CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil bruneta99
Femeie
25 ani
Satu Mare
cauta Barbat
25 - 50 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Aro 244 - 1983 - Operatiunea Maxy2 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Dupa cartea tehnica D127 are 290 kg.
Probabil ca voi  mai cupara inca un motor din zona, ca pun pariu ca voi mai gasi in satele din jurul Clujului, apoi le demontez pe amandoua, selectez tot ce este mai bun, apoi cumpar si piese noi care necesita schimbate.
La toamna am cu ce ma distra.
Bineinteles, ca daca gasec un L25 bun, atunci trecem la benzina!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

Reparare motor D127.005 necesar piese+manopera

-set motor:pot fi multe variante:romanesti de fabrici,de srl,turcesti sau Mahle
-set de garnituri-unele nu vin cu garniturile patrate de la fluier-galeria de apa
-semeringuri palier si distributie
-disc ambreiaj si rulment presiune
-pompa apa
-pompa ulei
-depresare si presare camasi bloc motor>operatie de facut la o presa de service chiulase
-planate cele doua chiulasa,de obicei supapele de admisie prezinta defecte,mai bine se inlocuiesc cu supape noi
-cumparat bucse pt biele
-cumparat~alezat bucsele pt arborele cu came
-rectificat arbore cotit
-schimbat diuze injectoare
-schimbat cap hidrualic,set garnituri si simmeringuri pompa injectie
-filtru ulei nou
-ulei motor nou
-antigel
-garnituri cupru etansare injectoare
-spalare filtru aer tip umed
-inlocuire tampon motor+cele 2 de la cutie,caci sigur sunt tocate
-inlocuire furtunele de apa
-montare termostat 82 gr C
-montare difuzor radiator si inlocuire elice metalica cu una de plastic:usoara si cu mai multe pale-merge cea de la U 445.
-spalare si inspectare pinioane distributie
-curatare conducte ulei
-curatare epuratorul gaze carter
-estetica motor-chiulase-capace chiulase-galerie evacuare-saxofon
-Capacul distributiei este din aluminiu,acolo de obicei s-a strans in dusmanie,filete stricate,lipsa planeitate
-eu am folosit ultima oara set motor de Altur si segmenti Drouzjba-Razgrad-Bulgaria si am fost multumit.Sa nu pui segmenti Euroring-china ca sunt f moi si casanti.
Exista segmenti Goetze-ultima oara costau cam 100e/set si pistoane Mahle cam 120lei/buc.Exista 6 cote reparatii arbore cotit si pistoane segmenti.
Toate piesele mari sunt f grele,e bine de folosit girafa/palan de atelier.


Astea le stiu, ca le fac la fiecare motor.
Ai uitat sa treci pe lista curatarea pieselor de jegul uleios. 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Misu de Cluj a scris:


Bineinteles, ca daca gasec un L25 bun, atunci trecem la benzina!



Nuuuuuuuuuuu !!!!!!
     


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

vranceanu a scris:


Misu de Cluj a scris:


Bineinteles, ca daca gasec un L25 bun, atunci trecem la benzina!



Nuuuuuuuuuuu !!!!!!
     


Ba da!           


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Misu de Cluj a scris:


vranceanu a scris:


Misu de Cluj a scris:


Bineinteles, ca daca gasec un L25 bun, atunci trecem la benzina!



Nuuuuuuuuuuu !!!!!!
     


Ba da!           



Pffffffff ! Daca faci Brasovul te voi supranumi vesnic ,,Marele maestru '' ! Daca pui L25, sa-l vopsesti in Roz sau Mov .
   


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

vranceanu a scris:


Misu de Cluj a scris:


vranceanu a scris:




Nuuuuuuuuuuu !!!!!!
     


Ba da!           



Pffffffff ! Daca faci Brasovul te voi supranumi vesnic ,,Marele maestru '' ! Daca pui L25, sa-l vopsesti in Roz sau Mov .
   

Mov il fac! Metalizat cu stele verzi.
Ala de Renault 30 TD oricum va trebui sa-l fac, ca acolo nu am alternativa, ca in 1982 a fost ori 2,1 TD, ori V6 pe benzina pe injectie mecanica.
Decat sa am de a face cu injectia mecanica de benzina, mai bine fac 10 Diesele.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Misu de Cluj a scris:

Decat sa am de a face cu injectia mecanica de benzina, mai bine fac 10 Diesele.



Suuuuper ! Poti sa incepi cu Brasoveanul !      


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

Misu de Cluj a scris:


ydaniel a scris:

Am de vanzare D127 f bun cu electromotor ISKRA,alternator Bosch de 75A,porneste si merge ff bine.Daca te coafeaza da-mi o veste.

Din Bucuresti e prea departe!
Transportul ar costa mai mult decat dublu decat motorul.
Daca un motor D127 bun, complet echipat este in jur de 150 euro maxim, transportul dus intors pana la Bucuresti si inapoi, 650 km x 2 = 1300 km, inmultit cu 1,7 lei/ km, ar costa 2200 lei.
600-700 lei motorul si 2200 lei transportul = 2900 lei.
Toata masina a costat 3000 lei.
Atunci este mult mai ieftin sa o repar pe asta cu piese noi, ca ies mult mai ieftin.
Deci nici vorba sa cumpar de la distanta asa de mare.
Doar aici prin judetul Cluj sau prin judetele limitrofe, de la maxim 100-150 km.
Daca nu gasesc un L25 in zona, atunci la toamna maapuc si o repar cu piese noi.
Problema ca la L25 mai trebuie si restul, radiator, electromotor, carcasa de ambreiaj,etc. care daca lipsesc, sunt foarte greu de adunat.
La Valcea au L25 in jur de 1000 lei, dar fara anexe, care se vand separat.
Cu toate anexele plus transport si un L25 de la Valcea ar costa peste 2500 lei.
Incet ajung la concluzia, ca cea mai buna solutie va fi sa-i fac reparatie capitala, ca atunci macar stiu ca motorul este bun.
Si aparent este cea mai ieftina solutie, ca manopera de reparatie nu platesc. Doar cumpar piese.
Iar ca sa reduc costurile de reparatie, probabil voi cumpara inca una, iar din doua aleg ce este mai bun + set motor nou, cuzineti. Asa ramane blocul motor original, cu seria originala din cartea de identitate.



Cit ai scris ca e un motor bun diesel de Aro ?
150 de euro ?
Mai pune...Cu banii aia iei un jaf de motor pe care trebuie sa-l faci. Cam cum e al tau...


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

gherghin nicolae a scris:


Misu de Cluj a scris:


ydaniel a scris:

Am de vanzare D127 f bun cu electromotor ISKRA,alternator Bosch de 75A,porneste si merge ff bine.Daca te coafeaza da-mi o veste.

Din Bucuresti e prea departe!
Transportul ar costa mai mult decat dublu decat motorul.
Daca un motor D127 bun, complet echipat este in jur de 150 euro maxim, transportul dus intors pana la Bucuresti si inapoi, 650 km x 2 = 1300 km, inmultit cu 1,7 lei/ km, ar costa 2200 lei.
600-700 lei motorul si 2200 lei transportul = 2900 lei.
Toata masina a costat 3000 lei.
Atunci este mult mai ieftin sa o repar pe asta cu piese noi, ca ies mult mai ieftin.
Deci nici vorba sa cumpar de la distanta asa de mare.
Doar aici prin judetul Cluj sau prin judetele limitrofe, de la maxim 100-150 km.
Daca nu gasesc un L25 in zona, atunci la toamna maapuc si o repar cu piese noi.
Problema ca la L25 mai trebuie si restul, radiator, electromotor, carcasa de ambreiaj,etc. care daca lipsesc, sunt foarte greu de adunat.
La Valcea au L25 in jur de 1000 lei, dar fara anexe, care se vand separat.
Cu toate anexele plus transport si un L25 de la Valcea ar costa peste 2500 lei.
Incet ajung la concluzia, ca cea mai buna solutie va fi sa-i fac reparatie capitala, ca atunci macar stiu ca motorul este bun.
Si aparent este cea mai ieftina solutie, ca manopera de reparatie nu platesc. Doar cumpar piese.
Iar ca sa reduc costurile de reparatie, probabil voi cumpara inca una, iar din doua aleg ce este mai bun + set motor nou, cuzineti. Asa ramane blocul motor original, cu seria originala din cartea de identitate.



Cit ai scris ca e un motor bun diesel de Aro ?
150 de euro ?
Mai pune...Cu banii aia iei un jaf de motor pe care trebuie sa-l faci. Cam cum e al tau...

D127 nu are valoare la vanzare, 800-1000 lei. Maxim. Sunt de cilindree mare, nici cainele nu le cauta. Toti vor sa scape de ele.
La Valcea se da si L25 la 1000-1500 lei. In toamna a cumparat un prieten un L25 aproape nou.  Demontate de pe Aro de armata. Probabil ca de acolo voi cumpara motor ca sunt multe si poti alege.
Nici nu poate valora un motor mai mult, de 200 euro, daca la Romtenica poti cumpara Aro intreg la 500 euro.
Iar aia cum sunt cei de la Valcea care iau masinile casate de la armata, le cumpara la pret de fier vechi, in jur de 0,8 lei/kg. Pentru ei un motor costa in jur de 250-300 lei, daca le vand cu 1000 lei, au scos pret triplu.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

ydaniel a scris:

http://www.subito.it/auto/aro-serie-240-1982-torino-196909438.htm


Are motor de Peugeot, trapa, costa 3.800 de euro si e in Italia, o combinatie care complica rau treaba, ca sa nu mai spun ca asta e doar ce se vede..


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

vranceanu a scris:


Misu de Cluj a scris:


vranceanu a scris:




Nuuuuuuuuuuu !!!!!!
     


Ba da!           



Pffffffff ! Daca faci Brasovul te voi supranumi vesnic ,,Marele maestru '' ! Daca pui L25, sa-l vopsesti in Roz sau Mov .
   


Gata, m-am hotarat asupra motorului si asupra culorii.
Motor L25 sau V8 pe benzina, poate si V10.
Am gasit un V10 pe un autobuz galben de scoala.
E langa Miami, trebuie sa gasesc un vapor sa-l aduc.
Culoarea va fi Plum Creazy (Pruna nebuna) din paleta de la Dodge Challenger.
Sper sa-ti placa.

aro 244 1983 maxy2 vranceanu scris:misu cluj !!!!!!       da!      Admin

47.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Daca il faci culoarea asta ... poti sa-i pui si motor de mobra      Acuma , serios , te apuci de motor nu ? Daca a fost incalzit ori s-au blocat segmentii in canale , cred ca scapi cu un set de segmenti , cuzineti si garnituri . Poate si pompa de ulei trebuie vazut ce e cu ea. Oricum cuzinetii de biela macar sa-i schimbi dar daca tot umbli, schimba-i toti . Asa usurel , calm  si sa vezi ca treci si de asta .

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
robyn
Membru Activ

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 105
Sustin ce spune colegu mai sus,pana nu-l dasfaci sa vezi ce este in el,nu poti sa-ti dai seama de uzura.Macar apoi stii daca se mai poate/merita repara sau nu.

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

robyn a scris:

Sustin ce spune colegu mai sus,pana nu-l dasfaci sa vezi ce este in el,nu poti sa-ti dai seama de uzura.Macar apoi stii daca se mai poate/merita repara sau nu.

Da corect! Dar avand in vedere unde si cum a fost exploatat, nu ma pot astepta la nimic bun.
Problema la mine este ca din start as fi dorit un 244 benzinar, si de aia as pune un L25 in loc. Atunci nu merita sa ma ocup de motorul Diesel.
O sa ma uit, zilele viitoare dau jos chiulasele, asa de curiozitate, sa vad cat de uzati sunt cilindrii.
Dar acuma pana prin iunie nu ma pot ocupa serios de Aro, ca m-am apucat de Dacia caramizie, trebuie sa-i fac motorul si vopsit.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

vranceanu a scris:

Daca il faci culoarea asta ... poti sa-i pui si motor de mobra      Acuma , serios , te apuci de motor nu ? Daca a fost incalzit ori s-au blocat segmentii in canale , cred ca scapi cu un set de segmenti , cuzineti si garnituri . Poate si pompa de ulei trebuie vazut ce e cu ea. Oricum cuzinetii de biela macar sa-i schimbi dar daca tot umbli, schimba-i toti . Asa usurel , calm  si sa vezi ca treci si de asta .

Zilele viitoare voi da jos o chiulasa asa de curiozitate. Asta se invarte asa de usor din mana, de parca nu ar avea nici pistoane.
Dar se pare ca am gasit un L25 de pe un Aro 243.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

Misu de Cluj a scris:


robyn a scris:

Sustin ce spune colegu mai sus,pana nu-l dasfaci sa vezi ce este in el,nu poti sa-ti dai seama de uzura.Macar apoi stii daca se mai poate/merita repara sau nu.

Da corect! Dar avand in vedere unde si cum a fost exploatat, nu ma pot astepta la nimic bun.
Problema la mine este ca din start as fi dorit un 244 benzinar, si de aia as pune un L25 in loc. Atunci nu merita sa ma ocup de motorul Diesel.
O sa ma uit, zilele viitoare dau jos chiulasele, asa de curiozitate, sa vad cat de uzati sunt cilindrii.
Dar acuma pana prin iunie nu ma pot ocupa serios de Aro, ca m-am apucat de Dacia caramizie, trebuie sa-i fac motorul si vopsit.

Mai intii trebuie sa i treaca depresia     


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

amb13 a scris:


Misu de Cluj a scris:


robyn a scris:

Sustin ce spune colegu mai sus,pana nu-l dasfaci sa vezi ce este in el,nu poti sa-ti dai seama de uzura.Macar apoi stii daca se mai poate/merita repara sau nu.

Da corect! Dar avand in vedere unde si cum a fost exploatat, nu ma pot astepta la nimic bun.
Problema la mine este ca din start as fi dorit un 244 benzinar, si de aia as pune un L25 in loc. Atunci nu merita sa ma ocup de motorul Diesel.
O sa ma uit, zilele viitoare dau jos chiulasele, asa de curiozitate, sa vad cat de uzati sunt cilindrii.
Dar acuma pana prin iunie nu ma pot ocupa serios de Aro, ca m-am apucat de Dacia caramizie, trebuie sa-i fac motorul si vopsit.

Mai intii trebuie sa i treaca depresia     

Acuma ma tratez! Spal piese de Dacie murdare.  Cel mai bun tratament antidepresiv!    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Misu de Cluj a scris:

Dar se pare ca am gasit un L25 de pe un Aro 243.



Deci tot mov vrei sa-l faci pana  la urma ...     sau roz     

aro 244 1983 maxy2 misu cluj scris:dar pare gasit l25 aro 243. deci tot mov vrei sa-l faci

29.5KB


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

vranceanu a scris:


Misu de Cluj a scris:

Dar se pare ca am gasit un L25 de pe un Aro 243.



Deci tot mov vrei sa-l faci pana  la urma ...     sau roz     


Creazy Plum Purple.    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
partea proasta daca-i pui L25 este ca probabil o sa-ti trebuiasca si cutie si grupuri, deci alte cheltuieli

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Tov a scris:

partea proasta daca-i pui L25 este ca probabil o sa-ti trebuiasca si cutie si grupuri, deci alte cheltuieli

Nu trebuie. Deja combinatia a fost probata de altii. Cutia nu difera, doar carcasa de ambreiaj.
Partea buna cu grupurile ca deja din start imi lipseste grupul din fata.
Daca pui L25 combinat cu grupurile de Diesel, are demaraj mai slab dar fuge 140-150 km/h.
Pe drumuri de tara si offroad nu este combinatie buna.
Dar este combinatia ideala petru asfalt, drumuri lungi si viteze mari.
De la  Cluj pana la Vama Veche o sa fac 3 ore!
Va trebui alt radiator, alt electromotor si alt esapament.
Suportii de motor sunt la fel, se potrivesc.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
razvy aro 10
Membru Junior

Din: beius
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 58
Astea is glume , L25 cu grupuri 11/41 va cere viteza a3-a la cea mai mica urcare , consumul va fi mai mare decat cu 8/33
Refa D 127 le si baga set de 102

Modificat de razvy aro 10 (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

razvy aro 10 a scris:

Astea is glume , L25 cu grupuri 11/41 va cere viteza a3-a la cea mai mica urcare , consumul va fi mai mare decat cu 8/33
Refa D 127 le si baga set de 102

Nici vorba. Grup fata oricum nu mai am deloc. Daca face figuri, pun si grupuri.
Dieselurile vor fi in viitor foarte haituite. Va fi razboi impotriva motoarelor Diesel, mai ales impotriva celor mari.
Plus ca si mie imi convine sa am mai multe masini cu motoare identice, ca deja am strans o gramada de piese pentru L25.
D127-le o voi dezmembra si probabil o voi vinde sub forma de piese.
Incet, voi construi un Aro 244 pe benzina. Nu ma grabesc!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505

razvy aro 10 a scris:

Astea is glume , L25 cu grupuri 11/41 va cere viteza a3-a la cea mai mica urcare , consumul va fi mai mare decat cu 8/33
Refa D 127 le si baga set de 102



BIG LIKE!!        


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:


razvy aro 10 a scris:

Astea is glume , L25 cu grupuri 11/41 va cere viteza a3-a la cea mai mica urcare , consumul va fi mai mare decat cu 8/33
Refa D 127 le si baga set de 102



BIG LIKE!!        


Degeaba nu va plale motorul benzinar, eu deja am gasit un L25 aproape nou.
In curand toate masinile mele vor fi pe benzina, poate R30-ul ramane Diesel ca acolo nu prea am alternative.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
M-ai omorat cu benzinarul tau. Ma faci sa bag diesel si la Dacie . Ba chiar si la Mobra ! Numai de al naibii .     Singurele motoare care au testicule sunt diesel .Benzinarele falfaie si miauna ca niste muieri .

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

vranceanu a scris:

M-ai omorat cu benzinarul tau. Ma faci sa bag diesel si la Dacie . Ba chiar si la Mobra ! Numai de al naibii .     Singurele motoare care au testicule sunt diesel .Benzinarele falfaie si miauna ca niste muieri .

Sa vezi ce testicule vei avea tu, cand astia vor dubla la anul impozitele si o sa bage si timbrul de mediu pe impozit.    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

Misu de Cluj a scris:


vranceanu a scris:

M-ai omorat cu benzinarul tau. Ma faci sa bag diesel si la Dacie . Ba chiar si la Mobra ! Numai de al naibii .     Singurele motoare care au testicule sunt diesel .Benzinarele falfaie si miauna ca niste muieri .

Sa vezi ce testicule vei avea tu, cand astia vor dubla la anul impozitele si o sa bage si timbrul de mediu pe impozit.    
,
Este o vorba printre soferi : Dieselu moare, dar nu se preda ! Cine stie , pricepe !


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

amb13 a scris:


Misu de Cluj a scris:


vranceanu a scris:

M-ai omorat cu benzinarul tau. Ma faci sa bag diesel si la Dacie . Ba chiar si la Mobra ! Numai de al naibii .     Singurele motoare care au testicule sunt diesel .Benzinarele falfaie si miauna ca niste muieri .

Sa vezi ce testicule vei avea tu, cand astia vor dubla la anul impozitele si o sa bage si timbrul de mediu pe impozit.    
,
Este o vorba printre soferi : Dieselu moare, dar nu se preda ! Cine stie , pricepe !

Asta era deja mort. Dar nu se preda la remat. Il voi pune pe un palet in fata atelierului ca si statuie.  
L25-ul iti ofera cu totul alte satisfactii. Cand eram cu Maxy1 in hala la RAR si a tras un rateu din ala sanatos, toata lumea s-o adunat, chiar si din cladirea vecina de birouri au iesit, ca au crezut ca este ceva atentat sau explozie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
andrei_barut
Membru Activ

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 100
Am avut un 320 din 1996 cu motor de bv si am ramas placut surprins de consumul de doar 8%,comparativ cu minim 12 % la un Daily nou pe care il avem la firma unde lucrez.
Singura problema era ca nu prea pornea iarna, mai deloc.
Tin minte ,ca o data,un prieten care accidentase o Dacie m-a rugat sa-l tractez si pur si simplu doar luam piciorul de pe ambreiaj, fara sa accelerez deloc  si nu il sinteam , nu isi tradeaza originile de motor de tractor.


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ideea este ca la origine Aro 24 a fost proiectat cu motorul L25.
Ala era motorul de baza, cu care a fost initial Aro 24 proiectat.
D127 a fost adaptat, dar prea grea si prea cu comportament de tractor, nu se potrivea.
Ca sa scape de comportamentul  badaran de tractor, au facut L27-le Dieselul de Campulung, dar nici ala nu a fost prea reusit.
Chiar si varianta ulterioara TDX turbo avea renume ca nu era fiabil.
Apoi a urmat L30-ul, care este un L25 marit la 3000 cmc. Ala e foarte rar.

Dintre motoarele romanesti L25 ul este cel mai potrivit pentru Aro 244 si 243.
D127 probabil e mai potrivit la camioneta Aro 320 si la TV14, care oricum erau pe post de catar caraus.

In anii '80, cand nu era benzina si gaseai motorina pe la soferi, atunci era ideal motorul Diesel.
Dar acuma cand diferenta dintre litrul de motorina si benzina este de 2 bani, atunci chiar nu conteaza ca L25 -ul consuma mai mult, mai ales ca astea ce avem noi sunt masini cu care circulam doar cateva sute de km pe an pana la diverse evenimente si inapoi. Atunci ne putem permite luxul sa avem un motor pe benzina sub capota, care nu baraie, nu te afuma si porneste usor.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
razvy aro 10
Membru Junior

Din: beius
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 58
Poate ca tie ti se merita benzinar , dar eu de exemplu fac 25 chiar si 30000 km cu zecaru , eu nu am scos sub 11 litri de benzina , cu dieselu am scos si sub 7

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

razvy aro 10 a scris:

Poate ca tie ti se merita benzinar , dar eu de exemplu fac 25 chiar si 30000 km cu zecaru , eu nu am scos sub 11 litri de benzina , cu dieselu am scos si sub 7

Da de unde 11 litri! Poate cu motorul de 1400 sau 1600. Astea ale mele de seria 1 cu motor de 1300 nu consuma mai mult de 8,5-9 litri.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
razvy aro 10
Membru Junior

Din: beius
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 58
Am avut cam tote motorizarile puse de fabric pe aro 10   1,3  1,4  1,6 dacia 1,9 D si 1,9 td de renault , cel mai mic consum il am cu td de cre sunt foarte multumit , nu m avut vw sau daewoo , dintre motorele dacia cel mai mic consum lam avut cu 1,6  care are aproape performantele motorului 1,9 td , iar cel mai mare cu motorul de 1,4 , care este sub 1,3 ca si performante , are cuplu si puterea la o turatie mult prea mare

pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Eu am pus jicloare de 1300 si am un consum foarte bun cu motorul de 1400.Nu trece de 7% dar cu mentiunea ca circul  destul de putin in urban. La drm intins scade si sub 7 DAR motorul este exrem de puturos la demaraj. Evident pot prinde si asa 120/h dar dureaza ceva mai mult. Cel mai greu este in oras unde se mai lasa cu claxoane dupa plecarea de la semafor dar la portofel e OK si  n-am renuntat la grupul fata cum faceau unii

Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Azi am facut inspectie in subsolul casi unde am piesele si mi-am dat seama, ca am pe stoc inca atata vopsea verde militar, incat pot vopsi inca doua Aro.
Deci probabil ca si Maxy2 va capata tinuta militara.
In Alb nu o voi revopsi in nici un caz, ca mai am doua masini albe si orice fir de praf se vede pe ele.
Ar mai putea sa fie printre optiuni Bleu Capri 68 sau Verde 6016.
Poate si Visiniu 28.
Mi-ar placea albastrul inchis Bleu Capri 68 ca este o culoare eleganta.
Verdele Ral 6016 ar merge in combinatie cu niste dungi albe si albastre.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Verde Ral 6016 ar fi o culoare interesanta si rara.

aro 244 1983 maxy2 verde ral 6016 culoare rara. Admin

39.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Si Bleu Capri 680 imi place mult, ca este o culoare eleganta si nepretentioasa.

aro 244 1983 maxy2 bleu capri 680 imi place mult, este culoare eleganta Admin

47.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Visiniu cu dungi. Dungile astea ar merge si cu culorile din pozele anterioare.

aro 244 1983 maxy2 visiniu dungi. dungile astea merge culorile din pozele Admin

40KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
O alta poza cu dungile ce se aplicau din fabrica.

aro 244 1983 maxy2 alta poza dungile aplicau din fabrica. Admin

39.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Zilele urmatoare cand voi avea mai mult timp liber, voi face cateva desene cu diverse culori.
Dar tind sa ma inclin catre Bleu Capri 680.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
eu as "vota" pentru kaki. cu accesorii militare exterioare 

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Alex1300BV a scris:

eu as "vota" pentru kaki. cu accesorii militare exterioare 

Ala are avantajul ca am deja o gramada de vopsea in pivnita


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Misu de Cluj a scris:

Visiniu cu dungi. Dungile astea ar merge si cu culorile din pozele anterioare.



Am zis eu ca ajungi la mov cu el ! Cu dungi roz !
     


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
razvy aro 10
Membru Junior

Din: beius
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 58


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

razvy aro 10 a scris:

http://aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=5&t=11248

Demential!
Foarte frumos exemplar! Ala da!
Daca ar fi fost si cu motor L25, ar fi fost si mai demential.
Si este intreg, fara modificari sau adaptari.
Cu geamuri culisante pe usile din spate si fara geamuri mici pe spate.
Probabil printre cele mai vechi Aro 244 timpuriu existent.
Seria cu 66000 deci este clar fabricat la inceputul anului 1981.
Fabricat intre Maxy1 si Maxy2.

Aro_



La Maxy1 seria este cu 59000, din toamna lui 1980, iar Maxy 2 are deja seria cu 92000, de la inceputul lui 1983. 

O sa pun si eu masaca de tip vechi la a mea, ca se pare ca a fost original cu masca veche, apoi a fost lovita si schimbata. Pe spate am bara de tip vechi originala, pe fata am bara noua cu bandouri de plastic si masca de tip nou. Asa ceva nu a fost din fabrica. Mai mult ca sigur, ca masina mea a fost lovita si reparata cu elemente mai noi.
O voi readuce la original.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Eu as lasa masina la culoarea originala cu motorul original,modificarile ce vrei sa le aduci distrug originalitatea masini!!!Daca crezi ca fata e din alt film e alceva dar cind ca toata lumea iti spune acelasi lucru,sa o lasi asa,motorul diesel il faci si ii originala!!!Nu cred ca stai acum in vopseaua ce o ai ramasa,albe sunt putine,nu cred ca ii trebuie nici dungi,vezi poze pe net cum era si adu-o la originalitate,verzi,Kachi sunt destule....

pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Alb 13 cu D127.Restul e can-can!!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

gavrisan lucian a scris:

Eu as lasa masina la culoarea originala cu motorul original,modificarile ce vrei sa le aduci distrug originalitatea masini!!!Daca crezi ca fata e din alt film e alceva dar cind ca toata lumea iti spune acelasi lucru,sa o lasi asa,motorul diesel il faci si ii originala!!!Nu cred ca stai acum in vopseaua ce o ai ramasa,albe sunt putine,nu cred ca ii trebuie nici dungi,vezi poze pe net cum era si adu-o la originalitate,verzi,Kachi sunt destule....

Da. Este un punct de vedere.
(Tu de ce vrei sa transformi Dacia Sport sa arate exact ca ala din in filmul Raliul? De aia ca ai deja un fix format si stii ce vrei sa obtii)
Asa este si in cazul meu!
Daca ar fi in stare originala, bine pastrata, nu as interveni (vezi Foxy2 si 3 unde doar am retusat si am pastrat vopseaua originala).
Dar masina asta a fost killerita, chinuita si ucisa, necesitand lucrari ample!
Fata masinii este din alt film, ca spatele este de tip vechi si botul este deja cu facelift.
Mai mult ca sigur ca a avut initial masca de tip vechi si a suferit ulterior un accident frontal. Apoi l-au reparat cu ce era la indemana!
Omul nu a stiut sa-mi zica exact ca el l-a cumparat dupa revolutie, iar atunci deja a fost facuta tablaria si revopsita o data.
Si esenta este ca nu am vrut niciodata si nici nu vreau sa am Aro cu motor de tractor!
Pur si simplu, nu imi place motorul de tractor.
Eu din start am vrut un Aro 244 timpuriu cu motorizare pe benzina.
Din ala nu mai gasesti, degeaba cauti.
Am cautat timp de mai multi ani si nu mai exista!
Asa ca voi face una, in configuratie originala de fabrica, cu motor L25!
Nu este modificat, nu este tunat, este motor original L25, in configuratie originala!
Si am gasit deja motorul L25 cu doar cateva mii de km.
Am vorbit deja si cu Bogdan Coconoiu si zice ca nu este o problema schimbarea motorului, atata timp cat a existat montat si L25 in 1983.
Pe placuta de identificare a masinii oricum e stantat doar 244, nu apare D-ul.
Aro 244 Diesel sunt sute si sute de exemplare, peste tot sunt doar din alea.
Dar cauta Aro 244 pe benzina, sa vedem cate mai gasesti.
Iti spun ca nu mai gasesti, iar daca totusi gasesti le poti numara pe degetele de pe o mana!!
Iar culoare mai vad, oricum a fost vopsita de nenumarate ori si va necesita lucrari de tinichigerie si chiar schimbarea unor elemente de caroserie.
Daca ar fi fost macar partial ramasa vopseaua originala, l-as lasa asa alba cum este.
Dar asa killerita si festelita, pot sa aleg linistit ce culoare doresc din paleta folosita in 1983.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
razvy aro 10
Membru Junior

Din: beius
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 58
E bun motoru D 127 , dar la drumuri lungi te omoara , am facut un drum Gilau Beius  cu un 243 cu brasov , masina  nepornita de ani de zile , sa comportat perfect , dar esti exact ca in tractor, rezervoru er plin cu motorina de ani de zile , am fost in peco , am bagat de 30 lei ca mai mult nu a intrat , am plecat asa la drum , asta e avantaju brsovului merge cu orice arde , da la drumuri lungi te omoara

pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Daca ai reusi cumva sa ii gasesti o parte frontala cu faruri rectangulare ar fi super.Acelea chiar sunt extrem de rare din pacate (dar si frumoase).Modelul vechi cu faruri rotunde ai deja pe 243,ar fi bievenita putina diversitate.Sper sa poti gasi,i-ar sta super...asta desigur daca e-n ton si cu gusturike tale.

Mult succes in acest proiect minunat !

Ps: propunerea mea pentru culoare ar fi portocaliu cu cabina alba sau maro- cea di urma o culoare mai rara dar a existat pe Aro 24x si l-ar prinde chiar bine

Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

razvy aro 10 a scris:

E bun motoru D 127 , dar la drumuri lungi te omoara , am facut un drum Gilau Beius  cu un 243 cu brasov , masina  nepornita de ani de zile , sa comportat perfect , dar esti exact ca in tractor, rezervoru er plin cu motorina de ani de zile , am fost in peco , am bagat de 30 lei ca mai mult nu a intrat , am plecat asa la drum , asta e avantaju brsovului merge cu orice arde , da la drumuri lungi te omoara

Pai tocmai asta nu vreau! Eu vreau masina, nu tractor!
O sa vedeti ca o sa iasa bine, rezultatul va fi frumos!    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Motreanu Sorin a scris:

Daca ai reusi cumva sa ii gasesti o parte frontala cu faruri rectangulare ar fi super.Acelea chiar sunt extrem de rare din pacate (dar si frumoase).Modelul vechi cu faruri rotunde ai deja pe 243,ar fi bievenita putina diversitate.Sper sa poti gasi,i-ar sta super...asta desigur daca e-n ton si cu gusturike tale.

Mult succes in acest proiect minunat !

Da. Unde gasesc masca cu far oval? Doar ca masca cu far rectangular a fost fabricat doar pana in 1977. De si am vazut acel Aro 240 bej din 1981, care avea tot faruri de Dacia 1300.

aro 244 1983 maxy2 motreanu sorin scris:daca reusi cumva gasesti parte frontala faruri chiar sunt Admin

39.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Am editat mesajul de mai sus si ti-am sugerat si o propunere de culoare...poate iti place.Succes !

_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
Cât despre culoare, poate are cineva un program informatic si poate face simulari pe adevaratele poze ale masinii de pe topic. Asa o sa ne dam seama cum va arata, in functie de alegere.

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Alex1300BV a scris:

Cât despre culoare, poate are cineva un program informatic si poate face simulari pe adevaratele poze ale masinii de pe topic. Asa o sa ne dam seama cum va arata, in functie de alegere.

Da. Voi incerca sa fac simulari cu recolored.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Ia uite

aro 244 1983 maxy2 uite

91.8KB


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
CatalinSV
Membru Senior

Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 581
ce se asorteaza domnisoara cu masina         

_______________________________________
Vw golf mk2 '91

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

Ia uite

Ala e singurul aro cu piscina.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Face 2 face. Maxy 2  discuta cu Foxy 2.

aro 244 1983 maxy2 face face. maxy 2  discuta foxy Admin

75.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am dat jos carcasa de la cutie sa fac masuratori pentru carcasa de ambreiaj, dar din pacate carcasa de ambreiaj de M461 nu se potriveste pe Aro. Cutia de viteze de M461 are altfel dispuse prezoanele.

aro 244 1983 maxy2 dat jos carcasa cutie fac masuratori pentru carcasa ambreiaj, dar din pacate Admin

42.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
razvy aro 10
Membru Junior

Din: beius
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 58
Pt L 25 ai nevoie de o carcasa pt cutie de aro de L25 , l27 ,dx28 ,tdx, sau L30  , am vazut pe olx , sau Rares Tocut pe facebook are una ca a avut L27 si a pus brasov

pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
ce maciuci ai!!!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

razvy aro 10 a scris:

Pt L 25 ai nevoie de o carcasa pt cutie de aro de L25 , l27 ,dx28 ,tdx, sau L30  , am vazut pe olx , sau Rares Tocut pe facebook are una ca a avut L27 si a pus brasov

Cum as putea sa dau de Rares Tocut? Ca am cautat pe facebook si nu l-am gasit.
Ai un link catre profilul sau de facebook?
Ala de pe olx cere 500 lei. Prea mult pentru o amarata de carcasa.
O sa intreb si pe la magazinele din Campulung. Is curios cat costa una noua.
Daca nu gasesc, duc carcasa de M461 la strungar sa-i mute doua prezoane.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
paraipan
Membru Activ

Din: craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 167
Va salut! D-le Misu, inteleg ca, cautati carcasa de ambreiaj de benzinar? Am pus acum 5 min o intrebare la un nene din Craiova care imi mai furnizeaza mie piese( dezmembreaza aro), are un motor benzinar, dar nefiind acum acasa nu stie exact daca are si carcasa ambreiajului pe el. A ramas sa-l sun pe la 12,30, sa stiu sigur daca are sau nu si va anunt!

_______________________________________
Omul de onoare doar o vorba are!

pus acum 7 ani
   
paraipan
Membru Activ

Din: craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 167
Ca informatie, omul cere 350 lei pe motor, dar nu mai are carbul original, e modificat pentru cel de dacie... Daca vreti, va pot da in privat nr. de telefon al omului, sa vorbiti cu el, are multe piese si nu e lacom deloc la bani, e foarte cumsecade! Exemplu: pe un cap de bara aproape nou-pe care il luam doar pentru burduf- mi-a cerut 5 lei, i-am dat 10 lei si mi-a zis cu respect "Se vede ca stii valoarea fierului..."

_______________________________________
Omul de onoare doar o vorba are!

pus acum 7 ani
   
paraipan
Membru Activ

Din: craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 167
La 12.34 omul nu ajunsese acasa, a ramas sa ma sune!

_______________________________________
Omul de onoare doar o vorba are!

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

paraipan a scris:

Ca informatie, omul cere 350 lei pe motor, dar nu mai are carbul original, e modificat pentru cel de dacie... Daca vreti, va pot da in privat nr. de telefon al omului, sa vorbiti cu el, are multe piese si nu e lacom deloc la bani, e foarte cumsecade! Exemplu: pe un cap de bara aproape nou-pe care il luam doar pentru burduf- mi-a cerut 5 lei, i-am dat 10 lei si mi-a zis cu respect "Se vede ca stii valoarea fierului..."

Ok. Mersi! Vorbim, sa vedem ce are.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
razvy aro 10
Membru Junior

Din: beius
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 58

Misu de Cluj a scris:


razvy aro 10 a scris:

Pt L 25 ai nevoie de o carcasa pt cutie de aro de L25 , l27 ,dx28 ,tdx, sau L30  , am vazut pe olx , sau Rares Tocut pe facebook are una ca a avut L27 si a pus brasov

Cum as putea sa dau de Rares Tocut? Ca am cautat pe facebook si nu l-am gasit.
Ai un link catre profilul sau de facebook?
Ala de pe olx cere 500 lei. Prea mult pentru o amarata de carcasa.
O sa intreb si pe la magazinele din Campulung. Is curios cat costa una noua.
Daca nu gasesc, duc carcasa de M461 la strungar sa-i mute doua prezoane.
 
Am trimis mesaj  pe facebook link cu adresa lui


pus acum 7 ani
   
paraipan
Membru Activ

Din: craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 167
Am vorbit cu omul,  nu are carcasa ambreiaj pt. L 25. Peste vreo ora ma intalnesc cu el sa Iau  o "baita" pentru ambreiajul de brasovean si vad de ce Piese mai dispune pentru benzinar,  urmand sa las mesaj.

_______________________________________
Omul de onoare doar o vorba are!

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Myronutu mi-a dat o carcasa de campulung. Acuma l-am adus acasa.

aro 244 1983 maxy2 myronutu mi-a dat carcasa campulung. acuma l-am adus acasa. Admin

53.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Asta se potriveste pe cutie. Am masurat si are prezoanele unde trebuie.

aro 244 1983 maxy2 asta potriveste cutie. masurat are prezoanele unde trebuie. Admin

50.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Diferenta mare intre carcasa de ambreiaj de L25 pentru Aro24 si M461.
Partea dinspre motor e la fel, dar partea dinspre cutie difera.

aro 244 1983 maxy2 diferenta mare intre carcasa ambreiaj l25 pentru aro24 dinspre motor fel, dar Admin

69.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
A venit si electromotorul de L25 de la Tavi74.   

aro 244 1983 maxy2 venit l25   Admin

36.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Si doua manere cromate de Dacia pentru oblonul superior.
Vestea buna ar fi ca am facut niste investigatii si se pare ca mecanismul de zavorare se afla in oblonul superior, doar ca dessteptii au sudat niste table peste el.
Deci sunt sanse sa recuperez mecanismul de inchidere.

aro 244 1983 maxy2 doua manere cromate dacia pentru oblonul buna facut niste pare mecanismul Admin

52.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Original au fost niste manere speciale. Din alea oricum nu sunt sanse sa mai gasesc.
Adaptez din mers si salvez ce pot. Voi separa oblonul superior de cel  inferior, voi taia toate porcariile sudate, apoi le voi reconstrui.
Doua manere de Dacia 1300 si in mijloc buton de portbagaj de Dacie, adaptate cumva sa fie functionale.
Sper sa pot salva mecanismul de zavorare.

Apoi cu geamurile mici inca nu stiu sa le las sau sa le sudez.
Chiar in 1983 au aparut geamurile mici pe spate.
De fapt primele modele facelift au fost expuse la TIB 82, dar in productie au intrat in 1983.
Este singurul an de fabricatie, cand au existat si modele vechi alaturi, fara geamuri mici alaturi de modelul nou cu facelift cu geamuri. 
Iar masina fiind din 1983, teoretic as putea renunta la geamurile mici din spate, sa o modific ca sa arate mai veche.
Pe de alta parte geamurile alea nu-s chiar rele. La Maxy1, care este din 1980, nu exista geamuri mici, doar tabla. Si e tare naspa cand te duci cu spatele, ...

La fel, as renunta si la lampa de mers inapoi, de pe partea dreapta. Pana in 1981 a fost o singura lampa rotunda pe stanga. In 1982 a fost pus lampa de mers inapoi de Dacia 1300, tot doar pe stanga. Apoi candva in 1983 a aparut si pe dreapta.
Deci va ramane doar o singura lampa de mers inapoi pe stanga.

Acuma macar am model, si daca am nevoie de masuratori, pot apela la colegul din Iasi cu Aro gri.

Asta din Iasi are si suportul de numar rabatabil, montat pe mijloc pe oblonul inferior.
Si pe ala l-as putea reproduce.

aro 244 1983 maxy2 original fost niste manere speciale. din alea oricum sunt sanse mai gasesc. Admin

130.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
am eu maner nou de a 24.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

am eu maner nou de a 24.

Din ala dublu?
Atunci ce mai astepti?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
cred ca am vreo 5-6 bucati.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

cred ca am vreo 5-6 bucati.

Atunci cu una fa-mi te rog un colet pascal, la reduceri de pret si cu maciuci bonus.  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Stai sa dau de ele...ca de vreo 2luni caut set de broaste usa pt Aro si nu dau de ele.am si set broaste cu 2 chei noi si buson rezervor,cromate,inscriptionate cu Aro,noi,neuf....

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Gataaa...ti-am gasit maner,butuci noi+chei noi+buson combustibil.cromate,noi.              

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

Gataaa...ti-am gasit maner,butuci noi+chei noi+buson combustibil.cromate,noi.              

Yupppppyyyy, vine iepurasul de Paste!    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Se pare ce motorul Diesel are zilele numarate.
In curand va poposi L25-ul in atelier.
Iar pe D127 nu il mai dau lui Vranceanu (ca nu merita, a vrut sa ma impaieze si m-am suparat), mai bine am gasit alta intrebuintare ecologica.
Va deveni un generator eolian invers si stationar.
Adica motorul D127 va antrena o turbina eoliana cu ajutorul unui lant de bicicleta.
Cand nu este vant, pornesc motorul, care va invarti elicea si se va face vant (pentru polenizat copaci, uscat haine, concurs de aeromodele etc).
Vantul poate fi folosit in multe feluri.
Cea mai potrivita intrebuintare pentru un D127
Energia verde este esentiala in lumea de azi!
Asa de Paste, cand beau cateva beri, imi vin cele mai stralucite idei.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Misu de Cluj a scris:

Se pare ce motorul Diesel are zilele numarate.
In curand va poposi L25-ul in atelier.
Iar pe D127 nu il mai dau lui Vranceanu (ca nu merita, a vrut sa ma impaieze si m-am suparat), mai bine am gasit alta intrebuintare ecologica.
Va deveni un generator eolian invers si stationar.
Adica motorul D127 va antrena o turbina eoliana cu ajutorul unui lant de bicicleta.
Cand nu este vant, pornesc motorul, care va invarti elicea si se va face vant (pentru polenizat copaci, uscat haine, concurs de aeromodele etc).
Vantul poate fi folosit in multe feluri.
Cea mai potrivita intrebuintare pentru un D127
Energia verde este esentiala in lumea de azi!
Asa de Paste, cand beau cateva beri, imi vin cele mai stralucite idei.




Ai umblat la damingeana deja ?    


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
Tot la capitolul idei    nu va faceti Aro-ul cu motor diesel pt rotile din fata, si al doilea motor benzina pt rotile spate... (plasat in spate, bineinteles)
Asa, impacati pe toata lumea si aveti o masina puternica.


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Alex1300BV a scris:

Tot la capitolul idei    nu va faceti Aro-ul cu motor diesel pt rotile din fata, si al doilea motor benzina pt rotile spate... (plasat in spate, bineinteles)
Asa, impacati pe toata lumea si aveti o masina puternica.

Nu, ca in spate este damigeana cu vin.    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
vercingetorix
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
Pastreaza Brasovul, peste vreo 30 de ani cand se vor termina rezervele de petrol vei circula cu un motor cu ulei de floarea soarelui.
Singura problema va fi mirosul de gogosi caracteristic uleiului incins, dar te vei descurca.
Paste Fericit !


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

vercingetorix a scris:

Pastreaza Brasovul, peste vreo 30 de ani cand se vor termina rezervele de petrol vei circula cu un motor cu ulei de floarea soarelui.
Singura problema va fi mirosul de gogosi caracteristic uleiului incins, dar te vei descurca.
Paste Fericit !

Da, il voi pune la naftalina. Paste Fericit!  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
vlpre87
Membru Junior

Din: Oltenita
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 55

Misu de Cluj a scris:


razvy aro 10 a scris:

Pt L 25 ai nevoie de o carcasa pt cutie de aro de L25 , l27 ,dx28 ,tdx, sau L30  , am vazut pe olx , sau Rares Tocut pe facebook are una ca a avut L27 si a pus brasov

Cum as putea sa dau de Rares Tocut? Ca am cautat pe facebook si nu l-am gasit.
Ai un link catre profilul sau de facebook?
Ala de pe olx cere 500 lei. Prea mult pentru o amarata de carcasa.
O sa intreb si pe la magazinele din Campulung. Is curios cat costa una noua.
Daca nu gasesc, duc carcasa de M461 la strungar sa-i mute doua prezoane.



Si eu am o carcasa de ambreiaj...cred ca e de campulung...


pus acum 7 ani
   
TNT
Membru Junior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 53


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

TNT a scris:

https://lajumate.ro/haion-si-oblon-aro-4796798.html

Pe asta il si sun. Mersi!   

Am vorbit si le cumpar. Astea vin la fix si ma vor scuti de o gramada de chinuiala.

Mersi mult!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
asta chiar a fost piesa si la pret a fost f ok ai economisit zeci de ore de chinuiala si injuraturi

pus acum 7 ani
   
TNT
Membru Junior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 53
Ma bucur ca ti-a fost de folos ! 

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Au sosit obloanele. Am obloane"k la k-lu"   
Urmeaza masca, suportul pt. roata de rezerva si nu in ultimul rand, motorul L25.
Deja curierii stiu locul, nici nu trebuie sa trec adresa, doar sa zic: "Acolo unde merg piesele de Aro"     

Obloane



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am facut o descoperice! Maxy2 are grupuri 7/33. Grupuri de benzinar.
Daca era Diesel din fabrica, trebuia sa aibe grupuri 11/41.
Oare candva la inceputuri o fi fost benzinar si apoi l-au Dieselizat?
Grupul fata este praf. Imi trebuie un grup fata 7/33. Are cinena ve vanzare? Sau macar coroana si pinionul de atac?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
7/33 e bun la tras 5 tone.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170


aro 244 1983 maxy2 Admin

61.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Pe grupul din spate unde este stantat?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la