CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
elenn pe Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 55 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Restaurare Pajero mk1 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
M-iam luat inima in dinti si am decis: tanculetul (Pajero LWB din 1988) va intra la tinichigerie, vopsitorie, izolat. M-am dus la tinichigiu, am discutat cu el si am ajuns la concluzia: eu o dezechipez, el peste doua saptamani se apuca de lucru.
     Zis si facut, am inceput cu pozatul abtibildurilor, pozitionarea lor, dimensiuni etc. ca la o adica sa le pot reface pe baza pozelor. Apoi a urmat dezasamblarea interiorului - partea intai (de la mijloc in spate). Postez cateva poze despre masina de 25 de ani. Are rugina dar nu chiar asa multa cum mi-am imaginat. Cand ma chinuiam cu dezasamblarea ma tot gandeam daca sunt sau nu nebun de ma apuc de asa ceva. Dar ... am inceput sa dansez, acum duc hora pana la sfarsit.

Dezasamblarea_etapa_



pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Si prima intrebare pentru cunoscatori: unde gasesc clipsuri ca cele din pozele de mai jos? Reprezentanta nu a gasit codurile pentru ele. Nici macar pe negru sau alb. Din pacate unele lipseau, altele erau tocite sau le-am rupt (vre-o doua) acum la dezasamblare.

Clipsuri_plastic



pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Bine ca te-ai apucat.
Asta a ta nu e grav, si nici tu nu esti nebun.
Parcurge topicul meu, de la cap la coada si brusc te vei simti normal la cap


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
La clipsurile alea, numite si "maselute" sunt cataloage intregi, unde ti le cauti dupa forma si demensiune. Am asa ceva la service si am gasit tot timpul la Autototal pe stoc, la Buzau. Vezi unde este un depozit AutoTotal in Cluj, sau incearca la service-urile care lucreaza cu ei, in principiu AD Garage. Mai ales daca au si atelier de tinichigerie, pot sa aduca tot felul de clipsuri.

_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Multumesc pentru pont. O sa trec pe la ei. Dupa ce dezasamblez totul, iau clipsurile necesare in mana si ma duc la ei.

pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Astazi am continuat dezasamblarea. Cum raceala nu vrea sa ma lase, mi-am permis doar putin timp pe afara. Am dat jos scaunul dreapta fata, tapiteria de pe portierele din dreapta, consola centrala, toate plasticele dintre scaunele fata. Marchez cu banda fiecare mufa, fiecare firicel, fiecare surub (am si eu fixurile mele). Deja am gasit o mufa neidentificata asezata sub consola centrala.
   Pentru prima oara am ridicat carpeta si plasticul de pe planseul pedalier. Nu e cea mai frumoasa priveliste...

Dezasamblarea_ep_



Modificat de vas_adam2000 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Frumos. Dar de ce pui separat linkul fiecarei poze?
De ce nu pui linkul albumului, ca sa apara pozele?
De fiecare data ti-l editez, sa-ti apara pozele

Cand apar pozele uploadata, te duci jos pe "linkurile acestui album? dai click pe ala si apoi iei toate linkurile de acolo cu copy-paste si le treci aici pe forum.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Multumesc Misu. Nu stiam ca asa se face. Sa vedem daca de data asta fac cum ar trebui... O sa dacu copy paste la "Codul pentru forumuri".

Cum sunt condamnat la stat in casa m-am apucat de curatat consola centrala. Pun cateva poze inainte si dupa spalare. Raman surprins in continuare de simplitatea oricarei dezasamblari-asamblari de la Pajero. Parca a fost facuta de un japonez din piese de Lego. Suruburile nedesfacute de 25 de ani se desfac cu foarte mare usurinta, totul se desface si se reface jucandu-te cu instrumentele.

Consloa_centrala



pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Si eu is racit

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Subaru
Membru Senior

Din: Cluj City
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 289
Bafta multa la reconditionare 
Ma bucur ca te-ai decis s-o faci inainte sa o atace rugina mai tare


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Multumesc Subaru.

   Daca tot am prins o zi cu soare si relativ calda, am terminat de dezasamblat ce trebuia la interior. Dupa cum am banuit, fata are mult mai multa rugina si tabla gaurita decat spatele.
   La vremeea respectiva, cand s-a fabricat masina mea ca si izolatie s-a folosit ceva pasla. E absolut ideala in a tine apa in ea si sa ajute la putrezirea tablei. Ma gandesc sa pun un alt material izolator (fono si termo). E drept ca pasla e mai ieftina dar ... Inca nu stiu ce voi folosi, inca nu m-am documentat decat fugitiv. Daca cineva are idei-experiente il rog sa mi le impartaseasca.
   La demontare am vazut ca o parte din instalatia electrica va trebui schimbata-refacuta, alta reizolata. Cele cateva fire improvizate vor disparea. O sa caut si rostul celor trei mufe misterioase gasite in masina si la care nu era conectat nimic.
   La instalatia de ventilare va trebui o spalare a conductelor. Sunt pline de praf. La fel si ventilatorul si ansamblul in care este montat.
   Cateva poze de astazi:

   Pajero_dezasamblare_



pus acum 10 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Spor la treaba, e ceva de lucru, dar merita daca se face cu simtul raspunderii. Pentru cleme, incearca aici, noi de la ei le procuram, si mai este o firma, daca dau de denumire si date de contact, te anunt   (catalogul lor online este egal cu zero, trebuie mers personal la ei si cautat, sigur au piesa respectiva, sau macar ceva asemanator)

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Multumesc knx. Ei sunt la doar cateva minute de mine. O sa trec pe la ei.
Da, este de lucru, sper sa iasa asa cum vreau. Problema e la tablarie, panouri facute nu exista mai deloc. Conversatie cu o prietena: Merita sa o faci? Raspunsul meu: Nu, nu merita. Cel putin financiar nu. Ea: Si atunci de ce o faci? Altceva nu mi-a venit in minte decat: Pentru ca asa vreau! Pe undeva e un raspuns de copil de gradinita dar reflecta adevarul


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Pajero si-a pierdut bara fata-spate si bulbar-ul. Acum sunt vizibile si punctele astea de rugina (stiam de ele).

Dezasamblare_Pajero_ep_



pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Masina a ajuns la tinichigiu. Mai departe oi vedea daca imi cumpar sau nu ceva medicament de inima

restaurare pajero mk1 masina ajuns mai departe vedea daca imi cumpar sau ceva medicament inima

27.4KB


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
A venit si randul aerotermei. Daca tot era demontata de pe masina m-am gandit s-o curat. Incredibil cat praf si altele care nu au ce cauta acolo se pot gasi intr-o aeroterma de 26 de ani. Dezasamblarea-asamblarea s-a facut foarte usor. Dupa spalarea paletei a iesit la iveala culoarea ei: alba si nu gri cum parea la inceput. Singura piesa deteriorata era clapeta care selecteaza de unde sa traga aer: din exterior sau recirculare din interior. Buretele s-a deteriorat pe ambele fete ale clapetei. Timpul, mizeria, umezeala si-au spus cuvantul.

Pajero_aeroterma



pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Cum masina nu mai este la mine, nu am stare si m-am apucat de curatat plasticle din interior.

Plastice_interior




si


Spalare_plastice



M-am gandit la o retapitare a fetelor interioare de usi. Stie cineva cum se fac acele caneluri de pe panou (ultima poza din al doilea calup)?

Alte doua intrebari: in Cluj unde se galvanizeaza la pret decent si unde gasesc suruburi din otel inoxidabil?


pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Suruburi de inox vezi la Fabory pe B-dul Muncii nr.221
Depinde si unde vrei sa folosesti asa ceva.Daca doar la elementele de interior sau ornamente,aripi e ok.
Sa nu le folosesti unde e vorba de rezistenta(ex suspensie,directie).

Modificat de vulturasu (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Doar la prinderi ornamente, praguri interioare, scaune etc. In exterior surub clasic si multa vaselina.

pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Dupa cum spuneam rezistenta si/sau siguranta NU.Prinderea scaunelor nu.
Poti sa faci o proba cu una bucata surub inox.Un surub normal de clasa 8.8 si un surub de inox de aceleasi dimensiuni.Daca strangi surubul de inox la fel ca pe cel de otel vei ramane cu capul surubului in cheie sau filetul acestuia in piulita.
La o adica sunt suruburi de inox mai rezistente dar trebuiesc comandate din timp si pretul va fi pe masura.


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Ai dreptate. Eu m-am referit insa la ornamentele de pe scaune. Prinderea scaunelor de podea este cu suruburi de 12.9 Banuiesc ca stiau japonezii de ce le-au folosit ...

pus acum 10 ani
   
vulturasu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 310
Corect!
Atata ca n-o sa gasesti cu dimensiunile la capuri ca a japonezilor.La astea japoneze iti trebuie chei de 10,12,14,17,o surubelnita stea PH2 si dezmembrezi masina.
La astealalte iti trebuie acum un banc intreg de scule.
Asa sunt japonezii astia.Simplu si eficient.Daca nu le iasa ceva se sinucid.


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Au inceput lucrarile la tablarie

Tinichigerie_Pajero_



pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Cu pasi mici se continua lucrarile la tinichigerie

Tinichigerie_



pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Spor la treabá Adam, te-ai bágat tare in ea dupá cum vád.... anul viitor trebuie s-o aprofundez si eu pe soru-sa mai micá , fiindcá dedesubt nu-i chiar impecabilá nici ea ....

pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Da, s-a intrat in ea. Eu doar ca vizitator din cand in cand, tinichigiul in schimb cam are de lucru ... Mult rau i-a facut acea izolatie de pasla de sub covor. Odata intrata apa in masina o tinea mult si bine. Am pastrat o portiune din ea in pivnita. La doua saptamani de la extragere inca era umeda bine de tot. Daca vreau sa mai traiasca inca 25 de ani va trebui sa folosesc ceva diferit pe post de izolatie.

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

vas_adam2000 a scris:

Da, s-a intrat in ea. Eu doar ca vizitator din cand in cand, tinichigiul in schimb cam are de lucru ... Mult rau i-a facut acea izolatie de pasla de sub covor. Odata intrata apa in masina o tinea mult si bine. Am pastrat o portiune din ea in pivnita. La doua saptamani de la extragere inca era umeda bine de tot. Daca vreau sa mai traiasca inca 25 de ani va trebui sa folosesc ceva diferit pe post de izolatie.

La toate masinile pásla de sub covor este o bombá care va exploda la un moment dat, insá nimeni nu cunoaste cánd anume ???
Eu de obicei inlocuiesc pála cu un covor de polifoam care izoleazá termic si acustic insá nu absoarbe apa .Existá grosimi diferite eu o prefer pe cea de 20 mm grosime.
Spor la treabá.


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Asta afost problema si la R15-le verde. Acuma nu i-am mai pus nici o izolatie, dar e tare zgomotoasa. Dar mai bine zgomotoasa decat putreda

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Nici la mine nu va ajunge inapoi. Ma gandeam la asa ceva:   Nu stiu cat de usor se poate modela dupa "cocoasa" axului cardanic. In rest la Pajero am mai mult suprafete plane.

pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Tinichigeria se apropie de final, urmeaza pregatirile pentru vopsit-izolat. Cateva poze noi:

Tinichigerie_decembrie



pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Iese frumos. 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
GABIHOTU
Membru Senior

Din: slobozia
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 328
cine ati face  tinichigeria? ,de ce nu ti face nervurile si ati lasa tabla dreapta ?

_______________________________________
bmw 518 bmw325 FORD TRANSIT MK2

pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Tinichigeria o face un domn dintr-un sat de langa Cluj. Referitor la nervuri: s-a ales varianta cu tabla groasa dreapta, ea neputand fi prelucrata cu nervuri frumoase (tabla mai groasa sa tina mai mult timp, acesta fiind un punct slab laPajero). Al doilea motiv ar fi: acele nervuri au tinut noroiul in ele urat de tot. Fiind masina de teren care umbla prin noroaie ... mai ramane din cand in cand cu noroiul necuratat cateva zile la rand. Iar dupa ce se usca e greu de indepartat din nervuri. Din tabla plata e mai usor. Si bineinteles, era mai usir asa

pus acum 10 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
Masini mai proaste la tabla ca pajero si samurai mai rar

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Hm ... Referitor la Pajero: generatia 1 e facuta in marea lor majoritate (daca nu in totalitate) in japonia, cu tabla foarte buna. Seria 2 e made in Spania cu tabla amintita de tine. Vezi, la a mea dupa 26 de ani ce putin s-a lucrat? Si e masina de teren care are parte de apa, noroi. Si daca a mea primea din 10 in 10 ani cate o izolare dedesubt, nu avea nimic nici acum. Samuraiul nu-l cunosc. Dar parca si Samurai-Vitara au tabla de Spania.

pus acum 10 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
Modelele pana in 87 sunt japoneze(se vede usor la centurile de siguranta pe etichete),am avut pajero si samurai de cadeai din ele facute in spania,la fel e treaba cu mb 100, vito,polo facute in spania...tabla neagra

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
A mea este din 1988 si e facut in Japonia. Atasez o poza cu eticheta de la centura (am vazut si pajero din 1998 care avea centuri made in japan desi masina era facuta in Spania). Sunt mai multe subansamble care au "scrisul" specific asiaticilor.

restaurare pajero mk1 mea este din 1988 facut japonia. atasez poza eticheta centura (am vazut pajero

61.2KB


pus acum 10 ani
   
draku
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 137
foarte frumos iese
necazul e ca dupa lucrarea asta, in max 6-7 ani, o sa iasa rugina mai rau decat inainte, cu toata protectia data


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Cam asa este. Oricum, de nu ma apucam, in 2-3 ani mergea masina la fier vechi. Din pacate in afara de aripa fata si element reparatie aripa spate cam nimic nu se mai gaseste la ea.

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

draku a scris:

foarte frumos iese
necazul e ca dupa lucrarea asta, in max 6-7 ani, o sa iasa rugina mai rau decat inainte, cu toata protectia data

Nu neaparat!  Daca are grija de ea si nu face offroad, ca sa se umple cu noroi umed, si o spala des, iat toamna o da cu ulei pe dedesubt, atunci poate sa tina si 25-30 de ani.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Pentru Pajero deja a venit craciunul.

Christmas_is_coming_to_my_Pajero



pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Asta da!     

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
PS: se va folosi in continuare la off-road light de genul:









Pentru astea si excursiile cu familia am cumparat masina. Mai este un vide dar l-a blocat youtube pentru drepturi de autor. Discutiile si zgomotul motorului intra sub incidenta dreptrulilor de autor )

Modificat de vas_adam2000 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Si iata si celelalte filmulete:













pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Profitand de liberul de ieri si din dorinta de a uita durerea de cap de astazi am incercat sa refac doua portiuni ale tapiteriei. Luand un placaj de material necunoscut (o fosta reclama) am taiat cat de cat la forma, am incercat cum il lipeste adezivul de instalatii. Vazand ca se poate lucra cu ea, am luat-o de la capat. Taiat toate piesele, lipite la locullor. Dupa uscare dintr-o alta bucata de placaj am debitat si negativul pentru ele (sa am cu ce presa pielea ecologica in cavitati). Rezultatul se vede in poze.

Tapitare



pus acum 10 ani
   
sabytuning
Membru Activ

Din: timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 174
cat a costat izolantul fonic si ce dimensiuni are? stiu ca e destul de piperat pretul

pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Cel cu Silver Solution m-a costat 740 de lei pentru 9 metrii patrati (24 coli a 500X750X2mm) iar AK10 costa 480 de lei pentru 4.5 metrii patrati (6 coli a 750X1000X10mm).

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

vas_adam2000 a scris:

Cel cu Silver Solution m-a costat 740 de lei pentru 9 metrii patrati (24 coli a 500X750X2mm) iar AK10 costa 480 de lei pentru 4.5 metrii patrati (6 coli a 750X1000X10mm).

Ala cu folie de aluminiu e doar pentru plafon?
Pe podele ce pui?
Va trebui sa pun ceva si pe R15-le asta ce l-am refacut, ca eu am aruncat toata izolatia veche si acuma e doar covorul de pvc pe tabla chioara si e cam zgomotoasa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Cea cu folie de aluminiu este atat pentru podea cat si pentru portiere-plafon. La mine e nevoie doar pentru podea si eventual portiere. Pe podea va veni un strat de Silver Solution (izolare fonica si rigidizare) peste care cea cu spuma (AK10).
   Si eu am aruncat izolatia veche din pasla. Cand l-am demontat era uda de efectiv storceam apa din ea desi nu mai plouase de saptamani. O parte am dus-o in pivnita s-o testez cat timp ii ia sa se usuce. Este vorba de 3 luni. Asta m-a si determinat sa caut astfel de materiale fono si termo izolante. E cam scumpa dar ... cum e cu toata masina: din ceea ce am facut si voi face la ea nu a meritat din punct de vedere economic absolut nimic. Dar o fac pentru ca vreau. Si o refac pentru mine, s-o mai pot folosi ani de zile. Asa ca va primi tot ce este mai bun si imi permit financiar.

Video cu STP Silver:













pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Masina a fost vopsita. Doua poze facute in seara aceasta la repezeala:

Pajero_vopsit



pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Felicitári Adam,pt munca perttinentá si de calitate , si-a gásit si masina asta un stápán bun ....spre norocul ei.      

pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Multumesc. Cand am fost azi la tinichigiu (acolo este masina pe moment) chiar ii ziceam prietenului cu care am fost (prietenul fiind fostul proprietar al masinii) ca mai degraba va fi vandut Focusul ce-l am decat Pajero. Cu Pajero voi iesi la pensie )

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Repede l-o facut. Deja cand vine zapada o si poti scoate s-o ascunzi prin nameti.

Apropo, e foarte interesanta ideea cu tapiteria aia si cu presatul materialului pe el cu sablonul negativ. A fost ideea ta, sau ai vazut undeva?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Meseria mea din liceu desi niciodata nu am lucrat in domeniu e de sculer matriter, prelucrator prin procedee mecanice. Daca se poate face matrita la orice facut din metal-plastic, m-am gandit ca se poate si pentru presarea vinilinului pe suport. Si se pare ca am avut dreptate. De scos la plimbare mai prin primavara, dupa ce da caldura sa pot monta in interior si materialele de sono-termoizolatie si pus totul la loc. Si pe cand vine iarna viitoare sper sa am deja confectionate si aplicate abtibildurile pe laterale. Sa nu fie confundata saraca masina cu un urs polar imens. )

pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Masina a ajuns acasa. Cateva poze:

snow_white



pus acum 10 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Cel putin in poze masina arata foarte bine, felicitari vopsitorului !
Daca nu sunt prea indiscret, cat a costat (sau mai bine spus cat ar costa doar un vopsit)?

Modificat de tavi_dacia1100 (acum 10 ani)


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
A iesit bine si in plus a lucrat foarte rapid.
Mai are rost sa lipesti autocolantele alea cu dungi? Ca si fara ele arata bine.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Tavi: pregatirea pentru vopsire, vopsitul, materialele etc au costat 2600 de lei.

Misu: Da, e gata masina mai devreme decat credeam. Eu ma asteptam s-o aduc la sfarsitul lunii. La urma urmei, incepand de la primul surub scos de pe masina si pana azi au trecut putin mai mult de trei luni. Cam doua luni si trei saptamani a durat tinichigeria-vopsitul. Initial am vrut sa pun abtibildurile. Acum ma tot gandesc sa le pun sau nu. Cred ca decizia finala o voi lua dupa ce se va intoarce de la vopsitor (vreau sa-i faca rama geamurilor si in jurul geamului din spate in negru). Pe moment imi place mai mult asa alba (colorate doar de lampile fata spate noi), mai ales ca va fi negru in jurul geamurilor si va primi si folie de culoare inchisa pe geamuri.


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Am montat barile fata-spate (bineinteles, dupa demontarea suportilor din interior si curatirea-pasivarea-vopsirea lor). S-a aplicat si folie pe geamurile din spate.

Folie



pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Azi am miscat un pic masina. Fara izolatie interioara e incredibil de zgomotoasa. Si fara greutatea echipamentului din interior e foarte saltareata de spate.

Astept sa vina zile un pic mai calde sa ma pot apuca de izolat-reasamblat.





pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Foarte arátoasá este , felicitári ptr munca depusá !
Un sfat : Probabil stii cá acest gen de masini incep sá putrezeascá din interior spre exterior, adicá , spre ex in tubulatura sasiului intrá pe ici-colo noroiul si tuine apa.
La vará má apuc si eu sá deschid aceste orificii, sá le curát, le pasivez , si apoi voi introduce cu compresorul meu ceva protectie (precum in interiorul usilor )sau pur si simplu ulei cxald amestecat cu ceará sau vaseliná .....
Pe de altá parte cealaltá problemá este cá in contraaripa spate nu au profil de plastic ptr protectie, si nici apárátori de noroi la roti.
Deci voi confectiona la vará 4 buc de protectoare in fiecare contraaripá, sá nu mai arunce noroiul in bará, pe muchiile contraaripii, etc , unde se depoziteazá si iar va putrezi.
Scuze de off topic.Dacá deranjeazá se poate sterge.
Incá o datá felicitári     


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Nu e offtopic, oricand ascult un sfat bun. Multumesc de felicitari.
    In sasiu s-a pus anul trecut. Nu opreste coroziunea dar o incetineste. Cum va da caldura masina merge inapoi la terosonat dedesubt si vopsit conturul geamurilor in negru mat. Tot atunci va mai primi ceva ceara in sasiu-cavitati.
    Am vazut un Galloper care avea in arcul rotii din spate o "contraaripa" din cauciuc gros. Nu mi s-a parut ca fiind home made. Caut in continuare asa ceva. Pe fata am ceva protectie din plastic, caut aparatori de noroi care sa protejeze planseul pedalier.


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Incá o datá felicitári ptr efortul depus , si spor in continuare la restul.
Si eu m-am gándit la un fel de covor de cauciuc gros care este maleabil si prinde conturul contraaripilor , se poate usor modela cu o foarfecá de tablá, si se prinde in suruburi autofiulentante in contraaripá.
Am vázut asa ceva la un Samurai si cánd s-a dat jos acest covor dedesubt erau pájanjeni, ceea ce denotá lipsa totalá a umiditátii !
   


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Profitand de vremea calda am inceput timid reasamblarea. Incet, incet imi dau seama ce camera mare am    Bineinteles neatentia din timpul spalarii centurilor si-a spus cuvantul. Am pus invers suruburile. Si ... le-am montat taman pe partea gresita. Mi s-au parut putin ciudate, iesite in exterior dar ma gandeam ca asa au stat si eu de batranete am uitat cum erau acum sase luni. Cand am dezasamblat am facut o gramada de poze. Bineinteles ca azi mi-a ramas acasa laptopul si ... actele. Dar pana la urma totul a ajuns la locul lui.

Asamblare_



pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Asa este cu camera, cand desfaci o masina iti ocupa camera, iar daca desfaci trei masini in paralel, iti ocupa toata casa.     

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Asa este cu camera, cand desfaci o masina iti ocupa camera, iar daca desfaci trei masini in paralel, iti ocupa toata casa.     

                       


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Si eu care credeam ca sunt singurul cu jumatate de masina in camera ... 

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Dar eu is mai smecher si o parte dintre piesele demontate, le depozitez in celalalte masini, cu care nu umblu in acel moment. Anul trecut, atat Gaz69, cat si Dacia 1100 au fost depozite tampon pentru piesele de pe Fuego si R4. Acuma s-au cam golit, dar in curand urmeaza sa le umplu cu piese de Lastun si de R5. 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
bogtor
Membru Senior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 684
folositi discovery 1, nu aveti probleme cu rugina, deoarece este din aluminiu...

_______________________________________
tel 0744161052

pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Teoretic. Practic acoperisul e din otel. Iar la panourile de aluminiu ... cam greu cu meseriasii. Mai greu decat cu cei ce lucreaza in otel. Oricum, Pajero a fost dragoste la prima vedere. De asta am si luat-o si am investit enorm in ea. Cu ce s-a investit in Pajero puteam cumpara un alt 4x4 mult mai nou, modern. Dar mie asta mi-a trebuit. O masina spartana unde sa simt ca eu conduc si nu electronica. Pe langa asta e si masina rara. In Cluj sunt din cate stiu 4 bucati din varianta lunga.

pus acum 10 ani
   
bogtor
Membru Senior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 684
Corect. euam luat discovery ul  pentru ca am avut o oportunitate, masina a fost reconditionata jumatate, iar partea mecanica am facuto eu. dupa 20 de ani de aro , masina asta a fost ceva deosebit....

_______________________________________
tel 0744161052

pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Cum a dat un pic caldura am inceput sa lipesc materialele de izolatie. Cu exceptia portbagajului am lipit primul strat de izolatie. Cea fonica (STP Silver Line). Cateva poze:

Izolatie_



pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Arata bine! Daca intra soarecii, au ce rontai 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Saraci soareci. E o folie de aluminiu peste care s-a aplicat ceva amestec de smoala si cauciuc (cam asa arata-se simte STP-ul). Li se lipesc intestinele daca se apuca de rontait

pus acum 10 ani
   
roccoGTi
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1077

vas_adam2000 a scris:

Cum a dat un pic caldura am inceput sa lipesc materialele de izolatie

WOW! Parca esti intr-o naveta spatiala! foarte frumos!


pus acum 10 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2050
Foarte tare.
Am sa fac si eu la vara asa ceva la masina... dupa ce o sudez cu colegu Adi 


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Daca tot e primavara am continuat cu un strat de Silent Coat mai subtire peste care am pus un strat de STP AK10. Si am repus cateva maruntisuri (tevile de ventilatie pentru spate, cadrul pentru consola centrala).

Izolatie_



pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Fparte bine lucrat
Deja e atat de gros stratul izolant, ca tu nu mai incapi si te vei da cu capul de tavan. 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Am terminat si portbagajul. Si cu asta izolarea interioara a ajuns la final. Concluzia trasa: am aflat ca si buretele te poate taia pe maini ) Am zgarieturi-taieturi pe ambele maini. Si este util sa pui suruburile inapoi inainte sa lipesti primul strat de izolatie. Ulterior e al naibii de greu sa gasesti gaurile.

Izolare_



pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ce face ventilatorul ala din podea? 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Am si in spate radiator de caldura. Pe consola centrala am un intrerupator pentru ventilatorul din ea si sub bancheta am un robinet cu care pot sa dau drumul la apa calda sa circule prin ea. In poze lipseste capacul de la ea (este pe balcon, proaspat vopsit).

restaurare pajero mk1 spate radiator caldura. consola centrala pentru din sub bancheta robinet care

51.7KB


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Care este diferenta intre STP SilverLine si STP AK10 ? Ambele is cu folie de aluminiu pe o parte si strat de bitum pe partea cealalta?
Silent coat este ceva un fel de covor de cauciuc din cate vad eu.
Astea se dau la pachet sau la metru?
Cam cat costa si de unde se poate cumpara?

Ca as vrea sa pun si eu macar un strat de STP in masinile mele si imi trebuiee cantitate mare.

Am vazut ceva asemanator cu STP-ul pe la Praktiker. Dar erau doua straturi de folie de aluminiu si intre ele un fel de strat de spuma cauciucata.
Ala se da in role mari, ca se folosesc la constructii.
Cred ca si ala este bun izolant fonic ca este gros de vreo 6-7 mm si cauciucat.

Acuma depinde si de pret.

Dar eu nu vreau s-o lipesc de podea, ci s-o pun sub covoare astfel ca sa le pot scoate la nevoie si sa nu fiu sa fiu nevoit sa tot razuiesc bitumul lipit de podea.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Asa ca offtopic, dar legat de izolatia fonica,  am vazut ceva revoltator zilele trecute.
Intr-o  seara butonam la telecomanda, ca ma plictiseam si pe un post era o emisiune despre salonul auto de la Geneva.
Tocmai era o prezentare, al noului Renault Clio Sport, la care izolatia fonica este asa de buna, incat nu auzi motorul deloc. Iar  daca vrei sa auzi motorul, computerul de bord are un sintetizator de sunet, care imita sunetul motorului si o poti seta de la computerul de bord, ce fel de sunet de motor vrei sa auzi, si in functie cum acelerezi ala iti bazaie in boxele radioului masinii.
Iar prezentatorul, era entuziasmat, ca ce tare e masina, ca poti selecta de la computerul de bord sunetul motorului. Se putea seta si sunet de V8 sau sunet de V2, ca la Harley Davidson.
Ce sunet al motorului? Ca ce aude, e doar o impresie falsa indusa de un modul electronic.
Iar prostul era entuziasmat, de noua tehnologie.
E o chestie de un prost gust total! Cea mai chitschoasa chestie vazuta in ultimii doua decenii!
Adica sa te lasi prostit de un computer de bord, care iti da impresii false!
Sincer, aia care au proiectat asa ceva, in copilarie au jucat pre mult Need4speed si ar trebui impuscati sau eutanasiati.
Am  ajuns la concluzia, ca lumea se prosteste din ce in ce mai tare
Masina trebuie sa fie masina, nu o consola de jocuri video pe patru roti!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
STP Silver line este o folie de aproximativ 2 mm grosime. Ceva asemanator cu amestecul cauciucului amestecat cu bitum. Rigidizeaza tabla si teoretic estompeaza zgomotul. Practic om vedea cand o sa termin masina. STP AK10 este un burete cu o folie de aluminiu, autoadeziva de 10 mm grosime. Este pentru izolare termica si in mica masura fonica. Silent coat este ceva asemanator dar fara folie de aluminiu. Are acelasi rol. Toate sunt autoadezive si se lipesc incredibil de bine. Eu le-am comandat de pe car-sound.ro Dar se gaseste si pe be-loud.ro si alte site-uri. Incerc sa atasez si trei poze cu ele, asa cat sa isi faca omul idee cum arata ele.

LE: Izolatia de care zici tu este pentru cazane-boilere. Este burete care retine apa. Cele folosite de mine nu lasa apa sa patrunda. Practic pluteste apa pe ele.

Referitor la Clio ... da, incearca sa faca calculator si console de joc din orice. Telefonul nu mai e telefon, masina nu mai e masina etc.

izolatoare



Modificat de vas_adam2000 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
In prima parte este fara izolatie, in a doua cu izolatie (fara mocheta etc.). Din pacate doar o parte a firewall-ului este izolata. Doar cat am ajuns din interior. O mica imbunatatire a nivelului de zgomot exista. Ce nu se aude pe camera este zgomotul de rulare. A disparut complet. Inainte de a incepe lucrarile se auzea (cu izolatia de fabrica), fara izolatie chiar deranjant.


Modificat de vas_adam2000 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Inca un pas spre finalizare:

Asamblare_Pajero



pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Mi-au ramas cateva coli de STP Silverline. Cum ele se preteaza si pentru portiere le-am lipit acolo. Iata un filmulet facut inainte si dupa aplicare:


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Ne apropiem de final ...

Pajero_asamblare_



pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
si inapoi in parcare:


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Ne-a urmarit pana acasa ...   

restaurare pajero mk1 ne-a urmarit pana acasa ...   

54.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ce frumos "cántá " dieselul ásta !Felicitári ! Ai un prieten de incredere in toate ipostazele.
Sá-l folosesti sánátos si sá vá bucurati unul de celálalt cát mai mult.
   


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Multumesc cv2adi. Canta frumos desi are peste 370.000 de km. Norocul meu este ca si proprietarul anterior  tinea la masina si i-a dat tot ce avea nevoie, l-a intretinut si gresat tot timpul. Ultima poza postata a fost facuta din masina lui, tot un Pajero mk1. Si pe platforma este tot un mk1.

Modificat de vas_adam2000 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Rezultatul lucrarii:



pus acum 9 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Nu a postat pozele ... Incerc din nou:

Prima poza

restaurare pajero mk1 postat pozele ... incerc din nou:prima poza

48KB


pus acum 9 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
A doua

restaurare pajero mk1 doua

61.1KB


pus acum 9 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Mai tarziu decat decat am planuit s-au montat si jantele de aliaj originale de Mitsubishi (am vazut si cateva Gallopere cu asemena jante). Per bucata sunt mai usoare cu 4.2 kilograme decat cele de otel.

restaurare pajero mk1 mai tarziu decat decat planuit s-au montat jantele aliaj originale mitsubishi

62.9KB


pus acum 9 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Intre timp am montat suporturi originale Mitsubishi cu suspensie (amortizor) pentru scaunele din fata, am incercat daca la 1.8 metri ai mei incap pe patul format din scaune (incap lejer si e chiar confortabil) si am dezamortit un pic suspensiile.

pajero_seat



pus acum 9 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Si un mic video cu urcrea spre cetatea Liteni


pus acum 9 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Chiar daca nu tine deja de restaurare-reconditionare, tot despre masina mea este vorba.
A primit si un Roof rack de 160X125.


restaurare pajero mk1 chiar daca tine deja tot despre masina mea este vorba.a primit roof rack

75.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Iti mai lipseste o scáritá pt urcarte pe portbagaj, dar cred cá poti instala chiar si cort acolo sus pe capota masinii, idem corturilor DDR-iste ce se fabricau ptr Trabanturi .
Am vázut cáteva, sunt f.practice si haioase in acelasi timp.
Dealtfel schimbá complet aspectul masinii, seamáná mai mult cu cele pt desert, cu capotá dublá pt protectia f.de soare...
S-o folosesti sánátos-  


pus acum 9 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la