CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Criscristina92
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
29 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Reataurare Gaz 69 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 267
Am inceput si eu restaurarea dupa un an de la dezmembrarea masini,dar acum am reusit sa termin garajele unde voi lucra.Pun si o poza cu ele

reataurare gaz inceput dupa masini,dar acum reusit termin garajele unde voi lucra.pun poza ele

31.1KB


pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 267
am inceput cu sasiu care a avut pe el sudate bucati de placbanda sub care a aparut rugina

reataurare gaz inceput sasiu care avut sudate bucati placbanda sub care aparut rugina

30.1KB


pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 267
a trebuit sa decupez bucata si sa o inlocuiesc

reataurare gaz trebuit decupez bucata inlocuiesc

547.9KB


pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 267
cam asa a iesit

reataurare gaz cam asa iesit

23.8KB


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Frumos lucrat! Asa am facut si eu, asa bucata cu bucata taiata si inlocuita.
Interesant ca la Gazul meu partea stanga al sasiului era mult mai afectata decat partea dreapta din cauza ca pe stanga in interior erau conductele de frana si benzina si cablajul electric si a intrat noroiul intre tabla si conducte si de acolo au inceput problemele.
Conductele le voi monta putin mai la distanta sa nu mai fie lipite de tabla, iar cablajul electric o mut in interiorul masinii.
La vara ma reapuc, ca macar scaunele si cablajul sa-i refac!
Merge greu, ca am multe proiecte in paralel si e tare greu si lent asa.
Pe la urma o voi gata candva, ca ce era mai greu cu tablaria am facut-o deja.

PS. Frumos atelier! Dar dupa cum te vad ca te misti, in curand va fi prea mica si va trebui sa faci extinderi cu inca treu garaje!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 267
ameu pe sitinga nu prea are probleme, doar unde au sudat suporti la cutia de aro,problema ce o am este ca au pus motor de ford si au taiat suporti de prindere a motorului pe sasiu si acuma trebuie sa-i fac la loc si nu prea am gasit poze cu sasie pe internet sa se vada bine suporti,ca nu mai pun motorul de ford,am un motor VM italian de 2,5 cu cutie de uaz montate de fabrica si sistemul de prindere e acelas cu cel pe benzina de fapt si sasiu a fost la fel pe uaz.pun o poza cu el

reataurare gaz ameu sitinga prea are probleme, doar unde sudat suporti cutia este pus motor ford

41.9KB

Modificat de florinpp (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 267
cablajul e foarte bine pus pe interio ,mie mi-sa desprins din suport si printr-o padure am trecut peste crengi,a prins cardanul instalatia si la facuto praf,plus loviturile in caroserie cum sa invirtit cablul de nu mai stiam cu sa sarim din masina.

pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 267
si puntile sunt tot de uaz difera doar raporturile la grupuri si pe fata au discuri de frina

reataurare gaz puntile sunt tot uaz difera doar grupuri fata discuri frina

33.3KB


pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 267
sunt cam ruginite ca au stat afara citiva ani dar grupurile arata bine in interior.

Modificat de florinpp (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 267
punte spate

reataurare gaz punte spate

32KB


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
VM-ul este motor foarte bun si fiabil dar un pic cam galagios!
A fost si pe Jeep Cherokee, Opel Frontera, Opel Omega, Alfa 90, Alfa 75, Rover SD si Ford Scorpio.
Sasiul vezi mai jos la topicul meu cu gazul ca am pus multe poze.
Alte poze nu mai pot face, ca deja am pus caroseria pe sasiu, dar inca nu l-am prins ca nu am gasit tampoane, ca vreau s-o ridic un picutz, fata de cum era in original.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

florinpp a scris:

cablajul e foarte bine pus pe interio ,mie mi-sa desprins din suport si printr-o padure am trecut peste crengi,a prins cardanul instalatia si la facuto praf,plus loviturile in caroserie cum sa invirtit cablul de nu mai stiam cu sa sarim din masina.

Intr-adevar cablajul e foarte aproape de axul cardanic.
Si in plus la a mea era cablaj din ala cu imbracaminte cu textil cauciucat, de tip vechi care s-o tot crapat de la noroi si  cand am pus bateria numai scantei ieseau.
Va trebui sa refac complet instalatia electrica, si cum am zis o sa mut cablajul in interior langa praguri, iar sub bord voi monta un tablou de siguranta modern, la care consumatorii sa fie legati separat pe sigurante, ca tabloul ala vechi cu 3 sigurante nu va face fata!
Deja am proiectat noua schema de cablaj, doar trebuie sa cumpar conductori si sa ma apuc de imbarligat.

PS. Masina ta este varianta 69 cu 2 usi sau 69A cu 4 usi?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 267
mersi ma si uit,e cu patru usi pun o poza cu el inainte de al desface.

reataurare gaz mersi uit,e patru usi pun poza inainte desface.

71.4KB


pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 267
inca una acoperit

reataurare gaz inca una acoperit

73.7KB


pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 267
si eu am luat cabluri pentru instalatie,tablou nou si relee pentru faruri si proiectoare e consum mare si nu rezista instalatia veche

Modificat de florinpp (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 267
Ma-m uitat la imagin,ai facut munca de chinez bucatica cu bucatica,felicitari.Am vazut pozele cu suporti de motor o sai fac ca se mai cunoaste locul lor pe sasiu,dar am mai descoperit ca mai lipseste ceva de pe sasiu o tranversa probabil ia incurcat cind au schimbat motorul, dar putea sa o puna in partea de jos,am sa pun motorul si incerc sa o fac dinou.pun o poza cu sageata la tranversa care la mine nu e.

reataurare gaz ma-m uitat imagin,ai facut munca chinez bucatica vazut pozele suporti motor sai fac

56.7KB


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Traversa aia tine cutia de viteze si partea din spate a motorului.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la