CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
luana_21 pe Simpatie
Femeie
21 ani
Prahova
cauta Barbat
21 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Odiseea restaurarii unui E30 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
E30 320i, 92 kw, an fabr. 1985, L-Jetronic, la momentul achizitiei - 2011 era ok tehnic, tabla prezenta ici-colo urme de rugina... E, aici e buba, mai tarziu l-am descoperit pe bau-baul ruginei, carpeala facuta de alti meseriasi.
E_



pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
In primavara asta am decis ca trb. sa ma apuc de ea, am gasit un spatiu si m-am apucat sa-l amenajez.

E_



pus acum 9 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 227
Bravo pentru proiect! Ma bucura sa vad E30-uri ingrijite / reconditionate  si nu numai tunate.
Asteptam continuarea povestii!


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Apoi, am inceput sa-l descompletez. Praguri, podele, aripi spate ruginite cu chit de-un deget grosime, spuma poliuretanica bagata in aripi... cate si mai cate, mi-am pus mainile in cap!

E_



pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141

Levo a scris:

Bravo pentru proiect! Ma bucura sa vad E30-uri ingrijite / reconditionate  si nu numai tunate.
Asteptam continuarea povestii!


Probabil ca de mic, de prin anii '80 cand admiram bmw -urile gen e21, e30 ale studentilor straini din campusul Tudor Vladimirescu, E30 mi s-a inoculat in subconstient, si uite asa, am ajuns pe la 40 sa-mi fac damblaua. Ca idee, vreau sa-l fac cat mai clean, lasat jos maxim, motor 2.8 motronic.... etc.
E_



pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
ajutorul meu de baza, obosit si el...

odiseea unui e30 ajutorul meu baza, obosit el...

33.9KB


pus acum 9 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Superb ajutorul ce il ai la treburi!
Spor la munca si asteptam poze...multe!


pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Merci pt. incurajari!

Continuare...lucru la girafa motor, dat jos inst.electrica, ....

E_



pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Ce m-as face fara el! Mare ajutor, mare caracter... Lotzi!

odiseea unui e30 m-as face fara el! mare ajutor, mare lotzi!

39.5KB


pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Hai ca mai am foto...
Din episodul: Jos cutia, sus motorul!
Emotii, testam prima data macaraua.
E_



pus acum 9 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 227
Spor in continuare!
Eu asa eram cu E28-ul. Cand eram mic, E28 era singurul BMW pentru mine

Rugina ai destula vadca... Oricum, astea-s locurile obisnuite pentru BMW-urile din accea perioada... Plus alte cateva.

Cu motorul cum faci? Alezezi si pastrezi blocul si schimbi restul sau pui alt motor complet?


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Pana la motor e cala lunga, sa vad tabla rezolvata. Din cate am mai citit, nu prea se merita sa-mi bat capul cu M20B20 Jetronic, mai bine caut un M52 2.8 sau 3.0 , de ce nu?! Mai am de studiat aici, recunosc... M-am uitat si prin Biblia restaurarii seriei 3 E30 a lui Andrew Everett, utila cartea.
Hai sa mai pun ceva poze ....cu rotisorul.
E_



pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Ma intreb daca e careva aici pe forum care are o roata englezeasca?!...

pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Adevarul e ca fara sdv-uri nu faci nimic!

Mai jos un folder aka Tonybmw.
E_



pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Si pt. ca e iarna si e frig in garajele noastre, m-am gandit la o modalitate de incalzire, care sa fie cat mai ieftina, logic . Dupa ce-am rasfoit netul am ajuns la soba racheta!!! F. interesant conceptul, bine, eu am optat pt. varianta simpla, am ales un butoi de 200 l, caramida si cilindru refractar/samota pt. riser, focar  si gura de alimentare. Fata de soba clasica, o soba racheta bine construita are un randament net superior si un consum de masa lemnoasa mult redus. Daca sunt persoane interesate, pot oferi materiale in pdf, linkuri...

E_



pus acum 9 ani
   
tomas
Membru Senior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 723
Frumos,te misti repede...acuma ma apuc si eu sa-mi fac un folder Tonybmw.

Rotisor si-a facut si userul sabytuning,tot pentru bmw.


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Interesanta soba! 
Ce volum poate sa incalzeasca?
Focarul ramane asa descoperit?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
@tomas> Rotisorul, cadrul fix, folderul sunt facute prin vara-toamna. As vrea eu sa ma misc mai repede, dar timpul, banii si faptul ca lucrez singur isi spun cuvantul. Fac si eu cat pot... In cel priveste pe Tonybmw, jos palaria! E tare meserias si faptul ca posteaza si descrie pas cu pas toate activ. e mare lucru, efectiv ai de unde sa inveti!  Pun un link, mai sunt si alte topicuri, desigur o multime de alte site-uri...

Ce ma preocupa acuma e un abkant pt. praguri si o roata englezeasca! Cadrul pt. E-Wheel il fac eu, nu-i probl., dar trb. sa dau comanda de role inferioare/lower anvils, pt. rola super. merge un rulment mai mare, cred?!  Intru pe E-bay.

@Misu> Cat timp ai lemne ce ard, gura de alimentare ramane descoperita, pe acolo patrunde aerul rece...in instalatie   Daca respecti proportiile sunt slabe sanse sa-ti bage fum in incapere, de obicei se intampla la inceput, pana se amorseaza, iar daca tirajul e ok ai sa observi cum gazele care ies din lemne sunt absorbite spre camera de ardere si in continuare spre conducta ascendenta/riserul. Gazele si flacara o iau pe orizontala... Lasa un mail sa-ti trimit un pdf in ro., e mult de discutat, eu am spatiul de cca 42 mp, momentan sunt in probe cu ea, n-am incarcat-o la maxim. Poti pune 2 butoaie unul peste altul, sunt diverse variante. Daca e construita ok, butoiul va radia caldura in partea sup. si pe laterale, iar in partea infer. e mai  rece, gazele ies pe burlanul de evacuare prin partea de jos a butoiului, si trb. sa fie cat mai reci la evacuare.

E_



pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Burlanul de evacuare e amplasat in partea infer. a butoiului pt. a prelua gazele racite =  densitatea mare. Diferenta fata de o soba clasica!

odiseea unui e30 burlanul evacuare amplasat partea infer. butoiului pt. prelua gazele racite = 

30.8KB


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Iti trimit adresa de mail pe pm.
Ideea este ca daca focarul este deschis, atunci e periculos, ca daca te apuci de spalat piese, sau de vopsit, poti sa iei foc cu tot cu garajul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Poti sa acoperi gura de alimentare, dar nu total, trb. sa lasi o fanta pe unde sa-si traga aerul rece din incapere. Trb. sa fii atent, SSM-ul! 

odiseea unui e30 poti acoperi gura dar total, trb. lasi fanta unde sa-si traga aerul rece din

21.4KB


pus acum 9 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Spor la restaurat! Va multumec pentru link-ul cu tonybmw, sunt multe de invatat de acolo.Omul e artist!

pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
@George>  Merci, bafta si tie! Vezi si topicul lui cu toyota, e tare!!!
____________

Interventii anterioare/petice ruginite pe la praguri, podea, pedalier ... etc.

E_



pus acum 9 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 430
maestre ai ceva de lucru. spor la treaba si nu uita sa pui poze

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Am citit documentatia despre soba racheta. Foarte interesanta.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
@misu> E tare ideea: coloana ascendenta interioara=riser, bine izolata este de fapt hornul in cazul unei sobe clasice. Apoi gazele fierbinti care ies si se pierd in atmosfera in cazul sobei clasice, la soba racheta sunt dirijate prin acumulatorul termic, unde cedeaza caldura, astfel ca la iesire au temp. destul de scazuta. Zilele urmatoare am sa masor temp. gazelor din cosul de evacuare, ar trb. sa fie sub 90 grd.C, eu neavand si acumulator termic, la mine butoiul radiaza caldura, n-avea sens sa ma mai complic cu tubulatura...etc. Trb. sa izolez mai bine ferestrele si usile din tabla. Pun un clip sa vezi cum functioneaza sobita si tirajul .

Modificat de opel16 (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
@daman> merci, man. Greul acuma incepe trb. sa ma apuc de praguri, mi-e groaza, dar mai intai sa-mi fac un abkant, sa vad ce lungime trb., am sa masor un prag. Nici sudura in mig-mag nu-i chiar simpla, trb. practica si iar practica. Daca te-ai uitat la ce face tonybmw ... dupa ce a sudat peticul in zeci de puncte...pana iese snur, sudura continua, apoi ia la flex si degroseaza, iar la final nici nu se mai cunoaste sudura... Arta, nu altceva! Am sa incerc sa-mi fac singur reperele, iau 1-2 coli de tabla, sau cat e nevoie. O coala e cca. 60-80 lei/2 mp, functie de grosime, dar prefer sa-mi bat capul si sa mi le fac eu, decat sa le cumpar. Am desfacut pragul pe drp, mai pun ceva poze, cam aici am ajuns.
E_



pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Daca suprapui elementele doar un pic, cam 4-5 mm si la marginea petecului pui gauri, apoi umpli cu sudura gaurile, apoi le polizezi, iese de nici nu se vede ca a fost sudat.
Si eu tot asa am inceput sa copiez cum face tipul ala englez de la Clementine's garage.
Si mai este si "Haynes welding manual", o carte foarte buna si interesanta, care iti arata multe smecherii aplicate cu diverse tipuri de aparate de sudura.
Lucrare dupa lucrare imi iese din ce in ce mai bine.
Lucrare perfecta nu exista, dar toata treaba e sa nu te grabesti.

Aici e cartea, descarca-l si listeaza-l, ca te va ajuta mult mai mult decat orice tinichigiu:


Si englezul de la Clementine's garage, care lucreaza fenomenal, face totul singur din propria mana de la cap la coada. (nu este pentru BMW, dar tabla este tot tabla, indiferent de marca)


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 430
contrapragurile merg peticite dar pragurile te-as sfatui sa le cumperi noi,nu sunt o avere si te scapa de multa munca plus ca au si alt aspect   .si oricum nu cred ca le faci tu din tabla la fel ca cele noi. spor!

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Asta vroiam sa zic si eu, ca elementele mari, cum ar fi praguri si podele, pod pedalier, daca gasesti gata facute, sa le cumperi, ca nu le poti face asa cum sunt alea ambutisate la presele alea mari.
Iar cu elementele mai mici, eu de obicei cumpar o coala de carton, din care le refac mai intai modelul de carton, dupa care le transpun pe tabla. E mai usor sa le modelezi din carton, decat direct din tabla.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Merci Misu pt. linkuri, am sa le citesc. Prefer sa stric 1-2 coli de tabla si sa incerc sa le fac eu, daca  vad ca nu-mi iese si nu-mi iese... am sa le cumpar. Oricum aripile vreau sa le scot mai in ext, praguri evazate, nu vreau sa mai vin dupa aceea cu praguri de fibra aplicate ...etc, om trai si om vedea! Sapt. viit. ma apuc de abkant. Sudura o fac in mig cu argon, sarma de 0,6 mm, iar unde pun petic nu voi suprapune peste tabla veche, ci muchie in muchie, la fel ca tonybmw. De asta am sa-mi mai fac cateva clamps/chestii de astea...dar le fac mai mici.

odiseea unui e30 merci misu pt. linkuri, citesc. prefer stric 1-2 coli tabla incerc fac eu,

49.9KB


pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Am luat azi cornier 60x60x6 mm si am taiat 3 bc. de 1500 mm. Am decis sa fac un abkant care se monteaza pe banc. Sper sa mearga fara probleme pt. tabla otel lbr de 1,2 mm, cat am de gand sa pun la praguri.
E_



pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
La Multi Ani tuturor! Un An nou mai bun, sanatate maxima si la cat mai multe realizari!
_____________ ! _____________! _____________ ! _____________! 

Mici achizitii, de anul trecut...
Setul de menghine e la 30 lei la LIdl.
E_



odiseea unui e30 multi ani tuturor! nou mai bun, sanatate maxima cat mai multe realizari! mici

36.8KB


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Si eu mi-am luat un set de menghine din alea.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
dre73
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
sanatate si putere de munca sa ai ca-n rest te descurci admirabil,o sa urmaresc cu interes aici!

pus acum 9 ani
   
edyson
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 169
felicitari pentru curaj ,nu multi se incumeta la un E30 !!!ca pont de la un fost proprietar,verifica imbinarile la muchii ,la nivelu banchetei spate,in portbagaj,intre aripa si fusta parca se numea in portbagaj,si pragurile...in rest doar rugina de suprafata zic eu ...ca mai apare ici si colo e normal la varsta ei ...masinile astea au fost construite nemteste,chit ca sau mai aciuat ceva mecanici romanasi de-a lungu istoricului masinii,tot nemteasca ramane...e o masina care nu te lasa niciodata in drum,si care doar daca se rup efectiv in 2 sa te lase balta...ca idee cand am cumparat-o pe a mea statea relantiul la 8000 rpm !!! asa am traversat iasu la 3 dimineata pana acasa....am dormit in masina ca toti stateau la geam sa vada cine daduse trezirea...e o masina care inghitee multe ,dar care -ti ofera ce nici un q7 sau x5 sau alta ligiona nu-ti va oferi vreodata...placerea de-a conduce (de-a latu in cazu meu  )...nu degeaba se spune ca masina ca ursuletul n-a fost si nu va mai fi vreodata ... unde e distractie e si un E 30 cel putin...bafta cu proiectu si daca pot sa te ajut cu ceva .shoot ... 

pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Merci, merci baieti! Spor la mesterit sa avem cu totii!

pus acum 9 ani
   
barba
Membru nou

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 48
Ceva noutati? 

pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Salut. Din pacate n/am noutati, astept sa se mai incalzeasca. Am mai lucrat cate ceva... sa nu-mi ies din mana...e_



pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
primele tentative de intindere-stretching, tabla de 1,0 mm
Stretching_panel



pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Un faras...mai mult decat necesar intr-un garaj    Uite asa inveti meserie: trasezi, tai, indoi, sudezi, polizezi... Comprimarea=shrinking -ul e mai greu cand e sa-l faci doar din ciocan si nicovala...faras



pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
demontare contra-aripi si curatare de rugina, taiat suport baterie, panou foc si reconstruire. La suport mai e de lucru: nervuri intarire, gauri de scurgere etc.
suport



pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Iese frumos! Spor la lucru!
Asta ce scula este? Pentru ce?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Iti admir colectia de masini! Asta da pasiune, bravo Misu!

E o presa-retractor piston frana, necesara cand schimbi placutele de frana, discul. E usor de facut: un surub M14 sau 16, piulita, saibe, niste platband, teava...www.mig-welding.co.uk/forum/threads/home-made-brake-caliper-tool.35143/

odiseea unui e30 iti admir colectia masini! asta pasiune, bravo misu!e piston frana, necesara cand

30.7KB


pus acum 9 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Am mai miscat cate ceva, cam greu cei drept ...

e_



pus acum 8 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
continuare...Nu-mi place cum imi ies sudurile, polizarea lor, dar... nu sunt la vedere. Tonybmw e maestru in privinta asta,  practica isi spune cuvantul. e_



pus acum 8 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Barem la oalele amortizorului am scapat de rugina...

Modificat de opel16 (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
foto

odiseea unui e30 foto

53.2KB


pus acum 8 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Am lucrat la podeaua  fata si prag interior dreapta.
e_



pus acum 8 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 430
altii o duceau direct la fier vechi. cunosc multi "pasionati" care se bateau cu pumnii in piept si cand au vazut rugina au schimbat proiectul. bafta in continuare.

pus acum 8 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Merci Daman! Frumos e21 ai! Sa stii ca am si eu un rechin, e28, care asteapta saracutul sa ma apuc de el...
In continuare trb. sa refac partial oala amortizorului + aripa int. Am gasit petice mai vechi, dar afectate de rugina...
e_



pus acum 8 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
continuare...
e_



pus acum 8 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
contra aripa spate, mai am de ciocanit la ea, de indoit, taiat surplusul,  asta e faza initiala. Am reusit sa scot arcul de cerc, dupa 3 incercari...
e_



pus acum 8 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
contra aripa pe pozitie, mai am putin de bibilit la ea...

odiseea unui e30 contra aripa pozitie, mai putin bibilit ea...

39.5KB


pus acum 8 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Am  sudat aripa ext, n-a iesit perfect, dar cu o mana de chit o scot la linie...Asta e, fara chit nu se poate!
e_



pus acum 8 ani
   
dre73
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
pasaj de touring?

pus acum 8 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Altceva n-am gasit, dar s-a potrivit. Trebuia sa fi insistat mai mult pe fixarea panoului pe pozitie, inainte de sudura,  se putea si mai bine, dar cu un strat subtire de chit sper s-o scot la capat.

pus acum 8 ani
   
dre73
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
mai ales cand faci cu mana ta intotdeauna e loc de mai bine.dar ma intrebam de ce ai decupat asa mult pana peste linia masinii ca acolo se vede diferenta fata de linia usii cel putin asa vad eu.oricum respect pentru ce ai facut si faci cu acest e30 multi l-ar fi trecut la irecuperabil si la fier cu el sau l-ar fi incarcat cu fibra chit.

pus acum 8 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Dr. Dre 73 > Asta a fost solutia aleasa atunci, sa decupez mai sus de linie, plus ca pe interior avea ceva rugina aripa,  dar portiera mai poate fi coborata din balamale 2-3 mm ca sa iasa linia continua. Urmeaza pragul ext.

pus acum 8 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 430
buna treaba, imi place cum ai lucrat.

pus acum 8 ani
   
dre73
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
cum mai stai cu proiectul?

pus acum 8 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Salut.
Ultima operatiune a fost sudarea pragului ext., mai am la stalpii A si B de completat cu tabla, de polizat pctele. de  sudura, dupa care trec la partea stg. De la sfarsitul lui decembrie n-am mai facut nimic, au aparut unele probleme...lipsa timpului, dar reiau activitatea, cat de curand.
PS> As vrea si eu sa restaurez intensiv, cum fac altii pe aici, dar asta e, fiecare cum poate.

odiseea unui e30 salut. ultima operatiune fost sudarea pragului ext., mai stalpii completat tabla,

25.9KB

Modificat de opel16 (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
dre73
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
vorba aia incet si bine.

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171

opel16 a scris:


PS> As vrea si eu sa restaurez intensiv, cum fac altii pe aici, dar asta e, fiecare cum poate.

Lasa sa vina un pic caldura. Pe vremea asta nici cainele nu are chef sa lucreze la tablarie.
Sanatatea este mai importanta!        


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Salutare! 
N-am abandonat, doar ca sunt prins pe mai multe fronturi, urmaresc cu interes ce faceti...Curaj tuturor, nu va lasati coplesiti de rugina, mama ei!  am 1 tona pe ursul asta.  Am completat stalpii cu partile lipsa, apoi un strat de Zn-Al, pentru moment atat.

odiseea unui e30 n-am abandonat, doar sunt prins mai multe fronturi, urmaresc interes tuturor,

43.1KB


pus acum 7 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
stalp B 1

odiseea unui e30 stalp

67.6KB


pus acum 7 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
stalp B2

odiseea unui e30 stalp

40.1KB


pus acum 7 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
stalp A1

odiseea unui e30 stalp

40.7KB


pus acum 7 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
stalp A2

odiseea unui e30 stalp

46.3KB


pus acum 7 ani
   
dre73
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
frumos ca nu l-ai abandonat era si pacat ,ursul nu moare niciodata doar rugineste grav.asta e salvat.

pus acum 7 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
partea stg 

e_

 


pus acum 7 ani
   
dre73
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
super bine si frumos

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Cred ca ai transpirat vreo trei ore pana ai obtinut piesa asta:
Frumos lucrat! Spor la lucru!  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
da... e treaba migaloasa. Merci si spor la treaba si voua.
P.S> Au bagat la Lidl un slefuitor cu banda ingusta, 170 lei, destul de utila scula pt polizat pct-ele de sudura in zonele mai greu accesibile.

odiseea unui e30 da... treaba migaloasa. merci spor treaba bagat lidl slefuitor banda ingusta, 170

76.1KB


pus acum 7 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
In vederea restaurarii/reconditionarii sau pur si simplu a repararii cazanelor noastre, caut un pasionat de fiare cu care sa impart cheltuielile (chirie, utilitati) pt un spatiu de cca. 125 mp, in Iasi, zona Dancu, e vorba de 200 eur chirie + restul de cheltuieli. Cred ca 100 eur/persoana e rezonabil. Tel. 0749707750. Edi.

pus acum 7 ani
   
dre73
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
salut, ce mai face ursu?

pus acum 5 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Salut. Nu am noutati, masinile stau sub prelata  intr-o curte, undeva la tara, sper sa ridic un garaj pana la toamna unde sa pot lucra. Pana atunci, cum m-am procopsit cu ceva pamant, mi-am ocupat timpul cu plantatul pomilor fructiferi, legume...gradinarit.

pus acum 5 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Craciun Fericit!



Back in business! daca se poate spune asa, am terminat si eu garajul! Din martie pana la inceputul lui dec, totul in regie proprie, 7x9 m amprenta la sol, H 5/3 m la streasina, usa acces auto cu h util de 2,3 m, mai am de lucru la int, placa de beton, folia anticondens termoreflexiva pt acoperis, de izolat peretii cu vata minerala+un rand de tabla...Cel putin am bagat masinile la dos. Din primavara continuam lucrul.

odiseea unui e30 craciun fericit! back business! daca poate spune asa, terminat garajul! din martie

46.1KB


pus acum 4 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
la inceput

odiseea unui e30 inceput

62.8KB


pus acum 4 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
betoane

odiseea unui e30 betoane

32.3KB


pus acum 4 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
O idee de usa garaj care se deschide total in ext, am stat ceva pe net pana m-am lamurit.

odiseea unui e30 idee usa garaj care deschide total ext, stat ceva net pana m-am lamurit.

120.7KB


pus acum 4 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48171
Frumos garaj.
Idee buna cu usa de garaj.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 4 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
salutare Misu! am cautat o varianta care sa nu-mi ia din spatiul interior.

pus acum 4 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Tu vad ca nu obosesti cu achizitiile... Consoarta ta ce zice?! Si eu as mai aduna cateva vechituri, cine stie, peste cativa ani se transforma un fond de pensie privat
Am sa ma rezum doar la bavareze, as mai lua un rechin seria 3, ca la ceva mai vechinu pot spera.


pus acum 4 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Amintiri...a fost odata...

odiseea unui e30 fost odata...

31.9KB


pus acum 4 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
si un rechin esuat.. pe platforma

odiseea unui e30 rechin esuat.. platforma

24.4KB


pus acum 4 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Avansam incet, incet...

odiseea unui e30 avansam incet, incet...

32.5KB


pus acum 4 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
si o achizitie, tot prin Gebo Tools-Cluj Napoca, mai greu dar s-a rezolvat, merci echipei!

odiseea unui e30 achizitie, tot prin gebo tools-cluj napoca, mai greu dar s-a rezolvat, merci

40.4KB


pus acum 4 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
masina de zencuit manuala, in viitor voi adapta un motor el. sa o pot opera la pedala.

odiseea unui e30 masina zencuit manuala, viitor voi adapta motor el. pot opera pedala.

16KB


pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

opel16 a scris:

Avansam incet, incet...

Oho,acolo e de munca nu gluma.
Dar,ce e aia masina de zencuit?
Cat a costat si ce face ea?  


pus acum 4 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 141
Zencuit, bordurat, nervurat...cam tot pe acolo, faci adancituri, nervuri, indoituri in foaia de tabla, tasteaza beadroller pe YouTube ca sa-ti faci o parere. Am dat vreo 750 lei parca.

pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Uite asa mai invata omul cate ceva.
Multumesc si spor    


pus acum 4 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la