CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
simona2000 25 ani
Femeie
25 ani
Galati
cauta Barbat
25 - 53 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Carpati Super - 1965 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
adrian.zarnesti
Membru Senior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 246
Bun gasit tuturor


   Noul meu proiect este acest Carpati Super, model 1965 caruia ii doresc refacerea sa aducand-ul la forma originala cea cu care candva uzina constructoare se mandrea scotandu-le pe portile fabricii.


- Aceasta veche motoreta se afla intr-o stare destul de deplorabila datorita neingrijirii sale de catre fostul detinator, respectiv trecerea timpului peste ea.
- Rugina a pus stapanire pe cea mai mare parte a cadrului dandu-mi deja serios de furca.
- Din pacate am inceput deja lucrarea de restaurare fara a face poze.
- Primele probleme intampinate spre restaurare ar fi lipsa diferitelor piese si componente cum ar fi:


       - 1: Doi segmenti (ai mei sunt mult prea uzati)
       - 2: O platina acceptabila cu pastile netocite (nu am pretentia de a fi noua)
       - 3: Un stop spate
       - 4: Scaunul (model apartinand Superu-lui cel de doua locuri)
       - 5: Suportul claxonului de sub far
       - 6: Claxonul
       - 7: Aparatoarea de lant
       - 8: Capotajele motorului care acopera carburatorul (cele crem)
       - 9: Un rezervor (al modelului Super) fiind ca al meu este de Simson SR1
       - 10: Un esapament neindoit poate fi ruginit.


   
   Va rog frumos sa ma ajutati daca aveti vreuna dintre aceste piese.Am incercat sa gasesc aceste piese apeland la diferiti useri de pe anumite forumuri insa pana in prezent nu am fost ajutat de nimeni cu nimic.Poate acest forum serios detine oameni ce ma vor ajuta sa achizitionez aceste piese.
   

   Promit in curand si cateva poze.Doresc sa i-mi cer mii de scuze pentru faptul ca am inceput acest topic cu stangul nepostand si cateva fotografii cu aceasta motoreta.


   Toate bune!


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Segment avea Cuxi, iar platini  are iarasi Cuxi si mai are si Robi Molnar.
Restul is greu de gasit, si ale mele mai au multe care lipsesc (aparatoare lant, capace peste carburator, sa de prima serie) si le caut de mai multi ani.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
adrian.zarnesti
Membru Senior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 246
Timpul va aduce la noi piesele mult asteptate si cautate in cele din urma, cu rabdare le vom gasii daca ne vom ajuta intre noi.Cine vrea piese sa ma contacteze fiind ca am cateva in plus.

  Am desfacut in bucati motorul pentru o reparatie capitala si pentru a vedea uzura pieselor care surprinzator sunt prea putin uzate.Odata schimbate simeringurile si rulmentii am remontat la loc intreg motorul.
  Ceea ce ma intristeaza cel mai tare ar fi faptul ca setul are o prea mare uzura.

  A urmat cadrul, acolo unde am dat jos manual vechea vopsea si rugina pregatind motoreta pentru o revopsire atenta (nu folosesc Cromofac intrucat aduce boala metalului).


  Dupa multa munca si rabdare, aceasta bijuterie va reintinerii incet incet in mainile mele, iar locul ei va fi in holul casei mele, acolo unde va ocupa postul de bibelou si simbol al motociclismului romanesc din vremuri apuse, respectiv al carierei mele oferite deplasarii pe doua roti.


  Am ales culoarea neagra combinata cu alb 10.Negru intrucat este o motoreta veche, aceasta culoare oferind un aer clasic, stilul vechi al cadrului va starnii frumusetea placerii in ochii celor ce vor privii cu nostalgie motoreta.

  In curand si poze cu pasii acestei restaurari 


pus acum 12 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2050
Vorbeste cu Molnar(Manet-ul) si pentru platini, si pentru rezervor. Poate are el ceva piese in plus sau daca nu , iti poate face rost si va intelegeti

pus acum 12 ani
   
adrian.zarnesti
Membru Senior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 246
Revin cu pozele promise.Aseara mi-a permis timpul liber ramas sa ma ocup inca putin de aceasta motoreta.

   In momentul de fata starea batranicii este cea din imagini.

carpati super 1965 revin pozele mi-a permis timpul liber ramas ocup inca putin aceasta  in

34KB


pus acum 12 ani
   
adrian.zarnesti
Membru Senior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 246
- Cadrul este in proportie de 90 % curatat de vechea vopsea si de rugina.

carpati super 1965 cadrul este proportie curatat vechea vopsea rugina.

52.6KB


pus acum 12 ani
   
adrian.zarnesti
Membru Senior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 246
- In cursul restaurarii voi insista foarte atent cu fiecare piesa, cu fiecare mic detaliu si cu o rabdare maxima (detest lucrurile facute in graba) fiind ca as vrea o lucratura impecabila.

carpati super 1965 cursul voi insista foarte atent fiecare piesa, fiecare mic detaliu rabdare maxima

36.3KB


pus acum 12 ani
   
adrian.zarnesti
Membru Senior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 246
.

carpati super 1965

34.4KB


pus acum 12 ani
   
adrian.zarnesti
Membru Senior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 246
- MOTORUL ei:

  Complect refacut.Ambreajul reconditionat deja de la zero debraiaza intr-un mod corespunzator.Cutia de viteze isi face treaba perfect, iar biela ambielajului NU bate.

  - Imbunatatiri:

  - Simeringuri noi;
  - Rulmenti noi;
  - Garnitura schimbata (facuta din clingherit si taiata atent)
  - Tot blocul a fost spalat cu benzina (mai ales zona carterilor)
  - Aprinderea de-asemeni a fost si ea curatata atent
  - Magnetoul la fel
  - Suruburi cu grover (nu fara ca innainte)

carpati super 1965 motorul ei:  complect deja zero debraiaza intr-un mod viteze isi face treaba

45.4KB


pus acum 12 ani
   
adrian.zarnesti
Membru Senior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 246
In privinta motorului URMEAZA:

  - Trecerea celor doua capace (al aprinderii si al ambreajului) printr-o lustruire atenta la pasla de bumbac asemeni capacelor de mobra.
  - Set schimbat;
  - Platina schimbata;
  - Cabluri de comanda noi;
  - Curatare atenta a aripioarelor de racire a chiuloasei si a cilindrului (nicidecum vopsirea lor) intrucat acest lucru va contribuii la racirea mai proasta a motorului in special vara cand temperatura curentului de aer este mai mare (chiar daca aceasta va fi o motoreta cu care nu se va circula).


pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la