CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
ro_xy20
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 45 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Operatiunea Foxy1 & Foxy2 - Aro 10 Mk1 - 1980 & 1982 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 5 6
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
cu placere

pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Pe podea sunt lipite placi de bitum??
La 10.1 alb nu exista asa ceva,doar covorasele de cauciuc subtire detasabil.


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

Pe podea sunt lipite placi de bitum??
La 10.1 alb nu exista asa ceva,doar covorasele de cauciuc subtire detasabil.

Alea sunt placile de insonorizant lipite de fabrica. Is lipite bine, nu se pot da jos, doar daca le rupi. M-am uitat pe la margini si nu e rugina sub ele.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
E bine,ma mir ca tu ai asa ceva,probabil mai atenueaza din zgomot.
La mine nu se vede ca r fi fost ceva inainte,caci sigur covorasele din cauciuc subtire nu au mai fost date jos.
Si cablu de km aveai altul nou?


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

E bine,ma mir ca tu ai asa ceva,probabil mai atenueaza din zgomot.
La mine nu se vede ca r fi fost ceva inainte,caci sigur covorasele din cauciuc subtire nu au mai fost date jos.
Si cablu de km aveai altul nou?

Nici Foxy1 nu avea izolatii de bitum, doar covorasele de cauciuc.
Cablul km este la fel cu aia de Dacie ci mufa mare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Teapa cu rezervorul. Are o gramada de gaurele mici pe fund.
Am mai luat inca un rezervor, dar ala nu se potriveste, ca e de pe seria2, care altfel are prinderea cu niste bride, nu are gauri de fixare.
Nu am cum sa-l montez.
Pe asta vechi l-am dus la un tinichigiu, care repara radiatoare. A zis ca o va repara.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Un rezervor nou,am vazut la Escom sau excom cum ii zice( de la voi din cluj) costa 650lei...  
E tare nasoala treaba cu rezervorul;noi am avut ceva de cautat+ sunat pana am gasit pe cineva care sa faca asa ceva.
Intr-adevar rezervorul este nou,dar se dezlipise de la imbinare.
Bridele care tin rezervorul se pot da jos?
Eu nu m-am prins cum,ca vreau sa le coafez si pe ele.
Ce ai mai facut la 10.1?


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

Un rezervor nou,am vazut la Escom sau excom cum ii zice( de la voi din cluj) costa 650lei...  
E tare nasoala treaba cu rezervorul;noi am avut ceva de cautat+ sunat pana am gasit pe cineva care sa faca asa ceva.
Intr-adevar rezervorul este nou,dar se dezlipise de la imbinare.
Bridele care tin rezervorul se pot da jos?
Eu nu m-am prins cum,ca vreau sa le coafez si pe ele.
Ce ai mai facut la 10.1?

Asta nu are bride. Doar cele din seria 2 au bride. Asta are 4 gauri pe marginea rezervorului si prins direct cu suruburi de sasiu, unde sunt sudate piulite.
Asa e si la Foxy1.
Rezervoarele noi sunt din alea de prins cu bride, eu nu am cum sa le montez.
Sa vad ce face nenea tinichigiu maine. Zicea ca o va cositori si va fi ca noua.
In rest nu am mai facut nimica, ca ma doare o masea de-mi sar ochii.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Aha.deci zici ca e de seria 2 la noi.
Vad ca sunt multe diferente intre Ben-ul tau si salajeanca
Sunt curios cum se prinde rezervorul,cand poti pune o poza te rog!!
Si rezervorul avea ceva de protectie?Gern musama pe el?


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

Aha.deci zici ca e de seria 2 la noi.
Vad ca sunt multe diferente intre Ben-ul tau si salajeanca
Sunt curios cum se prinde rezervorul,cand poti pune o poza te rog!!
Si rezervorul avea ceva de protectie?Gern musama pe el?


O sa fac poze dupa ce o aduc acasa de la tinichigiu. Are 4 gauri pe margine si se prinde direct de sasiu, si e mai mare decat rezervorul seria2.
Nu avea nici o protectie de musama, doar noroi si rugina
Sper ca sa reuseasca s-o repare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
La 10.1 rezervorul a fost schimbat,cred ca cel original era sita.
Ce m-a mirat: capacul culbutorilor si baia de ulei au fost zincate alb.
La tine cum sunt?


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

La 10.1 rezervorul a fost schimbat,cred ca cel original era sita.
Ce m-a mirat: capacul culbutorilor si baia de ulei au fost zincate alb.
La tine cum sunt?

La mine is negre. Al vostru era model de export.
Unele variante pentru America de Sud, aveau si barile cromate atat pe fata cat si pe spate.
Doar in poze am vazut din alea.

Azi m-i sunat tinichigiul si zice ca trebuie sa schimbe tot fundul rezervorului si va fi 150 lei. Scump, dar ce sa fac
Daca o repara, va tine mult si bine ca o voi vopsi cu hammerite sa respinga apa, apoi voi da si cu vaselina peste tot.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
A sosit rezervorul. A iesit bine, l-o si probat sub presiune in bazin. 
Intre timp am fost si la vulcanizator sa repar vreo "doo" roti.
Am vreo trei seturi, atat de vara, cat si de iarna, dar din fiecare era macar una cu pana de cauciuc.
Nea vulcanizatoru se cam stamba ca ai duc sa faca "roti pentru rable".
Dar i-am explicat ca este un exemplar rar si colectibil, dupa care se uita si mai ciudat
Apoi am mai revizuit luminile.
Reparatie_rezervor



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Misi, daca m-as detasa la Cluj te-ai alege cu un ucenic!!!

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ucenicii nu-s buni, ca vor mancare si muuulta bere!
Nu mai merge munca alaturi de ei.      


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Cu mine aţi īncurca-o mester ur', fiindcă pe mine şurubăritul mă īmbată, nu berea!!!     

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Vad ca si tubul de alimentare la rezervor este un pic diferit.
Furtunul care l-ai cumparat este rezistent la hidrocarburi si abraziune?
Ca daca este doar furtun rezistent la apa, s-ar putea sa se descompuna in contact cu benzina.


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

Vad ca si tubul de alimentare la rezervor este un pic diferit.
Furtunul care l-ai cumparat este rezistent la hidrocarburi si abraziune?
Ca daca este doar furtun rezistent la apa, s-ar putea sa se descompuna in contact cu benzina.

Furtunul  e de la gatul de rezervor de la Dacia Break. Foarte greu l-am gasit.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Ai mai facut ceva?te-a lasat in pace durerea de masea?

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:


ydaniel a scris:

Vad ca si tubul de alimentare la rezervor este un pic diferit.
Furtunul care l-ai cumparat este rezistent la hidrocarburi si abraziune?
Ca daca este doar furtun rezistent la apa, s-ar putea sa se descompuna in contact cu benzina.

Furtunul  e de la gatul de rezervor de la Dacia Break. Foarte greu l-am gasit.


Furtune de genul asta am folosit si eu la ambele sutici, am inlocuit bucata dintre rezervor si gatul de umplere, se potriveste perfect daca e taiat la dimensiunea potrivita.
La cea albastra are 6 ani si nu are probleme cu hidrocarburile deoarece a fost conceput pentru a rezista.

Misu daca mai ai nevoie cred ca mai gasesc intr-un magazin pe la mine in oras.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am vopsit ieri rezervorul, dar inca nu s-o uscat. Mai asteptam.
Vreme urata afara si o zi linistita, cand nici cainele nu m-o deranjat sa-i repar ceva.
Perfect pentru schimbat folia pentru luneta.
Imi era frica, dar dupa vreo 4 ore de chinuiala, am reusit sa-i dau un aspect mai proaspat.
Oricum asta cu luneta din folie moale, este un fel de potcoava pe cal mort, ca daca tot o deschizi si inchizi de fiecare data cand pui ceva in portbagaj, atunci cu siguranta va crapa din nou.
Masina asta oricum va fi doar de iesit la iarba verde la sfarsit de saptamana, si daca pun bagaje in portbagaj, le pot incarca si de pe bancheta spate.
Geamurile laterale, care au fost lasate in pace, au rezistat foarte bine.
In mod ligic, partea din spate al prelatei, ar fi trebuit montat intins pe un cadru metalic, care sa aibe balamale si sa se deschida ca un hayon (ideea este buna si realizabila, fara sa strice aspectul de originalitate a masinii).
Altfel, dupa 2-3 ani o iei de la capat cu schimbatul foliei de la luneta

Schimbaat_luneta_din_prelata



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Eu nu as fi avut rabdare sa fac asta.
Din pacate materiale cum se faceau/gaseau inainte nu vor mai exista!
Vara poti sa mergi fara prelata,vazusem la o Spartana cu ceva ani in urma:ca sa nu mai puna prelata,facuse in portbagaj o cutie mare de aluminiu  cu capac cu piston;tinea tot ce era nevoie si nici nu faceau cu ochii la colorati.


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Si eu ma gandesc la ceva cutie in portbagaj, sau macar un capac de tabla in spatele banchetei, ca asta nu se poate inchide, o lasi in parcare si ramai fara cric si scule...
Apoi eu nu prea cred ca voi da jos prelata foarte curand.
Iti trebuie vreo 25-30 minute pana o dai jos si iarasi atata s-o pui la  loc.
Si cand e data jos, nu ai unde s-o tii...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Era bună o coală de plexiglas mai gros...au din ăla unii de la CFR Calatori, pe la reviziile de vagoane, ei il pun si ca dublură la diferite geamuri si inca in cateva locuri. Si e rezistent , nu se zgarie usor si nu crapa cu una cu doua...iar la cum trantesc navetistii cu tot inventarul vagonului...

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

r16r1150 a scris:

Era bună o coală de plexiglas mai gros...au din ăla unii de la CFR Calatori, pe la reviziile de vagoane, ei il pun si ca dublură la diferite geamuri si inca in cateva locuri. Si e rezistent , nu se zgarie usor si nu crapa cu una cu doua...iar la cum trantesc navetistii cu tot inventarul vagonului...

M-am gandit si la plexiglas, dar pe aia e greu s-o prinzi, ca nu o poti nici coase si nici capsele nu trec prin el. Doar daca dai gauri si pui nituri.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
E un pic mai dificil, dar merge cu tivuri adānci īn dublura prelatei, adeziv şi cusătură īn chenar (cu maşină de cusut ...)

Modificat de r16r1150 (acum 9 ani)


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Prelata se da jos usor,doar ai capsele in spate si carligele din fata parbrizului.
E cam mare,cel putin cea care am luat-o nolua este mai groasa decat cea textila.


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

Prelata se da jos usor,doar ai capsele in spate si carligele din fata parbrizului.
E cam mare,cel putin cea care am luat-o nolua este mai groasa decat cea textila.

Ai uitat de cablurile de otel de pe lateral, cu care se leaga. Pana le scoti alea, te apuca Pastele.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Acelea au fost puse de propietar.Original nu a avut asa ceva!!!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

Acelea au fost puse de propietar.Original nu a avut asa ceva!!!

Trebuie puse, altfel trebuie sa  pui un caine pitbull inauntru.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Eu am crezut ca sunt montate ca sa Tina prelata intinsa.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Distractia de sambata, a unei minti odihnite       

Distractie_de_sambata



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
liviustr
Membru Junior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 81
foarte tare faza cu inscrisul pe suport, bravo misu sper sa ne inspiram cat mai multi din ideea asta. arourile sunt bestiale te invidiez pentru ele.

_______________________________________
stranger
trabant 601s 1988
Bai, ce tara frumoasa avem! Da pacat ca e locuita!

pus acum 9 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Misu, incepi sa ai rabdarea unui chinez batran!   

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Liviu-Florin a scris:

Misu, incepi sa ai rabdarea unui chinez batran!   

La 41 ani inca nu cred sa fiu asa de batran, dar dupa ce am taiat cu lama de ras sabloanele alea am inceput sa am ochii mici ca la chinezi.      


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


Liviu-Florin a scris:

Misu, incepi sa ai rabdarea unui chinez batran!   

La 41 ani inca nu cred sa fiu asa de batran, dar dupa ce am taiat cu lama de ras sabloanele alea am inceput sa am ochii mici ca la chinezi.      

             


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am montat rezervorul, am bagat 10 litri de benzen, apoi facut cateva ture aici prin imprejurimi.
I-am pus cauciucuri noi, capace tip testoasa, cum era prin 1982.
Merge foarte bine.
Apoi o scurta sedinta foto, dar inca nu e fain, ca trebuie sa astept sa se infloreasca tufele alea galbene.

Aro_Foxy_sedinta_foto_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Foarte frumos Misi!
ce dimensiuni ai la anvelope?


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622
Frumos foc zecarul ! Nu stiu sa fie altul mai bine conservat !

_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

Foarte frumos Misi!
ce dimensiuni ai la anvelope?

175 R 14 asa cum scrie si in cartea de identitate.
Is necajit, ca maine vroiam sa ma duc sa fac RCA si s-i scot la plimbare, dar astia de la meteo zic ca va ploua si maine, si poimaine... doua zile pierdute...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
liviustr
Membru Junior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 81
bravo misu, masina arata super, eu numai cu asta as circula de acuma.

_______________________________________
stranger
trabant 601s 1988
Bai, ce tara frumoasa avem! Da pacat ca e locuita!

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
De azi avem RCA, urmeaza si ITP zilele astea.   

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Arata bine, felicitari! Abia astept s-o vad la parada.

Tetierele astea se gaseau in comert pe timpuri?


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ce zi faina a fost azi!
Am facut trei ture pana in Apahida si inapoi, ca sa se aseze toate piesele.
Asa mere tomberonu, de rupe asfaltul. Asta e cu grupuri scurte 7/36.
Am facut in total aproape 80 de km, acuma ni pe intuneric m-am intors.
Nu consuma foate mult, cred ca ndeva pe la 9-10 litri.
Am pus ieri 12 litri de benzina, si dupa tura de azi, inca nu am ramas fara benzina, de si aveam deja morcovi acuma seara la intoarcere, ca va incepe sa smuceasca si va trebui sa fac o plimbare nocturna cu canistra.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Cred ca ai 7x32 in grupuri!
cu ce viteza te-ai deplasat?


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Cu mai mult de 60-70 nu m-am dat, ca eram in localitate.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Mie la drum intins la 70-80 a consumat 9%,desi dereglat motorul.
Din cat am citit,cam 7 la viteza de 80km/h ar trebui sa consume o masina in stare tehnica buna.
Ce vrei sa mai faci la ea?


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

Mie la drum intins la 70-80 a consumat 9%,desi dereglat motorul.
Din cat am citit,cam 7 la viteza de 80km/h ar trebui sa consume o masina in stare tehnica buna.
Ce vrei sa mai faci la ea?

Nu cred sa consume doar 7 l, ca Dacia consuma atata. Asta are sasiu si caroserie mult mai grele.
Acuma nu mai vreau sa fac nimica. Adica vreu sa fac ITP.
Apoi mai incolo cand va fi cald as vrea sa dau jos reductorul, sa schimb pinionul ala afurisit, care face legatura dintre cutie si reductor.
Din 15 martie ma apuc de asamblare la R5-ul rosu.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Plouă , plouă ...vreme de beţie. Cānd să vopsesc. Aveai dreptate, Mişi. 

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Ai gresat masina?
Vad ca i-ai pus si turometru si maciuca de schimbator de Dacie in 5 trepte =D


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

Ai gresat masina?
Vad ca i-ai pus si turometru si maciuca de schimbator de Dacie in 5 trepte =D


Turometru? Unde ai vazut turometru? Nu are nici un turometru! 
Maciuca de 1310 l-am pus ca aia originala este uzat si are joc, tot sare jos si ma derajna in mers. Undeva mai am maciuca de 1300, dar trebuie sa-l caut.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Dar de vineri avem si ITP, deci suntem "road legali".
Azi am fost prin oras cu ea. Se uita lumea ca la urs.

Aro



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622

Misu de Cluj a scris:


Azi am fost prin oras cu ea. Se uita lumea ca la urs.


  Stiu cum e ! Tot asa patesc si eu cand ies cu sportiva !
Maine testez reactia oamenilor la vederea Natashei !


_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 9 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Superb!

pus acum 9 ani
   
myronutz
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 624
frumos,inseamna ca vi cu el la prima iesire

_______________________________________
ARO 243,an 1986
ARO 243,an 2000,motorizare peugeot 2,5tdi
ARO 324,an 1999,motorizare peugeot 2,5 td-in curs de BUGARO
BUGHI -constuit din piese de dacia

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

myronutz a scris:

frumos,inseamna ca vi cu el la prima iesire

Acuma pot sa vin oriunde.
Prima iesire va fi retroparada de primavara, dar asta nu inseamna, ca daca e timp frumos, in careva duminica sa mai iesim o tura pana la Faget.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Am vrut sa zic termometru
Normal maciulia de la schimbator are filet in ea.


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

Am vrut sa zic termometru
Normal maciulia de la schimbator are filet in ea.

Nu are filet, e ca la Dacie. Dar am undeva prin cutiile din pivnita una originala.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Primul Aro 10 atestat istoric din Romania!
Sper sa reprezinte un precedent de urmat si sa mai salvati si voi cate un Aro 10, ca pana acuma toata lumea era la vanatoare de Dacia 1100 si 1300.
Urmeaza sa-i schimb si numerele, dar inca nu m-am decis sa fie CJ 21 MDE sau CJ 21 FOX

foxy1 foxy2 aro mk1 1980 1982 primul aro atestat istoric din reprezinte precedent urmat mai salvati Admin

46.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Felicitari Misu! Eu zic CJ21MDE! Ca doar face parte din muzeul MDE!

pus acum 9 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Foarte buna decizia cu atestarea, felicitari pt. realizare! 

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

tavi_dacia1100 a scris:

Foarte buna decizia cu atestarea, felicitari pt. realizare! 

Altfel era taxa lu' peste de 440 euro.
Oricum, masina asta este 98% originala, in starea asta nu prea se mai poate gasi ceva asemanator.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
cel mai bine ramane nr actual care-i da masinii caracter aparte

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Claudiu_16 a scris:

cel mai bine ramane nr actual care-i da masinii caracter aparte

Ala ai trebuie la fostul proprietar si nici nu imi place, dar numarul 21 ramane.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
liviustr
Membru Junior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 81
e i-as pune tot mde .

_______________________________________
stranger
trabant 601s 1988
Bai, ce tara frumoasa avem! Da pacat ca e locuita!

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Distractie mioritica.
Stiti zicala: “La R.A.R, e mai intelept sa treci cat mai RAR”.
Marti sun la RAR sa ma programeze. Imi zice sa fiu acolo vineri dimineata la 8.
Azi ma duc acolo, arat actele la bariera de la poarta, omul de la poarta zice ca nu prea stie ce si cum se face la vehicule istorice.
Ma trimite in spate la coada la hala ITP.
Acolo vine unul, se uita la acte, vede ca are ITP proaspat valabil, dar zice ca trebuie facut inca o data de la cap la coada.
Ma baga la testul de noxe, mai regleaza amestecul la carburator, tot mormaie pe sub nas, apoi cu mici ajustari ies noxele. Ok, ma trimita in hala la standul de frana.
Acolo vine altul, se uita la acte, apoi ma intreaba, ca cine m-o pus sa fac testul de noxe si ITP la ei, daca am deja ITP valabil? Si ca de fapt ce vreau sa faca?
Ai zic ca trebuie trecut mentiunea de vehicul istoric in carte.
Iarasi se uita in acte, apoi ma intreaba, ca ala cum se face? 
Ca el nu stie ce sa faca, si nu a mai facut asa ceva niciodata… El ma intreba ca ce trebuie sa faca??
Pleaca pe la birou, sta vreo 15 minute, apoi revine si-mi zice ca nu are cum sa treaca mentiunea de vehicul istoric in carte, ca masina nu mai este autoturism, ci vehicul istoric, si trebuie reomologata de la zero, ceea ce se face doar la Bucuresti, sa faca noua fisa de omologare, nou numar de omologare.
M-o pus sa ma duc la casierie sa platesc 200 lei ,apoi  au pozat seriile, au facut copie dupa acte, apoi zice ca trebuie sa-mi retina cartea de identitate si sa-l trimita la Bucuresti la reomologare, si ca asta va dura cam 4-5 zile lucratoare si ma vor suna ei.
Apoi eu nu prea inteleg, ca de ce nu a putut sa treaca “vehicul istoric” jos la rubrica mentiuni si de ce trebuie masina reomologata la Bucuresti de la zero???
De ce trebuie alta fisa de omologare si alt numar de omologare?
Ca masina a ramas aceasi masina, si tot autoturism este…
Asa se face de fiecare data, cand inscrii un vehicul istoric?
Sau e vorba de faza ca este primul Aro 10 trecut la vehicule istorice?
Asa-s de birocrati si de ametiti, incat iti vine sa urlii la luna si sa fugi in padure.
Sper sa nu faca vreo prostie mare si sper sa mai recuperez de la ei cartea de identitate…
Nu stiu ce sa zic, ma trec deja frisoane cand ma gandesc, ca in fiecare doi ani trebuie sa trec sa fac ITP la astia…
Pe la urma sper totusi sa recuperez cartea de identitate de la ei.
Cand s-ar putea sa se faca ceva simplu si rapid, este mai bine sa le complice cat mai tare....


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
ma, aia sunt de-a dreptu' idioti

1. n-aveai nevoie de programare
2. daca ai itp valabil nu fac decat IDENTIFICARE!!!!
3. in aceeasi carte de identitate trebuie sa scrie jos la mentiuni VEHICUL ISTORIC si ATAT

trebuia sa-l suni pe dl Popescu sa te ajute, banuiesc ca ai nr lui de telefon, daca nu, e pe site-ul retromobil la reprezentanti locali.

Modificat de Tov (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Tov a scris:

ma, aia sunt de-a dreptu' idioti

1. n-aveai nevoie de programare
2. daca ai itp valabil nu fac decat IDENTIFICARE!!!!
3. in aceeasi carte de identitate trebuie sa scrie jos la mentiuni VEHICUL ISTORIC si ATAT

trebuia sa-l suni pe dl Popescu sa te ajute, banuiesc ca ai nr lui de telefon, daca nu, e pe site-ul retromobil la reprezentanti locali.


Asta zicem si eu, ca de ce nu se trece jos la mentiuni, dar ei erau cu fixul ca trebuie reomologata toata masina din nou la Bucuresti si trebuie sa trimita cartea in capitala.

Acum am vorbit cu Dr Popescu si va vorbi cu ei.

Normal ca m-am speriat, ca aia de la RAR erau asa de dezorientati si debusolati, de imi venea sa fug in padure.
Unul zice o treaba, altul alta treaba care se batea cap in cap cu primul, apoi au venit si ma intrebau pe mine, ca oare ce ar trebui sa faca ei?
Ca ei nu au mai avut treaba cu vehicule istorice si nu se pricep...

Pur si simplu m-am ingrozit, vazand ce haotic actioneaza, dar cum se spune "din haos se va face ordine".

Eu am mai patit o data cu ei, cand au vrut sa treaca in cartea de identitate de la lastun, ca are motor in 2 timpi. Aproape trei zile am umblat pe capul lor, cu pile si relatii, pana s-au luminat...

Is foarte "priceputi" in astfel de cazuri.

Sa speram ca va fi ok si nu vor face iarasi vreo perla mioritica.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
La RAR CJ am dat peste 2 tipuri de oameni: retardati la care iti vine sa le dai in cap si meseriasi care stiu ce au de facut si sunt ok si ca oameni.
De regula nu se leaga de vechituri, in cateva minute e gata ITP-ul si te scot afara, ca n-au ei timp de de-astea, mai mult dureaza cu hartiile.
In ceea ce priveste programarea, intr-adevar, nici eu n-am reusit sa intru fara.
Iar cu CIV nu stiu care-i treaba, ca acum 2 ani iti trecea pe loc mentiunea de "Vehicul istoric", dar acuma trebuie sa revii dupa carte in cateva zile.
In schimb eu am o alta problema: le-am trimis de cateva luni bune pe Mail cererea aia pt. scutire de rovineta alora de la CNADNR si nici in ziua de azi n-am primit un raspuns.


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Eu asta nu inteleg, ca de ce vroia neaparat sa fie toata masina reomologata, daca totul este original ca in 1982 cand a parasit fabrica si nu s-a modificat nimica la ea?
L-am intrebat, ca de ce nu trece "vehicul istoric" jos la mentiuni" dar individul avea fixul, ca trebuie reomologat si trebuie numar de omologare nou de la Bucuresti si va trebui apoi completat si tabelul B din cartea de identitate...
Imi este frica sa nu faca vreo prostie si sa-mi compromita actele masinii.
Acuma cartea de identitate este la ei, sper sa mi-l dea inapoi in regula, ca de nu, le dau in judecata!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Inca nici o veste de la RAR. Sper ca in urmatoarele 2-3 zile sa ma sune.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

tavi_dacia1100 a scris:


Iar cu CIV nu stiu care-i treaba, ca acum 2 ani iti trecea pe loc mentiunea de "Vehicul istoric", dar acuma trebuie sa revii dupa carte in cateva zile.

Si la tine tot asa ti-a retinut cartea si doar dupa cateva zile ti-a dat inapoi?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176

Misu de Cluj a scris:


tavi_dacia1100 a scris:


Iar cu CIV nu stiu care-i treaba, ca acum 2 ani iti trecea pe loc mentiunea de "Vehicul istoric", dar acuma trebuie sa revii dupa carte in cateva zile.

Si la tine tot asa ti-a retinut cartea si doar dupa cateva zile ti-a dat inapoi?

Da, de regula dureaza cateva zile, sub o saptamana.


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Azi m-au sunat, ca sunt gata actele si maine se poate merge dupa ele.   

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
IN Bucuresti actele se fac pe loc!!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

ydaniel a scris:

IN Bucuresti actele se fac pe loc!!

Ca nu trebuie sa ceara numar de ordine din Bucuresti...
Se pare ca cei de la RAR au facut un fel de registru cu toate vehiculele istorice si fiecare trebuie sa primeasca un numar de ordine in registrul de la RAR Bucuresti.

Chiar is curios daca au completat si rubrica B, cum vroia ala din hala, sau daca au scris doar jos la "mentiuni" ?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Pai asteptam sa ne zici.totusi cred ca doar la rubrica mentiuni: va fi o stampila,semnatura,data,locul si Vehicul istoric!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am fost la RAR dupa carte. Pe la urma au schimbat numarul de omologare si au completat rubrica B.
Nu stiu ce rost avea? Dar daca pentru ei este ok, atunci si mie imi este ok.
A costat 196 lei toata treaba.

foxy1 foxy2 aro mk1 1980 1982 fost rar dupa carte. urma schimbat numarul omologare completat rubrica

62.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461

Misu de Cluj a scris:

Am fost la RAR dupa carte. Pe la urma au schimbat numarul de omologare si au completat rubrica B.
Nu stiu ce rost avea? Dar daca pentru ei este ok, atunci si mie imi este ok.
A costat 196 lei toata treaba.



Pot sa confirm. Duminica la AG a RCR, a venit un domn de la RAR care ne-a dat lamuriri.
Asa se procedeaza acum. Se da nr nou de omologare pt vehicul istoric.
Dansul avea si el un scan dupa cartea de identitate a vehiculului istoric personal si era la fel ca al tau. Cu rubrica B completata si un nou nr de omologare.

Modificat de jgr1001 (acum 9 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

jgr1001 a scris:


Misu de Cluj a scris:

Am fost la RAR dupa carte. Pe la urma au schimbat numarul de omologare si au completat rubrica B.
Nu stiu ce rost avea? Dar daca pentru ei este ok, atunci si mie imi este ok.
A costat 196 lei toata treaba.



Pot sa confirm. Duminica la AG a RCR, a venit un domn de la RAR care ne-a dat lamuriri.
Asa se procedeaza acum. Se da nr nou de omologare pt vehicul istoric.
Dansul avea si el un scan dupa cartea de identitate a vehiculului istoric personal si era la fel ca al tau. Cu rubrica B completata si un nou nr de omologare.

Atunci este ok. Inseamna ca Amatorul si Amb13 nu vor mai astepta pentru numar de omologare, ca este deja atribuit pentru 10.1.
Acuma trebuia asteptat mai mult ca asta a mea era primul exemplar atestat.

Am fost azi si la Politie, maine pe la pranz vor fi gata numerele.
La Politie nu a mai comentat nimeni nimica, erau la curent cu procedurile.  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Si pana la urma ce numere pui? CJ21MDE?

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Liviu-Florin a scris:

Si pana la urma ce numere pui? CJ21MDE?

Exact! 21 este numar norocos, era pacat sa renuntam la el.
Maine, dupa ce primesc numerele si cartea, mai am de trimis copiile scanate pe mail la aia de la drumuri nationale.
Apoi la primarie la impozite.
Dar nu stiu daca scutirea de la impozit se poate face doar la primaria mare din centru, sau si la primariile de cartier?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

ydaniel a scris:

IN Bucuresti actele se fac pe loc!!


In Alexandria la fel, se face pe loc, practic e o identificare si completare mentiune in CIV si nu a fost nevoie de reomologare. Toata treaba a costat fix 99,90 lei.
La mine greul a fost la politie, unde mi-au cerut certificat de autenticitate si legea spune ca nu trebuie, ma pus sa-i spun eu in ce lege scrie asa ceva, dar s-a rezolvat dupa ce i-am spus in ce lege scrie.   

Modificat de AdyC (acum 9 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Faza asta cu schimbarea numarului de omologare este ceva recent introdus.
Probabil ca la urmatorul ITP si la celalalte  vehicule istorice se va face modificarea numarului de omologare.
Parerea mea este ca cei de la RAR se complica inutil, ca masina tot aia ramane.
Nu vad ce rost are schimbarea numarului de omologare...
Adica are rost, ca te trimite inca o data sa treci pe la casierie...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:

Faza asta cu schimbarea numarului de omologare este ceva recent introdus.
Probabil ca la urmatorul ITP si la celalalte  vehicule istorice se va face modificarea numarului de omologare.
Parerea mea este ca cei de la RAR se complica inutil, ca masina tot aia ramane.
Nu vad ce rost are schimbarea numarului de omologare...
Adica are rost, ca te trimite inca o data sa treci pe la casierie...


Eu cred ca normele nu sunt clare si atunci fiecare reprezentanta face cum vrea, cum s-a mai intamplat si in alte situatii. Parca Tavi a fost anul trecut si cei de la RAR se pare ca au aplicat aceasi procedura, iar eu am fost in Ianuarie.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 9 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Mai nou, nr de omologare trebuie sa se termine cu "CE", pt un vehicul istoric.

Pana acum m-am ocupat de 5 vehicule istorice. La doua din ele (facute mai recent) am acest tip de nr de omolgare: care se termina cu "CE"

La celelalte 3, de care m-am ocupat acum vreo 3-4 ani, este nr de omologare vechi.

Modificat de jgr1001 (acum 9 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Am primit numerele si cartea. Plus o dovada de 15 zile, pana vine talonul.
Nasol este ca trebuie sa-l duc pe taicameu cu mine peste tot, ca actele le-am pus pe el, ca eu am deja 11 vechituri inscrise pe mine.
El are doar doua si in plus daca e inscris pe el si asigurarea este mai ieftina.
Apoi am trimis pe mail cererea cu copiile dupa carte si atestat la aia de la CNADNR sa fie scutita de rovigneta.
Aia trebuie sa raspunda la mail?
Oare de cand pot sa ma dau pe drumurile nationale fara sa ma amendeze? 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:

..........
Apoi am trimis pe mail cererea cu copiile dupa carte si atestat la aia de la CNADNR sa fie scutita de rovigneta.
Aia trebuie sa raspunda la mail?
Oare de cand pot sa ma dau pe drumurile nationale fara sa ma amendeze? 



Eu am trimis cererea la CNADNR pe 4 februarie, ei au inregistrat in baza de date pe data de 9 februarie, iar confirmarea am primit-o pe mail in data de 11.
Deci a durat 6 zile din care 4 lucratoare ca sa inregistreze cererea si inca doua zile ca sa trimita documentul de confirmare.

Asa cum scrie in documentul de confirmare, vezi poza de mai jos, masina nu e scutita decat de la data la care se inregistreaza in baza lor de date ca scutita, sfatul meu e sa astepti confirmarea.



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 9 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
In final ce numere ai pus pe masina Misu?

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Liviu-Florin a scris:

In final ce numere ai pus pe masina Misu?

Numere mioritice, ca din alea de Florida nu au vrut sa-mi dea ca nu am cetatenie hamericana

foxy1 foxy2 aro mk1 1980 1982 scris:in final numere pus masina mioritice, din alea florida vrut Admin

38.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Super! Sa o stapanesti sanatos!

pus acum 9 ani
   
andrei_dent
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 441
Unde mai exact pe site la CNADNR trebuie trimisa cererea asta? adica la ce adresa de nail?
Am stat si eu o seara intreaga pe site la astia pana m-am enervat asa de tare ca m-am last pagubas.


pus acum 9 ani
   
Werner
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1781

Misu de Cluj a scris:


Liviu-Florin a scris:

In final ce numere ai pus pe masina Misu?

Numere mioritice, ca din alea de Florida nu au vrut sa-mi dea ca nu am cetatenie hamericana


Sa īncerc sa-ti fac un numar patrat? Poate mai are cineva aici litere si cifre vechi.


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

andrei_dent a scris:

Unde mai exact pe site la CNADNR trebuie trimisa cererea asta? adica la ce adresa de nail?
Am stat si eu o seara intreaga pe site la astia pana m-am enervat asa de tare ca m-am last pagubas.


Pe adresa de mail de la serviciul de autorizari:
autorizatii @ andnet.ro


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
A sosit talonul prin posta. Cei de la drumuri nationale inca nu au dat nici un rasouns.
La primarie ma duc maine. Exista ceva formular tip  pentru scutirea de impozit?
Ma duc acolo la camera 2 unde se fac impunerile si intreb acolo.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Da exista o cerere tip, o completezi, adaugi copie CI a masinii si parca si dupa CI proprietar si depui la registratura. Raspunsul vine prin posta.

_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 9 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:


andrei_dent a scris:

Unde mai exact pe site la CNADNR trebuie trimisa cererea asta? adica la ce adresa de nail?
Am stat si eu o seara intreaga pe site la astia pana m-am enervat asa de tare ca m-am last pagubas.


Pe adresa de mail de la serviciul de autorizari:
autorizatii @ andnet.ro


Eu am trimis cererea pe roviniete @ andnet.ro , poate din cauza asta am primit raspuns mai repede. Adresa de mail am gasit-o pe site-ul Retromobil, in partea de jos pe prima pagina scrie mic "Procedura scutire de rovinieta" 

sau link-ul direct -

si am gasit pe net un model de cerere pe care l-am adaptat, completat, tiparit, semnat, scanat si dupa atasat la mail alaturi de o copie a CIV si o copie dupa CI -ul propriu.

Modificat de AdyC (acum 9 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Acuma l-am retrimis si pe roviniete @ andnet.ro
Sa vedem daca sunt mai receptivi?
Aia cred ca nici nu citesc mailul.
Daca nu imi raspund ma dic la filiala lor de la Cluj si depun copiile dupa acte direct la registratura sa-mi dea numar de intregistrare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Rezolvat si la primarie.
Doar jos la primaria din centru se poate. Sus  in sala 15 la ghiseul  2, unde este registratura pentru persoane fizice.
Cerere tip nu exista. Trebuie sa scrii tu o cerere de mana pe care nenea de la ghiseu ti-l dicteaza, apoi o semnezi, si dai copie dupa buletin, dupa cartea de identitate si dupa atestatul istoric. Iti da un numar de inregistrare si iti zice ca in termen de 30 de zile iti trimite in scris raspunsul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:

Rezolvat si la primarie.
Doar jos la primaria din centru se poate. Sus  in sala 15 la ghiseul  2, unde este registratura pentru persoane fizice.
Cerere tip nu exista. Trebuie sa scrii tu o cerere de mana pe care nenea de la ghiseu ti-l dicteaza, apoi o semnezi, si dai copie dupa buletin, dupa cartea de identitate si dupa atestatul istoric. Iti da un numar de inregistrare si iti zice ca in termen de 30 de zile iti trimite in scris raspunsul.


La mine a dat raspunsul pe loc. 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 9 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 5 6  

Mergi la