CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
simona2000 la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Galati
cauta Barbat
25 - 53 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Un nou proiect R30 TD -1982 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Oare ce o fi? Vw Passat sau Dacia 1320?

nou proiect r30 -1982 oare fi? passat sau dacia 1320? Admin

49.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Artythebiker
Membru nou

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 32
PASSAT toata ziua

Modificat de Artythebiker (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 746
STIU!E un Renault 20/30 !

Modificat de bogdann2001 (acum 8 ani)


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

bogdann2001 a scris:

STIU!E un Renault 20/30 !

Trisorule! Tu esti din Satu Mare si stiai de tomberon.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172


nou proiect r30 -1982 Admin

32.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Inca o poza de azi.

nou proiect r30 -1982 inca poza azi. Admin

67.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Are acte de Germania si 279000 km. Este din 1981.
Niste poze de azi. Dupa ce l-am curatat atat pe exterior car si interiorul, cand era gata, deja am impachetat aspiratorul, am scos plafoniera si mi-au cazut in cap o gramada de seminte roase. Trebuia sa o iau de la capat cu aspiratorul.
Este un proiect de viitor, anul asta fac doar lucrari de conservare.

R_TD



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Are rugina ici-colo, dar putea fi si mai rau. Ma bucur ca nu arata ca asta:

nou proiect r30 -1982 are rugina ici-colo, dar putea mai rau. bucur arata asta: Admin

50.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 746
Felicitari pentru ea!Da' totusi,e din SM adusa?

Modificat de bogdann2001 (acum 8 ani)


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

bogdann2001 a scris:

Da' totusi,e din SM adusa?


nou proiect r30 -1982 scris:da' totusi,e din adusa? Admin

37.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 746
Deci de la Tasnad e.
Ceva piese de Renault 30/20

Modificat de bogdann2001 (acum 8 ani)


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Tulai Doamne da ai ce lucra din nou ... mie Renaulturile astea mari prin anii 80-86 , in studentie le-am vázut, atunci erau destul de ráspándite printre studentii stáini, mai ales Arabii, ins in momentul apariteiei Renultului Fuego, imediat au trecut pe locul 2 in gama renault ....
Personal nu eram foarte incántat de le, erau niste masini de talie mare, oarecum butucánoase fatá de dimensiuniile unei Dacii sau R.Fuego, care avea un aspect sportiv mult mai atrágátor in acei ani .
spor la treabá , admir rábdarea si entuziasmul Táu


pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 443
Cand am vazut un nou proiect ma gandeam ca poate e o a doua amica de are titlul un nou proiect ,oricum felicitari de achizitie,nu arata rau.

_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Trebuia si ceva mare cu multe usi. Peste 3/4 din vechiturile mele au doar 2 usi.
Asta e foarte mare la interior, mai ales pe locurile din spate se simte spatiul mare la picioare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

cv2adi a scris:

Tulai Doamne da ai ce lucra din nou ... mie Renaulturile astea mari prin anii 80-86 , in studentie le-am vázut, atunci erau destul de ráspándite printre studentii stáini, mai ales Arabii, ins in momentul apariteiei Renultului Fuego, imediat au trecut pe locul 2 in gama renault ....
Personal nu eram foarte incántat de le, erau niste masini de talie mare, oarecum butucánoase fatá de dimensiuniile unei Dacii sau R.Fuego, care avea un aspect sportiv mult mai atrágátor in acei ani .
spor la treabá , admir rábdarea si entuziasmul Táu

Nu o fac anul asta. Doar adun piese, si fac lucrari de conservare.
Daca luam asa Cx-ul este mult mai mare si mult mai lung decat un R20/30.
Interesant ca R20/30 totusi doar cu 20 cm este mai lunga si mai lata decat o Dacie. Diferenta se simte la interior.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Ia-ti Mercedes .
Sa vezi ala cum e mai ales la interior


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

gherghin nicolae a scris:

Ia-ti Mercedes .
Sa vezi ala cum e mai ales la interior

Nu imi trebuie ca nu e frantuzesc.
Plus ca deja sunt prea multe Mercedesuri si au devenit banale.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
Felicitari, ti-ai luat in sfarsit masina (desi e diesel :P)
Dupa ce-o sa faci primul drum in ea si-o sa "simti" confortul o sa te indragostesti iremediabil :P
Mai frumoasa e faza 1, are alt bord. Ai mare grija la asta ca e foarte foarte casant plasticul. Asa am si eu si pe orice pui mana se rupe...

Daca ai nevoie de documentatie spune-mi si caut prin ce am. Am 2 carti.


pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
Splendida masina ! Bravo Karnatzz !!

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Tulai Doamne da ai ce lucra din nou ... mie Renaulturile astea mari prin anii 80-86 , in studentie le-am vázut, atunci erau destul de ráspándite printre studentii stáini, mai ales Arabii, ins in momentul apariteiei Renultului Fuego, imediat au trecut pe locul 2 in gama renault ....
Personal nu eram foarte incántat de le, erau niste masini de talie mare, oarecum butucánoase fatá de dimensiuniile unei Dacii sau R.Fuego, care avea un aspect sportiv mult mai atrágátor in acei ani .
spor la treabá , admir rábdarea si entuziasmul Táu

Nu o fac anul asta. Doar adun piese, si fac lucrari de conservare.
Daca luam asa Cx-ul este mult mai mare si mult mai lung decat un R20/30.
Interesant ca R20/30 totusi doar cu 20 cm este mai lunga si mai lata decat o Dacie. Diferenta se simte la interior.

Da, insá CX-ul este mult mai aerodianmicá, si totodatá are o formá mult mai fin lucratá dupá párerea mea, nu e asa colturoasá, si nici inaltá ca R 20 sau R 30, de confort nici nu mai vorbesc ....asta bineánteles nu o spun cu intentia de a supára sau desconsidera tipul, doar ca realitate constructivá  existentá in anii 80 , ba Citroenul a inceput din 75 cu CX-ul !
     

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Fárá a dori sá poluez topicul, atasez fotografia caroseriei CX-zului ptr a se vedea clar diferentele de formá ....
Dacá deranjeazá bineánteles se poate sterge !    

nou proiect r30 -1982 fárá dori poluez topicul, atasez fotografia caroseriei cx-zului ptr vedea clar

45.2KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si fata ....  

nou proiect r30 -1982 fata ....  

39.9KB


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

Tov a scris:

Felicitari, ti-ai luat in sfarsit masina (desi e diesel :P)
Dupa ce-o sa faci primul drum in ea si-o sa "simti" confortul o sa te indragostesti iremediabil :P
Mai frumoasa e faza 1, are alt bord. Ai mare grija la asta ca e foarte foarte casant plasticul. Asa am si eu si pe orice pui mana se rupe...

Daca ai nevoie de documentatie spune-mi si caut prin ce am. Am 2 carti.

Bordul de faza1 cu 4 ceasuri o am deja pe 15 GTL. Alea intr-adevar sunt foarte frumoase noaptea cand lumineaza in verde.
Chiar te rog, daca ai cartile scanate sa mi-le trimiti si mie.
In principiu nu imi plac motoarele diesel, dar na, macar consuma 5,8 l la drum lung.
Problema este ca original era Turbo Diesel J8S, iar acuma are un Diesel simplu 852.
Este trecut si omologat in brieful german, dar mie nu prea imi place idea si vreau sa caut un motor original cu turbo. Alea au fost pe multe masini (R21, R25, Fuego, Trafic, Master, Jeep Cherokee) deci sunt sanse sa mai gasesc o coaja de motor, macar un bloc motor si o galerie de evacuare impreuna cu turbina.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

cv2adi a scris:

Fárá a dori sá poluez topicul, atasez fotografia caroseriei CX-zului ptr a se vedea clar diferentele de formá ....
Dacá deranjeazá bineánteles se poate sterge !    

CX-ul seamana cu Fuego, ca e desenat de Robert Opron, care era avangardist.
Fiecare designer avea stilul sau.
Dar sa nu uitam ca in anii '70 erau la moda liniile mai colturoase cu botul tesit .
Si BMW-urile din anii 70 cu botul ala de rechin tesit in unghi negativ nu prea erau foarte aerodinamice.
Sau Alfa Romeo Alfetta, Giulietta, Alfa 6, toate erau colturoase ca niste cutii, chiar daca erau desenate de catre Bertone.
Sau Vw Golf1 desenat de Giugiaro.
Asa era moda colturoasa in anii aia.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
CX-ul seamana cu Fuego, ca e desenat de Robert Opron, care era avangardist.
Fiecare designer avea stilul sau.

Da, este adevárat , oricum se asemánau intre ele, insá Citroenul era intotdeauna mai diferit ca ceilalti .Ei au fabricat formele colturoase de prin 65-70 cu Ami 6, Dyane,etc, iar cánd restul lumii incepea sá le fabrice in mod identic, ei treceau deja la rotunjirile colturilo (din 74 cu CX, GS,etc ...) deci mai intotdeauna erau cu un pas inaintea "modei "adicá avantgardisti ......
On filmul "Jandarmul si Jandarmeritele " din 1982 , generalul care a venit in inspectie de la centru la mica echipá de hotentoti , soseste cu un R 20 bleu, a cárei oprire bruscá in fata jandarmeriei produce un balans al pártii spate a caroseriei de cca 20 cm, ceea ce m-a mirat .
Pácat cá nu pot posta acea secventá de film...insá aici duci cursorul la 1.07.20

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

cv2adi a scris:

CX-ul seamana cu Fuego, ca e desenat de Robert Opron, care era avangardist.
Fiecare designer avea stilul sau.

Da, este adevárat , oricum se asemánau intre ele, insá Citroenul era intotdeauna mai diferit ca ceilalti .Ei au fabricat formele colturoase de prin 65-70 cu Ami 6, Dyane,etc, iar cánd restul lumii incepea sá le fabrice in mod identic, ei treceau deja la rotunjirile colturilo (din 74 cu CX, GS,etc ...) deci mai intotdeauna erau cu un pas inaintea "modei "adicá avantgardisti ......
On filmul "Jandarmul si Jandarmeritele " din 1982 , generalul care a venit in inspectie de la centru la mica echipá de hotentoti , soseste cu un R 20 bleu, a cárei oprire bruscá in fata jandarmeriei produce un balans al pártii spate a caroseriei de cca 20 cm, ceea ce m-a mirat .
Pácat cá nu pot posta acea secventá de film...insá aici duci cursorul la 1.07.20

Face balans ca are suspensie moale. Dar erau masini confortabile si relativ simple in comparatie cu Citroen.
Apoi sa nu uitam ca R25, care este urmasul lui R20/30, supranumit si "1001 de belele" a fost proiectat chiar de catre Robert Opron, care a desenat si CX-ul. Insa la R25 partea electronica a fost ceea ce a transformat masina intr-un cosmar.
Practic tot timpul era ceva defect sau eroare, toti posesorii de R25 deja vorbeau singuri dupa un timp. R 25 seria 1 era una dintre cele mai groaznice masini fabricate de catre Renault, care era sa bage compania in faliment.
Alaturi de R21, care la randul sau a fost primul Renault proiectat integral pe calculator si care la primul crash-test s-a rupt in doua la mijloc. Apoi la R21 phase 2 l-au mai intarit.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, frate meu a avut aici in Budapesta, in 95 un R 25 adus din Germania, care intr-adevár i-a transformat viata in cosmar ... nu exista drum in care computerul de pe masiná sá nu dea alarme false , si toate pe lb.germaná.
In trafic de oras, din cauza unor contacte proaste la inst eletricá, spunea : Fierbe apa !
Atentie, accesati primul service !, apoi : usa haionului sdeschisá ! Opriti ! accesati primul service .Era ca un papagal pensionar , geamul electric din spate dreapta cobora la actionarea stergátorului de parbriz, si nu-l mai putea nicicum inchide la loc.
La urmá, dupá 2 ani de chinuri, nici nu mai inchidea masina in fata blocului, o lása deschisá, in speranta cá va fii furatá odatá, insá nimeni nu s-a sinchisit s-o ducá .....
Dupá R 25, si Nevada , si-a luat un R Trafic din 98, cu care a r5ámas in paná in Elvetia , fiindcá i s-a rupt axul cutiei de viteze care face legátura intre volantá si cutie, insá in cutie in interior s-a produs ruptura ....
Sármanul n-a avut noroc cu renaulturile deloc.
Cu un R 5 Campus s-a dat peste cap pe aráturá de 3 ori, fiindcá la coborárea unei pante cu serpentine s-a fracturat bieleta basculei inferioare si i-a cázut roata dreapta fatá sub masiná intr-o curbá de stánga si l-.a proiectat in sant
Desi marea dragost fatá de Renaulturi nu i-a trecut, nici páná in zilele oastre, a trecut la Citroenuri, de mai bine de 15 ani si el , insá are in ogradá un Dauphine, un R 5 ca mostre ale vremurilor indepártate....    
Renaultul 25, a sfársit ca si cotet al cáinelui de pazá din ogradá, dupá ce a fost radiat din circulatie, a fost pus pe 4 butuci de stejar si cáinele locuia in "hotelul de catifea albastrá " pe bancheta din spate.....
Singurul lucru ce l-a putut valorifica din masiná au fost jantele de aluminiu cu cauciucuri ....

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

cv2adi a scris:

Da, frate meu a avut aici in Budapesta, in 95 un R 25 adus din GermanCia, care intr-adevár i-a transformat viata in cosmar ... nu exista drum in care computerul de pe masiná sá nu dea alarme false , si toate pe lb.germaná.
In trafic de oras, din cauza unor contacte proaste la inst eletricá, spunea : Fierbe apa !
Atentie, accesati primul service !, apoi : usa haionului sdeschisá ! Opriti ! accesati primul service .Era ca un papagal pensionar , geamul electric din spate dreapta cobora la actionarea stergátorului de parbriz, si nu-l mai putea nicicum inchide la loc.
La urmá, dupá 2 ani de chinuri, nici nu mai inchidea masina in fata blocului, o lása deschisá, in speranta cá va fii furatá odatá, insá nimeni nu s-a sinchisit s-o ducá .....
Dupá R 25, si Nevada , si-a luat un R Trafic din 98, cu care a r5ámas in paná in Elvetia , fiindcá i s-a rupt axul cutiei de viteze care face legátura intre volantá si cutie, insá in cutie in interior s-a produs ruptura ....
Sármanul n-a avut noroc cu renaulturile deloc.
Cu un R 5 Campus s-a dat peste cap pe aráturá de 3 ori, fiindcá la coborárea unei pante cu serpentine s-a fracturat bieleta basculei inferioare si i-a cázut roata dreapta fatá sub masiná intr-o curbá de stánga si l-.a proiectat in sant
Desi marea dragost fatá de Renaulturi nu i-a trecut, nici páná in zilele oastre, a trecut la Citroenuri, de mai bine de 15 ani si el , insá are in ogradá un Dauphine, un R 5 ca mostre ale vremurilor indepártate....    

Apoi si el a luat pe rand pe cele mai proaste Renaulturi din a doua parte ai anilor '80.
Din toata gama Renault a ales modelele cele mai groaznice! Apoi de ce sa ne mai miram de ce a urmat?
Norocul ti-l faci cu mana ta, iar daca alegerile proaste au tinut in lant, normal ca a avut ghinion.
Trebuie sa stii ce sa alegi si mai ales ce sa nu alegi!
Cu alea mai vechi nu ar fi avut astfel de probleme.
Daca in loc de R25 ar fi avut R20, in loc de 21 nevada ar fi avut R18 break, in loc de Trafic ar fi avut Estafette si in loc de Super5 Campus ar fi avut R5 vechi, nu s-ar fi intamplat  nimic din belelele enumerate.
La Super 5 este suspensie McPherson destul de fragil facuta, care se sprijina doar pe arc si bratul inferior, iar daca bratul inferior cedeaza, atunci exact aia se intampla ce ai povestit.
La Super5, R9 si R11 te poti astepta la asa ceva, au patit-o si altii, mai ales daca suspensiile fata sunt obosite.
La R5 alea vechi pe bare de torsiune si cu doua brate suprapuse, ar fi fost imposibil sa se intample faza cu roata.
Iar cu duba Trafic, nu mai zic nimic ca ai zis deja anul de fabricatie...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, cam asa este cum zici , eu la fel am pátit cu broasca VW , care l-am cumpárat din pretul motocicletei mele , e adevárat cá era desfácutá in cos, caroseria dupá un foc datorat unui scurt circuit, in epoca de aur, fárá piese originale, etc .... si niciodatá nu a fost buná !
Sármanul de Tata a mostenit-o dupá ce eu am párásit tara, si 2 ani s-a chinuit cu ea, tot timpul rámábea in drum , ba din cauza aprinderii, ba segmenti rupti, ba dinam care nu incárca, etc .... asa cá a fost o mare bucurie ptr el cánd a reusit sá scape de broascá , motiv ptr care páná in ziua de azi, cánd vedem pe drumuri asa ceva ne facem cruce sá ne fereascá Domnul nostru de incá una ...
Bineánteles, stim cá acele materiae si metode folosite in limita posibilitátilr de atunci ( segmenti fabricati din tevile sondelor , cilindrii la fel, aprindere Skoda "adaptatá ", cilindrii de fráná de Dacie parcá, si alte asemenea "inentii " nu vor putea egala functionalitatea si calitatea originalá a fabricii ....
Este exact fenomenul descris mai sus de tine , cu o experientá proastá , este tentat omul sá categorizeze un produs drept slab, sau de calitate proastá, desi de multe ori stim cá nu fabricantul este de viná ....
   


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Am dat peste paleta de culori.
Asta a mea a fost "Vert epicea 918".

Paleta_de_culori_R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Imi amintesc cá argintii erau cele mai multe din ele, dar cunsosc si verdele ásta, , pe atunci erau incá pe strázi cáteva ....

pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

cv2adi a scris:

Da, cam asa este cum zici , eu la fel am pátit cu broasca VW , care l-am cumpárat din pretul motocicletei mele , e adevárat cá era desfácutá in cos, caroseria dupá un foc datorat unui scurt circuit, in epoca de aur, fárá piese originale, etc .... si niciodatá nu a fost buná !
Sármanul de Tata a mostenit-o dupá ce eu am párásit tara, si 2 ani s-a chinuit cu ea, tot timpul rámábea in drum , ba din cauza aprinderii, ba segmenti rupti, ba dinam care nu incárca, etc .... asa cá a fost o mare bucurie ptr el cánd a reusit sá scape de broascá , motiv ptr care páná in ziua de azi, cánd vedem pe drumuri asa ceva ne facem cruce sá ne fereascá Domnul nostru de incá una ...
Bineánteles, stim cá acele materiae si metode folosite in limita posibilitátilr de atunci ( segmenti fabricati din tevile sondelor , cilindrii la fel, aprindere Skoda "adaptatá ", cilindrii de fráná de Dacie parcá, si alte asemenea "inentii " nu vor putea egala functionalitatea si calitatea originalá a fabricii ....
Este exact fenomenul descris mai sus de tine , cu o experientá proastá , este tentat omul sá categorizeze un produs drept slab, sau de calitate proastá, desi de multe ori stim cá nu fabricantul este de viná ....
   

Cind te citesc pe tine , imi retraiesc tineretea.Broscuta mea avea aceleasi betesuguri.Instalatia electrica am refacuto toata in garsoniera,camasi din teava de sonda , segmenti la fel , cuzineti de palier din pistoane de Saviem,ceilalti din tabla adusa de la Brasov.Am mers cu ea cu frine doar pe o roata ca nu gaseam garnituri la cilindri, pina m am intors ca tititezul pe drum intr un noiembrie .Doamne , ce aventuri !


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

amb13 a scris:


cv2adi a scris:

Da, cam asa este cum zici , eu la fel am pátit cu broasca VW , care l-am cumpárat din pretul motocicletei mele , e adevárat cá era desfácutá in cos, caroseria dupá un foc datorat unui scurt circuit, in epoca de aur, fárá piese originale, etc .... si niciodatá nu a fost buná !
Sármanul de Tata a mostenit-o dupá ce eu am párásit tara, si 2 ani s-a chinuit cu ea, tot timpul rámábea in drum , ba din cauza aprinderii, ba segmenti rupti, ba dinam care nu incárca, etc .... asa cá a fost o mare bucurie ptr el cánd a reusit sá scape de broascá , motiv ptr care páná in ziua de azi, cánd vedem pe drumuri asa ceva ne facem cruce sá ne fereascá Domnul nostru de incá una ...
Bineánteles, stim cá acele materiae si metode folosite in limita posibilitátilr de atunci ( segmenti fabricati din tevile sondelor , cilindrii la fel, aprindere Skoda "adaptatá ", cilindrii de fráná de Dacie parcá, si alte asemenea "inentii " nu vor putea egala functionalitatea si calitatea originalá a fabricii ....
Este exact fenomenul descris mai sus de tine , cu o experientá proastá , este tentat omul sá categorizeze un produs drept slab, sau de calitate proastá, desi de multe ori stim cá nu fabricantul este de viná ....
   

Cind te citesc pe tine , imi retraiesc tineretea.Broscuta mea avea aceleasi betesuguri.Instalatia electrica am refacuto toata in garsoniera,camasi din teava de sonda , segmenti la fel , cuzineti de palier din pistoane de Saviem,ceilalti din tabla adusa de la Brasov.Am mers cu ea cu frine doar pe o roata ca nu gaseam garnituri la cilindri, pina m am intors ca tititezul pe drum intr un noiembrie .Doamne , ce aventuri !

                  Da, erau vremuri mult mai grele decát cele din ziua de azi cánd intri in magazin si obtii orice vrei in max 24 de ore chiar dacá nu au pe raft.
Totusi, aventurile noastre au devenit aventuri despre care vom putea vorbi si povesti páná la adánci bátráneti, tocmai din cauzá cá eram pusi in situatii de rezolvat .....si iesea ....ce iesea din ele.
Acum,dupá aproepe un sfert de veac sau mai bine, pot sá afirm cu toatá convingerea cá nu-mi pare ráu cá le-am tráit , consider acel stil de viatá cu mult mai mult contint, mult mai frumos si mai calitativ in toate privintele decát cel al tineretului de azi !


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
A primit un casetofon din vremea ei.

casetofon_r_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
UAU!!! Acum am vazut topicul asta, nu stiu cum mi-a scapat! Faina masinarie ! Bafta Misule, stau cu sufletul la gura pana te apuci de lucru. Dupa ce-mi linistesc si eu nevasta, caut si eu un R20/30, apoi renunt definitiv la plasticul de zi cu zi. Sa ai spor!
No offence, Adi, dar R30, eventul TX, e mai fain decat CX-ul Pallas.... mecanica ceva mai simpla, dar inca fiabila. Cat priveste motorizarile, un R30 V6, cuplat cu transmisie automata, e masina „boiereasca”.

Modificat de cristi_lupsa (acum 8 ani)


_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Da, inca un fier vechi mare, cu miros de mucegai si plin de soareci.
Anul asta nu o pot face, am deja alte proiecte in derulare.
Probabil in 2017 ai vine randul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
Masina mai confortabila ca Renault 25 si azi gasesti cu greu am avut renault 25 bacara cu motor de v 6 de 2,8 litri,singura problema cu masina a fost ca mi-a luat foc de 3 ori o data mi-a luat foc in centrul orasului,am iesit pe geamuri si mi-au stins-o pompierii    de obicei dupa ce lua foc si ardea se trezea si computerul vocal sa strige Achtung! scurt circuit in instalatia electrica motorul meu era luat de pe renault 30

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

nel34 a scris:

Masina mai confortabila ca Renault 25 si azi gasesti cu greu am avut renault 25 bacara cu motor de v 6 de 2,8 litri,singura problema cu masina a fost ca mi-a luat foc de 3 ori o data mi-a luat foc in centrul orasului,am iesit pe geamuri si mi-au stins-o pompierii    de obicei dupa ce lua foc si ardea se trezea si computerul vocal sa strige Achtung! scurt circuit in instalatia electrica motorul meu era luat de pe renault 30

Desteapta masinarie. Striga Achtung dar te si inchide inauntru ca sa arzi si tu cu el...          


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


nel34 a scris:

Masina mai confortabila ca Renault 25 si azi gasesti cu greu am avut renault 25 bacara cu motor de v 6 de 2,8 litri,singura problema cu masina a fost ca mi-a luat foc de 3 ori o data mi-a luat foc in centrul orasului,am iesit pe geamuri si mi-au stins-o pompierii    de obicei dupa ce lua foc si ardea se trezea si computerul vocal sa strige Achtung! scurt circuit in instalatia electrica motorul meu era luat de pe renault 30

Desteapta masinarie. Striga Achtung dar te si inchide inauntru ca sa arzi si tu cu el...          

                      E fazá mai tare decát ceea ce fácea R 25 a lui frate meu ! Oricum mácar striga ACHTUNG ! Tot e ceva !!!      


pus acum 8 ani
   
andrei_barut
Membru Activ

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 100
Nu cred ca toate Renaulturile de la safrsitul anilor 80 au fost proaste!
Am avut in familie din 95 , un R19, din 1990  1.9D cu motor F8Q, si pot spune ca a fost o masina super buna, l-am avut pana in 2006, am facut ceva km si cel putin la motor nu am facut absolut nimic, la capitolul farne statea mai prost, erau cam sudimensionate..
In schimb am mai avut si un Trafic de 1.4 benzina ,din 1989, o adevarata catastrofa,


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

andrei_barut a scris:

Nu cred ca toate Renaulturile de la safrsitul anilor 80 au fost proaste!
Am avut in familie din 95 , un R19, din 1990  1.9D cu motor F8Q, si pot spune ca a fost o masina super buna, l-am avut pana in 2006, am facut ceva km si cel putin la motor nu am facut absolut nimic, la capitolul farne statea mai prost, erau cam sudimensionate..
In schimb am mai avut si un Trafic de 1.4 benzina ,din 1989, o adevarata catastrofa,

R19 au fost bune.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094

Misu de Cluj a scris:


andrei_barut a scris:

Nu cred ca toate Renaulturile de la safrsitul anilor 80 au fost proaste!
Am avut in familie din 95 , un R19, din 1990  1.9D cu motor F8Q, si pot spune ca a fost o masina super buna, l-am avut pana in 2006, am facut ceva km si cel putin la motor nu am facut absolut nimic, la capitolul farne statea mai prost, erau cam sudimensionate..
In schimb am mai avut si un Trafic de 1.4 benzina ,din 1989, o adevarata catastrofa,

R19 au fost bune.

Din ele sau dezvoltat renault megane si dacia solenza


_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


andrei_barut a scris:

Nu cred ca toate Renaulturile de la safrsitul anilor 80 au fost proaste!
Am avut in familie din 95 , un R19, din 1990  1.9D cu motor F8Q, si pot spune ca a fost o masina super buna, l-am avut pana in 2006, am facut ceva km si cel putin la motor nu am facut absolut nimic, la capitolul farne statea mai prost, erau cam sudimensionate..
In schimb am mai avut si un Trafic de 1.4 benzina ,din 1989, o adevarata catastrofa,

R19 au fost bune.

Subscriu ! In 96 am avut un R 16 Chamade 1.9 D, care se apropia cát de cát de Citroenul BX break pe care-l aveam in paralel.Singura problemá era cá iarna, din cauza greeurtátii prea mari pe puntea fatá, la cea mai micá fránare sau scimbare de directie , imediat isi azvárlea botul greu si avea tendintá sá facá piruete , deci era cam instabilá pe drum lunecos , ceea ce la BX nu exista , fiind o masiná mult mai bine echilibratá dupá experienta mea.
Pe atunci mergeam des pe ruta Budapesta.Sf.Gheorghe, cu ocolirea Clujului pe variana Mánástur si apoi Fáget , unde intálneam des Dacii si Skode culcate pe-o parte in santurile urcusurilor din pádure -......fiindcá pe acolo nu se curáta gheata si západa si BX-ul trecea fárá probleme , insá cu R 19 dupá oprire in pantá ptr o micá ....usurare, nu mai puteam urca  ....            


pus acum 8 ani
   
andrei_barut
Membru Activ

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 100
La varianta de R19 pe care o aveam eu, pur si simplu se veda cu ochii liberi ca discurile de farna si tamburii au un diametru foarte mic ,cred ca mai mici decat la Dacia 1310 , pur su simplu masina aia nu frana bine, colaborat cu greutatea mare a motorului.
Exceptand asta a fost o masina foarte buna, fiabila economica,confortabila, la motor,  in 11 ani, nu am schimbat decat bujii incandescente, curele de distributie si ulei.
Referitor la ce a sus colegul mai sud, nu cred ca Solenza a fost devzoltata dupa R19, ci mai dgraba dupa Dacia Nova,care la randul ei copiata  (inspirata) dupa  R9-11, dar nu in totalitate


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Este topic de Renault 30! 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Este topic de Renault 30! 

Corect, te rog sterge pozele si celelalte topicuri neadecvate , ne-am cam abátut de la subiect .Scuze !  


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Motor J8S inca nu am gasit decat doua, una la Medgidia si una la Turnu Severin.
Prea departe, nu am cum sa le aduc. Mai cautam...
Am gasit electromotor. Saptamana asta soseste si ala.
Apoi voi face o mica revizie sa incerc sa pornesc motorul actual.
Schimbat cureaua de distributie, curatate injectoarele, schimbat uleiul, filtrele de ulei si de motorina.
Sa vad daca functioneaza.
Am vorbit cu cineva de la RAR si ar putea sa accepte si Dieselul aspirat de R20, ca daca la R20 si R30 este aceasi caroserie, se accepta toate motoarele montate pe aceasi tip de caroserie.
In plus motorul este omologat deja in brieful geerman.
Insa nu stiu daca poate primi atestatul istoric cu motorul de R20?
Mai caut in continuare si un motor original J8S.... poate am noroc si gasesc una aici prin zona.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
Pe renault 18 s-au pus multe turbo dieseluri,in sibiu era plin de ele,colegul ronin stiu ca a avut unul

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

nel34 a scris:

Pe renault 18 s-au pus multe turbo dieseluri,in sibiu era plin de ele,colegul ronin stiu ca a avut unul

Ronin a vandut deja motorul. Deja l-am intrebat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
O poza din 1981. Tot culoarea ca la a mea.

nou proiect r30 -1982 poza din 1981. tot culoarea mea. Admin

94.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Frumoasa, chiar imi place

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Așa e culoarea și la a mea.
Albastru închis spre negru.
Cum se numește culoarea asta Mişi ?


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

gherghin nicolae a scris:

Așa e culoarea și la a mea.
Albastru închis spre negru.
Cum se numește culoarea asta Mişi ?

A ta e albastra. A mea este verde metalizat. 
Vezi paleta de culori ca l-am postat in pagina anterioara a topicului.
Al tau este Bleu Angers 483 nemetalizat.
A mea este Vert Epicea 918 metalizat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Bleu Angers 483

nou proiect r30 -1982 bleu angers 483 Admin

58.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Vert Epicea 918
Cand nu este in lumina si asta pare sa fie foarte inchisa.

nou proiect r30 -1982 vert epicea 918cand este lumina asta pare fie foarte inchisa. Admin

44.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
A trebuit sa-l dau cu insecticid atat pe interior cat si pe exterior, ca era plin de furnici.
Sper sa scap de gaze.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

A trebuit sa-l dau cu insecticid atat pe interior cat si pe exterior, ca era plin de furnici.
Sper sa scap de gaze.

Hangyás lettél Misu ?         


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

A trebuit sa-l dau cu insecticid atat pe interior cat si pe exterior, ca era plin de furnici.
Sper sa scap de gaze.

Hangyás lettél Misu ?         

Da. Furnici cumparate cu masina de la Carei. Ma fac furnicar.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

A trebuit sa-l dau cu insecticid atat pe interior cat si pe exterior, ca era plin de furnici.
Sper sa scap de gaze.

Hangyás lettél Misu ?         

Da. Furnici cumparate cu masina de la Carei. Ma fac furnicar.

                   


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Intre timp Nava Amiral a primit un motor J8S TurboDiesel, care provine de pe un Safrane.
Noroc ca motorul J8S a fost montat pe multe masini, inclusiv pe Jeep Cherokee.
Inca se afla la Suceava, dar in curand va sosi acasa. Multumesc pe aceasta cale lui Liviu Florin pentru ajutorul acrdat.
Fara ajutorul lui ar fi fost foarte dificil sa o cumpar.

nou proiect r30 -1982 intre timp nava amiral primit motor j8s care provine motorul j8s fost montat Admin

62.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Apoi am luat o decizie ca masina va fi visinie. A existat culoarea visinie in paleta de culori din 1982 si in plus arata foarte bine, scoate in evidenta elementele cromate.

nou proiect r30 -1982 apoi luat decizie masina visinie. existat culoarea visinie paleta culori din Admin

55.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Nu vreau culoare metalizata, ca ala e greu de retusat, daca masina sufera vreo avarie.

nou proiect r30 -1982 vreau culoare ala greu retusat, daca masina sufera vreo avarie. Admin

64.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
O paleta de culori destul de restransa si ciudata. Culori nemetalizate erau doar  alb si visiniu. Alb arata urat pe o masina asa de mare. Visiniu e perfect!

nou proiect r30 -1982 paleta culori destul restransa ciudata. culori erau doar  alb visiniu. Admin

44.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253

Misu de Cluj a scris:

Intre timp Nava Amiral a primit un motor J8S TurboDiesel, care provine de pe un Safrane.
Noroc ca motorul J8S a fost montat pe multe masini, inclusiv pe Jeep Cherokee.
Inca se afla la Suceava, dar in curand va sosi acasa. Multumesc pe aceasta cale lui Liviu Florin pentru ajutorul acrdat.
Fara ajutorul lui ar fi fost foarte dificil sa o cumpar.


Nu ai de ce sa imi multumesti Misu. Ma bucur sincer ca am putut sa te ajut si astept sa ne vedem sambata la Suceava. Cu mare drag voi ajuta de fiecare data pe oricine imi va cere ajutorul si voi putea sa il ofer.


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Azi am fugit pana la Suceava si inapoi, sa aduc motorul.    
Acuma am cu ce sa ofac permutari si combinari. Din asta si din motorul de pe masina, voi combina una buna.
Motor_J_S



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Ce e frate ozn-ul ala?
Turbo diesel,nici nu vreau sa ma gandesc la demaraj    


pus acum 7 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Sa il folosesti sanatos Misu. Cu siguranta ca din doua motoare va iesi ceva super. Plus ca iti vor ramane si piese de schimb. Va fi o masina grozava. Mai ales visinie...

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

sk100it a scris:

Ce e frate ozn-ul ala?
Turbo diesel,nici nu vreau sa ma gandesc la demaraj    

Ce ozn? E motor J8S cum a fost si ala original. Plus ca e din ha-luminiu, ca ala de Skoda.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

Misu de Cluj a scris:


sk100it a scris:

Ce e frate ozn-ul ala?
Turbo diesel,nici nu vreau sa ma gandesc la demaraj    

Ce ozn? E motor J8S cum a fost si ala original. Plus ca e din ha-luminiu, ca ala de Skoda.

E maaaarfa    


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Cand am cumparat masina lipsea electromotorul. Probabil cinerva l-o descompletat.
Alea noi din Franta sunt scumpe, sute de euro.
Asa ca dupa lungi cautari am gasit un demaror de pe un R18 GTD.
Era un anunt pe olx, care dezmembra o masina undeva in sud prin Oltenia.
Nu prea am avut alternative ca de jumatate de an caut si nu prea mai exista.
Olteanul jura ca marfa este ca si noua in stare perfecta, dar apoi cand am primit coletul, saracul electromotor arata de parca ar fi fost tinut in saramura.
In plus este cam tzeapan.
Maine o demontez ca sa vad cum as putea sa-l resuscitez.
Is curios cum arata in interior.
Parca ar fi un ou kinder cu Surprize oltenesti... 

nou proiect r30 -1982 cand cumparat masina lipsea probabil cinerva l-o noi din franta sunt scumpe, Admin

45.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

Misu de Cluj a scris:

Cand am cumparat masina lipsea electromotorul. Probabil cinerva l-o descompletat.
Alea noi din Franta sunt scumpe, sute de euro.
Asa ca dupa lungi cautari am gasit un demaror de pe un R18 GTD.
Era un anunt pe olx, care dezmembra o masina undeva in sud prin Oltenia.
Nu prea am avut alternative ca de jumatate de an caut si nu prea mai exista.
Olteanul jura ca marfa este ca si noua in stare perfecta, dar apoi cand am primit coletul, saracul electromotor arata de parca ar fi fost tinut in saramura.
In plus este cam tzeapan.
Maine o demontez ca sa vad cum as putea sa-l resuscitez.
Is curios cum arata in interior.
Parca ar fi un ou kinder cu Surprize oltenesti... 

Mda,am cumparat si eu un filtru de compresor din Timis,iar ala de mi l-o trimis mi l-o trimis cu un filtru,cel de ulei spart.
Mai se dau si tepe,nu are rost sa ne enervam pt astea.
   


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
L-am demontat ieri seara. Arata destul de bine. Va functiona, este salvabil.

nou proiect r30 -1982 l-am demontat ieri seara. arata destul bine. functiona, este salvabil. Admin

57.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Este in stare buna, doar trebuie curatat si gresat.
M-am linistit, ca nu am luat tzeapa olteneasca.
Nu are uzura mare.
Maine il asamblez si il probez.
Macar o piesa din marele puzzle va fi gata.

Demaror_R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Cred ca in saptamanile urmatoare, ma apuc de motorul J8S Turbo Diesel, daca tot zace acolo in coltul atelierului.
Nu o demontez de tot, ca e motor bun si functional de pe o masina lovita.
Daca este ceva bun, nu ma apuc sa o refac!
Schimb cureaua de distributie, filtrul de ulei, reglat supape, dus pompa de injectie si injectoarele la verfificat si din astea, plus curatat, cosmetizat.
Macar motorul sa fie pregatit.
Apoi la primavara vad de care ma apuc, ca am destule fronturi de lucru.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Caut si faruri. In 1980 au fost faruri de Dacie 1310 din alea Cibie cu sticla bombata. Au fost si Elba.
Nu conteaza de care doar sa aibe 13 cm diametru si sa fie bombate! Foarte putine au existat.
Daca are cineva din alea, as cumpara macar doua.
Pe masina doua faruri au fost sparte, dar toate 4 au oglinda ruginita.
Voi incerca sa le incalzesc si sa le scot sticla si le pun pe doua faruri noi de Dacie, ca au aceasi diametru.
Vor avea aspect original si oglinda noua.
Numai sa nu le sparg la demontare...  

nou proiect r30 -1982 caut faruri. 1980 fost faruri dacie 1310 din alea cibie sticla bombata. fost Admin

73.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
mr_mishu
Membru Senior

Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 773
Am eu doua. De alea cu bec de pozitie in far. Am sa fac poze si am sa-ti trimit. 

_______________________________________
arul...
BONDarul

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

mr_mishu a scris:

Am eu doua. De alea cu bec de pozitie in far. Am sa fac poze si am sa-ti trimit. 

Nu conteaza oglinda. Sticla sa fie bombata, si diametru de 13 cm.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Asa ni, sa fie bombate, daca te uiti din lateral. Ca daca le pun din alea mai putin bombate, strica aspectul din lateral.
Nu conteaza ce scrie pe ele ca nu sunt  atat de purist, doar sa aibe aspect apropiat de cel original.

nou proiect r30 -1982 asa ni, fie bombate, daca uiti din lateral. daca pun din alea mai putin Admin

35KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Cand am cumparat masina lipsea electromotorul. Probabil cinerva l-o descompletat.
Alea noi din Franta sunt scumpe, sute de euro.
Asa ca dupa lungi cautari am gasit un demaror de pe un R18 GTD.
Era un anunt pe olx, care dezmembra o masina undeva in sud prin Oltenia.
Nu prea am avut alternative ca de jumatate de an caut si nu prea mai exista.
Olteanul jura ca marfa este ca si noua in stare perfecta, dar apoi cand am primit coletul, saracul electromotor arata de parca ar fi fost tinut in saramura.
In plus este cam tzeapan.
Maine o demontez ca sa vad cum as putea sa-l resuscitez.
Is curios cum arata in interior.
Parca ar fi un ou kinder cu Surprize oltenesti... 

Spor la treabá, sá sperám cá acest Kinder va fii o surprizá pozitivá pe interior .....dacá exteriorul e cam 2saramurat "....
     


pus acum 6 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Am eu unul Saturnus, e mai bombat decat cel de 1310, ii fac maine poze.

_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:


Misu de Cluj a scris:

Intre timp Nava Amiral a primit un motor J8S TurboDiesel, care provine de pe un Safrane.
Noroc ca motorul J8S a fost montat pe multe masini, inclusiv pe Jeep Cherokee.
Inca se afla la Suceava, dar in curand va sosi acasa. Multumesc pe aceasta cale lui Liviu Florin pentru ajutorul acrdat.
Fara ajutorul lui ar fi fost foarte dificil sa o cumpar.


Nu ai de ce sa imi multumesti Misu. Ma bucur sincer ca am putut sa te ajut si astept sa ne vedem sambata la Suceava. Cu mare drag voi ajuta de fiecare data pe oricine imi va cere ajutorul si voi putea sa il ofer.

Ironia soartei cá tot nu am avut ocazia sá ne cunosatem personal cu Domnul Liviu Florin, insá trebuie s-o spun si eu cá ne-a ajutat foarte mult si pe noi, absolut dezinteresat ! Este un OM de bazá pe care te poti baza oricánd ! Multumim incá o datá si noi ! Sper sá ne ofere soarta asta momentul intálnirii personale ! Sánátate si toate cele bune Florin !                


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Cand am cumparat masina lipsea electromotorul. Probabil cinerva l-o descompletat.
Alea noi din Franta sunt scumpe, sute de euro.
Asa ca dupa lungi cautari am gasit un demaror de pe un R18 GTD.
Era un anunt pe olx, care dezmembra o masina undeva in sud prin Oltenia.
Nu prea am avut alternative ca de jumatate de an caut si nu prea mai exista.
Olteanul jura ca marfa este ca si noua in stare perfecta, dar apoi cand am primit coletul, saracul electromotor arata de parca ar fi fost tinut in saramura.
In plus este cam tzeapan.
Maine o demontez ca sa vad cum as putea sa-l resuscitez.
Is curios cum arata in interior.
Parca ar fi un ou kinder cu Surprize oltenesti... 

Spor la treabá, sá sperám cá acest Kinder va fii o surprizá pozitivá pe interior .....dacá exteriorul e cam 2saramurat "....
     


L-am reparat! Culmea este ca functioneaza foarte bine! Doar ca a fost conservat olteneste

nou proiect r30 -1982 cv2adi scris:misu cluj scris:cand cumparat masina lipsea probabil cinerva l-o Admin

53.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Astept progrese la acest proiect Misu! Apreciez tare mult acest model de Renault si abia astept sa il vad circuland cu numere cu MDE pe el.
Off topic: multumesc mult Adi pentru aprecieri. Sunt onorat sa am un prieten asa cum esti tu!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Au venit doua faruri cu sticla bombata. Multumiri AdyC su Robi Molnar.

nou proiect r30 -1982 venit doua faruri sticla bombata. multumiri adyc robi molnar. Admin

41.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Dupa asteptari seculare, a ajuns pachetul de la Mos Craciun
Exista carte doar pentru varianta V6 pe benzina, dar am si carte separata pentru motorul TD.    

nou proiect r30 -1982 dupa asteptari seculare, ajuns pachetul mos craciun exista carte doar pentru Admin

111.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48172
Abia astept primavara ca sa ma apuc si de asta. Va fi un proiect frumos, dar si lung, probabil de doi ani cu finalizare undeva prin 20-21. 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 4 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la