CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
dany_frumusik 24 ani
Femeie
24 ani
Constanta
cauta Barbat
24 - 56 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Restaurarea unei Mobre Hoinar ! Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Salutari tuturor !

M-am decis sa prezint restaurarea Hoinarului meu !

Este vorba de o Mobra Hoinar , fabricata in 1987 .

Am achizitionat motoreta acum 3 zile , completa si in stare de functionare, dar cu ceva probleme la cutia de viteze , adica nu merge decat a 1 a si a 2 a in mers. pe loc cupleaza toate treptele de viteza , dar in mers nu merg decat primele 2.

Odata cu motoreta am mai primit inca un motor fara aprindere si piston, 2 carburatoare , o toba si un far cu lupa.

Daca sezonul de calarit caprele a trecut , m-am decis sa o bag la restaurat , o sa pot lucra linistit toata iarna , iar la vara va fi motoreta de cursa lunga , adica voi face naveta Giurgiu - Bucuresti si retur cam de 2 ori pe saptamana .

Alte probleme mai are la bascula , trebuiesc inlocuite bucsele si la suspensiile fata , care troncane rau .

Astazi m-am apucat de demontat , iar cand ploaia s-a intetit si s-a racorit afara m-am bagat la adapost si am inceput sa demontez motorul !

La motor trebuie sa schimb axul pedalei , simeringurile, rulmentii , o-ringul de la axul pedalei , bilele de la pinioanele de viteze si garniturile.

In afara de toate acestea mai trebuiesc inlocuite , carcasele comenzilor de pe coarne , cutia de scule , care este rupta prin unele locuri si sa fac rost de o incuietoare pentru coarne cu tot cu cheie.


Pozele or sa vina si ele, sper cat de curand, momentan nu am cu ce sa fac poze .


pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Poze tot nu am facut , asa ca nu aruncati cu pietre in mine  , dar intre timp am curatat cadrul pana la metal , l-am grunduit , am curatat rezervorul si l-am chituit pe la suduri si pe unde erau  mici indoituri.
Am demontat motoarele si am facut lista de piese care trebuiesc inlocuite .

Iar spre norocul meu , astazi am primit de la fostul propietar 4 simeringuri noi, un ax pana nou , un cap de amortizor , si arcuri de revenire a pedalei .


pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Si cum am promis , Pozele cu ce am facut pana acum !

Un_Hoinar_renaste_



pus acum 13 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
Ce sunt stutzurile alea de pe rezervor?

pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299

bachus_21 a scris:

Ce sunt stutzurile alea de pe rezervor?

Buna intrebarea asta , si eu m-am chinuit sa caut un raspuns , stuturile alea, sunt defapt piulite lungi de aproximativ 1,5 cm si mai erau inca 2 alamite in partea dinspre sa, dar le-am polizat , urmeaza sa le dau jos si pe celelalte 2.
Pana la urma am intrebat fostul propietar de ce sunt alea acolo , si mi-a spus ca acolo monta un fel de miniportbagaj pe rezervor , pentru a pune bagaj cand pleca la drumetii cu motoreta !


pus acum 13 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
Tankbag.

pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Fusei la shopping 

4 simeringuri - 3O de lei
4 o-ringuri - 2 lei (este vorba de cel care vine la axul pedalei si am luat si de rezerva )
Un lot de 24 de bile - 5 lei (bilele care vin la fluierul pe care sunt pinioanele de viteza)

Urmeaza sa iau si rulmentii pentru ambielaj si cei pentru cutia de viteze si pot incheia un motor !
Apoi sa strang piesele necesare pentru refacerea celui de al doilea motor !


pus acum 13 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
frumos
spor la lucru


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Astazi am avut ceva chef de munca , asa ca m-am apucat sa demontez furca si sa curat piesele de vopsea, si daca tot am terminat repede m-am apucat aripa fata .

Uitati rezultatul :
Furca_mobra_hoinar



Inainte sa desfac motoreta sa ma apuc de ea, cand am dat si eu 2-3 ture pe strada , am observat ca imi batea furca la revenire !

Astazi cand am desfacut-o , am observat ca arcurile sunt in stare buna, bucsele nu au nimic....dar cand am scos si partea de jos , am descoperit ca mai au 2 arcuri mai mici , cu 3 spire , care au rotul de a amortiza socul la revenirea amortizoarelor. Astfel mie imi loveau amortizoarele in limitatorul de deschidere a cursei !

Asa ca am si eu nevoie de un arc , cu aprozimativ 7-8-9 spire , pe care sa-l tai in 2 si sa fac 2 arcuri mai mici pentru a reface furca ! Numarul spirelor il voi stabili in functie de cat de tare este arcul!

Arc_furca_



Asa ca daca aveti vre-un arc cu urmatoarele dimensiuni , dati-mi va rog de stire care ar fi pretul acestuia !
Diametrul exterior - 3,5 - 3,6 cm
Diametrul interior - 2,8 cm
Grosimea spirei - 2 mm


pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Astazi m-am ocupat de instalatia electrica, am refacut-o in proportie de 9O % , mai am maine cateva fire si 2-3 lipituri si este gata , am schimbat segmente de fire care erau coapte , am cositorit imbinarile , mai ramane de pus 2 papuci , dar asta cand voi monta instalatia pe motoreta , ca sa stiu cat va trebuit sa las firele de lungi la intrerupatorul stopului pe frana , montat la peda !

pus acum 13 ani
   
pisti2004
Membru Junior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 88
Am urmarit dempntarea fiurcii fata  atent .Mi-am luat si eu un Hoinar identic  de cateva zile ,probleme la furca de fata am si eu umbla ca voda in loboda   ,am o intrebare ,nu au ulei deloc ?ceva de genul hidraulica? =D  spor la treaba in continuare va doresc!

unei mobre hoinar urmarit dempntarea fiurcii fata  atent .mi-am luat hoinar cateva zile

75.8KB


pus acum 13 ani
   
adrian.zarnesti
Membru Senior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 246
Da, la suspensia telescoapelor fata mobra respectiv Hoinar se pune ulei hidraulic.

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

adrian.zarnesti a scris:

Da, la suspensia telescoapelor fata mobra respectiv Hoinar se pune ulei hidraulic.

Ce cantitate?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Sincer , eu dupa ce am desfacut furca , nu vad rostul ca sa bag ulei hidraulic , pur si simplu nu exista simeringuri , amortizoarele nu sunt hidraulice ci pe baza de arc , furca este compusa asa : sunt bratele de jos pe care se prinde roata , au in ele o teava mai subtire cu filet la capat , astea intra in tevile mai groase care sunt prinse pe jugul care se monteaza pe cadru, acele 2 tevi sunt usor conice la baza si au bucsi din bronz grafitat tot la baza , dupa ce se baga segmentul de jos, se pun 2 arcuri mai mici , pentru amortizarea socului la revenire a furcii, apoi se fileteaza 2 piulite , dupa aceea intra cele 2 arcuri lungi , unul pe stanga unul pe dreapta ,apoi vin acele opritoare din cauciuc in capul arcurilor si cele 2 piulite mari din cataul furcii.

Se poate observa ca furca are gauri pe lateralele tevilor , si sus unde este farul , cat si sub burdufurile de jos, ulei poti baga pana se umple furca, apoi in mers , surplusul de ulei va iesi pe acele gauri, si va ramane nivelul corect !

Astazi am reusit sa termin instalatia electrica, am pus papucii la magnetou , am izolat toata instalatia electrica  si acest capitol este incheiat !

Acum urmeaza reconditionarea butoanelor


pus acum 13 ani
   
pisti2004
Membru Junior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 88

Hoinarul a scris:

Sincer , eu dupa ce am desfacut furca , nu vad rostul ca sa bag ulei hidraulic , pur si simplu nu exista simeringuri , amortizoarele nu sunt hidraulice ci pe baza de arc , furca este compusa asa : sunt bratele de jos pe care se prinde roata , au in ele o teava mai subtire cu filet la capat , astea intra in tevile mai groase care sunt prinse pe jugul care se monteaza pe cadru, acele 2 tevi sunt usor conice la baza si au bucsi din bronz grafitat tot la baza , dupa ce se baga segmentul de jos, se pun 2 arcuri mai mici , pentru amortizarea socului la revenire a furcii, apoi se fileteaza 2 piulite , dupa aceea intra cele 2 arcuri lungi , unul pe stanga unul pe dreapta ,apoi vin acele opritoare din cauciuc in capul arcurilor si cele 2 piulite mari din cataul furcii.

Se poate observa ca furca are gauri pe lateralele tevilor , si sus unde este farul , cat si sub burdufurile de jos, ulei poti baga pana se umple furca, apoi in mers , surplusul de ulei va iesi pe acele gauri, si va ramane nivelul corect !

Astazi am reusit sa termin instalatia electrica, am pus papucii la magnetou , am izolat toata instalatia electrica  si acest capitol este incheiat !

Acum urmeaza reconditionarea butoanelor

Bafta in continuare!Eu inca nu il desfac ,am desfacut ieri Peugeotul 103 D (1972) si caut platina ,Hoinarul il mai plimb sambata_duminica in cate-o tura de straduta de se uita babele vaduve ca la circ 

am gasit asta ,pe likul de mai jos:


pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
am sa fac astazi o poza cu elementele care compun amortizorul din furca.

Daca ai probleme cu amortizorul cand lanseaza , poti baga sus, in capul arcului mare , in acea imbracaminte din cauciuc, un distantier de 5,5 cm din teflon sau bronz grafitat .

In furca mea deja am gasit distantiere bagate , dar sunt din coada de matura 


pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Reteta de acum este urmatoarea

Se ia o doza de inspiratie , apoi se pune mana pe flex , se polizeaza putin gura rezervorului de umplere de la hoinar si rezultatul este urmatorul :
avansand_la_rezervor



in alta ordine de idei, am mai avansat la finisarea rezervorului , pana pe seara vreau sa il dau gata de grund 


pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Din pacate nu am apucat sa grunuiesc aripile si rezervorul, deoarece s-a efectat presostatul de la compresor , asa ca ziua de astazi mi-am pierdut-o reparand compresorul si montand un robinet cu care sa pot regla presiunea care o voi avea pe furtun.

Spre seara am facut cateva achizitii de care sunt foarte multumit , am reusit sa pun mana pe o bascula cu bucsele in stare buna , un cauciuc nou nout , care il voi monta pe fata pentru ca cel actual este crapat ! si am mai facut rost de un ferodou pentru roata dupa fata deoarece am unul rupt !

De maine o sa-mi fie mai greu cu reparatul la motoreta , pentru ca de maine incep serviciul , dar asta este si o treaba buna, pentru ca voi reusi sa-mi revin cu banii si sa pun ceva deoparte pentru o masina


pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Am reusit sa scot pozele dupa telefon , cu motoreta partial demontata atunci cand m-am apucat de ea . se pot observa in poze modificarile facute de fostul propietar, suporti pentru trapele de pe bascula si cricul lateral, sudate cu picioarele 

la_inceput_de_drum



pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Astazi am reusit sa dau cu grund toate piesele curatate si sa vopsesc cu negru carcasele butoanelor si manetele de frana si ambreiaj.

Poze nu am mai apucat sa fac ca a venit seara si m-am grabit sa le bag la adapost sa nu cada roua pe ele .

Maine ramane de curatat bascula , aripa spate si farul si sa le grunduiesc si pe ele .
Apoi ma voi ocupa de vopsit cadrul si restul pieselor si cand vremea nu imi va mai permite sa vopsesc ma voi baga in casa la reconditionat butoanele si facut motorul.

Maine vin si pozele !


pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Au venit si pozele !

Continuare_mobra_hoinar



Din pacate este cam racoare afara si se usuca greu piesele vopsite.
Dar asta e....rabdare ca nu ma grabeste nimeni !


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
spor la treabá de la un fost Mobrist....e drept doar 50 Super....dar tot Mobrá e !

pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Multumesc frumos ! Asa-i , si hoinarul tot mobra este : 

pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Buuuunnnnnn , deci.....
Cum astazi a fost cald si bine....am muncit...
rezultatul este urmatorul :

Vopsea_pe_piese



pus acum 13 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
foarte fain

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Multumesc !

Mai am ceva piesulici de vopsit...si motorul de facut , la motor mai imi trebuiesc rulmentii de la ambielaj si cei de la axul pinioanelor , si este gata de incheiat , nu am avut bani sa umblu dupa rulmenti, asa ca m-am rezumat la ceea ce am putut face fara prea mari fonduri

Mai am de vopsit carcasa farului, bascula , cricul, cadrul , aripa spate si sa ma apuc de montat, de luni incolo continuam cu munca ! Maine iau o pauza   

Modificat de Hoinarul (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
ehe , nu am mai zis demult nimic pe aici . piesele vopsite asteapta in magazie sa vina primavara sa pot monta linistit si fara friguri la motoreta.

Mai am cadrul de vopsit  si cateva maruntisuri.

Totusi, de cand cu zapada asta , mor de plictiseala. Asa ca mi-am luat cutia cu motorul demontat in casa si ma apuc de refacut motorul la Hoinar   


pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Ce bine cu vremea asta frumusica !
Asa ca nu am putut sta locului , am terminat de refacut motorul , semeringuri noi , rulmenti noi , o ringul de la axul pedalei nou , ax pana nou , coroana ambreiaj noua , rola piston si segmenti noi ! Acum motorul astepata linistit in casa sa il montez pe cadru !

Am sudat mica gaurica de la cadru , l-am vopsit , am vopsit si bascula , farul si aripa spate ! Totusi mi-a mai ramas de vopsit cricul , dar mi-e asa sila sa ma apuc de el , ca-i plin de ulei si pamant ... 

Saptamana viitoare sper sa ma pot apuca de montat elementele pe cadru , singura probelma de care ma lovesc , este cea a arcurilor mici de amortizare a socului la revenire din furca ! Nu am gasit arcuri care sa se potriveasca acolo si nici nu stiu ce sa pun, cred ca am sa fac tampoane din cauciuc ...


pus acum 13 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2050
Sa vedem niste poze cu piesele gata terminate 

pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
O sa pun poze cand inceput montajul, sa se vada contrastul dintre alb negru si gri 

M-am uitat astazi la piese si cele albe s-au uscat , cele negre nu s-au uscat in totalitate .

Sper sa se usuce , iar saptamana care vine sa incep montajul. sunt foarte foarte nerabdator   


pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Profitand de vremea buna din ultimul timp , am tot mesterit la mobra , pana fu' aproape gata.

Astazi nu am mai rezistat tentatiei de a ii auzi glasul, am montat cabluri, reglat ambreiajul, bibilit carburatorul, improvizat un rezervor dintr-o sticla de jumate' o peda, doua si la a 3 a , a luat-o , eram in culmea fericirii, dar... nu prea o vroia cu viteza, am reglat iarasi ambreiajul si bag in viteza, merge in a 1 a , dar restu nu, opresc motorul , invart roata cu mana bag in viteza , intra perfect , dar cand vreau sa bag in viteza cu motorul pornit nu vrea ...

mi-a scos peri albi astazi asa ca am strans totul si am lasat-o balta. e si maine o noua zi , sper sa reusesc sa-mi dau seama ce are.

Aveti totusi pareri de la ce poate fi ?


pus acum 13 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
Nu ai pus prea multe discuri la ambreaj? sau prea groase? Daca a stat prea mult se poate sa se fii lipit intre ele

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
5 placi si 5 discuri, au fost depozitate in cutie , spalate cu benzina , iar la montaj le-am uns cu ulei de cutie, ambreiajul lucreaza perfect , la mine problema este ca nu urca treptele , merge doar a 1 a care este in jos , o sa desfac maine sa vad unde este problema, eventual o sa schimb furca aceea care schimba vitezele, daca este nevoie.

pus acum 13 ani
   
alexandru68
Membru Senior

Din: Simeria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 495
In spate in cutie ai racul care selecteaza vitezele, da capacul jos si incearca la rece fara ulei se vede cel mai bine.

pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Am rezolvat problema vitezelor , am echipat aproape complet motoreta , mai am de pus aripa fata . Din pacate am mai atins vopseaua pe ici pe colo la montaj, dar voi retusa !

Data tot fusei aproape gata cu treaba si astazi a fost cald, nu am mai rezistat si am scos hoinarul la plimbare , a fost suuuuper , oamenii mai in varsta imi zambeau si imi faceau cu mana cand treceam pe langa ei.

Am oprit intr-un parc sa-mi mai trag sufletul si cu un zambet larg ma uitam la motoreta si vine un om la mine , se uita la motoreta ma vede cu casca in mana si-mi zice , "bravo nepoate , bravo " apoi a plecat .

M-am simtit foarte mandru astazi.

Dar , cand m-am intors acasa , mi-a cedat platina ! Pastila care face contact dupa platina mobila s-a desprins si joaca.
Am sa rezolv maine problema si revin pe drum !

Nu-mi  ai vine sa ma dau jos dupa ea 


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Baga poze cat mai multe

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Ulei stiu ca se pune cam 1/3 din inaltimea burdufului . Eu slabeam colierul de sus si turnam pe acolo . ATENTIE la pozitionarea gaurii de la partea superioara , sa nu intre apa pe acolo . Eu mergeam cu ulei de amestec in suspensiile fata : amortizau mai bine .

_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 13 ani
   
marczello_b
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
sunt curios sa vad poze cu produsul final

_______________________________________
I will rock your socks off!!!

pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
fac astazi poze si le pun , dar sa stiti ca nu este ceva deosebit 

Later edit :

Hopa sus cu pozele ! Dar inainte de asta sa mai spun 2-3 cuvinte , vopseaua a mai sarit pe ici pe colo, in special pe cadru, din cauza frecusului de la sa, si am mai atins-o eu cand am montat motorul, nu am avut timp sa corectez, dar voi face asta.
Toba am dat-o jos pe cea originala pentru ca era infundata si mai mult de 3O la ora nu prindeam , am pus alta , tot originala , dar putin modificata , cotul se desface ca la mobra , si se poate curata foate usor.

Dupa ce mi-a rupt 3 cabluri de ambreiaj , aveam puse dealea de frana de bicicleta , m-am hotarat sa rezolv serios problema, asa ca am pus la ambreiaj , cablu de frana de mana de oltcit !

Scuzati namolul dupa ea , dar este vehicolul meu zi de zi, si cum in ultimele zile ploua , la mine pe strada este un namol de toata frumusetea, asa ca pana ies la sosea, fara sa vreau , fac enduro , de aceea am ridicat aripa fata mai sus !

Hoinar



Modificat de Hoinarul (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
marczello_b
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
felicitari pentru munca depusa, arata bine. sa n-o tii murdara, albul e pretentios.

Intrebare: capacul din stanga al motorului era vopsit din fabrica asa cu negru? am mai vazut pe net facuta "aripa" aia la un Hoinar cu rosu iar restul motocicletei cu negru.


_______________________________________
I will rock your socks off!!!

pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
nu stiu daca era asa facut , eu am facut aripa aia cu negru si pe partea cealalta am conturat si scriul METROM , iar capacului de la aprindere i-am adus o modificare , l-am taiat ca sa pot da jos capacul la aprindere , fara sa mai scot pedaua, acum acel capac este format in 2 bucati , o bucata mai mica unde este pedaua si o bucata mai mare unde este aprinderea .

Multumesc de aprecieri, incerc sa o tin cat mai curata , dar cand ploua , mi-e imposibil sa ies cu ea fara sa o murdaresc. ieri am dat cu polish la rezervor, deoarece am bagat benzina de la o benzinarie de cartier si s-a scurs pe rezervor si a ramas patat cu galben , dar am reusit sa scot urma cu polish !


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Frumos! Fain a iesit saua asa visinie!
Tu l-ai refacut ?
Cand ma gandesc ca mobroaiele mele is bucatite de doi ani... si nu am timp sa le asamblez


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Multumesc de aprecieri Misu !

Saua aia este facuta de mine in colaborare cu mama mea care este croitoreasa si are masina industriala acasa.

Ea a croit si cusut materialul , iar eu am prins materialul in nituri pe  tabla.

Initial am vrut sa o fac gri , dar nu am reusit sa mai dau de materialul gri pe care il oprisem pentru hoinar, si mi-am adus aminte ca l-am folosit la refacerea seii pentru scuterul unui amic.

Asa ca singurul material pe care il mai aveam era acesta !

Modificat de Hoinarul (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
dory hoinar
Membru nou

Din: urziceni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 15
Hoinarul scuza-ma ca te intreb dar cu inscrierea la primarie cum ai reusit sa o faci? ca am si eu un hoinar s ma oprit politia cam de vreo 2 ori si mi-a spus ca sa o inscriu.

pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la