CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
barbyy Profile
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Operatiunea Cinquelle 1 - Renault 5 TL - 1984 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Asta este un proiect, care va derula in paralel cu R4.
Este un Renault 5, din 1984, penultimul an de fabricatie.

Spre deosebire de R4, pe care o las cat mai originala, R5-ul va fi un proiect cu accente custom.

La inceput, nu ma puteam impaca, ca-i cu 5 usi, dar intre timp imi place din ce in ce mai mult.

Masina asta nu a rulat in Romania. A fost al unui francez, timp de 20 de ani, care statea in sudul frantei, langa Marsilia, unde nu ninge niciodata.
Apoi a cumparat un roman, care a adus-o in tara, dar nu a putut s-o inmatriculeze din cauza taxelor aberante si a tinut-o in garaj, pana am cumparat-o eu.
Are acte in regula, atat cartea franceza cat si numere franceze.

Practic masina nu vazuse zapada, de aia are tabla relativ buna, in ciuda faptului, ca are rulaj mare.

Asta are  unele probleme cu rugina, dar nimic deosebit. Partea din fata al pragurilor in zona suportilor de cric, cateva gauri in podul pedalier, marginea aripilor din spate, suportul de baterie, trebuiesc refacute.

Tapiteriile si interiorul este in stare surprinzator de buna, de si are peste 200000 km.

Aripa dreapta fata lovita se va schimba, hayonul lovit se repara, iar la baza usilor si asta este putrezita, dar am si la asta 4 usi de schimb in stare buna.

Motorul e varza, necesita reparatie completa, dar oricum o voi upgrada, si probabil si cutia cu 4 trepte, o voi schimba cu una cu 5 trepte.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
La exterior va arata cam asa, albastru gordini cu alb:

cinquelle renault 1984 exterior arata cam asa, albastru gordini alb: Admin

28.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Sau asa:

cinquelle renault 1984 sau asa: Admin

25.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Dar totusi, cred ca raman la varianta albastru-alb, ca nu-mi plac masinile albe. Toate murdaria se vede pe ele.
Albastru din asta (cum si-a vopsit daculmircea 1100-a) :

cinquelle renault 1984 dar totusi, cred raman varianta nu-mi plac masinile albe. toate murdaria vede

33.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
La Tavi nu ii plac de loc R 5,eu ma bucur ca acum suntem 2 in Cluj cu R5,ce bucurie ar fi si pe KNX daca si-ar mai lua cineva in Cluj o Lada,sa aiba si el pereche!!!Sa ai noroc de masinuta!

Modificat de gavrisan lucian (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176

gavrisan lucian a scris:

La Tavi nu ii plac de loc R 5,eu ma bucur ca acum suntem 2 in Cluj cu R5,ce bucurie ar fi si pe KNX daca si-ar mai lua cineva in Cluj o Lada,sa aiba si el pereche!!!Sa ai noroc de masinuta!

Mai degraba imi iau eu Lada decat R5!!!! Am avut ocazia sa-l iau chiar pe asta din topic, dar nu imi place modelul deloc. Asta e, gusturile nu se discuta...


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 11 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Intradevar asa nu e cine stie ce,dar daca au parte de o restaurare bine facuta e chiar draguta,cred ca daca ai vedea una pusa la punc ti-ai scimba parerea!

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

tavi_dacia1100 a scris:


gavrisan lucian a scris:

La Tavi nu ii plac de loc R 5,eu ma bucur ca acum suntem 2 in Cluj cu R5,ce bucurie ar fi si pe KNX daca si-ar mai lua cineva in Cluj o Lada,sa aiba si el pereche!!!Sa ai noroc de masinuta!

Mai degraba imi iau eu Lada decat R5!!!! Am avut ocazia sa-l iau chiar pe asta din topic, dar nu imi place modelul deloc. Asta e, gusturile nu se discuta...

Nici mie nu-mi place R10-le. Nu as lua R10, nici daca m-ar lega dupa ea!     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

gavrisan lucian a scris:

eu ma bucur ca acum suntem 2 in Cluj cu R5 !

Si eu ma bucur!
R5 a fost un model deschizator de drum, si a creat o noua categorie de masini, cu mult inaintea aparitiei Golf1!
Nu e valoroasa, dar are valoare sentimentala pentru mine si asta conteaza cel mai mult, ca nu o fac pentru vanzare, ci pur si simplu pentru ca-mi place.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Misu nu fi rau,pe mesinger am o discutie cu Tavi,si parca a revenit la sentimente mai bune,eu cred ca avem mari sanse sa fim 3 pina la urma!!!

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Mai bine ajutati-ma cu o galerie de TS/TX, pentru carburator dublu corp!

cinquelle renault 1984 mai bine ajutati-ma galerie ts/tx, pentru carburator dublu corp! Admin

58.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2050
Ce zici Misi de un schimb... iti dau un R5 pe awo 

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Si un ceas cu turometru:

cinquelle renault 1984 ceas turometru: Admin

42.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

fishy86 a scris:

Ce zici Misi de un schimb... iti dau un R5 pe awo 

Un Alpine-Turbo restaurat si batem palma


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2050
Sa ma fac bine si ma duc sa vad de care e mai exact . Dar nui restaurata  E cu numere vechi

pus acum 11 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
dupa Fishy las si eu sacosa la coada pentru Awo .
E aici in bucuresti un renault 5 alpine cam parasit .


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Mai bine va fac rost si voua de doua AWO-uri, ca se gasesc destule, doar trebuie sa stii sa le cauti   
Si eu vreu un atas Duna, din ala cu elice in fata, pentru AWO.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319

Misu de Cluj a scris:

La inceput, nu ma puteam impaca, ca-i cu 5 usi, dar intre timp imi place din ce in ce mai mult

Adevarul este ca nu-i cea mai frumoasa masina, varianta in 3 usi e cu ani lumina mai aratoasa decat asta... dar asta e 
Ar merge o mecanica de R5 Alpine aspirat, sau motor 1.4 de dacie cu axa/chiulasa de Alpine care are 93 Cp, trecuta pe orizontale... o nebunie


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Eu nu as zice ca-i urata! Multe tigai de azi is mult mai urate si lipsite de personalitate!
Motorul o voi upgrada la 1400 cmc, cam ca la un TS/TX, de vreo 70-75 cp.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
payty
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 29
daca tot se merge pe tuning, poate ar fi ok si un 1.6 cu set si arbore de dacie, ca tot se gasesc noi si nici nu costa mare lucru.

pus acum 11 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Spor la treba!
Cu inmatricularea ce faci?


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

George a scris:

Spor la treba!
Cu inmatricularea ce faci?

Cu inmatricularea ma bucur ca am acte de provenienta, ca am contract oficial, si ca nu este inmatriculata, deci nu platesc dari si taxe aberante dupa ia la talhari!
Mai incolo vom trai si vom vedea, cum vor evolua lucrurile in tara asta!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Operatiunea Cinquelle se amana, pana-n 2014 (daca nu ma razgandesc intre timp).
Am hotarat ca nu o fac in paralel cu R4, pentru ca pe asta e mai mult de lucru si prefer s-o fac R4 mai repede.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Cred ca la primavara ma apuc incet si de R5.
O voi face ca asta:

cinquelle renault 1984 cred primavara apuc incet r5.o voi face asta: Admin

31.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
multa bafta,si ce mai fac lastunurile?

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Lastunurile (lebenita si portocala) is bine, dar dorm in perioada asta.
Iar pruna isi asteapta randul, sa-l fac. Am reusit sa dau peste proprietarul din talon, deci o voi face si pe ala.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Apropo, un set de segmenti de 1108 cmc, de fi 70 mm, de unde as putea cumpara prin Cluj?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Am fost pe la sopron, sa mai fac cateva poze.
Are pragurile bune,  podul pedalier e  gaurit pe la marginile catre prag pe ambele parti, aripile spate iarasi ruginite la margine, lonjeroanele si podeaua is sanatoase, aripa dreapta fata lovita  (ala voi pune alta noua), hatonul lovit (pe ala il voi incerca sa-l indrept), ca e versiune “Le Car” cu lampile de numar si de marsarier pe suportul de numar patrat.
Vopseaua este inca originala de fabrica peste tot si inca exista si autocolantele originale atat in compartimentul motor cat si pe usa.
Partea de jos al usilor este ruginit, dar am inca 4 usi de rezerva bune, fara prea multa rugina.
Interiorul si tapiteriile de usi si plafon sunt in stare buna, mai putin scaunul soferului.
Motorul arata dezastruos, de parca ar fi fost scufundat in mocirla, nu cred sa fi fost vreodata reparata. Pompa de apa lipseste, dar l-am gasit intr-o cutie cu piese, ce mi-a dat omul ulterior.
Inca nu m-am decis, ca sa refac motorul in configuratia originala, sau sa-l upgradez la 1300? Daca o fac 1300, va trebui sa schimb si arborele cotit si bielele, iar blocul trebuie alezat, ca sa intre camasile de 1300 apoi si chiulasa trebuie pusa de 1300. Atunci mi-ar trebui si o galerie de admisie pentru carburator dublu corp si poate si o cutie de viteze cu 5 trepte, in locul celei cu 4 trepte.
Ma mai gandesc, poate ai refac motorul original, apoi mai fac inca un motor upgradat de rezerva.
Am mai facut cateva poze si cu depozitul de piese din demisolul casei, ca sa vada si nea’ Gusterul din TM, ca nu numai el are buncar plin de bunatati.
Imi mai trebuie un motoras de la ventilatorul de climatizare, care se afla in compartimentul motor (prima poza), sau tot ansamblul. Asta de pe masina este Sofica, dar era si Paris-Rhone, care este putin diferit, dar se potriveste. Si doua sau trei jante de TS, modelul ce am pe fata, ca am doua bucati si vreau sa fac un set.

R_poze



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Din astea ni, as mai cumpara inca 3 bucat, ca sa  am set complet. Sau macar doua.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Vad ca asta urmeaza
Am uitat ieri sa pun in pachet cartea in germana:


pus acum 10 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Nu stiu daca e ok sa postez aici, dar daca va deranjeaza puteti sterge.

Mi se pare mie, sau in poze se vede un R5 model vechi?


Apropo, daca stie cineva prin zona Clujului vreun Golf 2 sau 3 inmatriculat, in stare buna si la pret bun, astept detalii pe privat.


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 10 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
Am si eu daca va intereseaza legat de r5:dispersor spate seima si pliant cu renault5 (revista de promovare)

cinquelle renault 1984 daca legat spate seima pliant renault5 (revista promovare)

29.7KB


pus acum 10 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
revista:

cinquelle renault 1984 revista:

28.1KB


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Claudiu_16 a scris:

revista:

Pune niste poze mai clare cu revista.
Asa de la distanta pare sa fie de Super 5, nu-i de R5.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
cum sa nu sefu,dispersorul seima nu-l vreti?Va fac un pret la ambele?

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Claudiu_16 a scris:

cum sa nu sefu,dispersorul seima nu-l vreti?Va fac un pret la ambele?

Asta din revista este Super 5, de dupa 1985, nu are nimica de-a face cu R5-ul vechi.
Dispersoare, mai am de rezerva o gramada.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
ok

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Am mai scormonit pe net si am gasit cateva poze mai clare cu R5 Atlanta.Era o serie speciala, pentru Germania si Norvegia.
Dar vad ca nu avea jante de aliaj, ci capace de plastic.
Eu voi monta cele 4 jante Speedline, iar Alilurile raman pe R4.
Asa o voi vopsi, alba cu doua dungi albastre, doar ca nu pun nici trapa si nici eleron, iar motorizarea si transmisia voi pune de R5TS.

R_Atlanta



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
marcu1
Membru Senior

Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
Atlanta a avut capace de roti ce imitau real BBS-urile . Acestea erau pe lista de optionale
BBS pe 3 piulite gasesti dar sunt cam rare

cinquelle renault 1984 atlanta avut capace roti imitau real bbs-urile acestea erau lista piulite

13.2KB


_______________________________________
Pentru info/piese/detalii/comenzi
0723853555

--------------------------------------------------------
Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! !
Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

marcu1 a scris:

Atlanta a avut capace de roti ce imitau real BBS-urile . Acestea erau pe lista de optionale
BBS pe 3 piulite gasesti dar sunt cam rare

Eu pun jante Speedline, ca arata mai bine si le am deja, dat trebuie sa le duc la sablat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Azi am descifrat o chestie, care ma framanta de ceva vreme.
Masina asta in acte este un R5 TL cu 5 usi, din 1984, chiar si pe hayon scrie R5TL.
Pe de alta parte pe placuta de idetificare scrie R1391, ceea ce peste tot in documentatii apare ca si versiune de baza, cu motor de 845 cmc si frane tambur pe fata.
La inceput credeam, ca pe vremuri a avut motor de 845 cmc, apoi cineva l-o upgradat la 1108 cmc.
Motorul de 845 cmc, are alte prinderi, care nu se potrivesc cu cel de 1108 cmc si ar fi trbuit adaptate.
Dar totul pare original, fara modificari sau adaptari. Nu exista nici un fel de urma de mestereala artizanala.
Chiar nu stiam ce sa cred, ca era ceva tare ciudat, care se batea cap la cap, ca din documentatii reiese ca R1391, era asociat doar cu motorul de 845 cmc si atunci nu-mi explicam prezenta motorului de 1108 cmc.
Pe hayon suportul de numar este din ala mic tip “LeCar” deci presupuneam, ca a fost dintr-un lot pentru piata elvetiana.
Asta seara am descifrat secretul.

Brosura de vanzari din 1983 si 1984, pentru piata franceza:

Brosura de vanzari din 1984, pentru piata germana:

Brosura de vanzari din 1983, pentru piata elvetiana (din pacate nu exista de descarcat brosura elvetiana din 1984, doar 1983), dar treaba este clara:

Deci e clar ca totul este original si este o ciudatenie, ca pe piata elvetiana si in loc de versiune de baza s-o vandut tot TL-ul cu motorizarea de 1108 cmc, probabil pe considerente ca este regiune muntoasa si versiunea cu motor dec 845 cmc, nu a fost vanduta.
Deci, cel mai probabil aceasta masina a fost facuta pentru Elvetia, si apoi a ajuns cumva inapoi in sudul  Frantei.

R_Elvetia_



cinquelle renault 1984 azi descifrat chestie, care framanta ceva asta acte este usi, din 1984, chiar

44.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Tot caut un bord de TS sau TX, dar sunt sanse mici sa gasesc, si in plus ar trebui sa modific mufele, ca ala are altfel mufele.
Am un turometru Jeager, cumparat de la Nicu Ghergin, o sa-l pun pe ala, in stilul, cum a fost pe versiunea canadiana LeCar, si mai pun doua ceasuri de temperatura si de presiune de ulei pe consola centrala si va arata foarte bine si va furniza toate informatiile (turatie, temperatura lichid racire si presiune ulei).
Si mai am si un volan sport cu trei spite din aluminiu polishat, in genul cum era pe Alpine, o sa-l pun si pe ala, ca asta nu prea e placuta la atingere.
Doar ca daca iau motorul de TS de la omul de la Campeni si o mai si upgradez un pic, atunci s-ar putea ca vitezometrul sa nu faca fata, ca e gradat doar pana la 160 km/h.

Astept sa vina un pic primavara si o scot sub corcodus, unde o demontez si ma apuc de treaba.

Bord_r_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Tot vroiam sa refac autocolantul ala, care se lipea pe geamul din spate, cu elf si masina de F1. Necazul e ca de la soare aproape toate sunt distruse si nu pot fi coiate.
Azi pe facebook am dat peste o poza destul de neclara pe care l-am reconstruit in Photoshop, i-am dat "mirror" si l-am colorat.
Autocolant_Elf_luneta



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
O sa le dau la Victor007 sa le refaca, ca el este tatal autocolantelor si are rabdare mai multa, decat am eu.

Autocolant_r_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
sa nu se repete ca la lastun   

pus acum 10 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857
CRED CA ....ai putea sa fi mai intelept, Claudiu.....daca-ti permite varsta

Modificat de cezarmad (acum 10 ani)


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 10 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
Adica?

pus acum 10 ani
   
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Salut , cel din feleac ce mai are fiare nu dezmembreaza? , acolo am vazut unul alb.(cum cobori pe dreapta)

_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

motanualb a scris:

Salut , cel din feleac ce mai are fiare nu dezmembreaza? , acolo am vazut unul alb.(cum cobori pe dreapta)

R5 in Feleac? 
Este R5 sau Super5?
Trec des in zona, dar nu am vazut-o.
Trebuie sa ma duc intr-o tura de recunoastere.
Unde mai exact?
In Feleac in sat, cum cobori catre Valcele?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Claudiu_16 a scris:

sa nu se repete ca la lastun   

La ce te referi?
Te referi, ca daca as cumpara pe cea rosie pentru piese, pe la urma m-as trezi ca ma apuc s-o fac si pe ala?
Da, de obicei asa mi-se intampla.
In mod clar aia de la Campeni este model rar, ca este un TS inainte de faceliftul din 1980.
Asa pare extrem de ieftin la 250 euro.
Dar daca ma apuc sa fac niste calcule comparative, raman pe ganduri.
Sa zicem ca o iau cu 250 euro, ca nu prea vrea sa lase din pret.
Apoi transport sun 1,5 lei/km nu prea gasesc. Este la 125 km de Cluj, dus intors 250 km, ala e 375 lei transportul, deci asa brut in jur de 70-80 euro.
Apoi are actele pierdute, pe care ca sa le descurc si sa fac rost de duplicate, iarasi ma costa cel putin 200 de euroi.
Caroseria nu e catastrofala, dar are rugina din belsug, partea mecanica nu e functionala nici ala, trebuie facuta complet tinichigeria, trebuie vopsita, trebuie refacut motorul, sistemul de franare, instalatia electrica, etc, deci ca sa fac din ea o masina functionala, capabila sa treaca de RAR si ITP, ma costa cel putin 1000 euro, numai piesele si materialele, fara sa calculez manopera.
Daca trag linie, sub 1500 de euroi, nu am cum s-o scot la liman.
Deocamdata i-am zis, ca daca scoate motorul si cutia de viteze, pe ala ai dau 100 euro, inca nu mi-a dat raspuns.

Apoi comparativ, in Ungaria se gasesc exemplare foarte bune si intretinute.
TS-usi is rare si acolo, dar inultimul an au fost trei exemplare. A fost una rosie din 1983, functionala, cu acte la zi, dar care era tamponata din spate, pe care se cerea 300 euro, dar ala nu mi-a placut, ca din cauza loviturii a fost afectata si podeaua si probabil si puntea din spate.
Apoi a fost una verde, tot TS  serie limitata Saint Tropez in stare foarte buna, la 650 euro. Eu l-am negociat la 600 euro.
Si inca una tot rosie cu 300 euro, dar cu motorul defect.
Inca vreo 50-60 euro sa rezolv acolo cu radierea, contractul si actele sa fie ok.
Transportul pe platforma ma costa in jur de 200-250 euro de la Budapesta (dus intors de la Cluj).
Sa zicem ca tot cu adusul, ar fi costat in jur de 800-900 euro, dar asta inseamna ca as avea in curte o masina in stare buna si functionala cu acte in regula.

A mai fost inca una, tot in Ugaria, tot TS, dar avea probleme cu motorul, dar cu caroseria buna si cu actele la zi.  Ala costa 300 euro.  Si ala s-o vandut foarte rapid.

Atunci care este mai ieftina, epava cu 250 euro, sau masina cea buna si functionala adusa de peste granita cu 500 euro, plus transport ? Cand tragi linia, tot ala adusa de afara este oferta mai buna.

Bine, ar mai fi si taxa de timbru a lui peste, dar oricum deocamdata nu l-as inscrie ca nu sunt dispus sa finantez gasca de talhari, cxare ne conduc. Important sa fie achizitionata si pusa la pastrare, ca restul se rezolva in timp.


Asta ni a fost ala verde de la Budapesta, doar ca atunci cand a aparut anuntul nu aveam banii disponibili, ca atunci am cumparat 2cv-ul. S-o vandut foarte rapid.  Imi pare foarte rau ca l-am ratat.

Aici ala TS saint Tropez:

cinquelle renault 1984 claudiu_16 scris:sa repete   referi? referi, daca cumpara cea rosie Admin

36.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Asta a fost aialalta cu motorul defect, tot TS.
Deocamdata nu ma grabesc, sa le fac pe astea care stau la rand in ograda, apoi mai vad, probabil mai cumpar un R5 TS, o dubita R4F6 si poate si vreun R17, sau poate vreun A310   

cinquelle renault 1984 asta fost aialalta motorul defect, tot grabesc, fac astea care stau rand Admin

34.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Ala din Campeni, nu e nici rea, dar nici buna nu e si e de lucru la ea.
Momentan mi-se pare mai rentabil de adus una din Ungaria, ca acolo se gasesc la preturi bune si nu sunt asa de killerite ca cele din Ro.
In plus cei din Ungaria nu sunt prea mari fani ai masinilor frantuzesti si din cauza asta preturile is bune.
Aici niste poze primite ieri cu ala din Campeni.
R_TS



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
ma refeream la 2 lucruri:
-ca dvs daca luati o masina de piese o faceti din nou masina
-greseala de pe aptibildul de la lastun parca de pe filtrul de aer

Va intereseaza,costa 15lei

cinquelle renault 1984 refeream dvs daca luati masina piese faceti din nou aptibildul lastun parca

41.4KB


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Claudiu_16 a scris:

ma refeream la 2 lucruri:
-ca dvs daca luati o masina de piese o faceti din nou masina
-greseala de pe aptibildul de la lastun parca de pe filtrul de aer

Va intereseaza,costa 15lei

Ala cu abtibildul, nu a fost opera mea, asa a venit de la colegu' dar apoi mi-a trimis alta, care era ok.

Lampa de mers inapoi nu am pe ce s-o pun. Pe Lastun pun din alea de Break, ca alea care erau pe bara is urate si se si rupeau.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
chiar la principala , cand cobori de ai doar o banda , aprox pe la mij. satului pe dr. pe un "razor" (delusor )l-am vazut , dupa mecla parea a fi r5 , tot acolo am vazut si  o sutica., sunt si cateva carcase de alte vechituri , de aceea cred ca si dezmembreaza.
( ii mai la inaltime si pt soferi  nu sare in ochi , o sa incerc sa ii fac poza)


_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Inca 3 zile si incepe "marea tinicheala".

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Inca 2 zile si incepe "marea tinicheala".   

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Maine o bag in atelier. Apoi incep sa dau jos motorul.
E nasol, ca mai intai trebuie sa demontez caseta de directie si apoi cutia de viteze si dupa aia motorul.
E ciudat sa fie cutia in fata motorului, dar e benefica din punctul de vedere al stabilitatii si a centrului de greutate.
Solutia asta prima data a fost folosita pe Adler Trumpf in anii interbelici, apoi au preluat cei de la Citroen pe Traction avant si pe DS, apoi cei de la Renault, pe R4, R16, R6 si R5.
Cei de la Renault au ales solutia asta din comoditate, ca atunci cand au proiectat R4, au luat motorul si cutia de pe Dauphine si l-au pus din spate in fata, fara sa o reproiecteze.
E putin mai mult de lucru la demontare si la montare, dar oricum este mult mai faina, decat astea mai noi cu motorul transversal.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Prima zi. Dimineata era loc destul in atelier, dar dupamasa deja de abia ma puteam misca, ca totul era plin de maruntaie.
Tiriboanta francofona are tablaraiele surprinzator de bune.
Si ce m-o surprins foarte tare, ca se si are 220000 km si nu pare sa fi fost antifonata vreodata, nu prea este rugina perforata si in plus la demontare nu s-o rupt nici un surub.
Asta inseamna, sa circuli cu masina in sudul Frantei, unde clima este mediteraneana, nu exista nici zapada si nici sare pe drumuri.

R_demontare_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Uitanduma la poze primul lucru ce mi-a venit in minte e titlul unei emisiuni tv: A new car is born. Doar camera lipseste. Succes si rabdare multa. Al catelea este?

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

vas_adam2000 a scris:

Uitanduma la poze primul lucru ce mi-a venit in minte e titlul unei emisiuni tv: A new car is born. Doar camera lipseste. Succes si rabdare multa. Al catelea este?

Este al doilea, pe anul asta, dupa lastunul albastru
Rabdare am, bine ca nu e mult de lucru la tablarie ca ala e mai greu.
Motorul e facut praf, dar se face si ala, ca am piese destule.
Urmeaza sa dau jos planetarele, timoneria de la cutia de viteze si caseta de directie, dupa care scot cutia si motorul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Ziua a 2-a.
Am incercat sa eliberez motorul. E destul de ingramadita.
Trebuie date jos planetarele si caseta de directie.
Luni pun rotile la loc si apoi leg motorul cu niste lanturi si o scot.
Mai intai ma apuc de motor, ca la tabla inca e frig si nu am chef de o raceala.

R_demontare_ziua_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Arata bine masinuta! Ai tras tare Misu sa o demontezi. Spor la treburi! 

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Liviu-Florin a scris:

Arata bine masinuta! Ai tras tare Misu sa o demontezi. Spor la treburi! 

Mersi!
Faza e, ca este foarte asemanatoare cu R4 si deja o demontez cu ochii inchsi, ca stiu toate smecheriile.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Ai suficienta experienta Misu sa stii ce si cum sa faci!   

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Scos motorul, apoi o binemeritata baita in Brigeciol adus de 2cvadi, ca sa spal jegul (atat de pe masina, cat si de pe mine).
Urmeaza sa ma duc la shopping, dupa materiale si consumabile de care voi avea nevoie in urmatoarea perioada.
Urmeaza sa dau jos cordoanele de mastic, pe care le voi incalzi si razui cu spaclul, dupa care pun piatra de poizor pe flex si curat zonele ruginite, apoi cu peria de sarma.

Demontare_motor_r_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Na, ai fácut-o ferferitá si p-asta ! Insá dupá cum vád, cred cá de data asta (in mod cu totul exceptional ) iti suráde norocul cá nu ai atát de mult de lucrat la ea la táblárie.....    

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cv2adi a scris:

Na, ai fácut-o ferferitá si p-asta ! Insá dupá cum vád, cred cá de data asta (in mod cu totul exceptional ) iti suráde norocul cá nu ai atát de mult de lucrat la ea la táblárie.....    

Eii, de ai sti cat am cautat, pana am cumparat-o pe asta.
R5 nu prea gasesti cu putina rugina, toate is coapte in ultimul hal
Asta a avut noroc cu clima mediterana  din sudul frantei


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Intre timp. am mai taiat din rugina, unde era coapta, apoi slefuit rugina superficiala si dat cu Evipass, ca sa se pasiveze.


Taiere_rugina



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272

Misu de Cluj a scris:

..., apoi slefuit rugina superficiala si dat cu Evipass, ca sa se pasiveze....

Daca te intereseaza, am CHELADE.


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Asa dezbrácatá fárá mascá, motor , capotá seamáná mult Cu AMI 6 al meu....    

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cv2adi a scris:

Asa dezbrácatá fárá mascá, motor , capotá seamáná mult Cu AMI 6 al meu....    

Apoi daca e din Franta, ce vrei sa nu fie asemanator? 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
M-am chinuit o gramada sa tai jos suportul bateriei, care era sudata peste lonjeron, si s-o putrezit atat suportul cat si lonjeronul.
Dar de acum incolo schimbam filmul, ca refac lonjeronul, iar suportul de baterie va fi demontabil, prins cu suruburi. Asa va fi mai usor de curatat si nu se mai baga rugina intre tablele sudate inre ele.
Azi si maine cu asta ma ocup, sa peticesc partea dreapta fata. 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Nu are multa rugina. Cel putin nu are atat cat ne-am astepta de la o masina de varsta R5-ului. Sunt tare curios cum o sa arate tablaria la un Clio-Megane si ce-o mai fi acum cand vor ajunge la varsta R5-ului. Spor la lucru.

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Am refacut lonjeronul pe care va veni montat suportul de baterie demontabil.

Suport_baterie



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1044
Frumos,am insa o intrebare!
Daca ai dat cu acest grund rosu in compartimentul motor o sa mai poti vopsi cu vopsea peste fara se faca reactie si sa se umfle?

Urmeaza sa fac si eu la sportul meu ,sa inlocuiesc masca fata si nu stiu cu ce sa dau ulterior fara sa apara probleme.Daca poti sa-mi zici exact materialele e super.

Merci si spor!
Ps:
Am avut o experienta nasoala mai demult am dat cu grund rosu si peste el am dat cu antifon de la Body (era la tub de pistol) in 30-40 de minute a inceput sa se basice lucrarea..


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Unde va fi vopsit nu am dat cu grud.
Unde e cu grund, mai vin alte straturi intermediare de autovapant clasic si doua straturi de hammerite, si doar dupa aia vine vopseaua.
Mai intai curat si pasivez, apoi grundul dizolvat face stratul de aderenta, apoi un strat de hammerite maro inhibitor de rugina, apoi vine stratul de autovapant dizolvat, peste care un strat de hammerite negru, peste care un strat de vopsea.
Si la Dacia, la Gaz, la R15 si R4 am facut la fel si iese foarte bine si tine peste 10-15 ani in mod verificat, fara sa crape si fara sa se decojeasca.
Si respinge apa si noroiul.
Nu mai zic, ca pe dedesubt si pe la pasajele de roti se curata foarte usor de noroi, ca nu adera noroiul asa de tare si cu un furtun si jet de apa o cureti luna fara sa trebuiasca s-o freci sau s-o lasi la inmuiat.
Acuma fiecare are propriile retete si este liber sa aleaga varianta dorita.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Frumos ! Acuma aratá sáraca de parcá i-ar curge sánge din nas......dar páná la urmá va fii operatá, si va fii din nou sánátoasá !    

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Ai curge rugina, cand bag flexul in ea     
Dar pana-n aprilie nu va mai avea rugina.
A fost alaltaieri Mirel vicaru in vizita si a adus niste aripi si un hayon, care vor fi de folos.      


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Eram curios de starea hayonului primit si i-am scos geamul. Are rugina de suprafata, nu-i rugina perforata, deci daca o curat de rugina si de vopseaua decojita, se poate recupera si folosi.
Si aripa este ok, daca schimb partea de jos catre prag.
Am scos geamul si din vechiul hayon, ca voi incerca sa-l indrept si pe ala, ca este hayon de Le-car.

Demontare_geam_hayon



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Spor la treaba! Ce grund folosesti?

pus acum 10 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1044

Misu de Cluj a scris:

Unde va fi vopsit nu am dat cu grud.
Unde e cu grund, mai vin alte straturi intermediare de autovapant clasic si doua straturi de hammerite, si doar dupa aia vine vopseaua.
Mai intai curat si pasivez, apoi grundul dizolvat face stratul de aderenta, apoi un strat de hammerite maro inhibitor de rugina, apoi vine stratul de autovapant dizolvat, peste care un strat de hammerite negru, peste care un strat de vopsea.
Si la Dacia, la Gaz, la R15 si R4 am facut la fel si iese foarte bine si tine peste 10-15 ani in mod verificat, fara sa crape si fara sa se decojeasca.
Si respinge apa si noroiul.
Nu mai zic, ca pe dedesubt si pe la pasajele de roti se curata foarte usor de noroi, ca nu adera noroiul asa de tare si cu un furtun si jet de apa o cureti luna fara sa trebuiasca s-o freci sau s-o lasi la inmuiat.
Acuma fiecare are propriile retete si este liber sa aleaga varianta dorita.


Multumesc mult Misu de sfaturi.Daca treaba e testata asa o sa procedez si eu,nu vreau sa fac experimente aiurea cu baii si munca mea sa descopar apa calda.

Cand ai timp si te apuci poti sa pui o poza cu cutiile de autovapant clasic si i de hammerite?Sa nu cumpar tot felul de trasnai....Daca ceri autovapant primesti tot felul de chestii care mai decare

Inca o data merci si spor 


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

g-power a scris:


Misu de Cluj a scris:

Unde va fi vopsit nu am dat cu grud.
Unde e cu grund, mai vin alte straturi intermediare de autovapant clasic si doua straturi de hammerite, si doar dupa aia vine vopseaua.
Mai intai curat si pasivez, apoi grundul dizolvat face stratul de aderenta, apoi un strat de hammerite maro inhibitor de rugina, apoi vine stratul de autovapant dizolvat, peste care un strat de hammerite negru, peste care un strat de vopsea.
Si la Dacia, la Gaz, la R15 si R4 am facut la fel si iese foarte bine si tine peste 10-15 ani in mod verificat, fara sa crape si fara sa se decojeasca.
Si respinge apa si noroiul.
Nu mai zic, ca pe dedesubt si pe la pasajele de roti se curata foarte usor de noroi, ca nu adera noroiul asa de tare si cu un furtun si jet de apa o cureti luna fara sa trebuiasca s-o freci sau s-o lasi la inmuiat.
Acuma fiecare are propriile retete si este liber sa aleaga varianta dorita.


Multumesc mult Misu de sfaturi.Daca treaba e testata asa o sa procedez si eu,nu vreau sa fac experimente aiurea cu baii si munca mea sa descopar apa calda.

Cand ai timp si te apuci poti sa pui o poza cu cutiile de autovapant clasic si i de hammerite?Sa nu cumpar tot felul de trasnai....Daca ceri autovapant primesti tot felul de chestii care mai decare

Inca o data merci si spor 


Poti folosi ce marca vrei sau gasesti.
Nu vreau sa starnesc discutii inutile despre matrialele folosite si discutii pro si contra.
Totdeauna sunt care de-abia asteapta sa se bage in seama.
Nu vreau sa stric topicul si sa trebuiasca sa fie dati unii afara de pe forum.
Fiecare are propria reteta cu materiale si propria metoda, important ca rezultatul final sa fie durabil.
Important ca rugina sa fie curatata, pasivata si unde este rugina perforata sa fie totul taiat si inlocuit cu tabla sanatoasa.
Apoi tot ce este vopsea veche, care se cojeste sa fie curatat pana la tabla.   
Si inainte sa folosesti vreo vopsea sau grund, fa proba pe o bucata de tabla sa vezi daca sunt competibile.
In nici un caz, nu da cu vopsea cu solvevti mai puternici peste un strat de vopsea cu solventi mai slabi.
Daca stii sa le combini materialele, atunci iese bine si tine mult si bine.


Deocamdata mai am inca vreo 10 zile de taiat si sudat pe la caroserie, apoi vin elementele detasabile (usi, capote, aripi), care necesita multa migala si rabdare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Botul este gata.
In weekend sper sa termin si restul, apoi urmeaza aripile spate, dupa care o rastorn sa repar pragurile si podeaua.
E mult de lucru, de si nu pare.

suduri_contraaripi



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Gata si interiorul.
Urmeaza pragurile.
Pragil din dreapta este sita, pe stanga pare ok, dar voi vedea can incep s-o curat.

Interior_podea



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
molnar
Membru Senior

Din: Cluj-napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 280
Stiai ca este una in 2 usi visinie?;pe str.fericirii unde e. si wartburgul 311,chiar cum intri de pe horea sub gang pe stanga intr-o curte.

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

molnar a scris:

Stiai ca este una in 2 usi visinie?;pe str.fericirii unde e. si wartburgul 311,chiar cum intri de pe horea sub gang pe stanga intr-o curte.

Acuma ciuciu, ca doua imi ajung! 
S-o cumpere altii.  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Urmeaza pragurile si aripile din spate.
Prima data partea stanga.

cinquelle renault 1984 urmeaza pragurile aripile din spate. prima data partea stanga. Admin

49.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
M-am apucat de motor.

Demontare_motor



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Un set de segmenti de 70 mm, de 1108 cmc, de unde as putea cumpara?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857
Salutare,


Sunt cea ce cauti?


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cezarmad a scris:

Salutare,


Sunt cea ce cauti?

Nu, alea-s de Fiat Cinquecento. Nu au nimic de-a face cu motorul de Renault sau Dacia 1100.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:

Un set de segmenti de 70 mm, de 1108 cmc, de unde as putea cumpara?


http://www.epiesa.ro/segmenti-set-renau ... cat-10631/


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

AdyC a scris:


Misu de Cluj a scris:

Un set de segmenti de 70 mm, de 1108 cmc, de unde as putea cumpara?


http://www.epiesa.ro/segmenti-set-renau ... cat-10631/

Super! De astia nici nu stiam.
Mersi!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:


AdyC a scris:


Misu de Cluj a scris:

Un set de segmenti de 70 mm, de 1108 cmc, de unde as putea cumpara?


http://www.epiesa.ro/segmenti-set-renau ... cat-10631/

Super! De astia nici nu stiam.
Mersi!


Eu am luat placute de frana de la ei si au fost seriosi. 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Pretul e 46ron pentu un piston doar!!!

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

gavrisan lucian a scris:

Pretul e 46ron pentu un piston doar!!!

Segmentii se dau la set, nu se dau la bucata! Cum sa fie doar pentru un piston?
Este la set, ca alea de 1300 si 1400 sunt in jur de 43 lei setul (Euroring) si in jur de  120 lei (Goetze).


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Saptamana viitoare o sa le comand astea:

set segmenti

intinzator hidraulic

cuzineti biela standard

cuzineti palier standard

garnitura de chiulasa

Restul pieselor necesare le cumpar de la magazinele de piese  Dacia

Camasile, pistoanele si arborele cotit le schimb cu altele in stare mai buna, pe care le-am primit cand am cumparat Dacia 1100.

Imi place ca mai multe masini din colectie sa aibe piese comune, ca asa nu trebuiasca sa fac stocuri separate pentru ele.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Au acelasi cod de produs, deci e exact aceeasi marfa! 


R10

http://www.epiesa.ro/segmenti-set-renau ... cat-10631/

R5

http://www.epiesa.ro/segmenti-set-renau ... cat-10631/


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
Pagini:  1 2 3  

Mergi la