CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Sweet31
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Restaurare Ochila Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Salutare tuturor colegilor de pe forum! In urma cu doua saptamani am reusit sa achizitionez un FIAT 850 din 1966. Dorinta de a achizitiona o batranica a aparut in urma cu aproape doi ani, cand vrand sa ii fac sotiei o surpriza la nunta, am venit sa o iau de acasa cu o Dacia 1100. Din acel moment, efectiv ne-am indragostit amandoi de masinile vechi, si am inceput sa alergam prin tara dupa o dacie 1100. Nu am tinut evidenta km-lor parcursi prin tara pt cautari, dar stiu ca efectiv incepusem sa imi pierd speranta: ba erau probleme cu actele, ba erau prea afectate de rugina, ba erau prea scumpe, etc.
Acum vreo trei duminici, ma uitam ca de obicei pe diverse site-uri, sa vad daca a mai aparut vreun anunt nou, si efectiv din greseala, ajung la un anunt de vanzare Fiat 850 din '66, care arata destul de bine, la un pret ce se incadra in bugetul meu. Cu toate ca eu vroiam sa fie o masina romaneasca(fiind mai nationalist eu de felul meu), am zis totusi sa sun. Imi raspunde proprietara, imi spune ca anuntul inca e valabil, ma urc cu sotia in masina, si plecam sa o vedem.
Efectiv, in momentul cand am scos Fiat-ul din garaj ca sa il vedem, am spus "o iau!" Nu am o explicatie logica, dar efectiv parca am simtit ceva cand am vazut masinuta, asa ca nu am mai stat sa negociez, sa vad daca macar porneste, am spus ca o iau, am dat un avans si cam asta a fost. Ca sa nu o mai lungesc, o sa pun mai jos cateva poze cu masinutza.

restaurare ochila salutare tuturor colegilor forum! urma doua saptamani reusit fiat 850 din 1966.

41.5KB


pus acum 8 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
In drum spre noua ei casa.....

restaurare ochila drum spre noua casa.....

33.3KB


pus acum 8 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Si in sfarsit acasa!!!

restaurare ochila sfarsit acasa!!!

49.5KB


pus acum 8 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Saptamana trecuta am pornit motorul(era nepornita de 8 ani), care merge foarte bine, si am inceput sa o dezechipez. Structura de rezistenta(traverse, lonjeroane), pare a fi in regula, are in schimb aripile spate cam pline de chit, si se vede rugina tot pe aripile spate , pe interior.
Acum incerc sa imi dau seama cum sunt prinse aripile fata(nu vad suruburi de prindere). Planul este sa demontez cam tot ce se poate demonta, ca sa pot face o evaluare cat mai clara a situatiei(cata rugina, ce se poate schimba, ce repara....).


pus acum 8 ani
   
christith
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 45
Aripile de fata sunt sudate. O sa fie "interesant" sa le dai jos... Spor!

pus acum 8 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Mda, banuiam eu ca d-asta nu vad nici un surub, dar speram sincer sa fiu eu mai "chior". Sa inteleg ca ei au sudat cam totul la masinutza asta?  .....macar usile sunt prinse in suruburi

pus acum 8 ani
   
mhoria
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 542
Salut Ralphy

Felicitari pentru cumpararea masinii. In afara de aripi (fata / spate)  si de masca fata, care sunt sudate restul elementelor sunt demontabile (usi, capote). Daca ai intrebari referitoare la orice priveste Fiat-ul 850 te poti adresa mie si te voi lamuri. Eu am 2 astfel de masini, din care una atestata vehicul istoric.
Toate cele bune.


pus acum 8 ani
   
nicu55
Membru Senior

Din: Bucuresti [Cernica-IF]
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 837
frumoasa achizitie,lampile fata parca ar fi de dacia sa zic?  da....da  sigur .dar nu-i o problema.  te rog sa nu o iei in nume de rau,si daca crezi asa ceva cer scuze.BAFTA.

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Daca este prima ta masina veche, sfatul meu este sa nu o demontezi din prima pana la utimul surub, ca exista sanse foarte mari ca asa sa si ramana demontata pe vecie.
Te va coplesi atat din punct de vedere financiar, cat si din punctul de vedere al volumului de munca. Apoi o masina demontata chiar daca vei ajunge sa renunti la proiect, nu o vei putea vinde. Foarte multe masini s-au sfarsit asa pe mana unora care le-au demontat cu mare avant, apoi s-au simtit coplesiti din toate punctele de vedere si astfel masinile ajungand la remat sau in cazul mai fericit donatoare de piese.
Mai bine apuca-te de ce este defect si repara tot ce este stricat, ca sa o readuci cat mai repede in stare de functionare, apoi pas cu pas o faci de la cap la coada.
Asa cum se vede din poze, daca ai grija de unele detalii si cu putina cosmetizare, masina este si acuma apta ca sa fie atestata istoric!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Misi zice foarte bine!
Verifica directia, franele si reglajele la motor si plimb-o!!!
Bucura-te de ea, aste e tot ce tre' sa faci, iar mai apoi te poti apuca la nevoie si de restul!
Felicitari pentru achizitie!


pus acum 8 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45

Misu de Cluj a scris:

Daca este prima ta masina veche, sfatul meu este sa nu o demontezi din prima pana la utimul surub, ca exista sanse foarte mari ca asa sa si ramana demontata pe vecie.



Inteleg ce vrei sa spui, dar o sa am grija ca masina sa nu ramana demontata. Am un coleg cu care ma sfatuiesc (dansul este la a '4-a masina reconditionata), orice desfac pozez din diverse unghiuri, tot ce este desfacut este pus in pungi sau cutii , cu biletel. In plus de asta, am mai avut o dacie veche, din 82, deci stiu ce inseamna surubareala.
La ora actuala am scos tot interiorul si singura zona cam uratica este la aripile spate, unde este rugina. Problema este ca acea rugina a aparut in spate, unde nu prea ai acces(zona este in dreptul cutiei motorului). O sa vad cum pot sa fac sa curat acolo bine. Podeaua este schimbata(cel putin in spate), dar este sanatoasa, asa ca nu am de ce sa umblu la ea. Pe sub aripi, are un fel de clei alb(ceva lipicios), peste care a fost dat cu ulei. Daca aripile fata nu se pot da jos, o sa curat bine atat cat am acces, si vad cum arata tabla - la prima vedere pare a fi sanatoasa.

Singura mare problema este timpul, asa ca probabil ma voi intinde ceva (probabil pana spre toamna), dar tinand cont ca masina sta in garaj, nu cred ca va fi asta o problema.


pus acum 8 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
Acum vre 2 saptamani era unu la noi la remat ,i-am facut si poze

restaurare ochila acum vre saptamani era unu noi remat ,i-am facut poze

44.6KB


_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 8 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Mda, pacat de el ....macar daca as fi putut sa ajung, poate reuseam sa mai iau una alta de pe el, pt al meu.

pus acum 8 ani
   
mmmmm
Membru Activ

Din: Campulung Muscel
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 108
nu vrei sa facem schimb de babe?
salivez si eu dupa asa bijuterie.


pus acum 8 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Simpatica masinuta, felicitari!

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 8 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Iaca si prima mare problema. Dupa ce am desfacut tot interiorul, totul pare destul de ok, mai putin aripile spate(banuiam ca au probleme, dar nu stiam exact cat de rau e). Sincer nu stiu exact cum sa rezolv, la prima vedere ar fi doua variante: sa aduc un tinichigiu si efectiv sa tai aripile spate si sa le schimb(am vazut un anunt pe net cu vanzare doua aripi spate noi), sau sa incerc sa curat acolo, dar nu stiu cum sa ajung la zona cu rugina(este exact intre aripa si peretele lateral de la compartimentul motorului). Zona este foarte stramta, deci exclus sa ajungi acolo , doar daca as gasi poate pe cineva cu pistol de sablat...
Sincer, in cazul de fata orice sfat ar fi binevenit.   
Intre timp, o sa incerc sa gasesc doi - trei tinichigii, pe care sa ii aduc, si sa vad ce spune fiecare....

restaurare ochila iaca prima mare problema. dupa desfacut tot totul pare destul ok, mai putin

44.9KB


pus acum 8 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Eu zic sa cureti cu flexul cu peria de sarma exteriorul aripii in zona unde are chit si vezi cu ce ramai dupa.

pus acum 8 ani
   
mhoria
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 542
Varianta corecta este de curatare pana la tabla curata si apoi luata o decizie. Nu ar fi rau de demontat inclusiv geamul lateral. Si DA sunt aripi de spate pe OLX. Eu am pus anuntul. Spor la treaba.

pus acum 8 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921
Frumușică mașină,  dar eu zic sa te așezi la birou și sa faci niște calcule īnainte.  Īți spun asta ca fost posesor de 850 ... :hi:

pus acum 8 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Acum masina este deja luata, deci nu prea am ce calcule sa mai fac...am intrat in hora, dansez pana la capat. In privinta aripilor spate, sunt hotarat sa le schimb. Este multa rugina in spate, si nu am cum sa ajung acolo sa curat tot, decat daca dau jos aripa.

pus acum 8 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Varianta: ncearca sa cureti cat de bine poti pe acolo si sa stopezi rugina cu un convertor de rugina.

pus acum 8 ani
   
Ralphitza
Membru nou

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 11

Komissar a scris:

Varianta: ncearca sa cureti cat de bine poti pe acolo si sa stopezi rugina cu un convertor de rugina.


        Salutare din nou, dupa o pauza destul de lunga, dar in care nu am stat degeaba.
In final am facut asa cum a spus si Komissar, am curatat toata rugina din spate (dintre aripa spate si semidublura), cu un biax cu prelungitor (foarte util - practic se conecteaza la biax un cablu ca cel de kilometraj,cu perie de sarma in capat,  cu care poti sa ajungi aproape peste tot).
       Voi reveni cat de curand cu poze, dar in mare, la ora actuala am dat jos motorul si cutia, interiorul si geamurile, dupa care am trecut la curatat rugina. Am reusit sa curat si podeaua, care nu mai este cea originala, dar se prezinta in stare foarte buna.
     
       Acum vine si partea mai grea: am dus masina la vopsit, am antifonat-o, am mai pus cateva petice si acum asteapta sa fie vopsita. Ce ma tine in loc, este faptul ca masina a avut pe ea semnalizari fata de Dacia 1300, deci panoul fata este decupat, pt ca semnalizarile de Dacia sunt mai mari decat ale ei. Nu am reusit sa pun mana pe un set de lampi originale, si as avea nevoie de una pt a putea face sablonul( sa stiu cat din decupajul facut pe panoul fata trebuie ''umplut''') - este cineva care imi poate imprumuta o lampa de semnalizare fata, sau care imi poate da cotele decupajului in care se monteaza lampa?

       Si inca o intrebare: nu reusesc deloc sa reglez usile sa se inchida si ele decent (trebuie sa dau foarte tare cu ele, chiar si fara cheder) - inteleg ca asta ar fi boala lor, si ca fac cam toate asa?

PS:    Saptamana aceasta o sa descarc pozele si o sa postez avansarea.


pus acum 8 ani
   
mmmmm
Membru Activ

Din: Campulung Muscel
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 108
Incearca cu alte usi noi.
Sigur se vor regla mai bine.


pus acum 8 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Daca nu reusesti pana vineri, iti pot pune poze cu cotele. Doar vineri trec pe la cel turcoaz care are semnalele originale. Pe cel gri si eu am semnale de dacie.

In ce priveste usile, eu cred ca daca insisti cu reglajele o scoti la capat. Ce cheder ai? (si asta cred ca poate sa fie un factor important...)

Modificat de cabriolette (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Ralphitza
Membru nou

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 11
Cred ca va ramane cu lampile de pozitie de Dacie pt moment, pt ca cel care se ocupa de masina vrea sa o vopseasca saptamana asta - pt ca de saptamana viitoare va fi plecat. In fine, nu este asa grav, o fac cum este, si pe viitor voi cauta panou fata nedecupat si lampi de pozitie originale.

Cu usile am reusit sa le rezolv!!! Le-am mai reglat din balamale, dar am mai si ciocanit putin pragurile - erau reparate cu sudura si cordonul de sudura era lasat destul de grosolan si atingea putin de usa. Dupa ce am polizat cordonul, deja s-a schimbat mult situatia. Am pus cheder de Dacie, dar am citit ca este mai bine daca cumpar cheder de Lada Niva. O sa ma duc in we sa vad cum arata un cheder de Niva.


pus acum 8 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Dupa inca o pauza foarte mare, revin cu poze la zi cu masinuta mea. Anul trecut am reusit sa o scot pe strazi pentru [prima oara.    a inceput au fost iesiri timide, pe distante scurte, cu probleme la aproape orice iesire, dar acum deja lucrurile stau mult mai bine.   

pus acum 5 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Dupa ce am terminat de curatat toata podeaua masinii......

pus acum 5 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45


restaurare ochila

44.1KB


pus acum 5 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45

Motorul cu o cutie de viteze buna(cea veche caraia in a doua si huruia) si simeringuri noi la arbore.


pus acum 5 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Radiatorul de caldura a primit un robinet nou , de lada.

restaurare ochila radiatorul caldura primit robinet nou lada.

58.4KB


pus acum 5 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Pe fata a trebuit schimbata toata mecanica: bucse, pivoti, tamburi, amortizoare

restaurare ochila fata trebuit schimbata toata mecanica: bucse, pivoti, tamburi,

34.8KB


pus acum 5 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Sinele pe care culiseaza geamul in usi au fost refacute, pentru ca ramasese doar metalul din ele.

restaurare ochila sinele care culiseaza geamul usi fost refacute, pentru ramasese doar metalul din

89.4KB


pus acum 5 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Scaunele fata au fost si ele refacute, pt ca erau uzate si aveau arcurile rupte.

restaurare ochila scaunele fata fost ele refacute, erau uzate aveau arcurile rupte.

86.6KB


pus acum 5 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Am primit si cauciucuri noi =D

restaurare ochila primit cauciucuri noi

52KB


pus acum 5 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Si dupa muuuulte bricolaje, reparatii, nervi, si piese schimbate, am ajuns in sfarsit la ITP!!!! De care am trecut cu brio!!!

restaurare ochila dupa muuuulte bricolaje, reparatii, nervi, piese schimbate, ajuns sfarsit itp!!!!

65.5KB


pus acum 5 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Am fost si la retroparada anul acesta, alaturi de o buna prietena.

restaurare ochila fost anul acesta, alaturi buna prietena.

58.3KB


pus acum 5 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Acum Ochila deja merge bine, porneste la sfert, singurele probleme care raman de rezolvat sunt toba, care este din inox(cred ca fara site) si urla tare. Mai am o problema cu temperatura atunci cand este cald. Am pus ceas pentru temperatura, iar cand sare de 95 de grade dau drumu la caldura ca sa scada.
    Problema cu temperatura este destul de ciudata pt ca am spalat ambele radiatoare, am pus termostat nou, pompa a fost revizuita, deci ar fi trebuit sa nu imi faca probleme. Am de gand sa schimb antigelul, pentru ca acum am unul ieftin Careus G12, si am vazut ca in cartea masinii se recomanda antigel Paraflu11 - am vazut ca exista acest antigel in comert, dar nu stiu daca este acelasi din 1966(ma refer la specificatii).
    In rest, masina este foarte simpatica, e o placere sa o conduci. Din ce am observat eu, ii place undeva la 70km/h, daca sari de viteza asta imi pare ca motorul deja sta foarte turat, dar este posibil sa ma induca in eroare si toba, nu stiu inca.

restaurare ochila acum ochila deja merge bine, porneste sfert, singurele probleme care raman

94.6KB


pus acum 5 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Scuze ca ma bag si eu in vorba.
Ati spus ca pompa de apa a fost revizuita.
Dar mai este o problema.Din ce mai tin eu minte,pompa de apa este foarte asemanatoare cu cea de Lada.Daca turbina este de Lada,clar nu este ce trebuie,deoarece motorul se invarte spre stanga,deci racirea este compromisa.
Stima    


pus acum 5 ani
   
andreiminteuan
Membru nou

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 17

ralphy a scris:

Scaunele fata au fost si ele refacute, pt ca erau uzate si aveau arcurile rupte.



Salut, poti sa ne spui si noua unde ai refăcut scaunele si cat au costat?

De asemenea ai putea sa pui niște poze cu ele inainte si dupa ...?

Multumesc!


pus acum 5 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45

andreiminteuan a scris:


ralphy a scris:

Scaunele fata au fost si ele refacute, pt ca erau uzate si aveau arcurile rupte.



Salut, poti sa ne spui si noua unde ai refăcut scaunele si cat au costat?

De asemenea ai putea sa pui niște poze cu ele inainte si dupa ...?

Multumesc!






Salut, scaunele au fost 150lei bucata. O sa caut maine o poza cu un scaun vechi. Ca idee, nu mai aveam arcuri, ci aveam niste sarme legate  pe sub scaun, ca sa poti sta pe el, iar vinilinul la sofer era rupt si cusut destul de urat de fostul proprietar. Eu le-am refacut la un tip pe drumul dintre Pitesti si Mioveni, pe partea dreapta , sensul spre Pitesti. Daca esti din zona ne putem auzi la tel si iti explic  mai in detaliu. 


pus acum 5 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45

sk100it a scris:

Scuze ca ma bag si eu in vorba.
Ati spus ca pompa de apa a fost revizuita.
Dar mai este o problema.Din ce mai tin eu minte,pompa de apa este foarte asemanatoare cu cea de Lada.Daca turbina este de Lada,clar nu este ce trebuie,deoarece motorul se invarte spre stanga,deci racirea este compromisa.
Stima    



Salut. Orice idee e binevenita, dar in cazul de fata  pompa este originala, am schimbat doar rulmentii si presetupele.
De curand am gasit robinetul de caldura blocat cu ceva depuneri, iar flansa de Al pe care o facusem eu ca adaptare, in care intra furtunul de tur, era parca roasa de soareci. Ma gandesc ca nu este bun antigelul, motiv pt care vreau sa il schimb.


pus acum 5 ani
   
andreiminteuan
Membru nou

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 17

ralphy a scris:


andreiminteuan a scris:


ralphy a scris:

Scaunele fata au fost si ele refacute, pt ca erau uzate si aveau arcurile rupte.



Salut, poti sa ne spui si noua unde ai refăcut scaunele si cat au costat?

De asemenea ai putea sa pui niște poze cu ele inainte si dupa ...?

Multumesc!






Salut, scaunele au fost 150lei bucata. O sa caut maine o poza cu un scaun vechi. Ca idee, nu mai aveam arcuri, ci aveam niste sarme legate  pe sub scaun, ca sa poti sta pe el, iar vinilinul la sofer era rupt si cusut destul de urat de fostul proprietar. Eu le-am refacut la un tip pe drumul dintre Pitesti si Mioveni, pe partea dreapta , sensul spre Pitesti. Daca esti din zona ne putem auzi la tel si iti explic  mai in detaliu. 



Suna bine (prețul ma refer). Ești mulțumit de cum au ieșit?


pus acum 5 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815

ralphy a scris:


sk100it a scris:

Scuze ca ma bag si eu in vorba.
Ati spus ca pompa de apa a fost revizuita.
Dar mai este o problema.Din ce mai tin eu minte,pompa de apa este foarte asemanatoare cu cea de Lada.Daca turbina este de Lada,clar nu este ce trebuie,deoarece motorul se invarte spre stanga,deci racirea este compromisa.
Stima    



Salut. Orice idee e binevenita, dar in cazul de fata  pompa este originala, am schimbat doar rulmentii si presetupele.
De curand am gasit robinetul de caldura blocat cu ceva depuneri, iar flansa de Al pe care o facusem eu ca adaptare, in care intra furtunul de tur, era parca roasa de soareci. Ma gandesc ca nu este bun antigelul, motiv pt care vreau sa il schimb.


Daca nu ai fost la un radiatorist care sa-ti dea jos bazinele si sa curate mecanic celulele, il speli degeaba, piatra depusa nu prea se poate lua(dizolva). Poti sa incerci cu un litru de otet, dar sint si sanse sa-l faci strecuratoare daca este corodat.


pus acum 5 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Cu otet am spalat radiatorul. O sa scot termostatul sa vad daca nu a patit ceva. Daca nu, cam asta ramane, sa desfac radiatorul. 

pus acum 5 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
Salutare. Stie cineva sa imi spuna daca cele doua decupaje in caroserie(marcate in poza cu rosu), sunt normale, sau or fi bricolate?

restaurare ochila salutare. stie cineva imi spuna daca cele doua decupaje poza rosu), sunt normale,

77.1KB


pus acum 5 ani
   
codrutul
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 354
In primul rand frumos Ochila   felicitari!
La intrebare: cea dreptungiulara e ok, din pacate nu stiu despre cea de a doua...
Numai bine!


_______________________________________
Minim 850 de belele
Dacia 1300 - galbin pasopt

pus acum 5 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Salut!
Ambele sunt ce trebuie, nu sunt bricolate. Am atasat si o poza.
Felicitari pt rezultat! O prinde fain culoarea asta. Imi place ca si pentru "dedesubturi" ai optat pentru o culoare deschisa!
Pacat ca nu ai pus mai multe poze de pe parcursul reconditionarii. 

restaurare ochila sunt trebuie, sunt bricolate. atasat rezultat! prinde fain culoarea asta. imi

41.4KB


pus acum 5 ani
   
ralphy
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 45
O sa mai pun poze, dar mereu sunt pe fuga din pacate. Mutumesc pt raspuns. Ca idee, tu ce lichid de racire ai folosit la fiatul tau? G11 sau G12?

pus acum 5 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

ralphy a scris:

O sa mai pun poze, dar mereu sunt pe fuga din pacate. Mutumesc pt raspuns. Ca idee, tu ce lichid de racire ai folosit la fiatul tau? G11 sau G12?

Hai ca iar vorbesc.In mod normal,la 82-83 de grade termostatul trebuie sa deschida.
Trebuie verificat atunci cand deschide termostatul daca radiatorul de racire este fierbinte sau rece.
Inclin sa cred ca ori termostatul este defect,ori,mai grav,este ciupita garnitura de chiulasa si baga compresia in lichidul de racire si atunci incepe sa fiarba sau merge foarte incins


pus acum 5 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la