CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
sweet_barbie pe Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Mehedinti
cauta Barbat
24 - 46 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Alfa Romeo 75 2.0 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
graffi80
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 69
Pe 1 aprilie ( si nu e pacaleala ) 2011 am achizitionat aceasta bijuterie din punct de vedere al valorii sentimentale pentru un alfist pentru suma de 1700 lei ( aprox 400 euro la aceea data ), fiind ultima Alfa Romeo proiectata si produsa inaintea erei Fiat . Modelul 75 fiind unul dintre cele mai avansate din punct de vedere al dinamicii in clasa medie a anilor 80 , beneficiind de un sistem transaxle ( motor fata , cutie de viteze si ambreiaj pe axa spate ) si o putere de 128 CP dintr-un motor aspirat de 2000 cmc cu doua carburatoare Solex (40mm) dublu corp.
Masina avea motorul desfacut ( cama de pe pistonul unu al axei de evacuare uzata), aripile si usa stg spate erau chituite si nevopsite ( omul se apucase de reparatii si a renuntat pe parcurs din cauza costurilor si a lipsei de piese) . Alte probleme constatate : scaun sofer uzat ( necesita retapitare) , parbriz + far stg fisurat, sistem degivrare luneta intrerupt, jante lovite .
A urmat o perioada de aproximativ un an de documentare si cautare piese,intre timp au fost remediate problemele la caroserie (cost 1000 lei )  apoi m-am apucat de treaba . In timpul documentarii am gasit un MARE DOMN din Arad care pentru suma de 100 euro mi-a trimis parbrizul, farurile, stopurile, aripi fata , bari fata spate, usi ( complete cu tapiterie , geamuri ) tobe esapament , doua volane plus o gramada de butoane si maruntisuri din interior , bucsii ( multe noi in ambalaj original ).
Am comandat mai intai piesele necesare , ax came evacuare 150 euro ( transport inclus ) importat din Germania de pe un site al unei companii din Munchen care restaureaza si produce piese sub licenta pentru automobile iesite din productie ( Alfa Romeo si Ferrari ) ; set complet garnituri motor Victor Reinz 350 lei astea fiind costurile care mi le amintesc pe langa toate astea am achizitionat bujii NGK+ fise , filtre , vopsele , silicoane si alte consumabile necesare curatarii si reconditionarii motorului deasemenea sau cheltuit bani cu verificarea chiuloasei, a blocului motor , camasilor si arborelui cotit. Sunt in curs de livrare cuzinetii ( palier si biela ) plus segmenti - cost 700 lei , folie insonorizare si antifonare habitaclu motor STP Bomb -cost 130 lei .
Apoi am desfacut motorul si l-am curatat pana la ultimul surub , urmeaza vopsire si reansamblarea ...
Las pentru moment pozele sa vorbeasca de la sine.
Reconditionare_AR_



alfa romeo 2.0 aprilie pacaleala 2011 aceasta bijuterie din punct vedere valorii pentru alfist

31.7KB

Modificat de graffi80 (acum 11 ani)


_______________________________________
Alfa`s don`t break down.... they stop to be admired !!!

pus acum 11 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Masina "Corrado Cattani" Inainte sa imi iau un Skoda Favorit vanam aceasta masina. Nu a fost sa fie. Vad ca vrei si retapitare scaune. Am inteles ca este cineva in Dambul Rotund care retapiteaza foarte bine scaune pentru masini de generatie mai veche cu materiale asemanatoare originalului. Dar inca nu am dat de el. Daca dau de el si vad ce lucrare face la mine iti spun.

pus acum 11 ani
   
graffi80
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 69
Exact La Piovra  ... eu cunosc o doamna in Someseni care reconditioneaza interioare ( am vazut lucrari facute si zici ca-i masina noua .... daca doresti iti dau nr de telefon ....

_______________________________________
Alfa`s don`t break down.... they stop to be admired !!!

pus acum 11 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Da, chiar te rog. Urmeaza in curand si scaunele de pajero. Dupa 24 de ani cele pe fata sunt cam ... varza.

pus acum 11 ani
   
graffi80
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 69
0743452766 dna Rodica .

_______________________________________
Alfa`s don`t break down.... they stop to be admired !!!

pus acum 11 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
Multumesc.

pus acum 11 ani
   
graffi80
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 69
Cateva poze cu etapa vopsirii pieselor de motor ...
Vopsire_motor_AR_



_______________________________________
Alfa`s don`t break down.... they stop to be admired !!!

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ti-am pus eu linkurile pozelor, ca sa se vada.
Cand faci album, intri acolo la linkurile albumului si copiezi tot din fereastra aia cu copy-paste si o treci aici in fereastra  de pe forum.
Asa o sa-ti apara pozele.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
graffi80
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 69
Mersi , nu am mai folosit acest sistem pana acum ....

_______________________________________
Alfa`s don`t break down.... they stop to be admired !!!

pus acum 11 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 430
domnule ,ai facut treaba.asa lucrare mai da.cred ca o sa iasa ceva frumos.

pus acum 11 ani
   
graffi80
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 69
Mersi , trebuie sa iasa ca cele din muzee ... macar la sedinta foto ... dupa sunt convins ca v-a mai sarii vopseaua pe ici colo ...

_______________________________________
Alfa`s don`t break down.... they stop to be admired !!!

pus acum 11 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Spor la treaba, o sa iasa frumos. Totusi nu ma pot abtine sa nu intreb, de ce ai vopsit piesele din aluminiu ?! Alea necesita un pic de curatare si sunt bling-bling  Piesele de motor sunt cumparate de-afara ?

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 11 ani
   
bongo
Membru Activ

Din: Brasov
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
Salut, e faina masina, am avut si eu una exact la fel si la culoare numai ca era Diesel. Din pacate a ars si s-a dus catre remat, dar mai am ceva piese de caroserie daca te intereseaza si de interior....etc. Bafta la reconditionat.

_______________________________________
Fiat 850-1967
Fiat 850-1966 Replica Abarth OT 1600

pus acum 11 ani
   
graffi80
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 69
Am ales varianta vopsitului pentru ca aluminiul era de diferite tipuri ( aliaje ) si nu erau toate de aceeasi nuanta + nu s-a curatat cum trebuie ( ramaneau pete de la atatia ani de stat in ulei ars ) .... am cumparat
Piese am achizitionat doar axul cu came din import ... in rest nu am avut nevoie decat de garnituri si materiale de reconditionat ....
@bongo
Sunt interesat de piese second astept pe adresa de mail ( ) o lista cu ce ai si ceva preturi iar in functie de asta si de bugetul meu am sa cumpar cate una alta ....


_______________________________________
Alfa`s don`t break down.... they stop to be admired !!!

pus acum 11 ani
   
bongo
Membru Activ

Din: Brasov
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
Ok o sa fac si ceva poze cu tot ce mai am si o sa iti dau mail. Mie mi-a fost mila sa le arunc si de aia le-am tinut dar acuma intervine si problema spatiului si de aia ma-s bucura sa le dau cuiva caruia ii sunt de folos. O sa iti dau mail.

_______________________________________
Fiat 850-1967
Fiat 850-1966 Replica Abarth OT 1600

pus acum 11 ani
   
tadi
Membru Activ

Din: Hunedoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 184
Mie personal imi place modelul AR 75 la fel de mult ca in anii 90 cand am vazut-o prima data. Ma bucur ca inca un AR 75 are parte de "atentie". Vad ca ai pus calumea la punct motorul. Poti sa-mi spui unde l-ai refacut? La mine in Hunedoara nu am gasit pe nimeni care sa vrea sa se apuce de motor.

pus acum 11 ani
   
graffi80
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 69
Lucrez singur acasa ... la nevoie mai cer sfaturi de la profesionisti ... iar la montaj am sa chem un prieten mecanic sa ma ajute , asta asa sa nu lucrez de doua ori ...

_______________________________________
Alfa`s don`t break down.... they stop to be admired !!!

pus acum 11 ani
   
dragoshbaro
Membru Activ

Din: Brasov
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 120
taicamiu a avut printre multe altele una din asta,cea mai tare masina pe care am avut-o in familie,frana de mana ca mansa de la avion facea furori pe vremuri la gagici...oricum sa ai parte de ea si o sa ma uit cu prima ocazie i n beci ca stiu sigur ca mai sunt ceva piese,ceva far si altele da tre sa merg sa vad si le fac niste poze si daca iti trebe vorbim.

pus acum 11 ani
   
bughi
Membru Senior

Din: Braila
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 532
Iese meserie, cu carburatoarele alea o sa ai batai de cap, la reglaj, in rest motoarele sunt foarte rezistente si elastice. Am avut si eu o Alfa 33 din 90, prima mea masina, motor 1.7 carburatie, si in oras consuma 18% ... o si calcam ce-i drept ... dar totusi, cam mult mi s-a parut. Numai bine si mai asteptam poze.

pus acum 11 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Toata chestia e din sincronizare si jetare Dar mai degraba sincronizare... daca nu-s sincronizate, consuma intr-o prostie, cat vor ele 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 11 ani
   
graffi80
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 69
in sfarsit motorul .... bun de introdus...

alfa romeo 2.0 sfarsit motorul .... bun

42.7KB


_______________________________________
Alfa`s don`t break down.... they stop to be admired !!!

pus acum 10 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
Daca erai mai aproape de mine ,si timpul mi ar fi permis ti as fi facut o revizie pe carburile alea , apoi vacuumate frumos ,sa toarca asa cum trebuie.  am sa fiu modest si iti spun ca sant putini oameni care stiu sa traga in parametri caruratoarele de genul, asta ar fi etapa finala sa fie treaba facuta frumos , uite iti pun o poza din timpul lucrarii de pe motocicleta mea cu vacuum metrul legat pe cele 4 carburi .

alfa romeo 2.0 daca erai mai aproape mine ,si timpul permis facut revizie carburile alea apoi Corespondent

55.4KB


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 10 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
In orice caz , ai facut foarte frumos motorasul ! Hats Off colega ! uite inca o pozacu carburile de pe epava mea  , sper sa nu ti poluez topicul ,imi pare rau ca nu te pot ajuta momentan poate in primavara cand voi sta mai mult acasa ,dar poate ai sansa si gasesti pe careva , sincer , recomand insistent o revizie si reglaj adecvat dupa o capitala de motor 

alfa romeo 2.0 orice caz facut foarte frumos motorasul hats off colega uite inca pozacu carburile Corespondent

49.1KB


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 10 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203

graffi80 a scris:

in sfarsit motorul .... bun de introdus...

In mod ironic am lucrat amandoi in acelasi timp la motoarele noastre de Alfa ! ce tare   


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 10 ani
   
graffi80
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 69

V.Rudolf a scris:

In orice caz , ai facut foarte frumos motorasul ! Hats Off colega ! uite inca o pozacu carburile de pe epava mea  , sper sa nu ti poluez topicul ,imi pare rau ca nu te pot ajuta momentan poate in primavara cand voi sta mai mult acasa ,dar poate ai sansa si gasesti pe careva , sincer , recomand insistent o revizie si reglaj adecvat dupa o capitala de motor 

Nu este nici o graba cu 75-ul ... masina o refac pt simplu fapt ca iubesc masinile si in special marca Alfa Romeo ... era pacat sa ajunga la fier vechi ... nu o fac sa umblu zilnic cu ea ... pt aia am o 156    asa ca daca nu reusesc sa le fac sa mearga bine ne vedem la primavara ...
Mersi mult


_______________________________________
Alfa`s don`t break down.... they stop to be admired !!!

pus acum 10 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Dupa cum se stie (de catre cei implicati    ) '75-ul s-a vandut si a ajuns in sfarsit (dupa 3 luni), pe platforma, la Bucuresti.

Azi dimineata pe la 6, echipa  ciocli auto & resuscitari de ocazie, umflau rotile cu pompa (care au tinut aer aproape 5 min)

Magareata a picat pe Saab sa remorcheze utilajul cu 3 roti pe pana, la deal si pe curbe    , pana la locul de parcare.

Va urma! (cred) 

Modificat de jgr1001 (acum 8 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Saraca masina a stat mult acolo pe beton cu rotile desumflate, normal sa nu mai tina aerul.
E o caraciumba solida, fara prea multa rugina. Dupa ce se face partea mecanica, va fi o masina frumoasa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Rotile sunt acum umflate si tin aer 

Modificat de jgr1001 (acum 8 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Ala este masina buna, cu tablaria buna, dar cu partea mecanica facuta varza.
Noroc ca Graffi a reusit sa refaca partea mecanica in proportie de 80%.
Va trebui doar sa finalizati ce a inceput el.
Anul trecut si eu am fost sa vad tiriboanta, impreuna cu un coleg de forum care vroia sa o cumpere. 
Chiar si pe mine ma tenta sa o cumpar, dar am deja prea multe si prefer sa cumpar masini oarecum inrudite intre ele, ca sa am stocul strategic de piese comun pentru ele.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Om vedea ce mai e de facut; nu s-a lucrat de ceva vreme la masina. Incepem cu motorul

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Aztek
Membru nou

Din: Bucuresti/Constanta/Navodari
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 21
După o mică aventură cu întinzătorul lanțului (ce s-a tradus în vreo 3 ore de muncă extra) am reușit să punem distribuția la punct. Cu ocazia asta am aflat că la motorul ăsta se poate face "tunning la marginea șanțului" prin defazarea arborilor cu came, grație unor roți dințate reglabile. Cool stuff!

Urmează anexele motorului.

Modificat de Aztek (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461

Aztek a scris:

După o mică aventură cu întinzătorul lanțului (ce s-a tradus în vreo 3 ore de muncă extra)



Cu ocazia asta am aflat cat de usor (adica greu) se da jos baia de ulei. In momente ca astea iti aduci aminte ca ar fi bine sa bagi o carpa in carcasa distributiei, daca ai chef de demontat 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Pana in aprilie poate fi facuta complet functionala. Dar probabil si franele sunt blocate, daca a stat nemiscata atat de mult timp.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Da, daca am lucra zilnic la ea, am termina mai repede. Insa putem doar cateva ore pe zi dupa birou, si nu in toate zilele. Azi de exemplu ploua, e frig si scriem pe topic 

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Aseara cu mare avant am montat anexele pe motor: alternator, pompa servo, fuliile intinzatoare, curelele, furtunurile si vasul de servo. A mers usor de data asta 

Acum iar e vreme nasoala si nu putem face nimic...

PS: avem acum si cheie de 36 sa putem invarti motorul; data trecuta a trebuit sa imprumutam una de la un service ca sa putem lucra la distributie 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
la 16 in manual zice ca sa ridici masina pe cric, sa bagi in viteza si sa dai de roata atunci cand vrei sa invarti motorul

pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Cand nu ai cardan montat intre motor si cutie, poti sa invarti linistit 

Modificat de jgr1001 (acum 8 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
graffi80
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 69
Baieti va rog eu frumos .... poze cu bunicuta mea ... chiar imi lipseste si cateodata am remuscari ... nu trebuia sa o dau ... sper doar ca intr-o buna zi sa am onoarea sa o conduc putin :-/

_______________________________________
Alfa`s don`t break down.... they stop to be admired !!!

pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Pffff....n-am facut poze pana acum; eram prea prinsi cu surubeala. Problema este vremea asta, care nu ne lasa sa  avansam. Lucram intr-un garaj semi-deschis batut bine de vant, pe alocuri si de ploaie

Facem poze data viitoare 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
Felicitari pentru achizitie...... Motorul seamana al naibii cu cel de la Julieta mea, doar ca al meu e de 1600... Ce carburatoare sunt?

Modificat de cristi_lupsa (acum 8 ani)


_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

graffi80 a scris:

Baieti va rog eu frumos .... poze cu bunicuta mea ... chiar imi lipseste si cateodata am remuscari ... nu trebuia sa o dau ... sper doar ca intr-o buna zi sa am onoarea sa o conduc putin :-/

Ti-am zis? Vara trecuta ti-am zis ca daca o vinzi, iti va parea rau si te vei da cu capul de perete.
Ami cauta-ti alta identica, ca sa nu-ti strici peretele cu capul!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461

cristi_lupsa a scris:

Felicitari pentru achizitie...... Motorul seamana al naibii cu cel de la Julieta mea, doar ca al meu e de 1600... Ce carburatoare sunt?



Multumim! Carburatoarele din ce stiu eu sunt Solex; nu le-am studiat dar urmeaza. Daca mai prindem cateva dupa mese de munca ajungem la pornitul motorului


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Aztek
Membru nou

Din: Bucuresti/Constanta/Navodari
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 21

cristi_lupsa a scris:

Felicitari pentru achizitie...... Motorul seamana al naibii cu cel de la Julieta mea, doar ca al meu e de 1600... Ce carburatoare sunt?


Solex 40 ADDHE.


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Poze fresh...de azi dimineata la 6 jumate 

Alfa_



Modificat de jgr1001 (acum 8 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Zilele astea e mai cald. Speram sa putem continua lucrul 

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Am reusit sa conectam aproape toate electricele pe motor si am si testat cu bateria. N-a luat foc!   
Culmea ca mai si functionau chestii 

Am strans piulita la fulia arborelui cotit la 190 Nm (ca asa zice la carte) iar in procesul asta mi-am distrus telefonul (ma sprijineam pe masina fix pe telefon) Good job!   
Partea buna e ca avem fulia stransa 


Dupa astea ne-am apucat amandoi de curatat carburatoarele. Evident ca si aici fac o boacana: am uitat ca sunt niste bile, care au cazut cand am intors carburatorul si duse au fost (garajul e in panta, cimentul lin, bila rotunda si canalizarea la baza pantei    )
Deci acum caut 2 bile de 4 mm 

Urmeaza noi aventuri! 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461

jgr1001 a scris:


Deci acum caut 2 bile de 4 mm 


Am gasit bile! Traiasca ciclismul romanesc si magazinele aferente! 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Eu m-as fi bagat in canalizare dupa bile!    

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

jgr1001 a scris:


jgr1001 a scris:


Deci acum caut 2 bile de 4 mm 


Am gasit bile! Traiasca ciclismul romanesc si magazinele aferente! 


Alea care au plecat nu au fost bile!
Bila cand cade pe beton face poc-poc.
Trila cand cade pe beton face poc-poc-poc.
Iar alea care fac poc-poc-poc-poc-poc-poc-poc-poc si pleaca in canalizare sunt multiplile.
Deci trebuia sa cumperi multiplile.
Ca sa fii sigur, sacapa-le si pe astea ce ai cumparat, ca sa vezi daca au acelasi comportament.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Pai multiplile am luat. Dar am folosit numai doua 

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Aztek
Membru nou

Din: Bucuresti/Constanta/Navodari
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 21
Cu viteza melcului salbatic, am mai facut cate ceva. Ne-am oprit la instalatia de alimentare cu combustibil deoarece, opa! nu se vede returul, cred ca nu exista. Paginile din manual cu "Fuel system diagram" pentru carburatie lipsesc cu desavarsire (iar tot internetul se pare ca are acelasi manual cu pagini lipsa). Nu m-am mai intalnit pana acum cu instalatii de alimentare 'returnless' (sincer eu pana ieri nu stiam ca exista). Azi desfacem pompa sa vedem ce misca prin ea.








P.S. Am facut niste albume pe imgur. Se pot gasi aici.

Modificat de Aztek (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
....adica presupunem ca pompa de benzina are returul incorporat. O supapa calibrata de trecere intre zona de refulare si cea de admisie, gen 

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815

jgr1001 a scris:

....adica presupunem ca pompa de benzina are returul incorporat. O supapa calibrata de trecere intre zona de refulare si cea de admisie, gen 


Nu asa functioneaza sistemele cu carburator fara retur, ci mult mai simplu, toata smecheria se bazeaza pe tararea arcului de la membrana pompei de benzina, in asa fel incit sa nu invinga forta de flotabilitate a plutitorului din camera de nivel constant si sa deschida (fortat) cuiul poantou. Adica pompa baga pina se umple camera, dupa care cind cuiul poantou s-a inchis, se autosuspenda, undeva pe inceputul de cursa, datorita presiunii create in refulare, pina cind motorul consuma benzina si se redeschide cuiul poantou (intre timp membrane mai face o cursa - doua, datorita pierderilor de la supapele de aspiratie - refulare)  . Sistemul are si dezavantaje fata de cel cu retur - si anume, atunci cind cuiul poantou este mai uzat, consumul creste datorita vibratiilor ce apar in timpul functionarii, vibratii ce deranjeaza etansarea cuiului poantou. De aceea, cam toate carburatoarele fara retur aveau cuie poantou cu virful imbracat in cauciuc - pt a asigura o oarecare ,,elasticitate'' la asigurarea etansarii, in caz ca plutitorul se mai misca.


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461

Oldman a scris:


Nu asa functioneaza sistemele cu carburator fara retur, ci mult mai simplu, toata smecheria se bazeaza pe tararea arcului de la membrana pompei de benzina, in asa fel incit sa nu invinga forta de flotabilitate a plutitorului din camera de nivel constant si sa deschida (fortat) cuiul poantou. Adica pompa baga pina se umple camera, dupa care cind cuiul poantou s-a inchis, se autosuspenda, undeva pe inceputul de cursa, datorita presiunii create in refulare, pina cind motorul consuma benzina si se redeschide cuiul poantou (intre timp membrane mai face o cursa - doua, datorita pierderilor de la supapele de aspiratie - refulare)  . Sistemul are si dezavantaje fata de cel cu retur - si anume, atunci cind cuiul poantou este mai uzat, consumul creste datorita vibratiilor ce apar in timpul functionarii, vibratii ce deranjeaza etansarea cuiului poantou. De aceea, cam toate carburatoarele fara retur aveau cuie poantou cu virful imbracat in cauciuc - pt a asigura o oarecare ,,elasticitate'' la asigurarea etansarii, in caz ca plutitorul se mai misca.


Bine de stiut!

Azi demontez pompa si o inspectez

Modificat de jgr1001 (acum 8 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Nu exista nici un retur incorporat! Este sistem fara retur!
E asa cum zice Oldman. Sunt foarte multe masini, care nu au conducta de retur.
Asa este si la Renault4, Vw Broasca, Microbuzele T2, chiar si la Lastun era fara retur.
Sa-ti zic o smecherie!
Daca vezi ca merge inecat si baga prea multa benzina in carburator, atunci poti regla presiunea pompei, montand garnituri intre corpul pompei si blocul motor.
Asa scade cursa membranei si baga mai putina benzina.
Iar daca baga prea putin, mai scoti o garnitura.
Atata tot jonglezi bagand si scotind garniturile, pana reglezi debitul de benzina corect.
Asta ce ti-am zis acuma este o smecherie foarte sucita si la sistemele de alimentare fara retur este obligatorie ajustarea debitului pompei de benzina !!!
Unii arunca garnitura veche de sub pompa de benzina, fara sa-i masoare grosimea, apoi pun alta garnitura asa aiurea ce gasesc, fara sa tina cont de grosimea garniturilor.
Sunt si mecanici profesionisti, care nu stiu smecheria asta, apoi sa vezi cum se dau cu capul de pereti, ca nu reusesc sa regleze carburatoarele. Apoi sachimba carburatoare, monteaza conducte de retur, si tot merge motorul prost.
Am intalnit cazuri cand unii vroiau sa vanda masina, ca nimeni nu o putea regla sa functionese bine.
Nu isi dau seama ca debitul de benzina se regleaza prin adaugarea sau scoaterea garniturilor dintre blocul motor si pompa de benzina.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
graffi80
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 69

Misu de Cluj a scris:


graffi80 a scris:

Baieti va rog eu frumos .... poze cu bunicuta mea ... chiar imi lipseste si cateodata am remuscari ... nu trebuia sa o dau ... sper doar ca intr-o buna zi sa am onoarea sa o conduc putin :-/

Ti-am zis? Vara trecuta ti-am zis ca daca o vinzi, iti va parea rau si te vei da cu capul de perete.
Ami cauta-ti alta identica, ca sa nu-ti strici peretele cu capul!


Mersi ... iti dau palosu sa-l rasucesti ?
 


Baieti multumesc mult pt poze , mai asteptam si altele poate din miscare am auzit ca azi dupa fix 5 ani de cand am inceput eu proiectul a scos primul sunet ... pfui ce zboara timpul

Modificat de graffi80 (acum 8 ani)


_______________________________________
Alfa`s don`t break down.... they stop to be admired !!!

pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Da, cica a pornit si avem si un filmulet 

Astept pe colegu sa-l posteze 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Aztek
Membru nou

Din: Bucuresti/Constanta/Navodari
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 21





Am strans si intinzatorul intre timp  =D


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Prea mare avansul. Porneste-l si misca un pic delcoul in sensul acelor de ceasornic, mpana va functiona mai lin.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Aztek
Membru nou

Din: Bucuresti/Constanta/Navodari
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 21

Misu de Cluj a scris:

Prea mare avansul. Porneste-l si misca un pic delcoul in sensul acelor de ceasornic, mpana va functiona mai lin.


Nu l-am mai pornit intre timp. Voiam sa vedem daca se aprinde. A pornit imediat si fara figuri, dintr-un pahar de benzina dupa ce a fost, ehm, supta pana la carburatoare. Nu avea apa in el, toba era pusa la misto iar dupa cum se vede recircularea atarna pe langa. Dar nu mai rezistam, voiam sa-l pornim! 


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461

Misu de Cluj a scris:

Prea mare avansul. Porneste-l si misca un pic delcoul in sensul acelor de ceasornic, mpana va functiona mai lin.


Acolo avansul era deja la minim; in realitate nu suna asa ci mult mai fain. Dar asta e singura filmare ca nu mai aveam baterie la telefon.
Mai facem alte filme si poze sapt viitoare

Modificat de jgr1001 (acum 8 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Daca a pornit, atunci va functiona.    
Acuma mi-e ciuda ca nu l-am cumparat vara trecuta, dar daca am o gramada de masini frantuzesti, nu se potrivea una italiana.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
Cristi scuzele de rigoare...am vazut ca mi ai scris,dar si eu sant in santier mare la atelier...ce iti da de furca? spune tot ,apropo,la carburi ,verificati bine bine plutitoarele de benzina,innaltimea si cuiele pontou,sa inchida bine altfel nu va avea ralanti frumos, iar jetarea sa ramana pe dimensiunile originale. E nevoie de sincronizare cu ceasuri vacuunmatice,carburatorul care are reglajul la surubu de ralanti va fi carburatorul unu ce va duce restul,deci el va fi luat de etalon. Ceasuri au baietii care repara motociclete japan in 4 cilindri,mai bine vorbiti cu careva sa le sincronizeze astfel motorul va merge in parametri ! Bafta la treaba, maine te sun eu Cristi ,ok

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
Aztek
Membru nou

Din: Bucuresti/Constanta/Navodari
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 21
Are/stie cineva o joja de ulei pentru 2.0 carburatie? Sau macar cineva care sa-mi masoare una? 

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Vorbeste cu Cristi Lupsa, ca pe Giulia are motor asemanator. Chiar daca ala este de 1750 cmc, este acealasi bloc, deci si joja trebuie sa fie identic.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Daca nu gasim, o sa fabricam una; sau adaptam de la alt motor.

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Sanse mici sa gasesti original, dar iei o sarma dreapta si o masori sa vezi cat trebuie sa fie lunga, apoi cu sarma aia te duci la dezmembrari unde sunt tot felul de vechituri si cauti ceva joja de lungina potrivita sau mai lunga ca o poti scurta. Apoi in cartea de reparatii scrie cat ulei trebuie in motor, pui ulei si stabilesti pe joja nivelul maxim unde pui un semn.
Sau intreaba-l pe ronin, cate vechituri a adunat el, sigur are si ceva joje.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Aztek
Membru nou

Din: Bucuresti/Constanta/Navodari
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 21




Inca unul.

Edit: Era privat, scuzati. L-am pus pe 'unlisted'. Ar trebui sa mearga acum.

Modificat de Aztek (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Aztek
Membru nou

Din: Bucuresti/Constanta/Navodari
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 21
Ceva carpeala: curatat - dat cu acid - vopsit
Asta acolo unde tabla nu a fost gaurita. De, ehm, aerisiri ma voi ocupa putin mai tarziu.


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Concret, are niste ventilatii in pragul din dreapta, in oala rotii de rezerva si una intr-un colt la portbagaj.
Rezervorul are 2 pori dar in partea de sus. Acolo a stat noroiul aruncat de roata. Din fericire rezervorul in interior e curat si fara rugina.

Ieri colegul Aztek a bagat smotru si a curatat ce era de suprafata. Situatile mai grave le remediem mai incolo cand primim galetile de curent electric. 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Rezervorul trebuie dat jos urgent. Asa aveam si la Aro 10. Doar un por, apoi dupa ce am facut plinul peste noapte am ramas fara benzina. Noaptea s-o scurs tot.
Apoi l-am dus la unul care repara radiatoare si l-o cositorit.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Aztek
Membru nou

Din: Bucuresti/Constanta/Navodari
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 21
Am sa-l cositoresc eu. L-am dat deja jos, din fericire acei doi pori sunt pe partea superioara. El a avut vreo 13L de benzina in el, si statea bine merci.

pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Nu numai ca tinea benzina, dar tinea si presiune in el. Oricum rezervorul e demontat deja

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Culmea este ca initial la masina asta era si un rezervor de rezerva, precum multe alte piese, pe care le-o cumparat vara trecuta un prieten care are un Alfa 75 Milano 3.0 V6.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Aztek
Membru nou

Din: Bucuresti/Constanta/Navodari
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 21
Niste teroson pe partile care au fost negaurite si tratate. Astept pe jgr sa faca focus-pocus si sa aduca un generator, ca sa decupam gaurile.

pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Cica am gasit joja de ulei. Da' azi ploua si mai stam cuminti 

Modificat de jgr1001 (acum 8 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Aztek
Membru nou

Din: Bucuresti/Constanta/Navodari
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 21
Salutare, a trecut ceva timp, asa ca din lipsa de ocupatie am zis sa mai arunc o poza p-aici. Progresul la Alfa a fost lent din lipsa de timp si bani, dar incet incet s-a conturat ceva. Maine ma duc sa o inmatriculez, voiam sa fac asta de vreo 2 luni dar pur si simplu motorul nu voia sa se opreasca din fumegat (FOARTE mult ulei ars dupa ce se incalzea). Prin urmare l-am facut bucati, de doua ori.

Am inceput prin a duce chiulasa la o strungarie auto pentru schimbat ghiduri, simeringuri, rectificat scaune si planat. A fost ok mai putin faptul ca acolo mi-au pierdut niste piulite si au facut jocul termic gresit, mai mare cu 0.1, gratie Autodata care is varza. In fine.







Apoi, cu ajutorul unui fost coleg de serviciu ce m-a primit cu rabla la el in service, am schimbat camasile si segmentii, si cuzinetii bielelor dupa ce am reusit sa stric unul asa ca nah, i-am schimbat pe toti.









Toate bune si frumi, a trebuit sa desfac iar motorul, pentru ca atunci cand am introdus camasile noi unul dintre O ringuri nu s-a asezat cum trebuie si tot lichidul de racire s-a dus in baie. Alta garnitura de chiulasa, alt ulei, alte alea, fun times.

Acum motorul se invarte ceas, nu mai arde pic de ulei, in schimb arde vreo 20% benzina, si se inneaca cand bag accelerratia in podea, reglaje reglaje.

Pana la anu nu cred ca ii mai fac nimic pentru ca este frig si m-a cam stors de resurse in ultima vreme. Dar cat m-am plimbat cu ea 150 km a mers binisor si imi place masina. Motorul se aude... wow! Mai trebuie sa vad ce se intampla cu franele deoarece dreapta fata nu prea franeaza, materialul de pe placuta se lipeste pe disc si ramane acolo, cred ca nu l-am curatat cum trebuie (discul). Barele de torsiune fata (arcurile) cam scartaie, si arcurile spate cred ca trebuie schimbate, masina fiind cam moale de fund si usor lasata pe partea soferului. Amortizoarele in schimb sunt ok.

Ah, si pentru ca o Alfa tot o Alfa ramane: primul drum m-a intampinat cu prima defectiune, si anume s-a ars aeroterma. A fost ok pana am intrat in Bucuresti si m-am impotmolit in trafic, frig frig frig!


P.S. Daca stiti pe cineva care stie pe cineva care sa regleze o pereche de Solex ADDHE 40 dati PM. Sarbatori fericite! 

Modificat de Aztek (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
alfacorse1958
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 170
E bine de stiut am o pereche de carburatoare Solex precum ale voastre, de vanzare. Sant disponibile cu tot cu galerie si flansele de prindere. Sanr revizionate in Germania si au kiturile noi.

_______________________________________
Cumpar jucarii romanesti comuniste oferte deosebite 0723500340

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Trebuie putina rabdare si nervi tari.
Asa este cu vechiturile, cateodata te apuca disperarea si vrei sa le incendiezi, dar atunci trebuie sa faci o pauza de cateva saptamani, pana iti revine cheful de mesterit. 
Incet-incet se va da in brazda si va functiona bine!    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Confirm toare cele descrise mai sus. Zic eu ca problemele mari s-au rezolvat. Cand va mai da caldura continuam.

Mai important este ca masina e acum inmatriculata. Ieri au iesit noile numere 

Modificat de jgr1001 (acum 7 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 7 ani
   
Aztek
Membru nou

Din: Bucuresti/Constanta/Navodari
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 21
A venit vara. Am iesit la plimbare.





Carburatoarele au fost revizionate si reglate iar acum motorul functioneaza corect.

Dar acum ca m-am mai familiarizat cu masina, ma streseaza cardanul, care oscileaza la relanti. Nu stiu cum a fost montat la origine pentru ca l-am primit dezasamblat. Va trebui sa-l dau jos si sa incerc o alta pozitie de montare (3 pozitii posibile in total, mai am doua de incercat).

Modificat de Aztek (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Foarte fain! Chiar si eu am fost sa vad masina, cand era de vanzare. Era cat pe ce sa o cumpar, dar daca aproape toate din colectia mea is frantuzesti, nu prea se incadra in peisajul din ograda mea. Dar din start se vedea ca este o masina buna, cu potential.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Potential da, a avut. In special potential de munca la ea 
Nu parea ca e mult de lucru dar a cam fost.
Ne bucuram acum ca am dovedit pe rand problemele una cate una. 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

jgr1001 a scris:

Potential da, a avut. In special potential de munca la ea 

Daca nu e de lucru, nu e bucurie. Daca cumperi o masina buna, te omoara plictiseala


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Eu m am cam saturat de bucurii de genul. Vreau sa ma plictisesc.

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 6 ani
   
graffi80
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 69
Vai ce prostie am facut eu cand am vandut-o    In data de 1 iulie sunt prin Bucuresti cu treaba credeti ca ne putem intalnii sa o vad putin ? 

_______________________________________
Alfa`s don`t break down.... they stop to be admired !!!

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

graffi80 a scris:

Vai ce prostie am facut eu cand am vandut-o 

Ti-am zis eu atunci, sa nu o vinzi ....
Faza buna este ca mai sunt destule, poti cumpara alta.
Este una alba in Marasti, care nu prea este folosita, poate o vinde.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Aztek
Membru nou

Din: Bucuresti/Constanta/Navodari
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 21

graffi80 a scris:

In data de 1 iulie sunt prin Bucuresti cu treaba credeti ca ne putem intalnii sa o vad putin ? 



Desigur. Vreme buna sa fie ca nu ii place ploaia 


pus acum 6 ani
   
graffi80
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 69

Misu de Cluj a scris:


graffi80 a scris:

Vai ce prostie am facut eu cand am vandut-o 

Ti-am zis eu atunci, sa nu o vinzi ....
Faza buna este ca mai sunt destule, poti cumpara alta.
Este una alba in Marasti, care nu prea este folosita, poate o vinde.

Da oare e tot 2.0 carburatoare ?


_______________________________________
Alfa`s don`t break down.... they stop to be admired !!!

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

graffi80 a scris:


Misu de Cluj a scris:


graffi80 a scris:

Vai ce prostie am facut eu cand am vandut-o 

Ti-am zis eu atunci, sa nu o vinzi ....
Faza buna este ca mai sunt destule, poti cumpara alta.
Este una alba in Marasti, care nu prea este folosita, poate o vinde.

Da oare e tot 2.0 carburatoare ?

Asta nu stiu. Este acolo in Marasti unde este podel si benzinaria MOL, treci pe sub pod si te duci pe strada aia catre Fabricii de chibrituri. Acolo pestanga este o spalatorie auto si o vulcanizare. E langa ala, in parcarea de la blocul alaturat.
Mergi sa-l vezi, ca doar asa te vindeci, daca cumperi alta.

alfa romeo 2.0 graffi80 scris:misu cluj scris:vai prostie facut cand ti-am zis atunci, vinzi .... Admin

48.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Aztek
Membru nou

Din: Bucuresti/Constanta/Navodari
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 21
Posibil sa fie turbo. Vad ca stopurile sunt galbene, adica e inainte de 87.  Iar trim-ul cu 'codita' parca era doar la turbo sau V6? Nu sunt sigur dar carburatiile nu au codita la spate. De exemplu piesele de schimb (toate tablele alea rosii) sunt de pe un turbo si sunt tot cu codita.

Modificat de Aztek (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 430

Misu de Cluj a scris:


graffi80 a scris:


Misu de Cluj a scris:


Ti-am zis eu atunci, sa nu o vinzi ....
Faza buna este ca mai sunt destule, poti cumpara alta.
Este una alba in Marasti, care nu prea este folosita, poate o vinde.

Da oare e tot 2.0 carburatoare ?

Asta nu stiu. Este acolo in Marasti unde este podel si benzinaria MOL, treci pe sub pod si te duci pe strada aia catre Fabricii de chibrituri. Acolo pestanga este o spalatorie auto si o vulcanizare. E langa ala, in parcarea de la blocul alaturat.
Mergi sa-l vezi, ca doar asa te vindeci, daca cumperi alta.

Misu, ma poti ajuta cu niste date de contact? Parca as pune langa Alfa 33 si un 75 


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

daman a scris:


Misu de Cluj a scris:


graffi80 a scris:


Da oare e tot 2.0 carburatoare ?

Asta nu stiu. Este acolo in Marasti unde este podel si benzinaria MOL, treci pe sub pod si te duci pe strada aia catre Fabricii de chibrituri. Acolo pestanga este o spalatorie auto si o vulcanizare. E langa ala, in parcarea de la blocul alaturat.
Mergi sa-l vezi, ca doar asa te vindeci, daca cumperi alta.

Misu, ma poti ajuta cu niste date de contact? Parca as pune langa Alfa 33 si un 75 

Nu stiu date de contact, doar locatia


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
graffi80
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 69

daman a scris:


Misu de Cluj a scris:


graffi80 a scris:


Da oare e tot 2.0 carburatoare ?

Asta nu stiu. Este acolo in Marasti unde este podel si benzinaria MOL, treci pe sub pod si te duci pe strada aia catre Fabricii de chibrituri. Acolo pestanga este o spalatorie auto si o vulcanizare. E langa ala, in parcarea de la blocul alaturat.
Mergi sa-l vezi, ca doar asa te vindeci, daca cumperi alta.

Misu, ma poti ajuta cu niste date de contact? Parca as pune langa Alfa 33 si un 75 


Imi fac eu timp si o caut . Poate aflu a cui este si daca o vinde te anunt . Eu momentan nu am buget pt asa ceva dar m-as bucura sa ajunga pe maini bune .


_______________________________________
Alfa`s don`t break down.... they stop to be admired !!!

pus acum 6 ani
   
graffi80
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 69

Misu de Cluj a scris:


graffi80 a scris:


Misu de Cluj a scris:


Ti-am zis eu atunci, sa nu o vinzi ....
Faza buna este ca mai sunt destule, poti cumpara alta.
Este una alba in Marasti, care nu prea este folosita, poate o vinde.

Da oare e tot 2.0 carburatoare ?

Asta nu stiu. Este acolo in Marasti unde este podel si benzinaria MOL, treci pe sub pod si te duci pe strada aia catre Fabricii de chibrituri. Acolo pestanga este o spalatorie auto si o vulcanizare. E langa ala, in parcarea de la blocul alaturat.
Mergi sa-l vezi, ca doar asa te vindeci, daca cumperi alta.

O stiu Misu , intr-o vreme atarna pe Eremia Grigorescu pe la Apele Romane .

P.S. scuze dublul mesaj 


_______________________________________
Alfa`s don`t break down.... they stop to be admired !!!

pus acum 6 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 430

graffi80 a scris:


daman a scris:


Misu de Cluj a scris:


Asta nu stiu. Este acolo in Marasti unde este podel si benzinaria MOL, treci pe sub pod si te duci pe strada aia catre Fabricii de chibrituri. Acolo pestanga este o spalatorie auto si o vulcanizare. E langa ala, in parcarea de la blocul alaturat.
Mergi sa-l vezi, ca doar asa te vindeci, daca cumperi alta.

Misu, ma poti ajuta cu niste date de contact? Parca as pune langa Alfa 33 si un 75 


Imi fac eu timp si o caut . Poate aflu a cui este si daca o vinde te anunt . Eu momentan nu am buget pt asa ceva dar m-as bucura sa ajunga pe maini bune .

Salut. Ai vreo veste?


pus acum 6 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la