CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Yuby Mona
Femeie
23 ani
Arges
cauta Barbat
23 - 45 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Revizie M Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
După mai bine de cinci ani de hoherit pe dealuri şi prin pădure a venit vremea unei revizii serioase. Maşina a tras lemne, a intrat prin pădure după ele, a tras remorcă plină pe tot soiul de hârtoape... iar după toate acestea un tratament era mai mult ca necesar.
Normal, munca la maşină se face iarna deoarece vara are de lucru.
Aceasta era maşina.

revizie după mai bine cinci ani hoherit dealuri şi prin venit vremea unei revizii

58.2KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
O poză cu cargoul.

revizie poză cargoul.

55.1KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Nu vreau să las pe din-afară remorca.

revizie vreau să las remorca.

65.6KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Aşadar, acum două zile, eu şi văru ne-am apucat de treabă.

revizie acum două zile, şi văru ne-am apucat

43.7KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Pas cu pas, l-am desfăcut ca pe un joc de lego.

revizie pas pas, l-am joc lego.

47.3KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Am achimbat locaţia şi am ridicat caroseria de pe el, care nu s-a lăsat desprinsă fără muncă de convingere.

revizie achimbat şi ridicat caroseria el, care s-a lăsat muncă

53KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
O caşcarabetă aeriană.

revizie

41.9KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Înapoi în atelier că este frig.

revizie Înapoi atelier că este frig.

39.7KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Şi aşa am ajuns doar cu un şasiu dezbrăcat de tot. Probleme la un suport motor, la traversa faţă care era fisurată... oricum presimt că îşi va reveni curând.

revizie Şi aşa ajuns doar şasiu tot. probleme suport motor, traversa care era oricum

43.6KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Apropo, ce soi de şasiu este acesta, în talon scrie anul 1962, se vede o diferenţă între şasiul normal şi acesta care este pe maşina mea. Prinderea la telescoape este diferită, atât faţă cât şi spate, suporţii motor de fabrică sunt cu vre-o 10 cm mai în faţă decât la şasiul normal.
Să fie oare una din acele variante fabricate între 1961 şi 1964 ?
Are cineva vre-o idee ?

revizie apropo, soi şasiu este acesta, talon scrie anul 1962, vede între normal şi acesta

34.8KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Petrişor a scris:

Apropo, ce soi de şasiu este acesta, în talon scrie anul 1962, se vede o diferenţă între şasiul normal şi acesta care este pe maşina mea. Prinderea la telescoape este diferită, atât faţă cât şi spate, suporţii motor de fabrică sunt cu vre-o 10 cm mai în faţă decât la şasiul normal.
Să fie oare una din acele variante fabricate între 1961 şi 1964 ?
Are cineva vre-o idee ?



Foarte interesant sasiul! Nu am vazut niciodata! Cum este prinderea la telescoapele spate?!


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Are un şurub care trece prin şasiu şi aşa se prin telescoapele spate.
Nu numai atât, şasiul, cele două grinzi metalice nu este confecţionaat din două profile u ca de obicei, ci fiecare grindă este confecţionată din 4 foi de tablă sudate.
Nu am mai văzut nici eu aşa ceva, deşi am desfăcut mai multe M-uri.
Chestia e că aşa e făcut el de la mama lui.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
aditzu
Membru Senior

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 554
pentru mine astea sunt off roaderuri adevarate,nu ce au tot lansat astia pe piata pan acu. Nu cred ca bagi bmw-u sau audi(suv) pe unde urca ims =D

pus acum 13 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940

Petrişor a scris:

Apropo, ce soi de şasiu este acesta, în talon scrie anul 1962, se vede o diferenţă între şasiul normal şi acesta care este pe maşina mea. Prinderea la telescoape este diferită, atât faţă cât şi spate, suporţii motor de fabrică sunt cu vre-o 10 cm mai în faţă decât la şasiul normal.
Să fie oare una din acele variante fabricate între 1961 şi 1964 ?
Are cineva vre-o idee ?


daca in contra-aripile fata ai un spatiu ptr telescop, da, este din posibil din 58-64, de M 59,
asa a fost si la al meu din 62

ai motor de bv pe el?
fata ai decuplat-o sau a ramas cutia de M?

Modificat de tcu (acum 13 ani)


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 13 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445

Petrişor a scris:

Apropo, ce soi de şasiu este acesta, în talon scrie anul 1962, se vede o diferenţă între şasiul normal şi acesta care este pe maşina mea. Prinderea la telescoape este diferită, atât faţă cât şi spate, suporţii motor de fabrică sunt cu vre-o 10 cm mai în faţă decât la şasiul normal.
Să fie oare una din acele variante fabricate între 1961 şi 1964 ?
Are cineva vre-o idee ?


Dupa parerea mea, este un sasiu de M59 din primele tipuri, fabricate dupa 1959.
Ultimele tipuri de M59, fabricate pana prin primavara anului 1965, prezentau la sasiu cateva diferente cum ar fi:
- elementele sudate ce alcatuiesc grinzile longitudinale
- prinderile amortizoarelor
- prinderile arcurilor

Cred ca ar fi instructiv sa postezi foto cu detaliile de la sasiul tau.

Apropo, ce a fost montat pe suportii "U" tesiti, sudati pe sasiu in fata suportilor de amortizoare fata?

Modificat de as (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673

tcu a scris:


Petrişor a scris:

Apropo, ce soi de şasiu este acesta, în talon scrie anul 1962, se vede o diferenţă între şasiul normal şi acesta care este pe maşina mea. Prinderea la telescoape este diferită, atât faţă cât şi spate, suporţii motor de fabrică sunt cu vre-o 10 cm mai în faţă decât la şasiul normal.
Să fie oare una din acele variante fabricate între 1961 şi 1964 ?
Are cineva vre-o idee ?


daca in contra-aripile fata ai un spatiu ptr telescop, da, este din posibil din 58-64, de M 59,
asa a fost si la al meu din 62

ai motor de bv pe el?
fata ai decuplat-o sau a ramas cutia de M?


A fost pe el motor de CL după care am pus pe el motor de BV. Acum însă vreau să pun înapoi pe cel de CL care de altfel este şi în acte. Personal îmi place motorul de CL, este mai uşor, merge mai rotund, doar că se încălzeşte, dar cu radiator pe ulei şi ventilator pe radiator nu ai probleme.
Tot tmpul cână acum am avut cutia originală de M, şi tracţiune integrală.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673

as a scris:


Petrişor a scris:

Apropo, ce soi de şasiu este acesta, în talon scrie anul 1962, se vede o diferenţă între şasiul normal şi acesta care este pe maşina mea. Prinderea la telescoape este diferită, atât faţă cât şi spate, suporţii motor de fabrică sunt cu vre-o 10 cm mai în faţă decât la şasiul normal.
Să fie oare una din acele variante fabricate între 1961 şi 1964 ?
Are cineva vre-o idee ?


Dupa parerea mea, este un sasiu de M59 din primele tipuri, fabricate dupa 1959.
Ultimele tipuri de M59, fabricate pana prin primavara anului 1965, prezentau la sasiu cateva diferente cum ar fi:
- elementele sudate ce alcatuiesc grinzile longitudinale
- prinderile amortizoarelor
- prinderile arcurilor

Cred ca ar fi instructiv sa postezi foto cu detaliile de la sasiul tau.

Apropo, ce a fost montat pe suportii "U" tesiti, sudati pe sasiu in fata suportilor de amortizoare fata?

Întradevăr, are aceste caracteristici menţionate de tine. La prima vedere am crezut că cineva a sudat grinzile aşa, după care mi-am dat seama că aşa este el de la mama lui.
O să revin cu poze ceva mai încolo.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
Atat sasiul de M59A cat si cel de M59B difera de cel de M461.

Dupa ce postezi foto cu detalii de la sasiul tau, care se pare ca este de M59 A (fabricat in 1962), am sa postez si eu de la M59 B (fabricat in 1965).

Asa ca va fi instructiv pentru toata lumea.
Poate deschidem un topic separat.

Am mai aflat de la soferi batrani care au condus M-uri ca primele modele de M 59 au avut amortizoare cu brat ca si Gazul. Poate pe suportii \"U\" tesiti, sudati pe sasiu in fata suportilor de amortizoare fata au fost suporti de amortizoare cu brat.

Am gasit un M 59 tip A din 1961 care avea pe sasiu in fata urme de la niste suporti, pe care proprietarul le-a taiat pentru a pune amortizoare telescopice, iar in spate mai avea suportii.

Urme suporti fata.

revizie atat sasiul m59a cat cel m59b difera cel m461.dupa postezi foto detalii sasiul tau, care

42.5KB

Modificat de as (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
Suport amortizor cu brat spate.

revizie suport amortizor brat spate.

37.9KB


pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

as a scris:

Suport amortizor cu brat spate.


Postati foto cu aceste amortizoare cu brat!


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445

arcasul a scris:


as a scris:

Suport amortizor cu brat spate.


Postati foto cu aceste amortizoare cu brat!


Ar fi extraordinar daca cineva ar mai avea amortizoare cu brat !

Modificat de as (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Spor la restaurare!

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Intr-adevar alea sunt prinderile amortizoarelor cu brat!
Si pe Gazul meu este asemanator, atat pe fata, cat si pe spate.
Din pacate nu mai am amortizoare cu brat, decat pe fata, ca pe spate fostul proprietar le-a midificat, dar inca exista suportii.
Uitati-va la tipicul meu de restaurare a Gazului, ca acolo am poze cu toate, inclusiv cu amortizoarele cu brat si prinderea lor.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Misu de Cluj a scris:

Intr-adevar alea sunt prinderile amortizoarelor cu brat!
Si pe Gazul meu este asemanator, atat pe fata, cat si pe spate.
Din pacate nu mai am amortizoare cu brat, decat pe fata, ca pe spate fostul proprietar le-a midificat, dar inca exista suportii.
Uitati-va la tipicul meu de restaurare a Gazului, ca acolo am poze cu toate, inclusiv cu amortizoarele cu brat si prinderea lor.


Da si tu un link catre prezentarea de care vorbesti, ca mi-am pierdut ochii cautand prin lista aia! Si tot nu te-am gasit! 

Modificat de arcasul (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
E mai jos tot aici la sectiunea restaurari:


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Misu de Cluj a scris:

E mai jos tot aici la sectiunea restaurari:


Am gasit, multam!
Cum functioneaza acele amortizoare?! Ce au in ele, arcuri?! Ai desfacut vreunul?


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Au niste pustoane pe orizontal si niste supape by-pass.
Inca nu le-am desfacut.
Functionarea lor este descrisa in manualul de Gaz, care se gaseste la sectiunea de documentatii...este in rusa, dar exista o gramada de poze.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Misu de Cluj a scris:

Au niste pustoane pe orizontal si niste supape by-pass.
Inca nu le-am desfacut.
Functionarea lor este descrisa in manualul de Gaz, care se gaseste la sectiunea de documentatii...este in rusa, dar exista o gramada de poze.


Foarte interesant GAZ-ul! Ma uit pe pozele facute de tine si vad ca reductorul sau cutia de transfer (nu stiu ce este) este montat separat de cutie!
Ca masina, este mai rezitenta si fiabila decat IMS-ul?!


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Nu stiu daca este mai fiabila sau nu, dar teoretic sasiul de M ar trebui sa fie mai solid ca-i drept.
Si mie imi place Gazul, dar momentan am suspendat lucrarile din cauza ca m-o lovit criza, dar sta la loc uscat si ma voi apuca eu in curand ca doar nu ma voi ineca la mal ca tiganul !

Aici gasesti toata documentatia:


revizie stiu daca este mai fiabila sau nu, dar teoretic sasiul trebui fie mai solid ca-i drept.si Admin

53.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Lucrările continuă.

revizie

38.7KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Reparaţia, care a fost necesară pe ambele părţi.

revizie care fost ambele

35.9KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
În pădure cu siguranţă va fi apreciat un şasiu rezistent.

revizie apreciat şasiu rezistent.

38.5KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Am reparat suporţii ce ţin caroseria.

revizie reparat ţin caroseria.

39.2KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
suporţii

revizie

32.6KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Lucrările continuă, primăvara se apropie.
Suportul pt caseta direcţie a fost tăiat jos, va primi servodirecţia de BMW.

revizie apropie. suportul caseta fost tăiat jos, primi bmw.

43.6KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Nu ne grăbim, dar păstrăm ritmul.

revizie dar ritmul.

34.2KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
A venit şi vremea axelor,

revizie venit şi vremea axelor,

39.2KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Butucii.

revizie butucii.

60.1KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Vlad_itz
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 169
Bravo Cristi! Meticulos ca intotdeauna!!!

pus acum 13 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Se vede ca-ti place sa lucrezi cu metalul. Iese o treaba de nota 11! Felicitari si spor la treaba!

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Foarte frumos! 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Mulţumesc de aprecieri.

_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Am nevoie de ajutor, defapt, am nevoie de inelul de pâslă care vine la homocinetică, dacă are cineva sau ştie unde pot găsi vă rog să mă ajutaţi.
O poză cu ceea ce vreau...

revizie nevoie ajutor, defapt, nevoie inelul pâslă care vine dacă are cineva sau ştie

42.4KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Petrişor a scris:

Am nevoie de ajutor, defapt, am nevoie de inelul de pâslă care vine la homocinetică, dacă are cineva sau ştie unde pot găsi vă rog să mă ajutaţi.
O poză cu ceea ce vreau...


Decupeaza dintr-o bucata de mocheta auto sau ceva similar! Rezista! Spun din experienta!  =D

Modificat de arcasul (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Ia legatura cu George Pantelimon, sigur te poate ajuta, este tata M -urilor.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Butuci şi flanşe pregătite pt vopsit.

revizie butuci şi vopsit.

40.7KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
alta..

revizie alta..

43.8KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Pregătit nişte bride pt arcuri

revizie nişte bride arcuri

31KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
La uscat.

revizie uscat.

42.1KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Frmos! Vopsite la pistol?Le usuci in incapere,langa calorifer?N-ar fi mai bun un cuptor?

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673

deceneu32 a scris:

Frmos! Vopsite la pistol?Le usuci in incapere,langa calorifer?N-ar fi mai bun un cuptor?

Ar fi bun un cuptor, trebuie doar găsit şi achiziţionat.
Până atunci, o încăpere încălzită este numai bună.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
baga
Membru Junior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 80
Salut si spor la munca, o sa iasa ceva frumos chiar am urmarit topicul

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

Petrişor a scris:


deceneu32 a scris:

Frmos! Vopsite la pistol?Le usuci in incapere,langa calorifer?N-ar fi mai bun un cuptor?

Ar fi bun un cuptor, trebuie doar găsit şi achiziţionat.
Până atunci, o încăpere încălzită este numai bună.


Lasa ca vine vara, si in "Luna lui cuptor" se usuca toate!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Continuăm cu axa spate.
Înlocuit semeringurile defecte.

revizie axa defecte.

45.2KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Adăugat flanşa.

revizie

53.2KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
mai departe

revizie mai departe

41.2KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Munca cu detaliile.

revizie munca detaliile.

47.8KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Ceva piese zincate.

revizie ceva piese zincate.

44.9KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Montat axa apate.

revizie montat axa apate.

39.1KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Axa faţă, pivoţi pe rulmenţi.

revizie axa

36.7KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
mai departe

revizie mai departe

33.1KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Petrişor a scris:

Axa faţă, pivoţi pe rulmenţi.


Ce cota au rulmentii aia?


_______________________________________
Nu uita ca eşti român ......

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673

arcasul a scris:


Petrişor a scris:

Axa faţă, pivoţi pe rulmenţi.


Ce cota au rulmentii aia?

Sunt rulmenţii de dacie de la axă.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Dacă aţi crezut că nu am mai făcut nimic, v-aţi înşelat, aşadar:
Ne ocupăm puţin de cosmetizarea motorului.

revizie dacă aţi crezut că mai făcut nimic, v-aţi puţin motorului.

41.2KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
În cele din urmă

revizie cele din urmă

41.8KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Finalizare axa faţă.

revizie finalizare axa

44.2KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Pe roţi şi afară.

revizie roţi şi

59.9KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Alt unghi

revizie alt unghi

50.3KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Încă una cu frâna de mână.

revizie Încă una frâna mână.

51.1KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Dar caseta de direcţie unde este ?
Confecţionat suporţi casetă BMW

revizie dar caseta unde este bmw

32.2KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Suportul al doilea.

revizie suportul doilea.

32KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Caseta

revizie caseta

45.8KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Montaj

revizie montaj

33.8KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Sudat suporţi

revizie sudat

35.8KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Al doilea

revizie doilea

32.5KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Vopsire

revizie vopsire

35.1KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Mici reparaţii caroserie

revizie mici caroserie

48.7KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Frumos! Ce fel de vopsea folosesti pentru partile argintii?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Vlad_itz
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 169
Foarte frumos Cristi! De acum ai timp sa te apuci si de celalalt ca sta sasiul ala agatat si asteapta........   =D

pus acum 13 ani
   
atti.thehun
Membru Senior

Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
Foarte frumos progresati. Mult succes in continuare.
O intrebare> ce caseta de directie servo montati pe masina?


_______________________________________
Sometimes old it worth gold.

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673

Misu de Cluj a scris:

Frumos! Ce fel de vopsea folosesti pentru partile argintii?

Este şpreiul special pt temperatură. cred că este la 21 ron recipientul.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673

atti.thehun a scris:

Foarte frumos progresati. Mult succes in continuare.
O intrebare> ce caseta de directie servo montati pe masina?

Este caseta de BMW 524td, sau 520i. Oricum este de pe seria 5, model fabricat până în anul 89.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673

Vlad_itz a scris:

Foarte frumos Cristi! De acum ai timp sa te apuci si de celalalt ca sta sasiul ala agatat si asteapta........   =D

Să fac numai fordul lui Găvri, după aia cred că mă apuc de BMW-ul meu ca să mai fac loc prin curte.
Dar oricum, voi mai face câte ceva la m-ul meu şi printre celelalte activităţi.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
bughi
Membru Senior

Din: Braila
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 532
Extraordinara revizia. am urmarit tot topicul. 

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Îmi verificam acum topicurile şi mi-am dat seama că deşi am terminat maşina de o bună bucată de timp, nu am pus nici o poză. Aşadar, o poză ce am găsit-o la prin fişiere.

revizie Îmi verificam acum topicurile şi mi-am dat seama că deşi terminat bună

38KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 12 ani
   
oncioiuo
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 45

Petrişor a scris:

Înapoi în atelier că este frig.



in final sasiul este de M59 A. pacat ca este tot modificat pe el. Stie cineva o rama parbriz de M59 A sau B ?


pus acum 9 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673

oncioiuo a scris:


Petrişor a scris:

Înapoi în atelier că este frig.



in final sasiul este de M59 A. pacat ca este tot modificat pe el. Stie cineva o rama parbriz de M59 A sau B ?


Cred că am o ramă acasă, ne putem auzi la tel.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 9 ani
   
oncioiuo
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 45
atasati va rog o fotografie cu rama

pus acum 9 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la