CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
i.oana la Simpatie.ro
Femeie
20 ani
Bucuresti
cauta Barbat
20 - 45 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Operatiunea Cinquelle 2 - Renault 5 TS – 1979 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Montaj conducte frana spate si cabluri frana de mana:
conducte_de_frana_montaj



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Alaltaieri am montat furtunele si conductele de frana, treaba care a mers usor, dupa ce au fost toate pregatite prealabil.
Ieri am montat cablurule pentru frana de mana. Chinuiala de am crezut a iau chibritul sa fac un foc mare!
Cand prindeam partea din spate un puteam agata in fata. Apoi can am incercat invers, sa le agat in partea din fata, nu puteam monta partea din spate la saboti.
Atat m-am chinuit, de am crezut ca iau toporul….
Apoi am dormit o noapte si azi dimineata mi-am facut o presa ca care sa intind cablurile ca sa le pot agata de capatul levierului franei de mana.
Dupa care am montat tamburii, am reglat frana de mana care acuma prinde foarte bine si uniform.
Apoi m-am gandit s-o aerisesc franele. Pe fata am facut aerisirea una doua, dar cand am ajuns in spate, ciuciu, ca au intervenit Legile lui Murphy.
Nu mai venea lichidul decat pana la repartizor, care parea sa se miste si sa functioneze.
Repartizorul este complet blocat, nu lasa lichidul de frana sa treaca.
Ar fi fost prea frumos, ca sa functioneze din prima.
Noroc ca aveam repartizorul demontat de pe celalalt R5 alb.
Ala functioneaza bine, dar arata urat. L-am curatat si vopsit.
Maine o montez in locul celuilalt blocat. 
montat_frane_spate



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Pe dedesub e dat cu ceara ce se vede mai maroniu?

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

George a scris:

Pe dedesub e dat cu ceara ce se vede mai maroniu?

nu cu ceara. Cu hammrite gri inchis am dat peste izolatie, ca respinge apa si noroiul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Nu am mai facut nimica, ca  alaltaieri noapte am adormit pe canapea cea scurta din birou unde imi atarna capul si mi s-o blocat gatul.
Nu puteam sa-mi misc capul decat spre stanga, ca pe dreapta ma durea de-mi sareau ochii.
Ieri a fost mai nasol sa conduc masina in oras, ca nu puteam lua curba decat spre stanga, daca o luam spre dreapta, ma durea destul de urat, asa ca tot la stanga m-am dus, dar am ajuns acasa pe la urma
Azi deja incepe sa-si revina.
La masina am facut doar niste poze din aceasi unghiuri ca primele poze.
Diferenta dintre poze reprezinta 10 luni de munca si in jur de 2000 euro bagati (fara manopera ca e in regie proprie fara sa iasa din atelier sau sa puna altcineva mana pe ea ).
Inca nu este gata, dar deja se vede lumina de la capatul tunelului.
Contraste_peste_timp



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
Felicitari! Respecte!

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ieri m-am apucat de partea electrica. pe spate am refacut luminile. Azi dupamasa ai fac botul.
Ar mai fi pe sub bord, dar acolo mai e o pozitie de lucru mai delicata cu capus pe sub bord si va mai trebui sa astept cateva zile.
Orcum, va trebui cumva sa accelerez ritmul de lucru, ca pana la sfarsitul lunii mai sa fie gata, ca apoi sa pot face cat mai rapid un ITP si sa depun actele pentru atestare la Retromobil.

Estimativ ar mai fi cam 2 saptamani de lucru + perioada de rodaj. Hai sa zicem 3 saptamani. Maximum 4-5 sau in caz extrem 6-7 saptamani daca iau in calcul si coeficientul cu care trebuie inmultita perioada din cauza legilor lui Murphy.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Instalatia electrica este complet finalizata, functioneaza toate.
Intre timp a venit si sora-sa in vizita.

Instalatia_electrica_R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Montat repartizorul de frana apoi aerisit franele. Acuma am frane bune.
Apoi am montat rezervorul de benzina si conductele tur si retur.
Dupa care a urmat chinuiala cu esapamentul. Toba era buna, dar esapamentul era praf.
Esapament nou nu se mai gaseste.
Asta iarna am incercat sa improvizez ceva, dar nu se potrivea. Asa ca am luat niste esapamente de Dacie si l-am facut sa se potriveasca.
Arata foarte bine, capatul esapamentului l-am scos pe sub prag in fata rotii din spate, cum a existat si in configuratie originala la unele versiuni. 
Noroc ca au fost mai multe configuratii de esapament, cu o toba, cu doua tobe, cu doua tobe si catalizator pentru america de nord, cu iesire pe sub prag sau cu iesire pe spate.
Asa ca nu am stricat originalitatea, plus ca are un aspect sportiv care imi place.
Ramane de vazut cat va fi zgomotoasa si daca voi fi satisfacut de decibeli sau nu.
Esapament_R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826




Etc. Se gaseste pe e-bay. Nu stiu daca astea sunt compatibile cu masina ta darr ... astea chiar ca sunt la bani marunti.


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

vas_adam2000 a scris:

http://www.ebay.com/itm/Renault-R5-Super-1-0-1-1-1-4-1-6-Diesel-Replacement-centre-exhaust-section-/221339758612?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3388e0b014




Etc. Se gaseste pe e-bay. Nu stiu daca astea sunt compatibile cu masina ta darr ... astea chiar ca sunt la bani marunti.


Astea-s de Super5, nu-s de R5! La Super5 se gasesc toate, dar ala este cu totul alta masina, nu se potriveste nimic la R5-ul vechi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am montat la loc centurile de siguranta.
Este totusi remarcabil ca o masinuta din clasa mini, fabricata in 1979 sa aibe centuri de siguranta pe toate locurile si in plus cele din fata sunt centuri automate in 3 puncte.
Ai nostrii cand au inceput sa echipeze Daciile noi cu asa ceva? Prin 1998?

Centuri_de_siguranta



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ieri am reusit sa umplu motorul cu lichid de racire, au intrat aproape 8 litri, apoi l-am pornit.
A pornit usor dar nu tinea relantiul nici daca stateam pe cap, de si jigloarele nu erau infundare, apoi am dat inca o data jos carburatorul si l-am suflat cu aer comrimat. Dupa aia am tot reglat pana inceput sa functioneze destul de bine.
Azi am zis ca e zi de teste.
Am facut cateva ture aici  prin curte apoi pe strada in sus si in jos, dupa care a inceput sa fiarba radiatorul.
Noroc ca l-am observat din timp.  Termocupla era belita, nu cupla electroventilatorul. L-am legat direct, atnci nu  am mai avut cateva ture cu racirea. Apoi am cautat alta termocupla, dar a trebuit sa dau jos scutul, sa dau jos lichidul de racire, apoi sa schimb termocupla si sa reumplu sistemul de racire.
Dupa care a functionat bine si am inceput sa dau ture si pe cateva strazi vecine, pana cand deodata nu mai intra in nici o viteza. Pe la urma cu chinuiala l-am bagat in a 2-a si m-am dus acasa. 
Iarasi jos scutul si ma bag dedesubt sa vad ce s-a intamplat.
Tija aia lunga care leaga schimbatorul de furca cutiei are la capat o bucsa de cauciuc. Ala fiind imbatranit s-o destramat si a cazut. Am pus bucsa de la R5-ul alb, apoi voi cauta alta.
Dupa care iarasi a functionat bine si am dat cateva tura in jur, pana cand dintr-o data a inceput sa scuture, nu mai primea benzina. A cedat membrana de la pompa de benzina.
Dupa ce am pus o alta pompa de benzina, a inceput din nou sa functioneze bine.
Cam atata pe azi cu prima sesiune de teste dinamice, ca am avut vreo 10 l de benzina in rezerva pentru motocositoare si le-am gatat de tot.
Am facut aproape 7 km.
Per ansamblu is multumit, ca incepe sa se aseze si nici nu curge nimic din motor.
Deocamdata o alimentez dintr-o sticla de plastic.
Mai vedem cu rezervorul, daca curge sau nu, deocamdata am pus 2 litri de benzina si nu picura pe dedesubt, dci sunt sanse ca rezervorul sa fie ok si sa nu patesc iarasi cum am patit la Aro 10, cand am pus 10 l de benzina, apoi a doua zi era gol rezervorul.
Urmeaza sa-i fac un RCA si apoi saptamana viitoare urmeaza testele de 15-20 km lungime pana la Apahida si inapoi.
Mai trebuie aerisite si franele.

Sesiunea_de_teste_dinamice



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Sesiunea de teste 2.
Jurnalul de belele:
In principiu merge bine, dar tot face figuri.
Porneste relativ usor, dar dupa ce se incalzeste, este imposibil sa reglez relantiul sub 1200 de ture.
Si cateodata se tureaza singura, de parca ar primi aer fals undeva.
Plus ca dupa ce accelerez mai puternic in mers ca sa se deschida si clapeta de la treapta a 2-a al carburatorului, dupa ce las acceleratia, incepe sa sccuture si tinde sa se opreasca.
Enervant si periculos in aceasi timp, ca dupa ce depasesti ceva, incepe sa-ti opreasca motorul.
Daca apas inca 2-3 ori acceleratia mai finut, atunci isi revine.
Foarte ciudat.
Am incercat cu diferite configuratii de jiglere, dar tot asa face.
Acuma am dat jos carburatorul si pun alt carburator identic sa vad daca face asa si cu ala.
Delcoul l-am schimbat deja ieri, dar merge la fel.
O sa dau jos si toba de esapament si pun toba aia de inox de pe R5-ul de la remat, ca s-ar putea sa faca figuri si de la esapament.
Deja incep sa ma dau cu capul de perete, ca ma scoate din sarite.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Si eu am patit chestii de-astea si nu numai o data... Intr-adevar e foarte enervant, dar problema ar trebui sa fie undeva la alimentare sau aprindere.

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 8 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
Curaj!

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Asta nu intekeg Mishule : Cum naiba se gripeazá repartitorul de fráne nou ? E de la Dacie ? Sau Renault ? Nu inteleg nici termocupla ? La mine e de Dacie dar cuplaeazá bine, l-am schimbat acum cánd am montat motorul de 1400 pe daciana ....
Iar turatiile asta de relanti in mod normal nu ar avea voie sá apará , uite-te dacá la carburator clapeta aia de admisie (nu-i cunosc denumirea oficialá ) nu e cumva gripatá , oxidatá si nu-sii revine la timp, eventual bucsele axului clapetei sá fie erodate, ovalizate si sá tragá aer fals.
Spor la treabá


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:

Asta nu intekeg Mishule : Cum naiba se gripeazá repartitorul de fráne nou ? E de la Dacie ? Sau Renault ? Nu inteleg nici termocupla ? La mine e de Dacie dar cuplaeazá bine, l-am schimbat acum cánd am montat motorul de 1400 pe daciana ....
Iar turatiile asta de relanti in mod normal nu ar avea voie sá apará , uite-te dacá la carburator clapeta aia de admisie (nu-i cunosc denumirea oficialá ) nu e cumva gripatá , oxidatá si nu-sii revine la timp, eventual bucsele axului clapetei sá fie erodate, ovalizate si sá tragá aer fals.
Spor la treabá


Repartitorul de frana nu e nou ci din 1979 cu care a iesit din fabrica, dar pe la urma nu era gripat, functioneaza bine. La pompa centrala de frana era astupat o gaurica intre rezervor si pompa si nu ajungea lichidul de frana in pompa de frana.
Termocupla am pus alta noua, acuma functioneaza, dar preventiv pe timpul rodajului totusi o leg in direct sa functioneze tot timpul.
Cred ca am gasit problema de alimentare, ca nu era strans colierul de la furtunul care leaga galeria de servofrana, cred ca acolo tragea aer fals.
Daca mai  face figuri si nu merge rotund, maresc jocul la supape pe timpul rodajulul sa fie 0,20 la admisie si 0,25 la evacuare, ca supapele au fost rectificate si acuma trebuie sa se aseze.
Am schimbat toba de esapament cu o noua toba din inox, iar teava l-am mutat cu niste distantiere mai adanc sub masina, ca arata urat sub prag.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Aha , m-am edificat .Spor la treburi !

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Acuma m-am intors din prima runda de rodaj Cluj-Apahida si retur.
Masinuta merge surprinzator de bine si are reprize de acceleratie surprinzatoare in comparatie cu Dacia 1300.
Franele is bune cu servo, dar inca nu-s chiar asezate, trebuie franat cu grija pana se rodeaza placutele si sabotii de frana.
Ce ma surprinde foarte tare este etajarea cutiei de viteze.
Are treptele 3 si 4 foarte lungi!
Intr-a 3-a merge pana pe  la 80-90 km/h fara sa fie turat si sa ceara treapta urmatoare, apoi dai a 4-a si mergi cu 90 km/h cu 2000-2500 de ture.
La cutia de Dacie in 4 trepte, cand treci de 90 km/h, esti aproape la 4000 de ture.
Chiar si la R15, in treapta a 3-a este destul de turat, apoi doar  intr-a 4-a se linisteste si poti  da pedala  dar si ala este interesta comparativ cu cutia de Dacie.
Insa la R5 TS sunt surprinzator de lugi atat treapta a 3-a cat si a 4-a.
Nu  i-am dat prea tare pedala ca e in rodaj dar si asa se simte ca “are sanje in instalatie”.
Inca nu are un relanti foarte stabil dar va trebuie sa-i maresc un pic jocul la supape pana se rodeaza motorul.
Am legat electroventilatorul in direct sa am racire mai buna, si nici nu s-o supraincalzit.
Insa la intoarcere s-au infundat de cateva ori jigloarele de relanti. Cand am ajuns acasa carburatorul era plin de murdarie. Rezervorul e plin de rugina si alte porcarii.
O sa cumpar un filtru de benzina din ala de logan cu carcasa metalica, si o voi monta pe dedesubtul masinii, ca ala are in ea mai multe randuri de filtre fine si nu lasa sa treaca mizeria.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Intre timp rodajul continua, de vineri are si RCA. Pot sa ies mai cu curaj pe strazi.
Am reglat din nou supapele, acuma nu mai da rateuri si merge mult mai frumos.
Dupa care am refacut si esapamentul ca nu imi placea cum statea pe sub prag, acuma este mult mai discret si nici nu mai este asa de zgomotos.
Am aerisit din nou franele ca mai avea aer in instalatie. Acuma prinde la prima pedala.
Mai urmeaza sa leg conductele la rezervor si sa-l alimentez din rezervor.
O sa mai schimb  si farurile ca am cumparat altele mai bune si facute pentru becuri H4.
Urmeaza sa o duc la ITP, apoi sa fac rodajul, apoi sa incepem procedura de atestare istorica si transcriere.
Doar ca zilele urmatoare vor fi foarte aglomerate, toate s-au adunat si nu ma mai vad de atatea de facut. La inceput de iunie sper ca va fi o perioada mai linistita.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Merge tomberonul destul de bine.
Ieri a fost foarte cald si nu stiu de ce cureaua mai mica care antreneaza pompa de  apa s-o intins se aluneca pe fulie si nu mai invartea asa de rapid pompa de apa.
A inceput sa se supraincalzeasca. Noroc ca l-am observat si ca am avut termocupla legata in direct.
Trebuie tinuta permanent sub observatie, nici nu inchid capota motorului.
Am tot permutat si combinat esapamentele intre ele.
Acuma are montata esapamentul de pe ala alb.
Asa voi umbla o perioada, apoi mai incolo cand voi avea fonduri in plus, voi comanda la o firma un esapament complet din inox ca toba este deja de inox.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Asta merge, am mai tot umblat prin cartier si nu s-o mai stricat nimica.

R_TS



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
Ai umblat azi prin cartier si nu s a mai stricat nimica...phhhhahaha..
Esti dus rau...nu uita sa pui niste leucoplast pe filete ori treci pe 55 de grade ca alea strang mai bine...bhuhhaha    


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

V.Rudolf a scris:

Ai umblat azi prin cartier si nu s a mai stricat nimica...phhhhahaha..
Esti dus rau...nu uita sa pui niste leucoplast pe filete ori treci pe 55 de grade ca alea strang mai bine...bhuhhaha    

Da buna ideea cu leucoplastul. Ca la inceput se tot strica, ca mai uit si eu sa strang cate un surub, mai uit sa pun cate un colier, cate o piesa doar agatata si nestransa etc.
Apoi pana mi le amintesc de toate sa le montez si sa strang suruburile, mai pica cate o piesa pe asfalt.      
De vreo 4-5 zile toate stau la locul lor, deci sunt pe drumul cel bun!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ieri l-am laudat ca mere bine, azi mi-a dat tzeapa..
Azi era un fel de zi administrativa cu treburi in oras.
M-o pus draq sa ma duc cu asta ca ziceam ca oricum deja merge bine si nu se strica.
O si mers bine prin oras, m-am invartit vreo ora, totul era ok.
Apoi nu stiu ce s-o intamplat dar s-o blocat termostatul si a inceput sa fiarba si sa scuipe lichid de racire pe la capacul vasului de expansiune.
Noroc ca electroventilatorul era legat in direct.
M-am oprit, eram in Marasti langa Kaufland. S-o facut balta pe dedesubt.
L-am lasat  sa se linisteasca vreo 20 de minute, apoi am dat jos furtunul de la radiator si am scos termostatul.
Dar nu aveam apa. De la cine sa cer apa?
Apoi m-am dus in Kaufland si am cumparat doua sticle de apa minerala plata de 2 l si l-am turnat in motor. Asa am venit acasa.
Pana nu fac rodajul, nu ma mai bag in oras si nici nu mai pun antigel.
O sa pun un ceas de temperatura pe sub bord pe raftul ala mic ca sa pot urmari temperatura lichidului de racire.
In plus si cureaua de la pompa de apa cand acceleram un pic mai tare tot aluneca, de si era bine intinsa. Am comandat curele noi putin mai late.
Si astea erau noi dar erau mai inguste si alunecau.
Deci m-am distrat bine de tot, doar asa de dragul distractiei, ca sa nu ma plictisesc.        


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Apa minerală plată ... izvor de sănătate. Motoventilatorul pe direct- şi mai mare izvor de sănătate!  Termostatul ? Sper că doar atât. Ceasul de temp. apă e util , măcar îl vezi când e pe cale să vomite lichidul de răcire. Meteahnă de Renault.

Modificat de r16r1150 (acum 8 ani)


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Deja l-am reparat. Maine sosesc curelele noi si ies iarasi la drum

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001

Misu de Cluj a scris:

Deja l-am reparat. Maine sosesc curelele noi si ies iarasi la drum

Aia-i!  Mă ia nostalgia Renaultului ! Când o fi gata ferątania mea , propun un schimb de experienţă!


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
Mha nebunule...! Chiar daca scoti termostatul,cu cat ca nu se face asa ceva ,baga antigel in motor ! antigelul preia caldura fata de apa ,unge presetupa din pompa de apa,si fierbe bulbuc la 130 140 de grade...nu te prosti ca nu se face asa ceva! cumpara un termostat nou ,original,nu cacaturi cu 15 lei si pune totu frumos la loc ,si du te linistit la drum cu ea !
Eventual monteaza un Jeager de apa undeva frumos la vedere si laptje verdje...
Ember...ember...imbatranesti si tu incet...
AAA....iarasi cand schimbi curelele sa pui neaparat cureaua pe fulie cu trapezu in sus apoi sa vezi ce fain fluierat vei avea la drum....bhhuhhaha      


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203

r16r1150 a scris:


Misu de Cluj a scris:

Deja l-am reparat. Maine sosesc curelele noi si ies iarasi la drum

Aia-i!  Mă ia nostalgia Renaultului ! Când o fi gata ferątania mea , propun un schimb de experienţă!


Tu mai bine baga tare pe TV deoarece si pe mine ma roade schimbu asta de condusu rablei colegului...    


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001

V.Rudolf a scris:


r16r1150 a scris:


Misu de Cluj a scris:

Deja l-am reparat. Maine sosesc curelele noi si ies iarasi la drum

Aia-i!  Mă ia nostalgia Renaultului ! Când o fi gata ferątania mea , propun un schimb de experienţă!


Tu mai bine baga tare pe TV deoarece si pe mine ma roade schimbu asta de condusu rablei colegului...    


Bag, o să postez mai încolo ce anume bag. Tu , până atunci, ghiceşte de la ce aş putea fi negru ca un somalez
   


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203

r16r1150 a scris:


V.Rudolf a scris:


r16r1150 a scris:


Aia-i!  Mă ia nostalgia Renaultului ! Când o fi gata ferątania mea , propun un schimb de experienţă!


Tu mai bine baga tare pe TV deoarece si pe mine ma roade schimbu asta de condusu rablei colegului...    


Bag, o să postez mai încolo ce anume bag. Tu , până atunci, ghiceşte de la ce aş putea fi negru ca un somalez
   

De la ce altceva..?de la bena, te ai bagat in ea cu peria rotativa ,ha?


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Gata, merge bine. Am pus iarasi antigel, aerisit instalatia de racire, deocamdata fara termostat cat este in rodaj.
Pus curele noi, auma nu mai aluneca cureaua si nici nu fluiera.
Am pus di farurile H4 cumparate de la Fishy.
Acuma pot dormi linistit la noapte.

Schinb_faruri_si_curele



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001

V.Rudolf a scris:


r16r1150 a scris:


V.Rudolf a scris:



Tu mai bine baga tare pe TV deoarece si pe mine ma roade schimbu asta de condusu rablei colegului...    


Bag, o să postez mai încolo ce anume bag. Tu , până atunci, ghiceşte de la ce aş putea fi negru ca un somalez
   

De la ce altceva..?de la bena, te ai bagat in ea cu peria rotativa ,ha?

Negativ! In bena ma bag cu flexu' 


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001

V.Rudolf a scris:


De la ce altceva..?de la bena, te ai bagat in ea cu peria rotativa ,ha?


De la şasiu. Am pus pozele corespunzătoare la topicul meu. Că uite, nu stau în loc! :-)

Mişi, cinque străluceşte de numa' !    

Modificat de r16r1150 (acum 8 ani)


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am o veste buna si o veste proasta.
Vestea buna este ca avem ITP proaspat.
Vestea proasta este ca la selectorul cutiei de viteze era o bucsa din teflon prins cu un inel de cauciuc, care ghida levierul selector in urechea furcii de selectare a vitezelor.
Bucsa si inelul alea s-au imbatranit si s-au facut praf vineri dupamasa, le-am si pierdut pe drum.
Iar acuma asa se misca schimbatorul ca un facalet din ala cu care se amesteca mamaliga in tigaie, de abia mai nimeresc vitezele.
Am nevoie urgenta de o bucata de teflon cat pumnul, pe care sa -l duc la strungar sa-mi strunjeasca o noua bucsa.
Unde as putea cumpara o bucata de teflon cat pumnul?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
corneliu
Membru Junior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 61
Incearca la magazinele care vand piese de camioane si tractoare,in Zalau au de vanzare bare de teflon de diferite dimensiuni.

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am rezolvat cu schimbatorul. Am mai mers cateva ture aici prin cartier.
Nu se mai supraincalzeste motorul. Am comandat si termostat original pentru R5.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
De doua saptamani sta sub sopron, dar i-am mai dat cate o cheie din cand in cand.
Am facut ITP si asigurare pe 6 luni.
Alaltaieri a sosit si Atestatul Istoric.
Saptamana viitoare incep iarasi umblatura pe la RAR, politie, etc.
Sper ca pana la inceput de iulie sa aibe numere MDE pe ea.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am fost la RAR cu R5-ul.
Apoi la astia totdeauna este cu surprize. Totdeauna inventeaza cate ceva nou.
Acuma mi-a luat atestatul istoric de tot in original ca le trebuie in arhiva.
Data trecuta la Aro 10 au facut copie si mi-au dat inapoi originalul.
Originalul nu ar trebui sa ramana la proprietarul masinii?
Ca atat cei de la drumuri nationale, cat si cei de la primarie si de la inmatriculari o cer sa o vada.
Daca eram destept, ma ducem si faceam copie color si mergeam apoi la un notar sa o autentifice copia.
Amu ca mi l-o luat o sa iau tzeapa si aia de la politie nu vor accepta dosarul...
Noroc ca am facut inainte trei copii xerox alb-negru cu alea incerc sa rezolv la drumuri nationale si primarie, dar la inmatriculari nu stiu ce voi face ca o cer in loc la certificatul de autenticitate.
Trebuie sa vorbesc cu Dr Popescu, sa vedem cum putem rezolva, ca altfel va fi bai mare la inmatriculare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Atestatul ala e valabil 60 de zile din cate stiu eu, dupa aia te poti spala pe cap cu el, ca sa zic asa... Deci nu vad de ce ar trebui neaparat pastrat. Din momentul in care apare in CIV si talon mentiunea de "vehicul istoric" altceva nu cred ca mai conteaza.

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
La Bucuresti mi l-au dat inapoi in original. La Brasov mi l-au pastrat ei (cei de la RAR)

La politie am avut doar copii, insa nu au fost necesare. Daca e trecut vehicul istoric in CIV e ok.
Scrie si pe atestat cam asa:
"Prezentul atestat a fost eliberat pentru a servi la Registrul Auto Român"


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

jgr1001 a scris:

La Bucuresti mi l-au dat inapoi in original. La Brasov mi l-au pastrat ei (cei de la RAR)

La politie am avut doar copii, insa nu au fost necesare. Daca e trecut vehicul istoric in CIV e ok.
Scrie si pe atestat cam asa:
"Prezentul atestat a fost eliberat pentru a servi la Registrul Auto Român"


Sa speram ca va fi suficient. Faza este ca peste tot, toti sa uita la tine ca la urs. Ca "vai din asta nu prea am avut, trebuie sa ma duc sa-i intreb pe sefi cum se face".
Peste tot, RAR, primarie, politie-inmatriculari, au aceasi reactie de parca prima data s-ar confrunta cu un vehicul istoric. Apoi fiecare cere dovezi si acte peste acte.
De cand a fost atestat primul vehicul istoric in Romania a trecut mai mult de 15 ani, iar astia si acuma dupa 15 ani nu stiu cum e legea si care sunt procedurile, cu totii se uita la tine ca vitelul la poarta noua!
Data viitoare fac 4-5 copii color, ca oricum nu prea sunt in stare sa le deosebeasca de original.
Acuma astept cele 3-4 zile lucratoare ca sa ma sune sa ma duc dupa cartea de identitate, apoi sa vad ce reactie vor avea cei de la inmatriculari. Data trecuta la ghiseu imi cerea sa-i arat atestatul istoric in original...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

tavi_dacia1100 a scris:

Atestatul ala e valabil 60 de zile din cate stiu eu, dupa aia te poti spala pe cap cu el, ca sa zic asa... Deci nu vad de ce ar trebui neaparat pastrat. Din momentul in care apare in CIV si talon mentiunea de "vehicul istoric" altceva nu cred ca mai conteaza.

Pai tocmai de aia, ca sa apara scrisa si in talon, mai intai trebuie sa-ti accepte dosarul la ghiseul de la inmatriculari. Iar data trecuta acolo imi ceruse atestatul in original...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
mie la 1300 mi-au pastrat originalul, la 2000 s-au multumit cu o copie, cred ca depinde de ziua in care te prezinti

sa vedem la break cum o fi


pus acum 8 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272

tavi_dacia1100 a scris:

Atestatul ala e valabil 60 de zile din cate stiu eu, dupa aia te poti spala pe cap cu el, ca sa zic asa....

Cred ca faci o confuzie intre "Atestatul de vehicul istoric" (eliberat, cred de RCR) si "Atestatul de autentificare" (eliberat de RAR, cum ca masina e verificata de ei si actele corespund; asta e valabil 60 de zile).


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

cristobob a scris:


tavi_dacia1100 a scris:

Atestatul ala e valabil 60 de zile din cate stiu eu, dupa aia te poti spala pe cap cu el, ca sa zic asa....

Cred ca faci o confuzie intre "Atestatul de vehicul istoric" (eliberat, cred de RCR) si "Atestatul de autentificare" (eliberat de RAR, cum ca masina e verificata de ei si actele corespund; asta e valabil 60 de zile).


Eu cred ca nu ai vazut un atestat de vehicul istoric, atestat pe care scrie exacta asa cum a spus Tavi ca e valabil 60 de zile.

Appropo, pentru vehiculele istorice nu mai au nevoie de acel Cerificat de Autenticitate, Art. 7 litera M. 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
In momentul de fata nu am ce sa fac decat sa astept, apoi saptamana viitoare vad cum o fi la ghiseul de inmatriculari. Si acolo depinde la cine pici, sunt unii de treaba si altii care cauta nod in papura.
Ca va mai fi o problema ca fisa autovehiculuilui este deja vizat de fisc, iar daca la RAR dau astia un nou nr de omologare, atunci ar trebuie modificat si in fisa, doar ca ala nu mai poate fi modificata, ca deja este vizata si stampilata de cei de la fisc.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Tat astept! A trecut deja o saptamana si tovarasii de la RAR inca nu au fost capabili sa scrie o fraza in cartea de identitate. Asa de birocrati.... nici prin Congo nu vei gasi asa de birocrati cum sunt astia.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272

AdyC a scris:


cristobob a scris:


tavi_dacia1100 a scris:

Atestatul ala e valabil 60 de zile din cate stiu eu, dupa aia te poti spala pe cap cu el, ca sa zic asa....

Cred ca faci o confuzie intre "Atestatul de vehicul istoric" (eliberat, cred de RCR) si "Atestatul de autentificare" (eliberat de RAR, cum ca masina e verificata de ei si actele corespund; asta e valabil 60 de zile).


Eu cred ca nu ai vazut un atestat de vehicul istoric, atestat pe care scrie exacta asa cum a spus Tavi ca e valabil 60 de zile.

Așa este, ai dreptate: nu am văzut. Scuze.


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Asa ca astept in continuare, ca probabil o parte dintre cei de la RAR is in concediu si de aia nu sunt capabili sa scrie un rand in 9 zile!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Pe la urma, dupa lungi asteptari am reusit sa primesc cartea de identitate inapoi, asa ca de maine ma iau iarasi la tranta cu birocratia mioritica, sa finalizez transcrierea.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Zi mare! 21 iulie, zi de botez!
R5-ul rosu a primit numere specifice MDE-Oldtimers. CJ 79 MDE.
In ultimele doua saptamani nu prea am mai mers cu ea pe caldurile astea, ca nu e bine sa faci rodajul cand este cel mai cald afara.
Doar cateva drumuri scurte dimineata pana la cumparaturi si inapoi.
Merge frumos, dar mai sunt belele care trebuiesc rezolvate.
De exeplu turometrul tot face figuri, cateodata tot oscileaza, cateodata nu functioneaza deloc, alta data isi revine miraculos si functioneaza.
Cred ca o fi ceva ori pe la cablaj, ori ceva contacte imperfecte la ceva mufa pe sub bord.
Este tare suparator.
O alta chestie ar fi cu cheia de contact, care a inceput sa agate si sa blocheze aiurea.
Va trebui sa schimb urgent contacul, inainte sa ma trezesc cu cheia rupta in ea.
Si cea mai enervanta chestie ar fi cu bucsa de la selectorul de viteza, care in urma cu doua saptamani s-o facut praf, ca era din plastic imbatranit.
Era exact cand veneam acasa de la RAR si m-am trezit in trafic ca nu pot selecta vitezele.
Apoi am improvizat ceva dintr-un dop de sampanie, o bucata de furtun si doua coliere, dar e foarte aiurea in continuare, ca schimbatorul se misca ca si facaletul in mamaliga.
Trebuie o bucata de teflon sa ma duc la strungar sa-mi faca o bucsa din teflon, care sa se potriveasca exact.


R_TS_numere_noi



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Felicitari Misu pentru munca ta!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Liviu-Florin a scris:

Felicitari Misu pentru munca ta!

Mersi! Nu e perfecta, mai este de lucru ici-colo la ea.
   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Buna treaba! Baga mare! 

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
MDE e ,,dezsa" un reper în acţiunea salvãrii maşinii clasice în România! Visãtorule Mişi, abia aştept sã îţi revãd flota, fiecare maşinã pe care ai luat-o în grijã e un giuvaer pe roţi, parcã au suflet! Pe mine m-au fermecat în mod deosebit purtãtoarele de romb!    

Modificat de r16r1150 (acum 8 ani)


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Asta rosie merge din ce in ce mai bine. Ieri am facut aproape 100 km, catre Dej, pana la tara si inapoi. Nu a mai facut figuri cu supraincalzirea motorului.
Weekendul viitor iarasi ma duc pana la tara ca vin mesterii sa repare acoperisul la casa de la tara. Iarasi ma duc cu asta rosie sa o mai rodez la drum intins.

cinquelle renault 1979 asta rosie merge din mai bine. ieri facut aproape 100 km, catre dej, pana Admin

53.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Cu caldurile din ultimele saptamani, nu am mai mers cu asta mica.
Dar dupa ploaia de ieri si de azi dimineata, vremea s-o racit.
Tocmai bun de mers in rodaj.
Am mai facut o tura, de data asta catre Gilau si inapoi.
Merge bine, dar e cam galagioasa si turometrul iarasi face figuri, cand functioneaza, cand nu dupa cum are chef.
Ai place aerul rece.
Acuma seara sunt doar 14,8 grade pe termometru.

R_ts



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
A venit primavara!

R_TS



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
Poza de Wallpaper ! Super !

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Alte poze de sezon
R_ts



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
O mica revizie si la asta rosie. Ca si plan B in caz de ploaie, maine cu asta vin la retroparada.


ts



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Pácat cá nu le poti duce pe ambele, sá fie prezente la paradá : Madmoiselle Blanche si Rosie ! asa ar fii fain (Blanchette verisoara bogatá proaspát venitá in vizitá din Franta ) si Rosie, care si-a petrecut o mare parte din viatá pe drumurile mioritice care o asteaptá .....  

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:

Pácat cá nu le poti duce pe ambele, sá fie prezente la paradá : Madmoiselle Blanche si Rosie ! asa ar fii fain (Blanchette verisoara bogatá proaspát venitá in vizitá din Franta ) si Rosie, care si-a petrecut o mare parte din viatá pe drumurile mioritice care o asteaptá .....  

O voi boteza Blanchette. Tu esti nasul.  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Pácat cá nu le poti duce pe ambele, sá fie prezente la paradá : Madmoiselle Blanche si Rosie ! asa ar fii fain (Blanchette verisoara bogatá proaspát venitá in vizitá din Franta ) si Rosie, care si-a petrecut o mare parte din viatá pe drumurile mioritice care o asteaptá .....  

O voi boteza Blanchette. Tu esti nasul.  

Na, mi-a trebuit mie sá cárcotesc ....        


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Pácat cá nu le poti duce pe ambele, sá fie prezente la paradá : Madmoiselle Blanche si Rosie ! asa ar fii fain (Blanchette verisoara bogatá proaspát venitá in vizitá din Franta ) si Rosie, care si-a petrecut o mare parte din viatá pe drumurile mioritice care o asteaptá .....  

O voi boteza Blanchette. Tu esti nasul.  

Na, mi-a trebuit mie sá cárcotesc ....        

Acuma asta e! Vrei, nu vrei esti NAS si va trebui sa vii la botez!  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Cum am zis in fiecare sfarsit de saptamana, voi scoate de la naftalina cate un margaritar.
Azi a venit randul la R5TS rosu. Ultima data l-am scos pe strada prin iulie anul trecut.
A pornit greu, adica nu a vrut sa porneaca, pompa de benzina a dat kixxx, a trebuit sa-l schimb.
Noroc ca mai am cateva din dezmembrari.
Asta este cu capul in jos, ca altfel nu incape alternatorul.
Dar va trebui sa cumpar una noua, din ala facuta in Croatia.
Apoi la vara voi schimba si telescoapele atat pe fata cat si pe spate, ca-s cam duse si inca nu le-am schimbat.
Sa repar turometrul, care nu stiu ce a patit, dar nu mai indica nimica. Acum doi ani functiona bine.
Si sa caut ceva izolatie fonica, sa montez pe sub covoare si pe peretele despartitor de la motor.
Original avea caltz din ala, ca si un fel de vata minerala, dar ala absoarbe apa si l-am aruncat afara.
Acuma e doar tabla goala si covoarele. Suna ca o masina de raliu.
R_TS



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
R5-ul rosu a primit un set de telescoape noi SACHS pe gaz. Alea vechi erau varza, mai ales cele din spate.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Anotimpul rezviziilor mici.
Dupa cele doua R15 urmeaza asta.
A expirat ITP-ul in august, dar inca nu m-am dus ls RAR, ca aia au introdus pe linia ITP un stand de testare telescoape.
Pana nu schimb telescoapele din spate nu ma duc.
Dar cred ca o las pe martie, nu are rost sa-i fac acuma ITP, ca oricum expira si RCA-ul.
Ma apuc de reparatii, ca s-au adunat o gramada de mici probleme.
Telescoapele spate is praf, mai ales ala din stanga spate. Le schimb cu alea noi pe gaz.
Pe fata am pus telescoape noi in 2014.
Turometrul nu mai indica, o fi ceva probleme de contact. Trebuie sa dau jos ceasurile.
Cablul de pe dreapta la frana de mana se blocheaza din cand in cand si ramane roata blocata.
De si e cablu nou, ceva nu e ok.  Pun inapoi cablul vechi, care era bun, doar le-am schimbat asa ni sa pun noi.
Contactul de pornire agata si cateodata se blocheaza. Va trebui sa o schomb si pe ala, pana nu ma trezesc cu cheia rupta in butuc.
Chestii din astea.

cinquelle renault 1979 anotimpul mici.dupa cele doua r15 urmeaza asta. expirat itp-ul august, dar Admin

52.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am schimbat telescoapele, cu cele noi pe gaz.
Apoi am dat jos cablurile de la frana de mana.
Culmea ca nu erau blocate.
Doar cand le montam la loc se bloca roata.
Exista cablu de frana de dreapta si cablu de frana de stanga.
De lungimi diferite, ca R5 fiind pe bari de torsiune, are ampatamente diferite pe stanga si pe dreapta.
Scrie pe ele, care e stanga si care e dreapta.
Totul era aparent ok, dar totusi nu functiona!
Am recitat o gramada de injuraturi si m-am dus in casa sa ma uit in manualul de reparatii.
Atunci era sa ma dau cu capul de perete!
Eu cand am montat cablurile de frana, le-am legat logic, ala din dreapta l-am legat pe dreapta, iar ala din stanga, l-am legat pe stanga, ca asa este logic.
Dar nu e asa! Asta este facuta frantuzeste!
Ca la proiectantii francezi, mintea le functioneaza in forma de X  ....
Ala din stanga trebuie legat in dreapta si ala din dreapta trebuie legat in stanga, in X!
Daca nu le montezi asa, nu functioneaza!

cinquelle renault 1979 schimbat cele noi gaz.apoi dat jos cablurile frana erau blocate. doar cand Admin

50.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
X-ul francofon! Acuma trebuie sa functioneze!
Culmea este ca acuma va trebui sa refac frana de mana si la R5-ul alb...
Trebuia sa ma uit in cartea de reparatii..., dar domnia si prostia se plateste!

cinquelle renault 1979 x-ul francofon! acuma trebuie este acuma trebui refac frana mana r5-ul uit Admin

46.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
pe mine ma impresioneaza cât timp si energie aveti. Câte ore pe saptamana lucrati pentru masinile dvs? Presupun ca aveti si un job, si gasiti mult timp ca sa mesteriti la Reno-uri.

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Alex1300BV a scris:

pe mine ma impresioneaza cât timp si energie aveti. Câte ore pe saptamana lucrati pentru masinile dvs? Presupun ca aveti si un job, si gasiti mult timp ca sa mesteriti la Reno-uri.

Pai lucrez tot acolo acasa. Cand nu am altceva de facut, le fac pe ale mele.
Faza e ca nu am timp destul. Toata vara am facut cele doua Dacii, nu am avut timp de astealalte, care fiecare mai trebuie din cand in cand bagat in garaj si reparat chestii marunte.
Acuma ca am terminat proiectele mari, le iau pe rand, una dupa alta, pana vine frigul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Gata cu frana de mana si cu telescoapele.

Asa spre seara i-am dat un wax cu carnauba, sa aibe luciu vopseaua.

cinquelle renault 1979 gata frana mana spre seara i-am dat wax carnauba, aibe luciu vopseaua. Admin

50.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Arata destul de bine.

cinquelle renault 1979 arata destul bine. Admin

55KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Urmeaza sa schimb contacul, ca agata si m-o certat data trecuta omuletul de la RAR, cand se facea ITP-ul.
Si sa repar turometrul, care cand arata, cand nu arata.
Probabil duminica sau saptamana viitoare, ca maine am de lucru, iar poimaine e Retroparada de Toamna.

cinquelle renault 1979 urmeaza schimb contacul, agata m-o certat data trecuta omuletul rar, cand Admin

44.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Culmea e ca in doi ani, am facut doar 76,5 km. 

cinquelle renault 1979 culmea doi ani, facut doar 76,5 km.  Admin

42KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Is curios ce are turometrul? Sper sa fie doar vreun contact oxidat, ca in urma cu doi ani functiona bine.

cinquelle renault 1979 curios are sper fie doar vreun contact oxidat, urma doi ani functiona bine. Admin

34.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am reparat turometrul, era o mufa, care nu facea contact.
Schimbat si contactul. Am pus un contact frantuzesc Neimann.
Ar mai trebui sa schimb un furtun de racire, care are un por, dar ala ce am cumparat nou nu se potrivea.
Va trebui sa fac niste mici adaptari la furtunul ala, dar la primavara.
Acuma s-o dus la culcare.
Saptamana viitoare intra la revizie Brotacul negru, pentru schimbat ambreiaj.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Misu de Cluj a scris:

Is curios ce are turometrul? Sper sa fie doar vreun contact oxidat, ca in urma cu doi ani functiona bine.



Ce ceasuri faine are !!~!


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

vranceanu a scris:


Misu de Cluj a scris:

Is curios ce are turometrul? Sper sa fie doar vreun contact oxidat, ca in urma cu doi ani functiona bine.



Ce ceasuri faine are !!~!

Da, astea-s de seria 1, cu ceasuri patrate. Dar si pe seria 1 doar pe TS, LS si pe Alpine  erau astea cu turometru.
Foarte rare si greu de gasit.
M-am speriat ca are turometrul defect si am belit ariciul, ca sanse mici sa gasesc alta.
Din fericire, era doar un contact, care facea figuri.
Dupa ce l-am cositorit, merge "ca din priza".


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Mai am de schimbat un furtun de racire si revizia e gata. A iesit din atelier si a intrat Brotacul negru in loc.
Cand vine furtunul, o schimb afara in sopron.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170


cinquelle renault 1979 Admin

55KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
atti.thehun
Membru Senior

Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
Felicitari!!!! eu doar visez la asa ceva.

_______________________________________
Sometimes old it worth gold.

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Zilele astea o scot si pe asta mica rosie, sa o duc in vizita la RAR pentru ITP.

cinquelle renault 1979 zilele astea scot asta mica rosie, duc vizita rar pentru itp. Admin

55.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
O poza mai artistica, cu corcodusul inflorit.

cinquelle renault 1979 poza mai artistica, corcodusul inflorit. Admin

65KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Si inca una, dintr-o perspectiva mult mai profunda.    Ganditorul de Brancusi

cinquelle renault 1979 inca una, dintr-o mult mai   ganditorul brancusi Admin

50.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
R5-ul l-am spalat.
Trebuie sa vad ce are cu racirea, ori radiatorul infundat, pri e dusa garnitura de choulasa.
Termostatul functioneaza, l-am verificat, dat tot fierbe motorul.
Pana se gata cu carantina, ma ocup si de asta.
Deocamdata o poza cu corcodusul inflorit.  

cinquelle renault 1979 r5-ul l-am vad are racirea, ori radiatorul infundat, pri dusa garnitura l-am Admin

76.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 4 ani
   
Pagini:  1 2 3  

Mergi la