport sfarsit trebuie nitel chit...sa fie normal sau fibra

15.3KB


pus acum 7 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
si opera finita

sport opera finita

27.3KB


pus acum 7 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
o intrebare pt cei care au desfacut si sudat pe la geamurile fixe laterale spate:

Tabla de la aripa spate trebuie sa vina sudata buza in buza cu rama de la geam sau cum?
la mine s-a umblat pe acolo si buza aia de la aripa spate nu ajungea pana la rama geamului si era umplut cu chit pe acolo ..in timp s-a umflat si a crapat..

Cum era originalul?

sport intrebare cei care desfacut sudat geamurile fixe laterale aripa spate trebuie vina sudata buza

33.7KB

Modificat de g-power (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
alta poza

sport alta poza

30.2KB


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Tabla de la aripa trebuie sa fie suprapusa cu cea de la rama geamului (de exemplu te poti uita cum sunt sudate pragurile cu dublurile lor - buza pe care vine chederul de la usa). La nici o masina nu o sa gasesti table sudate buza in buza (ma refer la cele neumblate la tabla).

pus acum 7 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
Mult succes cu proiectul! sper sa iasa bine! mai pune poze cu masina sa vedem cum avanseaza treaba.

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Acum insa nu-mi place cum cade roata din fata drepta ,unghiul de cadere cred ca este modificat...Arata cam asa \ vazuta din fata,roata. Nu stiu daca se poate regla..

Da, era de asteptat sa iasa asa si nu, nu se poate regla nicicum. Teoretic se poate trage semilonjeronul, dar trebuie niste prese hidraulice si cal de tras pe care banuiesc ca nu le are tinichigiul. Cred ca singura solutie e sa dea iar jos semilonjeronul (desi intreg nu mai iese ala la cum l-a sudat) si sa-l sudeze cum trebuie, cu masina dreapta nu culcata pe-o parte si cu motorul si cutia pe ea!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Roberto a scris:

Mie imi place cum s-a lucrat, curat si frumos!

Sudurile alea in autogen tin destul de bine daca le tratezi cu un inhibator si un grund bun, apoi protejate cu vaselina si ulei din belsug.. Pt problema cu caderea rotii din dreapta poti cauta bascula inferioara mai lunga, dar se gasesc foarte greu, sau o poti modifica... Eu am recurs la a doua varianta, dar la mine a fost o corectura destul de mica



Eu pana acum nu am mai auzit de bascule inferioare/superioare mai lungi/scurte pentru Dacie! Am studiat multe cataloage de piese si nu am vazut asa ceva.


pus acum 7 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 968

ionut_doc a scris:


Roberto a scris:

Mie imi place cum s-a lucrat, curat si frumos!

Sudurile alea in autogen tin destul de bine daca le tratezi cu un inhibator si un grund bun, apoi protejate cu vaselina si ulei din belsug.. Pt problema cu caderea rotii din dreapta poti cauta bascula inferioara mai lunga, dar se gasesc foarte greu, sau o poti modifica... Eu am recurs la a doua varianta, dar la mine a fost o corectura destul de mica



Eu pana acum nu am mai auzit de bascule inferioare/superioare mai lungi/scurte pentru Dacie! Am studiat multe cataloage de piese si nu am vazut asa ceva.

Existau si mai exista. Pentru masinile  care au lonjeroanele strambe, iar cu aceste bascule se corecteaza unghiul de cadere. Am si am avut bascule cu +4,-4,+2


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si sunt de Uzina? Cum le recunosti? Au ceva distinctiv?

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am luat iarasi cataloagele la rand si intr-adevar au existat in doua versiuni in afara de cea standard incepand din 84 (-2 si -4), posibil si mai devreme (intre 80 si 83 nu am catalog) si apoi patru versiuni in afara de cea standard incepand din 89 (-2, -4, +2, +4), posibil si mai devreme (intre 85-88 nu am cataloage de piese) si se identifica printr-o litera de la A la D poansata pe brat. Mea culpa...m-am axat mai mult pe cele mai vechi de care am avut nevoie. Macar am mai invatat ceva
Atasez si paginile din cataloagele 84 si 89.

Pagini_catalog_piese



pus acum 7 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Nu cred ca tablele se suprapun la geam (cum este la prag,buza in buza)
Am gasit pe Dacia club o poza de pe o sportiva rosie care intra la reconditionat.Arata oarecum similar ca la mine si nu cred ca a fost umblat acolo.

Pur si simplu table venea aproape buza in buza pana la baza tablei pe care intra chederul

sport cred tablele suprapun geam (cum este prag,buza buza)am gasit dacia club poza sportiva rosie

10.3KB

Modificat de g-power (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Desenul din prima poza reprezinta o sectiune cu modalitatea de imbinare din fabrica a ramei geamului cu aripa (cel putin asa se intelege din poza unde se vad destul de clar punctele de sudura si taietura tablei. Am reatasat si poza cu acea zona. Eventual roaga-l pe Ov sa faca niste poze mai detaliate la acea zona sau sa ne confirme daca desenul este corect.

Aripa_Sport



pus acum 7 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Mda foarte bun desenul tehnic

Problema e ca la mine lipseste pe o suprafata foarte mare acea table intermediara...si golul dintre buza aripii si rama geam era umplut cu chit care in timp a crapat.

Oricum Solutia cu table aia intermediara e un rahat cu prune.......se imbina cu aripa chiar pe partea orizontala unde sta apa......ce improvizatie.


Da chestilea astea trebuie documentate si pozate sa avem un fel de documentatie tehnica foarte utila cand cineva se va apuca de o reconditionare la un Sport


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, o solutie...ieftina . In cazul tau trebuie decupat si din aripi ca sunt atacate si ele. Tabla aia intermediara nu e greu de facut, e mai greu sa o debutoneze pe cea veche.

pus acum 7 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 968
Revin cu un raspuns intarziat, da, doar de uzina am vazut si au inscriptionate pe ele , pe partea interioara (pe buza de la "U" +2,-4 samd.


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 7 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
curatenie prin lonjeroane...am gasit pamant bun pt flori

sport curatenie prin gasit pamant bun flori

125.9KB


pus acum 7 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
si dupa

sport dupa

75.6KB


pus acum 7 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
usor cu ceva de incalzire pt prindere curaj in ale sudurii. Asa era inainte...masacrata saraca

sport usor ceva incalzire prindere curaj ale sudurii. asa era saraca

37.9KB


pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
dupa ceva bibileala

pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
dupa ceva bibileala

sport dupa ceva bibileala

44.8KB


pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
la interior.....table cu pop nituri peste putregai..taiat table afectata,taiat table support..refacut

pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
la interior.....table cu pop nituri peste putregai..taiat table afectate,taiat table support..refacut

sport pop nituri peste table table

38.8KB

Modificat de g-power (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
si micutul petic

sport micutul petic

47.8KB


pus acum 5 ani
   
Roberto
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Cu ce sudezi? Mai da-i putin amperaj si incearca sa punctezi

pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
cu un telwin de 150 invertor cu sarma flux....daca mares amperajul...incepe sa gaureasca..

vreau sa dau mai mult cordon...dar e dificil...


pus acum 5 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
cordon la tabla cu mag-ul, greu spre imposibil

pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

g-power a scris:

si micutul petic

Important ca te descurci!
Daca sudezi in puncte, iese mult mai frumos.
Apoi tragi mastic pensulabil peste sa acoperi marginile si nici nu se va vedea peticul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
merci de sfaturi si incurajari….nevoia te invata...nu mai gasesti pe nimeni sa faca o treaba ca lumea...sa taie rugina, sa pasivizeze table sa croiasaca peticele si sa le sudeze cat mai cap la cap..
Multumita forumului si lucrarilor de pe aici m-am pus pe treaba...si am de lucru serios la ea..nu este element sa nu necesite atentie sau refacere. Dar nu ma las!



O sa incerc si in puncta..dar cata distanta sa las intre puncte ? Ca daca dau punct langa punct tot cordon iese

Daca tablele sunt ambele de 1MM merge cordonul la fix.Daca sunt de 0.8 cu sunt astea la dacie e foarte greu spre imposibil sa dai cordon fara sa gauresti…..

Modificat de g-power (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
Pai dai punct langa punct pana formezi cordonul, dar nu continuu ca nu are timp sa se raceasca. Eu dau tot timpul punctele la distanta si apoi revin si mai dau un punct intre ele si tot asa pana inchid toata sudura.

pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

g-power a scris:

merci de sfaturi si incurajari….nevoia te invata...nu mai gasesti pe nimeni sa faca o treaba ca lumea...sa taie rugina, sa pasivizeze table sa croiasaca peticele si sa le sudeze cat mai cap la cap..
Multumita forumului si lucrarilor de pe aici m-am pus pe treaba...si am de lucru serios la ea..nu este element sa nu necesite atentie sau refacere. Dar nu ma las!



O sa incerc si in puncta..dar cata distanta sa las intre puncte ? Ca daca dau punct langa punct tot cordon iese

Daca tablele sunt ambele de 1MM merge cordonul la fix.Daca sunt de 0.8 cu sunt astea la dacie e foarte greu spre imposibil sa dai cordon fara sa gauresti…..

Mai baga cate un ochi in Haynes Welding Manual, ca e buna cartea si iti explica multe secrete!
Nu gauresti, decat daca o tii perpendicular pe tabla.  Invata sa sudezi inclinat la 45 grade, ca atunci nu-l gaureste. Iti ia timp pana iti formezi mana. Dar nu te stresa ca sudurile alea perfecte ce vezi pe Discovery sau DTX, aia lucreaza cu Tig, alta poveste mult mai costisitoare. Stii cum se zice in breasla tinichigiilor: "Noroc ca exista mastic, teroson, fibra de sticla si chit, care acopera toate porcariile "      


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Tov a scris:

Pai dai punct langa punct pana formezi cordonul, dar nu continuu ca nu are timp sa se raceasca. Eu dau tot timpul punctele la distanta si apoi revin si mai dau un punct intre ele si tot asa pana inchid toata sudura.

Corect! La 4-5 cm una de alta, apoi revii inca o data si inca o data. Dar nu sudezi continuu sau puncte una langa alta, ca atunci se deformeaza si se trage tabla de la caldura.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
am curatat table..si peticul vechi...mai mult ca sigur este pus peste rugina

sport curatat table..si peticul mult sigur este pus peste rugina

36.7KB


pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
am intrat cu flexul in portbagaj

sport intrat flexul portbagaj

38.5KB

Modificat de g-power (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
care piesa este facuta de fabrica si care de mine? 
Dupa ce m-am chinuit juma de zi am gasit pe piata  un segment de reparatie.. cost 15 lei.

sport care piesa este facuta fabrica care dupa m-am chinuit juma gasit segment cost lei.

159.6KB

Modificat de g-power (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
inca..refacuta buza..o bucata era mancata

sport buza..o bucata era mancata

96.9KB

Modificat de g-power (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
confectionat piesa pt inchidere oala interioara..cea veche avea fix in miloc un mica gaurica decoperita cand am curatat mai bine antifonul...speram ca scap fara sa tai...dar asta e

pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
confectionat piesa pt inchidere oala interioara..cea veche avea fix in mijloc un mica gaurica decoperita cand am curatat mai bine antifonul...speram ca scap fara sa tai...dar asta e

sport piesa inchidere oala veche avea fix mijloc mica gaurica decoperita cand curatat mai bine scap

154.9KB

Modificat de g-power (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
umplore gaura antena de pe aripa spate...plus ca aveam o crapatura pe aripa...am dat gaura in capul crapaturii si apoi am sudat-o

sport umplore gaura antena aripa aveam crapatura aripa...am dat gaura capul crapaturii apoi sudat-o

103.1KB

Modificat de g-power (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
final

sport final

105.7KB


pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
am inceput sa mai pun table la loc dupa atata taiat.
Plus curatenie interior lonjeron spate.

sport inceput mai pun table loc dupa atata taiat.plus curatenie interior lonjeron spate.

32KB


pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
desfacut petic vechi si surprise surprise

sport desfacut petic vechi surprise surprise

29.2KB


pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
si acum ….ce avem noi aici:

sport acum ….ce avem noi aici:

38.7KB


pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
taiat….si pe interior e jeale...

sport taiat….si interior jeale...

31.6KB


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Nimic periculos, e doar rugina!
Baga flexul in ea cu curaj si fara jena!
Taie tot ce e ruginit!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
si peticul de reparatie

sport peticul reparatie

33.7KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
alte gauri...

sport alte gauri...

34.7KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Cu toate ca am luat o pauza de la postari datorita animozitatilor iscate de defuncta taxa Oxigen am hotarat sa mai pun cateva poze cu avansul lucrarilor

Travers spate-confectionare

sport toate luat pauza postari datorita iscate defuncta taxa oxigen hotarat mai pun cateva poze

34.9KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
curatare lonjeroane portbagaj

sport curatare lonjeroane portbagaj

34KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
reparatii polita luneta spate

sport reparatii polita luneta spate

35.6KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
petice

sport petice

49.3KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
taiat panoul spate

sport taiat panoul spate

33.2KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
spatiu de miscare suficient

sport spatiu miscare suficient

37.8KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
cu panoul spate montat si stopurile puse

sport panoul spate montat stopurile puse

28.2KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
inca

sport inca

29.4KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Refacere scurgere stanga portbagaj

sport refacere scurgere stanga portbagaj

111.9KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
si guseul

sport guseul

132.2KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
petice prin interior

sport petice prin interior

111.2KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
inca

sport inca

131.7KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
curatare lonjeroane spate...arata binisor pe exterior

sport curatare lonjeroane binisor exterior

35.2KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Cap support cric spate era mancat.

sport cap support cric spate era mancat.

108.3KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
si in interor plin de pamant si rugina

sport interor plin pamant rugina

37.9KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
reconstructia

sport

84.8KB


pus acum 4 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
ultima poza e artistica tare

pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Apoi asta a fost boala Dacia sport.A avut tabla foarte proasta.Exact ca la Skoda mea alba,rugina a lucrat foarte bine sub un teroson foarte gros ,dat peste o tabla nedecapata corespunzator,sau chiar ruginita din fabrica

pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Ce sa zic de table..cred ca a fost bine facuta este data cu un grund gri care este f f rezistent.
Problema ei a fost exploatarea nerationala,a carat la camp tot ce se putea cara cu ea,pe drumuri mlastinoase.
Capetele astea de la suportii de cric au cedat ca au fost sudati cu autogen,inlocuind suportul pt cric original cu o bucata de sina de vagonet sau ceva.Cat pamant am scos din praguri si lonjeroane ...faceam o gradina mica

S-a sudat si s-a dat peste sudura cu zmoala…..cum sa tina asa ceva..
Parerea mea,daca era intretinuta si exploatata rational avea probleme minime...


pus acum 4 ani
   
Pagini:  1 2 3  

Mergi la