CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Alexandrina1 pe Simpatie.ro
Femeie
22 ani
Arges
cauta Barbat
22 - 46 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Operatiunea Maxy1 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 ... 6
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Zilele astea daca se mai incalzeste un pic vremea, va intra in lucru si Maxy1.
O sa-i schimb podul pedalier pe ambele parti si pragurile, contrapragurile.
In rest nu prea este rugina decat cateva zone mici pe aripile spate si pe masca.
O sa-i dau jos botul (aripi, conraaripi, masca), apoi voi desface caroseria de sasiu si o voi ridica sa pot curata sasiul, dar nu dau jos caroseria, doar o ridic pe niste capre de lemn.
Motorul pare ok cu compresie buna dupa masurare, pe ala deocamdata o las in pace, doar revizuit si schimbate cateva garnituri si simeringuri.
Transmisia si franele va trebui sa le iau la rand, mai ales la cutia de viteze sunt probleme ca sare din viteze.
Nu va fi o lucrare rapida, ca mai sunt si altele in paralel, dar pana in toamna sper sa fie iarasi gata sa ruleze pe soselele mioritice.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
Mult succes!
Cum va descurcati cu operatiile care necesita multa forta, sau care, cred eu, necesita sa fie mai multe persoane (de ex, ridicat caroseria?) Lucrati in echipa cu cineva?


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Alex1300BV a scris:

Mult succes!
Cum va descurcati cu operatiile care necesita multa forta, sau care, cred eu, necesita sa fie mai multe persoane (de ex, ridicat caroseria?) Lucrati in echipa cu cineva?

Mai sunt 2-3 prieteni care ma ajuta. Dar de aia am construit un mic pod rulant, ca sa pot lucra mai mult cu intelijenta, decat cu forta bruta.
Deocamdata este inca vreme urata. Inainte de 15-18 martie nu cred ca ma apuc.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Operatiunea Maxy1 se lanseaza in forta!
In prima faza vreau sa vad in ce stare este motorul.
Apoi cum desfaceam piese, alternatorul e ca si nou, delcoul este ca si nou, carburatorul e ca si nou, fise de bujii ca si noi, nu gaseam o piesa uzata.
Iar dupa ce am dat jos capacul de culbutori si acolo era o curatenie de imi venea sa ling arcurile de supape.
Apoi va zic eu ca motorul asta nu are mai mult de 5000 km, maxim 10000 km!
Dureaza un pic cateva zile ca nu am experienta cu L25-ul, dar motorul asta va barai de 1 mai si ma voi da cu tomberonul inainte si inapoi prin gradina.

maxy1 maxy1 lanseaza forta!in prima faza vreau vad stare este cum desfaceam piese, nou, delcoul este

68.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Nu iti vine sa o lingi?

maxy1 iti vine lingi? Admin

40.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ni cum arata! Nu l-am curatat!

maxy1 cum arata! l-am curatat! Admin

44.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170


maxy1 Admin

50.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Imi trebuie o manivela originala, sau macar sa-mi zica careva dimensiunile manivelei, ca sa pot face una.

maxy1 imi trebuie manivela originala, sau macar sa-mi zica careva manivelei, pot face una. Admin

52.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Interiorul capacului de culbutori, necuratat!
Va spun eu ca motorul asta nu are rulaj mare!

maxy1 interiorul capacului culbutori, necuratat! spun motorul asta are rulaj mare! Admin

64.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Nici urma de cheie pe suruburile de la culbutori. Nu cred sa fi fost reglate vreodata de cand au parasit fabrica.
Motorul este ult mai recent decat masina. Masina este din 1980, iar pe motor scrie 1985.

maxy1 nici urma cheie suruburile culbutori. cred fost reglate vreodata cand parasit este ult mai Admin

64.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
L25 e greu de reglat.Cunosc o singura persoana care poate regla

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

L25 e greu de reglat.Cunosc o singura persoana care poate regla

In curand vei cunoaste si pe a doua persoana.  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
LA cutie daca sare din viteze cum ti 'ai DAT seama??

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

LA cutie daca sare din viteze cum ti 'ai DAT seama??

Ca la viteza 2 se misca maneta ca-n branza. Apoi am demontat capacul si am descoperit hiba. O sa duc axul ala sa o incarce cu sudura si sa o rectifice.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799

ydaniel a scris:

L25 e greu de reglat.Cunosc o singura persoana care poate regla


Si eu l-am reglat pe al meu. Si M207-le de pe M l-am reglat si parca ziceai ca-ti place cum merge . Care-i complicaciunea?


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
E foarte usor de reglat. Nu-s probleme deosebite. Am vazut , apoi am facut.

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Tov a scris:


ydaniel a scris:

L25 e greu de reglat.Cunosc o singura persoana care poate regla


Si eu l-am reglat pe al meu. Si M207-le de pe M l-am reglat si parca ziceai ca-ti place cum merge . Care-i complicaciunea?


Cine nu cunoaste ciclul de functionare al motorului in 4 timpi, pentru ala e complicat.
Iei ordinea de aprindere, apoi faci tabelul cu ordinea de reglaj al supapelor apoi le iei la rand.
Carburatorul este simplu, aprinderea la fel.
Astazi am spalat doar piese ca ploua afara.

Maine ar trebui sa fabric o manivela.....


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Mai bine cumperi o placa noua cu curci.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Se contureaza. Deja in compartimentul motor incepe sa fie ordine.

Maxy_lucrari_la_motor



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
Pune-i gotronic cu senzor ca sa scapi de grija platinei. Pare ca e de dacie da' nu e ca delcoul se invarte fix pe dos
Vezi ca inca se mai gasesc fise siliconice tesla. Eu am luat de la cineva de pe forumul aro si au fost ceva gen 80 de lei.
De ce se afla dopuri de sampanie in recuperarea vaporilor de ulei?
I-ai dat o cheie?

Modificat de Tov (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Tov a scris:

Pune-i gotronic cu senzor ca sa scapi de grija platinei. Pare ca e de dacie da' nu e ca delcoul se invarte fix pe dos
Vezi ca inca se mai gasesc fise siliconice tesla. Eu am luat de la cineva de pe forumul aro si au fost ceva gen 80 de lei.
De ce se afla dopuri de sampanie in recuperarea vaporilor de ulei?
I-ai dat o cheie?

Acolo vine un furtun pe care nu o am. Dopurile am pus sa nu intre murdarie sau goange, pana gasesc furtun asa de gros.
Inca nu i-am dat cheie, nu am avut timp. Trebuie sa ma apuc si de cosit dupamasa pana este vreme buna
Apoi m-am apucat sa fac un nou sopron pentru Foxy3 si R30.
Spre seara mai mesteresc la partea electrica si sper ca maine dupa ce vin acasa de la expozitia moto sa-i dau o cheie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Azi am avut botezul motorului L25.
De la ora 4, pana acuma m-am distrat!
De atunci doar la aia imi sta capul, cum as putea sa ma intorc in timp, pana in momentul cand a fost proiectat motorul L25 si sa-i iau pe proiectanti la bataie.
Dezastru. Un motor atat de instabil si atat de capricios nu am vazut.
Dupa patru ore de chinuiala si reglaje a pornit cumva dar asa rateuri da in esapament de au iesit toti vecinii.
Aprinderea este foarte sensibila, practic ori e prea mic avansul, ori este prea mare.
Ba scoate flacari prin carburator, ba da rateuri prin esapament. Foarte greu de reglat.
Apoi se ineaca extrem de usor. Carburatorul este decalibrat si este aproape imposibil de reglat.
Cumva am incercat sa-l reglez, porneste, merge rotund cam 15-20 secunde apoi se ineaca. Daca ating de acceleratie se ineaca instant si se opreste.
Asa un rahat de motor, atat de sensibil nu am mai vazut.
Groznic!
Incerc sa fac rost de un carburator W250 nou, sau macar de un set de jiglere.
Poate asa voi reusi sa o stabilizez.
In cel mai rau caz voi cumpara un D127 si il montez pe ala in locul acestui rahat instabil.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

ydaniel a scris:

L25 e greu de reglat.Cunosc o singura persoana care poate regla

Il cunosti pe tata.? 


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Nu am avut ocazia inca!

Pune D 127 si gata!!Motor f fiabil,trage,nu fierbe,nu se deregleaza,consum mic!

Modificat de ydaniel (acum 8 ani)


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ieri seara eram tare necajit din cauza motorului.
Eram cat pe ce in pragul sa torn benzina pe motor si sa o incendiez.
Nici nu am putut dormi bine, doar cosmaruri am avut toata noaptea.
Dar nu ma las terorizat de un rahat de motor prost conceput!
O voi modifica sa functioneze corect!
Motorul asta are probleme grave de alimentare.
Aprindrea nu are nimica, ca am doua delcouri, printre care unul nou si se comporta la fel cu ambele.
Carburatorul este decalibrat,  baga mult prea multa benzina. Ar trebui un set de jigloare noi.
Ar fi si carburatoare noi pe olx.ro, dar nu sunt dispus sa dau 500 lei pe un carburator, mai ales ca am nevoie doar de un set  nou de jigloare.
La motoarele astea sistemul de alimentare este din start prost gandit si prost calculat!
Cum zicea si Rudi, proiectantii romani nu erau in stare sa calibreze un carburator in mod corect la un anumit motor. Asa era si la Lastun, care in configuratie originala consuma 8-9 litrii/100 km, iar dupa ce refaci jetarile la carburator si montezi un retur, consumul scade la 4-4,5 l/100 km motorul functionand incomparabil mai bine decat in configuratia originala.
Asta va trebui sa fac si la rahatul asta de L25.
Carburatoarele astea au fost initial facute pentru V8-ul de SR.
Si pe SR erau simptome constante de inecare cu benzina si de rateuri in esapament din cauza benzinei nearse, care se aprindea necontrolat in esapament.
Rudi la SR si la TV 20 a scos difuzoarele originale din carburator si a strunjit altele care au diametru interior mai mare cu 3-4 mm ca sa mareasca cantitatea de aer primit de motor.
Asta ar echilibra intr-un fel amestecul, dar cantitatea de benzina ce ajunge in motor tot nu ar scadea si benzina va ramane in exces.
La Aro alb pe care o am in custodie, este montat un T si o conducta de retur, dar chiar si asa uneori are tendinte de inecare.
La mine dupa pornire functioneaza rotund timp de 15-20 secunde, dupa care se ineaca.
Daca ating acceleratia se ineaca instantaneu.
Pe esapament scoate un fum negru de crezi ca este Diesel si da niste rateuri de crezi ca vin talibanii.
In carburator am reglat cursa plutitorului corect, iar daca dau jos capacul, nivelul in camera de nivel constant este corect.
Dar dupa ce functioneaza cateva secunde, cama de amorsare al pompei de benzina ramane extrem de tzeapana, ce indica o suprapresiune de alimentare.
Pe furtunul dintre pompa si carburator se face o suprapresiune foarte mare, iar daca cuiul pontou este putin uzat si nu mai inchide perfect, atunci poate sa inece carburatorul in mod constant dupa cateva secunde de functionare.
In prima faza voi monta vreo 2-3 garnituri de 1 mm grosime intre pompa de benzina si blocul motor, ca sa indepartez parghia pompei de cama, astfel incercand sa reduc debitul pompei de benzina.
Apoi voi cauta un T calibrat pentru a monta o conducta de retur si sa elimin suprapresiunea de pe cuiul pontou.
La Daciile mai vechi care nu aveau returul direct pe corpul pompei de benzina, exista un T calibrat pentru legatura returului ce se monta pe furtunul de legatura intre pompa de benzina si carburator. 
Am undeva un asemenea T, maine incerc sa o caut. Daca nu o gasesc voi confectiona una.
Cu tarajele jigloarelor momentan  nu am cum sa incerc sa jonglez, pentru ca nu am alte jigloare ce s-ar potrivi la acest carburator.
Ca plan B ar fi si adaptarea altui carburator, ca oricum am in plan cercetari de reducere al consumului, ca masina sa poate fi folosita si pentru drumuri mai lungi, fara sa te arda prea tare la portofel.
Ca nu de aia am cumparat masina asta sa ma uit la ea, ci vreau sa si merg cu ea la iarba verde.
Carburatorul W250 de fapt nu este un carburator dublu corp, ci doua carburatoare simplu corp alipite, care functioneaza simultan, fiecare alimentand cate 2 cilindri.
Din cauza asta, la prima vedere pare imposibil de montat un carburator dublu corp , care functioneaza cu deschiderea decalata in doua trepte a clapetelor de acceleratie, ca atunci 2 cilindri ar fi alimentati mai slab.
Dar practic treaba se rezolva daca se face o flansa adaptoare si carburatorul dublu corp se monteaza transversal.
Am un carburator Weber 32 DARA de pe un Renault Fuego GTX de 2000 cmc, la care daca as monta jigloare corespunzatoare si daca as face o flansa de adaptare ca sa o montez transversal, ar putea deveni o alternativa viabila.
Mai am undeva si un Pierburg 2E dublu corp ramas de pe un VW Scirocco, ala este cam mare ca dimensiune, nu cred sa incape, dar o voi cauta si pe ala si voi face studii de adaptabilitate.

Surpriza placuta am avut cu instalatia electrica. Mare parte al instalatiei este functionala, aeroterma, sergatoare, lumini, aproape toate functioneaza. Oricim va fi masina demontata in bucati, dar macar stiu ca nu voi avea dureri de cap din cauza instalatiei electrice.

PS. Trebuie sa iau o sarma groasa si sa verific esapamentul. Nu cumva cataneii astia de la unitatea din Someseni sa fi infundat cu ceva rahat ca masura de conservare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Carburatorul si delcoul nu fac casa buna cu acest motor.
Au fost 3 modele de carburator: dublu corp sincron,dublu corp progresiv si dublu corp prrogresiv cu ceva electrovalve(pus in anii 90).
Pana il reglezi bese si partaiei din toate incheieturile.
Mai se intampla o faza: la relanti merge perfect cum il pui in sarcina da rateuri.


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

Carburatorul si delcoul nu fac casa buna cu acest motor.
Mai se intampla o faza: la relanti merge perfect cum il pui in sarcina da rateuri.

Asta am observat deja. Acuma incerc sa le fac casa buna.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

ydaniel a scris:

Nu am avut ocazia inca!

Pune D 127 si gata!!Motor f fiabil,trage,nu fierbe,nu se deregleaza,consum mic!

Tatal meu reglind motorul la Aro ambulanta.Stie naiba cum.il vrajea, dar mergea super motorul .Salvarist vechi, hirsiit de motoarele pe benzină..

maxy1 ydaniel scris:nu avut ocazia inca!pune 127 fierbe,nu mic!tatal meu reglind motorul aro naiba

44.6KB


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Asta este masina , cred ca vo amintiti .

maxy1 asta este masina cred amintiti

26KB


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
fari
Membru Senior

Din: Odorhei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 576
Motorul L25 este bun,Aro ul meu fuge de rupe.Daca mai studiezi un pic  o sa-l reglezi pana la urma.Nu te complica cu modificari,pune aprindere electronica si un carburator bun.
La inceputul topicului ai facut o lista cu ce trebuie facut sa mearga motorul mai bine...


_______________________________________
SR 132 M Carpati 1967
M 461 C Zimbru   1969
Aro 240               1973
UAZ 469              1973

pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Calm ,Misi, calm!
Nu-i dracu atat de negru. Pai cum sa faca dupa atata vreme. Primul lucru bun: a pornit. Urmatorul : rabdare si ajustari. Amana modificarile pana te familiarizezi cu motorul. Verifica bine carburatorul in prima faza si vezi si aprinderea sa fie corecta.  Rabdare, ca iese!


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Aprinderea este ok, porneste la sfert.
Dar dupa 15-20 secunde incepe sa tuseasca si se ineaca.
Iar la acceleratie nu raspunde de loc. Pisatoarele functioneaza cand se apasa acceleratia.
S-ar putea sa lipseasca bila aia de sub tija aia.
Motorul asta este foarte simplu, dar extrem de sensibil si instabil.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
De cat timp sta masina ?  SIgur nu e infundat ceva canal de la carburator? Eu zic ca pe-acolo ar fi problema. Multe carburatoare care stau, se oxideaza in interior, iar fara sa il cureti cu ultrasunete, nu prea ai cum sa il desfunzi si sa cureti oxidul din el. Varianta de luat unul nou poate e viabil daca era oxid prezent in interior, probabil se mai poate negocia scorul. Nu mi se pare exagerat un 400-500 lei pt un carburator NOU, acum 3 ani am dat 450 pe unul nou de Lada, iar in Webere, numai jicloarele de aer/benzina si emulsoarele au costat 147 euro    Inainte sa blamezi un motor ca e instabil si rahat, anexele sa fie macar in regula. Daca iti pui pe dacie un carburator decalibrat/infundat, si nu merge deloc, inseamna ca e de rahat motorul de dacie si instabil ?

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

knx a scris:

De cat timp sta masina ?  SIgur nu e infundat ceva canal de la carburator? Eu zic ca pe-acolo ar fi problema. Multe carburatoare care stau, se oxideaza in interior, iar fara sa il cureti cu ultrasunete, nu prea ai cum sa il desfunzi si sa cureti oxidul din el. Varianta de luat unul nou poate e viabil daca era oxid prezent in interior, probabil se mai poate negocia scorul. Nu mi se pare exagerat un 400-500 lei pt un carburator NOU, acum 3 ani am dat 450 pe unul nou de Lada, iar in Webere, numai jicloarele de aer/benzina si emulsoarele au costat 147 euro    Inainte sa blamezi un motor ca e instabil si rahat, anexele sa fie macar in regula. Daca iti pui pe dacie un carburator decalibrat/infundat, si nu merge deloc, inseamna ca e de rahat motorul de dacie si instabil ?

Anexele sunt curatate. Pe alea am curatat primele.
Nu este infundat nimic ca am demontat in bucati, spalat si suflate toate canalele cu aer comprimat.
Toate anexele, aprindere, carburator, pompa de benzina am demontat, curatat si remontat saptamana trecuta. Patru zile am lucrat la ele!
Am gasit carburator nou. Ajunge cred ca pe miercuri.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
In urma cu 5 ani am luat carburator nou din magazin cu 115 lei,pt L 25.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Pe la urma s-ar putea ca Toni sa aibe dreptate si sa lipseasca bila aia mica de la supapa de sens de 2 mm diametru.
Eu nu am vazut nici o bila acolo cand am demontat si curatat carburatorul.
Canalele nu sunt infundate. Dar bila sigur nu a fost acolo, iar pe desenul din carte apare!
Si la Toni, cand a curatat carburatorul, bila a cazut si dus a fost in chiuveta.
Maine voi verifica tava unde spal piesele, poate acolo este bila, ca nu l-am observat si probabil a cazut.
Eu toate piesele le spal intr-o tava cu margine inalta, deci nu avea unde sa se duca in alta parte.

maxy1 urma s-ar putea toni aibe dreptate lipseasca bila aia mica supapa sens vazut nici bila acolo Admin

39.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
E culmea sa te fi chinuit atata din cauza unei bile . Dar ar fi bine daca e din cauza lipsei ei si vei trece peste necazul asta.

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Lipsa bilei aleia nenorocite da exact manifestarea  descrisa de Misi. Eu am fost neatent la  demontare, nu m-am gandit la bila aia, am auzit un zgomot  in smaltul chiuvetei cand rasturnasem corpul...si nu  i-am dat atentie. Am si uitat ca exista, desi vazusem schema carburatorului, discutasem cu unii colegi etc.Asa ca l-am montat si l-am pus la loc. Dupa care motorul s-a pus pe behait si nu intelegeam de ce. Un flecustet pe care daca il pierzi totul devine anapoda . :-)

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Probleme cu bile de carburator am avut si eu:


jgr1001 a scris:

.....
Dupa astea ne-am apucat amandoi de curatat carburatoarele. Evident ca si aici fac o boacana: am uitat ca sunt niste bile, care au cazut cand am intors carburatorul si duse au fost (garajul e in panta, cimentul lin, bila rotunda si canalizarea la baza pantei    )
Deci acum caut 2 bile de 4 mm 

....


...insa le-am rezolvat 


jgr1001 a scris:


Am gasit bile! Traiasca ciclismul romanesc si magazinele aferente! 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Sa-mi bag piciorele si ... manivela....
Ni ce am gasit azi in tava de spalat piese!
Nici nu stiu ce sa fac sa rad sau sa plang.
Nu imi vine sa cred ca o amarata bila de 2mm diametru m-o facut sa ma dau cu capul de perete timp de 4 zile.
Toata lumea care are motor L25 pe masina se plange ca e instabil si foarte greu de reglat, dar in afara de Toni, la nici unul nu i-a trecut prin cap faza cu bila din carburator.
Norcoc ca ieri seara m-o sunat Toni.
Va trebui sa-l imbat pe Toni ca m-o salvat de durerea pe care as fi avut cand spargeam zidul din garaj cu capul.

maxy1 sa-mi bag piciorele ... gasit azi tava spalat piese!nici stiu fac rad sau plang.nu imi vine Admin

45.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Na , bun! Aia-i. Acuma pune-o la loc si da-l pe Maxy la telefon dupa ce porneste         

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Ai scapat de stricat peretii cu capul. Iata cum o bila mica era sa sparga o bila mare .   Acuma serios, ma bucur ca s-a rezolvat si Maxi va pastra motorul original .

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Vreme urata, nu am putut face nimica la Maxy1.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
Misi... vrei sa iti trimit un Quadrajet din asta sa poti pleca de la semafor doar pe puntea spate? Haa???        

maxy1 misi... vrei iti trimit quadrajet din asta poti pleca semafor doar puntea spate? haa???  

40.9KB

Modificat de V.Rudolf (acum 8 ani)


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
La Arad ii vreme faina , sper ca si la Kolozsvár, ca tare-s curios ce hiba avea motorul.

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

r16r1150 a scris:

La Arad ii vreme faina , sper ca si la Kolozsvár, ca tare-s curios ce hiba avea motorul.

Aici e frig ca la polu nord.
Dar am demontat caburiciul de pe motor.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Merge! Toba e facuta praf, suna esapamentul ca mitraliera.



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Nu vad CE ai pus pe facebuciuc.
Doar bila era cauza?


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
A avut mai multe probleme. Deficit de bila. Toba de esapament partial infundata.
Apoi am montat si retur.

Acolo pe feisbukk sunt doo videoclipuri.

maxy1 avut mai multe probleme. deficit bila. toba esapament partial montat feisbukk sunt doo Admin

42.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

ydaniel a scris:

Nu vad CE ai pus pe facebuciuc.
Doar bila era cauza?



_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 8 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
Unde se duce returul instalat ? direct in rezervor?

Modificat de Oldman (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Oldman a scris:

Unde se duce returul instalat ? direct in rezervor?

Pai unde in alt loc ?


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Zi lunga.
A sosit carburatorul nou.
Am dat jos tamburii de frana pe spate. Ala din dreapta spate era blocat si m-am chinuit cateva ore.
Apoi i-am golit interiorul.
Masina asta este mai mare la interior decat la exterior.
Maine o mut in fata garajului si ma apuc cu flexul de podul pedalier.
Deblocare_frane_si_golire_interior



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
Eu, pe cutiile alea din spate le-am dat cu zeama de flex si mi-am confectionat (lemn, burete, vinilin, balamale mari de gard, niste cornier si cateva puncte de sudura) banchete. M-au costat cam 100 de lei materialele. Dragutul ala de la Valcea cu dezmembrarile imi ceruse 500 ...

Ai noroc ca ai cilindri de frana modelul mai noi si inca mai gasesti. Eu ii am de aluminiu si abia am gasit un set sa pun pe masina.


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Tov a scris:

Eu, pe cutiile alea din spate le-am dat cu zeama de flex si mi-am confectionat (lemn, burete, vinilin, balamale mari de gard, niste cornier si cateva puncte de sudura) banchete. M-au costat cam 100 de lei materialele. Dragutul ala de la Valcea cu dezmembrarile imi ceruse 500 ...

Ai noroc ca ai cilindri de frana modelul mai noi si inca mai gasesti. Eu ii am de aluminiu si abia am gasit un set sa pun pe masina.

Cilindri de frana is din aluminiu si la mine.
Banci am cumparat de pe un Aro din Zalau cu 200 lei.
Cutiile vor ramane ca voi face pe ele suporti pentru inca doua scaune de fata asa cum este la asta.
Va fi si cu bancile sa fie cu 8 locuri, dar va putea fi convertit si in varianta cu 4 locuri.

maxy1 tov scris:eu, cutiile alea din spate le-am dat zeama flex mi-am (lemn, burete, vinilin, Admin

26.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Asa ni si la asta.

maxy1 asa asta. Admin

32.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Azi distractie. Pe la pranz pun bateria ca o mut in fata la atelier.
Pornesc motorul, o bag in viteza, dau a 1-a, a doua, nimic.
Se tureaza dar nu se misca din loc. Nici in marsarier.
Nu vroia sa se miste din locul unde a fost la iernat.
Apoi ma uit MRL-urile sunt cuplate pe fata, se invarte cardanul, se invart planetarele, dar nu se misca.
Dau jos capacul de la MRL-uri, pe partea dreapta era gol, lipsea tot mecanismul.
Planetara fata se invartea in gol.
Apoi am luat trei suruburi de M8 si l-am "potcovit" ca sa blochez planetara in butuc.
Atunci a luat-o din loc daca cuplam puntea fata.
Apoi o bag pe groapa, planetarele spate erau fixate cu cate 5 suruburi, dar cand invart cardanul, se invarte si ala in gol de parca nu ar exista diferential.
Scot planetarele. Una dintre planetare era rupt. Lipsesc vreo 15 cm din ea.
Na am zis ca e nasol ca probabil a ramas fixat in diferential ciotul ala rupt.
Dau jos cardanul spate, dau jos diful, o scot, dar nu e nici urma de ciotul rupt.
Cel mai probabil, planetaranu s-a rupt pe masina asta. Doar au scos planetara buna si au pus una rupta.
Din fericire grupul spate arata ca nou, ;practic nici nu prea se observa uzuri la pinioane.
O planetata si MRL-uri voi cumpara eu saptamana viitoare.
Pana atunci pot sa ma dau inainte si inapoi prin curte asa cu puntea fata "potcovita".

Demontare_dif_spate



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461

Misu de Cluj a scris:


...Cel mai probabil, planetara nu s-a rupt pe masina asta. Doar au scos planetara buna si au pus una rupta...



La armata romana nu descompleteaza nimic! Doar se completeaza in alta parte! 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
Vezi ca ai planetare cu nuturi mari si 10 gauri de prindere. In general gasesti cu nuturi mari si 8 gauri (pt camioneta) sau nuturi mici si 10 gauri (pt 24x). M-am distrat si eu cu planetarele 

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

jgr1001 a scris:


Misu de Cluj a scris:


...Cel mai probabil, planetara nu s-a rupt pe masina asta. Doar au scos planetara buna si au pus una rupta...



La armata romana nu descompleteaza nimic! Doar se completeaza in alta parte! 

Apoi asta este riscul meseriei, cand aduni fer in curte. Cateodata mai sunt si lipsuri.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
LA camioneta are 6 prezoane si doua suruburi extractoare.
Am un set de Avm noi!te coafeaza?


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

LA camioneta are 6 prezoane si doua suruburi extractoare.
Am un set de Avm noi!te coafeaza?

Cat ceri pe AVM-uri?
Daca le dai la preturi miiiici, atunci ma coafeaza.
La preturi mari exista destule.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Tov a scris:

Vezi ca ai planetare cu nuturi mari si 10 gauri de prindere. In general gasesti cu nuturi mari si 8 gauri (pt camioneta) sau nuturi mici si 10 gauri (pt 24x). M-am distrat si eu cu planetarele 

Care e mai lung? Ala din stanga sau ala din dreapta?
Ala din dreapta este de 82 cm.
Ce lungime are ala din stanga?
Atunci ala rupt care era pe stanga, in mod logic ar fi trebuit sa fie ori mai lung, ori mai scurt.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815

vranceanu a scris:


Oldman a scris:

Unde se duce returul instalat ? direct in rezervor?

Pai unde in alt loc ?


Ca sa nu mai puna o conducta, am mai vazut pus in tur, cu teu, inainte de pompa, si functioneaza bine, dar daca se dezamorseaza, sau ramii fara benzina si nu ai coada la pompa, dai la automat de ia foc demarorul, daca nu te duce mintea sa astupi teul din tur pina porneste...


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
Misi, o sa zgarm eu la tara luni dupa mrl-urile mele vechi (ca eu mi-am pus avm-uri si mai am un set de mrl-uri noi noute pt originalitate). Unul era asa si asa (functional, dar putin barbierite varfurile rolelor) si celalalt era bun bun si ti le aduc la Brasov impreuna cu capacul ala de delcou.

Modificat de Tov (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Tov a scris:

Misi, o sa zgarm eu la tara luni dupa mrl-urile mele vechi (ca eu mi-am pus avm-uri si mai am un set de mrl-uri noi noute pt originalitate). Unul era asa si asa (functional, dar putin barbierite varfurile rolelor) si celalalt era bun bun si ti le aduc la Brasov impreuna cu capacul ala de delcou.

       


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Azi seara am desfacut cilindri de frana si pompa centrala.
Se afla intr-o stare surprinzator de buna. Dupa o curatare vor fi ca si noi.
Saptamana viitore ma duc la o tura prin magazinele cu piese Aro, poate mai gasesc ceva garnituri noi.
La nevoie si astea ce au fost pe masina mai merg si pot fi refolosite ca nu-s uzate.
Mai sunt si surprize bune, ca deja is satul de cele proaste.
Masina asta este ca un ou Kinder mare, plin de surprize

cilindri_de_frana_si_pompa_centrala



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
vercingetorix
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
Sa nu iei ceva de ASAM sau China, mai bine le pui la loc pe cele vechi.
In locul tau as face poze la tot ce e "'completat'' pe Maxy si m-as duce la Romtehnica.
E bataie de joc ce se intampla, as face memoriu sau reclamatie.


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

vercingetorix a scris:

Sa nu iei ceva de ASAM sau China, mai bine le pui la loc pe cele vechi.
In locul tau as face poze la tot ce e "'completat'' pe Maxy si m-as duce la Romtehnica.
E bataie de joc ce se intampla, as face memoriu sau reclamatie.

Apoi nu se mai poate reclamatie dupa ce am semnat foaia de primire.
Oricum nu e nimic asa de grav, ca rugina nu are multa, motorul este bun, in rest se repara si se completeaza.    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
La duba am avut lipsa cardane, diferential spate, planetare Roti de toata pleasna . N-am mai stat nici eu la bagat de vina. Acum mai trebuie sa vina un set de diferentiale si am rezolvat.Tipic catanei sa ia ce e bun de pe unde apuca si sa lase in loc ceva defect sau chiar  nimic.

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
Vad ca n-ai mai desfacut niplurile de la cilindrii de frana. Cand faci teava la loc o bercuiesti dublu sau simplu?
Am rupt si eu o conducta si-am bercuit-o cu ce-am avut la indemana (in menghina cu un dorn  ). Nu curge, dar sunt putin stresat. Am si presa de bercuit, dar evident o aveam la Bucuresti si eu eram la tara si oricum n-aveam adaptorul care-i intoarce buza.


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Tov a scris:

Vad ca n-ai mai desfacut niplurile de la cilindrii de frana. Cand faci teava la loc o bercuiesti dublu sau simplu?
Am rupt si eu o conducta si-am bercuit-o cu ce-am avut la indemana (in menghina cu un dorn  ). Nu curge, dar sunt putin stresat. Am si presa de bercuit, dar evident o aveam la Bucuresti si eu eram la tara si oricum n-aveam adaptorul care-i intoarce buza.

Ala din stanga nu s-a desfacut si am taiat. Cel din dreapta s-a desfacut.
Am trusa de bercuit, se gaseste teava de cupru nu este problema refacerea.
Daca stricam hexagonul, era mult mai grav, ca din ala nu gasesc..


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Se lucreaza:

maxy1 lucreaza: Admin

61.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Se lucreaza in continuare...
Deja avem o bucata de rugina decupata.
Zilele astea atat am dat cu peria de sarma rotativa de vad doar stele verzi.
Apoi pasivat si dat cu grund.
A venit ploaia nu mai pot lucra afara.


Lucrari



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
paraipan
Membru Activ

Din: craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 167
Garniturile la cilindrii de frana sunt de 30 mm? Pe mine m-a ajutat cu un set de astfel de garnituri( cele de exterior, de protectie au fanta, nu gaura) Nea George Pantelimon-mare OM. Daca nu gasesti, ti le donez( asa le-am primit si eu, fara sa dau bani); eu am schimbat un picut proiectul initial, asa ca acum stau degeaba( garniturile), impreuna cu cilindrii de frana, care sunt din aluminiu.

_______________________________________
Omul de onoare doar o vorba are!

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

paraipan a scris:

Garniturile la cilindrii de frana sunt de 30 mm? Pe mine m-a ajutat cu un set de astfel de garnituri( cele de exterior, de protectie au fanta, nu gaura) Nea George Pantelimon-mare OM. Daca nu gasesti, ti le donez( asa le-am primit si eu, fara sa dau bani); eu am schimbat un picut proiectul initial, asa ca acum stau degeaba( garniturile), impreuna cu cilindrii de frana, care sunt din aluminiu.

Da is de 30 mm cu autoreglaj si cu protectii exterioare cu fanta.
Cel putin pe spate is din alea.
Pe fata inca nu am avut timp sa le desfac, nu stiu de ce fel sunt.
Am vorbit cu Maxy1 si zice ca accepta garniturile.    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Nu arata rau frana. Da stiu ca te misti repede!!!           

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Cat timp eram la Brasov a sosit o planetara cumparata de pe olx.
Apoi de la Brasov (multumesc lui Tov) am adus si doua MRL-uri.
Si Renault Fuego a primit doua jante de rezerva.
De maine ma apuc de treaba!    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
paraipan
Membru Activ

Din: craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 167
Seara buna! Da-mi te rog, pe privat, datele la care sa-ti trimit garniturile. Maine le pot pune la curier, impreuna cu 2 cilindri de spate si unul de fata, vezi daca-ti folosesc!

_______________________________________
Omul de onoare doar o vorba are!

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

paraipan a scris:

Seara buna! Da-mi te rog, pe privat, datele la care sa-ti trimit garniturile. Maine le pot pune la curier, impreuna cu 2 cilindri de spate si unul de fata, vezi daca-ti folosesc!

Mersi! Ai PM.    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Se lucreaza...

Demontare_bot



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
se scoate greu botul?

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Tov a scris:

se scoate greu botul?

Nu se scoate greau. Se scot greu suruburile ruginite... cat am injurat ieri.
Trebuia sa incalzeasc piulitele de la suruburi, apoi date cu lichide de frana, apoi iarasi incalzite.
Urmeaza sa dau jos usile, ca sa poi taia jos pragurule. Apoi dupa ce schimb pragurile sipodul pedalier si toata carapacea devine iarasi rigida, voi deminta suruburile care prind sasiul de caroserie.
Dupa care voi ridica caroseria cu vreo 40 cm, ca sa am loc sa curat sasiul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Ai gasit elementele de caroserie necesare?

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
M-am apucat de schimbat pragurile.

Schimbare_prag_stang



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1329
foarte frumos grundul.
incerc sa invat,si sa acumulez experienta si date,
Misi,inainte de grund prin ce stadiu au trecut elementele/tablaria ?
eu nu reusesc sa deschid pozele.






pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

szasz andras a scris:

foarte frumos grundul.
incerc sa invat,si sa acumulez experienta si date,
Misi,inainte de grund prin ce stadiu au trecut elementele/tablaria ?
eu nu reusesc sa deschid pozele.


Pai se curata de rugina si se pasiveaza de doua ori.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Inca nu m-am apucat de sudura. Va trebui sa confectionez dublurile de prag ca alea nu exista in comert.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1329
ok, Misi
am inteles etapele,(tratare curatare/pasivare de doua ori/grunduire table) ceva poze erau bine venite.



pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

szasz andras a scris:

ok, Misi
am inteles etapele,(tratare curatare/pasivare de doua ori/grunduire table) ceva poze erau bine venite.


Am pus poze destule la alte proiecte anterioare.
Nu e nimic deosebit. Se face la fel cum ai facut MZ-ul tau, doar ca se foloseste mai mult flexul. Unde vezi ca este maro, bagi flexul.    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Pragul stang si pedalierul. Le pun intr-un colt, pana devine o piramida. Apoi cand mormanul de rugina atinge 1m inaltime, atunci lucrarile de tinichigerie sunt terminate..

maxy1 pragul stang pun intr-un colt, pana devine piramida. apoi cand mormanul rugina atinge Admin

42.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Hei, le poti da inapoi , celor de la armata, ca ei sunt cei care scot la licitatii masini coapte si taie masini bune...

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 7 ani
   
vercingetorix
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
se poate sterge

maxy1 poate sterge

51.2KB

Modificat de vercingetorix (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am mai indreptat usa de la sofer. A trebuit sa o desfac in doua, sa o indrept, apoi sa o fac la loc. A supravietuit interventiei.
De maine ma apuc de sudat pragul stang.
Pana vineri sper ca partea stanga sa fie refacuta complet, ca apoi saptamana viitoare sa fac partea dreapta.
Atunci in iunie ma pot apuca de antifonat pe dedesubt, apoi de pregatirile pentru vopsit.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Gata pragul stang. Urmeaza pedalierul si aripa spate, apoi ma mut pe partea dreapta sa repet ce am facut pe stanga.


Sudat_prag_stanga



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
La vopsea nu se poate retușa?

_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Fan a scris:

La vopsea nu se poate retușa?

Nu, ca deja era revopsita si arata urat.  Daca avea vopseaua originala as fi incercat sa o retusez.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Tomberonu' are deja si podea pentru sofer.

maxy1 tomberonu' are deja podea pentru sofer. Admin

48.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Prinde culoare vad!Un sert de anvelope i-ar trebui!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Mai intai tabla si vopsitul, apoi anvelope.
Deja are linie pe stanga.

maxy1 mai intai tabla vopsitul, apoi are linie stanga. Admin

54KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 ... 6  

Mergi la