CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Sweet31
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Aro 10.1 din 1981 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

cabriolette a scris:

Adrian, merci pentru informatii. Nu prea inteleg cum e de uzina daca e fabricat in turcia. Asta m-a cam dezorientat.   
L-am gasit in Brasov si a fost 200 de lei.
Uite poza cu seria, daca-ti e de folos. De prin 2008 astepta pe raft.

Foarte simplu.Renault 12 s-a fabricat și īn Turcia,și automat repere ce se potrivesc perfect pe rablele noastre autohtone.Uzina a folosit piese din Turcia datorită prețului mai bun per reper față de unele romānești și de nevoia de a scăpa de astfel de repere,lucru īntālnit și la celebrele motorizările de pe DSN/Solenza.O să observi că și la Logan sunt piese de origine produse īn....Turcia!Economia de piață...
Codul care īmi este util este cel de pe eticheta cutiei,aia cu 6000xxxx sau 800xxxx.Codul intern al fabricii KALE nu mă prea ajută fiindcă nu-l pot băga īn program... Mai avea īncă unul uitat pe raft?


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

cabriolette a scris:

Well, se pare ca nu e de uzina, e aftermarket...  Deci imi pare rau, dar nu te pot ajuta. Cel de uzina are urechile alea in partea de sus, laterale de metal, etc. Poate ne spune Misu ce sistem a improvizat sa prinda radiatoru pentru ca difera prinderile si jos si sus la astea aftermarket fata de cele originale.
In schimb se pare ca am gasit garnituri pt scheletul prelatei. Abea astept sa ajung la garaj sa vad daca-s ce trebuie. Ieri seara am montat electromotorul. -13 grade. Frig bai tata... 

Nu trebuie improvizat nimica.
La ale mele in spatele radiatorului sunt doua platbande dare strang radiatorul de masca si se fixeaza pe sub zavorul capotei. Asa este original. Nu este nevioe de urechile alea de la radiator.
Oricum important ca radiatorul sa-si faca treaba.
Asta ce am montat eu pe Foxy3, este radiator mare de tip tropicalizat.
Singura problema era ca trebuia sa mut claxoanele de pe masca, sus pe suportul de telescop.
Masca este astfel facuta ca are doua decupaje, atat pentru radiator mic, cat si pentru radiatorul marit. Poti monta de care vrei.
Dar la Foxy2 era din fabrica cu radiator tropicalizat ca ala era fabricat pentru Columbia si avea deja din fabrica mutate claxoanele.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Aici se vad cele doua platbande care strang radiatorul de masca, ca sa nu se miste.

aro 10.1 din 1981 aici vad cele doua platbande care strang radiatorul masca, miste. Admin

70.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Mai clar. Asa era din fabrica, is ambutisate.

aro 10.1 din 1981 mai clar. asa era din fabrica, Admin

60.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Sunt doua gauri in traversa. Poti monta atat radiator mic, cat si mare, fara sa faci vreo modificare. La unele masini traversa e demontabila, la altele e fixa si e mai greu de lucrat, ca trebuie sa scoti farurile si sa desfaci toata masca.
Oricum, doua Aro 10 identice nu vei gasi, fiecare exemplar difera ici-colo.

aro 10.1 din 1981 sunt doua gauri traversa. poti monta atat radiator mic, cat mare, fara faci vreo Admin

47.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Cele doua traverse sunt demontabile,ele sunt facute pt a rigidiza masca fata-incuietoarea de capota sa tina fix capota sa nu se miste!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

ydaniel a scris:

Cele doua traverse sunt demontabile,ele sunt facute pt a rigidiza masca fata-incuietoarea de capota sa tina fix capota sa nu se miste!

Sint modele la care nu sint demontabile. Cred ca si Misi la Foxy 1 o are asa dintro bucata.


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

amb13 a scris:


ydaniel a scris:

Cele doua traverse sunt demontabile,ele sunt facute pt a rigidiza masca fata-incuietoarea de capota sa tina fix capota sa nu se miste!

Sint modele la care nu sint demontabile. Cred ca si Misi la Foxy 1 o are asa dintro bucata.

Da Foxy1 si 2.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

Misu de Cluj a scris:


amb13 a scris:


ydaniel a scris:

Cele doua traverse sunt demontabile,ele sunt facute pt a rigidiza masca fata-incuietoarea de capota sa tina fix capota sa nu se miste!

Sint modele la care nu sint demontabile. Cred ca si Misi la Foxy 1 o are asa dintro bucata.

Da Foxy1 si 2.

Si Miorita o avea dintro bucata , primele modele asa au avuto


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Va multumesc frumos pentru interventii. Am si eu cele 2 platbande originale, intr-adevar. Capacul superior la asta nu se desface, e dintr-o bucata.
Cred ca are dreptate ydaniel, mai degraba rolul platbandelor imi pare sa rigidizeze portiunea superioara decat sa tina radiatorul. Ma uit maine cum sta treaba.
Adrian Frigo, maine ma uit pe cutie si iti spun codul.

Azi am avut spor. Am pus la loc scheletul prelatei. Se potrivesc garnituri de la filtrul de aer, doar ca mie imi par mai mari. Posibil sa trebuiasca sa largesc putin gaura daca cei 6-8 mm in plus imi dau batai de cap.



Am montat busonul de benzina original, inainte avea modelul de plastic negru. Garnitura e tot cea veche, va trebui schimbata, e totusi imbatranita...


Alte cateva elemente care au fost gata sunt acum la locul lor:


Saxofonul si garnitura sunt si ele pe pozitie:


pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

cabriolette a scris:

Adrian Frigo, maine ma uit pe cutie si iti spun codul.

Mulțumesc!

P.S-Mai avea īncă unul uitat pe raft?


pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248

Adrian Frigo a scris:


P.S-Mai avea īncă unul uitat pe raft?


Din pacate era ultimul... Codul:



Ei bine, desi imi confectionasem din platbanda 2 cleme pentru partea superioara a radiatorului, in locul celor 2 urechi ale radiatorului original, se pare ca nu a fost nevoie sa le mai folosesc. Am taiat tepii radiatorului care s-au asezat bine pe garniturile in "U" inferioare, iar cele 2 platbande originale fixeaza perfect radiatorul. A avut dreptate Misu:



Cam asa arata acum:



Si de aici am plecat:




pus acum 7 ani
   
sdandrei
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
Fain

pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

cabriolette a scris:

Din pacate era ultimul... Codul:
[url=http://www.imagebam.com/image/e6dec8521376419]

Ăsta era,mulțumesc!


pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248

Adrian Frigo a scris:


Ăsta era,mulțumesc!

Cu placere!


sdandrei a scris:

Fain




E gata si pe stanga:


aro 10.1 din 1981 adrian frigo placere! sdandrei gata stanga:

38.1KB

Modificat de cabriolette (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Parbrizul original luase o gura buna de aer intre foliile de sticla si deja se vedea urat. Am comandat altul nou, tot de tip duplex pentru ca nu am gasit nicaieri parbriz original. Pentru ca avem noroc de o iarna in care temperatura se pare ca nu creste peste -5 grade, am adus rama parbrizului si chederul acasa, sa le pot monta la caldura. Invitati speciali de Craciun: Aro si cuinele 



aro 10.1 din 1981 parbrizul original luase gura buna aer intre foliile sticla deja vedea urat.

24.8KB


pus acum 7 ani
   
codrutul
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 354
Frumoasa masina, frumos catelul
Sa te bucuri de ei!
Sarbatori fericite!


_______________________________________
Minim 850 de belele
Dacia 1300 - galbin pasopt

pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Multumesc frumos, sa fie un Craciun cu bucurii pentru toata lumea!
Am reusit pe ultima suta de metri sa pun si oblonul provizoriu. Urmeaza cateva zile de pauza.
Punk's not dead, am intrat prin bucatarie si avem si turta dulce ARO     



Modificat de cabriolette (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
M-ai dat gata cu emblemele de Aro din turta dulce!            

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Pai, cat sa tot mananci stelute si inimioare?   

Daniel, sper ca sunt concludente pozele astea: 



aro 10.1 din 1981 pai, cat tot mananci stelute   daniel, sper sunt pozele

18.7KB


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
O poza cu garnitura busonului se poate?

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

cabriolette a scris:

Pai, cat sa tot mananci stelute si inimioare?   

Emblemele de Aro au gust mai bun, decat stelutele si inimioarele?
Vezi sa nu te obisnuiesti si cu alea metalice


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248

Misu de Cluj a scris:


Emblemele de Aro au gust mai bun, decat stelutele si inimioarele?
Vezi sa nu te obisnuiesti si cu alea metalice


N-am carenta de fier, promit sa raman la astea de craciun... 



ydaniel a scris:

O poza cu garnitura busonului se poate?




pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Am gasit splinturi asa ca am terminat in sfarsit cu carligul de tractare, am terminat si cu oblonul, am montat cremaliere noi, am facut reglajele si am montat si chederul inferior. Mai am nevoie de tampoane/opritoare pe partea stanga. Probabil mi le voi confectiona singur dupa cel drept original...
Inainte sa montez rama parbrizului, mi-am zis sa schimb si cablul de kilometraj. Kilometrajul e blocat la 23801. Masina probabil ca nu are peste 50ooo, ce e drept kilometrii indicati nu sunt reali pt ca era iesit cablul din cutie. Se pare ca problema e din ceas si nu din cablu, asa ca o sa trebuiasca sa il desfac si pe asta...



pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Mai bine iei ceasuri noi,ca mai gasim!!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Imi place ce iese! Spor la treaba in continuare!  

pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248

ydaniel a scris:

Mai bine iei ceasuri noi,ca mai gasim!!

Ai?
Mai am nevoie (cred) si de cele doua lampi de la numarul spate. Noi sau perfecte.


ionut_doc a scris:

Imi place ce iese! Spor la treaba in continuare!  

Multumesc frumos! La fel si tie!

Se pare ca manualul pe care il am e pentru seria 1. Si directia, si aeroterma si foarte elemente rare care se gasesc doar pe seria 1 le regasesc in manual. Nu am vreme si nici cu ce sa il scanez, dar incerc sa ii fac poze si sa il uploadez, poate va fi de folos si altora.



Am reusit sa adun si sa reconditionez toate piesulicile care tin de "cabina" si de azi incepem sa semanam a ARO. Balamalele de la parbriz le-am flexuit si lacuit. Si-atat.



Peste tot in poze apar pete dubioase de la dejte pline cu vaselina... Zonele care nu se vad sunt inecate cu vaselina... Restul se vor duce la prima spalare...



Am curatat si oglinda retrovizoare originala care era gazata si am cumparat si niste parasolare care se prezinta foarte bine, chiar daca in poze arata valurit (deh, camera scoate in evidenta si cele mai mici defecte...)





pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Ma bucur ca te dedici refacerii acestui automobil!!  

Balamalele era bine daca aveai unde sa le duci la zincare.

Modificat de ydaniel (acum 7 ani)


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
     

aro 10.1 din 1981      

32.6KB


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

ydaniel a scris:


Balamalele era bine daca aveai unde sa le duci la zincare.

Balamalele nu se zincheaza. Alea trebuie vopsite in culoarea masinii.
Original, toate au fost vopsite!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
De unde ai luat manualul de reparatii??
Imi place ca in desenul cu oblonul spate are embosare ARO 10-f rara,cred ca numai cele din serie prototip au avut asa ceva.


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

ydaniel a scris:

De unde ai luat manualul de reparatii??
Imi place ca in desenul cu oblonul spate are embosare ARO 10-f rara,cred ca numai cele din serie prototip au avut asa ceva.

Toate Aro 10 fabricate in 1980-81 aveau embosare cu Aro 10 pe oblonul inferior.
Ala a disparut candva prin 1981, ca era acoperita de roata de rezerva.
Foxy3 are. Si Foxy1 avea candva dar fostul proprietar a schimbat oblonul cu una mai noua, ca era ruginita.
Foxy2 nu mai are ca este din 1982.

aro 10.1 din 1981 ydaniel scris:de unde luat manualul place desenul oblonul spate are embosare aro Admin

27KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

cabriolette a scris:


ydaniel a scris:

Mai bine iei ceasuri noi,ca mai gasim!!

Ai?
Mai am nevoie (cred) si de cele doua lampi de la numarul spate. Noi sau perfecte.


ionut_doc a scris:

Imi place ce iese! Spor la treaba in continuare!  

Multumesc frumos! La fel si tie!

Se pare ca manualul pe care il am e pentru seria 1. Si directia, si aeroterma si foarte elemente rare care se gasesc doar pe seria 1 le regasesc in manual. Nu am vreme si nici cu ce sa il scanez, dar incerc sa ii fac poze si sa il uploadez, poate va fi de folos si altora.

http://thumbnails117.imagebam.com/52347 ... 460237.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52347 ... 460241.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52347 ... 460248.jpg

Am reusit sa adun si sa reconditionez toate piesulicile care tin de "cabina" si de azi incepem sa semanam a ARO. Balamalele de la parbriz le-am flexuit si lacuit. Si-atat.

http://thumbnails117.imagebam.com/52347 ... 461318.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52347 ... 461323.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52347 ... 461330.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52347 ... 461335.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52347 ... 461342.jpg

Peste tot in poze apar pete dubioase de la dejte pline cu vaselina... Zonele care nu se vad sunt inecate cu vaselina... Restul se vor duce la prima spalare...

http://thumbnails117.imagebam.com/52347 ... 461955.jpg

Am curatat si oglinda retrovizoare originala care era gazata si am cumparat si niste parasolare care se prezinta foarte bine, chiar daca in poze arata valurit (deh, camera scoate in evidenta si cele mai mici defecte...)

http://thumbnails117.imagebam.com/52347 ... 462615.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52347 ... 462621.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52347 ... 462626.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52347 ... 462633.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52347 ... 462635.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52347 ... 462640.jpg


Nu scanezi catalogul ala de piese? Hai sa facem schimb de documentatii, ca am si eu documentatii rare, maualul service editia 1979, pe care o voib scana si eu.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Meserie ambutisarea cu aro 10!!!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248

Misu de Cluj a scris:


ydaniel a scris:


Balamalele era bine daca aveai unde sa le duci la zincare.

Balamalele nu se zincheaza. Alea trebuie vopsite in culoarea masinii.
Original, toate au fost vopsite!


Se poate. Eu le las nevopsite, doar curatate si date in lac transparent. Tot ce tine de stergatoare, oglinzi exterioare, cuiele de pe rama parbrizului care se prind in suportii de pe capota, toate elementele astea sunt cromate. Mai sunt si multe alte elemente cromate, de la scrumiere pana la busonul de benzina. Se incadreaza ok.
Ce e drept sunt si elemente zincate sau cadmiate (nu am reusit sa gasesc diferenta) de culoare aurie: suporti, mecanismul de blocare a ramei parbrizului, etc.


Misu de Cluj a scris:


Nu scanezi catalogul ala de piese? Hai sa facem schimb de documentatii, ca am si eu documentatii rare, maualul service editia 1979, pe care o voib scana si eu.


O sa ii fac poze cat mai bune si le uploadez. Mai am cateva manuale de aro 10. Le pot uploada si pe alea. Daca ai si alte manuale, chiar te rog sa le uploadezi. Nu am scanner si nici nu vreau sa las manualul pe cine stie unde... 

Ca tot veni vorba de culori, se pare ca prototipul a fost "VERDE SEVIGNER". Am gasit ceva articole pe blogspot. Nu stiu cine e bursucul muscelean, dar se pare ca a fost implicat direct in povestea asta:

[...]După ultimele verificări şi tatonări "la rece" ale micuţului Aro, de culoare "Verde Sevigner" (culoare aleasă de şeful Filialei de Proiectare, pe atunci inginerul Aurel NICOLESCU), īl văd pe BĂDESCU că-şi ia sub braţ casetofonul japonez adus din SUA, se urcă la volan şi ne face semn lui Gheorghe BACIU, tehnician proiectant, lui Gică NĂFTĂNĂILĂ tehnician electronist şi mie (nici azi nu ştiu de ce...) să ne urcăm īn maşină, şi, sub privirile admirative şi pline de māndrie ale celor care nu-şi mai simţeau oboseala de atāta fericire, o luăm din loc...[...]"

Sursa:

PS. ori sunt discromat, ori mie numa' verde nu mi se pare. Daca masina'i verde, tufele din spate ce culoare sunt? 

aro 10.1 din 1981 misu cluj era bine daca aveai unde duci zincheaza. alea trebuie vopsite culoarea

37.2KB


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Tzeapa!!! Na amu ce faci? O revopsesti in verde sevigne?   
Eu ti-am zis din start ca ala era Verde Sevigne 57, doar ca tu te-ai uitat la tufele buxus
Tufele nu stiu in ce culoare au fost vopsite...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Un set de ceasuri de bord de dacia 1300-aro 10 am eu noi, pret 65 lei

_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248

Fan a scris:

Un set de ceasuri de bord de dacia 1300-aro 10 am eu noi, pret 65 lei


Multumesc! Ai pm!



Misu de Cluj a scris:

Tzeapa!!! Na amu ce faci? O revopsesti in verde sevigne?   
Eu ti-am zis din start ca ala era Verde Sevigne 57, doar ca tu te-ai uitat la tufele buxus
Tufele nu stiu in ce culoare au fost vopsite...


Sunt multumit de culoarea pe care am ales-o. E ce trebuie 
In mod normal orice om "normal" in locul meu, ar mai cumpara inca una, pe care ar face-o "verde sevigner". Insa pe principiul "sunt acri strugurii, o sa spun ca probabil articolul se refera la un 10.4              

Pana una alta, Misu, eu m-am tinut de promisiune. Am uploadat albumul cu manualul promis. E din 1978, mie mi-a fost de mare folos. Asteptam si de la tine manualele promise.
Va rog mutati voi topicul ala de la "documentatii tehnice" la "fise tehnice". Cred ca acolo trebuia sa postez.

Modificat de cabriolette (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Ultimele accesorii pe anul trecut (multumesc Ydaniel).

aro 10.1 din 1981 ultimele accesorii anul trecut (multumesc ydaniel).

39.3KB


pus acum 7 ani
   
vercingetorix
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
Aro 10 din poza e de culoare "bleu Mamaia".
Nici o legatura cu verde Sevigner.


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

vercingetorix a scris:

Aro 10 din poza e de culoare "bleu Mamaia".
Nici o legatura cu verde Sevigner.

Pe vremea aia nu exista bleu Mamaia!
Bleu mamaia este specifica Daciilor 1310 tarzii, a aparut la sfarsitul anilor 80, prin 1987-88 a aparut, alaturi de Bleu-gri 616(cum are 2cvAdi pe violeta).
Atunci au aparut culori noi, doar pentru noile Dacia, Rosu mac 2002, galben 452, verde 525, bleu Mamaia si Bleu-gri 616.
O culoare ce a aparut la sfarsitul anilor '80 nu poate fi pe prototipul din 1975-76.
Ala de pe prototip, poate fi ori Verde Sevigne 57, ori Bleu 61, cum erau pe Dacia 1300.
Eu as zice ca este Bleu 61, ca ala a fost folosit si pentru Aro 24, tot in perioada aia.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Asta este Bleu 61, culoare de Dacia 1300

aro 10.1 din 1981 asta este bleu 61, culoare dacia 1300 Admin

61.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Asta este Bleu Mamaia.
Mai deschis si mai spre galbui.

aro 10.1 din 1981 asta este bleu mamaia.mai deschis mai spre galbui. Admin

43KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Asta este Bleu-gri 616

aro 10.1 din 1981 asta este bleu-gri 616 Admin

52.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Iar asta este verde Sevigne 57

aro 10.1 din 1981 iar asta este verde sevigne Admin

42.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Poza asta este cea mai clara. Mai mult ca sigur ca prototipul era Bleu 61. Nu mi se pare deloc verde...

aro 10.1 din 1981 poza asta este cea mai clara. mai mult sigur prototipul era bleu 61. pare deloc Admin

57.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Asta poate ca este Verde Sevigne 57..., pozele color vechi, pot fi inselatoare.
Probabil ca au fost mai multe exemplare, in diferite culori.

aro 10.1 din 1981 asta poate este verde sevigne 57..., pozele color vechi, pot fost mai multe Admin

34.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Alt prototip rosu. Ce rosu este asta? Ca pentru Rosu 27 este prea inchis, iar pentru visiniu Rosu Inca 28 este prea deschis. Poza nu reda corect culoarea reala.

aro 10.1 din 1981 alt prototip rosu. rosu este asta? pentru rosu este prea inchis, iar pentru Admin

25.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Sau galben 48, nici asta nu reda nuanta corecta.

aro 10.1 din 1981 sau galben 48, nici asta reda nuanta corecta. Admin

39.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

Misu de Cluj a scris:

Mai mult ca sigur ca prototipul era Bleu 61. Nu mi se pare deloc verde...

Mai mult ca sigur acelasi masina! Apare in doua poze in culori aparent diferite.
Mai mult ca sigur este Bleu 61. Nu poate fi verde ca prea mare diferenta fata de tufele de pe margine.

aro 10.1 din 1981 misu cluj scris:mai mult sigur prototipul era bleu 61. pare deloc mult sigur Admin

41.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Am mai prelucrat poza, incercand sa restabilesc echilibrul de culori.

aro 10.1 din 1981 mai prelucrat poza, incercand echilibrul culori. Admin

49KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Sau mai corect asa, ca femeile probabil aveau haine rosii. Prea albastra, ca sa fie verde! In august 1975, doar Bleu 61 putea sa fie, restul nuantelor de albastru deschis inca nu existau!

aro 10.1 din 1981 sau mai corect asa, femeile probabil aveau haine rosii. prea albastra, fie verde! Admin

57KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248

Misu de Cluj a scris:


Probabil ca au fost mai multe exemplare, in diferite culori.


Cred ca asa sta treaba. Cea cu 5 oameni e albastra. Astalalta cu bena fara bancheta si perete despartitor poate ca e verde. 


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

cabriolette a scris:


Misu de Cluj a scris:


Probabil ca au fost mai multe exemplare, in diferite culori.


Cred ca asa sta treaba. Cea cu 5 oameni e albastra. Astalalta cu bena fara bancheta si perete despartitor poate ca e verde. 

Ai scapat ieftin, nu mai trebuie sa o revopsesti in verde   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Imi plac mult pozele si la final cred ca va iesi f bine 10.1 sibian!!
SB 10 ARO ii vei pune?


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Pe Brasov. Cand l-am inscris la finante, la biroul de acte auto am rugat-o pe tanti sa verifice daca anumite numere sunt disponibile. Am incercat 10aro. Era luat. Apoi am incercat 81aro. Era luat. Apoi mi-a picat fisa. La Brasov e Aro Palace, care au si hotele si multe alte chestii. Probabil numerele cu ARO sunt luate toate pe Brasov. O sa ma mai gandesc la cateva variante pana cand o fi cazul sa termin perfectarea actelor.

Fostul proprietar mi-a facut un cadou. Poze cu masina asta din 1984. 

aro 10.1 din 1981 brasov. cand l-am inscris finante, biroul acte auto rugat-o tanti verifice daca

41.8KB


pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
 

aro 10.1 din 1981  

69.1KB


pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
 

aro 10.1 din 1981  

77.7KB


pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Acum am si poze din istoricul masinii.


aro 10.1 din 1981 acum poze din istoricul masinii.

81.4KB


pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Toate arcurile spate pe foi sunt la fel la aro 10, sau exista si aici diferente ?

pus acum 7 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675

cabriolette a scris:

Toate arcurile spate pe foi sunt la fel la aro 10, sau exista si aici diferente ?

Este posibil sa se potrivească si de dacia papuc,il desfaci si masori distanta.


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

sorin100 a scris:


cabriolette a scris:

Toate arcurile spate pe foi sunt la fel la aro 10, sau exista si aici diferente ?

Este posibil sa se potrivească si de dacia papuc,il desfaci si masori distanta.

La camionetele 10.6 si 10.9 in mod sigur arcurile is mai solide.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

cabriolette a scris:

Toate arcurile spate pe foi sunt la fel la aro 10, sau exista si aici diferente ?

Difera numarul de foi si ;ungimea , cam la fiecare model in parte.


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Multumesc pentru raspunsuri. Am zis ca mai bine intreb decat sa mai iau piese aiurea. Nu se potrivesc piese de la modelele mai recente si trebuie avut grija.

Avand in vedere ca e prea frig, m-am apucat de scaune. Vinilinul ala era prea obosit. O sa refac tapiteria integral din piele "pe bune", de culoare neagra, fix dupa modelul original. Sa vedem ce iese, ca de munca e destula...



pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Pai scaunele is ca la Dacia 1100, in afara de spatarul rabatabil.
Poate gaseai niste scaune de Dacia 1100 in stare buna si doar mutai invelisul pe scheletul de Aro.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Wow!! ar fi interesat sa faci cusatura cu ata de culoarea caroseriei!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

cabriolette a scris:

Multumesc pentru raspunsuri. Am zis ca mai bine intreb decat sa mai iau piese aiurea. Nu se potrivesc piese de la modelele mai recente si trebuie avut grija.

Avand in vedere ca e prea frig, m-am apucat de scaune. Vinilinul ala era prea obosit. O sa refac tapiteria integral din piele "pe bune", de culoare neagra, fix dupa modelul original. Sa vedem ce iese, ca de munca e destula...

http://thumbnails117.imagebam.com/52698 ... 974334.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52698 ... 974346.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52698 ... 974356.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52698 ... 974369.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52698 ... 974377.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52698 ... 974383.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52698 ... 974391.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52698 ... 974398.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52698 ... 974409.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52698 ... 974422.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52698 ... 974429.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52698 ... 974434.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52698 ... 974442.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52698 ... 974449.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52698 ... 974452.jpg

Pai,se gaseste asa ceva?
As fi si eu interesat

Modificat de sk100it (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Un pont daca e de gasit acel vinilin.
M-ar interesa si pe mine pt capitonat partile din spate de la Skoda


pus acum 7 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
magazin Bucur Obor la parter....trebuie vanat

pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Nu pot sa fac cusaturile in culoarea caroseriei, lucrez de cateva zile la tapiterie si deja ce s-a putut coase la masina, s-a cusut. Zonele unde e chederul ala de imbinare intre parti trebuie cusut manual, nu am masina de-aia cu picior care tine chederul.

Sk100it, nu pot sa iti dau nici un pont de vinilin din pacate. Tapiteria o refac din piele.

Pana la dacia 1100, sa vedem cum ies astea... Desi nu sunt "de meserie", chiar imi place ce iese...


pus acum 7 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

g-power a scris:

magazin Bucur Obor la parter....trebuie vanat

Multumesc.
La magazinul obor sincer nu m-am gandit    


pus acum 7 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033
am cumparat eu material pt scaune si fete usi ,silion parca ii zice de culoare albastra si cu buret sub el...avea piele ecologica de diferite culori dar trebuie sa vezi granularitatea...oricum daca nu gasesti din prima mai treci pe acolo ca aduc tot timpul Marfa.
De exemplu materialul asta albastru este foarte cautat ca este folosit la interioare de maxi-taxi,firmele care fac conversii

Modificat de g-power (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675

g-power a scris:

am cumparat eu material pt scaune si fete usi ,silion parca ii zice de culoare albastra si cu buret sub el...avea piele ecologica de diferite culori dar trebuie sa vezi granularitatea...oricum daca nu gasesti din prima mai treci pe acolo ca aduc tot timpul Marfa.
De exemplu materialul asta albastru este foarte cautat ca este folosit la interioare de maxi-taxi,firmele care fac conversii

Poti pune o poza cu materialul ?


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 7 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
Toate vinilinurile din bucuresti provin de la un turc din europa/dragonul rosu. Acolo e raiul materialelor si costa semnificativ mai putin decat oriunde altundeva. In plus iti aduce pe comanda (fara niciun cost suplimentar) orice vrea sufletelul tau.

pus acum 7 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1033

sorin100 a scris:


g-power a scris:

am cumparat eu material pt scaune si fete usi ,silion parca ii zice de culoare albastra si cu buret sub el...avea piele ecologica de diferite culori dar trebuie sa vezi granularitatea...oricum daca nu gasesti din prima mai treci pe acolo ca aduc tot timpul Marfa.
De exemplu materialul asta albastru este foarte cautat ca este folosit la interioare de maxi-taxi,firmele care fac conversii

Poti pune o poza cu materialul ?



l-am impachetat sul si e in pod...pana ajung sa fac fetele de usi si scaunele mai e.

E exact ca materialul original care era pe fetele de usi si scaune la sport, ceva gen usor catifelat la exterior , burete pe spate si apoi o tesatura alba care tine buretele ala pe spate,

La cel original pe langa faptul ca s-a dus stratul exterior ,s-a faramitat si buretele ala interior,e un soi de praf acuma,


pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Astazi am reusit sa termin tapiteria primului scaun. Luni o sa prind spatarul de sezut, trebuie sa curat marcajele argintii (sunt facute cu o pasta cu care se marcheaza pe piele si se sterge foarte usor). Sunt multumit de cum a iesit. Ultimele poze sunt facute chiar cand am imbracat scaunele, trebuie sa se aseze putin tapiteria, pentru ca la interior am folosit burete autoadeziv, exact cam cum e cel folosit original in zonele unde sunt trasate cusaturile paralele. Teoretic nu mai am rabdare sa il fac si pe cel de pe dreapta. Practic, cred ca o sa iau o pauza de la tapiterie si imi vad de treaba la garaj. Astazi am adus de la tinichigiu o usa si elementul de sub parbriz. Probabil in cateva saptamani ma apuc si de celalalt scaun...



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Ce fel de burete autoadeziv ai folosit? Poti pune 1 poza si sursa de unde l-ai luat?

pus acum 7 ani
   
codrutul
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 354
Foarte frumos si elegant lucrat!
Poti sa deschizi un atelier de reconditionare tapiterii auto...de clienti nu o sa duci lipsa!
Spor!


_______________________________________
Minim 850 de belele
Dacia 1300 - galbin pasopt

pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Multumesc codrutule, Cred ca astia la uzina aveau masina de cusut cu piciorus care tinea chederul si ghida cusatura in functie de el. Eu n-am asa ceva. Unde s-a putut coase cu masina am primit ajutor, dar la zonele cu cheder a trebuit sa cos manual. O placere pentru buricele degetelor... 
Ionut, exista pe mai multe grosimi. Buretele are adeziv pe o parte. Dezlipesti hartia ca la un "abtibild" si-l aplici. Am folosit de 2-3 mm, mai subtire si se adapteaza foarte bine. De croit am croit dupa cele originale, pentru ca in atatia ani buretele original are mici deformari datorate uzurii.

aro 10.1 din 1981 multumesc codrutule, cred astia uzina aveau masina cusut piciorus care tinea

29.4KB


pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
M-am obisnuit ca daca merg la magazine de piese auto si intreb de piese de aro sa se uite lumea la mine ciudat. Acum caut (cred) piese de dacia 1300. Am schimbat radiatorul, am gasit si robinet de caldura nou, vreau sa schimb si furtunele. Nu am incotro, pentru ca oricum furtunele erau taiate si prelungite cu teava de plastic in mai multe locuri. Am atasat poze cu ce furtune de dacie am gasit. Au coturi preformate si nu stiu daca cele de aro sunt diferite de cele de dacie. Din ce imi dau seama ar trebui sa fie 3 furtune, unul mai lung pe partea stanga - de la robinet inspre motor direct, si doua in partea dreapta care se intrepatrund printr-un T pe la mijloc. Va rog, ma ajuta ceva din ce am gasit? Daca nu, puteti posta poze cu reperele corecte?
Multumesc!



aro 10.1 din 1981 m-am obisnuit daca merg magazine piese auto intreb piese aro uite lumea mine

46.1KB


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Furtunele alea is de Dacie. La Aro 10 probabil is mai lungi. Dar oricum nu gasesti pentru Aro. Vezi cum poti adapta cele de Dacie, iar daca trebuiesc prelungite, le poti prelungi undeva pe sub bord, ca sa nu se bata la ochi.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

cabriolette a scris:

Multumesc codrutule, Cred ca astia la uzina aveau masina de cusut cu piciorus care tinea chederul si ghida cusatura in functie de el. Eu n-am asa ceva. Unde s-a putut coase cu masina am primit ajutor, dar la zonele cu cheder a trebuit sa cos manual. O placere pentru buricele degetelor... 
Ionut, exista pe mai multe grosimi. Buretele are adeziv pe o parte. Dezlipesti hartia ca la un "abtibild" si-l aplici. Am folosit de 2-3 mm, mai subtire si se adapteaza foarte bine. De croit am croit dupa cele originale, pentru ca in atatia ani buretele original are mici deformari datorate uzurii.


De unde ai luat buretele? Un link ceva?


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Furtunul din stanga e specific Aro 10,cel din dreapta merge pus unul de Dacie cu o mica indoire.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Daniel, Misu, multumesc! O sa vad atunci cum rezolv...

Ionut, nu am link sau recomandare. M-a ajutat cineva cu materialul. Zi-mi cam de cati metri patrati ai nevoie si incerc sa iti trimit cadou. 

Modificat de cabriolette (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Habar n-am. Pentru scaune si banchete de Dacia 1300. Cred ca 4-5mp sunt suficienti. 

pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Ionut, ai pm.

Cat a fost ger, am lucrat la caldura. 
Am refacut "tapiteria de plafon" din piele. Cea veche de vinilin era gazata si obosita.



Am aplicat burete nou pe dedesubt, dupa cum era si original. Pielea am lasat-o putin mai lunga, pana sub scrumiera, exact pana la nivelul la care caroseria continua spre spate cu chederul. Imi pare mai estetic, nu stiu de ce original au taiat-o aiurea fix la jumatatea scrumierei...
Ei bine, de azi e pe masina. 




pus acum 7 ani
   
sdandrei
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
Cum ba sa pui scrumierele acolo?  Ce idee și pe proiectanții aia. Pe semne că nevoia de a fuma era mare și īn anii 70

pus acum 7 ani
   
ronin
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1318
Nu,bre era campania antifumat,probabil acolo vine spatarul scaunului.....e pusa strategic,ori zangaleai tapiseria,ori spatarul scaunului in ultima instanta daca insistai sa fumezi,reuseai probabil la o groapa sa-i si arunci un jar pe spinare aluia din fata   ....motiv pentru care ,pe vremea aia,puteai primi si una peste bot,amenintarile nu prea erau la moda...ce vremuri!!!

_______________________________________
Ba se poate!

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Pai nu prea aveau unde sa le puna. Daca le puneau pe aripile spate, veneau ca la Dacia si erau tare incomode. Asa te intinzi un pic si gata. Acu' ca risti sa ii prajesti un pic pe cei din fata e alta treaba...
Urmele de gazare (dar gazare, nu vopsite) de pe tapiterie se curata usor cu benzina. Nu pateste nimic. Restul petelor se scot cu amestec de apa oxigenata si vanish pudra. Dupa tratamentul asta raman albe si frumoase!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Original era pana deasupra scrumierei. La mine nu a umblat nimeni, chiar si scrumierele sunt noi, niciodata folosite.
Poate ca in 1980 era pana pe sub scrumiera, apoi in 1981 pana la jumatate, ca apoi in 1982 sa fie pana pe deasupra.
Cand se fabrica multe, se face multa economie de material
Interesant ca doar la 10.1 erau scrumiere, la 10.4 nu exista deloc!

aro 10.1 din 1981 original era pana deasupra mine umblat nimeni, chiar sunt noi, niciodata 1980 era Admin

68.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

ionut_doc a scris:


Urmele de gazare (dar gazare, nu vopsite) de pe tapiterie se curata usor cu benzina. Nu pateste nimic. Restul petelor se scot cu amestec de apa oxigenata si vanish pudra. Dupa tratamentul asta raman albe si frumoase!

Asta cu apa oxigenata si vanish pudra, pare o reteta buna.
O voi incerca la tapiteria de la Dacia galbena, ca la aia este cam ingalbenita tapiteria de plafon in unele locuri si nu am de gand s-o shimb.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Vad ca la tine prinderea centurilor de siguranta este pe stalpi! Foarte ciudat!

aro 10.1 din 1981 vad tine prinderea centurilor siguranta este stalpi! foarte ciudat! Admin

85.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
La mine e jos pe contraaripa spate. Asa au fost montate din fabrica.
Probabil au considerat ca stalpul ala prins in 4 suruburi nu este destul de rigid si de aia l-au mutat jos in 1982.

aro 10.1 din 1981 mine jos spate. asa fost montate din considerat stalpul ala prins suruburi este Admin

28.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
codrutul
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 354
Iese frumos!

In alta ordine de idei:

- de unde ai atatea cleme de rufe???
- nu ai dat skoda?

Mi-a placut si mesajul cu usa de la frigider!!!
P.S. te prinde bine culoarea rosie la unghii

Spor la toate!


_______________________________________
Minim 850 de belele
Dacia 1300 - galbin pasopt

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Asta vroiam si eu sa intreb, daca clemele de rufe le-ai pus doar provizoriu?
Sau le lasi acolo?
Ca dau un aer rebel, foarte la moda.
"Flower power" exotic.  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

codrutul a scris:

P.S. te prinde bine culoarea rosie la unghii

   


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Misu de Cluj a scris:


ionut_doc a scris:


Urmele de gazare (dar gazare, nu vopsite) de pe tapiterie se curata usor cu benzina. Nu pateste nimic. Restul petelor se scot cu amestec de apa oxigenata si vanish pudra. Dupa tratamentul asta raman albe si frumoase!

Asta cu apa oxigenata si vanish pudra, pare o reteta buna.
O voi incerca la tapiteria de la Dacia galbena, ca la aia este cam ingalbenita tapiteria de plafon in unele locuri si nu am de gand s-o shimb.


Eu asa le-am curatat pe ale mele. Trebuie sa faci ca o pasta vanish pudra cu apa oxigenata, intinzi pe ce ai de curatat si apoi lasi la soare 2-3 ore. La final limpezesti cu apa si eventual mai insisti cu o periuta de unghii. Ce-ti pot spune cu siguranta, ca nu scoate petele de rugina. Le estompeaza, dar nu le scoate de tot. Am incercat si direct cu vanish si apa normala si functioneaza si asa, dar trebuie sa freci cu periuta de unghii.


pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Chiar am observat ca la Foxy e in alta parte prinderea centurilor. Din cate imi amintesc pana si centurile mele sunt altfel. O sa vad zilele urmatoare...

Pentru ca nu am gasit chedere simple in "U" care imbraca marginea caroseriei, m-am luptat si-am reusit sa scot toata vopseaua alba de pe chederul original. Si asta a iesit bine. Am cumparat si chedere noi pentru usi.



Acum vreo saptamana au venit de la tinichigiu usile. In toamna nu am mai apucat sa le facem. In partea de jos erau sudate, denivelate, gaurite... La ambele usi au fost inlocuite complet partile inferioare, iar sudurile au fost "acoperite" cu cositor.



E gata si elementul de deasupra aerotermei. Partea din fata era topita de rugina. Am preferat sa il pastrez pe cel original care e complet plat in partea superioara. Modelele mai noi au striatii. A iesit bine.





pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248

sdandrei a scris:

Cum ba sa pui scrumierele acolo?  Ce idee și pe proiectanții aia. Pe semne că nevoia de a fuma era mare și īn anii 70


Nu fii rau! E aro, ce vrei? 



ronin a scris:

Nu,bre era campania antifumat,probabil acolo vine spatarul scaunului.....e pusa strategic,ori zangaleai tapiseria,ori spatarul scaunului in ultima instanta daca insistai sa fumezi,reuseai probabil la o groapa sa-i si arunci un jar pe spinare aluia din fata   ....motiv pentru care ,pe vremea aia,puteai primi si una peste bot,amenintarile nu prea erau la moda...ce vremuri!!!


Vreau sa dau o bere si nu stiu cui... Nu imi incap usile de la aro in broasca... Ma ajuti cu Te-treul sa le duc-aduc la-de la vopsit?      


ionut_doc a scris:

Pai nu prea aveau unde sa le puna. Daca le puneau pe aripile spate, veneau ca la Dacia si erau tare incomode. Asa te intinzi un pic si gata. Acu' ca risti sa ii prajesti un pic pe cei din fata e alta treaba...
Urmele de gazare (dar gazare, nu vopsite) de pe tapiterie se curata usor cu benzina. Nu pateste nimic. Restul petelor se scot cu amestec de apa oxigenata si vanish pudra. Dupa tratamentul asta raman albe si frumoase!


Am dezgazat si dezvopsit deja o gramada de elemente. N-am incercat varianta asta, dar am avut alte 2 atuuri: rabdare, si vopsea proasta folosita anterior... 


codrutul a scris:

Iese frumos!
In alta ordine de idei:
- de unde ai atatea cleme de rufe???
- nu ai dat skoda?
Mi-a placut si mesajul cu usa de la frigider!!!
P.S. te prinde bine culoarea rosie la unghii
Spor la toate!


Skoda nu as mai fi vrut sa o dau, pentru ca ramaneam fara masina de iarna. Tentatia de a-mi lua aro a fost prea mare, asa ca skoda a plecat, dar a ajuns pe maini bune! Si uite-asa a inceput povestea cu aro...
Si cum n-am masina de iarna, se sacrifica broasca saraca. Cu caldura-i mai greu...
Unghiile mele au vaselina, dar o sa ii transmit maica-mii de unghii... 


Misu de Cluj a scris:

Asta vroiam si eu sa intreb, daca clemele de rufe le-ai pus doar provizoriu?
Sau le lasi acolo?
Ca dau un aer rebel, foarte la moda.
"Flower power" exotic.  


Am urmarit sa nu spele nimeni, sa nu fie nevoie de carlige. Ghici ce? Fix cand puneam carligele suna telefonul... Nu cumva?... 


pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Am vazut crapaturi de-astea la mai multe masini in locul unde se imbina coala de tabla exterioara cu stalpul. Din fabrica zona aia e alamita, dar fiind punct de stres, tabla cedeaza. Azi au fost bibilite si astea, miercuri teoretic usile pleaca la vopsit. 



Modificat de cabriolette (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la