CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Tanya_sexy pe Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Hunedoara
cauta Barbat
24 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Restaurare M Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
În sfârşit a venit vremea unui proiect care s-a obişnuit cu amânarea.
Scopul este un M cât mai aproape de starea originală.
Platforma folosită sunt două M-uri şi multe alte piese care sunt şi care mai trebuie încă găsite.
Aşadar, primul M care va dona şasiul şi alte componente mai mici.

restaurare venit vremea unui proiect care s-a amânarea. scopul este cât mai aproape starea platforma

57.1KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Cel de-al doilea, va dona caroseria, la care este destul de lucru, dar are potenţial.

restaurare cel de-al doilea, dona caroseria, care este destul lucru, dar are

67.7KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Şi aşa am început lucrul, dat jos caroseria şi motorul M-ului gri ca să putem lucra la şasiu.

restaurare Şi aşa început lucrul, dat jos caroseria şi motorul m-ului gri să

53.2KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
A urmat înlăturarea motorului, un motor bun de fiat.
Şi a rezultat ceea ce se vede.

restaurare urmat motorului, motor bun rezultat ceea vede.

46.6KB

Modificat de Petrişor (acum 13 ani)


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Dacă aţi avut impresia că treaba merge uşor, vă înşelaţi amarnic.
Am descoperit că trebuie să pun la loc ceea ce alţii au modificat şi să dau jos ceea ce alţii au improvizat.
De ex bări spate, sudate direct pe şasiu.

restaurare dacă aţi avut impresia că treaba merge uşor, vă amarnic.

43.2KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
După mult chin şi atenţie am reuşit.

_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
După chin şi trudă...
Sper să meargă mai uşor măcar cu încărcatul pozelor.

Modificat de Petrişor (acum 13 ani)


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Să vedem...

restaurare să vedem...

52.7KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Suportul pragului dreapta a fost mutat nu ştiu din ce cauză, trebuie relocat.

restaurare suportul pragului dreapta fost mutat ştiu din trebuie relocat.

48.8KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Nu ne dăm bătuţi, curăţăm tot ce se poate şi facem treaba cât mai bine putem.
Relocarea suportului în momentul în care va intra în atelier.

restaurare dăm tot poate şi facem treaba cât mai bine suportului momentul care intra

46.7KB

Modificat de Petrişor (acum 13 ani)


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 689
Si-apoi cu caroseria alba si cu sasiul ce iti ramane ce faci? Poti sa faci 2 M-uri super (din cate am vazut eu)

pus acum 13 ani
   
gabi_gadea.
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 530
m-ul cat mai apropiat de original va fi, ca si aspect, varianta militara sau civila? te intreb pentru ca am o prelata de m civil,neagra,aia comunista si din musamaua cea clasica pe care o stim cu totii din epoca,(zisa si *de aur*).se poate cosmetiza si folosi fara probleme. in caz ca vei opta pentru varianta civila......ai un pont.

pus acum 13 ani
   
gabi_gadea.
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 530
de ea(PRELATA) este vorba:

restaurare este vorba:

48.3KB


pus acum 13 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2277
eu l-as face negru,cu ornamente nichelate..stergatoare,bari,oglinzi,faruri,absolut tot ce se poate nichelat..va dati seama cum ar arata?..

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673

utos a scris:

Si-apoi cu caroseria alba si cu sasiul ce iti ramane ce faci? Poti sa faci 2 M-uri super (din cate am vazut eu)

Deocamdată mă limitez doar la unul, este adevărat că am planuri şi pt caroseria gri, vreau să-i păstrez şi hard-topul, doar că o să-l fac detaşabil.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673

gabi_gadea. a scris:

m-ul cat mai apropiat de original va fi, ca si aspect, varianta militara sau civila? te intreb pentru ca am o prelata de m civil,neagra,aia comunista si din musamaua cea clasica pe care o stim cu totii din epoca,(zisa si *de aur*).se poate cosmetiza si folosi fara probleme. in caz ca vei opta pentru varianta civila......ai un pont.

Gabi, mersi tare mult de pont, mă îndrept însă spre varianta militară. Am şi o prelată adevărată, singura problemă este că are o crăpătură de un metru în partea de sus.
Nu este prelata care se vede pe M-ul albastru, este o altă prelată pe care am cumpărat-o de demult.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Prieteni buni, caut bumperele spate, cele din tablă şi tăviţele pt canistre care vin deasupra bumperelor. Dacă mă poate ajuta cineva, daţi-mi de ştire.
Mulţumesc anticipat.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Relocat suportul pt prag dreapta.

restaurare relocat suportul prag dreapta.

32.3KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Montat suporţi telescoape spate.

restaurare montat telescoape spate.

38.3KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Refăcut capetele de şasiu, faţă.
Aşa arăta înainte.

restaurare capetele arăta înainte.

39.5KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Decupat şi înlocuit.

restaurare decupat şi înlocuit.

40.3KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
În final

restaurare final

51KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Normal, pe cineva l-a deranjat suportul pt levierul pornire, aşa că l-a tăiat.

restaurare normal, cineva l-a deranjat suportul levierul pornire, aşa că l-a

40.1KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Pus la loc.

restaurare pus loc.

29.8KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Cărăţat şi degresat, pregătit pt grund şi în final.

restaurare şi degresat, grund şi final.

29.4KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
După grund a venit rândul stratului de vopsea.

restaurare după grund venit rândul stratului vopsea.

31.5KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Urmează arcurile şi axele, numai să mai găsim timp şi pentru ele.

_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 13 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Deşi a durat ceva timp de la ultima postare, proiectul nu a fost abandonat.
Am găsit un motor M 207 B pentru maşină. Urmează aşadar capitala lui. Cuzineţi, Segmenţi şi toate cel de trebuinţă.
Vă rog, dacă ştiţi de unde procura piese să-mi daţi de ştire.
Aşadar motorul.

restaurare deşi durat ceva timp ultima postare, proiectul fost abandonat. găsit motor 207

34.9KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 12 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
L-am desfăcut bucăţi.
Îmi trebuie cuzineţi r3 am impresia, deoarece are r2 şi cu toate acestea are joc.

restaurare l-am Îmi trebuie impresia, deoarece are şi toate acestea are joc.

49.7KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 12 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Chiuloasa bună, dar trebuie să o duc la o verificare cel puţin pt supape.

restaurare chiuloasa bună, dar trebuie să duc verificare cel puţin supape.

55.1KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 12 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
L-am spălat bine, l-am dat şi cu motorină şi am scos o groază de ulei gelatinat din el.
Am nevoie momentan să rezolv cuzineţii, segmenţi să-i pun noi şi supapele să le fac.
Dacă ştie cineva un electromotor şi un alternator original vă rog să-mi daţi de ştire.

restaurare l-am bine, l-am dat şi şi scos ulei gelatinat din el. nevoie momentan să

49.3KB


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 12 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Ce să vezi, când l-am desfăcut era "exact la semne".
Ceva deştept a lucrat la el.

restaurare să vezi, când l-am era lucrat el.

32.9KB

Modificat de Petrişor (acum 12 ani)


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 12 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675
faza cu cuzineti trebuie cititi aia vechi ce scriu pe ei,dak srie R2 iti trebuie R2 adik marimea 2,dak scrie R3...la fel.uitate pe aia vechi! si segmenti merg aia de L27D,dak nu ai pot sa iti fac eu rost din pitesti

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 12 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673

sorin100 a scris:

faza cu cuzineti trebuie cititi aia vechi ce scriu pe ei,dak srie R2 iti trebuie R2 adik marimea 2,dak scrie R3...la fel.uitate pe aia vechi! si segmenti merg aia de L27D,dak nu ai pot sa iti fac eu rost din pitesti



Pe cuzineţi scrie R2, întrebarea mea este nu cumva acum îmi va trebui R3 dacă simt puţin joc atunci când învârt vibrochenul ?


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

Petrişor a scris:


sorin100 a scris:

faza cu cuzineti trebuie cititi aia vechi ce scriu pe ei,dak srie R2 iti trebuie R2 adik marimea 2,dak scrie R3...la fel.uitate pe aia vechi! si segmenti merg aia de L27D,dak nu ai pot sa iti fac eu rost din pitesti



Pe cuzineţi scrie R2, întrebarea mea este nu cumva acum îmi va trebui R3 dacă simt puţin joc atunci când învârt vibrochenul ?

Astfel de faze nu se fac ochiometric!
Trebie masurate cu micrometru, atat fusurile arborelui, cat si iteriorul cuzinetilor!
Fusurile trebuiesc prelucrati dupa cota cuzinetilor.
Daca jocul e mic, poti incerca sa pui si o foita de aluminiu sub cuzinet... dar asta este carpeala... dar care functioneaza.  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675
treaba cu foita de tabla de aluminiu este o prostie pt k freaca ''fier pe fier'' si termina arborelele,uitate la arbore daca are zgarieturi,dak are trebuie dus la rectificat! adik sa nu mai aiba zgarieturi,iti ia un pic din eu la un fel de strung,asa am facut eu la tractor,dak nu are zgarieturi pune tot cuzineti R2 si nu ai probleme,acum ramane intrebarea ai pus in ordine pistoanele si arborele si capetele alea de jos,dak nu le.ai pus ai facut o mare prostie,pt k nu mai sii cum vin,si trebuie duse la cine sa ti le masoare sa iti spuna cum vin,spor la treaba!

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 12 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673

sorin100 a scris:

treaba cu foita de tabla de aluminiu este o prostie pt k freaca ''fier pe fier'' si termina arborelele,uitate la arbore daca are zgarieturi,dak are trebuie dus la rectificat! adik sa nu mai aiba zgarieturi,iti ia un pic din eu la un fel de strung,asa am facut eu la tractor,dak nu are zgarieturi pune tot cuzineti R2 si nu ai probleme,acum ramane intrebarea ai pus in ordine pistoanele si arborele si capetele alea de jos,dak nu le.ai pus ai facut o mare prostie,pt k nu mai sii cum vin,si trebuie duse la cine sa ti le masoare sa iti spuna cum vin,spor la treaba!


Sigur că le-am pus în ordine, altfel vorba ta, urmează labirintul.
Vibrochenul nu are zgârieturi defel, cred că se va rezolva doar sin schimbarea cuzineţilor. Oricum le voi duce la un atelier specializat.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 12 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445

sorin100 a scris:

treaba cu foita de tabla de aluminiu este o prostie pt k freaca ''fier pe fier'' si termina arborelele,uitate la arbore daca are zgarieturi,dak are trebuie dus la rectificat! adik sa nu mai aiba zgarieturi,iti ia un pic din eu la un fel de strung,asa am facut eu la tractor,dak nu are zgarieturi pune tot cuzineti R2 si nu ai probleme,acum ramane intrebarea ai pus in ordine pistoanele si arborele si capetele alea de jos,dak nu le.ai pus ai facut o mare prostie,pt k nu mai sii cum vin,si trebuie duse la cine sa ti le masoare sa iti spuna cum vin,spor la treaba!


Misi, cand ai timp aprofundeaza invataturile din citat ca sa nu mai postezi prostii !!!!


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

as a scris:


sorin100 a scris:

treaba cu foita de tabla de aluminiu este o prostie pt k freaca ''fier pe fier'' si termina arborelele,uitate la arbore daca are zgarieturi,dak are trebuie dus la rectificat! adik sa nu mai aiba zgarieturi,iti ia un pic din eu la un fel de strung,asa am facut eu la tractor,dak nu are zgarieturi pune tot cuzineti R2 si nu ai probleme,acum ramane intrebarea ai pus in ordine pistoanele si arborele si capetele alea de jos,dak nu le.ai pus ai facut o mare prostie,pt k nu mai sii cum vin,si trebuie duse la cine sa ti le masoare sa iti spuna cum vin,spor la treaba!


Misi, cand ai timp aprofundeaza invataturile din citat ca sa nu mai postezi prostii !!!!

Daca cititi voi bine, am zis din start ca faza cu foita este carpeala mioritica practicata de mesterii mioritici, deci am zis-o doar ca informatie. Era o practica des intalnita in anii '80, cand nu se gaseau cuzineti.
Iar cu masuratul cu mirometrul si cu rectificatul la urmatoarea cota de reparatie, nu este nici o prostie
Iar numerotatea fusurilor de la capace si a bielelor la demontare, iarasi nu este prostie, ca este important ca fiecare pesa sa fie montata la locul de unde a fost demontata.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445

Misu de Cluj a scris:


as a scris:


sorin100 a scris:

treaba cu foita de tabla de aluminiu este o prostie pt k freaca ''fier pe fier'' si termina arborelele,uitate la arbore daca are zgarieturi,dak are trebuie dus la rectificat! adik sa nu mai aiba zgarieturi,iti ia un pic din eu la un fel de strung,asa am facut eu la tractor,dak nu are zgarieturi pune tot cuzineti R2 si nu ai probleme,acum ramane intrebarea ai pus in ordine pistoanele si arborele si capetele alea de jos,dak nu le.ai pus ai facut o mare prostie,pt k nu mai sii cum vin,si trebuie duse la cine sa ti le masoare sa iti spuna cum vin,spor la treaba!


Misi, cand ai timp aprofundeaza invataturile din citat ca sa nu mai postezi prostii !!!!
:
Daca cititi voi bine, am zis din start ca faza cu foita este carpeala mioritica practicata de mesterii mioritici, deci am zis-o doar ca informatie. Era o practica des intalnita in anii '80, cand nu se gaseau cuzineti.
Iar cu masuratul cu mirometrul si cu rectificatul la urmatoarea cota de reparatie, nu este nici o prostie
Iar numerotatea fusurilor de la capace si a bielelor la demontare, iarasi nu este prostie, ca este important ca fiecare pesa sa fie montata la locul de unde a fost demontata.


Am uitat sa pun ghilimelele la postarea:
"Misi, cand ai timp aprofundeaza invataturile din citat ca sa nu mai postezi prostii !!!! "
Nu era un repros adresat tie Misi, ci o invitatie se explici cum se punea foita de Al sau foi de indigo intre cuzineti palieri si bloc motor, respectiv capace lagare palier. La fel se punea si la lagarele manetoane.
Spun asta pentru ca am inteles din postarea lui sorin 100 ca nu se stie unde si cum se punea foita de Al. <<...treaba cu foita de tabla de aluminiu este o prostie pt k freaca ''fier pe fier''..>>
Poate ar fi interesant de deschis un topic cu reparatiile din anii '70-'80 ( lustruit fusurile cu cureaua; garnituri de chiulasa vechi montate din nou dupa ce au fost unse cu marmelada; pistoane stranse in menghina sa nu mai bata; etc)


pus acum 12 ani
   
fari
Membru Senior

Din: Odorhei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 576
Daca expertul sorin nu poate sa te ajute am eu cuzineti biela si palier ce cota vrei,segmenti numai cota 1, am 2 buc piston R1.Daca ai segmenti STD putem face schimb.

_______________________________________
SR 132 M Carpati 1967
M 461 C Zimbru   1969
Aro 240               1973
UAZ 469              1973

pus acum 12 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Ce se mai aude cu proiectul?

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la