CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
angelika29 pe Simpatie
Femeie
19 ani
Arges
cauta Barbat
19 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Frantuzoaica din Dragasani Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86
Va salut,

Imi prezint si eu aici Dacia 1300. Este fabricata in 1970, serie de caroserie 1491.
Masina am luat-o revopsita si mai am de lucru la partea de mecanica si detalii.

Orice sfat/observatie cred imi poate prinde bine.

Multumesc!


OO



pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Frumoasa masina! Felicitari si sa ne vedem la Dacia Clasic.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86

Misu de Cluj a scris:

Frumoasa masina! Felicitari si sa ne vedem la Dacia Clasic.


Multumesc!


pus acum 6 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Foarte frumoasa. Sa ai grija de ea    

pus acum 6 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86
Vreau sa-i cumpar amortizoare fata si spate noi.
Ce imi recomandati? si de unde?


pus acum 6 ani
   
bobbyxxx22
Membru Senior

Din: ramnicu valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 530
Felicitari pentru masina! Tare frumoasa... poate ma dati si pe mine o tura cu ea...cine stie...poate o data si-o data ne vom intalni...lumea e mica

pus acum 6 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86

bobbyxxx22 a scris:

Felicitari pentru masina! Tare frumoasa... poate ma dati si pe mine o tura cu ea...cine stie...poate o data si-o data ne vom intalni...lumea e mica


Promit ca va dau o tura


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

GabrielMF a scris:

Vreau sa-i cumpar amortizoare fata si spate noi.
Ce imi recomandati? si de unde?


Sa nu iei Monroe in nici un caz!
Am luat eu pentru a mea si le-am facut retur pe toate 4. Incredibil de prost lucrate, unul din ele a fost defect din cutie (cursa moarta).
Eu pe fata am pus Bilstein iar pe spate le-am lasat pe cele originale din 71.

Sa o stapanesti sanatos!  


pus acum 6 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86

ionut_doc a scris:


GabrielMF a scris:

Vreau sa-i cumpar amortizoare fata si spate noi.
Ce imi recomandati? si de unde?


Sa nu iei Monroe in nici un caz!
Am luat eu pentru a mea si le-am facut retur pe toate 4. Incredibil de prost lucrate, unul din ele a fost defect din cutie (cursa moarta).
Eu pe fata am pus Bilstein iar pe spate le-am lasat pe cele originale din 71.

Sa o stapanesti sanatos!  



Multumesc la fel! si multumesc si pentru sfat


pus acum 6 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86
Tot legat de suspensii, mai precis puntea spate.

Am marcat cu rosu zonele mancate de rugina. Am vorbit cu cineva si imi propunea sa le refaca din tabla noua, sau sa decupez de pe alta punte si sudat pe puntea mea.

A mai facut cineva asa? afecteaza tinuta de drum a masinii?

din dragasani tot legat suspensii, mai precis puntea spate.am marcat rosu zonele mancate rugina.

38.9KB


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Cel mai bine ar fi sa schimbi puntea cu totul. Sunt destule dezmembrari si gasesti usor alta in stare buna. De pe a ta poti sa recuperezi platourile, conductele si repartitorul franelor.

pus acum 6 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86
Azi mi-a sosit un colet

frane_spate



pus acum 6 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86

ionut_doc a scris:

Cel mai bine ar fi sa schimbi puntea cu totul. Sunt destule dezmembrari si gasesti usor alta in stare buna. De pe a ta poti sa recuperezi platourile, conductele si repartitorul franelor.


Mi-ar parea rau sa o schimb, pentru ca in afara de talerul ala din stanga e foarte buna puntea.
E frantuzeasca, nu are lovituri, distanta dintre tamburi si platouri e constanta, deci nu e indoita.

Ce am mai vazut erau ori indoite/strambe ori nu mai avea nimic pe ele si nu stiam daca sunt ok sau nu...


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Treaba ta...Eu nu m-as apuca sa o carpesc. E destul de delicata zona aia.
Nu vreu sa te dezamagesc, dar sabotii pe care i-ai luat nu sunt ce iti trebuie tie. Sunt pentru sistemul de montare Girling. Pe Dacie, cel putin cele frantuzesti, s-a folosit sistemul Bendix. Este valabil si pentru etrieri. O sa constati ca nu poti monta arcurile care readuc sabotii in pozitia de repaus.
Pt sistem Bendix sunt greu, greu de gasit. Din acest motiv eu am pastrat sabotii originali si am schimbat doar ferodourile. Inca mai gasesti ferodouri fermit pentru saboti de 180 mm.


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Pistonasele de frana, la fel. cred ca tot pentru sistemul Girling sunt si din cate stiu eu difera distanta intre suruburile de montare pe platoul franelor si pozitia aerisitorului. La pistonasele Bendix, niplul de aerisire este perfect perpendicular pe pistonas, nu intr-o parte. Astia e posibil sa-i poti monta, chiar daca nu sunt 100% identici, nu bag mana in foc.
De la mama ei, masina a venit cu pistonase Lokheed de 19 mm, iarasi foarte, foarte greu de gasit.
Daca le mai are pe cele originale, pastreaza-le pe alea, curatate fff bine si cu garnituri noi (Autofrein) vor mai tine 20 ani.


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Asta este sistemul de montare Bendix, care, daca la tine este totul original, il vei regasi. Urmareste gaurile de pe saboti tai cei noi si astia si vei vedea foarte usor diferentele:

din dragasani asta este sistemul montare bendix, care, daca tine este totul original, vei regasi.

64.2KB

Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
si sabotii demnontati de pe platouri:

din dragasani sabotii demnontati platouri:

112.7KB


pus acum 6 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86
Da...ai dreptate....nu-mi daduseam seama )
Merci de pont oricum....poate ma chinuiam cu ei aiurea.

Caut ferodouri

Uite si o poza cu ce e pe masina

din dragasani da...ai daduseam seama )merci pont chinuiam ferodouri uite poza masina

41.3KB


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, sunt ce trebuie. pistonasele sunt schimbate si la tine si par a fi de uzina. Desfa-le si vezi daca se pot recupera (sa nu fie pistonasele ruginite si cilindrul la fel). Schimba doar garniturile. Cum ti-am zis, gasesti de Autofrein la orice magazin de piese. Si neaparat unse la remontare. Se gaseste vaselina speciala pentru asa ceva de la ATE (este un tub ca pasta de dinti, dar destul de mare - iti ajunge sa faci 100 masini... ). Cu un lichid de frana de calitate nu vei mai avea treaba cu franele mult timp.

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Asa arata vaselina de care zic:

din dragasani asa arata vaselina care zic:

36.3KB


pus acum 6 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86

ionut_doc a scris:

Da, sunt ce trebuie. pistonasele sunt schimbate si la tine si par a fi de uzina. Desfa-le si vezi daca se pot recupera (sa nu fie pistonasele ruginite si cilindrul la fel). Schimba doar garniturile. Cum ti-am zis, gasesti de Autofrein la orice magazin de piese. Si neaparat unse la remontare. Se gaseste vaselina speciala pentru asa ceva de la ATE (este un tub ca pasta de dinti, dar destul de mare - iti ajunge sa faci 100 masini... ). Cu un lichid de frana de calitate nu vei mai avea treaba cu franele mult timp.


Multumesc!.... voi tine cont de sfaturile tale


pus acum 6 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86

GabrielMF a scris:

Vreau sa-i cumpar amortizoare fata si spate noi.
Ce imi recomandati? si de unde?


Colegul ionut_doc mi-a recomandat Bilstein si in niciun caz Monroe.
Mai aveti altii alte recomandari?

Multumesc!


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Pe masina ta, la origini, au fost Allinquant dar doar pe ebay mai apar cand si cand si nu sunt chiar ieftine.

pus acum 6 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86

ionut_doc a scris:

Pe masina ta, la origini, au fost Allinquant dar doar pe ebay mai apar cand si cand si nu sunt chiar ieftine.


Stiu de Allinquant, am vazut si eu....dar cam piperate preturile plus ca se mai adauga si transport catre Romania....de asta ma interesez de ce alternative as gasi pe piata interna  =D


pus acum 6 ani
   
vladr
Membru Activ

Din: Vaslui
Inregistrat: acum 6 ani
Postari: 177
felicitari o bijuterie sa ai grija de ea succes la mecanica insa ca un sfat chiar daca a fost revopsita da jos parbrizul si vezi in ce stare e rama parbrizului vorbesc din proprie experienta

_______________________________________
Salvand o masina clasica salvam o particica din trecut
DACIA 1300 73'
M461C 74'
DACIA 1410 SPORT 88'
FORD TAUNUS MK3 1979'

pus acum 6 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86

vladr a scris:

felicitari o bijuterie sa ai grija de ea succes la mecanica insa ca un sfat chiar daca a fost revopsita da jos parbrizul si vezi in ce stare e rama parbrizului vorbesc din proprie experienta


Voi face asta.
Oricum chederele parbrizului si lunetei le voi schimba cu unele pe care pot monta si inimioara cromata.
Cand le voi demonta voi verifica si acolo


pus acum 6 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86
Activitati de weekend:

- am curatat conducetele de benzina si rezervorul; dupa ce am curatat complet conductele am observat ca pe anumite zone nu mai au aspectul lucios-argintiu. Sa le vopsesc? si daca da....cu ce mi-ati recomanda?
- am gasit in rezervor un plutitor de pluta  ....totusi eu zic ca indica bine nivelul....l-as pastra...
- tavita-suport pentru baterie pare sa fie o inventie urata..... trebuie sa caut ceva original....ce model mi-ar trebui? ca nu cunosc acest aspect...
- am demontat si bastonul franei de mana si din pacate cablu e cam deterioat.... l-as putea repara cumva pe asta? a mai facut cineva astel de remedieri?
- stiu ca bucsile de pe defazor se gasesc....am tot vazut anunturi...o sa cumpar, dar cele mai mici de pe suportii motorului le mai gasesc pe undeva?
- si ultima intrebare: pentru ce e clema de sub pompa de frana?


Modificat de GabrielMF (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86


pus acum 6 ani
   
bobbyxxx22
Membru Senior

Din: ramnicu valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 530
Buna ziua! Dati-mi voie pentru ca sa va raspund: clema de sub pompa de frana fixa un furtun colector al apei din locasul radiatorului de caldura, suportul bateriei are o forma speciala, specifica anilor 70(recomand montarea unuia original si cautarea unuia din primele modele), cand gasiti bucsi din suportii motor sa ma anuntati si pe mine...cine stie..poate vreodata o sa-mi iau si eu o masina care sa aiba nevoie de inlocuirea lor, conductele de benzina se pot vopsi cu spray argintiu recomand de la innotec...despre cablul de frana de mana...orice se poate repara cu putina binevointa si pricepere...

pus acum 6 ani
   
bobbyxxx22
Membru Senior

Din: ramnicu valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 530
Am uitat de plutitor.... si sticlele cu vin au dop din pluta....este adevarat ca dupa o cantitate...nu prea mai indica corect nivelul...e alegerea dvs. daca sa consumati sau nu...am vrut sa zic...daca-l inlocuiti sau nu.

pus acum 6 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86

bobbyxxx22 a scris:

Buna ziua! Dati-mi voie pentru ca sa va raspund: clema de sub pompa de frana fixa un furtun colector al apei din locasul radiatorului de caldura, suportul bateriei are o forma speciala, specifica anilor 70(recomand montarea unuia original si cautarea unuia din primele modele), cand gasiti bucsi din suportii motor sa ma anuntati si pe mine...cine stie..poate vreodata o sa-mi iau si eu o masina care sa aiba nevoie de inlocuirea lor, conductele de benzina se pot vopsi cu spray argintiu recomand de la innotec...despre cablul de frana de mana...orice se poate repara cu putina binevointa si pricepere...



Sa inteleg ca piesele din poze + cea centrala din spatele bateriei ar fi trebuit sa mai aiba niste furtune prin care sa curga apa...merci....trebuie sa caut

din dragasani bobbyxxx22 scris:buna ziua! dati-mi voie pentru raspund: clema sub pompa frana fixa

28.2KB

Modificat de GabrielMF (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86
Ma poate ajuta cineva cu un capac de volan cu banutul colorat si intreg?

Multumesc!

din dragasani poate ajuta cineva capac volan banutul colorat

32.1KB


pus acum 5 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86
Nu am mai intrat de ceva vreme aici.

Intre timp am montat chedere si inimioare cromate la parbriz si luneta.

Sunt multumit de aspectul lor si sper ca intr-un viitor sa la schimb cu modelul ingust.

Pana atunci cele montate stralucesc! 

din dragasani mai intrat ceva vreme aici.intre timp montat chedere inimioare cromate parbriz luneta.

33.9KB

Modificat de GabrielMF (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86
luneta

din dragasani luneta

45.1KB


pus acum 5 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86
parbriz

din dragasani parbriz

38.5KB


pus acum 5 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86
Am facut rost de un buson de benzina "Jaeger" dar nu am cheia la el. Il pot monta, il rotesc dar la fel de usor iese.... )

Stiu ca e alt model de cheie fata de busoanele PJ sau celelalte romanesti.... ma poate ajuta cineva cu poza cu cheia care-mi trebuie mie? ...poate pot improviza ceva. Sau poate imi poate da cineva o astfel de cheie si as putea s-o modific putin...cat sa incuie/descuie.

Multumesc!

din dragasani facut rost buson benzina dar cheia el. pot monta, rotesc dar fel usor iese.... )stiu

40.1KB

Modificat de GabrielMF (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86
Ce buson de ulei ar fi trebuit sa aiba din fabrica?
La seria 1491 si fabricata in iunie-iulie 1970...

Cand am luat-o il avea pe cel simplu....fara nimic inscriptionat; intre timp am facut rost de cele 2 din imagini

din dragasani buson ulei trebuit aiba din fabrica?la seria 1491 fabricata luat-o avea cel nimic

64.9KB


pus acum 5 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86
elf

din dragasani elf

67.6KB


pus acum 5 ani
   
GabrielMF
Membru Junior

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 86
oil

din dragasani oil

35.8KB


pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Din cate stiu eu cel din prima poza s-a montat in 70 (Elf).

pus acum 5 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Amandoua sunt bune pentru 1970.

pus acum 5 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la