CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
AlinaMicu
Femeie
25 ani
Brasov
cauta Barbat
25 - 39 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / NSU 351 OSL din 1938, partea a II-a Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Atentie!  Acest Topic este numai pentru ultra pasionati,si este si un mic ghid de reparatie.Pentru ceilalti va fi doar un motiv de plictiseala sau pierdere de timp,asa ca ii invit sa deschida alte topicuri mai interesante.                 Istoria universala ,nu moare niciodata,dar raman sau poate nu dovezi si marturii,dar daca vorbim dpdv tehnic, al evolutiei motorului cu ardere interna si a lucrurilor carora le-a dat viata, masini,motociclete, avioane,etc.,lumea intreaga este plina de o multime de  marturii si dovezi a acestor bijuterii tehnice,care putem spune ca unele dintre ele nu vor muri niciodata,incapatanandu-se sa existe, existenta care a traversat prin diverse epoci a unei civilizatii, care si atunci si acum,este inca destul de zbuciumata.Dar sa lasam cuvintele deocamdata,si sa aduc un mic elogiu pictorial,unei motociclete care,la fel ca un copil care vrea sa traiasca in burta mamei,reuseste sa supravietuiasca ,diverselor "chiuretaje" la care a fost supusa.  Prima poza cand era si ranita,si "moarta" si abandonata:

nsu 351 osl din 1938, partea ii-a acest topic este numai pentru ultra este mic ghid ceilalti doar

63.1KB

Modificat de dimitri (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Deci este vorba despre un NSU 351 OSL,fabricatie 1938,varianta a 2-a,modelul civil,care astazi in data de 30 August 2012,am reusit sa o aduc in stadiul acesta:

nsu 351 osl din 1938, partea ii-a deci este vorba despre nsu 351 civil,care astazi data august

72.1KB


pus acum 11 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Iar ptr ca am ramas dator de pe finalul Topicului NSU 351 OSL din 1938,partea I , pun un moment,care am zis ca imi taie respiratia.Momentul primei porniri dupa 30-40 de ani de adormire.Back to life!  :       (Eram asa de emotionat ca a pornit la prima peda,si preocupat de functionarea pompei de ulei,ca am facut mai mult o filmare tehnica decat de ansamblu)

Modificat de dimitri (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Important este ca motorul merge bine si este in parametrii.Singura nemultumire este ca nu-mi incarca releul de la dinam.

Modificat de dimitri (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
yanys
Membru Junior

Din: SATU MARE
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 90
Felicitari ,e o motocicleta absolut superba.

pus acum 11 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2050
Felicitari pentru munca depusa !
Se vede ca ai muncit la ea , a iesit super !


pus acum 11 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Va multumesc ,dar mai am mult pana a o aduce aproape de adevar.Ptr originalitate,trebuie in viitor sa fac rost de o sa Drillastic,finale de evacuare,busoane la rezervorul de benzina si ulei,aripa de spate,far ,si sa-i repar dinamul original(eu am luat-o cu un dinam hand made,facut pe freza).Oricum,pana in momentul de fata,e binisor,si sper pe viitor sa-i fac si atasul.Ii da un farmec aparte.Dar pana atunci,voi mai pune poze din diverse etape ale "restaurarii".Nu de alta ,dar am ramas la rezervorul de ulei,si dupa el  urma ce era mai interesant......Rotile si Dinamul Bosch B 142 ! 

pus acum 11 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
Superb!
Eu nu am inceput treaba la al meu deoarece nu am toate piesele.
dimitri,farul este original?


pus acum 11 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
Arata foarte bine
inca putin si e gata ! 

Succes

nsu 351 osl din 1938, partea ii-a arata foarte bineinca putin gata !  succes

43.6KB

Modificat de hufo (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Multumesc , parca tu spunea-i ca ptr 60 de euro,muzeul NSU iti elibereaza un certificat de autenticitate si cu istoric,dc le trimiti seriile motocicletei?

pus acum 11 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
stai ca nu am inteles ce vrei sa ma intrebi.
offtopic :
Pai documentul cu seriile si istoricul este una si piesele lipsa este alceva ..


pus acum 11 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Am inteles ca dc trimiti la muzeul NSU 60 euro, si seriile motocicletei pe care o detii,iti trimite acasa un plic cu un document de autenticitate si un mic istoric al motocicletei respective ,pe baza arhivelor lor.

pus acum 11 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

hufo a scris:

Superb!
Eu nu am inceput treaba la al meu deoarece nu am toate piesele.
dimitri,farul este original?

Farul care il am acum montat, este un far de K 750.Dar lucrez la restaurarea unui far Bosch EAS 170 de BMW R12/14 militar din anii 30-40.Am tot la el, cu exceptia cheii de contact.Si binenteles kilometrajul.Dar merge perfect cel de AWO.


pus acum 11 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084

dimitri a scris:

Am inteles ca dc trimiti la muzeul NSU 60 euro, si seriile motocicletei pe care o detii,iti trimite acasa un plic cu un document de autenticitate si un mic istoric al motocicletei respective ,pe baza arhivelor lor.


Da este adevarat!


pus acum 11 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

hufo a scris:


dimitri a scris:

Am inteles ca dc trimiti la muzeul NSU 60 euro, si seriile motocicletei pe care o detii,iti trimite acasa un plic cu un document de autenticitate si un mic istoric al motocicletei respective ,pe baza arhivelor lor.


Da este adevarat!

Poti sa ma ajuti si pe mine cu adresa de la muzeu si ce trebuie sa mai scriu?.Nu stiu care este procedura de aici din Romania.Si cum trimit banii?


pus acum 11 ani
   
motoare
Membru nou

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 43
Am auzit motorul cum suna si mi-am permis sa si il si downloades.este mirific,FELICITARI!Am sa revin.Cu stima!

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la