CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Kalifa
Femeie
19 ani
Ialomita
cauta Barbat
19 - 32 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Citroen -ds -taxi Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
UIn proiect rar : Un Citroen DS 19 Taximetru, din 1959 Noiembrie, care a slujit ani de zile comunitatea din Amsterdam, trecut prin cáteva máini mai putin bune, care-si va recápáta sperám forma si nobletea de acu aproape jumat de secol,....cánd a párásit uzinele de la Javel ..  

citroen -ds -taxi uin proiect rar citroen taximetru, din 1959 noiembrie, care slujit ani zile din

39.7KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

42.2KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen -ds -taxi tot

40.6KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

49.6KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

52.1KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen -ds -taxi tot

41.6KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

47KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

52.2KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

24.1KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
hainele sunt gata...

citroen -ds -taxi hainele sunt gata...

24.2KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
directivele dupá care ne ghidám in promovarea proiectului ...  

citroen -ds -taxi dupá care ghidám promovarea ...  

29KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot planul de actiune  

citroen -ds -taxi tot planul actiune  

24.6KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

29.4KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
sasiul refácut, scimbat lonjeroanele toate (intzerior, exzerior, baza stálpilor A, B, C , contraaripile spate , fundul portbagajului, panoul spate, cam tot....  

citroen -ds -taxi sasiul refácut, scimbat toate exzerior, baza stálpilor spate fundul panoul spate,

36.2KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

43.4KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

37KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

36.2KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

39.8KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

32.1KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

35.5KB


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
La DS, toate au scheletul caroseriei vopsita in negru?
Doar invelisul da culoarea finala?   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Voi abia terminati un proiect si imediat va apucati de altul. E clar ca sunteti apreciati si ca lumea va cauta pentru calitatea restaurarilor.
Bravo voua!!!  


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

La DS, toate au scheletul caroseriei vopsita in negru?
Doar invelisul da culoarea finala?   

EXACTEMENT MONSIEUR ! O Exceptie : BREAK-urile sint cu sasiu gri in loc de negru.In rest este cum ai scris ! Deja ai experientá vizualá ptr DS-uri ! Vezi dacá te bat la ochi cu atátea postári monotone ???    


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:

Voi abia terminati un proiect si imediat va apucati de altul. E clar ca sunteti apreciati si ca lumea va cauta pentru calitatea restaurarilor.
Bravo voua!!!  

Da, intr-adevár am dat bice la cai, vacanta s-a terminat, am revenit cu totii , si proiectel s-au inmultit putin, deci e timpul sá accelerám putin ptr respectarea termenilor de terminare a proiectelor la care ne-am angajat.Altminteri, leafa scade in raport direct proportional cu tardivitatea noastrá .    


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

La DS, toate au scheletul caroseriei vopsita in negru?
Doar invelisul da culoarea finala?   

EXACTEMENT MONSIEUR ! O Exceptie : BREAK-urile sint cu sasiu gri in loc de negru.In rest este cum ai scris ! Deja ai experientá vizualá ptr DS-uri ! Vezi dacá te bat la ochi cu atátea postári monotone ???    

Sa vezi cum te expediaza cei de la RAR, dupa ce-ti o zgarie in 20 de locuri ajung la concluzia ca "Nu se vede culoarea originala pe dedesubt so probabil este falsificata" ... apoi te trimite la expertiza ...  nici nu stii ce noroc ai ca te-ai carat din tara asta!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

cv2adi a scris:


Liviu-Florin a scris:

Voi abia terminati un proiect si imediat va apucati de altul. E clar ca sunteti apreciati si ca lumea va cauta pentru calitatea restaurarilor.
Bravo voua!!!  

Da, intr-adevár am dat bice la cai, vacanta s-a terminat, am revenit cu totii , si proiectel s-au inmultit putin, deci e timpul sá accelerám putin ptr respectarea termenilor de terminare a proiectelor la care ne-am angajat.Altminteri, leafa scade in raport direct proportional cu tardivitatea noastrá .    

Nici nu stii cita dreptate ai. Si eu am cam neglijat "fabrica" si se simte bine la portofel. Sper sa reintru in piine zilele astea , dupa ce scot Renaultul inapoi pe strada. Trebuia facut si el saracu, chiar dac a primit doar o cirpeala. 


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

La DS, toate au scheletul caroseriei vopsita in negru?
Doar invelisul da culoarea finala?   

EXACTEMENT MONSIEUR ! O Exceptie : BREAK-urile sint cu sasiu gri in loc de negru.In rest este cum ai scris ! Deja ai experientá vizualá ptr DS-uri ! Vezi dacá te bat la ochi cu atátea postári monotone ???    

Sa vezi cum te expediaza cei de la RAR, dupa ce-ti o zgarie in 20 de locuri ajung la concluzia ca "Nu se vede culoarea originala pe dedesubt so probabil este falsificata" ... apoi te trimite la expertiza ...  nici nu stii ce noroc ai ca te-ai carat din tara asta!

        cu un vehicol ISTORIC ????? Nu stiu ce-as face cu cel care ar proceda astfel .....
Aici intái intreabá proprietarul unde este seria sasiului, etc, nici mácar pe clanta usinu pun ei mána, doar dupá ce au intrebat proprietarul dacá se poate deschide usa, sau orice altceva ....ptr cá altfel riscá sá colecteze o plángere din partea proprietarului si dacá mai rezultá si ceva pagube de pe urma lansárii in activitate a Domnilor Experti sunt pasibili de platá !
Aceste masini au o valoare mare de aceea fiind proprietátii private, si ei ráspund ptr daunekle provocate cu ocazia expetizárii autovehicolului la ei in ateliere ....
Au fost din pácate cazuri ...care au apárut in ziare ! De atunci sunt mai prudenti Domnii...  


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

amb13 a scris:


cv2adi a scris:


Liviu-Florin a scris:

Voi abia terminati un proiect si imediat va apucati de altul. E clar ca sunteti apreciati si ca lumea va cauta pentru calitatea restaurarilor.
Bravo voua!!!  

Da, intr-adevár am dat bice la cai, vacanta s-a terminat, am revenit cu totii , si proiectel s-au inmultit putin, deci e timpul sá accelerám putin ptr respectarea termenilor de terminare a proiectelor la care ne-am angajat.Altminteri, leafa scade in raport direct proportional cu tardivitatea noastrá .    

Nici nu stii cita dreptate ai. Si eu am cam neglijat "fabrica" si se simte bine la portofel. Sper sa reintru in piine zilele astea , dupa ce scot Renaultul inapoi pe strada. Trebuia facut si el saracu, chiar dac a primit doar o cirpeala. 

Asa cum am scris la topicul respectiv, admir nu numai calitatea lucrárilor Voastre ci mai cu seamá cá aveti ochi ptr frumos, si pretentii ptr maximalitate ! Jos cu pálária in fata Voastrá, Renaultul nu pare deloc cárpit.Este f.frumos refácut compartimentul motor, mie-mi place.
Ce bine e sá te uiti intr-unul din ásta decát intr-un compartiment plin de ulei, noroi de diferite culori, si alte murdárii care te fac sá-ti piará cheful sá mai bagi mána in el s-o mesteresti ....Bravo incá o datá, si vá dorim spor la treabá cá vine iarna ...    


pus acum 12 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
   

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Pai aici, mai intai te pun sa semnezi un formular in care scrie ca "Angajatii nu raspund de eventualele daune provocate masinii pe linia de verificare" apoi se apuca de ea de expertizat cu surubelnita sa vada straturile de vopsea... iar tu inghiti, ca altfel nu primesti hartia cu identificarea.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Pai aici, mai intai te pun sa semnezi un formular in care scrie ca "Angajatii nu raspund de eventualele daune provocate masinii pe linia de verificare" apoi se apuca de ea de expertizat cu surubelnita sa vada straturile de vopsea... iar tu inghiti, ca altfel nu primesti hartia cu identificarea.

Trist ....        


pus acum 12 ani
   
maior
Membru Activ

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
Frumos proiect bafta.    

pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

maior a scris:

Frumos proiect bafta.    

Multumim mult!    


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Smecherii de francezi au facut o gramada de economie ca toate caroseriile au fost vopsite in negru, (probabil mai ieftina vopseaua neagra), apoi aripile si acapotele le vopsau la gramada, probabil intr-o alta hala, apoi numai le punea sus pe caroserii.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Smecherii de francezi au facut o gramada de economie ca toate caroseriile au fost vopsite in negru, (probabil mai ieftina vopseaua neagra), apoi aripile si acapotele le vopsau la gramada, probabil intr-o alta hala, apoi numai le punea sus pe caroserii.

si cáte alte smecherii au mai fácut.....          


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si iaca.ncet incetiisor am gátat si acest proiect , dupá lupte seculare si chinuri cu un motor diesel fácut praf , din douá chiulase am fácut una buná si din 3 pompe de injectie a iesit una si jumátate.
Masina e daja asamblatá, ii lipseste doar stikerul TAXI cumpárat la Tg.Mures acu 2 ani, si e gata.
Ultimele lucrári la electricitate s-au mai fácut azi la faruri, bord, etc dar sincer , n-am mai avut rábdare si putere de muncá, asa cá m-am decis sá fac fotografiile de finish.
Masina va fii prezentatá anul acesta la Utrecht-Olanda, in 5-6 mai la expozitia anualá CITROMOBILE, fiind singurul DS DIESEL TAXI care a fost restaurat in totalitate conform originalului .
Dupá cum scriam si la inceput , aceastá micá serie de DS-uri Taxi au fost cándva co9mandate de o firmá de taximetre din capitzala Olandei si au "lucrat " vreo 10 ani la aceastá firmá dupá care au fost vándute la licitatii.
Una dintre fericitele supravietuitoare a fost acest exemplar, insá nici motorul original nici cutia nu au mai fost recuperate de la proprietarii prin máinile cárora a trecut masina.
Este un motor identic cu cel original. 2200 cmc diesel aspirat cu sens de rotire invers (spre stánga )identic cu cel de benziná de la DS , pozitionarea motorului fiind identicá cu varianta pe benziná, deci in spatele cutiei.
Deci sá vorbeascá pozele, chiar dacá masina nu e compőlet asamblatá.
De functionat functioneazá ireprosabil dupá ce tot motorul este nou nout, reasamblat cu piese (pistoane, segmenti, garnituri originale )

citroen -ds -taxi iaca.ncet incetiisor gátat acest proiect dupá lupte seculare chinuri motor diesel

48.4KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

50.2KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen -ds -taxi tot

38.8KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

43.4KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

38KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

50.8KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

37.2KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen -ds -taxi

27.7KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ultimele verificári tehnice...inainte sá dispará de pe soselele Olandei...

citroen -ds -taxi ultimele verificári dispará soselele olandei...

30.6KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
in asteptarea aripii spate ....prinsá doar intr-un singur surub.Montarea demontarea foarte facilá !

citroen -ds -taxi asteptarea aripii spate ....prinsá doar intr-un singur demontarea foarte facilá

36.7KB

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
alt unghi

citroen -ds -taxi alt unghi

36KB


pus acum 11 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Oaaau !     

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
in mod normal custoda spate de pe stálp este inox sau aluminiu ondulat....insá aici este din tablá ptr reducerea costului productiei si conformá cu cerinta firmei TAXI care a cerut ca masinile sá fie imbrácate in culori tipátoare, la vázul cárora ne-au trecut fiorii !
Insá in final ori noi ne-am obisnuit tot vázánd-o timp de jumat de an ori cromul si celelalte ornamente au mai temperat aceastá senzatie de "Papagal "

citroen -ds -taxi mod normal custoda spate stálp este inox sau aluminiu aici este din tablá ptr

38.1KB

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Merci AMB 13 ! Oau am zis si eu la Kadetul lui Nicu ! Bravo Vouá ! Jos cu sombrero in fata Voastrá !     

citroen -ds -taxi merci amb oau zis kadetul lui nicu bravo vouá jos sombrero fata voastrá ! 

38.4KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
capota deschisá--

citroen -ds -taxi capota deschisá--

27.2KB


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Foarte frumos!
Ati avansat mult! Cand eram eu in vizita, era doar o coaja neechipata.
Bine ca mai exista tari, unde astfel de relicve istorice sunt apreciate.
La noi viitorul este foarte trist si foarte sumbru.  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tapiseria -tot nouá, a fost in cazul de fatá cea mai simplá si lipsitá de ornamente, baghete etc... (in comparatie cu DS urile destinate clasei superioare ) comandatá tot de firma de taximetre din Amsterdam , dintre toate DS urile vázute de mine in acesti 17 ani !!!!
Pragurile sunt invelite cu un covbor PVC absolut original de culoare gri, imprimat cu pátrátele, identic cu ceea ce a fost pe masiná inainte de bucátire...

citroen -ds -taxi tapiseria -tot nouá, fost cazul fatá cea mai simplá lipsitá ornamente, baghete

33.5KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tapiseria usii fatá, la fel de primitivá, lipsitá de ornamente, nespecific unui DS !
Pt a putea compara atasez mai jos o pozá cu ce inseamná tapiserie á lá DS !

citroen -ds -taxi tapiseria usii fatá, fel primitivá, lipsitá ornamente, nespecific unui !pt putea

37.2KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Iatá

citroen -ds -taxi iatá

38.5KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
pragul si covorul original

citroen -ds -taxi pragul covorul original

25.6KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
bordul vechi dinaintea anlui 67, dealtfel atunci s-a schimbat si frontul masinii, apáránd farurile pereche situate sub placa de sticlá comuná (face lift )

citroen -ds -taxi bordul vechi dinaintea anlui 67, dealtfel atunci s-a schimbat frontul masinii,

31.1KB

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tapiseria scaunelor tot dintr-o imitatie de piele ieftiná dar robustá !-insá tot lipsitá de ornamente si coloristicá !

citroen -ds -taxi tapiseria scaunelor tot dintr-o imitatie piele ieftiná dar robustá !-insá tot

26.9KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
habitaclu, plafon, custode noi acoperite cu material identic cu cel de la Dacii, culoare albá

citroen -ds -taxi habitaclu, plafon, custode noi acoperite material identic cel dacii, culoare albá

25.7KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cu gura inchisá,

citroen -ds -taxi gura inchisá,

36.4KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
un insantatneu.cu o secventá de caroserie ...specific DS-ului !

citroen -ds -taxi secventá caroserie ds-ului

24.3KB

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si un sticker de pe vremuri, máncat de soare ....care cándva vázuse poate si o parte din publicul cálátor ....

citroen -ds -taxi sticker vremuri, máncat soare ....care cándva vázuse poate parte din publicul

31.8KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
LIBER

citroen -ds -taxi liber

27.5KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Nu se prea vede in poze dar are lumina aprinsá sub cupola TAXI

citroen -ds -taxi prea vede poze dar are lumina aprinsá sub cupola taxi

32.8KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si modelul dupá care ne-am ghidat : Macheta adusá de proprietar , care a gásit-o intr-un shop in Amsterdam, si ca fost taximetrist, a inceput nostalgiile páná si-a cumpárat si DS-ul mare ....
Cred cá se va bucura enorm la volanul acestei masini, identicá cu cea pe care a condus-o acu 40 de ani.....

citroen -ds -taxi modelul dupá care ne-am ghidat macheta adusá proprietar care gásit-o intr-un shop

33KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
FIN         
Merci Pour Vottre Attention       

citroen -ds -taxi fin          merci pour vottre      

27.3KB


pus acum 11 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622
Avec plaisir !  No comment !  Formidabila !

Modificat de nix82 (acum 11 ani)


_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

nix82 a scris:

Avec plaisir !  No comment ! 

         


pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Superba lucrare ati facut Adi! Si detaliile si specificatiile de la fiecare poza prezentata de tine sunt incantatoare! Sunteti grozavi!
O intrebare: sub capota fata, intre cutia de viteze si bara fata este mult loc liber. Acolo se monteaza ceva? Roata de rezerva? In loc de scut motor e o plasa sau ce e aia ce se vede in poza?


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:

Superba lucrare ati facut Adi! Si detaliile si specificatiile de la fiecare poza prezentata de tine sunt incantatoare! Sunteti grozavi!
O intrebare: sub capota fata, intre cutia de viteze si bara fata este mult loc liber. Acolo se monteaza ceva? Roata de rezerva? In loc de scut motor e o plasa sau ce e aia ce se vede in poza?

In primul ránd multumim mult ptr cuvintele adresate, ptr atentia deosebitá si ptr faptul cá intiotdeauna ne onorezi topicele, mai mult chiar decát am merita !
MULTUMIM !
Referitor la intrebárile puse :
1.Sub capotá pe acea plasá de sármá se montazá un tunel de aluminiu care face legátura cu radiatorul de rácire, deoarece "rechinul "-cum este denumit tamandin aceastá cauzá DS-ul in tioate limbile , isi ia aerul de rácire prin acest tunel !
Dat fiind cá are nasul inchis (bot astupat ) fárá grilá , s-a optat ptr aceastá metodá, si a iesit f.bine.
De asemenea cele 2 discuri de fráná sunt rácite prin celelalte t tunele de aer fixate orizontal pe placa de dedesubtul motorului care au alte douá orificii late de cáte o palmá care conduc aerul pe discuri.
Voi cáuta poze sá se inteleagá mai bine.
Sub cutie, deopatre si de alta se vád cele 2 tunele de aer din aluminiu care dau spre spate  ele fiind responsabile ptr transportul aerului la discuri.
Discurile la DS sunt6 enorme, supradimensionate, nu se incálzesc niciodatá tocmai din cauza asta .

citroen -ds -taxi lucrare ati facut adi! detaliile fiecare poza prezentata tine sunt sunteti

50.8KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cele 2 tunele de absorbtie a aerului de rcire ptr discuri vázute de jos
Din cauza numárului de circulatie se vede doar buza orificiului oval al tunelului de rácire a radiatorului.

citroen -ds -taxi cele tunele absorbtie aerului rcire ptr discuri vázute josdin cauza numárului

35.5KB

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
o pozá mai buná, unde se vád cele trei orificii !

citroen -ds -taxi pozá mai buná, unde vád cele trei orificii

43.1KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si tunelul vázut din compartimentul motor, cu roata de rezervá pe ea.

citroen -ds -taxi tunelul vázut din motor, roata rezervá ea.

44.3KB

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Multumesc Adi pentru explicatii! M-ai pus pe ganduri...stiam ca cei de la Citroen sunt in top cu masinile lor la capitolul inovatii, dar de fiecare data mai aflu cate ceva nou, mai ales de la mari pasionati ca si tine Adi si raman uimit de fiecare data.
Sincer Adi, desi am Citroen dar model muuuult mai nou, ador vechile Citroen-uri care nu contenesc sa ma uimeasca la capitolul inovatii si tehnologie!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:

Multumesc Adi pentru explicatii! M-ai pus pe ganduri...stiam ca cei de la Citroen sunt in top cu masinile lor la capitolul inovatii, dar de fiecare data mai aflu cate ceva nou, mai ales de la mari pasionati ca si tine Adi si raman uimit de fiecare data.
Sincer Adi, desi am Citroen dar model muuuult mai nou, ador vechile Citroen-uri care nu contenesc sa ma uimeasca la capitolul inovatii si tehnologie!

Intr-adevár dragá prietene , absolut tot ce spui este adevárat si aceste inovatii si tehnologii care au fost proiectate si implantate in Citroenuri, m-au uimit la fel acum vreo 20 de ani si m-au furat ptr totdeauna.
Nu existá incá o marcá in Europa sdau poate chiar in lume, care sá fii fácut intr-o perioadá atát de scurtá asa multe inovatii, invetii tehnice care au revolutionat industria constructoare auto.
De aceea sunt si rámán ptr totdeauna un fan al acestei minunate márci, cu care tráiersc impreuná de mai bine de 17 ani intr-o ambiantá perfectá .
In club , in fiecare an la intálnirea de deschidere al anului respectiv, vorbim despre marii ingineri de la Citroen, cánd incá firma era indepenndentá , (pre 1974 )si in deceniile remergátoare acestei date, cánd aceste GENII ca : Paul Mages, Flaminio Bertoni , André Léfebvre, etc si-au dat tot ce era mai bun in intelectul lor sá creeze niste automobile care si-au depásit cu mult parametrii tehnici existenti la acea orá!
Nu existá nici azi automobil cu care sá má pot deplasa cei 7-800 km fárá sá trebuiascá sá má opresc ca sá má dezmortesc , desi am cálátorit deja cu foarte multe tipuri .Si asta n-o spun eu, un inráit Citroenist, ci o spun multi altii care au avut ocazia sá cálátoreascá drumuri lungi cu aceste minunátii tehnice , si care niciodatá nu au avut Citroen.
Ce sá-i faci ...??? Vremurile se schimbá, conform unui citat din revista Automobil din Ungaria,  : " Citroenul a coborát pe pámánt, nu mai face masini zburátoare,( aluzie la Fantomas )extravagante, de primá clasá ptr extraterestrii ( a se intelege Cumpárátori cu exigente sporite ptr confort )ci masini simple  ptr oamenii de ránd" .
Cred cá fárá sá doresc sá jignesc pe nimeni , cu asta am spus totul .


pus acum 11 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
In comparatie Ford a inventat doar banda de asamblare.

_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

vio16 a scris:

In comparatie Ford a inventat doar banda de asamblare.

Nici vorba! Nu Ford a inventat banda de montaj!
El doar a pus-o in aplicare pe scara larga.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, insá André Citroen si Henry Ford au fost amici foarte buni si-si fáceau vizite reciproce asa cá Domnul Citroen s-a inspirat de la Ford in privinta benzii de montaj, de aceea a fost primul in Europa care a utilizat-o , si páná am inteles eu treaba asta din documente, .....am fost socat de numárul incredibil de Citroen Traction Avnat fabricate intre 1934 si 1957 ccaa 8 milioane si jumate de exemplare!    

pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Felicitari pentru rigurozitatea sau exigenta de care dati dovada cind vine vorba de orice restaurare . Sint putini care fac restaurarile astfel , la mare arta , si de aceea cred ca sinteti si foarte solicitati .
Cit despre Citroen , mie unul imi pare rau ca decizia celor din Franta , vis-a-vis de modelele noi , este ca folosesc platforme comune , si se incearca o aplatizare a virfului care a fost Citroen . Pacat ca nu lasa firma sa se dezvolte si sa implementeze tehnologiile asa cum vor ei . Din pacate dupa cum observ eu . curentul este ca Peugeot-ul sa fie virf de gama .
Mie imi plac masinile Citroen pina in anii 85 . Dupa anii astia , personalitatea masinilor este mult si voit scazuta ... 


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Prin 1975, a inceput decaderea, nu prin 1985.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
Adi, pina acu' as fi fost in stare sa ma iau de par cu oricine mi-ar fi spus ca a existat DS diesel, habar n-aveam de asta, de pe ce alt model Citroen provine  - sau  a servit ca baza de modificare - motorul diesel ?

Modificat de Oldman (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gherghin nicolae a scris:

Felicitari pentru rigurozitatea sau exigenta de care dati dovada cind vine vorba de orice restaurare . Sint putini care fac restaurarile astfel , la mare arta , si de aceea cred ca sinteti si foarte solicitati .
Cit despre Citroen , mie unul imi pare rau ca decizia celor din Franta , vis-a-vis de modelele noi , este ca folosesc platforme comune , si se incearca o aplatizare a virfului care a fost Citroen . Pacat ca nu lasa firma sa se dezvolte si sa implementeze tehnologiile asa cum vor ei . Din pacate dupa cum observ eu . curentul este ca Peugeot-ul sa fie virf de gama .
Mie imi plac masinile Citroen pina in anii 85 . Dupa anii astia , personalitatea masinilor este mult si voit scazuta ... 

In primul ránd, multumim mult ptr cuvintele frumoase, ne simtim mult prea onorati
Da, foarte bine ati observat si atri sesizat treaba ! Mie, personal in muzeul fabricii din Paris (PSA )unde sunt expuse doar CITROENURI si nici un Peugeot, directorul mi-a povestit despre tot ceea ce s-a intámplat dupá "cásátoria "obligatorie din 1974 Decembrie, cánd cele douá firme s-au unit ....
Cred cá ajunge doar sá spun cá una dfin primele urgente ale noii conduceri a fost desfacerea contractelor de muncá cu multi ingineri si personal proiectant proveniti de pe QUAI de Javel, unde s-a demolat fosta fabrica CITROEN , iar in aprilie 1975 s-a oprit producerea si comercializare uneia dintre cele mai fantastice modele de automobile create vreodatá : Citroen DS .Ultima a párásit banda in aprilie 75, ca Peugeotul sá-si poatá vinde automobuilele din paleta de productie mai departe nestingherit.
De-abia dupá ce au inceput priotestele la intálnirile mondiale Citroen, cu cátiva ani au inceput sá mai "curete " si dintre oamenii proprii, si foarte incet a inceput sá schimbe si mentalitatea, in sensul cá Citroenul totusi, nu ar trebui fácut dispárut !
Stiu cá nu este locul unor astfel de comentarii, si mi s-a spus asta confidential, (am fost de fatá mai toti secretarii de cluburi fani Citroen din Europa in 2003 cu ocazia fondárii ACI -Amicale Citroen International )deci am peste 70 de martori a celor spuse acolo.
Pácat cá a fost opritá cu forta aceastá dezvoltare, iar vulturului cercetárii,inovatiei a eminetelor ingineresti li s-au retezat aripile....prima conditie fiind cea a renatbilitátii ! Sá nu uitám cá Citroenul a fiost salvat odatá de fratii Michelin, prin cumpárare, si apoi tot din aceste considerente a fost "incorporat "-cumpárat de Peugeot .
Departe de mine gándul sá jiignesc sau sá supár pe oricine, insá directorul muzeului (fost angajat al firmei Citroen )a venit cu urmátoarea exclamatie :
"Puneti lángá un DS un Peugeot 404 (contemporanul sáu ) Sau un Mercedes -Coadá de Rándunicá )-( ambele tipuri imi plac la nebunie ) si veti constata deja la o inspectie superficialá cá DS-ul aratá ca o navá spatialá pe lángá douá Rásnite de cafea . Si atunci incá nici n-am spus nimic de dotárile tehnice "
Deci subliniez incá o datá, acestea sunt cuvintele lui, nu iscodirile noastre , pronuntate intr-un public relativ restráns si fanatic in 2003 Decembrie in hala muzeului Citroen aflat pe teritoriul concernului PSA.
Deci mai odatá : Nu este iscodire proprie, si nici nu am avut de gánd sá supár pe oricine , Doamne Fereste !
Insá in baza spuselor Dánsului paote fii ceva ... dar asta depoinde de fiecare dintre noi, cum vede o formá, un tip de masiná, etc...deci la gustul fiecáruia !

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Oldman a scris:

Adi, pina acu' as fi fost in stare sa ma iau de par cu oricine mi-ar fi spus ca a existat DS diesel, habar n-aveam de asta, de pe ce alt model Citroen provine  - sau  a servit ca baza de modificare - motorul diesel ?

EEE ! Asa ma fost si eu multá vreme páná nu m-am cufundat in mania asta si n-am inceput sá frecventez intálnirile mondiale Citroen ( ICCR )organizate tot la 5 ani in diferite tári din lume ! Acolo am auzit prima datá despre DS Diesel , si am cáscat ochii cát 2 ouá de strut !
Blocul motor este oidentic cu al DS-ului (si Tractionului ) in 4 cilindri, este 2200 cmc distributia cu roti dintate, seamáná aproape perfect cu motorul Diesel 2200 al primului CX si mai táérziu al Citroeului C 35 (utilitará ).
Se roteste spre stánga,  avánd cutia in fatá si motorul spre habitaclu, (identic cu al Tractionului, Ds, ului ).
Consumá cca 7 litri la sutá, este un simplu aspirat, cu 60 C.P (parcá )si la relanti are 600 rotatii pe minut."toarce ca o dragliná NOBAS ....  


pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la