CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
crazy_hell_angel
Femeie
25 ani
Gorj
cauta Barbat
25 - 53 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Atas Steib nr.28 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Pentru ca vreau totusi sa fie o ordine,si sa nu fac o mare bulibaseala,am decis sa fac o prezentare separata ptr atasul Steib Nr.28,care a fost,si va fi pe NSU-ul meu 351 OSL.Si aceasta prezentare sa fie in primul rand utila si celor ce vor avea nevoie de informatii. Vreau sa mentionez ca tin f. mult, in masura puterii mele,ca totul sa fie prezentat frumos,dupa un anumit schelet si tipar.Ceva in genul unei naratiuni literare.Fara amestecaturi si alte deviatii care nu tin exact de subiect. Deci aceasta rubrica este strict pentru atasul Steib nr.28.Ptr alte modele Steib,doritorii pot deschide topicuri separate. Deci aici,incerc sa prezint ,pasii mici pe care ii voi face in restaurarea propiului meu atas.Restaurare care se va incadra in puterile mele,fizice si financiare.Mentionez ca nu fac parte din clasa pasionatilor cu bani,sunt doar un om simplu din popor,pasionat retro, mecanic auto,cu un salariu minim pe economie.Deci asta ar presupune ca nu-mi permit sa arunc intr-un timp scurt cu bani ptr procurarea de piese din afara.Dc altii stau prin birouri, eu sunt murdar pana-n cap de noroi si vaselina,ptr un amarat de salariu.Nu comentez mai mult,am facut armata,am jurat credinta acestei tari,care acum la multi ne intoarce spatele.Si am invatat sa ascult,sa astept,si sa am rabdare.Si cu ceea ce avem si ne permitem,sa facem lucrurile sa mearga.Nu urmaresc asadar perfectiunea maxima,ci doar sa se incadreze in cotele de fabrica.

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Istoria lui este prezentata la rubrica restaurare NSU 351 OSL..Atasul a fost al NSU-ului 351 care l-am cumparat din Targoviste.Dar el de fapt provine din Bucuresti,ramas binenteles,ca o mica urma a trecerii cavalerilor teutoni contemporani,ai anilor 40 prin partile Bucurestilor,de la cine stie ce unitate germana,disparuta in fumul evenimentelor din clipele tensionate din anii 44.Incep cu poze din curtea fostului propietar. ATENTIE: -  Vreau sa precizez ca acest atas impreuna cu motocicleta,NU SE VAND,  INDIFERENT DE PRET!. Aceste piese le voi restaura si expune la diferite evenimente, in memoria ostasilor germani,oameni simpli, prinsi in conjunctura momentelor din anii '40 in cursa diabolica a razboiului,si care au murit in Zona Ploiesti-Bucuresti. Nu insistati .Atasul si motocicleta se vor putea vedea expuse in Bucuresti,la Zilele Muzeului Militar Central National, in cursul anului 2012.

atas steib nr.28 istoria lui este prezentata rubrica restaurare nsu 351 fost nsu-ului 351 care l-am

69.9KB

Modificat de dimitri (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Poza unde se poate vedea f bine,gradul de deteriorare podea:

atas steib nr.28 poza unde poate vedea podea:

67.1KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Dupa ce l-am adus acasa,i-am taiat multitudinea de suspensii si improvizatii,si am incercat sa-i fac cateva poze,ptr a vedea .....o umbra a ceea ce a fost candva.Atas Steib nr 28,fabricatie 1937,valoare atunci 270 Reichsmark,valoare actuala restaurat,3800 euro. Valoare istorica....Nepretuita.

atas steib nr.28 dupa l-am adus acasa,i-am taiat suspensii incercat sa-i fac cateva poze,ptr vedea

47.9KB

Modificat de dimitri (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
2

atas steib nr.28

54.4KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
3

atas steib nr.28

53.7KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
4

atas steib nr.28

55.5KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
5

atas steib nr.28

56.4KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
6

atas steib nr.28

57.8KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
7

atas steib nr.28

45.4KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
8.Candva aceasta piesa era piesa in care se infileta si venea prins axul rotii.Fostul Prop.,a scos-o din locul ei,si a mutat-o mult in fata ptr a o folosi ptr prinderea unei bascule.

atas steib nr.28 8.candva aceasta piesa era piesa care infileta venea prins axul prop.,a scos-o din

47.3KB

Modificat de dimitri (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Atasul original arata cam asa:

atas steib nr.28 atasul original arata cam asa:

20.4KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Iar acestea sunt cateva prezentari din pliantele vremii:

atas steib nr.28 iar acestea sunt cateva prezentari din pliantele vremii:

31.6KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
2

atas steib nr.28

31.8KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
3

atas steib nr.28

30.1KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Deci dupa cum se poate observa din pozele pliantelor de prezentare,rama atasului era rigida,compatibila cu cadrele rigide ale motocicletelor acelor vremuri.Singura suspensie era a barcii,asigurata de cele 2 arcuri laterale spate,si suruburi pivotante lateral fata.

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Insa f usor ,atasul se poate confunda cu alt model,S 350.Diferenta o face calota fata,care are peretii paraleli intre ei la S 350,pe cand la nr 28,calota este  mai bombata.Si,rama.La nr 28,axul rotii este rigid prins direct pe rama,pe cand la S 350,deja apare un sistem de amortizare al axului rotii.

atas steib nr.28 insa usor ,atasul poate confunda alt model,s face calota fata,care are peretii

22.2KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Diferente ax roata: nr 28 / S 350

atas steib nr.28 diferente roata: 350

28KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Un alt model de suspensie al axului rotii,intermediar intre cele 2 de mai sus:

atas steib nr.28 alt model suspensie axului intre cele mai sus:

19.6KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Si surprinderea lui intr-o brosura:

atas steib nr.28 lui intr-o brosura:

43.7KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Inca un atas care seamana cu nr 28,dar de fapt este nr 27,fabricatie tot 1937:

atas steib nr.28 inca atas care seamana 28,dar fapt este tot 1937:

23.6KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Inca 2 atase cu care nr 28 se poate confunda: nr 25 si nr 39,si lista ar mai putea continua.....

atas steib nr.28 inca atase care poate confunda: 39,si lista mai putea

37.2KB

Modificat de dimitri (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Dar merita in semn de omagiu si respect, sa prezentam pe "bunicul " lor,modelul AUSTROZEPPELIN:

atas steib nr.28 dar merita semn omagiu respect, prezentam "

22.5KB

Modificat de dimitri (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Dupa ce am facut o trecere sumara in revista,despre asemanari,revin cu detalii asupra celui pe care il am.Voi pune poze mai detaliate cu explicatiile aferente.  Voi incepe cu rama,Dupa ce am dat jos bascula care tinea roata si am taiat fiare si amortizoare,a ramas un ax,care l-am demontat si pe acela.In poza apare montat.Stateam si ma uitam,si ma gandeam,cum naiba venea prinsa roata,original.La acea vreme nu stiam si nu aveam documentatie.

atas steib nr.28 dupa facut trecere sumara detalii asupra celui care am.voi pune poze mai detaliate

35.6KB

Modificat de dimitri (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Am alergat si am intrebat in toate partile,nimeni nu stia nimic in privinta acestui model.Am ajuns la un domn in zona Bordeni Prahova,care mai vinde moto si vechituri,avuse-se cu 2 ani inainte un Austrozeppelin. Cand am fost ultima oara nu-l mai avea.L-am rugat sa-mi de telef.celui caruia il vandu-se si a incurcat telef.Nu am dat de nimeni.Intr-un final,umbland suparat dupa sistemul de prindere al rotii,chiar nu stiam cum poate sa vina prinsa pe rama,gasesc intr-o documentatie pdf,poza lamuritoare,care am postat-o si mai sus:

atas steib nr.28 alergat intrebat toate stia nimic privinta acestui model.am ajuns domn zona bordeni

28KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Eu ma gandeam ca trebuie sa fie ceva complicat,cam cum era in dreapta fotografiei,cand colo,era ceva asa de simplu si in acelasi timp ciudat,ca nu mi-a venit sa cred Poza din stanga,o bucsa cu un ax! Postez o poza cu o fotografie unde se vede la o rama,sub aparatoare.......elementul incurcaturii

atas steib nr.28 gandeam trebuie fie ceva cum era dreapta colo,era ceva asa simplu acelasi timp

34.9KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Iar acum,stupoare!,dupa ce am alergat de nebun luni de zile,constat ca aveam piesa

atas steib nr.28 iar alergat nebun luni aveam piesa

34KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Decat ca nu era la locul ei! 

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
O poza din profil

atas steib nr.28 poza din profil

35.6KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Si piesa vazuta mai de aproape,din diverse pozitii:

atas steib nr.28 piesa vazuta mai diverse pozitii:

30.1KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
2

atas steib nr.28

29.5KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
3

atas steib nr.28

29.2KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
4

atas steib nr.28

29.5KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Deci aceasta de mai sus era piesa pe care o cautam,de o simplitate iesita din comun,iar eu alergam dupa cu totul altceva,care nu are nici-o treaba cu atasul Steib nr 28 :

atas steib nr.28 deci aceasta mai sus era piesa care cautam,de simplitate iesita din comun,iar

16.2KB

Modificat de dimitri (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Cu piesa mea,ce s-a intamplat?.  Fostul propietar modificand furca de spate a NSU-ului,care era rigida,si facandu-o basculabila,a trebuit sa modifice si atasul,care avea suspensia rotii  rigida.A scos nu stiu cum bucsa,si a mutat-o mai in fata,peste imbinarea tevii de protectie a pasagerului,si pe ea aprins bascula rotii.Pe urma a mai construit un sistem de prindere a 2 amortizoare la bascula,si a facut atas cu suspensie si pe barca,si pe roata.Aici se vede bine iprovizatia:

atas steib nr.28 piesa mea,ce s-a fostul propietar modificand furca spate era rigida,si facandu-o

69.9KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Si aici:

atas steib nr.28 aici:

47.9KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Acum mai departe, merg cu prezentarea ramei,postand pozele cu cuplele de prindere a atasului,care sunt cele originale,si nemodificate:

atas steib nr.28 acum mai departe, merg pozele cuplele prindere sunt cele

38.3KB

Modificat de dimitri (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
2

atas steib nr.28

40.5KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
3

atas steib nr.28

36.5KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Detaliu cupla spate:

atas steib nr.28 detaliu cupla spate:

27.2KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Detaliu cupla fata:

atas steib nr.28 detaliu cupla fata:

40KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
O alta imagine de ansamblu:

atas steib nr.28 alta imagine ansamblu:

38.2KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Si una din fata:

atas steib nr.28 una din fata:

38.7KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Acum parte de suspensie a barcii,arcurile:

atas steib nr.28 acum parte suspensie

36.4KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
2

atas steib nr.28

38.5KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Detaliu prindere arc dreapta

atas steib nr.28 detaliu prindere arc dreapta

33.4KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
detaliu prindere arc stanga

atas steib nr.28 detaliu prindere arc stanga

38.6KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Surub interior barca lung, ptr fixarea arcurilor

atas steib nr.28 surub interior barca lung, ptr fixarea arcurilor

35.3KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Surub pivotant sustinere barca dreapta fata

atas steib nr.28 surub pivotant sustinere barca dreapta fata

32.5KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
cu interior,in barca

atas steib nr.28 barca

36.8KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
surub pivotant sustinere barca stanga fata

atas steib nr.28 surub pivotant sustinere barca stanga fata

40KB


pus acum 12 ani
   
daredan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 589
Frumos atasul. Un proiect interesant cu mult de lucru la tabla. Succes! 

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Multumesc,barca este compromisa,nu am curaj pe baza a 10% din cat mai e buna,sa o refac.Pe baza cotelor de la vechea barca,o sa confectionez alta de la 0.Nu este ptr mine o problema,problema este ca va trebui sa confectionez o "english wheel",sa pot da curburile la foile de portocala.Era altceva dc aveam atasul cu fete drepte.Era mult mai usor de lucru la el.

Modificat de dimitri (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
daredan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 589
Vedeti si ciocanul pneumatic facut de oldtimer-prinzinger pe baza unui banal ciocan pneumatic din comert.

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

eu a scris:

Vedeti si ciocanul pneumatic facut de oldtimer-prinzinger pe baza unui banal ciocan pneumatic din comert.

Multumesc,o idee nemaipomenita,e clar ca omul are in sange arta metalelor.Avem multe de invatat de la el.


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Continui cu pozele barcii,care consider ca este compromisa,si va trebuii sa fac alta,dupa cotele celei originale.

atas steib nr.28 continui pozele consider este trebuii fac alta,dupa cotele celei originale.

38KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
2

atas steib nr.28

33.9KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
3

atas steib nr.28

21.1KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
4

atas steib nr.28

35KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
5.Interior fata

atas steib nr.28 5.interior fata

39.1KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
6

atas steib nr.28

21.5KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
7

atas steib nr.28

40.8KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
8. lateral dreapta.

atas steib nr.28 lateral dreapta.

36.8KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Si inca o vedere cu calota fata.

atas steib nr.28 inca vedere calota fata.

34.1KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Spatele barcii nu stiu cat de original sau refacut este,dar pare in parametrii originali:

atas steib nr.28 spatele barcii stiu cat original sau refacut este,dar pare parametrii originali:

36.4KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Lateral stanga

atas steib nr.28 lateral stanga

38.6KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
lateral dreapta

atas steib nr.28 lateral dreapta

33.4KB


pus acum 12 ani
   
lupalb
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 362
Ataşul ăsta se poate restaura, nu trebuie să construieşti altul.

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
M-am razgandit in privinta lui.Dupa ce o sa fac o replica,(e o provocare ptr mine),o sa ma ocup si de el,ideea era ca  vreau sa-mi fac 2 barci,una civila,si una militara.

atas steib nr.28 m-am razgandit privinta lui.dupa fac replica,(e provocare ptr mine),o ocup el,ideea

49.9KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Iar acum, daca tot am pus una istorica,hai sa mai pun cateva poze:

atas steib nr.28 iar acum, daca tot pus una mai pun cateva poze:

54.8KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
3

atas steib nr.28

45.5KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
4

atas steib nr.28

19.7KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
5

atas steib nr.28

34.3KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
6.Asta nu prea e nr 28!

atas steib nr.28 6.asta prea 28!

45.5KB

Modificat de dimitri (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
7

atas steib nr.28

68.2KB


pus acum 12 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Am o ideeie....poate ai avut-o si tu deja :
incerca sa faci sabloane de carton intr-o anumite ordine,dind numere la fiecare "felie" de la atas,incercind astfel sa faci unul din carton...,in contemporan comparind cotele cu cel vechi, apoi  desfaci fiecare bucata care la rindul ei are sa devina sablon la fiecare "felie" si asa poate are sa-ti fie mai usor sa lucrezi...tot ziceai ca ai de gind sa faci doua...
Daca treaba merge bine si este aproape de cel original, poate ai sa faci citeva replici si ai sa le valorifici , nu se stie niciodata

Modificat de mihaai (acum 12 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Da,e o idee f.buna.Eu ma gandeam initial sa fac pe o plansa un plan gen schita tehnica,cu cote si dimensiuni,si sa croiesc direct ,dar,....sa stii ca nici tu nu zici rau! E treaba!

pus acum 12 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Pai spor la treaba ...ai deja ceva de lucru anul asta ....vezi ca vreau si eu drepturi de autor  sau reducere la vreo replica la atasul asta

_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 12 ani
   
cristian crudu
Membru Senior

Din: iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 292
scuze ca intervin, dar mi se pare ca trebuie data mare atentie la imbinarea intre "feliile de coji de portocala" ale atasului. e ceva ciudat acolo si nu pare a fi sudura autogena. "geniul mioritic" care l-a avut anterior a pierdut acel "nasture" plasat in varful atasului iar varful la "aranjat" cu autogenul.
inca ceva: poate gasesti un inginer tehnolog bun si care sa-ti conceapa o matrita sau ceva pentru foile atasului, daca ele sunt identice ar fi super. sa le iei cate una cate una parca e greu sa reusesti sa scoti curburi identice la toate.
sunt insa optimist si admir cu deosebit respect atat determinarea cat si cunostiintele pe care le ai, dar mai ales le impartasesti cu noi.
succes si ganduri bune!


pus acum 12 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Salut.
Faci un sablon din carton de 0,25 (se gasesc la librarie) .
Masori daca cele 8 feli sint identice atunci nu trebuie sa faci numai un sablon in caz contrar faci de pe fiecare  felie un sablon separat.
Poblema o sa fie la radius e greu sa faci fiecare la fel.
A doua varianta e sa faci de pe o felie un sablon din fibra de sticla uitate la" Lectie de tinichigerie" SI CU MARE RABDARE formezi feliile pe care la urma o sudezi.
Ai un proiect fumos spor la treaba.

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 12 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Faza e ca feliile sunt si bombate deci probabil cel mai bine sa faci un sablon dupa original din fibra.
Poti face toata barca din fibra de sticla, ca e mai usor de lucrat cu fibra decat cu tabla si probabil va fi  mai usoara decat originalul.
Sfatul meu e sa nu o duci la sablat, inainta sa faci sabloane dupa ea!
Dupa sablare s-ar putea sa nu ramane mare lucru din ea si o vei aduna cu farasul si matura!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Misi
Nu cirpim ci restauram.
 


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

oldtimer-prinzinger a scris:

Misi
Nu cirpim ci restauram.
 

Originalul, oricum merita restaurat!
Pai vorbeam de replica, care poate fi si din alt material, decat cel original.
Peste tot se fabrica tot felul de replici din fibra.
Ala nu-i carpeala, doar copie.
Replica, orcum nu va mai fi ca originalul, indiferent de materialul din care este facut!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

mihaai a scris:

Pai spor la treaba ...ai deja ceva de lucru anul asta ....vezi ca vreau si eu drepturi de autor  sau reducere la vreo replica la atasul asta

Mersi,s-a notat.Macar sa-l fac pe primul.Nu pot vinde pielea ursului din padure.Mai este cale lunga.Eu acum fac primul pas,mai ales ca am de finalizat si NSU-ul.


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

cristian crudu a scris:

scuze ca intervin, dar mi se pare ca trebuie data mare atentie la imbinarea intre "feliile de coji de portocala" ale atasului. e ceva ciudat acolo si nu pare a fi sudura autogena. "geniul mioritic" care l-a avut anterior a pierdut acel "nasture" plasat in varful atasului iar varful la "aranjat" cu autogenul.
inca ceva: poate gasesti un inginer tehnolog bun si care sa-ti conceapa o matrita sau ceva pentru foile atasului, daca ele sunt identice ar fi super. sa le iei cate una cate una parca e greu sa reusesti sa scoti curburi identice la toate.
sunt insa optimist si admir cu deosebit respect atat determinarea cat si cunostiintele pe care le ai, dar mai ales le impartasesti cu noi.
succes si ganduri bune!

Orice interventie,atat timp cat tine de subiect,este binevenita.Astazi nu am avut ce face,si am racait pe sub "tone" de grund si rugina in atas,si .am gasit modalitatea de imbinare intre felii.Am ramas masca..O sa pun poze.E f. interesant.   In privinta admiratiei,iti multumesc,dar eu o indrept impreuna cu multumirile mele,catre cel care a adus la viata acest forum si ne-a unit pe toti.Iar cunostiintele de aici,sa fie de folos la cat mai multi interesati.Multumesc si tuturor care au venit si vor mai venii cu idei benefice.Si reafirm,ca prin acest proiect,nu urmaresc afirmarea mea,ci inchin aceasta restaurare,ca un monument pe roti, si un omagiu,adus celor care,chiar dc ne-au cotropit tara,inainte de toate ,au fost oameni.Oameni care totusi,au murit ptr noi,pana in ziua de 23 AUG.1944.Au murit,si au murit multi,si osemintele lor inca zac in pamant romanesc.Multe lucruri avem voie se le uitam,dar istoria niciodata!. indiferent cui este partinitoare.


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

oldtimer-prinzinger a scris:

Salut.
Faci un sablon din carton de 0,25 (se gasesc la librarie) .
Masori daca cele 8 feli sint identice atunci nu trebuie sa faci numai un sablon in caz contrar faci de pe fiecare  felie un sablon separat.
Poblema o sa fie la radius e greu sa faci fiecare la fel.
A doua varianta e sa faci de pe o felie un sablon din fibra de sticla uitate la" Lectie de tinichigerie" SI CU MARE RABDARE formezi feliile pe care la urma o sudezi.
Ai un proiect fumos spor la treaba.

Multumesc mult ptr toate informatiile.Deci berea se da in ordinea: 1.Misi ca a infiintat clubul,2.prinzinger,ca m-a ajutat cu informatii tehnice,3.si eu binenteles ca,oricum nu-mi percep manopera,dar macar o bere trebuie sa-mi dau!


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Faza buna e, ca atasul o poti restaura si in casa, la caldura, ca o duci in bucatarie sau in dormitor si lucrii linistit!   

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 936
Daca nu se sableaza barca,nu se va vedea mare lucru.In plus,e bine de vazut ce tabla sanatoasa ramane si ce trebuie schimbat iar rugina care e foarte greu de curatat prin alte metode,va disparea si ea.Nimeni nu vrea sa vada rugina iesind afara dupa vopsire...
Eu unul nu vad nimic grav la barca asta,ca mai mult de un element(felie),nu cred ca va necesita schimbare.Si ma refer la cea de dedesubt care merge pana in spate,asa pare,dar cred ca e intrerupta undeva pe mjloc in zona scaunului iar atunci apare si al 2-lea element care urca pana sus la portbagaj.
Nimic complicat as zice,dar te-as sfatui totusi sa ai mare grija daca desfaci barca in bucati,ptr. ca mai mult ca sigur ca feliile sunt prinse intre ele prin faltuire iar in unele zone are sudura in puncte.Destul de greu de faltuit,mai ales in zonele curbe..

Varianta cu sablon de carton transpus pe o coala de tabla mi se pare cea mai usor de facut.Tabla se poate indoi intre role,prin apasare cu calandru iar partea din fata cu roata englezeasca.Va trebui insa sa  ai in vedere ca e o piesa mare si va fi greu de manuit in roata englezeasca si ciocanul pneumatic,aceste scule se preteaza la piese mici.
Mai complicat e cu acel profil de cheder,care e greu de curbat din cauza nervurilor de  sustinere a chederului,dar se poate face prin introducerea unei platbenzi in canal si care nu va lasa nervurile sa  se deformeze iar apoi indoit la cald.

Modificat de mark1 (acum 12 ani)


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

Misu de Cluj a scris:

Faza e ca feliile sunt si bombate deci probabil cel mai bine sa faci un sablon dupa original din fibra.
Poti face toata barca din fibra de sticla, ca e mai usor de lucrat cu fibra decat cu tabla si probabil va fi  mai usoara decat originalul.
Sfatul meu e sa nu o duci la sablat, inainta sa faci sabloane dupa ea!
Dupa sablare s-ar putea sa nu ramane mare lucru din ea si o vei aduna cu farasul si matura!

O sa optez totusi ptr tabla,lucrez mai bine cu ea,  decat cu fibra.O sa scot o felie,doua,care sunt mai bune,si o sa le folosesc de model.Mai ales ca am descoperit modul de imbinare. .O sa revin cu poze.La procesul de bombare,ma mai gandesc.


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

Misu de Cluj a scris:


oldtimer-prinzinger a scris:

Misi
Nu cirpim ci restauram.
 

Originalul, oricum merita restaurat!
Pai vorbeam de replica, care poate fi si din alt material, decat cel original.
Peste tot se fabrica tot felul de replici din fibra.
Ala nu-i carpeala, doar copie.
Replica, orcum nu va mai fi ca originalul, indiferent de materialul din care este facut!

Ptr ca D-zeu a daruit omului imaginatie,ma gandesc ptr la vara,dupa ce voi face o prima barca,sa mai fac cateva modele experimentale.Inafara de una din tabla,si dupa ce restaurez si barca originala,cu toate ca nu am ce sa recupeerez din ea,inafara de fata portbagaj,si 2-3 felii de portocala,ma gandesc sa mai fac una din fibra si una din aluminiu.Dar,pana la vara se pot intampla multe.Vorba cuiva,"Nimeni nu are contract cu D-zeu ptr ziua de maine".Macar sa incep acum sa fac o prima replica din tabla.


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

Misu de Cluj a scris:

Faza buna e, ca atasul o poti restaura si in casa, la caldura, ca o duci in bucatarie sau in dormitor si lucrii linistit!   

Asta mai mi-ar trebuii,sa bag fieru'n casa Pot sa-mi fac bagajele si sa dorm in Opel.Daca apuc si nu ma strang femeile de gat. Ma limitez la aria mea de lucru din garaj,si indur cu stoicism autentic romanesc iarna ,care oricum se incapataneaza sa vina. Spre fericirea mea si a masinii, care oricum nu are cauciucuri de iarna. =D


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Nu fi asa de pesimist ca nu-a asa de grava situatia!
Eu cand m-am apucat de renaultul verde iarna trecuta, am zis ca este sinucidere ... si totusi m-am incapatanat si in 3 luni i-am gatat lucrarile la tabla!
Bombarea tablei, numai la roata englezeasca iese bine sau prin ambutisare la presa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

mark1 a scris:

Daca nu se sableaza barca,nu se va vedea mare lucru.In plus,e bine de vazut ce tabla sanatoasa ramane si ce trebuie schimbat iar rugina care e foarte greu de curatat prin alte metode,va disparea si ea.Nimeni nu vrea sa vada rugina iesind afara dupa vopsire...
Eu unul nu vad nimic grav la barca asta,ca mai mult de un element(felie),nu cred ca va necesita schimbare.Si ma refer la cea de dedesubt care merge pana in spate,asa pare,dar cred ca e intrerupta undeva pe mjloc in zona scaunului iar atunci apare si al 2-lea element care urca pana sus la portbagaj.
Nimic complicat as zice,dar te-as sfatui totusi sa ai mare grija daca desfaci barca in bucati,ptr. ca mai mult ca sigur ca feliile sunt prinse intre ele prin faltuire iar in unele zone are sudura in puncte.Destul de greu de faltuit,mai ales in zonele curbe..

Varianta cu sablon de carton transpus pe o coala de tabla mi se pare cea mai usor de facut.Tabla se poate indoi intre role,prin apasare cu calandru iar partea din fata cu roata englezeasca.Va trebui insa sa  ai in vedere ca e o piesa mare si va fi greu de manuit in roata englezeasca si ciocanul pneumatic,aceste scule se preteaza la piese mici.
Mai complicat e cu acel profil de cheder,care e greu de curbat din cauza nervurilor de  sustinere a chederului,dar se poate face prin introducerea unei platbenzi in canal si care nu va lasa nervurile sa  se deformeze iar apoi indoit la cald.

Din pozele de pana acum,nu reiese prea bine gradul de uzura,dar voi pune unele mai clare.De recuperat,nu pot recupera din ea integral,decat 2-3 felii bombate,si fata portbagaj.In rest tabla este compromisa max.peste tot.O s a revin cu poze in detail.Bombarea fellilor,ma gandesc sa o fac cu calapod de lemn.Nu stiu,dar voi gasii o solutie pana la urma.Am zis intai sa croiesc toate fetele,si la momentul potrivit,voi lua o decizie.

Modificat de dimitri (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025

dimitri a scris:


oldtimer-prinzinger a scris:

Salut.
Faci un sablon din carton de 0,25 (se gasesc la librarie) .
Masori daca cele 8 feli sint identice atunci nu trebuie sa faci numai un sablon in caz contrar faci de pe fiecare  felie un sablon separat.
Poblema o sa fie la radius e greu sa faci fiecare la fel.
A doua varianta e sa faci de pe o felie un sablon din fibra de sticla uitate la" Lectie de tinichigerie" SI CU MARE RABDARE formezi feliile pe care la urma o sudezi.
Ai un proiect fumos spor la treaba.

Multumesc mult ptr toate informatiile.Deci berea se da in ordinea: 1.Misi ca a infiintat clubul,2.prinzinger,ca m-a ajutat cu informatii tehnice,3.si eu binenteles ca,oricum nu-mi percep manopera,dar macar o bere trebuie sa-mi dau!

Pai sefu o cinzeaca merit si eu  am contribuit si eu cu ceva dar acum nu dupa aia ...ca s-ar putea sa uiti.....


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

mihaai a scris:


dimitri a scris:


oldtimer-prinzinger a scris:

Salut.
Faci un sablon din carton de 0,25 (se gasesc la librarie) .
Masori daca cele 8 feli sint identice atunci nu trebuie sa faci numai un sablon in caz contrar faci de pe fiecare  felie un sablon separat.
Poblema o sa fie la radius e greu sa faci fiecare la fel.
A doua varianta e sa faci de pe o felie un sablon din fibra de sticla uitate la" Lectie de tinichigerie" SI CU MARE RABDARE formezi feliile pe care la urma o sudezi.
Ai un proiect fumos spor la treaba.

Multumesc mult ptr toate informatiile.Deci berea se da in ordinea: 1.Misi ca a infiintat clubul,2.prinzinger,ca m-a ajutat cu informatii tehnice,3.si eu binenteles ca,oricum nu-mi percep manopera,dar macar o bere trebuie sa-mi dau!

Pai sefu o cinzeaca merit si eu  am contribuit si eu cu ceva dar acum nu dupa aia ...ca s-ar putea sa uiti.....

Nu se poate, ca te tragi din Maria Sa Stefan cel Mare,si dc iti dau o cinzeaca,tu pui mana pe sabie,si o sa killeresti guvernantii,si noi nu o sa mai avem cu cine ne lupta ptr petitie.


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Mai bine ofera-i cate o bere, tuturor membrilor forumului, care semneaza petitia, si atunci macar adunam si semnaturile necesare!  

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

Misu de Cluj a scris:

Mai bine ofera-i cate o bere, tuturor membrilor forumului, care semneaza petitia, si atunci macar adunam si semnaturile necesare!  

Se ofera bere, turor membrilor forumului, care nu au semnat petitia     .Berea se va putea consuma garantat, si se va da,oricarui semnatar care va trece prin orasul mirosind de petrol (si coruptie),al lui Mos Ploaie.Adeca Ploesci.Amu nu va-ngramaditi toti odata,pa rand.Cand ie-i din sac si nu pui,dai di fund. Da vanz NSU-ul.Macar stiu ca e ptr o cauza nobila

Modificat de dimitri (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025

dimitri a scris:


mihaai a scris:


dimitri a scris:


Multumesc mult ptr toate informatiile.Deci berea se da in ordinea: 1.Misi ca a infiintat clubul,2.prinzinger,ca m-a ajutat cu informatii tehnice,3.si eu binenteles ca,oricum nu-mi percep manopera,dar macar o bere trebuie sa-mi dau!

Pai sefu o cinzeaca merit si eu  am contribuit si eu cu ceva dar acum nu dupa aia ...ca s-ar putea sa uiti.....

Nu se poate, ca te tragi din Maria Sa Stefan cel Mare,si dc iti dau o cinzeaca,tu pui mana pe sabie,si o sa killeresti guvernantii,si noi nu o sa mai avem cu cine ne lupta ptr petitie.

Pai sefu ...daca dai cinzeaca scapi de datorie daca dai doua ,arata de cine vrei sa scapi ca am sa chem toti razasii sii bagam sub brazda cum a facut Marele Stefan  la codrii Cosminului...ca avem cu ce

atas steib nr.28 dimitri mult ptr toate berea ordinea: 1.misi infiintat m-a ajutat informatii

39.7KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

mihaai a scris:


dimitri a scris:


mihaai a scris:


Pai sefu o cinzeaca merit si eu  am contribuit si eu cu ceva dar acum nu dupa aia ...ca s-ar putea sa uiti.....

Nu se poate, ca te tragi din Maria Sa Stefan cel Mare,si dc iti dau o cinzeaca,tu pui mana pe sabie,si o sa killeresti guvernantii,si noi nu o sa mai avem cu cine ne lupta ptr petitie.

Pai sefu ...daca dai cinzeaca scapi de datorie daca dai doua ,arata de cine vrei sa scapi ca am sa chem toti razasii sii bagam sub brazda cum a facut Marele Stefan  la codrii Cosminului...ca avem cu ce

Dau fara numar,sa-mi aduci feciorii Vrancioaiei,si sa  faci sa-n vie toata oastea de viteji ai Mariei sale.La ce cancer e la noi in tara,n-ai ce face cu trei bete.       



pus acum 12 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Ori fi ele trei bete ideeia este sa avem curajul de a le folosi ....cu cine trebuie...sa stirpim raul din radacina

_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 12 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la