CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
dela_dela
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / reconditionare Sport Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Fain! Felicitari pentru perseverenta. Iese frumos!

Din pacate la Dacia Sport, tabla nu era bine tratata, din cauza ca aveau caroseriile facute la Stefanesti Arges la IATSA si nu in uzina.
Caroseriile la Daciile fabricate in uzina, erau imersate in baie de grund.
Iar astea Sportivele facute la Dacia Service, erau probabil grunduite doar asa din pistolul de vopsit, in cavitati nu prea a ajuns mult grund.

Lasa ca o refaci acuma cum trebuie si va tine mult timp de acum incolo!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033

Misu de Cluj a scris:

Fain! Felicitari pentru perseverenta. Iese frumos!

Din pacate la Dacia Sport, tabla nu era bine tratata, din cauza ca aveau caroseriile facute la Stefanesti Arges la IATSA si nu in uzina.
Caroseriile la Daciile fabricate in uzina, erau imersate in baie de grund.
Iar astea Sportivele facute la Dacia Service, erau probabil grunduite doar asa din pistolul de vopsit, in cavitati nu prea a ajuns mult grund.

Lasa ca o refaci acuma cum trebuie si va tine mult timp de acum incolo!



Da erau facute la Stefanesti taiate dar cred ca erau trimise ianpoi pt baia de grund . De ce zic si cred asta:

Sudurile sunt facute in puncte iar cand am defacut tablele sudate in puncte pe interiorul lor erau grunduite,chiar si in locurile f ascunse,fara urme de ardere de  la punctul de sudura.
Teoretic daca vopseau cu pistolul nu avea cum sa ajunga vopseau pe partea interioara a tablelor sudate prin puncte…care sunt foarte bine stranse una peste alta.

Cand desfaci muchiile astea sudate gaseai pe interior punctele de sudura protejate cu grundul asta care este foarte aderent...nu cred ca se mai gaseste asa ceva acuma,nici ala 2K nu e asa.
Plus ca peste acest grund avea suflat ca un antifon albicios si elastic gri/alb care esra destul de jmecher si nu era zmoala sau ceva, seaman cu masticul ala pensulabil din zilele noastre.




Normal ,in locurile unde tinichigiul de la sat a intervenit cu faclia...nici dabla nu mai e
Plus ca s-a dat cu ulei si zmoala peste acel mastic pulverizat din fabrica si in timp masticul ala original a devenit casant si se desprinde usor.
E o lucrare f grea,toate elementele de table sunt atinse si trebuie reparate/inlocuite
Doream si eu asa ca proiect de inceput ceva mai usor dar am dat de unul de m-a indoit dar tot nu renunt

Modificat de g-power (acum 4 ani)


pus acum 4 ani
   
andi500
Membru Senior

Din: Otopeni
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 417
Eu cred că la Ștefănești veneau caroseriile goale iar acolo le asamblu și dotau.
La Ștefănești nu am auzit să fi existat atelier de caroserii.

Cred că acolo era și departamentul de competiții al celor de la Dacia.


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033

andi500 a scris:

Eu cred că la Ștefănești veneau caroseriile goale iar acolo le asamblu și dotau.
La Ștefănești nu am auzit să fi existat atelier de caroserii.

Cred că acolo era și departamentul de competiții al celor de la Dacia.


Era


LA CAROSERIE SE INTERVENEA ARTIZANAL
Pre-fabricarea modelului Dacia Sport a inceput in cursul lui 1981, la sediul Centralei IATSA de la Stefanesti.
Mai exact, intr-un spatiu al service-ului din comuna pe atunci limitrofa Pitestiului. ,,Este vorba de o locatie in
care cu putin timp in urma fusesera montate cateva exemplare de Renault 20. Practic, doar scaunele fata, restul
masinii venind deja echipata de la francezi. Aici urma sa aiba loc, pe durata a doi-trei ani, un proces extrem de
dificil de punere la punct a fabricatiei Daciei Sport. Si aceasta, datorita exclusiv caroseriei, la modificarea careia
se intervenea de o maniera absolut artizanala, cu lucrare manuala. S-a creat un atelier pentru caroserie, in care se
modificau si se asamblau tablele, realizandu-se structura, la care se montau <<uvrantele>>, usi, capote, dupa
care era transportata la uzina, unde se grunduia. Vopsirea se executa la Stefanesti, intr-o cabina specializata,
dupa care se mergea in atelierul destinat montajului general, mecanica, interior etc.", mai spune Nicolae
Cosmescu.
Dacia Sport a insemnat mai mult decat o caroserie modificata, pentru ca punea si problema unor interventii pe
partea de mecanica. ,,Reducerea cu 200 de milimetri a ampatamentului a implicat in mod direct si obligatoriu
modificarea tubulaturii esapamentului, teava intermediara, si a cablului secundar al franei de mana. Dar au fost
necesare si interventii asupra suspensiilor fata si spate. Mecanica era adusa de la uzina, direct din posturile de
pregatire. Cu alte cuvinte, grupul motopropulsor, motor plus cutie de viteze, era asamblat si se monta pe
caroserie. La fel, puntea spate si semipuntile fata", mai spune Nicolae Cosmescu.
Pentru ca s-a lucrat intr-un service si nu la fabrica, montajul s-a facut un pic diferit decat in uzina de la Colibasi.
,,Era o banda cu rulouri de circa 25-30 de metri, pe care erau impinse <<din post in post>> autoturismele care
urmau sa fie echipate. Iar la capatul ei exista o fosa, pentru lucrarile impuse la partea inferioara, precum atasarea
puntii spate sau esapamentul. Dupa care, o rampa de directie, de tip service, desigur, rezolva problema
unghiurilor rotilor. Cu aceasta manevra, operatiunile de realizare ale autoturismului erau incheiate", detaliaza
inginerul.


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
deci cum am banuit se grnduia la uzina si era vopsita la Stefanesti.
Este dintr-un articol mai pe larg  din Adevarul.
Am intreg PDF.

Modificat de g-power (acum 4 ani)


pus acum 4 ani
   
andi500
Membru Senior

Din: Otopeni
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 417
Oricum Dacia Sport era mai atent lucrata decât Dacia berlină. 

pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
am terminat de refacut suportul de cric...manufacturat integral pt ca nu am gasit de cumparat  si nu vroiam sa-l tai pe tot ca  3/4 era bun

sport terminat refacut suportul integral gasit vroiam sa-l tai tot ca  3/4 era bun

37KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
asa ca divertisment am desfacut scaunele originale fata de sport si am reparat arcurile.Aveam 2 arcuri rupte,unul orizontal/lamellar si unul vertical cylindric.
Buretii par ok dar trebuie intariti nitel….sa vedem de unde fac rost de spuma de asta tare ca sa lipesc peste ei..

sport asa desfacut scaunele originale fata sport reparat arcuri rupte,unul unul vertical par dar

64.8KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033

g-power a scris:

am terminat de refacut suportul de cric...manufacturat integral pt ca nu am gasit de cumparat  si nu vroiam sa-l tai pe tot ca  3/4 era bun



Inca ceva interesant se vede din poza cum contrapragul original era vacut din doua bucati .Practic,contrapragul de 1310 era scurtat cu 20cm....
Contrapragul era inadit nu prin sudura cap la cap si avea o mica buza de suprapunere si era sudat in puncte.


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Am deschis traversa de sub podul pedalier si am inceput sa refac capetele de la praguri.

sport deschis traversa sub podul pedalier inceput refac capetele praguri.

137.6KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
pe dreapta lipseste mai mult..

sport dreapta lipseste mai mult..

116.1KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
ceva pe la grinda spate

sport ceva grinda spate

95.8KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Refacere traversa pod pedalier si suporti scaun

sport refacere traversa pod pedalier suporti scaun

105.8KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
inca

sport inca

46.3KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
am fixat podul pedalier si ceva reparatii la contraaripi pe interior.Am ciocanit destul de mult la podul asta nou ca sa-l potrivesc...este mult mai mare decat trebuie…….

sport fixat podul pedalier ceva reparatii ciocanit destul mult podul asta nou sa-l mult mai mare

48.3KB

Modificat de g-power (acum 3 ani)


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Am studiat si stalpul B sa vedem cum trebuie carpit

sport studiat stalpul vedem cum trebuie carpit

100.9KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Am taiat si din aripa spate sa vedem ce surprize se ascund….

Unde a fost suprapusa tabla aripii spate cu marginea stalpului pe o portiune de 2-3cm a ruginit si fata aripii si buza din spate, a fost inchisa ermetic cu cordon mastic dat prin interior

sport taiat din aripa spate vedem surprize fost suprapusa tabla aripii spate marginea stalpului

34.5KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
am terminat de sudat si accesorile pe podul pedalier(cele pt resorturile de cauciuc de sub scaune si pt cutia franei  de mana).Am frecat pana la luciu metallic table de grundul initial+tratat table cu evipas)

sport terminat sudat accesorile podul cauciuc sub scaune cutia mana).am frecat pana luciu metallic

36.5KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
am taiat pragul stanga si stalpii A si B stanga

sport taiat pragul stanga stalpii stanga

46.7KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
se observa carpeala de pe contraprag,tabla sudata peste resturile de contraprag

sport observa carpeala sudata peste resturile contraprag

50.5KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
stalpul B

sport stalpul

112.4KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
trebuia refacuta si table care vine peste stalpul b si tine fata de aripa spate

sport trebuia refacuta table care vine peste stalpul tine fata aripa spate

112.4KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
inaca

sport inaca

103KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
polizat

sport polizat

38.2KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Dl Misu, merita sa pastrez din vechiul contraprag (de pe mijlocul lui ) o bucata de 10-15 cm care este mai buna  si sa-l folosesc ca sa pun contrapragul nou la fix (o sa decupez din piesa noua bucata aia care ramen pe masina) sau sa dau tot afara?
Te intreb ca am vazut ca tu asa ai facut la R15 ala verde..


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Ca sa nu iau foc am demontat si blana de pe plafon

sport iau foc demontat blana plafon

29.4KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
am gasit un chistoc de tigara (filtru!!) lipit pe plafon cu prenandez intre table si blana..e din 87 chstocul   Imi si imaginez cu am ajuns ala pe tavan

sport gasit chistoc tigara (filtru!!) lipit plafon prenandez intre table blana..e din chstocul

42.1KB


pus acum 3 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

g-power a scris:

Dl Misu, merita sa pastrez din vechiul contraprag (de pe mijlocul lui ) o bucata de 10-15 cm care este mai buna  si sa-l folosesc ca sa pun contrapragul nou la fix (o sa decupez din piesa noua bucata aia care ramen pe masina) sau sa dau tot afara?
Te intreb ca am vazut ca tu asa ai facut la R15 ala verde..

Curata-l si vezi cat e de ruginit. Daca e solida, taie doar bucata afectata.
Daca e tare ruginita si slaba, atunci taie tot.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 3 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

g-power a scris:

am gasit un chistoc de tigara (filtru!!) lipit pe plafon cu prenandez intre table si blana..e din 87 chstocul   Imi si imaginez cu am ajuns ala pe tavan

Du-l la testare adn, poate iese pozitiv la corona
Primul chistoc cu filtru din 1987, pozitiv la corona, devii vedeta.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Am taiat tot cu o mica exceptie pe mijloc...asa ca sa ma ghidez..eraafectata si buza interioara acolo unde se imbina contrapragul cu podul pedalier spate....Am taiat si din podul ala pedalier ca sa-i refac marinile

sport taiat tot mica exceptie buza interioara acolo unde imbina podul pedalier taiat din podul ala

42.4KB

Modificat de g-power (acum 3 ani)


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
zeama de flex

sport zeama flex

40.8KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Am taiat din contrapragul de 1310 de 4 usi excat cat au taiat si cei din fabrica.Bucata de la contraprag catre roata spate este de 15.5 cm

Am refacut suportul podea din dreptul scaunului si buza podului pedalier

sport taiat din 1310 usi excat cat taiat cei din contraprag catre roata spate este 15.5 cmam refacut

45.1KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
inca

sport inca

42KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Intrebare/ajutor


Cat trebuie sa vina in fata contrapragul asta ,adica cati cm pana in roata?

Cel vechi avea tot felul de table sudate inspre capul de prag si nu pot sa-l iau ca reper.

Nici stalpul fata A nu este complet in partea de jos sa-mi dau seama cum vine peste contraprag

Modificat de g-power (acum 3 ani)


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
eu am cotele astea cu contrapragul pus peste bugata existent din cel vechi

sport cotele astea pus peste bugata existent din cel vechi

81.8KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
si masurat la mariginea de sus fata de roata ca altceva ca reper nu am

sport masurat mariginea sus fata roata altceva reper

85.3KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
vedere generala

sport vedere generala

41.2KB


pus acum 3 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 150
As lua ca ideeie distanta de la roata din spate .... circa

_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
pai si la cea din spate totul lipseste...partea de jos e lipsa…..asa e la toate rotile…

Daca are cineva pe masina contrapragurile originale si poate sa masoare distanta dintre capul contrapragului si cauciuc sau ceva punct fix de pe suspesie sau lonjeron, m-ar ajuat.Merci


pus acum 3 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 150
incearca sa apreciezi masurile , sau inspira-te de la 1310 ....

Modificat de mihaaai (acum 3 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Inca nu am elucidate cu distanta la contrapraguri dar m-am apucat sa refac talpa stalpului B

sport inca elucidate distanta dar m-am apucat refac talpa stalpului

89.9KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
si refacerea

sport refacerea

93.9KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
ce am constatat: la sport pt stalbul B au scos armatura interioar din stalp , din dreptul balamalei de jos a stalpului pt ca oricum nu se puneau usiile din spate .Cumva in interior stalpul B e gol,la berlina are niste profile interioare in "U"

pus acum 3 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
E cam "crocanta" masina ta, dar esti pe drumul cel bun, ca se lucreaza corect!
Rabdare, ca odata va fi gata si tinichigeria!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Cred ca se incadreaza la clasa " gata sa se rupa" , cum era si renaultu-l tau verde
Si cand ma gandesc ca am venit cu ea din Vrancea pe roti cu 100Km la ora….vezi si rugina asta este rezistenta, daca este in multe straturi

Pana acuma nu am gasit un element de table care sa nu necesite reparatie..poate cand ajung la plafon mai am o sansa

Modificat de g-power (acum 3 ani)


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Am sudat contrapragul dar ca sa pun pragul trebuie pus stalpul,ca sa pui stalpul trebuie contrastalpul,ca sa pui contrastalpul trebuie intaritura de la oala amortizor..UF....

sport sudat dar pun pragul trebuie pus stalpul,ca pui stalpul trebuie pui trebuie intaritura oala

41.3KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
in spatele urechii deflectorului  de noroi sau ce este el (al de sub aripa), era gaura...noroc ca dau totul afara
Nici nu-l mai sudes pe intaritura stalpului...nu vad ce protejeaza el acolo….


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
inca de taiatAm taiat intaritura amortizor si capatul canalului de la aeroterma care era afectat

sport inca taiatam taiat intaritura amortizor capatul canalului aeroterma care era afectat

44.9KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
si canalul

sport canalul

34.8KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
cum era cea veche...

sport cum era cea veche...

34.2KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
si a inceput timid refacerea
Am refacut coltul de la canalul aerotermei

sport inceput timid refacut coltul canalul aerotermei

86.3KB


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Am sudat intaritura nou de la amortizor

sport sudat intaritura nou amortizor

37.8KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
inca una

sport inca una

110.6KB


pus acum 2 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Iese bine, incet avansezi.
Asa de curiozitate, ai vreun termen de finalizare? (asa macar un termen ipotetic)

Dupa standardele mele si ritmul in care eu de obicei lucrez, de la faza in care se afla, mai ai cam un an si jumatate, pana vei avea iarasi o masina intreaga si functionala.

Pana treci de tinichigerie si de vopsit, ca asamblarea se poate face in maxim doua luni.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

g-power a scris:

Am sudat contrapragul dar ca sa pun pragul trebuie pus stalpul,ca sa pui stalpul trebuie contrastalpul,ca sa pui contrastalpul trebuie intaritura de la oala amortizor..UF....


Da! Asa e! Trebuie reconstruit strat dupa strat!

Dar vine o zi, cand te trezesti, ca nu mai ai ce suda, apoi incepe chituiala si slefuiala si te umplii de praful ala infect de chit 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
da nu am impus termen de finalizare..lucrez cateva ore seara si in weekend...asa cand mai evandez si eu in garaj in rest treburile familiei,copii etc.

Incerc sa o fac cat pot de correct si sa elimin toata rugina  sa o protejez cat mai bine...da merge incet treaba dar na nu ma grabeste nimeni…..de aia vreau sa mai iau un CN3 cat mai bun si functional sa am si eu cu ce sa ma plimb


pus acum 2 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
Salut, am băgat Dacia break 1988 fără rugina  la dezmembrat.
Cine știe, poate poți decupa și monta pe mașină ta bucăți mari.

sport salut, băgat dacia break 1988 știe, poate poți decupa și monta mari.

41.9KB


pus acum 2 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

g-power a scris:

da nu am impus termen de finalizare..lucrez cateva ore seara si in weekend...asa cand mai evandez si eu in garaj in rest treburile familiei,copii etc.

Incerc sa o fac cat pot de correct si sa elimin toata rugina  sa o protejez cat mai bine...da merge incet treaba dar na nu ma grabeste nimeni…..de aia vreau sa mai iau un CN3 cat mai bun si functional sa am si eu cu ce sa ma plimb


Atunci cauta un CN3 bun, la care sa nu ai de lucru. CN3 bun, fara rugina sunt greu de gasit. Au fost batjocorite toate.
Cauta nemetalizate, preferabil albe, ca alea nu se ruginesc asa de tare!
Sau un CN4 nemetalizat, ca alea mai gasesti in stare buna. Si la CN4 mai ales cele albe stau bine la tabla.   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171




Aia ultima e foarte bine pastrata si cu acte la zi, o duci pe roti acasa!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
da ultima pare ok dar e cn4...…..caut un cn3 nekillarit...mai apar uneori trebuie rabdare insa

pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
am gasit una mai aproape de Bucuresti...pare cam incarcata cu tot felul de elemente optice..dar poate e o baza buna

pus acum 2 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

g-power a scris:

am gasit una mai aproape de Bucuresti...pare cam incarcata cu tot felul de elemente optice..dar poate e o baza buna


Pare ok. Gri carbon, ca sobolanul.

Cel mai tare imi place odorizantul PSD.

Oare ce miros are PSD-ul? De mucegai nobil?     

sport g-power scris:am gasit una mai aproape cam incarcata tot felul elemente poate baza buna pare Admin

46.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Vezi ca mai are inca una visinie! O vinde si pe ala! Poate le iei la pachet, doua la pret de "black friday".

sport vezi mai are inca una visinie! vinde ala! poate iei pachet, doua pret Admin

58.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
cu viteza melcului turbat ..continuam taierea….

Am dat bordul Jos si parbrizul jos si am taiat restul de intaritura interioara a stalpului

sport viteza melcului turbat dat bordul jos parbrizul jos taiat restul intaritura interioara

51.3KB

Modificat de g-power (acum 2 ani)


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
ca sa fie de munca..o mica gaurica ca surpriza.

sport fie munca..o mica gaurica surpriza.

38.2KB


pus acum 2 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 3 ani
Postari: 699

g-power a scris:

am gasit una mai aproape de Bucuresti...pare cam incarcata cu tot felul de elemente optice..dar poate e o baza buna

Eu zic ca merita mai ales cu jantele alea  =D


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
am incercat sa sun proprietarul dar nu raspunde...ceva ciudat acum vad ca a reaparut la vanzare

pus acum 2 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

g-power a scris:

am incercat sa sun proprietarul dar nu raspunde...ceva ciudat acum vad ca a reaparut la vanzare

Trimite-i un SMS si zi cine esti si ce vrei.
Poate asa iti raspunde.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 3 ani
Postari: 699

g-power a scris:

am incercat sa sun proprietarul dar nu raspunde...ceva ciudat acum vad ca a reaparut la vanzare

Da-i mesaj pe Olx poate vede si raspunde asa mai ii bazai si eu pe unu altu


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Am pozitionat si sudat intaritura stalp fata.Cu fiecare punct de sudura devine tot mai inchegata

sport pozitionat sudat intaritura stalp fata.cu fiecare punct sudura devine tot mai inchegata

45.2KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
oricum stalpul vechi se tinea jos doar intr-un punct de sudura...si usa se inchidea !! =D
Acum mi-e frica sa nu o sudez prea mult…!


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
am mai gasit una pe net


in carte la culoare are trecut:enamel 357?   ce este asta? ce cod este asta?

sport mai gasit una net carte culoare are 357?   ce este asta? cod este asta?

56.2KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
merita? in acte zice ca e din 94 cn2 trebuie sa fie

sport merita? acte zice din cn2 trebuie fie

57.5KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
inca una

sport inca una

52.2KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
spate....a se vedea masticul alb de la stopuri

sport spate....a vedea masticul alb stopuri

54.1KB


pus acum 2 ani
   
MihaiV
Membru Senior

Din: IASI
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 367

g-power a scris:

am mai gasit una pe net


in carte la culoare are trecut:enamel 357?   ce este asta? ce cod este asta?


Teoretic această nuanță este Poster Red 347 sau Camel Poster Red 146.
Dar aceste coduri sunt de la culori pt pictura. Nu știu să fie în paleta auto așa cod.
Dar posibil să existe. Am să mă documentez.


_______________________________________
Renault 10 -1967

pus acum 2 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 3 ani
Postari: 699

g-power a scris:

am mai gasit una pe net


in carte la culoare are trecut:enamel 357?   ce este asta? ce cod este asta?

Baa de asta a avut unchiul meu , varu lu maicamea din Harghita cu aceasi grila , masina era identica albastra , cu numere de Harghita masina fiind in Harghita     


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
ca sa aliniz pragul trebuie sa pun oalelel pe spate deci am inceput sa tai iar!

sport aliniz pragul trebuie pun oalelel spate deci inceput tai iar!

41.6KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
support ruginit de arc

sport support ruginit arc

41.3KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
inca

sport inca

37KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
iar

sport iar

31.5KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
inca

sport inca

78.9KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
amortizor de sport original? Asa pare dupa cod.Stie cineva?

sport amortizor sport original? asa pare dupa cod.stie cineva?

149.7KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
arcul de pe spate.Cred ca e ste arc de fata nu ?E taiat  din el,cred ca o spira.Stie cineva?

sport arcul spate.cred ste arc fata din el,cred spira.stie cineva?

147.4KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
refacere support de arc

sport refacere support arc

41.9KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
am cautat table de 2 de am chiaunit…..nu mai este la moda treaba cu reparatia,confectionatul ,reconditionatul etc...se cumpara totul nou si se arunca cand se strica….cica asa e verde!

sport cautat table mai este moda treaba etc...se cumpara totul nou arunca cand asa verde!

37.2KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
dupa atata taiere am mai adaugat si ceva la loc

sport dupa atata taiere mai adaugat ceva loc

27.3KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
plus turnul de la amortizor

sport plus turnul amortizor

34.5KB


pus acum 2 ani
   
andi500
Membru Senior

Din: Otopeni
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 417
Ai măsurat exact unghiul de sudură cu baza ? Este foarte important la unghiul de cădere al rotilor, la simetrie

pus acum 2 ani
   
iulica89
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 175
Nu are nicio treaba unghiul de cadere acolo. Amortizorul are bucsi care permit ceva greseli de bun simt.
In rest, asteptam cu nerabdare progresul. Felicitari pentru munca de pana acum.


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
am masurat inainte de taiere distanta dintre axul amortizorului si cateva repere fixe de pe masina.L-am montat respectand masuratorile respective.
Amortizorul are bucse de cauciuc care permit un joc consistent...pana la 0.5cm
Oricum am montat la loc totul si amortizorul semideschis sta bine, nu este tensionat sau stramb si are joc sufficient daca nu este strans in suruburi.

Puntea nu am dat-o jos deci nu am modificat priderile puntii si nici puntea.

Suportul in care intra arcul a fost reparat la partea de sus pe care sta arcul,nu am modificat lateralele.

Oricum inainte suportul de sus al arcului era rupt…..deci e mai solid ca inainte

Modificat de g-power (acum 2 ani)


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
pas cu pas

sport pas pas

43.1KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
inca.Am adaugat oala exterioara

sport inca.am adaugat oala exterioara

33.7KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
cat de cat

sport cat cat

43.3KB


pus acum 2 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 430
Bravo! Ma bucur sa vad ca avansezi cu lucrarea. Ai de lucru, nu gluma. Spor!

pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Merci,merge incet ca fac asta in limitatul timp liber.
Oricum la masina asta nu am avut parte de clipe usoare,nici un element nu a scapat de rugina...poate plafonul...inca mai sper….


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
Si o intrebare pt cei cu mai multa experienta de tinichigerie la dacia ,la pasajul rotii spate:

Pe bucata aia embosata in exterior ,gen semiluna,  de la oala exterioara care se imbina jos cu capatul de prag iar sus cu aripa spate ,se mai pune ceva peste ea  sau ramane doar acea bucata la exterior?

La 1300 cu 4 usi am vazut ca mai este o semiluna mica care se pune peste ea....din ce am vazut la byucata veche taiata aici nu o are.


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
cu pasi mici…

Am pus usa sa vedem cum vine cu pragul..oricum trebuie si ea reparata ca nu are coltul

sport pasi mici…am pus usa vedem cum vine trebuie reparata are coltul

33.4KB


pus acum 2 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
si am pus de proba gascanul dupa ce a fost traforat

sport pus proba gascanul dupa fost traforat

32.4KB


pus acum 2 ani
   
iulica89
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 175

g-power a scris:

Si o intrebare pt cei cu mai multa experienta de tinichigerie la dacia ,la pasajul rotii spate:

Pe bucata aia embosata in exterior ,gen semiluna,  de la oala exterioara care se imbina jos cu capatul de prag iar sus cu aripa spate ,se mai pune ceva peste ea  sau ramane doar acea bucata la exterior?

La 1300 cu 4 usi am vazut ca mai este o semiluna mica care se pune peste ea....din ce am vazut la byucata veche taiata aici nu o are.




Acea semiluna este parte din pasajul propriu-zis, ce ai vazut tu fiind doar un element de reparatie.

sport g-power scris:si intrebare cei mai multa experienta dacia ,la pasajul rotii spate:pe bucata

27.5KB


pus acum 2 ani
   
Pagini:  1 2 3  

Mergi la