CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil OnutzaGirl
Femeie
24 ani
Galati
cauta Barbat
24 - 51 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Reparatie CX 2,5 Turbo 2 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Sáptámána tracuta, bátrána mea a intrat la reparatii , avánd la bord 460 mii km parcursi cu nenumárate drumuri cu platformá , in special in Frnata, Germania, Belgia, Olanda , _Romania etc....
Am schimbat urmátoarele :, simeringurile cutiei de vit, pompa de apá, ambreiaj complet, rulment de presiune, radiator de incálzire , saboti defráná, rulmenti roatá fatá .si niste conducte de apá, precum si rolele curelelor pompei de apá, pompei hidraulice, alternatorului.
Am desfácut alternatorul si electromotorul si schimbat bucsele de bronz, cárbunii, curátat interior-exterior, si gresat .
Cu aceastá ocazie am curátat cu subst chimice si presiune compartimentul motor, blocul motor, cutia, am regalvanizat unele subansamble, fiind ocazie unicá ce se oferá cánd am acces la unele párti mai ascunse ale acestor piese....
Am másurat compresia, ea fiind 26,4 26, 27,3 si 26,9 in cilindrii, deci de interiorul motorului nu má ating , presiunea uleiului fiind si ea foarte buná, inseamná cá mai a5e viatá in el motorul.Consumulde ulei este de 0,5 litri la mie de kilometri, deci nu e chiar rea..
Sper sá fii reusit sá-i ofer bátránei incá odatá  acesti kilometri pe care i-am fácut impreuná in cei 12 ani de convietuire pe drumurile Europei ...

reparatie 2,5 turbo sáptámána tracuta, bátrána mea intrat reparatii avánd bord 460 mii parcursi

45.6KB

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

reparatie 2,5 turbo tot

51.5KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

reparatie 2,5 turbo

57.9KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
compartimentul motor curátat, (dar nu se vede din cauza calitátii proaste a fotografiei ... )

reparatie 2,5 turbo motor curátat, (dar vede din cauza calitátii proaste ...

31KB

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

reparatie 2,5 turbo

46.6KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

reparatie 2,5 turbo tot

46.3KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

reparatie 2,5 turbo

50.7KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
swi

reparatie 2,5 turbo swi

44.6KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

reparatie 2,5 turbo tot

37.2KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si motorul in sfársit dupá 5 zile de lucru repus la locul lui insá o droaie de conducte electrice de apá si alte "mate " mai atárná aiurea asteptánd sá fie repuse la locul lor ..

reparatie 2,5 turbo motorul sfársit dupá zile lucru repus locul lui insá droaie conducte electrice

63.7KB

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

reparatie 2,5 turbo

49.7KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

reparatie 2,5 turbo

53.1KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

reparatie 2,5 turbo

46.6KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

reparatie 2,5 turbo

41.8KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ultima

reparatie 2,5 turbo ultima

30.3KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si o pozá despre celelaltenavetze spatiale care dorm la aceastá orá tárzie (noaptea orele 1,30 ) cánd pot lucra la baba mea , din cauza cáldurii toride insuportabile in halá in timpul zilei ( 40-48 grade sub acoperis )

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Pardon ...poza :

reparatie 2,5 turbo pardon ...poza

37.9KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si mai una

reparatie 2,5 turbo mai una

37.5KB


pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461

cv2adi a scris:

compartimentul motor curátat, (dar nu se vede din cauza calitátii proaste a fotografiei ... )


E curat....cunoastem!
Maine fac si eu aceiasi operatiune (printre altele...) 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Spor la treabá Cristi, si transmite-i Esmeraldei calde urári prietenesti si un La multi Ani din partea Charlotte-ei (m-a rugat sá-ti zic )
Cu proxima ocazie sperá sá se poatá intálni la vreun meeting .... intr-o formá mult mai buná decát  la Odorhei ....   

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Frumos a iesit!
Acuma va trebui sa-i faci rodajul, ca sa se aseze.
Daca te plictisesti, da-i o cheie si la epava rosie din curte, poate, printr-un miracol  se trezeste la viata.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
La cate miracole se fac in curtea si in atelier la Adi, nu ar fi exclus sa porneasca doar pentru ca se afla acolo   
Salutari Adi si spor la treburi! Superb arata motorul...fara cuvinte...  


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multam, insá deocamdatá n-am timp nici sá gándesc ce fac...cá lucrez noaptea de la 10 seara páná pe la 2-3 dimineata sá termin CX-ul, fiindcá in spatele lui pe aleea grajdului este DS-ul argintiu cáruia ii va veni proprietarul s-o ridice acuma in weekend si nu-l poate scoate páná nu remontez tot CX ul meu sá-l scot de acolo....asa cá tre sá-i dau bice.
Bucuria resuscitárii Fuego-ului ti-o las tie , .....sá te bucuri primul   


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:

La cate miracole se fac in curtea si in atelier la Adi, nu ar fi exclus sa porneasca doar pentru ca se afla acolo   
Salutari Adi si spor la treburi! Superb arata motorul...fara cuvinte...  

Multumesc Dragá Prietene, asta-i buná de tot .... am rás cu poftá ...    
P.S. Luni má va onora cu vizita sa Dánut Crainciuc, colegul ptr care am o stimá si pretuire deosebitá , in drum spre intálnirea din Franta si Anglia !Sper sá ajungá cu bine Luni la mine impreuná cu Doamna lui !
   


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cv2adi a scris:

Si o pozá despre celelaltenavetze spatiale care dorm la aceastá orá tárzie (noaptea orele 1,30 ) cánd pot lucra la baba mea , din cauza cáldurii toride insuportabile in halá in timpul zilei ( 40-48 grade sub acoperis )

48 de grade, ala nu este caldura mare!
Vezi, asa patesti, daca nu m-ai angajat grajdier sef! Daca m-ai fi angajat, as lucra eu ziua, ca pe mine nu ma deranjeaza caldura...  imi umplu rezervoarele cu apa, apoi lucrez ca un dromedar!     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Si o pozá despre celelaltenavetze spatiale care dorm la aceastá orá tárzie (noaptea orele 1,30 ) cánd pot lucra la baba mea , din cauza cáldurii toride insuportabile in halá in timpul zilei ( 40-48 grade sub acoperis )

48 de grade, ala nu este caldura mare!
Vezi, asa patesti, daca nu m-ai angajat grajdier sef! Daca m-ai fi angajat, as lucra eu ziua, ca pe mine nu ma deranjeaza caldura...  imi umplu rezervoarele cu apa, apoi lucrez ca un dromedar!     

           


pus acum 11 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
Dat fiindca ai compresia buna, n-ar fi fost bine macar niste simeringuri de supape sa fi schimbat, ca sa mai scada un pic consumul de ulei?

pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
0.5 litri la 1000 km, nu e mult pt motorul asta. Al meu manca mult, cam 2-3 litri, asta pana am inceput sa recircul gazele de carter (decantam intr-un vas si din cand in cand, turnam la loc in motor). Acum am alt motor, pe benzina

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Oldman a scris:

Dat fiindca ai compresia buna, n-ar fi fost bine macar niste simeringuri de supape sa fi schimbat, ca sa mai scada un pic consumul de ulei?

Da, m-am gándfit si eu la asta dar in 2010 a fost reconditionatá intreaga chiuloasá (inclusiv simeringuri la supape ) de aceea n-am mai vrut sá o dau jos incá o datá ....dar cred cá ori simeringurile puse nu-s de calitate ori segmentii de ulei sunt putin uzati deja (aproape jumat de milion de kilometri ) nu am mai dorit sá má bag mai profund in motor....
Rámine de vázut ce se intámplá mmai departe cu consumul de ulei ????? dacá creste brusc tre sá-i dau de urmá si sá rezolv problema .....
Multumesc ptr atentionare !


pus acum 11 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815

cv2adi a scris:


Oldman a scris:

Dat fiindca ai compresia buna, n-ar fi fost bine macar niste simeringuri de supape sa fi schimbat, ca sa mai scada un pic consumul de ulei?

Da, m-am gándfit si eu la asta dar in 2010 a fost reconditionatá intreaga chiuloasá (inclusiv simeringuri la supape ) de aceea n-am mai vrut sá o dau jos incá o datá ....dar cred cá ori simeringurile puse nu-s de calitate ori segmentii de ulei sunt putin uzati deja (aproape jumat de milion de kilometri ) nu am mai dorit sá má bag mai profund in motor....
Rámine de vázut ce se intámplá mmai departe cu consumul de ulei ????? dacá creste brusc tre sá-i dau de urmá si sá rezolv problema .....
Multumesc ptr atentionare !


Daca ma mai ajuta memoria la cum arata chiulasa, nu trebuie sa o dai jos ca sa schimbi simeringurile de supape, nu stiu insa cit de comod este sa faci asta cu motorul pe masina...


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Oldman a scris:


cv2adi a scris:


Oldman a scris:

Dat fiindca ai compresia buna, n-ar fi fost bine macar niste simeringuri de supape sa fi schimbat, ca sa mai scada un pic consumul de ulei?

Da, m-am gándfit si eu la asta dar in 2010 a fost reconditionatá intreaga chiuloasá (inclusiv simeringuri la supape ) de aceea n-am mai vrut sá o dau jos incá o datá ....dar cred cá ori simeringurile puse nu-s de calitate ori segmentii de ulei sunt putin uzati deja (aproape jumat de milion de kilometri ) nu am mai dorit sá má bag mai profund in motor....
Rámine de vázut ce se intámplá mmai departe cu consumul de ulei ????? dacá creste brusc tre sá-i dau de urmá si sá rezolv problema .....
Multumesc ptr atentionare !


Daca ma mai ajuta memoria la cum arata chiulasa, nu trebuie sa o dai jos ca sa schimbi simeringurile de supape, nu stiu insa cit de comod este sa faci asta cu motorul pe masina...

Mi-ar place mult colega s-o pot face pe masiná dar nu pot...fiindcá dánd jos resorturile supapelor ele cad in cilindru ...si má pot apuca de pescuit la "copcá " sá-l pot remonta.


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Exista si scule speciale, care se baga pe la bujii si mentin supapele, sa nu cada.
Dar trebuie demontata chiulasa, ca sa iasa treaba buna.
Daca demontezi, atinci cureti si camera de ardere de scum si de calamina, cureti supapele si sediile supapelor, si de obicei se si rodeaza supapele cu pasta.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Nu ai cum sa bagi scule de suport supape la motorul asta; atat bujia incandescenta cat si injectorul se monteaza in antecamera care la randul ei are un mic orificiu ce corespunde cu zona cilindrului

O solutie ar fi urmatoarea; lucrezi pe rand cilindrii 1 si 4 apoi 2 si 3, fiecare grupa sa fie la punctul mort superior. In felul asta supapele nu au cum sa cada cu totul

Sau mai bine il lasi asa. Cata vreme merge bine, nu repara!

Modificat de jgr1001 (acum 11 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
In 2010 toatá chiulasa a fost alezatá, puse supape noi, verificate sub presiune de apá, si bineinteles, simeringuri de supape, care cred cá mai rámin o vreme.....cá n-are acum rost sá desfac din nou o chilasá pusá de 2 ani, sá pun iar bani in garniturá de chiulasá, etc...deci páá nu se inráutáteste situatia cu consumul de ulei, rámine asa !
Oricum mersi de sfaturi si idei.


pus acum 11 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815

cv2adi a scris:

In 2010 toatá chiulasa a fost alezatá, puse supape noi, verificate sub presiune de apá, si bineinteles, simeringuri de supape, care cred cá mai rámin o vreme.....cá n-are acum rost sá desfac din nou o chilasá pusá de 2 ani, sá pun iar bani in garniturá de chiulasá, etc...deci páá nu se inráutáteste situatia cu consumul de ulei, rámine asa !
Oricum mersi de sfaturi si idei.



Sa-ti mai dau o idee ca sa vezi ca si mecanica lucreaza uneori cu rabdare multa - daca ti-a dat D-zeu.
Se demonteaza injectoarele si bujiile incandescente si, dintr-o margine de cearceaf vechi se rupe o fisie cit mai lunga de pinza lata de vreo 5mm.
Cu ajutorul unei sirme subtiri(de matisat cabluri) sau aia de la covrigeii de la Albota, linga Pitesti, cine trece pe acolo, stie despre ce e vorba, se baga incet incet fisia de pinza in cilindru prin gaura de la antecamera. Ai bagat destula atunci cind ridici pistonul sus si se blocheaza. Dupa asta poti da arcurile jos ca supapele nu mai misca. Metoda e probata de mine pe mai multe tipuri de motoare mai vechi si merge parfum.
Daca ai rabdare incearca, si nu o sa te coste decit simeringurile, recomand Victor Reinz. 


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Oldman a scris:


cv2adi a scris:

In 2010 toatá chiulasa a fost alezatá, puse supape noi, verificate sub presiune de apá, si bineinteles, simeringuri de supape, care cred cá mai rámin o vreme.....cá n-are acum rost sá desfac din nou o chilasá pusá de 2 ani, sá pun iar bani in garniturá de chiulasá, etc...deci páá nu se inráutáteste situatia cu consumul de ulei, rámine asa !
Oricum mersi de sfaturi si idei.



Sa-ti mai dau o idee ca sa vezi ca si mecanica lucreaza uneori cu rabdare multa - daca ti-a dat D-zeu.
Se demonteaza injectoarele si bujiile incandescente si, dintr-o margine de cearceaf vechi se rupe o fisie cit mai lunga de pinza lata de vreo 5mm.
Cu ajutorul unei sirme subtiri(de matisat cabluri) sau aia de la covrigeii de la Albota, linga Pitesti, cine trece pe acolo, stie despre ce e vorba, se baga incet incet fisia de pinza in cilindru prin gaura de la antecamera. Ai bagat destula atunci cind ridici pistonul sus si se blocheaza. Dupa asta poti da arcurile jos ca supapele nu mai misca. Metoda e probata de mine pe mai multe tipuri de motoare mai vechi si merge parfum.
Daca ai rabdare incearca, si nu o sa te coste decit simeringurile, recomand Victor Reinz. 

Mersi mult, mai invatá omul, esti un chirurg ce mai.... cu masá de operatie, cearsaf, etc .Mersi mult   


pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la