CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
sexy_andrea2006 pe Simpatie
Femeie
22 ani
Sibiu
cauta Barbat
22 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Lada 1500 (S) ( vaz 2103) Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 ... 10
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Dupa cum ati citit in topicul "masina mea", Lada e de ceva vreme in reparatii. M-am apucat cam in iunie, s-o decompletez, si sa ma apuc de ea, dar din pacate timpul liber, respectiv "programul" tinichigiului ma tine innapoi destul de tare.
As vrea sa va intreb cate ceva, poate ma puteti ajuta. In primul rand nu stiti un strungar/atelier care pot sa-mi preseze boltul de la pisoanele vechi afara ? Nu ca nu as sti cum se face, dar in lipsa de scule adecvate, de cat sa ma chinuiesc sa incalzesc, sa bat, etc mai bine as da ceva banuti sa mi le faca
Imi puteti recomanda un atelier unde as putea face alezarea/honuirea/planul la blocul motor,rectificarea arborelui cotit. respectiv plan chiuloasa, scaune/ghiduri supape/polizare de admisii, binenteles fara sa ma jupoaie la bani Eu am gasit ceva la 25 ron/cilindru (alezarea+honuirea), dar mai studiez piata

Modificat de knx (acum 15 ani)


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
Schimbatul pistoanelor nu necesita scule speciale si nu e nici o chinuiala,e munca de jumatate de ora.Daca tot spui ca stii cum se face fa-o cu incredere(doar sa ai grija sa respecti pozitia pistonului fata de biela).

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Teoretic asa ar trebui sa fie ! Practic sta alfel treaba. In manual scrie clar ca trebuie o presa cu care sa le presez afara bolturile. Boon. M-am luat dupa folclor, am prins biela cu piston in menghina, am luat una bucata lampa de gaz, si da-i... L-am incalzit destul de tare, si tot n-am reusit sa scot boltul. Poate ca eu sunt un pic neindemnatic, pt ca pana acum la masinile la care am lucrat, boltul nu era presat, ci tinut cu 2 sigurante Seeger. Tot ce am reusit a fost sa "gripez" si mai tare boltul (pistonul se misca mai greu) )

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Pentru lucrari de strungarie dute la Tarkanyi Feri, pe str. Linistii 2, in someseni, langa Ambient. El iti rezolva si cu bolturile.
Iar la prelucrat chiulasa si arborele dute pe Dorobantilor la daciaservice, in spate la prelucrari mecanice, baietii de acolo sunt de treaba si nici nu cer mult, doar sa te duci dupmasa, cand sefii  nu sunt acolo. Eu acolo am rezolvat toate prelucrarile mecanice la masinile mele.

Iar daca vrei sa scoti boltul, pune pistoanele pe aragaz in bucatarie cu capul in jos, incalzeste-le bine, apoi ia-ti un bolt vechi pe care sa-l polizezi sa aiba diametru mai mic si bate-le afara, ca nu exista sa nu iasa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Mersi tare mult Misi ! O sa ma duc la dacia service sa vad ce se poate face

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Misi, te rog nu postezi solutiile acelea de indepartat vopseaua, si de tratat tabla, pretul lor si eventual unde se pot gasi  ? Ca m-am hotarat sa decapez toata vopseaua

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Le-am postat deja demult 


O sa ai mult de lucru si trebuie sa lucrezi afara ca altfel Cromofagul este TOXIC


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

knx a scris:

Misi, te rog nu postezi solutiile acelea de indepartat vopseaua, si de tratat tabla, pretul lor si eventual unde se pot gasi  ? Ca m-am hotarat sa decapez toata vopseaua


Da' masina ta nu are asa de multe straturi ca sa fie neaparat necesara decaparea pana la tabla.
Poti incerca si sablarea, care care este mai rapida dar si mai costisitoare.
In legatura cu posibilitatile si atelierele de sablat, vorbeste cu Chris (netrecut) ca el stie toate dedesubturile privind sablarea.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Misi, problema mare e ca in unele locuri vopseaua veche n-a fost suflata cum trebuie si pur si simplu se exfoliaza Mersi pt linkuri

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
si sa nu uitam ca chitul e crapat in unele locuri

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
M-am apucat de decapat ! Merge de minune solutia respectiva ! Cu mentiunea ca n-am gasit super cromofag, ci ceva italienesc mult mai scump (la eurocolorul din manastur) Am reusit in 3 ore sa curat toata fusta fata si jumatate din compartimentul motor ! de mentionat ca am folosit si o bormasina cu o perie de sarma rotativa atasata Eu zic ca merita treaba pt cei care vor sa faca o treaba calumea

Modificat de knx (acum 15 ani)


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
whoratiu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj- Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1269
Merita cu siguranta! Eu mi-am rezolvat tot M-ul cu metoda asta!

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

knx a scris:

M-am apucat de decapat ! Merge de minune solutia respectiva ! Cu mentiunea ca n-am gasit super cromofag, ci ceva italienesc mult mai scump (la eurocolorul din manastur)


Cum se numeste solutia aia?
E toxica si aia?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Cica e toxic, o sa ma uit exact la denumire, daca nu ma insala memoria, a costat 18 lei litrul. Nu stiu cat de toxic e, dar am lucrat in garaj, si nu m-a durut capul, n-am avut nici o problema. Din greseala am tras o gura de aer fix deasupra bidonului, si avea miros de parca era ceva mentolat. In contact cu pielea, daca continea vopsea dizolvata ustura un pic

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Pai nici nu-i scump la 18 Ron daca-i la litru... Cromofagul era 14 Ron in octombrie anul trecut.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
M-am uitat mai atent pe bidon, e de 750 ml, pretul exact e 18.5 ron, iar numele e "SVERNICIATORE UNIVERSALE". E produs de "ROSSETTI", are sus un ursulet desenat pe el cu o pensula in mana, e cam ciudat bidonul, pt ca pe partea de sus are un capac ce se dezsurubeaza, si sub el este un alt capac, dintr-ala "universal" de bidon Dar merge solutia foarte bine ! In ciuda faptului ca asa scrie ca trebuie lasat 5-10 minute dup aplicare, la mine dupa 30 de secunde isi facea efectul, sarea toata vopseaua

O intrebare pt cine a lucrat cu asa cevam referitoare la pasivator: e necesar ca afara sa fie 20 de grade ? Sub 20 nu isi face efectul ? Ce se observa dupa aplicare in mod normal ?


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Cel putin in cazul Evipassului, daca este frig, reactia de pasivare un decurge bine si nu se usuca. Suprafata data cu pasivator trebiue sa se usuce si rugina sa devina neagra sau gri, dupa care dai inca o tura cu peria de sarma, apoi dai grundul sau spritzchitul.

Decapantul de care zici, dizolva si straturile de chit?
Sau numai cele de vopsea?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Din fericire n-am dat pana acum de chit Dar in weekend o sa-l testez pe capota portbagajului, care contine chit, si o sa comunic rezultatele. Tot ce pot sa spun e ca pana acum a curatat bine, singurul strat pe care l-am dizolvat foarte greu (pe unele locuri deloc) e stratul original de grund (asa mai alb) Multumesc de raspunsurile cu pasivatorul Asta inseamna ca o sa mai astept un pic pana ce o sa aplic pasivator

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Lada2103



Modificat de knx (acum 15 ani)


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Ps: in pozele de mai sus se vede rezultatul muncii mele de sclav pe plantatie, efectuat in 3 ore Deci inca nu e gata ! Sa nu ma luati de gat ca mai sunt pete de vopsea si nu e pregatita suprafata ! Se prevede dupa sesiune sa se continue treaba (sau sapt viitoare) Pe aripi pe laterala am dat doar sa vad cate straturi au, se pare ca cine a facut tinichigeria, nici nu s-a preocupat s-o sufle cu grund inaintea aplicarii vopselei direct pe vopseaua neagra cu care vin elementele vopsite a aplicat vopseaua rosie mi-e scarba de oamenii de genul   

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
O-ioi! Frumos lucrat!
Inseamna ca solutia aia este buna, daca in 3 ore ai facut atata! 

Mai baga o poza mai clara cu bidonul ala, sa vad ce scrie pe el

Treaba cu petele de vopsea ramase este si cand lucrezi cu Cromofag, ca si ala dizilva doar un singur strat deodata, dar daca repeti de 2-3 ori atunci ajungi la tabla curata.

In orice caz merita, ca in final masina va arata mult lai bine, decat daca ar avea n straturi de vopsea dedesubt.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
O daa Misi ! Asa este O sa pun poza mai clara cand dau pe-acasa Cand lucrezi cu solutia respectiva, progresul, si eficienta e direct proportionala cu cheful de munca Zic eu Dat fiind faptul ca nu prea pot lucra des la ea (stresiune momentan), cand is liber ma apuc foarte entuziasmat ca pot sa progresez, si lucrez cu spor Am observat faza cu petele, pe mine nu ma enerveaza, pentru ca am rabdare, am o bormasina cu perie de sarma rotativa, si ma folosesc de ea pe unde nu vrea sa vina jos Oricum, treaba asta cu datul vopselii jos este un razboi psihologic ) intrebarea e cine cedeaza primul 
Oricum, singurul strat de vopsea, care se tine cu adevarat bine pe tabla de nici solutia aproape ca n-o dilueaza, e stratul de grund de fabrica, acela alb Oricum, pastrez stratul acela Am recurs la indepartarea straturilor de vopsea din cauza stilului, si felului in care a fost vopsita masina inainte, adica vopseaua arata nu prea sanatos, intr-un loc unde s-a taiat (din greseala cu cutterul am atins tabla) peste nici o saptamana se decojea stratul superior, peste tot era coaja de portocala, in unele locuri rugina aparea sub stratul de vopsea Nu imi pot imagina cum pot sa existe oameni asa de iresponsabili, care te taxeaza cand vine vorba sa faca ceva, si isi bat joc de tine in orice fel pot.

Lasand vorbaraia la o parte, dupa ce curat tabla sa luceasca, si binenteles se face mai caldut pe-afara, pot aplica evipassul ? Cum se aplica ? Sunt consecinte negative daca nu se aplica calumea ?


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
Neaparat sa dai si lampile de semnalizare jos;acolo e un loc unde se pituleaza rugina(a mea avea acolo,in zona farurilor si sub masca).Vad ca sta bine si la aripile interioare;la a mea s-a rupt sub caseta de directie.Si inca ceva:sa nu dai jos stratul de antifon de sub ea decat daca vezi ca vine jos usor sau este rugina sub el.
Spor la munca.


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Multumesc ! o sa vina jos si semnalizarile, dar problema era ca asa de ruginite erau suruburile, incat mi-am pierdut rabdarea, si imi venea sa le tai jos cu flexul... Si decat sa fac o mega prostie mai bine am zis ca o las pe alta data Am lipsit 2 zile bune de pe forum, timp in care am lucrat Aripile sunt deja decapate am reusit, si ca sa nu rugineasca (m-a prins ploaia miercuri ) ) le-am uns cu un pic de ulei Tot ce ramane e sa nu cumva sa uit sa degresez suprafata inainte sa ma apuc de vopsit ) In rest se pare ca trec la ceva cu mai multe turatii, ma refer ca pun perie de sarma pe flex, ca sa nu trebuie sa insist atat

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Deci se pare ca sunt in vacanta  dar din pacate vremea nu tine cu mine, si m-a "inmuiat", deci se pare ca pana miercuri nu o sa ma apuc de treaba . Sa speram ca soarele va aparea pe cer, si ca o sa pot lucra cu spor in cele ce urmeaza

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Si in sfarsit am ajuns, rupt de oboseala si mahnit de foame acasa Pe ziua de azi motoul s-ar reduce la sintagma FLEX RULEZ  Dimineata, m-am dus pana in capatul lumii (a se citi B.dul Muncii ) ) si mi-am cumparat 2 perii rotative ce vin puse pe flex Una cu sarme de inox impletite, si cealalta normala Am progresat mult ! Ma duc sa mananc si revin cu detalii si eventual cu poze

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Lasa mancarea, ca-i tarziu si nu poti dormi 
Mai bine pune niste poze


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Buuun, ajung acasa, pun prima perie (cea impletita) dau pe o suprafata mai neimportanta, vad ca merge foarte bine, doar ca zgarie tabla un pic. O pun pe aialalta, raman uimit cat de bine curata tabla, fara urme, ii ofera un luciu ca la inox In jumatate de ora progresez enorm, pana cand ajung sa dau la aripa stanga, del a sofer, la partea de sus, langa capota, si surprizaa: descopar o gaurica cam de marimea varfului uni creon. Observ ca tabla are alta nuanta si textura, mai insist, si descopar cam 3 gaurele una langa altul. Dupa aia ma duc jos, si tot asa la colt, langa far, iara dau de o gaurica. Nervos, stau si ma gandesc ce sa fac... Pana la urma am mers pe varianta suna un prieten ), am vorbit cu Misi, si am ajuns la concluzia ca cel mai ok ar fi sa-mi schimb aripile. Bine, poate ca tabla nu o sa fie la fel de groasa, dar poate gasesc pe-undeva ceva aripi de calitate SI spre seara, am avut inca o revelatie, daca tot dau jos, macar  o sa pot izola calumea contraaripa Am investit enorm (dupa unii) in ceva produse de izolat calumea (teroson HB BODY, cam 30 ron litrul) plus ceva solutii de bagat in pragurisi ceva pasta de etansat sudura, tot cam la acelasi pret deci daca fac treaba s-o fac calumea Am lucrat foarte bine, am curatat cam peste tot unde era decapat si aveam acces cu flexul. Am dat jos si semnalizarile, si am constatat ca va trebui sa peticesc, pt ca era corodat foarte urat langa Oricum, cu flexul si peria de sarma e alta viata, merge mult mai bine decat cu bormasina. Dar eu zic sa respectati protectia muncii ) Eu am ras, si rad cand aud asta, dar dupa ce mi-au intrat 3 bucati de sarma din perie in picior, si au patruns destul de adanc, de a trebuit sa mi le scot si sa privesc toata scena sadica, m-am lecuit Deci ochelari de protectie, manusi, si imbracaminte groasa  ! Urmeaza in curand pozele

Si ps: stie cineva de unde pot cumpara ceva scule de calitate in cluj ? Bine, stiu de magazinul Draper, de pe caii ferate, dar n-am chef sa dau foarte mult pe ceva scule. Am gasit ceva scule Black&Decker la praktiker,  la pret acceptabil (5,9 ron venea un tub), dar nu am gasit tot ce imi trebuie

Modificat de knx (acum 15 ani)


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175

knx a scris:

Dar eu zic sa respectati protectia muncii ) Eu am ras, si rad cand aud asta,

Sa nu rada nimeni de protectia muncii!Acum un an,o sarma dintr-o astfel de perie mi-a sarit in ochi si mi-a facut o taietura in cristalin.Asa ca...
Referitor la aripi,stiu ca in urmacu multi ani,cand aveam lazi,era un nene din Turda sau din Campia,care vindea tablarie de Lada,originala,veche.poate affli cine este si poate mai are.Daca nu,cred ca iti aduce orice magazin mai rasarit,evident la calitatea din ziua de azi.


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Cum ti-am zis si ieri, daca nu e corodata rau mai bine sudeaza-l ca s-ar putea ca aripile noi sa fie mult mai proaste calitativ decat cele vechi!
Iar scule ... sa vezi pe B-dul Titulescu (Pata) pe la mijloc unde-i sensul giratoriu cu str Albinii. Acolo la parterul blocului exista un magazin cu tot felul de scule.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Deci se pare ca a venit mult asteptatul moment Am primit imprumut un aparat de sudura cu argon de la un vecin, e ceva profesional, e mare cat un dulap ) are desfasurator de fir separat, cu un tambur maaare cat janta de la Lada ) si o butelie de gaz, dintr-aia mare In butelie mai sunt 6 bari de gaz, cam putintel, dar o s-o incarc Intre timp am taiat jos aripile, pt ca s-a dovedit ca unde erau punctele de rugina, sib el tabla era tare subtiata, si s-a crapat cand am lovit contraaripa. Asa ca o sa caut daca se poate 2 aripi originale, made in CCCP da de gasesc Asa ca m-am apucat sa sudez podeaua Wish me luck De luni incepe marea operatie

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Spor lucru

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Multumesc mult Misi! Inca studiez tehnicile de sudura de pe Oricum, pana acum sunt intr-un fel dezamagit de ce am gasit sub aripi/pe aripi. Cine a lucrat pe masina a facut o munca de mantuiala.... Incepand cu tinichigerie, pana la vopsit, tot a fost facut in ultima clipa se pare. Desi daca bine imi amintesc, masina a stat 1 luna in service, si nu era foarte mult de munca pe ea. Despre izolatie defectuoasa nu prea am ce sa va spun... Asta este cauza principala, motivul pt care s-a ruginit in halul asta. Sa va dau detalii: Planseul de la scaunul pasagerului fata nu a fost izolat DELOC, numai s-a aplicat antifon peste ea, care a retinut umezeala, si tabla s-a corodat la suprafata. Pragul de pe partea soferului a fost schimbat in totalitate, dar nu am gasit un gram de grund/teroson/autovapant in el :cry:. Cel de pe cealalta parte, doar fragmentul din fata a fost schimbat, dar se pare ca numai unde au lucrat au izolat cu f putin grund (dintr-ala maro, pt garduri ) In ciuda faptului, portiunea izolata a rezistat cu brio, nu e mancata absolut deloc. In schimb, restul ati vazut pe poze cum arata aripile au fost izolate cu autovapant dintr-ala romanesc (5 kile la 10 lei), pus fara  cap cat china, si vopsit cu grund peste el (nu invers :roll: ), care a sarit pur si simplu in unele locuri... In rest, contraaripile au primit acelasi tratament, ochiul neformat vede ca e izolat bine. Dar de fapt, sub stratul megagros, se formeaza oxidul (doar la suprafata) si incepe sa cada jos "izolatia ca la carte". Dar e salvabil, in locurile cele mai grave e rugina de suprafata, o nimica toata. Va puteti imagina cat m-am chinuit cu flexul (multumita lui Stasu', ca de nu ma chinuiam triplu cu bormasina), sa indepartez stratul de autovapant pus parca cu lopata, si sa aduc tabla pana la luciu. INca un defect major e ca in jurul ramelor farurilor (deci capatul aripii, unde incepe sa se rugineasca cel mai tare pt ca toata mizeria se aduna acolo) NU AU IZOLAT ABSOLUT DELOC   :cry: Deci cam atat despre "lucrul romanesc". Am ajuns la concluzia, ca in tara lu' peste, daca vrei sa faci ceva calumea, tre s-o faci cu mana ta, ca altfel dai de oameni care au ca interes sa ia jos pielea de pe tine daca pot, si in schimb sa nu se chinuie prea tare cu munca, mergand pe principiul "Las' ca-i bine si asa" Desi sunt un om calm, cand curatam contraaripa, atat am injurat pe tinichigiul ala care a lucrat...  :oops: Cred ca nu ar scapa viu daca as da nas in nas cu el... Dar asta e...  :cry: Si se pare ca am omis restul, adica felul in care a fost pregatita pt vopsit... Aripile aveau stratul de negru de la prducator, se pare ca l-au lasat asa, nici macar nu au matuit stratul calumea (normal se da cu grund pe baza de acid peste tot ). In locurile unde erau indoituri, au preferat sa dea cu chit, decat sa traga tabla la loc (totusi au fost moderati in privinta chitului). Conteaza faptul ca masina n-a fost pregatita calumea pentru vopsea, si de aceea, a sarit vopseaua in unele locuri (de ex, pe capota). Suflatul cu vopsea, chiar daca s-a facut in spatiu inchis, avea "efect de coaja de portocala", lucru care ca vine de la vopsitor, care a facut "economie" la vopsea, setand pistolul sa imprastie tare vopseaua (chiar daca au fost cumparate 6 litrii de vopsea, si vre-o 3 de grund). Deci cam atat despre tinichigii Oricum ma bucur ca e salvabila treaba, rugina n-a patruns adanc in tabla, o sa-i fac un tratament chimic de fosfatare la tabla cu Evipass, si dupaceea o s-o izolez calumea sa speram ca va iesii calumea  

Ps: stie cineva cat costa incarcatul unei butelii cu argon ? Sau cat costa inchiriatul unei butelii ?


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
si iata pozele promise de data trecuta, inainte sa tai aripile Lada_2103



_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Nu am uitat sa va scriu :P Am achizitionat azi o plansa de podea (fata stanga), urmeaza cea fata dreapta De pe ea voi utiliza intaritura sudata si suportul de cric, pentru ca tabla e lina, nu are nici o bavura facuta pt intarire, si pe masina doar marginea e afectata

lada 1500 (s) vaz 2103) uitat scriu azi plansa podea (fata stanga), urmeaza cea fata dreapta voi

14.6KB


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
ceea ce ma intereseaza

lada 1500 (s) vaz 2103) ceea

15.4KB


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
o sa le sudez folosind tehnica "dopurilor", deci de ex o sa gauresc intaritura la margine unde se imbina cu planseul, (curatand in prealabil planseul) si o sa "astup"gaurica sudand O sa iasa imbinari ca de fabrica Binenteles, toate piesele vor primi o baie in evipass inainte de montare, si un strat sanatos de grund (si dupa ce sunt sudate, idem ). Numai sa se incalzeasca un pic vremea asta urata

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Hehe, ieri si alaltaieri am curatat cavitatea interioara a pragului, respectiv am dat jos intaritura si suportul de cric de pe planseul acela nou rugina care era in prag e doar de suprafata, asa ca am avut o treaba usoara dar migaloasa am pus peria rotativa pe flex, si da-i frate pana la ora 22 am tot curatat, miscat, etc Binenteles, am dat cu evipass, si am ramas surprins cat de bine "lucreaza" Am testat pe o ruginatura din garaj, pai cum l-am aplicat a si inceput sa sfaraie in cateva ore s-a format depunerea gri, si e totul ok Sincer va spun ca nu prea credeam in produse de genul, dar acum m-am convins Momentan ma pregatesc sa ma duc acasa, sa curat depunerea aceea gri care s-a format si eventual sa fac peticele pentru praguri, respectiv sa izolez in unele locuri. M-am gandit serios sa pun evipass in pistol si sa suflu in stalpurile B si in unele locuri mai putin accesibile  

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ai grija nu te apuca de izolat inainte sa termini lucrarile de sudura pt ca autovopantul este inflamabil si risti sa-ti incendiezi masina.
Deocamdata curata, da cu evipass, iar apoi gu grund... izolarea lasa dupa ce termini cu ... flacarile 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Asa e cand am zis izolare, ma refeream la grund oricum, o sa revin cu poze noi

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
noutati, noutati si iar noutati Am curatat in proportie de 85% partea exterioara a contraaripii de pe partea soferului cu flexul arata foarte bine tabla Dar intre timp am descoperit ca mi-e fisurat discul de pe aceeasi parte  cum s-o fi fisurat asa, habar n-am ca mai are carne pe el     

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Spor la lucru si mai baga si niste poze 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
oare de la ce s-a fisurat discul ?  Ca batran nu e, nu a incasat socuri, mai are carne pe el 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

knx a scris:

oare de la ce s-a fisurat discul ?  Ca batran nu e, nu a incasat socuri, mai are carne pe el 


Cine stie ce s-o fi intamplat...schimba-l, pune alta in loc 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
surubache
Membru Senior

Din: BALS OLT
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 620
io zic sa le schimbi pe ambele,....

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Am reusit sa termin de curatat contraaripa pe partea soferului (dat fiind ca am fost la faculta pana la 12 ) maine nu am scoala, deci sper sa o termin si pe ailalta,  plus sa pasivez suprafata Totodata, am dat jos si bratul superior, ca sa pot curata turnul complet Binenteles, era de asteptat ca bucsiile sa fie varza sus jos impreuna cu pivoti, capete de bara, conducta de frana sa se rupa, si sa constat ca am indoit bratul inferior un pic (deh piatra luata in plin intr-o excursie la cheile turzii, cand drumul era spalat de apa ) Oricum, astea le aveam in plan sa le schimb, am achizitionat o gramada de piese   Asa sentiment de satisfactie n-am avut niciodata in viata mea maine, revin cu 101 de poze

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
si o poza veche cu micul meu stoc de piese

lada 1500 (s) vaz 2103) poza veche micul meu stoc piese

52.7KB


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Pe langa astea mai am asa ca apropo, arcuri, bucsi (absolut toate care exista vreodata),    4 pistonase care vin la frane (le-am montat deja inainte sa desfac masina), pompa ambreiaj made in italy (care a fost montata inainte s-o desfac complet), semicaseta noua (care a fost montata si inca o multime de piese

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Deci ceva poze cu ce era inainte sa ma apuc azi Am dat totul cu un strat de grund, frumos :d Binenteles am curatat urmele de la evipass Pe poze se vede urat, dar in realitate totul stralucea Lada_progres



_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Iese bine!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
dupa grunduirea contraaripii, n-am mai facut poze ca m-am murdarit tare cu grund      Dar sunt tare multumit cum a iesit Zic eu ca nici la mama ei in Rusia nu se putea face mai bine )

Modificat de knx (acum 15 ani)


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921
Am găsit un Fiat 124, îţi trebuie ceva de pe el ?

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Hmm, singura chestie ce mi-ar trebui ar fii sistemul de franare (disc+etrier+distantier+prezoane+flansa ce tine etrierul) Asta daca e pe discuri In rest nu mai sunt piese compatibile! Mersi pt pont!

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921
toate astea sunt pe maşină
a fost adusă în parcul de dezmembrari în stare de functionare
pe stânga este dată jos roata şi am văzut distanţierul, etrierul, prezoanele şi suportul.


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
oau ! ce pont mareee ! te rog nu te interesezi dupa un pret ? presupun ca nu in cj, da nu-i prob

Modificat de knx (acum 15 ani)


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921
este in Rm. Valcea
planetarele trebuiesc?


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Fara planetare, ca-s scurtee Presupun ca le puteti depozita undeva pana fac rost de partea financiara si rezolvam si transportul va sunt vesnic recunoscator pt treaba asta   

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921
ok
as prefera un schimb de piese pentru Dacia 1300 maxim 1971


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
ok vedem ce putem face! multumesc tare mult inca o data 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
si cam ce piese v-ar interesa? eu am ceva piese de dacie, dar mai noi (2 buc carburatoare, delcou). Dar si alea se pot vinde la pret bun zic eu

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Si iata rezultatul muncii mele de 2 zile (partea cealalta e idem )

lada 1500 (s) vaz 2103) iata rezultatul muncii mele zile (partea cealalta idem

24.1KB


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
respectiv

lada 1500 (s) vaz 2103) respectiv

23.6KB


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Foarte frumos a iesit!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Pai incerc sa ma stradui Singurul meu regret e ca nu am compresor, dar ma descurc cum pot Am observat ca de cand e cald, pasivarea merge mult mai bine, si mai repede Mai urmeaza inca 1 strat pe fiecare contraaripa Trebuie sa pregatesc partea cu sudura, dar inainte trebuie sa scot instalatia electrica, sa izolez puntea si lonjeroanele ce vin paralel cu motorul, sa dau jos fusta fata, si sa termin de preparat compartimentul motor pentru grunduit (cu compresorul)    Azi am mai rupt jos suportii de cric si intariturile care merg in lateral langa ele. Am facut curat in garaj ca era praf pe jos de numa (cam o galeata am umplut cu ce am dat jos cu peria de pe masina). Momentan masina e ridicata de punte foarte tare, sa pot lucra sub ea, sa vad ce voi face cu intariturile, pragurile interioare, suportii de cric, etc

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Am ceva progrese O sa urmeze pozele ceva mai incolo Pe partea dreapta am taiat suportul de cric jos, am despicat lonjeronul lateral in 2, si l-am extirpat  am taiat din podea partea irecuperabila, si am masurat + taiat din panoul de reparatie atat incat sa le pot imbina

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Progresele saptamanii: Am dat jos usa fata dreapta cu chiu cu vai, am taiat tabla ce e intre stalp si aripa fata (in pozele de mai sus se vede). am pasivat o parte din podea unde nu era izolat calumea si tabla se tinea ok In rest urmeaza instalatia electrica, si pregatirea compartimentului motor pentru un strat de grund Poze mai incolo

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Progres progres Am desfacut cu chiu cu vai usa soferului, si pentru prima data in viata mea am avut revelatia, de ce sunt balamalele asa de masive la usa, si se inchide greu ) Usile astea au sfertu de tona pe putin ) Balamalele sunt prinse cu suruburi cu cap tip stea, alea originale s-au desfacut usor, iar celealate (puse noi de cei care au lucrat inaintea mea, probabil le-au pierdut) s-au distrus (s-a ras crucea) de zici ca au fost din plastelina ) Am folosit flexul, am taiat un canal (am avut noroc, ca numai 2 astfel de suruburi erau) si folosind o surubelnita industriala le-am extractat cumva   Am taiat fundul aripii de pe stalp, am curatat cu peria pe flex, si saturandu-ma am zis ca gata ,trebuie sa ma apuc si de partea mecanica, unde ma simt acasa Am luat chiulasa jos de pe raft, si m-am apucat s-o curat. In prealabil 2 supape am reusit sa scot, la al doilea cilindru mi s-a rupt scula, partea care apasa talerul a ramas infipt pe arcul supapei Am turnat benzina in cele 3 cilindrii unde n-am umblat pana acum, si nici dupa 2 minute, ia  ghici picurau Am zis nu-i problema, vorbesc cu domnul de la Dacia service, sa vedem cat m-ar costa treaba (1 mm din plan, rectificat scaune, schimbat ghiduri, si marite canalele de admisie). Supape noi am, ghiduri am, semeringuri am. Mi-a cerut cam 200 roni pt operatiile de sus, fara marirea de canale, a zis ca e foarte dur materialul si ca n-are freza (cred ca habar n-are ca toata chiulasa e din aluminiu, inclusiv admisia, doar evacuarea e din fonta). Nu s-a prins cu toate ca-i spuneam ca duc chiulasa fara supape, ca nu am nevoie de semeringuri. Is curios dupa ce trec pe la dansul sa vorbesc personal ce scor imi cere, cred ca nu m-a recunoscut si m-a luat de fraier. Apropo, nu stie nimeni un nr de telefon de la atelierul de prelucrari mecanice de pe strada Belgrad, sa nu mai bat drumul pana acolo ? Oricum n-as prea trece pe la ei, mi-a povestit un prieten ca au facut-o de oaie cu o chiulasa de Land Rover.... chiar foarte urat

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

knx a scris:

Apropo, nu stie nimeni un nr de telefon de la atelierul de prelucrari mecanice de pe strada Belgrad, sa nu mai bat drumul pana acolo ? Oricum n-as prea trece pe la ei, mi-a povestit un prieten ca au facut-o de oaie cu o chiulasa de Land Rover.... chiar foarte urat


Nici nu te gandi   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Merci pt sfat, reiau atunci intrebarea, alt centru de prelucrare nu cunoasteti, unde sa aiba freza care sa taie in material rusesc  ?   

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

knx a scris:

Merci pt sfat, reiau atunci intrebarea, alt centru de prelucrare nu cunoasteti, unde sa aiba freza care sa taie in material rusesc  ?   


Dute acolo unde ti-am zis pe Dorobantilor, ca ti-l face omu numai ca la inceput a vrut sa te expedieze! Stai pe capu' lui ca ti-l face! 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Hehe vineri n-am avut tangenta cu faculta, si m-am apucat serios de treaba Pe la 11 eram la garaj, si pana la 8 seara am bagat tare Am taiat jos lonjeronul lateral de pe partea soferului si suportul pt cric (lonjeronul era ciur de tot), dupa care am scos de tot instalatia electrica, am demontat plasticurile langa parbriz in interior, am dat jos servo de la frana, pompa de ambreiaj, cilindrul receptor, am scos parbrizul (singur, si fara sa-l crap ), am dat usile jos de tot de pe masina,  am aspirat in masina ))    Dupa astea m-am apucat si am slefuit contraaripile in interior (compartimentul motorului cum ar veni), si am curatat puntea fata. Am ajuns la concluzia ca din cauza ruginei (3 gaurici) o sa schimb turnul telescopului si nu o sa-l intaresc asa cum planuiam (oricum nu e greu de schimbat si merita, parerea mea. Acum durerea de cap a venit de la rama parbrizului, vreau sa zic in coltul geamului, sub cheder mi-e ciur tot, pentru ca cel care a lucrat inaintea mea, a pus chit pe tabla goala, si a infundat scurgerile ce erau pe-acolo. Cred ca singura solutie ar fi sa caut la remat o Lada fara parbriz, si sa tai jos 2 colturi. Oricum, curentul nu-i o problema (baterie de tractor si un invertor puternic, care duce flexul), numai sa ma lase aia ) in rest, planuiesc dupa ce mi-e gata podeaua, sa fac un suport pentru ca sa nu mi se deformeze sasiul sau stalpii, ca am de gand sa schimb pragul de tot, sa nu ma complic cu sudura pe muchie, sau peste ala vechi. Am facut multe poze, dar o sa revin pt ca nu am cablu de date la indemana  

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Buna treaba! Va trebui sa vin in inspectie 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Oricand esti binevenit Misi   ! In saptamana viitoare, dupa pasti urmeaza sa dau jos caseta de directie, si sa vad ce-as putea sa mai fac. Dar necazul e, ca mi-am rupt presa pentru rotule/capete de bara, si nu m-as incumeta sa ma apuc sa dau ca tot romanul cu un ciocan de 1 kg in capetele de bara    Sper sa gasesc alta, sau daca nu sa imprumut de la cineva care are 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Azi incepe lucrul din nou Sper ca pot sa revin cu poze

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
whoratiu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj- Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1269
Spor in continuare!!

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Vrem pooozeeeeeeeeeeeee! 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
O sa fie poze in curand Azi din pacate nu pot lucra la masina pt ca trebuie sa plec in delegatie la savadisla sa salvez ( si sa resuscitez )un 1200 de la remat

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
iata rodul  muncii de azi, un "barn find" , de 6 ani sta in garajul acela din savadisla. E al unui prieten bun, e 1200 din 1978, in stare IMPECABILA, are ceva defecte la vopsea (un  pic de rugina + un lonjeron lateral mancat, dar e BIJU masina). Am schimbat pompa centrala de frana (Acea de dacie), am aerisit franele, am reparat pompa de benzina, am reglat releul de incarcare si motorul cap coada, ambreiajul, strans suruburi, etc, si ne-am plimbat cu ea (fara asigurare si itp    ) Ps: nu l-am luat

lada 1500 (s) vaz 2103) iata muncii azi, "barn find" ani sta garajul acela din savadisla.

36.8KB


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
alta poza, m-am bagat in motor)

lada 1500 (s) vaz 2103) alta poza, m-am bagat motor)

41.3KB


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
tapiterie de mi-au cazut plombele 

lada 1500 (s) vaz 2103) tapiterie mi-au cazut

41.2KB


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
53127 km

lada 1500 (s) vaz 2103) 53127

38.8KB


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
siii penultima pe azi

lada 1500 (s) vaz 2103) siii penultima azi

36.5KB


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
si ultima

lada 1500 (s) vaz 2103) ultima

42.3KB


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 762
pai de stiam ca-i rost de mesterit va faceam o vizita, oricum am trecut prin zona, casa parintilor fiind la mai putin de 2 km.
Ce se va intampla cu "rusoaica"? o infiaza cineva?


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Arata bine Zsiga asta!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Eu zic ca arata chiar foarte bine O sa fie infiat de fiul posesorului, care mi-e coleg la facultate, mi-a promis solemn ca va avea grija de ea dupa ce o punem la punct Urmeaza sa-l ajut la procurarea pieselor paralel cu lucrul la masina mea

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
De pe Fiatul 124 ar fi bine sa iei si tabmurii+ferodourile spate, care sunt mult mai bune fata de cele de lada.

Daca intentionezi sa ii pui si motorul de Fiat 124 (e twincam!) iti pot da un ghid de modificare a acestuia, astfel incat sa obtii mult mai multa putere. (cel scris de Guy Croft)


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Pe spate intentionez sa-mi pun discuri, ca m-am saturat de tamburi Cat despre motor, as vrea sa exploatez posibilitatile oferite de motorul de Lada 1500, din care se pot scoate 100 cai fara a da in extreme Daca vreau sa scot acidul din apa plata imi pun motor de Lada 1600 alezat peste 1700 cm, din care se pot scoate 160 cai, FARA TURBO Oricum multumesc pt sfaturi, manualul l-as primi oricand

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
deocamdata sunt fortat sa pun proiectul in stand-by

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
Da-mi mp cu id-ul de mess (sau add pe mess ca am id-ul trecut la profil, cu mentiunea ca vrei manualul de tuning pentru motoarele de fiat 124) iar seara daca ne intalnim pe net ti-l dau. La scarbiciu nu am manuale (decat cel de rekord C)

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Chiar daca am spus ca pun proiectul in stand-by, azi nu m-am putut abtine oricat as fii avut de invatat Asa ca m-am dus jos, si m-am apucat sa curat elementele de reparatie de la pasajul rotilor din spate, pentru ca a dat un pic rugina peste ele (deh, elemente care nu sunt date cu grund dupa ce sunt facute, ci pur si simplu date cu ulei, care se ia dupa ce pune omu mana). Le-am dat cu evipass, si rugina a disparut de la sine (era ceva fooarte superficial). Si am reusit sa imbaiez masina si sa fac si eu baie gratis, si din senin (cu tabla decapata in unele locuri, fara usi, parbiz      Am scos-o din garaj, si am ridicat fata sa dau jos partea de cauciuc de pe punte s-o izolez si sa termin de curatat. M-am uitat sus pe cer, era soare, am ridicat masina, si pe cand sa ma bag sub ea, am simtit un picur de apa pe ceafa. Nici dupa 3 secunde, ia vezi ploaie Si culmea, dupa nici un minut, pana am dat-o jos de pe cric si am bagat masina, in garaj a incetat Iar dupa aceea nu m-am incumetat s-o scot, mi-am petrecut timpul stergand-o si dand cu evipass tablele, organizand piesele, facand lista de ce mai trebuie, si citind manualul Si asa a trecut ziua de azi  

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 762
Curaj!

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Iata o poza  cu rama geamului:

lada 1500 (s) vaz 2103) iata poza  rama geamului:

40.7KB


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
nu stiu ce sa ma fac cu colturile de la rame inca sunt in cautare de un schelet de 1200/1500/1600 pt ca nu am ce sa fac pana ce nu rezolv cu asta cumva

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Ma poate ajuta cineva cu numarul de telefon de la dezmembrarea de pe Plevnei  (aia Dacia, Oltcit, Aro, Lada) ? Pentru ca am o vaga idee ca acolo o sa gasesc partea aceea care mi-e corodata la geam (adica o sa-l conving pe om sa taie o caroserie), numai sa nu-mi ceara o avere Problema e ca atunci cand mi-am schimbat cartela, s-au pierdut o multime de numere din agenda telefonului

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
E postata pe aici pe undeva nr de la dezmembrarile de pe Plevnei ... stai sa vad pe unde

Gata, lam gasit!

Adresa Str. Plevnei nr.85
Tel.0264-456124 sau 0745-786687


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Azi din curiozitate am trecut pe la un atelier de rectificari/alezari/honuiri, ce e pe o straduta la dreapta pe Oasului, si am intrebat sa-mi spuna un scor total Pt alezat +honuit blocul (3 mm/cilindru) mi-a cerut 330 roni, pt plan bloc/chiulasa inca vre-o 80, iar pt arborele cotit 140. Asa ca scor general mi-a zis ca undeva in jur de 600, si ca ar mai face ceva reduceri! Cu toate astea mi-a zis ca imi da factura, garantie, si ca ma lasa sa vad cum lucreaza (sa stau cu micrometrul si comparatorul langa el sa iasa calumea pana la microni)    A zis ca face cum spun eu, dupa cotele si jocurile propuse de mine! Ce ziceti, e corect pretul ?  Mie mi se pare enorm pretul alezatului, cica am auzit ca 30 ron/cilindru e in alte parti, dar habar n-am pt ca nu-s in tema cu preturile de azi Oricum, presupun ca blocul va fii alezat din 2 treceri, pt ca e cam mult de scobit din el, si se face mult span  =D

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Putin cam scump, dar este relativ si depinde si de utilajele pe care le au acolo.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Stie cineva un pret aproximativ "corect" ? Sau exemple personale ? ;

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
Curiozitate:Cate cote sari de alezezi 3 mm/cilindru?

pus acum 14 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 ... 10  

Mergi la