CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
bruneta99 Profile
Femeie
25 ani
Satu Mare
cauta Barbat
25 - 50 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / operatiunea opel Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
Am inceput si eu sa lucrez mai serios la masina, desi o am mai demult, tot timpul au intervenit alte cheltuieli prioritare, si proiectul de restaurare a stagnat. Pentru mine nu e un proiect "maine vreau sa fie gata"... Mi s-a spus de unii care lucreaza in domeniu, ca va fi un proiect costisitor, de ce nu iau direct un oldtimer de dincolo, si nu e nici de lucru la el. Dar unde e farmecul atunci? Acum ca e costisitor asta e ... Ma uit la cate un batran care dintr-o pensie amarata creste uneori cate un caine batran cu 3 picioare... da o gramada de bani pe medicamente doar sa-l mai tina in viata, uneori uita sa isi cumpere pentru el cele necesare. La fel si-ar putea cumpara un nou caine, sanatos, si ar reduce "investitia"...

Pozele care le-am facut inainte de a incepe se afla intr-un telefon si nu gasesc cablul de transfer, asa ca o sa sar peste pozele cand exista pe usa vopsea si chit ...

opel inceput lucrez mai serios masina, desi mai demult, tot timpul intervenit alte cheltuieli

19.6KB

Modificat de xpreem (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
interior usa

opel interior usa

25.2KB


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
la partea de jos e mai mult de lucru, cum a stat in ploaie s-a strans apa in acel loc si ijn timp... totusi ce tabla era mai demult, acolo unde e rugina, poti apasa cu degetul cu forta si nu se simt "miscari". Usa aceasta a plecat deja spre reconditionat, pe marti ar trebui sa fie acasa.

opel partea jos mai mult lucru, cum stat ploaie s-a strans apa acel loc ijn timp... totusi tabla era

29.8KB

Modificat de xpreem (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
Noile bolturile de fixare asteapta in punga cu vaselina, sa vedem pana cand. (In dreapta e boltul vechi).

opel noile bolturile fixare asteapta punga vaselina, vedem pana cand. (in dreapta boltul vechi).

21.8KB

Modificat de xpreem (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
Cam asa arata motorul

opel cam asa arata motorul

29.8KB


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
seria motor

opel seria motor

17.3KB


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
sigla

opel sigla

18.9KB


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
multe componente cu serii pe ele si sigla, atunci se cam inseriau piesele ?

opel multe componente serii ele sigla, atunci cam inseriau piesele

32.7KB

Modificat de xpreem (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
vedere de aproape poza de mai sus

opel vedere aproape poza mai sus

19.6KB


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
cutia de viteze

opel cutia viteze

20.2KB


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
radiatorul

opel radiatorul

18.9KB


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
gemuletul de la usa, am uitat de el sa-l pun mai sus.


===

Cum pun mai multe poze in acelasi post ?

opel gemuletul usa, uitat sa-l pun mai sus. ===cum pun mai multe poze acelasi post

18.4KB


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
scaunele, la indepartarea materialului principal, am ajuns la un gen de stofa. Oare sub aceea o mai fi ceva ?  hmmmmm

opel scaunele, principal, ajuns gen stofa. oare sub aceea mai ceva ?  hmmmmm

33.1KB


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Si eu sunt in aceeasi situatie cu Gaz69-ul meu
Da ai dreptate, ca daca iei o masina gata restaurata, dispare toata satisfactia.
Si in plus daca o faci tu cu mana ta, lucrarea fiind pecetluita cu transpiratia ta si  apare o legatura intre tine si masina.

Mai multe poze pe post poti baga, daca faci albume cu 99poze.ro si le inserezi linkul pozelor in post.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

xpreem a scris:

sigla


Blocul motor era crapat?    sau de ce este placa aia de sub galeria de evacuare prinsa cu nituri?
Piese de motor unde se gasesc? Se potrivesc si piesele de Moskvici, ca au aceeasi origine?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110

Misi din Cluj a scris:


xpreem a scris:

sigla


Blocul motor era crapat?    sau de ce este placa aia de sub galeria de evacuare prinsa cu nituri?
Piese de motor unde se gasesc? Se potrivesc si piesele de Moskvici, ca au aceeasi origine?


eu in starea asta l-am preluat, in urma cu cativa ani, probabil a fost crapat si reparat, dupa tipul de reparatie, se vede ca a avut loc cu cativa ani buni inainte.

Am dat pe el doar o vopsea pentru conservare, dar nu asta va fi finalul, mi-am facut putin de lucru in plus, cand o sa fie demontat complet..., dar atunci o sa se vada mai multe... de la cine l-am luat a zis ca l-a pornit in urma cu cativa ani, si tot el o sa se ocupe sa-l porneasca iarasi. Eu o sa ma ocup de curatirea pieselor, munca cu kromofagul, peria etc. (ce pisca kromofagul asta pe piele, atentie!!! iritant e putin spus)

alternatorul lipseste, electromotorul e in masina

potrivesc piese rusesti de pe moskvici 400 din ce stiu eu.

Modificat de xpreem (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Cred ca si de la Moskvici 403-407-408-412 se potrivesc multe piese de mecanica.
Ce model este Kadett din anii 30 sau Olympia din anii 40?
O poza cu masina intreaga nu ai?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110

Misi din Cluj a scris:

Cred ca si de la Moskvici 403-407-408-412 se potrivesc multe piese de mecanica.
Ce model este Kadett din anii 30 sau Olympia din anii 40?
O poza cu masina intreaga nu ai?


Tot am evitat sa o pun, ca are cateva tuninguri.

Am trimis poze la Opel in urma cu cativa ani (nu Opel Romania), si mi-au raspuns ca parerea lor e ca e un kadett, reconditionat in timp cu piese de pe alte opel kadett. Au fost doar 2-3 poze parca, si fara seria motor, atunci nu o stiam si nici nu se vedea sigla Opel de mizerie pe motor, doar datele de la cutia de viteze am dat. Dupa ce am tot stat pe net, eu mai mult cred ca ar fi olympia. Tre sa verific si pe la politie numarul, sa vad daca dau de ceva date acolo.

opel misi din cluj scris:cred moskvici potrivesc multe piese model este kadett din anii sau olympia

34.8KB

Modificat de xpreem (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
asta e roata spate

opel asta roata spate

30.5KB


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Faza e, ca pt varsta ei, arata inca foarte bine!
Totusi avea tabla foarte buna!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

xpreem a scris:



Am trimis poze la Opel in urma cu cativa ani (nu Opel Romania), si mi-au raspuns ca parerea lor e ca e un kadett, reconditionat in timp cu piese de pe alte opel kadett. Au fost doar 2-3 poze parca, si fara seria motor, atunci nu o stiam si nici nu se vedea sigla Opel de mizerie pe motor, doar datele de la cutia de viteze am dat. Dupa ce am tot stat pe net, eu mai mult cred ca ar fi olympia. Tre sa verific si pe la politie numarul, sa vad daca dau de ceva date acolo.


Dupa cataloagele mele de oldtimere, treaba pare simpla:
Opel Kadett 1936-1940
Opel Olympia 1947- 1949
Opel Olympia (facelift) 1950-1953
Dupa care in 1953 a aparut noul model de Olympia ca alta caroserie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

xpreem a scris:



Tot am evitat sa o pun, ca are cateva tuninguri.



Stai linistit, ca aici pe acest forum, nu suntem din aia care sa se ia de masina altora
Ceea ce conteaza ca te-ai apucat de restaurat
Sunt sigur ca rezultatul va fi o masinuta, frumos restaurata!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110

Misi din Cluj a scris:


xpreem a scris:



Am trimis poze la Opel in urma cu cativa ani (nu Opel Romania), si mi-au raspuns ca parerea lor e ca e un kadett, reconditionat in timp cu piese de pe alte opel kadett. Au fost doar 2-3 poze parca, si fara seria motor, atunci nu o stiam si nici nu se vedea sigla Opel de mizerie pe motor, doar datele de la cutia de viteze am dat. Dupa ce am tot stat pe net, eu mai mult cred ca ar fi olympia. Tre sa verific si pe la politie numarul, sa vad daca dau de ceva date acolo.


Dupa cataloagele mele de oldtimere, treaba pare simpla:
Opel Kadett 1936-1940
Opel Olympia 1947- 1949
Opel Olympia (facelift) 1950-1953
Dupa care in 1953 a aparut noul model de Olympia ca alta caroserie.


Atat am stat si eu pe net sa tot verific, faza e ca am dat peste cateva poze genul asta:


poza a 2-a

Intotdeauna mai multi ochi vad mai bine, plus ai cu mult mai mare experienta ca mine in domeniu, pentru mine e un hobby sa aduc masina asta la viata.


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Interesant! Probabil au existat si Opeluri Olympia inainte de razboi!
In principiu este aceeasi masina.
Kadettul era ala vechi, cand nemtii inca aveau toate sculele, iar Olympia, alea facute cu ce le-a mai ramas, dupa ce rusii au golit fabrica


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110

Misi din Cluj a scris:


xpreem a scris:



Tot am evitat sa o pun, ca are cateva tuninguri.



Stai linistit, ca aici pe acest forum, nu suntem din aia care sa se ia de masina altora
Ceea ce conteaza ca te-ai apucat de restaurat
Sunt sigur ca rezultatul va fi o masinuta, frumos restaurata!


Merci mult, sper sa o vedem vie. Cat despre tabla, m-am suit cu picioarele pe capota si aripi sa vad cum tine, nu sunt eu gras, doar 80kg, dar nu as face acelas lucru cu masina mea noua, si asta nu pentru ca s-ar zgaria vopseaua lol


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110

Misi din Cluj a scris:

Interesant! Probabil au existat si Opeluri Olympia inainte de razboi!
In principiu este aceeasi masina.
Kadettul era ala vechi, cand nemtii inca aveau toate sculele, iar Olympia, alea facute cu ce le-a mai ramas, dupa ce rusii au golit fabrica


Dap se pare ca in anii 37 a fost o perioada de tranzitie, cateva modele olympia seamana extrem de mult cu kadetul. Am gasit mai multe poze vechi cu opel olympia care seamana perfect cu kadett. Ce am observat in poze, la opelul Olympia model 37 capota se ridica din fata, la kadett din lateral se strange la mijloc. Asta din poze, dar nu pot trage concluzia ca ar fi fost sigur asa.


Modificat de xpreem (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
glad parau
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca ardelean 100%
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1080
ma bag si eu cu parerea daca nu deranjez...nu pare sa seamene cu olimpiau....asta daca nu cumva sau efectuat urmatoarele modificari..un chop top...cel care il aveti dumneavoastra are plafonul mai putin inalt fata de cel din poza aia veche..si aripile mi se par mai putin umflate fata de cel vechi din poza...
numai bine..

Modificat de glad parau (acum 14 ani)


_______________________________________
dacia sport fan forever....

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
La Opel nu se poate cere o adeverinta de la fabrica, cum se poate la Vw?
La VW Broasca poti sa ceri o adeverinta de la fabrica si iti trimite o hartie din care aflii detalii despre masina, ziua exacta cand a parasit fabrica, unde a fost vanduta etc.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110

glad parau a scris:

ma bag si eu cu parerea daca nu deranjez...nu pare sa seamene cu olimpiau....asta daca nu cumva sau efectuat urmatoarele modificari..un chop top...cel care il aveti dumneavoastra are plafonul mai putin inalt fata de cel din poza aia veche..si aripile mi se par mai putin umflate fata de cel vechi din poza...
numai bine..


Nu deranjezi deloc, mai multe pareri pot ajuta la o concluzie.


si aici se vede ceva mai mult parca despre asemanarea olympia 37 cu opel kadett 37. Cred ca a fost o perioada de tranzitie, pana a aparut K38.


Modificat de xpreem (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110

Misi din Cluj a scris:

La Opel nu se poate cere o adeverinta de la fabrica, cum se poate la Vw?
La VW Broasca poti sa ceri o adeverinta de la fabrica si iti trimite o hartie din care aflii detalii despre masina, ziua exacta cand a parasit fabrica, unde a fost vanduta etc.



Nu dau Opel asa ceva , cred ca nu mai au. Tare ma tem ca rusii nu au plecat numai cu fabrica acasa...


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Aici pare sa explice treaba!
Opel Olympia OL38 era un Olympia, care arata ca un Kadett si care a fost fabricat si dupa razboi.


“The 1937-1940 Opel Olympia OL38.
The Opel shown below replaced the earlier Olympia, and was known as the OL38 Olympia. Production of this car halted in 1940, although a revised version did go back into production after the war in 1947 for two further years.”


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Poze sunt si pe:
Un site foarte interesant cu multe poze si documentatii

inclusiv indicatii despre codificarea seriilor de fabricatie

Pre-index of chassis and engine No:
Model Year Chassis Engine Chassis numbers I really met
3200  1937         37KI
K38   1938  K38-   38-   K38-1807, -8589, -10506, -12819, -13357, -17816, -25167
          1939  K38-   39-   K38-41377
          1940  K38-   40-
3300  1937         37KI-
KJ38  1938  KJ38-  K38-
      1939  KJ38-  39-
      1940  KJ38-  40-


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110

Misi din Cluj a scris:

Aici pare sa explice treaba!
Opel Olympia OL38 era un Olympia, care arata ca un Kadett si care a fost fabricat si dupa razboi.


“The 1937-1940 Opel Olympia OL38.
The Opel shown below replaced the earlier Olympia, and was known as the OL38 Olympia. Production of this car halted in 1940, although a revised version did go back into production after the war in 1947 for two further years.”


Da, dupa asta m-am ghidat si eu.

Cum cred eu ca este cu seria de pe motor, 37 apoi un spatiu mare si numarul 6004. Primul o fi anul, iar al doilea numarul de fabricatie motor ? De aceea vroiam sa vad Opelul lui Tudor, sa vad cam cum puneau seriile cei de la Opel, poate mai vine vreo idee. Si daca e asa cum cred eu, atunci e vorba de o masina anul 37, printre primele, iar sansele de a fi Olympia sunt mai mari decat de a fi un Kadett


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
Se pare ca eu am avut norocul sa prind un model de tranzitie .

Dupa cum se pare anul 37 pentru Opel a cam fost un an de schimbari, inclusiv logo-ul firmei. Dupa cum se vede in poza cu logoul de pe motorul meu, e logoul (sigla) care a fost utilizata pana in 1937. Candva in anul 1937, Opel si-a schimbat sigla. Cred ca e un model care a prins anul 37 cu toate tranzitiile pentru Opel, probabil printre ultimele care apar cu sigla utilizata pana in 1937. Si tot in 37 apar oare si indexarea seriilor care contine de acum si o litera ce indica modelul nu numai anul ?


Modificat de xpreem (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
In 1937, Germania era deja in prag de razboi si probabil asamblau masini cu ce se gasea prin uzina.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Foarte faina masina, antebelicele sunt febletea mea.

pus acum 14 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 519
Superba masina!

Totusi, ce o fi, ce o fi... Masina ta prezinta probleme pentru ca are parbrizul fata de Kadett K38 (care e ceva mai mic decat cel de pe Olympia) dar capota de Olympia OL38. In plus aerisirile de pe aripi sunt gen Kadett si nu Olympia. Tentatic as spune ca si farurile sunt neoriginale, probabil de TV sau ARO.

Totusi cred ca e Kadett K38, pentru ca 1) daca e Kadett, e posibil sa fi schimbat capota cand au modificat si grila din fara dar 2) daca e Olympia, nu vad motiv pentru ce ar fi modificat parbrizul pentru unul mai mic si 3) aerisirile laterale sunt cele de Kadett.

Masina se prezinta bine, felicitari! Cred ca Opel Kadett/Olympia e una din cele mai raspandite antebelice in Romania, sunt peste 15 dar putine in stare buna. Piese inca se mai gasesc pe ebay.de si prewarcar.com .

Mult noroc! 

Modificat de Adrian_pt (acum 14 ani)


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 14 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 519
aaa... si Kadett si Olympia se fabricau in comun, Olympia era ceva mai luxis iar Kadett era ... cadetul, adica cel mai mic. Din nou si Olympia si Kadett se fabricau si in 4 usi, chestia ca numai Moskvich le faceau in 4 usi e fals. Totusi Moskvich a facut o serie foarte interesanta de breakuri cu spatele gen woody....

_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110

Adrian_pt a scris:

Superba masina!

Totusi, ce o fi, ce o fi... Masina ta prezinta probleme pentru ca are parbrizul fata de Kadett K38 (care e ceva mai mic decat cel de pe Olympia) dar capota de Olympia OL38. In plus aerisirile de pe aripi sunt gen Kadett si nu Olympia. Tentatic as spune ca si farurile sunt neoriginale, probabil de TV sau ARO.

Totusi cred ca e Kadett K38, pentru ca 1) daca e Kadett, e posibil sa fi schimbat capota cand au modificat si grila din fara dar 2) daca e Olympia, nu vad motiv pentru ce ar fi modificat parbrizul pentru unul mai mic si 3) aerisirile laterale sunt cele de Kadett.

Masina se prezinta bine, felicitari! Cred ca Opel Kadett/Olympia e una din cele mai raspandite antebelice in Romania, sunt peste 15 dar putine in stare buna. Piese inca se mai gasesc pe ebay.de si prewarcar.com .

Mult noroc! 


"Cred ca Opel Kadett/Olympia" - aceeasi opinie

Da farurile sunt ceva TV cred, si merci de info unde se gasesc piese, o sa dau search sa vad ce gasesc.


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
Bolt buclucas

Am inceput demontarea celeilate usi, aici operatia fu cu mult mai grea ca la prima usa. Am ales optiunea de a scoate bolturile, nu de a demonta suruburile de fixare ale balamalelor. Ideea mai bine scot 2 bolturi/usa decat 8 suruburi intepenite de cativa zeci de ani. Deoarece din interior boltul nu a cedat nici cu ciocanul de 3 kg, pozitie cam imposibila, masina a suferit o incizie de 3 cm in aripa pentru a-mi face loc de manevra. Am reusit cu greu sa tai capul la bolt, pentru a-l putea bate de sus in jos. Acelasi rezultat, miscare 0... Solutia ultima: burghiul. Dupa +1h de gaurit, pe cand era sa cedez eu psihic, a cedat el fizic.

opel bolt buclucasam inceput demontarea celeilate usi, aici operatia mult mai grea prima usa. ales

19.8KB


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
ceva "tuning" efectuat in timp, niste lemne in interior, nu prea le-am inteles logica ...

opel ceva efectuat timp, niste lemne interior, prea le-am inteles logica ...

33.9KB


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
Rezultatul eliminarii "tuningului".

opel rezultatul eliminarii

45.9KB


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

xpreem a scris:

ceva "tuning" efectuat in timp, niste lemne in interior, nu prea le-am inteles logica ...


Alea-s pt protectie, in caz de impact lateral


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110

Misi din Cluj a scris:


xpreem a scris:

ceva "tuning" efectuat in timp, niste lemne in interior, nu prea le-am inteles logica ...


Alea-s pt protectie, in caz de impact lateral


lol,

or fi precursoarele airbagurilor laterale


pus acum 14 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Aaa da, alea sunt ranforsari, e clar a fost tunata 

pus acum 14 ani
   
cristi1947
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 474

Misi din Cluj a scris:

Si eu sunt in aceeasi situatie cu Gaz69-ul meu
Da ai dreptate, ca daca iei o masina gata restaurata, dispare toata satisfactia.
Si in plus daca o faci tu cu mana ta, lucrarea fiind pecetluita cu transpiratia ta si  apare o legatura intre tine si masina.

Mai multe poze pe post poti baga, daca faci albume cu 99poze.ro si le inserezi linkul pozelor in post.


problema cu restauratul o vad in felul urmator:

Ai pasine, da?

Varianta 1
pentru un rpoiect i-ti trebuie bani si timp mult? Asta ca sa iasa ceva de el. Daca te ocupi sa faci bani o sa ai bani dar nu ai timp. De familie, prieteni cheltuieli auxiliare nu mai vorbesc, le exclud.

Varianta 2
Ai ceva bani [putini] si timp putin. incepi un proiect si il faci in mai multi ani 6-7-8. Atunci s-ar pute sa-ti pierzi rabdarea.

Ma-i in gluma mai in serios exista si o varianta a treia, din practica cum rezulta daca uni au reusit. Eu nu am gasit-o  

Bafta cu proiectul este unul ambitios


_______________________________________
Daca vrei poti!

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Pai e clar ca majoritatea de aici suntem in cazul Variantei 2.
E adevarat si faza cu pierderea rabdarii, dar dupa ce mai faci cate o mica pauza iti recapeti cheful de surubarit!
Eu eram student cand mi-am restaurat prima Broasca si treaba a durat aproape 5 ani, cu o gramada de periode de pauza, dar l-am terminat!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
stefoly21
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 387
Este un Opel Olympia in bucuresti...al unui mosulet care inca circula cu el din cate se pare...am primit si eu poza de la un prieten pe net...seamana cu al tau...poate te ajuta cu ceva...

opel este opel olympia unui mosulet care inca circula din cate pare...am primit poza prieten ajuta

59.9KB


pus acum 14 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
Si eu zic ca e Olimpia, eu am varianta cu deschidere laterala la motor si dupa toate cercetarile al meu e Kadet

pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110

stefoly21 a scris:

Este un Opel Olympia in bucuresti...al unui mosulet care inca circula cu el din cate se pare...am primit si eu poza de la un prieten pe net...seamana cu al tau...poate te ajuta cu ceva...


Merci mult, daca mai primesti, please posteaza


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110

cristi1947 a scris:


Misi din Cluj a scris:

Si eu sunt in aceeasi situatie cu Gaz69-ul meu
Da ai dreptate, ca daca iei o masina gata restaurata, dispare toata satisfactia.
Si in plus daca o faci tu cu mana ta, lucrarea fiind pecetluita cu transpiratia ta si  apare o legatura intre tine si masina.

Mai multe poze pe post poti baga, daca faci albume cu 99poze.ro si le inserezi linkul pozelor in post.


problema cu restauratul o vad in felul urmator:

Ai pasine, da?

Varianta 1
pentru un rpoiect i-ti trebuie bani si timp mult? Asta ca sa iasa ceva de el. Daca te ocupi sa faci bani o sa ai bani dar nu ai timp. De familie, prieteni cheltuieli auxiliare nu mai vorbesc, le exclud.

Varianta 2
Ai ceva bani [putini] si timp putin. incepi un proiect si il faci in mai multi ani 6-7-8. Atunci s-ar pute sa-ti pierzi rabdarea.

Ma-i in gluma mai in serios exista si o varianta a treia, din practica cum rezulta daca uni au reusit. Eu nu am gasit-o  

Bafta cu proiectul este unul ambitios


Merci mult

Problema cea mai mare este sa gasesti un tinichigiu serios, si care sa vina si acasa. Daca duci masina in service la tinichigiu, toti cand vad masina de epoca se gandesc: acum e rost de bani... si cer sume fabuloase, sunt patit ... sper sa profit acum cu criza si sa gasesc pe unul dornic de munca, la un pret corect.


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206

stefoly21 a scris:

Este un Opel Olympia in bucuresti...al unui mosulet care inca circula cu el din cate se pare...am primit si eu poza de la un prieten pe net...seamana cu al tau...poate te ajuta cu ceva...

Cu asta visinie, mai erau niste poze undeva pe aici.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 519
Olympia au supravietuit relativ multe. Aici se vede un Olympia OL38 relativ original pastrat. Inca cred ca masina lui xpreeem e un Kadett modificat cu capota de Olympia, diferenta se vede la marimea parbrizului

opel olympia relativ multe. aici vede olympia ol38 relativ original pastrat. inca cred masina lui

42KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 14 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 519
Iar asta e un Kadett cu 4 usi, masina apartine lui Mircea Filipciuc din Bucuresti, care a salvat o bogata colectie de masini de la fier vechi.

opel iar asta kadett usi, masina apartine lui mircea filipciuc din bucuresti, care salvat bogata

34.8KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 14 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272

xpreem a scris:



Problema cea mai mare este sa gasesti un tinichigiu serios, si care sa vina si acasa. Daca duci masina in service la tinichigiu, toti cand vad masina de epoca se gandesc: acum e rost de bani... si cer sume fabuloase, sunt patit ... sper sa profit acum cu criza si sa gasesc pe unul dornic de munca, la un pret corect.

toti gandesc asa, indiferent ca-i aduci sau nu acasa.
chiar daca e criza, este de lucru, masinile se lovesc, un meserias bun are de lucru, si toti cer sume fabuloase, cum ai zis.
cel mai bine este, daca ai o masina de restaurat, este sa-ti faci service (sau servis).  


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
Azi sunt happy, au inceput sa vina piesele cumparate din Polonia, Suedia si Germania. Toata ziua stau la posta sa vad ce mai vine, copiii si jucariile lor... lol Nu stiu cati oameni se bucura cand primesc o "vechitura" dar eu unul sunt 

Cred ca daca nu ma inscriam pe acest forum, mai trageam matza de coada, dar asa m-am motivat cand am vazut ca si altii iubesc asa ceva... Mc la toti care m-au incurajat! O zi faina

opel azi sunt happy, inceput vina piesele cumparate din polonia, suedia germania. toata ziua stau

31.8KB

Modificat de xpreem (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Interesante ceasuri! Baga daca poti cate o poza mai apropiata cu ele ca-s curios

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
ceas 1

opel ceas

24.9KB


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
Am uitat cum fac sa pun mai multe poze la un loc tre sa invat odata...

Am decis sa cumpar mai multe piese de pe unde pot... mai bine sa fie in plus decat in minus (sa am si pentru schimburi cu altii). Acum astept ceva geamuri, chedere, tahometru etc., si sper sa dau si de faruri originale... Multa munca, nopti nedormite de "cercetare internet", uneori frica ca poate dai banu si poate nu primesti coletul... , dar e fain in final cand vezi in mana piesele nu doar pe net.

opel uitat cum fac pun mai multe poze loc tre invat odata...am decis cumpar mai multe piese unde

26.9KB

Modificat de xpreem (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
sdandrei
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
avea turbo     
la ce e bun ceasul ala de presiune?


pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110

sdandrei a scris:

avea turbo     
la ce e bun ceasul ala de presiune?


e pentru masurarea presiunii uleiului, nu e pentru modelul meu de masina, dar lasa ca daca e in plus nu strica... niciodata nu sti la ce e bun un obiect decat dupa ce il arunci, asa zice Murphy... lol

Modificat de xpreem (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375
Cum arata lampile spate la Opelul tau?

pus acum 14 ani
   
xpreem
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110

ova772oo7 a scris:

Cum arata lampile spate la Opelul tau?



Nu sunt originale, la spatele masini am de lucru sa o refac dupa tuning. Plus ca la rezervor careva i-a dat o gaura sa fie sigur ca benzina curge si nu o sa ramana ceva sa faca gaze... alta munca, alta distractie.

Scuze pentru raspunsul cu intarziere f. mare, e perioada de concediu ...


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48206
Tinand cont de perioada in care era fabricata, s-ar putea ca original sa fi avitdoar un singur stop la mijloc.
Si la Gaz 69, in anii 50 era doar un singur stop pe stanga.
In astfel de cazuri trebuie facut un compromis intre original si functional, ca daca nu o echipezi ca sa corespunda normelor actuale, atunci RAR-ul nu-i da carte de identitate.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
vmarian
Membru Senior

Din: constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4933
ce  sa  mai  intimplat  cu  opelul????

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 26
Am citit cu mare interes ce s-a scris pe aici. Felicitari! Asteptam continuarea povestii.
Spor la treaba!


_______________________________________
VW Typ 3 Variant 1969

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la