CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
vio69 pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Botosani
cauta Barbat
25 - 50 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Cz 175/1961 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
young-biker
Membru Junior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 82
Salut !
Am  restaurat un  cz (inca  mai  lucrez putin  la el) 175 din  1961.
poze  pe :
O  sa  caut  si poze  de  pe  parcursul  restaurarii,acum am  gasit  cateva  poze  de  cand  lucram  la  jenti :
poze jenti :
Jentile  le-am curatat  manual la  perie  si  cu  smilghel  pt  ca  atunci nu  aveam  aparatul  de  sablat.Mi-ar fi usurat munca  dar  am dovedit ca  se poate  si  la 
mana.


pus acum 14 ani
   
alexandru68
Membru Senior

Din: Simeria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 495
Si eu am avut asa ceva, este o jawa la care ai montat cilindrul si chiuloasa de cz 175 sport daca nu ma insel ,daca jawa este de 125 a trebuit sa alezezi din cartere sa intre fusta cilindrului. Crestea puterea de la 5 sau 6 cai la 10 cai aproximativ, apropo daca ai montat ambielajul de cz cum ai rezolvat problema cotei de rulment/ eu am radiat pe strung ca sa reusesc sa montez rulmenti aproape de ambelaj.
   Oricum am amintiri foarte placute , sa o stapanesti sanatos si cum se zice asfalt uscat.


pus acum 14 ani
   
young-biker
Membru Junior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 82
Motocicleta  este  CZ  175  cc..ce  zici  tu  e  urmatoarea  chestie : au  fost  probleme  cu  cilindrul  original.Nu  s-a  mai gasit  de  cumparat  si  s-a  pus  pe  ea  cilindru si chiulasa de  CZ  175  SPORT.si  de  aia  are  esapamentul  diferit.
Bunicul  meu  a avut  Jawa.Diferentele  dintre  Jawa si  Cz  erau  mici
Jawa : profil  cadru-patrat ;culoare  VISINIU  cu  auriu; 2  tevi  de  esapament
Cz    : cadrul  era  din teava rotunda;culoare  NEGRU cu auriu;  1 eava  de  esapament
Mai erau si  alte  diferente  dar mici...
Asfalt uscat ! 


pus acum 14 ani
   
young-biker
Membru Junior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 82
Cilindrul  de  SPORT  a  fost  putin  alezat  sa  se  potriveasca  pe  carter

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Tu chiar calci pe urmele mele!
Prima mea vechitura restaurata, a fost tot un Cz 125, pe care cumparasem in 1993, apoi in 1997, am fost nevoit s-o vand, ca sa pot cumpara primul brotac.

Interesante coincidente!   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
young-biker
Membru Junior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 82
Pacat  ca  l-ai  vandut  acum  era motocicleta "istorica".De  1  toti incerc  sa  mai  iau  un cz  125 de  la  un  mos.Este  tot  riginal  si ca lumea.Cand  a  mai fost reparat  l-a  reparat  numai  cu piese  originale.El  arata  super  dar il  tine  mosu' ca-n  grajd.
Acum am incetat  sa  ma  mai  duc  pe la  el  ca  am  broscuta  si  deocamdata  lucrez la  ea.
Da  intradevar  interesante  coincidente )


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

young-biker a scris:

Pacat  ca  l-ai  vandut  acum  era motocicleta "istorica".


Si mie imi pare rau, dar atunci eram student si nu aveam bani si am fost nevoit s-o vand, ca sa-mi cumpar brotacul verde.
Acuma, nu mai vand nimic, deja nu se poate misca in curte si in atelier


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
young-biker
Membru Junior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 82
Nici  eu  nu  vreau  sa vand  pe masura  ce  strang  tot  mai multe..
Brotacul meu  a  fost verde  si  il  voi  face  tot  verde  pt  ca  asa  a  fost  trecut  in  CIV  si  nu  vreau  sa  ma  complic  cu schimbarea  culorii..(oricum  am  vazut  niste  culori  ff  frumoase  de verde..as  vrea  sa  caut  si  paleta  originala  de  culori  dar  oricum  mai  e  pana  la vopsitorie.)


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

young-biker a scris:

Nici  eu  nu  vreau  sa vand  pe masura  ce  strang  tot  mai multe..
Brotacul meu  a  fost verde  si  il  voi  face  tot  verde  pt  ca  asa  a  fost  trecut  in  CIV  si  nu  vreau  sa  ma  complic  cu schimbarea  culorii..(oricum  am  vazut  niste  culori  ff  frumoase  de verde..as  vrea  sa  caut  si  paleta  originala  de  culori  dar  oricum  mai  e  pana  la vopsitorie.)


Codurile de culoare le-am adunat eu intr-un singur topic.
Vreo doua saptamani am sapat pe net, pana am reusit sa alcatuiesc lista aproape completa:

1966

L41  Black
L456  Ruby Red
L360  Sea Blue
L87  Pearl White
L518  Java Green
L519  Bahama Blue
L568  Sea Sand

Singura nuanta de verde in 1966 era  Java Green L518, culoare cam inchisa la nuanta pentru gusturile mele si care nu este nici verde si nici albastru.

Nuante ve verde mai deschise ar mai fi
L346  Mangogrun din 1961
si
L478  Beryl Green din 1962
L610  Delta Green din 1968
L60D  Elm Green din 70-71

Le poti vedea aici:

Daca te uiti la cat de mare a fost paleta de culori, de-a lungul timpului, se poate afirma, ca broastele au fost vopsite in toate culorile si nuantele posibile.
E bine s-o vopsesti in culoarea ei originala, dar in caz ca nu-ti place culoarea originala, atunci e mult mai bine sa alegi o culoare si o nuanta, care iti place tie, decat sa te enervezi, de fiecare data, cand te uiti la masina.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
young-biker
Membru Junior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 82
Cum  adica  culoare originala :
1) Cum  a  fost  cand a  iesit  din  fabrica ? (din fabrica  a  fost albastra  dar  in  CIV e  trecuta verde )
2)  Sa  o  vopsesc  intr-o  culoare  care a fost in perioada ei ( 1966 )
3)  Sa  o  vopsesc  intr-o  culoare  din  paleta  de  culori  originala?  Chiar daca nu  folosesc  culoarea din 1966 si  imi place  una  din  1956 ( ex)


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

young-biker a scris:

Cum  adica  culoare originala :
1) Cum  a  fost  cand a  iesit  din  fabrica ? (din fabrica  a  fost albastra  dar  in  CIV e  trecuta verde )
2)  Sa  o  vopsesc  intr-o  culoare  care a fost in perioada ei ( 1966 )
3)  Sa  o  vopsesc  intr-o  culoare  din  paleta  de  culori  originala?  Chiar daca nu  folosesc  culoarea din 1966 si  imi place  una  din  1956 ( ex)


Asta depinde de tine si de gusturile tale!
Tu trebuie sa te hotaresti, ca numai tu stii ce si cum iti place


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Cel mai indicat este sa o faci intr-o culoare din paleta de culori originala din anul ei de fabricatie, bineinteles care iti place cel mai mult, dar pana la urma o vopsesti cum vrei tu.
Bafta


pus acum 14 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
Ar fi timpul sa reveniti la CZ.
ai gasit cutie pentru baterie?


pus acum 14 ani
   
young-biker
Membru Junior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 82
Nu  gasesc  cutia pt baterie pe  nicaieri.are  adrian_s  de  pe  motociclism .ro sa  vad  in ce  stare e.
Cutia  ta  era  aia  pt scule,cutia mea de scule  era  putin  indoita  dar am reparat-o.


pus acum 14 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
Am gasit si cutia pentru baterie, dar nu are capac.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Membru Junior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 82
Pai  la  mine  sunt  duse balamalele  si cam toata  tabla  ca  a  curs  acid pe  ea.asta  e una dintre  cele mai mari probleme a  lor

pus acum 14 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
Daca ai capacul si e bun, o poti rezolva usor.La un aterier de mobila poti gasi 10 cm de balama subtire, cu care le unesti si gata.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Membru Junior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 82
E  cam sticat  si  capacul +  ca nu  se  aliniaza  si  nu  se  inchide  cutia.E  toata  stramba si  deformata(tot caut  una  in  stare mai  buna  dar  nu  gasesc )
PS : ai nr  de  tel  al lui  adrian_s  ca  pe  mess  nu  prea  mai  e  activ.


pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la