CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Nebunyka pe Simpatie.ro
Femeie
21 ani
Bacau
cauta Barbat
21 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Citroen Traction Avant 15 six -1953 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 11
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

22.6KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

30.5KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

27.9KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

23.3KB


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001

cv2adi a scris:


Tov a scris:

pai ala de fibra nu-i verde?

Exact este chit de fibrá , foarte dur si aderent, greu de lucrat fiindcá se intáreste ca betonul, dupá 30minute, surplusul rámas pe prag l-am putut indepárta cu dalta la a treia loviturá de ciocan .
Noi preferám acest chit fiindcá are avantaje fatá de cele moi, care "transpirá " cum le zicem noi .....
Singurul dezavantaj este cá se lucreazá foarte greu cu el (slefuit, indepártat )si e scump ....insá are longevitate de 3-4 ori mai buná decát celelalte chituri moi !
masinile fácute cu acest tip, niici dupá 15 ani n-au revenit la noi ptr corectii (crápáturi, prábusirea suprafetei, etc.)
       


Cum rezistă chitul la vibraţii mai mari? Am în vedere Dezertorul, pe care l-am luat deja în lucru.


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

r16r1150 a scris:


cv2adi a scris:


Tov a scris:

pai ala de fibra nu-i verde?

Exact este chit de fibrá , foarte dur si aderent, greu de lucrat fiindcá se intáreste ca betonul, dupá 30minute, surplusul rámas pe prag l-am putut indepárta cu dalta la a treia loviturá de ciocan .
Noi preferám acest chit fiindcá are avantaje fatá de cele moi, care "transpirá " cum le zicem noi .....
Singurul dezavantaj este cá se lucreazá foarte greu cu el (slefuit, indepártat )si e scump ....insá are longevitate de 3-4 ori mai buná decát celelalte chituri moi !
masinile fácute cu acest tip, niici dupá 15 ani n-au revenit la noi ptr corectii (crápáturi, prábusirea suprafetei, etc.)
       


Cum rezistă chitul la vibraţii mai mari? Am în vedere Dezertorul, pe care l-am luat deja în lucru.


Ce vibatii mari? De unde sa apara vibratii in dezertor? Vrei sa-i montezi in interior stand de proba pentru ciocane pneumatice?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


r16r1150 a scris:


cv2adi a scris:


Exact este chit de fibrá , foarte dur si aderent, greu de lucrat fiindcá se intáreste ca betonul, dupá 30minute, surplusul rámas pe prag l-am putut indepárta cu dalta la a treia loviturá de ciocan .
Noi preferám acest chit fiindcá are avantaje fatá de cele moi, care "transpirá " cum le zicem noi .....
Singurul dezavantaj este cá se lucreazá foarte greu cu el (slefuit, indepártat )si e scump ....insá are longevitate de 3-4 ori mai buná decát celelalte chituri moi !
masinile fácute cu acest tip, niici dupá 15 ani n-au revenit la noi ptr corectii (crápáturi, prábusirea suprafetei, etc.)
       


Cum rezistă chitul la vibraţii mai mari? Am în vedere Dezertorul, pe care l-am luat deja în lucru.


Ce vibatii mari? De unde sa apara vibratii in dezertor? Vrei sa-i montezi in interior stand de proba pentru ciocane pneumatice?

            Pái dacá-i autolaborator asistentá tehnicá ?? De Ce nu ???


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Incet-incet va urma faza de vopsire, elementele sunt deja aproape gata ptr spritchitare , insá culoarea ..... tot nu o stiu.
Asta imi place.Este cul Bleu nuit. culoare originalá pr Traction in anii 50 ...

citroen traction avant six -1953 urma faza vopsire, elementele sunt deja aproape gata ptr insá

50.7KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

61.3KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si ultima

citroen traction avant six -1953 ultima

44.3KB


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Nu stiu ce sa zic de culoarea asta. Tot un fel de negru este.
Ar arata bine culoarea asta, daca lateralele le-ai vopsi intr-un albastru mult mai deschis.
Daca at avea lateralele asa mai pastelat cum e culoarea de la Dacia 1320, ar arata mult mai bine vopsita in doua nuante.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Nu stiu ce sa zic de culoarea asta. Tot un fel de negru este.
Ar arata bine culoarea asta, daca lateralele le-ai vopsi intr-un albastru mult mai deschis.
Daca at avea lateralele asa mai pastelat cum e culoarea de la Dacia 1320, ar arata mult mai bine vopsita in doua nuante.

Traction 15 Six intotdeauna a fost o masiná de elitá, sobrá, un fel de status al clasei superioare.Si pretul a fost pe másurá ....
Celelalte in 4 cilidrii, erau mai "papagali ", cu o varietate de culori mult mai mare, eventual si bicolore.
Asta, avánd o caroserie eno9rmá ca suprafatá era vopsitá in culori inchise intotdeauna tocmai pt "camuflarea " dimensiulnilor de gabarit datorate lungirii botului cu 20 cm fatá de varianta Normalá in 4 cilindrii, care era si ea mai mare si mai lungá dedcát "Legere"ul mic si sportiv .
In culori deschise aratá foarte mare masina , si mi-e si teamá de comisie "de atestare ....    


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Atunci fa-o neagra, ca negrul scoate in evidenta elementele cromate mai bine decat alte culori.    

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Culoarea aata propusa e foarte distinsa. Fiind o culoare inchisa, cromurile se vad f bine. Negru e negru, nu exista nuante de negru deci e o culoare "obisnuita". Acesta este un vehicul special deci are dreptul la o culoare speciala.

Modificat de vio16 (acum 8 ani)


_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 8 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
Nu-mi pot dezlipi ochii de pe topicul asta. Adrian, ma inclin in fata reaizarilor tale! Abia astept s-o vad live.

_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc mult ptr sfaturi si idei sunt binevenite toate, de aproape 1 sápt nu mai pot dormi, mi-am scurs ochii din orbite urmárind variantele de culoare de pe net, si efectiv tot acolo sunt : La inceput.
Timpul incá nu má preseazá insá in cel mult 1 luná voi fii nevoit sá má decid asupra culorii .
Momentan trebuie sá am in vedere urmátoarele :
1.Caroseria masinii are o suprafatá mai mare decát al unui IMS cu prelatá cu tot .
2.Are pe perimetrul capotei portbagajului cheder negru destul de oribil ca amplasare insá asa e de fabricá
3.Fiind o editie specialá ( 6 cilindrii )la vremea ei f.scumpá si dotatá, etseticienii fabricii au preferat cul inchise
4.Compartimetul motor, interiorul, dedesubtul masinii, basculele etc sunt deja vopsite electrostatic in negru
5.Farurile cromate in totalitate, de dimensiuni f.mari ies in evidentá mult peste másurá la fel ca sicelelalte elemente cromate ....deci de preferat ar fii tot culaore inchisá
6.Un traction mic negru am avut timp de 12 ani, m-am sáturat sá-l tot curát si sá stau cu nervii incordati sá vád cánd si cine isi pune máinile sau o zgárie cu paftaua curelei, niplurilor de la blugi, ceasul de máná etc .....
Atasez pozá cu varianta albá (tot asa si crem ) care mi se pare neavenitá la o masiná atát de mare plus chederele acelea de portbagaj sunt oribile zic eu...
Aici puteti vedea diferenta de dimensiune intre cel cu 4 cilindrii pre 50 si cel mare dupá 50 cánd a primit alt tip de usá portbagaj ...

citroen traction avant six -1953 multumesc mult ptr sfaturi idei sunt binevenite toate, aproape sápt

61.1KB

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
La cel negru nu se vede intr-adevár chederul insá 90 % sunt negre .....   si acestá culoare este f.sensibilá din pácate nu numai la praf, zgárieturi, alte cele ...... ci si la eventualele greseli de tehnolgie ivite pe parcursul restaurárii ...

citroen traction avant six -1953 cel negru vede chederul insá sunt negre .....   acestá culoare

84.3KB


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Alb arata urat. Culorile deschise se potrivesc la masinile mici.
Verde inchis sau visiniu nu a existat?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si un altul in 2 culori

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si un altul in 2 culori

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si doi "regi " in 6 cilindrii pensionari ....... impodobiti ca brazii de cráciun

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Nu pot incárca pozele, sorry ......Ba a existat si visiniu , insá nu pot incárca poze de pe acest site ....postez doar linkul ....aici sun sute de masini ....
Poate cei care se pricep mai bine se descurcá cu postarea eu am dat faliment .
Si aici cu preponderentá enormele dimensiuni ale Bátránilor aristocrati pensionar cu inimá mareeeee !

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mai o culoare interesantá : Ciocolatiu cu crem ....

citroen traction avant six -1953 mai culoare ciocolatiu crem ....

40.6KB


pus acum 8 ani
   
TNT
Membru Junior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 53
Felicitari pentru munca!
Daca e vorba de opinii, unde tot romanu' are una  =D : nu as vopsi-o neagra (arata prea comun; aduce a taxi londonez) , si nici in 2 culori (masina e mare si daca o vopsesti in 2 culori o fragmenteaza, ii fura din grandoare)
Mie  imi place asta:



sau daca tii neaparat sa o faci in 2 culori, asa:


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

TNT a scris:

Felicitari pentru munca!
Daca e vorba de opinii, unde tot romanu' are una  =D : nu as vopsi-o neagra (arata prea comun; aduce a taxi londonez) , si nici in 2 culori (masina e mare si daca o vopsesti in 2 culori o fragmenteaza, ii fura din grandoare)
Mie  imi place asta:

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_26f4ca5 ... e4122a.jpg

sau daca tii neaparat sa o faci in 2 culori, asa:
http://www.99poze.ro/hotlink/tn_6e1a10a ... 76c048.jpg

Mersi pt opinie .....Singurul lucru care má retine putin la culorile astea deschise este tocmai suprafata mare a masinii, care cu o culoare mai inchisá se diminueazá, insá astea deschise : alb , gri, albastru deschis, rosu, bordo, )o accentueazá
Celalatá parte sunt chederel foarte primitive care se vád la haionul portbagajului ( de fapt lame de cauciuc negre de cca 4 cm látime pe exterior .....    
Ce-i sigur decis momentan sunt cele 2 culori, si aranjamentul lor  ca si in poza de mai sus ( doar lateralele usilor páná la clante vor avea culoarea jantelor )nicidecum capota o culoare si dedesubtul alta fiindcá aduce a papagal .....masina semánánd cu una care a fost scufindatá in cernealá sau mocirlá páná la geamuri ...

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Asta má inspirá din ce in ce mai mult ......

citroen traction avant six -1953 asta inspirá din mai mult ......

34.9KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Datoritá calitátii proaste a unor piese de fabricatie necunoscutá, pot s-o iau de la capát..... asa aratá burduful nou, al  cremalierei dupá un an jumate de la montare pe masiná, in conditiile in care masina nu a fost folositá deloc, fiind doar parcatá in halá ......
Pies provine de la RENEL -France, adicá este cea adecvatá acestui tip, conformá utilizárii ei .
Trist , insá ce e mai nasol este cá pe partea stángá schimbarea burdufului necesitá demontarea mecanismului intreg adicá bucátirea intregii casete de directie ....

citroen traction avant six -1953 datoritá calitátii proaste unor piese fabricatie pot s-o iau

68.8KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

53.2KB


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Din pacate piesele din cauciuc, nu mai sunt cum erau altadata

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Din pacate piesele din cauciuc, nu mai sunt cum erau altadata

Da asa este, am constatat-o si la alte piese de cauciuc pt alte masini si motociclete ...cred cá fac economie dobitocii la ceva ingrediente ......  


pus acum 7 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Din pacate piesele din cauciuc, nu mai sunt cum erau altadata

Da asa este, am constatat-o si la alte piese de cauciuc pt alte masini si motociclete ...cred cá fac economie dobitocii la ceva ingrediente ......  



Da, fac economie la ... cauciucul natural. Cel artificial (daca nu ma insel se numeste de sinteza) se usca repede si crapa.


pus acum 7 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Se numeste conspiratia uzurii morale planificate.
Colegul Vranceanu mi-a dat ideea sa ma uit la un documentar.
total adevarat,din pacate


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Iti acresc viata, si-ti ia cheful de la aceste activitáti, fiindcá o fazá gata fácutá, o consider terminatá, ca sá vezi mai tárziu cá poti s-o iei de la capát ...... acuma demontarea cremalierei la namila asta e o muncá de o zi, apoi dupá bucátire remontezi totul la loc, o repui pe masiná si n-ai nici o garantie cá celálalt producátor iti oferá calitate mai buná ...... si-ti trece cheful de restaurár .  

pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
rezervorul nou gata de implantare ...

citroen traction avant six -1953 rezervorul nou gata implantare ...

34.5KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot din alt unghi ...

citroen traction avant six -1953 tot din alt unghi ...

41.2KB


pus acum 7 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Nu fiti dezamagit stimate domn de calitatea cauciucurilor, si la daciile vechi este valabil acelasi lucru... mai ales cu burdufurile de la caseta ( tipul nou) armonica, cedeaza pe fiecare an, daca nu amandoua, sigur 1 e gata intr-un an maximum 1,5 ani.

Producatorii acestia pentru masinile vechi, vor sa ne faca sa cedam cu nervii


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

om_bland a scris:

Nu fiti dezamagit stimate domn de calitatea cauciucurilor, si la daciile vechi este valabil acelasi lucru... mai ales cu burdufurile de la caseta ( tipul nou) armonica, cedeaza pe fiecare an, daca nu amandoua, sigur 1 e gata intr-un an maximum 1,5 ani.

Producatorii acestia pentru masinile vechi, vor sa ne faca sa cedam cu nervii

Cred cá aveti perfectá dreptate Domnu coleg ! Subscriu toate afirmatiile .  


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Din pacate traim in era globalizarii si cam peste 90% dintre piesele aftermarket, sunt facute sau asamblate in China.
Degaba scrie pe cutie ca producatorul este francez, ca tot in China sunt facute.
In principiu si chinezariile functioneaza, atata timp cat nu au cauciuc in componenta.
Problema majora o reprezinta piesele din cauciuc.
Unde este cauciuc, este vai de noi! Cauciucul chinezesc este ca branza.

 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Din pacate traim in era globalizarii si cam peste 90% dintre piesele aftermarket, sunt facute sau asamblate in China.
Degaba scrie pe cutie ca producatorul este francez, ca tot in China sunt facute.
In principiu si chinezariile functioneaza, atata timp cat nu au cauciuc in componenta.
Problema majora o reprezinta piesele din cauciuc.
Unde este cauciuc, este vai de noi! Cauciucul chinezesc este ca branza.

 

Renel stiu cá are contract cu mai multe firme Poloneze, ei fabricá multe chestii, printre care si piese de cauciuc pt el .....
Desi nu am avut páná acum astfel de probeme, voi sista orice fel de comenzi cu acest producátor neserios ( am mai avut in Mai anul acesta o surprizá cu ei : jumátate din comenzi au fost "uitate " la ei, iar noi am plátit 175 euro ptr transportul prin curier din Franta in Ungaria ....... iar apoi alti 110 euroi ptr restul, care a sosit dupá 2 luni de rugáminti, telefoane, faxuri, sms-uri etc .....
         


pus acum 7 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
deci si la voi sunt imbecili curierii?

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Cei de la Renel vand doar curent electric si te taxeaza la galeata. Cate galeti de curent consumi, atata te platesti, doar ca ei mai fura din galeti. Renelul trebuie evitat!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Tov a scris:

deci si la voi sunt imbecili curierii?

or fii, eu nu am avut absolut nici o problemá cu ei aici in Ungaria , toti care au adus colete au fost punctuali, corecti, cu marfa s-au purtat corect, niciodatá nu au spart nimic, desi am avut cáteodatá sticlárie destul de multá , insá imbecilul a fost RENEL si echipa lui care mi-au pregátit si pus in pachet jumate din piesele comenadtate, cealaltá jumate a rámas la ei in Franta in magazie ....pt care a trebuit sá mai plátesc odatá contravaloarea trabsportului si totul fiindcá nu stie mána stángá ce face mána dreaptá.
Unui alt atelier de restaurári Citroen din Ungaria, i s-a comunicat dupá ce a fácut 1300 km la locul expozitiei, unde trebuia sá preia piese in valoare de 13 mii euro cá nu au putut pregáti pachetul, fiindcá un lucrátor s-a imbolávit brusc, celálalt este nou si nu ciunoaste codurile pieselor din magazie, asa cá ....nu au adus nimic la intálnirea prestabilitá !!!!!! Halal stil francez de lucru !    
Deci evitati acest producátor .... eu m-am fript cu ei la gurá de douá ori, nu mai prezintá incredere !!!

Modificat de cv2adi (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2050
La calitate de gumisuri.. Din pacate marea parte asa sunt. De o calitate proasta si nu tin
Eu am cateva piese care s-au auto-distrus stand in cutie


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

fishy86 a scris:

La calitate de gumisuri.. Din pacate marea parte asa sunt. De o calitate proasta si nu tin
Eu am cateva piese care s-au auto-distrus stand in cutie

Na....fain si asta-i o categorie : autodistrugere prin stocaj in cutie ....         
Dacá se producea asa ceva in trecut, ori dádea faliment fabrica, ori te inchideu comunistii ptr sabotaj tehnologic ! Iar cum ?????
       


pus acum 7 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Acum "sabotorul" primeste procentaj din vanzari (pana la urma dupa autodistrugere vei cumpara de nevoie un nou set si va creste vnzarea producatorului), premiu de excelenta, premiu de bun manager care a contribuit la cresterea vanzarii firmei etc.

pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

vas_adam2000 a scris:

Acum "sabotorul" primeste procentaj din vanzari (pana la urma dupa autodistrugere vei cumpara de nevoie un nou set si va creste vnzarea producatorului), premiu de excelenta, premiu de bun manager care a contribuit la cresterea vanzarii firmei etc.

Da, trist de tot ! Din ce in ce mai tare mi se imprimá in constient propozitia : " Mai demult credeam cá e ráu, insá acum deja stiu cá a fost bine !!!!! "               


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

rezervorul nou gata de implantare ...

Rezervorul ai făcut nou, cumpărat sau renovat?


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:


Tov a scris:

deci si la voi sunt imbecili curierii?

or fii, eu nu am avut absolut nici o problemá cu ei aici in Ungaria , toti care au adus colete au fost punctuali, corecti, cu marfa s-au purtat corect, niciodatá nu au spart nimic, desi am avut cáteodatá sticlárie destul de multá , insá imbecilul a fost RENEL si echipa lui care mi-au pregátit si pus in pachet jumate din piesele comenadtate, cealaltá jumate a rámas la ei in Franta in magazie ....pt care a trebuit sá mai plátesc odatá contravaloarea trabsportului si totul fiindcá nu stie mána stángá ce face mána dreaptá.
Unui alt atelier de restaurári Citroen din Ungaria, i s-a comunicat dupá ce a fácut 1300 km la locul expozitiei, unde trebuia sá preia piese in valoare de 13 mii euro cá nu au putut pregáti pachetul, fiindcá un lucrátor s-a imbolávit brusc, celálalt este nou si nu ciunoaste codurile pieselor din magazie, asa cá ....nu au adus nimic la intálnirea prestabilitá !!!!!! Halal stil francez de lucru !    
Deci evitati acest producátor .... eu m-am fript cu ei la gurá de douá ori, nu mai prezintá incredere !!!

Am sa țin minte Renelul
Ai putea lista niște site-uri pt piese Traction, site-uri de încredere
Deocamdată am nevoie de niște cabluri, șaibe cupru, suporti bara fata, câteva simeringuri...


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Rezervorul e construit aici la noi in atelier de un tinichigiu meserias, fiindcá nu má mai complic cu Renel , este o firmá de tot cc..tu .
Alte posibilitáti sunt :
1.
2. Anciennesdefrance.fr
3.https://www.citroen-traction-avant.com/
4.
5 .http://traction.fr/liens.htm
6. Si mai sunt vreo 5 pe care momentan nu mi loe mai aduc aminte.Alegerea noastrá este cu atát mai norocoasá , deoarece avem posibilitáti multiple de alegere , fiind un model tare respectat si accesibil in lumea oldtimeristilor de pretutindeni, si sá nu uitám cá a fost prima masiná de serie mare in Europa, fiindcá deja in 1934 nea Andrei Citroen a introdus notiunea de producere pe banda de montaj , ceea ce a dus in cei 23  de ani de productie la uimitoarea cifrá de 800 mii unitáti, ceea ce pe atunci era ceva cu totul iesit din comun.....
         


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
Adi, goarna era cu aer la toate Traction, sau numai 15 six?

pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

Adi, goarna era cu aer la toate Traction, sau numai 15 six?

A fost specificá categoriei regale, adicá Six -ul le avea doar .Sunt accesorii de epocá, nu dotári de fabricá, atát paravánturile, goarnele si farurile de ceatá, precum si apárátorile de aluminiu Robri, sau Axo, eventual de altá firmá produse niciodatá nu s-au montat pe masinile ce ieseau pe poarta fabricii ! Ele au fost cumpárate si puse pe masini ori de proprietari, dar mai ales de firmele amintitte, care erau ateliere unde proprietarii isi lásau masinile noi, si reveneau dupá cáteva zile cánd se montau toate aceste podoabe.
Aici poti vedea diferentele : mascá cromatá in totalitate, bári late, faruri cu diametru de 24 cm fatá de cele de 20 cm la fratii mici, protectoare de aripi de akluminiu duble sau triple ca márime, claxon, faruri de ceatá , baghete ornamental dla usi de látime dublá, diametrul volanului mai mare din cauza greutátii motorului in 6 cilindrii, si peste toate acestea se suprapune gabaritul  mai mare a masinii (lungime, látime )

citroen traction avant six -1953 gojo_maci scris:adi, goarna era aer toate traction, sau numai six?a

63.6KB


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
mi se pare cel mai simplu de cautat, iar are preturi mai bune

Mai am 2 intrebari (de fapt mult mai multe):
Ti-a, trimis niste intrebari prin email, imi raspunzi acolo sau sa le postez in topicul meu?
daca am surprize mai mari la rezervor, tinichigiul ala al tau mai face un rezervor?


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

http://www.pat2d.com/ mi se pare cel mai simplu de cautat, iar are preturi mai bune

Mai am 2 intrebari (de fapt mult mai multe):
Ti-a, trimis niste intrebari prin email, imi raspunzi acolo sau sa le postez in topicul meu?
daca am surprize mai mari la rezervor, tinichigiul ala al tau mai face un rezervor?

Da, dacá ai nevoie ti le face fárá probleme ....din pácate rezervoaree de benziná, de 40 de ani sau mai vechi, si-au cam dat dhul, mai ales datoritá nefolosirii indelungate a masinii, tip in care condensul si benzina din rezervor si-au desfásurat din plin activitatea, fundul rezervorului devenind de fapt o sitá .....cel putin in cazul masinii mele !     

Modificat de cv2adi (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Masina asta nu á vrea ! Inclin sá cred cá am pácátuit cu ceva ....dupá ce a crápat acordeonul de gumá de la cremalierá stánd in halá timp de un an, din cauza calitátii slabe a cuciucului , am observat cá pe blocul motor apar pete ruginii, si suprafete de oxidatie .....
Asa cá mi-am luat inima din nou in dini, am scois de pe motor toate accesoriile si dupá o curátare si degresare zdraváná m-am apucat de revopsit blocul motor .....
A durat 3 zile operatia ......

citroen traction avant six -1953 masina asta vrea inclin cred pácátuit ceva ....dupá crápat

34.5KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

41.4KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
vopseaua pur si simplu dispare ....  

citroen traction avant six -1953 vopseaua pur simplu dispare ....  

42.8KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

36.4KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
a dispárutr si galvanizarea de pe capul surubului ...... care a fost fácutá de un alt atelier ..... halal calitate 

citroen traction avant six -1953 dispárutr capul surubului ...... care fost fácutá alt atelier .....

58.2KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Dupá degresare si revopsire ...

citroen traction avant six -1953 dupá degresare revopsire ...

36.9KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

34.9KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

54.1KB


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cv2adi a scris:

vopseaua pur si simplu dispare ....  

Foarte ciudat. Ala este fonta cenusie, nu ar trebui sa rugineasca. Curata-l si da-l cu motorina, sa intre in porurile fontei, apoi o stergi si o vopsesti.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

50.8KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am mai avansat putin, am fácut racordurile termometrului si presiunii de ulei ..... ceea ce nu existá din fabricá din pácate ! Insá mi-mi place sá stiu cáte grade are apa si cáte atmosfere de presiune de ulei am in motor ....  

citroen traction avant six -1953 mai avansat putin, fácut presiunii ulei ..... ceea existá din

36.3KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

56.3KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

30.9KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

33.9KB


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si cam atát deocamdatá .....

citroen traction avant six -1953 cam atát deocamdatá .....

39.6KB


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cv2adi a scris:

tot

Vad eu bine? Paletele ventilatorului de racire sunt din fonta?        


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

tot

Vad eu bine? Paletele ventilatorului de racire sunt din fonta?        

Nu este aluminiu turnat monobloc, adicá o singurá piesá : corpul , axul si paletele constiuie o singurá piesá din aluminiu, si este foarte usoará.Cred cá este cea mai usoará piesá a motorolui .....      


pus acum 7 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

am mai avansat putin, am fácut racordurile termometrului si presiunii de ulei ..... ceea ce nu existá din fabricá din pácate ! Insá mi-mi place sá stiu cáte grade are apa si cáte atmosfere de presiune de ulei am in motor ....  

Adi, exact de ásta ám nevoie sí eu.
Este chit de adaptare sau l-ai făcut artizanal?


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:


cv2adi a scris:

am mai avansat putin, am fácut racordurile termometrului si presiunii de ulei ..... ceea ce nu existá din fabricá din pácate ! Insá mi-mi place sá stiu cáte grade are apa si cáte atmosfere de presiune de ulei am in motor ....  

Adi, exact de ásta ám nevoie sí eu.
Este chit de adaptare sau l-ai făcut artizanal?

Existá chit de adaptare cu ambele ceasuri, senzorii plus suportul ceasurilor confectionat pe másurá .
Eu l-am luat acu 4 ani la Utecht la expozitia Citroen, care se tine in fiecare an in primul wweekend din Mai ! Acolo gásesti tot ce vrei ptr orice Citroen vechi !    


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:


cv2adi a scris:

am mai avansat putin, am fácut racordurile termometrului si presiunii de ulei ..... ceea ce nu existá din fabricá din pácate ! Insá mi-mi place sá stiu cáte grade are apa si cáte atmosfere de presiune de ulei am in motor ....  

Adi, exact de ásta ám nevoie sí eu.
Este chit de adaptare sau l-ai făcut artizanal?

Existá chit de adaptare cu ambele ceasuri, senzorii plus suportul ceasurilor confectionat pe másurá .
Eu l-am luat acu 4 ani la Utecht la expozitia Citroen, care se tine in fiecare an in primul wweekend din Mai ! Acolo gásesti tot ce vrei ptr orice Citroen vechi !    

Ceasurile de presiune de ulei si de temperatura sunt folositoare si protejeaza masina. Daca aveam ceas de temperatura la Aro 10, nu ma trezeam cu supapele gripate.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Frumoasa lucrare! De fapt nu stiu ce epitete ar merge la aceasta lucrare deosebita.

_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

vio16 a scris:

Frumoasa lucrare! De fapt nu stiu ce epitete ar merge la aceasta lucrare deosebita.

Dragá Vio , nici eu nu mai stiu ce epitete as putea folosi, fiindcá de 4 ani má bat cu namila asta, timp in care nu am fost intotdeauna un gentilom prin vorbe si purtare ..... mi-a scos deja peri albi si nu stiu de cáti neuroni m-a solvit drácovenia ...
Oricum, trebuie continuat, cu toate piedicile care apar pe parcurs, nu má mai las nici de-a dracvului acuma.
Toate cele bune, salutári prietenesti.
Stimá maximá Adi  


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

https://lm.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.auto-retro-passion.ro%2Fcitroen-traction-avant-aniverseaza-80-de-ani%2F&h=ATOcdMYNQmHuxxlvsbOnTiFk5REqTEArE7B3g5qD7qzF4xrzCPBk_salernF9OqnL1iRrkvvfbrSKuzszpfaorGWcxZDzL6uTuBJr-HImh1kfwthEpys_hQisSmI4kaDAGujmC4&enc=AZOntZSZpbCDRDNZzzfZqODw367Q5lCgpXjOA-CnCSMk_hdgDcWBIBzO5A-x_D9yBl04PJGlMjUTQ8y7O-vMyG6i04Wj72Xxd5wEOXiwYaQdlQzsxRWKBRHzCX0szA8Us_Si3F5VBYC0AWuW-VLm7cB07GEdLZ5vmv0NSmUJlG-ZsJ-3CbOUdcvIk93NElZGabYopJ-MS7QPU-8mM4Y--s6zu_u2oHLl0VxGGLyDVWDO5D84e2aaCc9pB62PfW2dNRbOCYuX91zp2PfKVqdm7cFQ-N-rN1Gj2rSbCZQMgFn9dw&s=1

Mersi Mishu, vo sárbátori aniversarea impreuná in halá ....co o sticlá de sapmanie .....        


pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Desi mi-am propus sá avansez aproape de final acest proiect care se aflá in derulare de maulti ani, si má sufocá deja, nu a fost sá fie asa ! Totusi din cele propuse pe acest an am mai avansat in poiectul 1320, Mobra Hoinar ( Olteanul hoinar, ) si alte máruntaie plus cá am reusit sá-mi vánd 3 dacii care ocupau destul de mult loc in halá ...
Dupá ca mi-au sosit toate acareturile necesare continuárii proiectului Traction, azi am scos din cutie in sfársit Rezervorul nou si alte máruntisuri sosite intre timp din Belgia si Olanda !
Deci azi am montat pe rezervor sorbul si indicatorul de nicvvel, insá l-am rugat pe strungar sá.mi confectioneze un surub de golire , de diam 20 X1, 5 filet, ptr cá la pretul de 400 euro a rezervorului nu a inclus si un surub de golire .si bineánteles nici sorbul, nici indicatorul de nivel .......    

citroen traction avant six -1953 desi mi-am propus avansez aproape final acest proiect care aflá

38.5KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

24.5KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

21.1KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

36KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
suportiisi garniturile de cauciuc -tampoanele de la colturi ....

citroen traction avant six -1953 suportiisi cauciuc colturi ....

43.4KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
indicatorul de nivel nou ...

citroen traction avant six -1953 nivel nou ...

22.7KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

21.5KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

32.6KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si ghidul ....

citroen traction avant six -1953 ghidul ....

34.9KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Alte surprize : Am primit un sorb de rezervos mic, de 40 litri in locul celui normal ptr rezervosul de 75 litri al tractionului in 6 cilindrii .......
N-am mai avut rábdare sá retrimit coletul in Belgia, mai bine am lungit teava sorbului cu 6 cm, ca sá-mi ajungá la "fund ...."Voilá ...  

citroen traction avant six -1953 alte surprize primit sorb rezervos mic, litri locul celui normal

28.8KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

29.3KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si surubul de golire inox fácut la srung, fiindcá in pretul de 400 euro al rezervorului, surubul de golire, sorbul si indivatorul de nivel nu sunt incluse ....        

citroen traction avant six -1953 surubul golire inox fácut srung, fiindcá pretul 400 euro surubul

13.5KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

24.6KB


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

si surubul de golire inox fácut la srung, fiindcá in pretul de 400 euro al rezervorului, surubul de golire, sorbul si indivatorul de nivel nu sunt incluse ....        



Haha, ti-asi fi putut spune, ca surubul nu e inclus...
eun inca ma astept indicatorul de nivel si sorbul (cele vechi functioneaza perfect, dar pt cele 25-30 eur pe bucata nu vad sensul de a le curata si a face solutii artizanale la plutitor si sita sorbului)


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046
vezi Adi, ca daca mai desfac si eu motorul de doaua ori, o sa am destule piese de "rezerva" sa imi montez doi cilindri aditionali, si apoi am si eu 15 six


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:


cv2adi a scris:

si surubul de golire inox fácut la srung, fiindcá in pretul de 400 euro al rezervorului, surubul de golire, sorbul si indivatorul de nivel nu sunt incluse ....        



Haha, ti-asi fi putut spune, ca surubul nu e inclus...
eun inca ma astept indicatorul de nivel si sorbul (cele vechi functioneaza perfect, dar pt cele 25-30 eur pe bucata nu vad sensul de a le curata si a face solutii artizanale la plutitor si sita sorbului)

Am un indicator de nivel de rezervor mic nou nout cá desteptii mi-au bágat douá fiindcá nu au stiut care este cel bun, nefiind seful acoloin momentul expeditiei, m-a chhemat la telefon un incepátor din magazie si excuzándu-se m-a intrebat dacá ar fii mare problemá dacá mi-ar trimite ambele plutitoare ?????   la care eu i-am spus cá n-are a face, ptr 25 euro .... aá le puná pe ambele in colet !
Dar surpriza a fost cá mi-a pus doar sorbul scurt ...ptr rezervorul de 45 litri, si ála a trebuit putin "adaptat " ....n-am mai avut nervi sá le retrimit si sá astept iarási páná mi-l trimte pe cel bun ....  


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:

vezi Adi, ca daca mai desfac si eu motorul de doaua ori, o sa am destule piese de "rezerva" sa imi montez doi cilindri aditionali, si apoi am si eu 15 six

              nu Te busuli .... vei vedea dupá ce-l gáti, cá vei avea multe bucurii cu vasalaua asta !


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:


gojo_maci a scris:


cv2adi a scris:

si surubul de golire inox fácut la srung, fiindcá in pretul de 400 euro al rezervorului, surubul de golire, sorbul si indivatorul de nivel nu sunt incluse ....        



Haha, ti-asi fi putut spune, ca surubul nu e inclus...
eun inca ma astept indicatorul de nivel si sorbul (cele vechi functioneaza perfect, dar pt cele 25-30 eur pe bucata nu vad sensul de a le curata si a face solutii artizanale la plutitor si sita sorbului)

Am un indicator de nivel de rezervor mic nou nout cá desteptii mi-au bágat douá fiindcá nu au stiut care este cel bun, nefiind seful acoloin momentul expeditiei, m-a chhemat la telefon un incepátor din magazie si excuzándu-se m-a intrebat dacá ar fii mare problemá dacá mi-ar trimite ambele plutitoare ?????   la care eu i-am spus cá n-are a face, ptr 25 euro .... aá le puná pe ambele in colet !
Dar surpriza a fost cá mi-a pus doar sorbul scurt ...ptr rezervorul de 45 litri, si ála a trebuit putin "adaptat " ....n-am mai avut nervi sá le retrimit si sá astept iarási páná mi-l trimte pe cel bun ....  



Eu imi comand piesele de la
catalog extrem de bun si clar, preturi bune, flexibilitate... dar la capitolul speed si comunicatie nu sunt foarte buni... astepti 2-3 zile numai pt o confirmare... azi nu am mai avut rabdare, le-am sunat. am asteptat 10 minute pana am gasit pe cineva care vorbea germana sau engleza, dar pana la urma am rezolvat totul. SUPER


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da stiu firma, mai demult cánd am lucrat la Tractionul meu mic, in 2011 am mai comandat si eu de la ei, cáte ceva ..... insá eu lucrez mai mult cu Fransen din belgia si Renel !José Fransen si-a schimbat deniumirea, firma a fost vándutá, are proprietar nou insá e aceeasi firmá de acu 25 de ani cánd i-am cunoscut .
Nu pot spune decát lucruri pozitive despre ei .
Cu cel din urmá e foarte greu, e o firmá tipic francezá, cu multe lipsuri in comunicatie, nu prea vorbesc limbi, ráspund tárziu la mailuri, imi fac de multe ori suprize, fiindcá in pachet gásesc doar jumate din piuesele comendate, iarási telefoane, etc ....deci aiurealá francezá 4
Mai este Der Französe, el e mult mai punctual, prompt, insá are ptine piese ....
Deci in partea de est a Europei e tare greu sá pui la punct un Traction .....              

Modificat de cv2adi (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1046

cv2adi a scris:

Da stiu firma, mai demult cánd am lucrat la Tractionul meu mic, in 2011 am mai comandat si eu de la ei, cáte ceva ..... insá eu lucrez mai mult cu Fransen din belgia si Renel !José Fransen si-a schimbat deniumirea, firma a fost vándutá, are proprietar nou insá e aceeasi firmá de acu 25 de ani cánd i-am cunoscut .
Nu pot spune decát lucruri pozitive despre ei .
Cu cel din urmá e foarte greu, e o firmá tipic francezá, cu multe lipsuri in comunicatie, nu prea vorbesc limbi, ráspund tárziu la mailuri, imi fac de multe ori suprize, fiindcá in pachet gásesc doar jumate din piuesele comendate, iarási telefoane, etc ....deci aiurealá francezá 4
Mai este Der Französe, el e mult mai punctual, prompt, insá are ptine piese ....
Deci in partea de est a Europei e tare greu sá pui la punct un Traction .....              



Vezi ce mica e lumea?

Tu comenzi de la Renel si Fransen (care si-a schimbat numele...)
Eu comand de la si adresa de email este:



citroen traction avant six -1953 cv2adi scris:da stiu firma, mai demult cánd lucrat tractionul meu

31.4KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gojo_maci a scris:


cv2adi a scris:

Da stiu firma, mai demult cánd am lucrat la Tractionul meu mic, in 2011 am mai comandat si eu de la ei, cáte ceva ..... insá eu lucrez mai mult cu Fransen din belgia si Renel !José Fransen si-a schimbat deniumirea, firma a fost vándutá, are proprietar nou insá e aceeasi firmá de acu 25 de ani cánd i-am cunoscut .
Nu pot spune decát lucruri pozitive despre ei .
Cu cel din urmá e foarte greu, e o firmá tipic francezá, cu multe lipsuri in comunicatie, nu prea vorbesc limbi, ráspund tárziu la mailuri, imi fac de multe ori suprize, fiindcá in pachet gásesc doar jumate din piuesele comendate, iarási telefoane, etc ....deci aiurealá francezá 4
Mai este Der Französe, el e mult mai punctual, prompt, insá are ptine piese ....
Deci in partea de est a Europei e tare greu sá pui la punct un Traction .....              



Vezi ce mica e lumea?

Tu comenzi de la Renel si Fransen (care si-a schimbat numele...)
Eu comand de la si adresa de email este:


         


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
gata de implantare ....

citroen traction avant six -1953 gata implantare ....

27.9KB


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

31.1KB


pus acum 6 ani
   
Pagini: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 11  

Mergi la