CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
angela31
Femeie
24 ani
Buzau
cauta Barbat
24 - 60 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Operatiunea Caramida - Dacia 1310 Phase1 1983 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Gata! Caramida a fost zugravita! 

Vopsire_caramida



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1397
A ieșit foarte frumos...că toate celelalte!
Felicitări...ia o mica pauza acum și spor la asamblat !


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Sa nu-i fie de deochi ca frumoasa o iesit    

pus acum 6 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Foarte frumoasa!

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am mai montat usile si capotele.
Maine curat tapiterii si covoare.

Montare_usi_si_capote



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Cu manutele alea mici si negre ai facut o treaba minunata.
Dar te-o ajutat si compresorul,d-aia a iesit asa frumoasa    


pus acum 6 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
ai vopsit-o in garaj sau afara?

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Tov a scris:

ai vopsit-o in garaj sau afara?

Afara. In garaj as fi gazat cu rosu Lastunul si R5 ul.   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Cu pasi mici, continua asamblarea. 
Ornamente, manere, tapiterii.
Tapiteriile de usa erau deformate.
Le-am umezit si am pus peste ele o tabla si o bucata de sina de cale ferata.
Apoi le am lasat asa in soare, sa se usuce.
S-au indreptat destul de bine.
Trebuie neaparat lipite la loc foliile peste gaurile din usi, ca altfel cand ploua, acolo patrunde umezeala si tapiteriile se infoaie si se deformeaza.
Comparativ cu Dacia 1300, masina asta este un rebut.
Toata masina asta este facuta din materiale de tot rahatul, specifice anilor '80.
Totusi is mai bune decat cele de dupa 1990.

asamblare_caramida_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Apoi beleaua mare sunt barile cromate.
Bari negre nu pun! Iar din astea cromate nu mai gasesti in stare buna, asa ca iarasi a trebuit sa improvizez si fac din rahat bici.
Ghinionul acestei masini a fost ca parcarea era langa batatorul de covoare.
Apoi vechiul proprietar, cand era mai beat un pic si avea cateva atmosfere in cap, mai nimerea tzeava de la batatorul de covoare.
Cand cu fata, cand cu spatele, cum nimerea.
Bara fata era foarte urat lovita, nu putea fi recuperata.
Cu ajutorul lui Yokomy am facut rost de o alta bara fata de la o dezmembrare din Timisoara.
Nici ala nu e perfecta ca are o portiune unde era cromul sarit, dar macar este dreapta si nelovita.
Unde era sarit cromul, am aplicat un autocolant cromat. Asa arata decent.
Nu am ce face, cand voi gasi alta bara mai buna, il voi schimba.
Bara din spate l-am indreptat. L-am readus la forma initiala destul de bine.
Am ramas masca, cat de bine curata staniolul imbibat in Coca-Cola.
Credeam ca este doar un mit urban, faza cu staniolul + Coca-Cola, dar este adevarat, face minuni!
Foarte bun pentru curatat suprafete cromate, dar nu cred ca mai beau Coca-Cola.
Torni Coca-Cola pe suprafata, o lasi putin sa se usuce.
Apoi iei o bucata de staniol, faci din el ghemotoc.
Pui Coca-Cola intr-un pahar si bagi ghemotocul de staniol in pahar, sa se umple cu Coca-Cola.
Dupa care iei in mana ghemotocul de staniol si freci cu el suprafata cromata.
Repeti operatia de 2-3 ori.
Scoate toata rugna de suprafata.
Apoi o speli cu apa si o lustruiesti cu solutie din ala cu care se curata chiuvetele de inox.

bari_fata_si_spate



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Aripa față stānga nu s-a putut trage mai mult?Pare acolo un luft destul de mare...

Oricum,a ieșit LUX!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Adrian Frigo a scris:

Aripa față stānga nu s-a putut trage mai mult?Pare acolo un luft destul de mare...

Oricum,a ieșit LUX!

Cu lufturile sunt invatat de la Lastun, daca nu-mi trece capul prin luft, atunci este corect aliniat.
Aripile fata inca nu sunt montate. Doar o bucata de sarma le tine. Maine ma duc sa cumpar cordoane de mastic si apoi le montez.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Putin iluminism aplicat, pentru prelungirea existentiala al farurilor
Nu pot da detalii din cauza skodarului plagiator

Lucrari_la_faruri



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Iluminism aplicat posterior 

Lucrari_stopuri



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
EEEEEh,ce sa-ti spun .
Normal ca te plagiez.
Si imi plaaaaaaaaaaace,maxim.
Gata ,ti-am furat ideea.
Multam fain.
Dar tot te mai stresez cu o tema  de lucru:reconditionare amortizoare.
La mine sunt demontabile,dar nu stiu cat ulei sa pun,de care,unde gasesc oringuri de etansare,deh,alea alea    


pus acum 6 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Foarte fain, Misu! Urmaresc cu mare placere proiectul asta. Nu i-ai gasit o lampa cromata pt. bara spate?

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Spalare_covoare_si_scaune



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

iustin.nt a scris:

Foarte fain, Misu! Urmaresc cu mare placere proiectul asta. Nu i-ai gasit o lampa cromata pt. bara spate?

Undeva cred ca am si lampa cromata, intre stocurile de rezerva pentru Dacia 1300.
Acuma asta a fost la indemana, pe 1310 e bun si cel negru.
De trei zile caut plafonierele, am cumparat una anul trecut, apoi anul asta inca doua bucati.
Pe ala de anul trecut l-am gasit, dar pe astealalte doua le-am pus undeva "la vedere" si le caut de trei zile.
Le simt prezenta in zona, dar nu reusesc sa le gasesc.
Is tare afurisite, cand le cauti, se ascund.
Nu ma mai bat la cap, cateva zile ma prefac ca nu le caut si vor aparea.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Misu masina ii aproape gata de drum,sa te bucuri de ea chiar arata bine!!!

pus acum 6 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 430
Buna treaba domnule. A iesit exemplar.

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Inca nu are motor. Mai este de lucru.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ieri seara am gatat interiorul.
Asa ca sport de sambata, am bagat motorisca.

Montare_motor_la_loc



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1329
foarte fain.


pus acum 6 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Fain a iesit . Misu pentru zilele calduroase cand o sa stea in soare chiar si rar, sa ii pui parasolar  . Acest model de bord crapa foarte repede daca sta in soare.

pus acum 6 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Nu crapă ca e din spumă.

_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

om_bland a scris:

Fain a iesit . Misu pentru zilele calduroase cand o sa stea in soare chiar si rar, sa ii pui parasolar  . Acest model de bord crapa foarte repede daca sta in soare.

La minesta in sopron, nu sta afara, dar a stat afara in fata blocului peste 30 de ani. Daca nu a crapat pana acuma, nu cred ca mai crapa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Ai tras o munca dar a iesit faina . Inca o Dacie care va rade de plastice .

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Foarte greu avansez. Am mai montat maruntaie pe motor. Reconditionat electromotorul si alternatorul. Urmeaza sa montez rezervorul, esapamentul.
Apoi franele trebuiesc refacute, rotile vopsite, reglat si pus la punct motorul.

Asamblare_motor



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
A iesit bine. Te misti repede, sa stii, degeaba te plangi ca merge greu... .
Spor in continuare, ca nu mai ai mult si o rezolvi si pe asta!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ionut_doc a scris:

A iesit bine. Te misti repede, sa stii, degeaba te plangi ca merge greu... .
Spor in continuare, ca nu mai ai mult si o rezolvi si pe asta!

Apoi comparativ cu tine, normal ca sunt racheta ballistica.
Raportat la standardele mele si la vechiturile care stau la coada sa intre in atelier, sunt foarte lent.      


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Gata Misu? Ai dat o tura cu ea?

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Inca nu, ma ocup de frane si de puntea spate.
Am pus motorul, puse toate maruntaiele.
Apoi reconditionate etrierele, pus garnituri noi, placute de frane noi.
Pompa centrala reconditionata.
Vopsite rotile din fata, polisshate capacele testoasa.
Am gasit si plafonierele, culmea ca erau la loc vizibil si le cautasem vreo doua zile ca un prost.

Maine urmeaza franele din spate si sa vopsesc rotile din spate si roata de rezerva, dupa care aerisesc franele.
Dupa care esapamentul, scuturile, reglat si pus la punct motor, pus ulei, lichid de racire, spalate geamurile, spalat tapiteria de plafon, montat rezervorul de benzina. Apoi revizuit instalatia electrica, sa functioneze tot.
Inca cateva zile!

Cam atat mai este. Nu ma grabesc.

frane_fata_si_roti



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am montat esapamentul, refacute franele spate, vopsit roti spate, montat rezervor, montat scut fata, scut spate.
Mai trebuie pus lichid de frana si aerisita instalatia de franare.

Frane_spate



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Etapa urmatoare. Instalatia electrica. Asta imi place sa o repar.
La inceput nu prea functiona nimica, dar in cateva ore s-o facut lumina.
In spate la bord era mai  greu cu  schimbarea becurilor arse, ca am degete prea mari.
Continuarea maine dupamasa.

Lumini_si_umbre_de_caramida



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

Minunat


pus acum 6 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Cind o termini facem o iesire la Sf.Ioan ?

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Facem! Inca 1-2 zile si-i dau pedala. Apoi merg la ITP si plec cateva zile la tara.
Dupa aia facem intalnire, ca apoi in august iarasi ma duc la munte.

Apoi trebuie sa ma apuc si de Dacia visinie. Acolo nu e mare lucru, ca nu trebuie lucrat nici dedesubt ca este in stare buna si izolata, nici la interior si nici la partea mecanica.
Doar reparate aripile spate si baza usilor, apoi revopsita toata masina.
Pe ala o fac pana in septembrie.

Apoi la iarna ma mai distrez un pic cu Aro 244, un pic de sudura ici-colo, schimbat motor, facut frane si din astea, dar ala deocamdata ramane asa rat-look, doar sa o fac functionala. Cu ala nu ma grabesc doar asa lejer cate un pic.

Iar la anul, in 2018, cred ca voi restaura Dacia galbena + rulota Felicia + vopsit si asamblat tricicleta Amica.

Apoi R30, Citroen 2cv, Lastunul Albastru si restul, raman pe mai incolo, sa  nu ma apuce plictiseala sau depresia.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Si Gazu? Ala cui il lasi?

pus acum 6 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Eu cred ca ca nu e potrivit numele topicului Caramida,pune si tu alceva,la lastun si pus pruna sau portocala,pune capsunica ceva dar caramida ii csm mult

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

classicfan a scris:

Si Gazu? Ala cui il lasi?

Gazul e gata in mare parte. Ala se afla in lucru din 2008. Pana in 2028 va fi gata si aia.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1397

Misu de Cluj a scris:

.

Iar la anul, in 2018, cred ca voi restaura Dacia galbena + rulota Felicia + vopsit si asamblat tricicleta Amica.

Apoi R30, Citroen 2cv, Lastunul Albastru si restul, raman pe mai incolo, sa  nu ma apuce plictiseala sau depresia.


Ai uitat si noile achiziții , că sigur vor fii...și alea oricum vor fii in capul listei și le vor īmpinge in jos pe cele existente ....


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Alex_VW a scris:


Misu de Cluj a scris:

.

Iar la anul, in 2018, cred ca voi restaura Dacia galbena + rulota Felicia + vopsit si asamblat tricicleta Amica.

Apoi R30, Citroen 2cv, Lastunul Albastru si restul, raman pe mai incolo, sa  nu ma apuce plictiseala sau depresia.


Ai uitat si noile achiziții , că sigur vor fii...și alea oricum vor fii in capul listei și le vor īmpinge in jos pe cele existente ....

Nu, deocamdata nu cumpar nimica.
Doar daca gasesc ceva interesant ....


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

gavrisan lucian a scris:

Eu cred ca ca nu e potrivit numele topicului Caramida,pune si tu alceva,la lastun si pus pruna sau portocala,pune capsunica ceva dar caramida ii csm mult

Da Capsunica Dar atinci vei deveni Nas si va trebui sa aduci cadouri scumpe. Ca oricum daca se tripleaza taxele de la anul si se baga si legea asta cu RCA si numere predate, alte porcarii, il voi duce alaturi de Portocala, Lebenita si Pruna, pana la remat ca sa le sparga si sa-mi faca un compot de fructe.
Daca ramane caramida, atunci aia o sa-mi bage praf de caramida in compotul de fructe.
Eu nu stiu tu cum naiba rezisti cu atatea de epave pe cap (dublu fata de cate am strans eu), cred ca nu poti dormi zile intregi si te indopi cu calmante, cand astia anunta tot felul de legi si porcarii.
Si eu, cateodata, cand astia vorbesc despre taxe noi, ma imbat, ca sa ma simt ametit.
 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Renaultul 30.....aia e chiar bijuterie de masina.
Cand eram mai tinerel imi doream asa ceva.
30 sau 16,dar dat fiind faptul ca aveam pantalonii rupti in fund si vai de steaua mea,am ales Skoda.
Prima S100,o epava,mai ales ca atunci aveam doua"calitati":prima era ca nu aveam bani si a doua ca nu ma pricepeam    


pus acum 6 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Daca o sa fie grav de la anu,atestez ce pot si restu le radiez la cerere,si peste ani mai vedem!

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Inca nu l-am pornit ca m-am chinuit cu franele. Nu puteam aerisi frana pe spate. Pe la urma a trebuit sa schimb pompa centrala. Acuma am reusit sa aerisesc toate rotile si are frane.
Maine va fi pornirea!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Gata! L-am pornit. Am si dat o tura cu ea aici pe strada.
Urmeaza RCA pe o luna si apoi o duc la ITP, dupa care mergem in rodaj.
Proiect finalizat dupa aproape 4 luni!

Proiect_finalizat



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1397
Felicitări...a trecut repede,in cāteva zile cānd vei fii in rodaj vei și uita perioada asta.
Și actele de "MDE" pe cānd?
Rodaj fara probleme !


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 6 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Bravo ! Care urmeaza sate ocupi de ea ?

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Alex_VW a scris:

Felicitări...a trecut repede,in cāteva zile cānd vei fii in rodaj vei și uita perioada asta.
Și actele de "MDE" pe cānd?
Rodaj fara probleme !

Actele cat mai rapid sa fie transcris,ca tot ma bate fostul proprietar la cap, apoi atestarea istorica separat, mai catre iarna.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
M-am dat prin strazile din zona, dar s-a cam incins a urcat catre 95 grade termometrul.
L-am  lasat sa se raceasca si nu par sa fie probleme.
Presiunea de ulei este buna, intre 4 si 6 bari, nici la cald nu scade sub 3 bari.
O sa cumpar solutie din ala "Radiator flush" si voi face un tratament de curatire pentru instalatia de racire. Daca si atunci se supraincalzeste, atunci montez un radiator marit din ala tropicalizat din aluminiu.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799

Misu de Cluj a scris:


O sa cumpar solutie din ala "Radiator flush" si voi face un tratament de curatire pentru instalatia de racire.


recomand detergent (automat) de rufe. Eventual lichid. Eu gauresc 1-2 capsule de ariel, doar partea cu detergentul nu si celelalte compartimente colorate ca acolo e balsamul, le torn in radiator si merg cateva zile/saptamani cu masina. La nevoie repet tratamentul, apoi bag 1-2 ture cu apa chioara sa se spele bine bine, apoi G12 de la UNIX


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Apoi am zis ca nu risc, am pus radiator nou, din ala mare, cum am pus in toamna pe Foxy3.
La ala era sa gripez motorul si a trebuit sa o demontez inca o data. Nu mai vreau sa repet experienta aia.
Am pus si furtune noi, termostat nou.
Fise de bujii Tesla siliconice noi.  Alta viata.
Acuma functioneaza bine.
Mai trebuie sa etansez esapamentul ca sufla in cateva locuri.
Apoi saptamana viitoare RCA, ITP si programare pentru transcriere.
Atestarea istorica mai catre iarna, probabil impreuna cu Dacia visinie.

caramida dacia 1310 phase1 1983 apoi zis risc, pus radiator nou, din ala mare, cum pus toamna Admin

48.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Tov a scris:


Misu de Cluj a scris:


O sa cumpar solutie din ala "Radiator flush" si voi face un tratament de curatire pentru instalatia de racire.


recomand detergent (automat) de rufe. Eventual lichid. Eu gauresc 1-2 capsule de ariel, doar partea cu detergentul nu si celelalte compartimente colorate ca acolo e balsamul, le torn in radiator si merg cateva zile/saptamani cu masina. La nevoie repet tratamentul, apoi bag 1-2 ture cu apa chioara sa se spele bine bine, apoi G12 de la UNIX

Da ala cu Arielul nu face spuma?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
daca e automat nu face spuma

pus acum 6 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1329
fain de tot,felicitari.
lucrare de diploma.



pus acum 6 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
Daca cineva ar avea o Dacie cum era aceasta cānd ati cumparat-o, si ar vrea sa o aduca in statiul in care e acum, ce buget ar necesita? Cāt ar costa piesele, si cāt  māna de lucru?

As vrea sa compar. Pentru breakul meu, ca sa il aduc asa cum este, am dat cam 700 de euro pe piese si consumabile, si tot atāt pe manopera la diferiti Dorei si Gigei (eu lucrānd alaturi de ei, atāt cāt am stiut si putut)


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Alex1300BV a scris:

Daca cineva ar avea o Dacie cum era aceasta cānd ati cumparat-o, si ar vrea sa o aduca in statiul in care e acum, ce buget ar necesita? Cāt ar costa piesele, si cāt  māna de lucru?

As vrea sa compar. Pentru breakul meu, ca sa il aduc asa cum este, am dat cam 700 de euro pe piese si consumabile, si tot atāt pe manopera la diferiti Dorei si Gigei (eu lucrānd alaturi de ei, atāt cāt am stiut si putut)


Da cam asta este regula ca manopera cam este tot in jurul sumei pe care platesti pe piese si consumabile.
Cam 1500-1800 Euro, pana in prezent fara manopera.  Manopera probabil tot atata.
Daca o faci doar tu de la A la Z si nu platesti manopera nimanui, (cum lucrez eu), atunci totalul este undeva intre 1500-1800 Euro.
Asta la Dacie. La Aro mai mult, iar la marci straine si mai mult.
Daca platesti si manopera, atunci trebuie sa ai un buget de la 3000 Euro in sus.
Acuma depinde si de pretentii, ca daca schimbi tot si cumperi tot felul de piese exotice de pe E-bay, atunci poate urca mult mai mult.
Un coleg vestit, cu o Dacie la fel de vestita, zice ca a bagat in proiect peste 10000 de Euroi.
Daca ai pretentii la vopsele scumpe facute de catre profesionisti, numai vopsitul te poate costa in jur de 2000 Euro.
Sablatul unei caroserii incepe de la 600 Euro un sus.
Deci daca lucrezi fara limita de buget si alegi tot ce este mai bun si mai scump este foarte plauzibil ce zice acel coleg.
Dar nu e bine nici sa sari calul.
Cine vrea "show-car" de expus o data pe an la CES, nu are decat sa se intinda cu bugetul.
Nu e cazul meu, ca eu lucrez dupa metoda "Mesterului Manole Elefantul, care turteste biscuiti".
Pentru mine e bine asa la "Low-Cost", sa ma bucur de rezultat si sa o conduc.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
M-am apucat sa repar garajul avariat pe 20 aprilie, cand a fost zapada aia umeda si grea.
S-o prabusit toata structura metalica. Noroc ca era portbagajul pus pe masina.
Acuma l-am intarit si refacut sudurile mult mai bine. Sper sa reziste.
Maine ma duc sa caut ceva ondulina sau ceva policarbonat din ala ondulat.
Important sa fie un material usor.

caramida dacia 1310 phase1 1983 m-am apucat repar garajul avariat aprilie, cand fost zapada aia Admin

68.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am facut RCA pe o luna, sa fac ITP-ul si putin rodaj.
Apoi cu inmatricularea e moarte de om, azi m-am programat on-line ca doar asa mai ajungi pe la ghiseu su m-o pus pe 8 septembrie.
De aia nici nu m-am complicat sa facem intai atestarea si RAR-ul ca asa ne prindea Craciunul. Atestarea istorica o facem separat la iarna, dar pana atunci sa fie transcris, ca ma bate fosta proprietara la cap sa o radiem de pe numele ei.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

Misu de Cluj a scris:


Alex1300BV a scris:

Daca cineva ar avea o Dacie cum era aceasta cānd ati cumparat-o, si ar vrea sa o aduca in statiul in care e acum, ce buget ar necesita? Cāt ar costa piesele, si cāt  māna de lucru?

As vrea sa compar. Pentru breakul meu, ca sa il aduc asa cum este, am dat cam 700 de euro pe piese si consumabile, si tot atāt pe manopera la diferiti Dorei si Gigei (eu lucrānd alaturi de ei, atāt cāt am stiut si putut)


Da cam asta este regula ca manopera cam este tot in jurul sumei pe care platesti pe piese si consumabile.
Cam 1500-1800 Euro, pana in prezent fara manopera.  Manopera probabil tot atata.
Daca o faci doar tu de la A la Z si nu platesti manopera nimanui, (cum lucrez eu), atunci totalul este undeva intre 1500-1800 Euro.
Asta la Dacie. La Aro mai mult, iar la marci straine si mai mult.
Daca platesti si manopera, atunci trebuie sa ai un buget de la 3000 Euro in sus.
Acuma depinde si de pretentii, ca daca schimbi tot si cumperi tot felul de piese exotice de pe E-bay, atunci poate urca mult mai mult.
Un coleg vestit, cu o Dacie la fel de vestita, zice ca a bagat in proiect peste 10000 de Euroi.
Daca ai pretentii la vopsele scumpe facute de catre profesionisti, numai vopsitul te poate costa in jur de 2000 Euro.
Sablatul unei caroserii incepe de la 600 Euro un sus.
Deci daca lucrezi fara limita de buget si alegi tot ce este mai bun si mai scump este foarte plauzibil ce zice acel coleg.
Dar nu e bine nici sa sari calul.
Cine vrea "show-car" de expus o data pe an la CES, nu are decat sa se intinda cu bugetul.
Nu e cazul meu, ca eu lucrez dupa metoda "Mesterului Manole Elefantul, care turteste biscuiti".
Pentru mine e bine asa la "Low-Cost", sa ma bucur de rezultat si sa o conduc.

Adica mai exact,pana acum eu asa am inteles,ca au intrat cam 1500 de euro in aceasta Dacie.
Gresesc?    


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
In jur de atata. Nu tin socoteala exacta.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
De alaltaieri are RCA, de ieri are ITP.
De azi dimineata curge rezervorul.
Am pus 20 litri de benzina duminica, doua zile m-am blimbat, am fost la ITP.
Azi dimineata cand intru in garaj, balta de benzina pe dedesubt.
Am dat jos scutul sa vad de unde vine. Are o gaura de cca 1 mm in fundul rezervorului.
Ideea este ca a mai fost cositorit in cateva locuri si probabil e cam subtiata tabla.
O sa incerc sa il cositoresc, dar daca peste o luna apar alte gaurele?
Nu gasesc rezervor nou, nici pe net, nici in magazine, am umblat prin jumatate de oras.
Oare nu se mai gaseste nicaieri ?
Pe olx sunt cateva folosite, dar alea iarasi depinde in ce stare sunt.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Nu am mai vazut rezervor nou de prin 2012.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 6 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
nu cositoresti local ci pui petic din foita de cupru

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Doar rezervor de Break si de papuc este. De berlina nimica!
Nasol rau de tot. Pe olx is destule folosite, dar daca nu le poti vedea, este cu doua taisuri treaba.
Dar pe la urma l-am cositorit.
Prima data cand fac peticire de rezervor ca imi era frica sa nu explodeze.
Dar la sfatul unui prieten l-am gazat bine cu monoxid de carbon, pus la esapamentul de la Aro 10 vreo 15 minute, apoi repede astupat gatul cu o carpa, sa ramane monoxidul de carbon in interior, apoi m-am apucat de cositorit.
Asta cu monoxidul de carbon este idee buna, elimina complet si neutralizeaza vaporii de benzina.
Am reusit sa astup porul ala, dar am mai gasit inca una, care inca nu era strapunsa complet, dar lacrima deja si acolo.
L-am cositorit si pe ala, acuma nu mai curge nicaieri.
Am tinut rezervorul vreo ora pe masa de lucru, pus vreo 5 litri de benzina si nu curge.
Cu patru suruburi l-am montat provizoriu inapoi pe masina, dar deocamdata nu pun scutul la loc, inca doua-trei zile mai vreau sa il verific.

Reparatie_rezervor



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Apoi mai era o chestie cu racirea.
Cu noul radiator nu se mai supraincalzea, dar functiona foarte fierbinte in jur de 95 grade.
Pe caldurile astea functiona prea incins, la prag de fierbere.
Ieri cand am traversat orasul de doua ori, eram tot timpul cu ochii pe ceasul de temperatura. Nu a fiert, dar era acolo in prag de fierbere.
Cand am pus radiatorul am cumparat termostat nou, care era de 89 de grade.
Ala o fi bun in tarile nordice, sau iarna, dar nu este sanatos cand este vara torida.
Asa ca l-am scos si am pus in loc un termostat vechi de Renault 5 pe care scrie 82 de grade.
R5 are motorul foarte ingramadit, se incinge mai rapid si de aia are o racire mai buna, exista chiar si termostat de 72 ,75 si 82 grade pentru R5. 
Asta ce am pus este varianta pentru climat rece, pentru R5, dar si cu asta a scazut temperatura pe ceas cu 10 grade.
O sa comand unul de 75 grade.
Diferenta este foarte mare, acuma nu mai urca peste 85 de grade.
Ceasurile nu is puse de fabrica dar is foarte utile.
Le-am facut rama neagra, sa semene cu alea de pe TX.
Nu ma intereseaza cine ce zice, ceasurile acolo vor ramane, ca sunt accesorii foarte utile si te pot feri de belele mari!

Schimb_termostat



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
O alta belea este cablul de kilometraj.
Este rupt si este modelul cu mufa mare, care nu se mai gaseste nicaieri.
Doar din alea cu mufa mica si din alea de tip Tacosan cu clips se gasesc.
De unde naiba sa fac rost de un cablu km nou cu mufa mare?

Ma gandesc sa vad, poate daca reusesc sa dau jos pe ala vechi si daca carcasa este buna sau se poate indrepta, atunci cumpar un cablu nou cu mufa mica si mut miezul in carcasa de la ala veche.
Am mai facut candva smecheria, dar carcasa de la cablul vechi trebuie sa fie recuperabila.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Misu de Cluj a scris:


Ceasurile nu is puse de fabrica dar is foarte utile.
Le-am facut rama neagra, sa semene cu alea de pe TX.
Nu ma intereseaza cine ce zice, ceasurile acolo vor ramane, ca sunt accesorii foarte utile si te pot feri de belele mari!



Vrei sa-ti trimit un set cu rama originala ?


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

vranceanu a scris:


Misu de Cluj a scris:


Ceasurile nu is puse de fabrica dar is foarte utile.
Le-am facut rama neagra, sa semene cu alea de pe TX.
Nu ma intereseaza cine ce zice, ceasurile acolo vor ramane, ca sunt accesorii foarte utile si te pot feri de belele mari!



Vrei sa-ti trimit un set cu rama originala ?

Mersi, dar mai am si din alea ca le cumparasem sa le pun pe Lastunuri, ca acolo este o lupta critica, la sange, cu temperatura de ulei.
Dar atunci ar trebui traforat bordul si mai tare.
Deocamdata is bine asa cum sunt, cine nu e atent, nici nu va observa ca ceasurile nu sunt inclinate.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am scos cablul kilometraj. Este in stare foarte buna.
L-am uns cu ulei grafitat si l-am montat la loc.
Daca cablul era bun, atunci ori ceasul, ori angrenajele din cutie sunt belite.
Am lasat liber pe sub bord capatul catre ceas si m-am dat inainte si inapoi cu masina.
Se invarte!
Deci ceasul kilometraj este mort, nu arata nici viteza si nici kilometrii.

Asa ma distreaza faza, ca de o saptamana masina este gata reconditionata, si totusi de atunci tot repar diverse anomalii si defectiuni

Va trebui sa cumpar un alt ceas.
Aveti careva dintre voi de vanzare, ceasuri de 1310 din asta fara turometru?

caramida dacia 1310 phase1 1983 scos cablul este stare foarte buna. l-am uns ulei grafitat l-am Admin

34.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
cara_mida



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

Misu de Cluj a scris:

De alaltaieri are RCA, de ieri are ITP.
De azi dimineata curge rezervorul.
Am pus 20 litri de benzina duminica, doua zile m-am blimbat, am fost la ITP.
Azi dimineata cand intru in garaj, balta de benzina pe dedesubt.
Am dat jos scutul sa vad de unde vine. Are o gaura de cca 1 mm in fundul rezervorului.
Ideea este ca a mai fost cositorit in cateva locuri si probabil e cam subtiata tabla.
O sa incerc sa il cositoresc, dar daca peste o luna apar alte gaurele?
Nu gasesc rezervor nou, nici pe net, nici in magazine, am umblat prin jumatate de oras.
Oare nu se mai gaseste nicaieri ?
Pe olx sunt cateva folosite, dar alea iarasi depinde in ce stare sunt.

Asta cu rezervorul se datoreaza benzinii de pe vremuri,multa apa si mers pe rosu,cum se zice.
La Dacie e infinit mai simplu ca se poate demonta rezervorul.
La skoda 120,decat sa dai rezervorul jos,mai bine arunci masina si iei alta cu rezervorul bun.
E un real blestem,caci pe acolo merg tevile de apa,caldura,timoneria cutiei de viteze,o intreaga nebunie.
Eu la Dacie,am curatat burta rezervorului ,caci de obicei se vad urmele de rugina,iar dupa aceea,teoretic nu se mai sparge.
Adevarat,merge cel mai bine petic cu foita de cupru.


pus acum 6 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Luat un vitezometru de 1300 si pus in locul celui din bord, se schimba doar cadranul

_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 6 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
am eu un set din asta de ceasuri daca ai nevoie...

pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Termostatele de Klaxcar,īn general,sunt niște petarde!

Kilometrajul se poate repara acesta fără probleme.


pus acum 6 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Mersi pt. pozele din fata, Misu! Eram curios cat de tare se vede radiatorul ala argintiu prin masca.

Ce-au zis aia de la ITP de ea?


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

iustin.nt a scris:

Mersi pt. pozele din fata, Misu! Eram curios cat de tare se vede radiatorul ala argintiu prin masca.

Ce-au zis aia de la ITP de ea?


Nu au fost probleme mari la ITP, doar ca trebuia sa pun si oglinda pe dreapta, de si nu a avut niciodata.

Fara oglinda pe dreapta nu mai trece nici o masina de ITP.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
adi
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 165
Trece si doar cu o oglinda,depinde la cine mergi.

pus acum 6 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

adi a scris:

Trece si doar cu o oglinda,depinde la cine mergi.


De exemplu la dacia mea, nu au comentat nimic si ITP-ul s-a facut la RAR.   


AdyC a scris:

Ieri am mers sa fac ITP-ul, la RAR, a trecut fara emotii, doar becul de pozitie si stop pe frana dreapta spate nu facea contact cum trebuie si a trebuit miscat putin.

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_338b1f6 ... 6ca23a.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_dcdc4d0 ... 30fa0a.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_7faab7b ... 9d95a6.jpg


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 6 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Fan a scris:

Luat un vitezometru de 1300 si pus in locul celui din bord, se schimba doar cadranul


Pai nu au nici o treaba unul cu celalat . 1310 are Km sus ,1300 jos ,etc.

Ai mai facut rost de vitezometru Misu ?





_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 6 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Uitasem de jurnalier, aparatul ala e o corcitura intre 1300 de la care moștenește spatele, si de 1310 de la care moștenește jurnalierul. Ia unul de 1310 si il pune in loc, si gaseste si cablu mai ușor

_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

vranceanu a scris:


Fan a scris:

Luat un vitezometru de 1300 si pus in locul celui din bord, se schimba doar cadranul


Pai nu au nici o treaba unul cu celalat . 1310 are Km sus ,1300 jos ,etc.

Ai mai facut rost de vitezometru Misu ?



http://www.99poze.ro/hotlink/tn_b5e47ec ... a0a1e8.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_80c53bf ... d79bf4.jpg


Inca nu. Voi gasi ceva. Pana gasesc alta, ramane asa defect.
Asta este modelul vechi, fara jurnalier si cu mufa mare. Deci probabil ca este la fel cu ala de 1300, doar cadranul este de 1310.

caramida dacia 1310 phase1 1983 vranceanu scris:fan scris:luat 1300 pus locul celui din bord, Admin

34.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

Misu de Cluj a scris:

Fara oglinda pe dreapta nu mai trece nici o masina de ITP.


A mea a trecut.  Chiar am una in oras, condusa de o batranica, care e stock, deci fara oglinzi laterale. )

Ma amuza astia de la statiile ITP care se apuca sa dea directive dupa capul lor. Daca masina n-a fost prevazuta din fabrica cu asa ceva, nu te pot obliga sa-i pui. Aceeasi poveste si cu centurile pe spate si alte chestii.
E drept ca in ziua de azi chestiile astea reprezinta elemente de minima siguranta, dar si originalitatea e importanta, tinand cont de faptul ca multe dintre cele in cauza is vehicule istorice.

Oricum, in oglinda de Dacie de pe dreapta nu vezi mai nimic.


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 6 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
Cum nu sint foarte priceput, am o "intrebare" legata de circuitul de racire.
In viziunea mea, credeam ca exista un termostat in radiator, pentru versiunile cu ELV. Si ca apa circula in mod continuu prin circuit. Deci nu imi dau seama unde este situat termostatul despre care este vorba aici, si ce actiune declanseaza.
Multumesc.



Misu de Cluj a scris:

Apoi mai era o chestie cu racirea.
Cu noul radiator nu se mai supraincalzea, dar functiona foarte fierbinte in jur de 95 grade.
Pe caldurile astea functiona prea incins, la prag de fierbere.
Ieri cand am traversat orasul de doua ori, eram tot timpul cu ochii pe ceasul de temperatura. Nu a fiert, dar era acolo in prag de fierbere.
Cand am pus radiatorul am cumparat termostat nou, care era de 89 de grade.
Ala o fi bun in tarile nordice, sau iarna, dar nu este sanatos cand este vara torida.
Asa ca l-am scos si am pus in loc un termostat vechi de Renault 5 pe care scrie 82 de grade.
R5 are motorul foarte ingramadit, se incinge mai rapid si de aia are o racire mai buna, exista chiar si termostat de 72 ,75 si 82 grade pentru R5. 
Asta ce am pus este varianta pentru climat rece, pentru R5, dar si cu asta a scazut temperatura pe ceas cu 10 grade.
O sa comand unul de 75 grade.
Diferenta este foarte mare, acuma nu mai urca peste 85 de grade.
Ceasurile nu is puse de fabrica dar is foarte utile.
Le-am facut rama neagra, sa semene cu alea de pe TX.
Nu ma intereseaza cine ce zice, ceasurile acolo vor ramane, ca sunt accesorii foarte utile si te pot feri de belele mari!

Schimb_termostat

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_81ad5ee ... 1c7b97.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_0cd7c20 ... 35be35.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_2b2e92a ... d683a7.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_a8314af ... d77fb7.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_70d8865 ... bb6ee6.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_588fdc7 ... 00ec2a.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_a20b0cc ... 5f9ca6.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_c53ccae ... 301006.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_a794751 ... 2b58fc.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_3f2db50 ... b25fe8.jpg


pus acum 6 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Alex1300BV a scris:

Cum nu sint foarte priceput, am o "intrebare" legata de circuitul de racire.
In viziunea mea, credeam ca exista un termostat in radiator, pentru versiunile cu ELV. Si ca apa circula in mod continuu prin circuit. Deci nu imi dau seama unde este situat termostatul despre care este vorba aici, si ce actiune declanseaza.
Multumesc.



In radiator nu exista termostat ci o termocupla (termocontact), care are rolul sa ichida circuitul electric, cand temperatura apei ajunge la o anumita temperatura,  pentru a pornii electroventilatorul. Toate masinile au termostat, indiferent daca au sau nu ELV.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 6 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
@Ady: da, m-am prins de ce zici, dar tot nu vad unde e plasat termostatul si ce face 

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Alex1300BV a scris:

@Ady: da, m-am prins de ce zici, dar tot nu vad unde e plasat termostatul si ce face 

Termostatul si termocupla sunt chestii total diferite.
Termostatul reglleaza circulatia lichidului de racire prin radiator, cand e rece motorul sta inchis si cand e cald motorul este deschis. Este amplasat in teava groasa de cauciuc chiar unde iese lichidul de racire in motor.
Termocupla este un contact electric bimetalic, care la o anumita temperatura inchide circuitul electric si comanda electroventilatorul de racire. Termocupla este montat in partea de jos al radiatorului.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
Multumesc!

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Asta a fost transcrisa vineri.
Noile numere CJ 83 MDE.
Dar vor fi gata doar saptamana viitoare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Gata! Caramida are numere!
Am invins birocratia mioritica!

Numere_noi



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Mai sunt probleme. Vitezometrul tot nu merge, este stricat ceasul.
Vreo doi colegi de forum mi-au promis ca fac rost de alt ceas, tot cu mufa mare, dar au ramas doar vorbele in vant.

In oras nu am nevoie, iar daca ies afara pana o repar, pun gps-ul sa vad viteza si sa nu ma amendeze potera.

Dar voi face eu rost de alt ceas in curand.

caramida dacia 1310 phase1 1983 mai sunt probleme. tot merge, este stricat doi colegi forum mi-au Admin

34.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
La fel si ornamentul de prag din dreapta, prins cu holsuruburi de catre fostul proprietar.
Imi trebuie alt ornament. Inca nu am gasit.
Cand voi gasi alt ornament, o voi schimba!
Deocamdata ramane asta asa cum este, macar au ce fotografia papagalii carcotasi, cand o duc la Fabricat in Romania!    

caramida dacia 1310 phase1 1983 fel ornamentul prag din dreapta, prins catre fostul trebuie alt Admin

48.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Misu de Cluj a scris:

La fel si ornamentul de prag din dreapta, prins cu holsuruburi de catre fostul proprietar.
Imi trebuie alt ornament. Inca nu am gasit.
Cand voi gasi alt ornament, o voi schimba!
Deocamdata ramane asta asa cum este, macar au ce fotografia papagalii carcotasi, cand o duc la Fabricat in Romania!    



Si la a mea e aceeasi situatie la ornamentul din dreapta. Patina timpului !     


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

vranceanu a scris:


Misu de Cluj a scris:

La fel si ornamentul de prag din dreapta, prins cu holsuruburi de catre fostul proprietar.
Imi trebuie alt ornament. Inca nu am gasit.
Cand voi gasi alt ornament, o voi schimba!
Deocamdata ramane asta asa cum este, macar au ce fotografia papagalii carcotasi, cand o duc la Fabricat in Romania!    



Si la a mea e aceeasi situatie la ornamentul din dreapta. Patina timpului !     

Hai sa facem schimb! Mi-l dai pe ala din stanga, iar eu ti-l dau pe aia din dreapta! Ce zici? Asa ca este o idee geniala?  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
E "fromoasa" rau ,sa nu-i fie de deochi.
Asta si Maxy de armata sunt preferatele mele    


pus acum 6 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
am eu vitezometru de 1300, ii puneti cadranul de la asta

_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 6 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Misu de Cluj a scris:

Hai sa facem schimb! Mi-l dai pe ala din stanga, iar eu ti-l dau pe aia din dreapta! Ce zici? Asa ca este o idee geniala?  



Pffffff !  Dar al meu e de 1300 si nu se potriveste la 1310       


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 6 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 358
Am urmarit lucrarea pe facebook...felicitari

Vopseaua a iesit demential,aveti mana formata in comparatie cu mine


_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

speedking640 a scris:

Am urmarit lucrarea pe facebook...felicitari

Vopseaua a iesit demential,aveti mana formata in comparatie cu mine


Cu vopseaua este vorba doar ca suflii 3 straturi, primele doua straturi trebuie sa fie putin mai vascoase, ca sa acopere bine si sa nu se scurga, la ultimul strat cresti presiunea la 7 bari si dizolvi vopseaua mult mai mult, ca sa fie foarte fluida. Apoi o sufli asa de la o distanta mai mare de 50-60 cm nu de la 25-30 cm ca la straturile obisnuite.
Atunci ultimul strat foarte fluid se aseaza ca un nor peste vopseaua deja asezata anterior si o netezeste.
Dar daca dizolvi prea mult vopseaua la ultimul strat, se va scurge, iar daca nu lasi destul timp de macar 15 minute intre stratul 2 si 3, iarasi se va scurge.
Deci trebuie sa iti formezi un simt.
Din prima nu prea are cum sa-ti iasa, decat daca esti foarte talentat!
Mie, dupa a 10-a masina vopsita incepe sa mi-se formeze simturile... si iese din ce in ce mai bine.
Incearca metoda si vei vedea diferenta.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la